48. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

48. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 22 Loka 2021 01:19

DC2: 00.36 Olohuoneessa hereillä ovat punaisen joukkueen asukkaista Jasmiina, Ville, Pekka, Samir ja Sami. Sinisten Taavi on hetkeä aiemmin mennyt nukkumaan juteltuaan punaisten kanssa olkkarissa.

Punaisten asukkaat suunnittelevat källiä sinisille ja piilottavat Noccoja ja proteiinipatukoita ainakin Taavin ja Juhanin vaatekaappeihin. Samir on askartelemassa muka BB:n kirjettä leikkelemällä ja liimaamalla kirjaimia vanhoista BB:n tehtäväkirjeistä. Sami haki Noccoja ja patukoita ulkoa ja piilotti niitä vaatekaappeihin vaatteiden taakse piiloon.

DC2: 00.45 Sami solmii ilmeisesti Taavin ja Juhanin kengännauhoja solmuun, niin että kenkäpari solmitaan kiinni toisiinsa.

DC2: 00.48 Samir on saanut feikkitehtäväkirjeen valmiiksi ja Sami tuo sen näytille Jasmiinalle ja Pekalle. He miettivät, kenelle he sen antavat. He miettivät, ettei anneta Nooralle, mutta Aki voisi olla hyvä.

DC2: 00.50 Sami ja Samir piilottavat "salatehtävän" feikkitehtäväkirjeen Akin vaatekaappiin Akin vaatteiden päälle.
samifeikkitehtkirje-221021.jpg

DC2: 00.51 Jasmiina kysyy Samilta, onko tähän kysytty Isoveljeä mukaan. Sami vastaa kättä täristäen vaakatasossa kuin ymmärtäen, että BB olisi mukana (rapoajan tulkinta). Jasmiina ja Pekka kysyvät, mitä jos Taavi juo Noccoja, Sami heilauttaa käsiään ja sanoo hetken mietinnän jälkeen "seis". Jasmiina ja Pekka nauravat hiljaa ja Jasmiina sanoo aamulla huutavansa Taaville, että kehtasi viedä Sunny Sodat. Samilta kysytään, jäikö kaappiin vielä Sunny Sodia ja Samin mukaan jäi. Jasmiina naurahtaa, että miksi niitä viedään (Jasmiina tykkää Sunny Sodasta), mutta Sami sanoo, että tämä on se pointti, että niitä "varastetaan".

DC2: 00.52 Myös loput punaisen joukkueen asukkaat käyvät nukkumaan. Vielä lopuksi Jasmiina miettii, puhuuko Aki mitään "salatehtävästään" ja Pekasta on hauskaa nähdä Aki "tiloissa". Olohuoneessa käydään nukkumaan.

DC2: 00.54 Hihittelyä olohuoneessa.
Jasmiina: "Siis mä vaan mietin, miten Aki sekoo."
Olohuone hiljenee.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 22 Loka 2021 12:33

DC1 12:18

Asukkaat olohuoneessa. Keskustelun soljuessa eteenpäin Pekalle valkenee voittajajoukkueen jäsenten saavan nimetä häätöön kaikista asukkaista eikä vain pelkästään hävinneestä joukkueesta. Voitto päivän loppukilpailussa ei tuokaan varmaa(pl. isoveljen twistit) suojaa niin kuin Pekka on tähän asti luullut. Rattaat alkavat pyöriä Pekan päässä.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 22 Loka 2021 14:04

Dc1 klo. 14:04 "Tehtävä on päättynyt."
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 22 Loka 2021 15:52

DC1 klo. 14.56. Postia. Ville lukee. Loppukilpailu: helppoa kuin heinänteko

klo. 15.22 Taavi lukee lisäohjeet tehtävään

klo. 15.48 Asukkaat tehtäväalueella. Loppukisa alkaa punaisen joukkueen 30 sekunnin etumatkalla.

klo. 15.52 Tehtävä ohi, punaiset voittavat

klo. 16.02 BB: "tehtävän on voittanut punainen joukkue"
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Loka 2021 17:41

Jasmiina purnasi kylppärissä, että olisi törkeyttä, jos hän joutuisi häätöön. Pekka peesaa
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 22 Loka 2021 19:53

DC1 klo. 19.08. Postia. Juhani lukee. 66 sekuntia kauppa-aikaa. Asukkaat saavat itse valita kauppaan menijät. Molemmista tiimeistä yksi henkilö pitää olla. Valinta kohdistuu Melodyyn ja Anssiin. Kaupasta saa ottaa kaksi tuotetta kerrallaan per kierros.

19.25 Melody ja Anssi lähtevät kauppaan
Laura vie, muut vikisee!

naviga
Sala-asukas
Viestit: 393
Liittynyt: 15 Syys 2019 22:01

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja naviga » 22 Loka 2021 21:21

DC1:

20:30 Tupakkapaikalla Aki ja Ville.

Aki toteaa: "Vois vaan tää paska jo loppua. On tässä niin paljon tullut pettymystä kahteen viikkoon ettei oo pyhä tosikaan, vaan itehän on hävitty kaikki kisat

Spekuloivat hetken lauantaista Villen kanssa. Aki: "Just nousi vaan sellanen olotila, että vois suksia omaehtosesti vittuun täältä"

Noin kello 20:43, sohvalla Aki, Juhani ja Sami.

Aki: "Sanotaan näin, että mehtä ruppee houkutteleen"
Juhani myötäilee: "Tilan rauha alkaa mua houkutteleen"
Voit olla siitä varma, mitään en mä takas anna
Sekuntiikaan enää kerää, meikäläinen ei itke perään
- Aivan paska reissu! :banana

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Shaun » 22 Loka 2021 23:07

Aiemmin:

15:15 Mellu on tullut keittiösaarekkeesseen makkarista (Sinisten palaverista) jossa oli jo todennäköisesti tuohtunut siitä miten nimeämiskilpailuun menee vain osa joukkueesta ja tässä vaiheessa näytti vielä siltä että siihen menee vain miehiä. Mellu oli kaatamasta isosta kattilasta kiehuvan kuumaa vettä tiskialtaaseen, kun Pekka siirtyi Mellun eteen kylppärin oven tuntumaan mutta jäi kuvan ulkopuolelle. Pekan äänestä kuului vain Pekan hekottelu/hähättely, kun M katsoi P suuntaan ja vihaisempana kuin kukaan aiemmin tällä kaudella muistaakseni varoitti P sanomasta mitään. Ainakin M sanoi että nyt on väärä aika vittuilla ja voisi heittää jotain kuumaa P päälle samantein. Pekkaa ei näkynyt kuvissa mutta taisi siirtyä sanaakaan sanomatta ikkaunalaudalle punaisen puhelimen ja vaatekaappien välillä.
En tiedä oliko P sanonut juuri tuolloin jotain M:a suututtavaa vai riittikö tässä tilanteessa P:n hekottelu siihen että M:lla meni kuppi nurin.
Harvoin näkee ketään noin vihaisena ja puhuvan noin agressiivisesti. M kuitenkin piti äänensävyn ja varsinkin kovuuden niin normaalina ettei keittiösaarekkeen toisella kulmalla istuneet Sami ja Noora huomanneet mitään.
Ville oli juuri tullut istumaan baarituolille suoraan M ja P vääliin ja todisti tilanteen ilmeenkään värähtämättä ja sanaakaan sanomatta.
Anssi saattoi nähdä myös tilanteen koska sen jälkeen taustalta kuului Anssin naurua ja kommentointia jollekkin käsittääkseni yleisestä ilmapiiristä, tai tästä kahtiajaosta.

---

Vähän ennen 16:00 nimeämiskilpailun ratkettua, vielä tehtäväalueella Pekka lähestyy Mellua ja näyttää laittavan kättä M olkapäälle ja sanoo jotain.
Kamera kääntyy ja P:n ja M:n ylävartalot jää kuvan ulkopuolelle, kun äänet sekottuu muiden puheen sekaan.
Pekka ehkä sanoo jotain sen suuntaista ettei kosketa enää (Mellua) ja näkyy kävelevän poispäin.
Mellu sanoo ettei halua kenellekkään täällä pahaa, eikä Pekallekkaan.

Mellu saattoi sanoa Pekasta jotain muutakin mutten saanut näistä tilanteista kirjattua ylös puheita.

---

16:30 ruokapöydässä Punainen joukkue Anssi,Pekka,Ville,Jassu,Samir.

Mellu tulee pöytään "Anteeks mä nyt soluttaudun tänne punasiin."
Mellu toivotetaan joukolla tervetulleeksi

Jassu: "Ikinä ei ole myöhäistä vaihtaa joukkuetta."
Samir: "Toivottavasti tää nyt lopppuu."
Jassu: "Toivotaan."
Mellu: huokaisten: "Ei tää mihinkään lopu."
Pekka: "Ja sit Mellu et oo enää vihainen."
Mellu: "Mää, mmm, me ollaan siin 98% OK. Kaks menee viel sun käytöksest. Mä voin kattoo, muuten ihan ok, mä voin keskustella sun kaa, mä en oo unohtanu viel."

Pekka: "Tää on hyvä, Tää on hyvä"

Anssi: "Älä koskaan unohda, laita se sinne arkkuun, tota noinniin, aukase sit ku saat tilaisuuden."

Mellu: "Joo kyl ne kaikki tulee älkää missään nimessä luulko et mä oisin jotenki parempi ihminen, et mul ei olis näit tunteit.
Mä laitan ne visusti semmoseen pieneen arkkuun ja muistan todellla tarkasti missä se arkku on kun mä tarvin sitä.
Meen sinne nostan sen pöydälle ja avaan sen ja mitkä mä näistä valitsen, Heh!"

Jassu: "Onpa hyvännäkönen Lohi."
...
Mellu: "Joo, mut tää saattaa jatkuu, kelatkaa."
Anssi: "Siis, Ei täs mitään muut ku must tuntuu et mä tulin väärään formaattiin."

Ville siirtää keskustelun britti- ja aussikausiin ja siihen miten tämä on nyt enemmän niiden kaltaista. Siitä keskustelu siirtyi viime kauden fyysiseen tehtävään, untimatkaan Tallinnaan.

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Shaun » 22 Loka 2021 23:47

Aiemmin:
20:57 DC1:
Aki ja Juhani tupakalla, näyttävät sopivan jostain juonesta huomiselle.

Juhani: "Tehdään se, jos huomen ollaan koiran viras ni *epäselvää* Samir *epäselvää*
...ainakin Pekkaa vituttaa."

Aki sanoo jotain Samirista ja Villestä

Juhani: "Muttakun me ei saada siihen muita mukaan."
Aki: "Eipä kyllä."
Aki jatkaa viikon takaisesta, voitoista ja palkinnoista.

Juhani ehdottaa; "Kävellään hetken aikaa, ollaan ihan vaan hiljaa ja kävellään."

-"Ku en mää täällä paskas ainakaan jaksa yksin ilman sua olla."
Aki: "Samat sanat."

J ja A alkavat kiertää pihaa kun taustalla ulkokeittiöön sisätilan ahdistavaa ilmapiiriä paenneiden Lassen ja Nooran seuraan liittynyt Jasmiina käyvät läpi vallitsevaa ilmapiiriä, Anssin ja Pekan tapoja/luonteita ja erityisesti miten Anssi käytti kaupassa muiden suurella työllä hankkimat 3 sekuntia yhteen henkilökohtaiseen herkkuun. (Tämä keskustelu näkyy DC2)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”