45. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

45. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 00:55

DC2: 00.24 Sami on suorittamassa viimeimmäksi tulleita salatehtäviä.

Sami nukkuu olohuoneessa ruokapöydän vieressä, jonka päällä on ainakin hedelmiä. Sami nappaa pöydältä hedelmän ja puraisee siitä palasen. Sami palauttaa sen takasin pöydälle niin, ettei puremakohtaa näy. Sami puraisee palasen useasta eri hedelmästä. Muita punaisen joukkueen asukkaita nukkuu lähistöllä.
samihaukkaa2-191021.jpg
samihaukkaa3-191021.jpg

DC2: 00.39 Sami maalaa huulipunalla itselleen sotkua otsaan.
samihuulipuna1-191021.jpg

DC2: 00.41 Maalattuaan hetken huulipunalla otsaan, Sami käy laittamassa huulipunan Jasmiinan hupparin taskuun, joka roikkuu kuivatustelineellä.
samihuulipuna2-191021.jpg

DC2: 00.42 Sami käy nukkumaan huulipunat otsallaan.
samihuulipuna3-191021.jpg
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 19 Loka 2021 02:18

DC2 n. 02:09 Samir meni jääkaapille ja keräsi sieltä mm. kurkkua, paprikaa ja tomaattia ym. joita pureskelee keittiötason suojassa.

Palauttaa purtavat takaisin jääkaappiin.

Vielä menossa jokin isompi kasvi joka oli pöydällä.

Jatkaa matkaansa vessaan ja palaa nukkumaan.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rink » 19 Loka 2021 08:35

DC2 08:20 Punaiset heränneet ja valmistautuvat kauppatehtävään työntöhommiin

DC2 08:23 Jasmiina vetää, Pekka työntää. Muitakin punaisia ilmaantuu paikalle.

DC2 08:32 BB kuulutti, menkää sisään.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 08:37

DC2: 08.06 Anssi ja Jasmiina ovat heränneet hetki sitten menneet pihalle. He aloittavat suorittamaan kauppatehtävän kelkan vetämisen, Anssi vetää ja Jasmiina työntää.

DC2: 08.13 Jasmiina ja Anssi tekevät muutamia kierroksia radalla ja lähtevät sen jälkeen herättämään punaisen joukkueen asukkaita.

DC2: 08.21 Pekka ja Jasmiina aloittavat kelkan vetämisen.

DC2: 08.31 Myös muita punaisen joukkueen asukkaita on tullut pihalle ja he ovat vaihdelleet vetovuoroja nopeaan tahtiin.

BB: "Tämä on Big Brother. Menkää sisään."
Kelkka on puolessa välissä rataa ja Anssi sanoo, että vetävät kierroksen loppuun. BB kuuluttaa väärin-summerin äänen. Punaisen joukkueen asukkaat poistuvat pihalta. Sisälle tullessaan sinisten Juhani on myös herännyt.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 09:23

DC2: 08.38 Sami tutkii vaatekaappinurkkauksessa otsaansa, koska hänelle sanottiin, että jotain punaista on otsassa. Taavi tulee katsomaan ja sanoo väriä huulipunaksi. Sami lähtee tutkimaan tyynyään ja näkee siinä punaista väriä. Sami "ihmettelee" ja miettii, että jos väri on huulipunaa, se on jonkun tekemä källi. Juhani

DC2: 08.40 Sami pohtii Juhanille, ettei hän ole käynyt jekkuilemassa. Juhani oli sanonut, että kävi yöllä vessassa.

DC2: 08.42
Sami: "Mul on nyt vahva luotto Juhaniin täl hetkellä."
Juhani: "Mun täytyy sanoa, ei oo mun tapoja et mä alkaisin muiden naamoja sotkemaan. Tai että alkaisin säikäyttelemään."
Sami: "Sä oot tarkkailussa nytte. Mä veikkaan, että jollakin sinisellä on tehtävä nyt."

DC2: 08.47 Osa asukkaista on jo hereillä olohuoneessa ja sinisistäkin on noussut myös Taavi.Asukkaat herätetään ruokakellon ääneen.

Juhani menee jääkaapille ja huomaa kurkuista puraistun palasia. Asukkaat lähtevät katsomaan ja huomaavat muistakin ruoista puraistun.

Jasmiina epäilee, ettei voi olla muuta mahdollisuutta, että sviitissä on joku. Jasmiina ihmettelee, miten ei ole herännyt, kun joku on käynyt talossa. Pekkakin sanoo nukkuneensa huonosti. Jasmiina kertoo, mitä on tapahtunut ja lisää, että Samin otsa on värjätty huulipunalla.

Sami heittää, että tämä on sinisten tekosia, mutta Jasmiina ei tähän usko. Pekka sanoo, että joku on tämän takana. Pekka uskoo, ettei se ole Sami, koska Pekka sanoi yöllä vahtineensa Samia.

DC2: 08.56 Jasmiina löytää huulipunan hupparinsa taskusta. Sami osoittaa Jasmiinaa sormella, mutta Jasmiina kiistää olevansa syyllinen. Noora tunnistaa huulipunan omakseen. Pekka ihmettelee, miten Sami ei ole huomannut, että hänen naamaansa on maalattu. Sami miettii, että sen on täytynyt tapahtua alkuillasta.

Jasmiina selittää, että vaatteet on tullut pyykistä ja toteaa, että, jos huulipuna olisi ollut taskussa, kaikki olisi värjäytynyt. Aki yhtyy Samin syyttämiseen ja Sami ihmettelee, että hänen naamansa on värjätty ja häntä syytetään. Pekka sanoo hymyillen, että todella lähellä Samia. Sami sanoo olevansa hyväuninen. Pekka on varma, että "se" on Isoveljen leivissä.

DC2 08.59 Jasmiina laskeskelee, että jotain on tekeillä ja miettii, mitä viime päivinä on tapahtunut.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 11:09

DC1: 10.31 Asukkaat ovat saaneet postia, Samir lukee.

Salatehtävä

Sami ja Samir ovat suorittaneet salatehtävää sunnuntai-illasta saakka. Mikäli he ovat onnistuneet salatehtävässään, punainen joukkue saa käyttöönsä pihalla olevat lisäenergiahyödykkeet. Mikäli Sami ja Samir ovat epäonnistuneet, hyödykkeet menevät siniselle joukkueelle.

Sami ja Samir, salatehtävänne on...


Asukkaat spekuloivat, onko salatehtävä onnistunut. Melody veikkaa, että on. Monet kertovat, että Samia ja Samiria on epäilty.

BB: "Viikkotehtävä on."
Jasmiina: "Viikkotehtävä?"
Jasminaa naurahtaa.
Noora (nauraa): "On loppunut."
BB: "Voitte unohtaa aiemman viestin."
Asukkaat nauravat.

DC1: 10.32
Anssi: "Selvä!"
Samir: "Se oli hyvä, viikkotehtävä on tästä kiinni."
Melody: "Tää on hyvä."
Anssi: "Toivottavasti on."
Melody: "Kyl on."
Anssi: "Siel ois..."
Sami: "Kävi miten kävi, hauskaa on ollu."
Anssi: "Jos se on onnistunut, tulis vielä jotkut valkkarit ja tämmöstä."
Jasmiina: "Noccoo."
Anssi: "Ei ees Nocco..."
BB: "Tehtävä on onnistunut."

Asukkaat menevät halaamaan Samiria ja Samia. Alkaa salatehtävän jälkispekulointi.

DC1: 10.34 Terassin verho aukeaa. Aluksi asukkaat eivät näe mitään uutta pihalla. Jasmiina menee ensimmäisenä ulos ja hän rupeaa huutamaan. Pihalla on Nocco-kaappi ja hyllyllä proteiinipatukoita.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 12:37

DC2 aiemmin:

11.05 Juhani, Sami, Jasmiina, Noora, Melody ja Ville ovat tehtävähuoneessa valmistautumassa ohjatulle palautumistunnille.

Ville alkaa kertomaan Samin ja Samirin salatehtävästä ja kuinka yksi heidän tehtävänsä oli puhua Villelle NHL:stä ärsytykseen saakka. Jasmiina liittyy keskusteluun ja kertoo Samin ja Samirin saaneen tehtävät tekstiviesteillä ja Sami sanoi puhelimen kantamisen olleen ärsyttävää ja pelkäsi sen paljastuvan.

Juhani ihmettelee, että miten tehtävä onnistui, kun asukkaat epäilivät niin paljon ja Juhani ei osallistunut teehetkeen, eikä niitä laskettu. Juhani kritisoi määrittämättömiä sääntöjä ja päätäntää BB:n taholta. Jasmiina toteaa, että ehkä siinä olisi pitänyt jäädä rysän päältä kiinni. Juhani toteaa sarkastisesti "Jee! Vähästä oli siis kiinni!" Sami puolustautuu, että heille on turha olla vihainen.

Melody avaa Juhanin ajattelua, että kyse on samasta kuin aiemmin. Juhani ei ole Samirille ja Samille vihainen, vaan yleisesti. Jasmiina sanoo, että tehtävä olisi epäonnistunut, jos joku olisi nähnyt Samirin syövän tuolla. Juhanin mielestä sekin olisi mennyt läpi, jos ei olisi mennyt silloin ilmoittamaan heti pk-huoneeseen.

Sami (Juhanille): "Epäilit sä meitä?"
Juhani: "Ai epäilinkö?"
Noora: "Mä sanoin Samirille sun hampaita. Se vaan sano, et sil on muovihampaat. Mä sanoin sille, et ei oo.""
Melody hihittää taustalla.
Sami: "Mut ei tässä hirveen hyvä fiilis tuu omasta suorituksesta."
Jasmiina: "Mun mielestä se oli hyvä suoritus."
Ville: "Te veditte sen ihan sikahyvin."
Jasmiina: "Te vetäny sen hyvin, te teitte parhaanne. Mun mielestä sitä on ihan turha niinku tota... siitä kenenkään sanoa. Ihan huoletta voit olla kyllä."

11.07 Sami sanoo, että Ärrä-tuotteiden piilottamisesta alkaa spekulaatiot joka tapauksessa. Sami huomauttaa, että jos kukaan ei saa spekuloida, niin silloin se olisi mahdoton tehtävä. Jasmiina on samaa mieltä ja nostaa esiin muuritehtävän. Juhani sanoo, että siinäkin jäätiin kiinni ja Ville komppaa, että moni jäi kiinni muuritehtävässä. Jasmiina muistuttaa, ettei kukaan ruvennut sanomaan, että on salatehtävä.

Juhani ottaa esiin epämääräiset säännöt. Juhani miettii, että mikä määrittelee sen, että jää kiinni salatehtävästä. Melody vielä lisää, että tämä oli Juhanin pointti asiassa. Melody vielä sanoo Samille, että hienosti vedetty ja Jasmiina yhtyy mielipiteeseen. Sami sanoo olevansa tyytyväinen ja nauraa perään.

Ville sanoo, ettei hän epäillyt yhtään NHL-juttua salatehtäväksi. Jasmiina mainitsee perunahomman ja Sami kertoo, että heidän piti ruveta riitelemään jostain pikkujutusta. Jasmiina piti hyvänä ideana pakastaa ranskalaisia.

11.09 Keskustelu keskeytyy, kun video käynnistyy tehtävähuoneessa ja palautustunti alkaa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 14:40

DC1 aiemmin:

12.39 Sininen joukkue pihalla suorittamassa kauppatehtävää. Melody ja Taavi keskustelevat katoksessa kauppatehtävän suorittamisen tavoista. Noora ja Lasse ovat radalla liikuttamassa kelkkaa.

Taavin mielestä he säästävät energiaa enemmän, kun he vaihtavat suorittajia jatkuvasti. Taavin mielestä siihen on osallistuttava kaikkien. Punaisissa on Taavin mielestä eri juttu, koska Jasmiina ja Ville keskittyvät kauppatehtävään ja muita käytetään pääkilpailuissa. Sinisissä asia on Taavin mukaan epävarmempaa, koska Nooralla on selkä ja Lassesta Taavi ei osaa sanoa, onko kyse kropasta vai jostain muusta. Taavi toteaa, että Lasse on halunnut olla sisällä.

Melody sanoo, että jollekin muulle toimii paremmin, että vetää pitempää pätkää ja pitää sitten pidempi tauko kuin olla koko ajan tekemässä. Taavi muistuttaa, että kyseessä on joukkuelaji ja Taavi painottaa jatkuvia vaihtoja. Melody ymmärtää, että tehtävä pitää ottaa tosissaan ja hän ottaa itsekin sen tosissaan, mutta Melody sanoo ettei toiminnassa ole kepeyttä ja Taavi on Melodyn mielestä synkillä.

12.41
Taavi: "En mä oo mitenkään synkillä ja kepeyttä. Mun mielestä täs on vaan silleen, että must tuntuu, et meiän joukkueessa ei oo kaikki ihan täysillä tässä mukana."
Melody: "Täh?"
Taavi: "Nää on kuitenkin sellasia juttuja, missä kannattaa olla sillee niinku mukana."
Melody: "Joo, mut nää on sellasia, mitkä kestää monta päivää."
Taavi: "Niin kestää.
Melody: "Jos jonkun kroppa tuntuu siltä, että se ei kestä tehdä enempää, ni..."
Taavi: "Lassen kroppa kesti ton..."

Lasse osallistuu keskusteluun kelkkaradalta.
Lasse: "Et sä vittu tiiä mun kropasta mitään, Taavi! Enköhän mä mun ikään tiedä, mitä mun kroppa tuntee."
Taavi: "Näköjään ihan hyvin tuntee ja kestää, kun sä haluut koko ajan vetää siinä."

Lasse syyttää Taavia, ettei Taavi kuunnellut häntä alkuun. Lasse kysyy Taavilta, onko Lasse kertaakaan kieltäytynyt työntämisestä. Taavi sanoo, että on kerran eilen, kun Lasse oli sisällä. Se oli "fail", sanoo Taavi. Lasse ihmettelee, että pääseekö Taavi yhdestä kierroksesta yli. Taavi sanoo, että Lassella oli muuta hommaa, mutta Taavin mielestä Lasse olisi voinut tehdä sen illalla.

Lasse sanoo, ettei Taavi kuunnellut häntä ja Taavi kieltää kiukuttelemasta. Melody varoittaa, ettei Lasse väsytä itseään, johon Taavi toteaa, että antaa Lassen kiukutella. Melody sanoo, ettei kiukuttelu ole hyväksi heille. Lasse ja Taavi kinastelevat keskenään ja Melody seuraa vierestä ja yrittää sovitella.

Lasse: "Sä et oo kuunnellut mua yhtään."
Taavi: "Oon, oon mä kuullu."
Lasse: "Sä keksit nää omasta päästäs ja mietit eilistä tota skippii. En mä oo kertaakaan sanonut, etten tulisi vetämään."
Taavi: "En mä oo eilistä skippii. Tänäänkin sä sanoit, et sä haluut jäädä tonne noin."
Lasse: "Voi vittu. Äijä on yks koutsi."
Melody: "Tää menee nyt tää, ku toi..."
Taavi: "Niin mä vastaan hänen kysymykseen."

Melody sanoo, kun Taavi kuuntelee, se lisää vaan vettä myllyyn. Taavi sanoo, ettei Lasse sano mitään, vaan kiukuttelee. Lasse lähtee vetämään kelkkaa ja kysyy mennessään "kuka tääl kiukuttelee, koutsi?" Taavin mielestä se ei ole kiukuttelua, jos hän sanoo, että kaikkien pitää osallistua. Lasse kehoittaa "koutsia" kuuntelemaan pelaajia ja heidän kroppaansa, mikä on niille hyvä juttu.

Taavi: "Hyvin se näyttää kestävän."
Lasse: "Mä kysyin sulta äsken, oonks mä kertaakaan kieltäytynyt vetämisestä. Mä sanoin, et mä en haluu työntää ja sä sanoit, et kaikki työntää."
Taavi: "Nii. Kaikki työntää vuorollaan."
Lasse: "Mä sanon, yläkroppa ei tee hyvää sille. Meil on tänään kisoja."

Taavikin sanoo, että hänellä on yläkroppa kipeänä. Oli sanonut Lasselle siitä aamulla, mutta ei valita. Lasse sanoo, että ei valiteta sitten ja tehdään kaikki täysillä. Melody sovittelee, että tehdään sellasia hommia, jotka sopivat kullekin. Ne,jotka pystyy valitsemaan tehtävän, tekevät sen.

12.43 Taavi sanoo, että vaihtakaa. Lassen mukaan puhutaan eri asiasta. Taavi sanoo, että kyse on myös kestävyydestä. Taavi oli sanonut aiemmin Lasselle, että voi myös työntää. Lasse kysyy, että miksi. Taavi toteaa, että muutkin haluavat vetää. Lasse muistuttaa, että heillä on muitakin kisoja. Lasse ei jaksa kuunnella Taavin kitinää, mutta Taavi kiistää kitisseensä. Lasse kehoittaa kelaamaan viisi minuuttia taaksepäin.

Taavin mielestä Lasse ei osaa keskustella, hän vain huutaa. Melody sanoo väliin, että taas puhutaan eri asioista. Lasse huutaa radalla kävellessään sarkastisesti, että heillä on huikea koutsi. Melodyn mielestä on vaarallista, jos jonkun kroppa on loppu, eikä sano siitä. Taavi sanoo, että ei ole kyse siitä. Lasse oli Taavin mukaan sanonut, ettei halua tulla. Lasse sanoo, ettei halunnut kuunnella kitinää ja se oli se syy.

12.45 Taavin mielestä Lasse provosoi sisällä, mutta Lasse sanoo, että se oli vitsi. Taavi sanoo, että jos Lasse sanoo se on vitsi, muttei toisinpäin. Lassen mielestä Taavi tietää, millä tavalla hän sen sanoi. Lasse huomauttaa, että kovia kisoja tulossa ja yläkroppaa tarvitaan, johon Taavi lisää, että pihalla tarvitaan työntäjiä.

Lasse ja Taavi keskustelevat, miten kauppatehtävää pitäisi suorittaa, kun tulee kilpailuja siihen oheen. Melody ja Lasse ovat sitä mieltä, että Taavi puhuu eri asiasta kuin Lasse tarkoittaa. Loukkaantuneen oloinen Lasse toteaa, että Taavi puhuu samasta asiasta ja hän ja Melody eri asiasta. Melody vaikuttaa turhautuneelta. Hän yrittää selittää, että tätä tehdään joukkueen puolesta. Pitää kuitenkin ottaa huomioon yksilön jaksaminen. Taavin ehdottamat tauot pysyy kuitenkin voimassa, sanoo Melody.

Lassesta he ovat sen ikäisiä, että jokainen osaa huolehtia kropastaan. Lasse selittää, että vetäessä se tuntuu jaloissa, kun työntäessä selässä hänellä. Taavi sanoo sen olevan hyvä sitten. Lasse ihmettelee, miksi Taavi on sanonut, että Lassen pitää mennä työntämään. Taavi puolestaan ihmettelee, miksi Lasse tarttuu tähän, kun Taavi on yrittänyt saada Lassen ulos tekemään.

12.47 Taavi sanoo, että Lasse oli vain herkillä ja otti itseensä. Taavin mielestä Lasse vain odotti, mistä voi suuttua. Lassella ei ole tarvetta omasta mielestä keksiä suuttumisen syytä.

Tupakkapaikalle siirtynyt Melody heittää "Any who! Kuunnellaan kroppaa." ja vaihtaa ruoan tekemisestä muutaman sanan Jasmiinan kanssa. Melody pyytää Lassea pitämään taukoa, mutta Lasse ei halua kuunnella kitinää nyt, Melodya voi kuunnella. Taavin mielestä ainoa joka kitisee, on Lasse. Lasse kehoittaa Taavia katsomaan peiliin. Taavi ei pidä kitinänä sitä, että on kehoittanut Lassea tulemaan ulos. Taavi kehoittaa myös Lassea katsomaan peiliin.

Lasse lopettaa kelkan vetämisen ja siirtyy tupakkapaikalle, jossa Melody edelleen kehoittaa Lassea lepäämään. Lasse ei jaksa kuunnella kitinää ja Melody sanoo vain, että älä kuuntele.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 16:00

DC1: 15.08 Asukkaat ovat sohvalla ja he ovat saaneet postia. Anssi lukee.

Joukkuekilpailu 2: Roudarit

Toiseen joukkuekilpailuun osallistuu viisi asukasta molemmista joukkueista. Kilpailijoiden tehtävänä on kuljettaa harjoittelusäkki verkon ali toiselle puolelle ja palata sen kanssa takaisin lähtöalueelle verkon yläkautta. Kilpailu käydään viestinä ja kukin kilpailija suorittaa sen kolme kertaa. Suoritusjärjestyksen päätätte itse, mutta ensimmäisen kierroksen jälkeen suoritusjärjestystä ei saa enää vaihtaa. Nopein joukkue saa 20 sekuntia etumatkaa loppukilpailuun.

Terveisin, Big Brother

Tehtäväalueelle siirrytään Big Brotherin ilmoituksesta. Katsojat seuraavat kilpailua tuttuun tapaan tehtävalueen katsomosta.


DC1: 15.24 Aiemmin punainen joukkue päätti, että Sami jää tästä kilpailusta pois ja sinisestä joukkueesta kisan jättää väliin Noora.

Jasmiina ja Taavi ovat saaneet lisäohjeita, Jasmiina lukee.

Tiivistelmä kirjeestä:
Kypärän käyttö on pakollista, jalkineiden ja käsineiden käyttö on suositeltavaa. Kilpailu alkaa BB:n ilmoituksesta. Kilpailijat istuvat katsomossa, seuraava kilpailija odottaa vuoroaan lähtöpaikalla, kun edellinen kilpailija on kääntynyt paluumatkalle.

Verkkoa alittaessa vain ryömiminen on sallittu, vaikka konttaamaan mahtuisikin. Ylityksen saa tehdä haluamallaan tavalla. Harjoittelusäkkiä ei saa pyöritellä tai heittää, sitä kuljetetaan kahvoista vetämällä tai työntämällä. Ylittäessä myös kahvasta kantaminen on sallittua.

Kierroksen päätteeksi säkki on palautettava lähtöpaikkaan ja palaavan kilpailijan Kilpailu päättyy, kun ensimmäinen joukkue palauttaa harjoittelusäkin lähtöpaikalle viimeisen kierroksen jälkeen.


DC1/DC2: 15.34 Toinen joukkuekilpailu alkaa.
taavitoinenkisa1-191021.jpg
lassetoinenkisa2-191021.jpg
villetoinenkisa3-191021.jpg

DC1/DC2: 15.42 Punaisten Jasmiinalla on raskasta ja siniset johtavat. Jasmiina kiroaa "Selviytyjät perkele!"
jasmiinataavitoinenkisa4-191021.jpg

DC1/DC2: 15.44 Sinisten Melody tulee ensimmäisenä maaliin. BB julistaa sinisen joukkueen voittajaksi. Taavi on satuttanut jalkaansa, hän sanoo jalan turvonneen. Asukkaat poistuvat tehtäväalueelta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 19 Loka 2021 20:12

DC1 klo 20.03 Postia. Anssi lukee. Happy hour, seuraavan tunnin ajan asukkaat saavat metrit tuplana. Pallot pudotetaan erilliseen tyhjään astiaan. Aika alkaa heti. Pekka ja Anssi aloittavat.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 20:25

DC1: 20.04 Asukkaat on käsketty sohvalle, heille on postia. Anssi lukee.

Happy Hour

Seuraavan tunnin ajan tienaatte jokaisesta suorittamastanne kierrospallosta metrit tuplana. Happy Hourin aikana suoritetut kierrospallot pudotetaan tyhjään tuubiin. Kun Big Brother kuuluttaa, että tunti on kulunut, tuubi palautetaan varastohuoneeseen.

P.S. Aika alkaa nyt!

DC1: 20.05 Punaisten Anssi ja Pekka aloittavat Happy Hourin suorittamisesta. Anssi kiroaa, että Lasse meni puhumaan Happy Hourista. Anssi sanoi pihalle tulleelle Juhanille, että he vetävät kaksi putkeen, niin pysyy rytmi hyvänä. Kahden kierroksen jälkeen sinisten vuoro.

DC2: 20.11 Muut asukkaat lähtivät pihalle suorittamaan kauppatehtävää. Melody istuu voipuneen näköisenä sohvalla.

Melody (vaisusti): "Mä vedän niin paljon kaikkii lääkkeitä ja C-vitamiinia, mä selviin tästä tosi hyvin."
Sami (Pikkuveljen äänellä): "Onko Mellulla kaikki hyvin?"
Melody (vaisusti): "Ei oo..."
Sami (Pikkuveljen äänellä): "Pikkuveli ei tykkää ketsupista."
Melody (vaisusti): "Vitun hyvä, ihan vitun hyvä."
Sami: "Ota rennosti."
Melody (vaisusti): "Hieno homma."
Sami: "Ota vähän aikaa ihan rauhassa. Nauti."
Melody (vaisusti): "Mä arvasin, et tälle illalle tulee jotain."

Sami lähtee pihalle ja näyttää Melodylle peukkua lasin läpi. Melody jää istumaan sohvalle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2021 23:50

DC1: 23.30 Asukkaat ovat saaneet postia, Juhani lukee.

Lisäohjeet fitness-elämäntyyliä hengittävälle some-persoonalle

Fitness-elämäntavalle uskollisten ravinto koostuu nykypäivänä yhä useammin huolellisesti lasketuista makroista ja tarkoin punnituista proteiineista, rasvoista ja hiilihydraateista. Muoti-ilmiön innoittamana myös Big Brother -talon fitness-elämäntyyliä hengittävä some-persoona punnitsee tästä eteenpäin tarkasti ravintonsa ja pitää huolen hänelle räätälöidyn ateriasuunnitelman avulla, että pysyy energisenä aamusta iltaan.

Terveisin, Big Brother


Varastohuone aukeaa. Siellä on vaaka ja ruokatarvikkeet sekä päivittäinen ateriasuunnitelma määrineen Lasselle.

DC1: 23.35 Ruokakello soi, asukkaat iltapalalle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”