Lasse Suominen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Sometilit, klassikkoheitot, horoskoopit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2022 17:04

5 - Suosikki
34
18%
4
41
22%
3
48
25%
2
24
13%
1
21
11%
0 - Inhokki
21
11%
 
Ääniä yhteensä: 189

Renebauman
Läyhääjä
Viestit: 129
Liittynyt: 16 Elo 2019 12:41

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Renebauman » 13 Syys 2021 19:38

Miehistä Lasse miellyttää vähiten.. Saisi poistua lähiviikkoina.

maijapirkko
Sala-asukas
Viestit: 374
Liittynyt: 03 Syys 2008 17:50

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja maijapirkko » 15 Syys 2021 19:15

Parinmuodostukset on niin nähty monessa eri bb-kaudessa. En pistäis pahakseni, vaikka lähtis lähiviikkoina, jollei mitään uutta Lassesta irtoa.

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 16 Syys 2021 23:35

Lasse kertoi just: (en laita sitaatteihin, kun en joka sanaa muista ) : Heittää kaupassa mm. asiakkaalle elintasopakolaiseista. Olen itse samaa mieltä että kyseistä "termiä" tulisi voisa käyttää, koska pakolaisiaon monenlaisia. Veikkaan että äänestäisimme eri puoluetta, enkä pidä Lassessesta, mutta hienoa että uskaltaapuhua myös elintasopakolaisista. Koska tuo ryhmä syö aidosti pakolaiselta "paikan".
Toivon ettei tule "paskamyrkyä", tuskin tulee, koska laitoin tämän tähän, koska Lasse puhui äsken tästä asiasta.
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Syys 2021 23:54

Jarmali kirjoitti:
16 Syys 2021 23:35
Lasse kertoi just: (en laita sitaatteihin, kun en joka sanaa muista ) : Heittää kaupassa mm. asiakkaalle elintasopakolaiseista. Olen itse samaa mieltä että kyseistä "termiä" tulisi voisa käyttää, koska pakolaisiaon monenlaisia. Veikkaan että äänestäisimme eri puoluetta, enkä pidä Lassessesta, mutta hienoa että uskaltaapuhua myös elintasopakolaisista. Koska tuo ryhmä syö aidosti pakolaiselta "paikan".
Toivon ettei tule "paskamyrkyä", tuskin tulee, koska laitoin tämän tähän, koska Lasse puhui äsken tästä asiasta.
Aikaleima olisi todella kiva. Tohon aikaan kuuntelin, enkä moista kyllä kuullut. Kidnappauksista kyllä puhuttiin
a walking disaster

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 17 Syys 2021 17:41

Lasse on sellainen 50/ 50 tyyppi että voi mennä pitkälle koska ei puhu paskaa muista eikä sille kukaan anna nimeämispisteitä. Jos pitää itsestään vähän meteliä niin pääsee pitkälle eikä ärsytä muita.

Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Redalert » 17 Syys 2021 22:58

Ei stna tuota pianosooloilua. Joku sanoi, että Sannin jutuista tullut kiusaantunut fiilis. Näistä Lassen touhuista tulee varsinkin.

Avatar
Morso
Työläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 09 Marras 2010 15:01

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Morso » 20 Syys 2021 02:48

Lasse alkoi ignooraamaan Minnaa heti, kun olivat vihdoin tehneet "sen". Eikä Minna varmaan lopulta edes selvittänyt tätä asiaa itsensä Lassen kanssa? (Seuraan vain koosteita) Joten olipa taas romanssi, tosiaan :roll: Tällaisista pelaajista en tykkää yhtään. Lasse 0 pistettä.

Avatar
a[way]
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 06 Syys 2020 15:51

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja a[way] » 20 Syys 2021 12:40

Morso kirjoitti:
20 Syys 2021 02:48
Lasse alkoi ignooraamaan Minnaa heti, kun olivat vihdoin tehneet "sen".
Jos ne nyt teki edes mitään? Lasse sai paineet purettua ja sitten alkoi kaduttamaan kun olo helpottui, kun tajusi mitä sitä tuli tehtyä, kenen kanssa ja missä.

Kyllä mä välillä mietin näitä saman sukupuolen edustajia, että kuinka surulliseksi se meno muuttuu kun on kassit täynnä.

Avatar
_coop_
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:26
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja _coop_ » 21 Syys 2021 05:01

Alussa selkeä inhokki. Nyttemmin moni muu valunut alapuolelleen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Syys 2021 00:05

Nyt kun aikaa mennyt, niin olen lämmennyt Lasselle aika paljon. Ihan hyvä tyyppihän hän on. Ei mikään nolla ja todella hyvin muut ottaa huomioon ja osaa keskustella kaikkien kanssa. Tehtäviinkin osallistuu hyvin. Siirtyi silmissäni parhaimmistoon.
a walking disaster

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 22 Syys 2021 13:17

Minusta Lassessa on paljon samaa kuin viime kauden Markossa. Taitavat itse asiassa olla samalta seudulta kotoisin.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 23 Syys 2021 08:31

Kauheasti mulla ei ole Lassesta sanottavaa, näen hänet jotensakin vain Taavia fanittavana, samanlaiseen sulavuuteen ja charmikkuuteen pyrkivänä, mutta ajoittain jopa lapsekkaasti todellisuuden kömmähdyksiin törmäävänä, sinänsä ihan mukavan oloisena perusjantterina, joka kuitenkin lopulta on vähän hajuton ja mauton.

Toisesta ketjusta kuitenkin tämä:
Augustus kirjoitti:
22 Syys 2021 23:32
DC2 23:22
Taavi ja Lasse ruokailemassa katoksessa. Taavi kertoo välillä tuntuvan tosi pahalta, kun Sami vaikuttaa tosi yksinäiseltä. Lasse komppaa vieressä ja kertoo yrittäneensä ottaa Samia huomioon. Poissaolevalta on Sami vaikuttanut Taavin ja Lassen mukaan.
Laskettakoon Lassen kunniaksi, että ainakin minun DC-feediini on osunut useamman kerran tilanteita, jossa nimenomaan Lasse on tsempannut, kehunut tai ylipäätään pyrkinyt ottamaan Samia mukaan keskusteluun. Vahinko-BF-aivottomuuden kaltaisten ihme mahalaskujen jälkeen pidän Lassea tämän huomioni myötä huomattavasti sympaattisempana tyyppinä kuin aiemmin.

Suosikkiainesta? Ei missään nimessä. Mutta ei nyt inhokiksikaan ole asiaa.
:thumbsup

Avatar
Samettikukka
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 26 Loka 2009 16:05
Paikkakunta: PKS

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Samettikukka » 25 Syys 2021 11:44

Lassen kohdalla oli odotukset korkealla, valitettavasti nyt pointsit laskeneet. 3--->>1 Ärsyttää erityisesti kun aivan liian monta kertaa on ottanut kunnian toisten ehdotuksesta/mietteistä. Liikaa nostaa itseensä korokkeelle, myönnetään - hän tekee sen välillä taidokkaasti. Mutta...tarvii vaan (esim. Taavin, mutta muidenkin) sanoa keskustelussa että "Olen ajatellut että tehdään tätä tai sitä/olen huolissaan/pitäisi jne --- ja HETI perään Lasse sanoo että nimenomaan HÄN on ajatellut aikaisemmin ihan samaa/JO tehnyt jne.... Ensin funtsin onko vaan joo joo tyyppi tai hömelö, mutta nyt tuntuu että voipi olla pelitaktiikka. Ei siinä ongelmaa, mutta on jotenkin ns. liukas tyyppi, en enää tykkää.
3--->>1

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 25 Syys 2021 23:42

Tasaisen varma suorittaja eli tapettia. En odota rauhanturvaajana olleelta mitään suuria draamoja.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 27 Syys 2021 18:46

Lasse ei ole roolissaan juuri ollenkaan tässä murkku-kuhnurina. Lasse yrittää jatkuvasti vaikuttaa kuningattaren päätöksiin ja jopa osin kyseenalaistaa ne. Lasse tahtoo jatkuvasti itse olla "näyttämöllä ja esittää pääroolia"
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
kapineiti
Kyttääjä
Viestit: 72
Liittynyt: 25 Loka 2020 17:21
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja kapineiti » 03 Loka 2021 02:18

Lassesta on viikkojen mittaan kuoriutunu ihan symppis tyyppi ja kaikkien kaveri, mutten vielä neljännelläkään viikolla osaa olla ajattelematta sen olevan (edes osittain) pelkkää peliä. Akin torstainen avautuminen Lassesta pk-huoneessa vähän allekirjoitti tätä, että Lasse yrittäisi viimeiseen asti vältellä talossa konflikteja nimeämispisteiden varalta ja siksi pisti Akin hoitamaan likaisen työn näiden yhteisessä salatehtävässä.

Ja Lassehan aloitti kovan pelaamisen jo ensimmäisellä viikolla, kun tuli silloin ehdottaneeksi suoraan keltaisia - eli pelin kannalta vahvoja tyyppejä - häätöön.

Koomailija
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 10 Loka 2021 14:06

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Koomailija » 10 Loka 2021 15:40

Ihan ok tyyppi tämäkin, hyvä jos kilahtalisi välillä lisää.

pikkusysteri
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 10 Syys 2019 12:49

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja pikkusysteri » 10 Loka 2021 15:49

Muuten olisi hyvä tyyppi, jos pikkuisen enemmän toisi esiin omia mielipiteitä. Nyt on liian paljon myötäilyä, joo- joo mies.
Ei yhtään haittaisi vaikka kilahtaisi vähän, eikä sen jälkeen alkaisi perumaan puheitaan, kuten teki Melodyn rikkoessa lasiarkun.
Ehkä tosiaan pelkää liikaa nimeämispisteitä, mutta tuolla tyylillä jää vähän pliisuksi.
:tu :Love: Reeo, Heidi

:td Laura, Mia, Nabaz
:td :td Milena

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 10 Loka 2021 16:24

Must tuntuu, et Lasse on enimmäkseen tyhjän länkyttäjä. Kertoilee välillä ihan mukavia juttua joo, mutta mitäs muuta. Jäänyt vähän pintapuoliseksi mulle. Eipä oikeestaan edes kiinnosta Lassen sielunmaisema. Kaikkien kaveri, liian tasapaksu jantteri mun makuun ja hieman ärsyttävä ääni. Pelkään pahoin, ettei tätä saada ulos aivan heti.
Laura vie, muut vikisee!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2021 21:31

Lasse on vapautunut ja ottanut enemmän roolia, mutta suu käy välillä liikaakin. Yrittää huolehtia siitä, ettei kenellekään — etenkään talon naisväelle — tulisi paha mieli, mutta se saa jo vähän koomisiakin piirteitä, kun esimerkiksi Nooran hermoillessa kadonneesta mikrofonistaan ja todetessaan, että oma syy tietysti, Lasse huutelee poreista että ei se suinkaan ole Nooran syy.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Loka 2021 00:53

Ai että Lasse on kiva. Ja siihen se jääkin. Särmä puuttuu.
Pisteet 2
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Renebauman
Läyhääjä
Viestit: 129
Liittynyt: 16 Elo 2019 12:41

Re: Lasse Suominen

Viesti Kirjoittaja Renebauman » 11 Loka 2021 09:00

Lassen toivon miehistä lähtevän ekana. Ei omaan makuun tuo mitään. Silloin tällöin joku Ok läppä, mutta 99% ajasta jees jees meininkiä ja Taavin peesailua. Talon tylsin asukas..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”