7. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 23:30

23:23 DC1:

Akilla on asiaa.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin, aloittaa Aki kuuluvalla äänellä, oli tapana sanoa Kainuun prikaatissa. Rakkaat hyvät ystävät, tänään elämme Big Brotherin vuotta 2021. Meidän pomo on luvannut meille kaikille yhdet haluamamme juomat. Huutoa. Varastohuoneesta kunhan se aukeaa. Edellyttäen. Huutoa. Sitä että kaikki pitää bileet pystyssä, ja kaikki ottaa maltilla. Porukat intoutuvat Aki, Aki, Aki kannustukseen.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 23:34

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Syys 2021 23:37

Aiemmin:

23:15 DC1: Kaikki tupakkapaikalla. Aki, joka on nyt pukenut ylleen farkut, kauluspaidan ja nahkatakin, on pyytänyt saada sanoa muutaman sanan.

Aki (lonkkutölkki kädessään): ”Onko nytten kaikki paikalla?”
Jasmiina: ”No ni! Sit mennään!”
Pekka: ”Sit mennään!”

Aki: ”Saisinko konsun... gol... golsunttimme...” (naurahtaa ja ähkäisee) ”...konsulttimme Anssin... estradille?”
Anssi (yllättyneenä): ”Mitä vittua?”
Jasmiina: ”No ni, nyt lähtee! Nyt alkaa rähinä!”

Aki selittää, että muut ovat sen verran vähäpukeisia, että heitä ei kutsuta tässä kohdassa eteen.

Aki: ”Olen erittäin ylpeä teistä... jokaisesta, jonka meidän koko konsulttitiimi on palkannut täksi viikkoa töihin. Edelliskerran te saitte juomista. Toivottavasti olette ylpeitä siitä!”

Voitonhuutoja.

Aki: ”Otetaan ensin tähän... kolme eläköön-huutoa BB-21-porukalle!”
Asukkaat: ”Eläköön! Eläköön! Eläköön!”
Aki: ”Konsultit ovat tehneet ison työn, mutta se on myös ollut paskasta työtä! Jokanen työmies on varmasti kokenu paljon paskaa niskaan, konsulttien ansiosta. Mutta me hoidimme jo... juomapuolta paremmaksi. Mutta... me myös huollamme... ruokailua paremmaksi! Joten... konsultit on hoitanut makkaraa lisää!”

Hurraa-huutoja ja suosionosoituksia yleisöstä.

Aki (kädellä voimallisesti elehtien ja huutaen kuin kansankiihottaja): ”Sitä saa, mitä tilaa, komppania!”

Naurunpyrskähdyksiä ja suosionosoituksia.

Laura: ”Hyvä Aki!”
Lasse: ”Aki, I love you, beibe!”
Aki: ”Otetaan vielä ’Eläköön!’”

Asukkaat huutavat eläköötä. Aki näyttää makkarakassia ja suuntaa kohti kesäkeittiötä ja sen grilliä toivottaen porukan tervetulleeksi ”Ravintola keisarin(?) BB kaksyhteen”. Saa paljon kehuja ja suosionosoituksia muilta asukkailta.

23:25 DC1: Aki on palannut pk-huoneesta. On lisää tiedotettavaa.

Aki: ”Meidän pomo... on luvannut meille kaikille yhdet... halumamme... juomat--”
Asukkaat riemunkiljuvat.
Aki: ”--varastohuoneesta, kunhan se aukeaa!”

Lisää riemunhuutoja ja suosionosoituksia.

Aki: ”Kaikki pitää bileet pystyssä... ja kaikki ottaa maltilla!”
Asukkaat (rytmikkäästi): ”Aa-ki! Aa-ki! Aa-ki! Aa-ki!”

Siirtyvät kohti varastohuonetta. Jasmiina halaa ja taputtelee Akia olohuoneessa.
Jasmiina: ”Oot sä äijä! Vittu Lieksan kuningas!” (naurahtaen) ”Mä tuun Lieksaan, Akil”

Ohi kulkee Pippa, jolta Jasmiina tiedustelee tunnelmia. Pipalla on pää kipeä. Jasmiina kysyy heti, saako Pipan juoman. Pippa lupaa juomansa Jasmiinalle.

23:32

Asukkaat ovat kerääntyneet varastohuoneen ovelle. Lasse ja Laura nojailevat sohvan selkänojaa vähän kauempana. Aki seisoo myös hetken seurassa. Kysyy, miten hänen puheenaloituksensa meni.

Lasse (hymyillen; Laura hymyilee vieressä Akille myös): ”Äijä on päällikkö! Mä sanon vaan sen. Mää rakastan äijää! Mää sanoin tuolla porukalle, että... mä... nyt mä tiedän miks mun elämä ei oo ollu niin hirveän hyvää! Mul on--”
Aki (puolinolona mutta otettuna hymyillen, sormea heristäen): ”Elä puhu nuita sanoja, vittu...”
Lasse: ”--puuttunut, hei — hei, hei, mul on puuttunu Aki elämästä!”

Aki yrittää vielä estää kehuja, mutta Lasse toteaa hymyillen, että äijä on hyvä jätkä, oikeasti. Laura naurahtaa vierellä.

Aki etääntyy kohti varastohuoneen ovella odottavaa porukkaa.

Lasse: ”Aki muista se! Äijä on hyvä jätkä!”
Aki (etäämpää): ”Kiitos samoin!”
Lasse: ”Muista se! Muista se!”

Lasse kääntyy hymyilevän Lauran puoleen ja toteaa, että oikeasti, lieksalainen sälli tulee, kova äijä. Metsäkoneenkuljettaja Lieksasta lähtee, tulee tänne ja tiäksä, oikeesti! Laura on hyvin samaa mieltä; nyökyttelee ja hymyilee tietäväisenä, komppaa myöntävillä äännähdyksillä.

Lasse (hymyillen): ”Hieno juttu!”
Laura (hymyillen): ”Niin!”

Laura kertoo, että kun olivat olleet sisällä ja Lassen porukka paljussa, Aki oli sanonut heille, että tämä on tuonut sille paljon itseluottamusta.

Laura (lempeästi hymyillen, kädellä rintaansa viitaten): ”Niin tiedätkö... sydänsula... tuli oikein!”

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2021 00:21

23:39 DC1:

Lasse sohvalla Laura L, Minna ja Taavi seuranaan.
Lasse kysyy, tiedättekö sen ADD:n. Laura L sanoo tietävänsä ja Minna ynähtää myönteisen oloisesti. Lasse jatkaa, meidän suvussa on tosi paljon sitä. Kaikilla sellaisilla frendeillä ja tyttöystäville mitä mä olen puhunut siitä. Mä tiedän että mitkään nettitestit ei pidä silleen paikkansa.

Taavi kysyy mikä se on. Minna sanoo että kuin ADHD mutta ADD. Laura L sanoo päälle, enemmän keskittymishäiriö. Lasse jatkaa, se on semmoinen, se ei tarkoita että mä kokoajan hössään, se tarkoittaa enemmän sitä että mä tylsistyn helposti samaan juttuun. Mä en tee semmoisia asioita mistä en diggaa, mä en pysty elää kasista neljään duunissa ma-pe, ja elää normaalisti. Taavi osoittaa itseään, sä puhut musta. Mä luulen että tuo on vaan joku määritelmä, se ei ole ongelma. Myös Minna tokaisi, sä puhut musta.

Laura L sanoo, ei se ole mikään ongelma, on erilaisia persoonallisuuksia. Minna sanoo, pitää vaan löytää se oma aito intohimo … (Sanovat hetken toistensa päälle). Just näin, toteaa Taavi, just näin, villi ja vapaa. Lasse kuitenkin toteaa, toi on vähän eri juttu. Ei se ole, sanoo Minna. Lasse siihen, mulla vähän on. Minna kertoo, mä tiedän aika paljon ADD:stä. Lassekin sanoo tietävänsä, se on kovin periytyvääkin vielä. Monta sukulaista on ostanut lääkityksen siihen, niiden elämä on muuttunut. Taavi sanoo, tuo kuulostaa mun elämältä, enkä mä halua muuttaa sitä. Lasse toteaa myös että ei hänkään. Taavi jatkaa, se muuttaa mun persoonaa silloin. Lasse sanoo että tuolleen hänkin on ajatellut.

Taavi jatkaa, mä luulen että sulle tulee tuo asian kanssa balanssi iän myötä. Munkin elämä normalisoituu jos mä löydän sen oikean ihmisen rinnalle, joka tasapainottaa mun arkea. Että mä pystyisin tavallaan elämään hänen vuoksi myös, ei pelkästään itseni vuoksi, kuten tällä hetkellä. Minna sanoo, jos sulla on epäilys siitä että sulla on ADD, sitten sun kannattaa käydä. Ei kannata, sanoo Lasse päälle. (yhtä aikaa puhumista.) Anna mennä noin vaan, sanoo Taavi. Lasse sanoo ettei haluakkaan muuttua.

Minna kertoo, sä saat kyllä siihen balanssin, iän tuomaa. Taavi jatkaa, iän myötä ja jos sä oikeasti löydät sellaisen joka oikeasti kiinnostaa, jota sä oikeasti rakastat. Minnan mielestä toinen ihminen ei voi tuollaista muuttaa, sun täytyy ikään kuin. Taavi päälle, ei se voi muuttaa mutta. Lasse sanoo vuorostaan päälle, tasapainottaa. Muut nyökkäilevät. Lasse kertoo tietävänsä mitä Taavi tarkoittaa. Laura kertoo, kyllä, en usko että mun mies minua mitenkään muuttaa, mutta tuo tietyn balanssin. Taavi jatkaa, tuo balanssin että se haluat itse antaa hänelle enemmän aikaa, ja asiat vaan menevät klik. Se on that's it.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 12 Syys 2021 00:27

23:51

Aki toimii grillimestarina, jolta tilataan makkarat. Sami kysyy onko ollut hyvä ilat. Akin mielestä top5 ilta, elämän top5 ilta.

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”