7. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Pdm
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 31 Elo 2011 09:21
Paikkakunta: Oulu

7. päivä

Viesti Kirjoittaja Pdm » 11 Syys 2021 00:10

(tämä nyt menee jo uuden vrk:n puolelle, mutta...)

Pekalla, Katjalla ja Laura L.:lla aivan hyvää keskustelua suhteista ja seksisuhteista. Kysymysten alla juuri se että onko toisella ns. valta-asetelma, vai piääkö toinen enempi ajatusta että olisi kiinnostusta ja ajatusta enemmän jostakin vakavammasta. Pekalla kokemuksia että on ollut seksisuhteita, joissa sitten toinen osapuoli on alkanutkin seurustelemaan, myöhemmin sitten päädytty joiden kanssa friendzonelle, siskon kaltaisiksi. Tässä vaiheessa eivät enää seksuaalisesti kiinnosta. Tässä vaiheessa Ville liittynyt keskusteluun ja tuonut esille että onko mitään kinky/orgiabileitä tullut esille, mutta toistaiseksi ei.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 02:04

00:31 DC1:

Sohvalla turistaan. On juteltu mm. bileistä missä jotkut ovat käyttäneet huumeita ja sellaista. Lasse kysyy Pippan mielipidettä kannabiksen laillistamiseen, sulla voi olla mielenkiintoisia pointteja, sanoo Lasse. Pippan mielestä tällainen holhoamispolitiikka on ihan älytöntä. Moni Pippan kavereista polttaa budia, yksi kertonut että se on hänelle keino jolla maadottuu, ei saa alkoholista sellaista maadottumisen tunnetta mitä kannabiksesta. Ottaa pari siideriä ja sitten polttaa budia. Pippa on sitä mieltä että jos ihminen itse tietää sen miksi se sitä tekee, niin. Esimerkiksi Hollannin systeemi, sitä myydään ja sitä saa käydä fiilistelemässä, eri makuja. Pippa ei ole itse kokenut että olisi mielenkiintoa lähteä kokeilemaan. Pippa ei ole tykännyt, jos esimerkiksi tämä frendi, kun lähdetään ulos, se kysyy että voinko kääriä sätkän ja polttaa tässä. Pippa on sanonut että ei, vedä ulkona mieluummin, kun ei itse polta.

Pippa kertoo kun on ollut paljon afrikkalaisten kanssa tekemisissä, tupakointi ei ole niille edes polttamista. Ne kysyy että poltatko sä, ja kun sanoo että ei, niin ne kysyy miksi, miksi et. Ne käärii Alppipuistossa ihan julkisesti, ja polttaa siinä. Poliisit ajelee ohi, ei ne sano mitään. Pippa sanoo nähneensä myös miten poliisi on välinpitämätön. Ei sano mitään vaikka melkein silmien alla käärii. Menivät kerran drag-festareille, kaverilla oli jämät röökiaskin pohjalla, ne otti sen kiinni ja se sai sakot siitä.

Lasse sanoo että se on huono kun siitä tulee huumausaine merkintä, h-merkintä rekisteriin. Se estää paljon kaikkea, siitä ei diggaa. Jos joku vetää paljon viinaa, ja toinen polttaa pilveä, vaikka pilven polttaminen on pienempi paha, se ei pääse moneen asiaan.

Pippa sanoo ettei yläasteen jätkillä ole enää kaljabileitä, ne polttaa pilveä. Sitten ne on ihan monttu auki kun Pippa selittää, hei, teille myydään ja te olette tyhmiä. Teille myydään tuolla kadulla vaikka parsakaalia, tai persiljaa sekoitettuna sinne sekaan. Te ostatte sitä vihreätä ruohoa, joka on pussissa, näettekö siinä tilanteessa mitä siellä on sisällä. Siellä voi olla pari kukkaa ja loput ihan jotain maustetta. Ja sitten te olette ihan onnessaan että jee, olemme kovia jätkiä. Tämän takia Pippa tekee sitä että antaa ihmisten tehdä kaikkea ympärillään, koska on dataa kertoa.

Lasse sanoo että se on laillista jos lääkärit määrää, mutta ei oikeasti ketään lääkäri määrää sitä, kipuihin ja kaikkiin sellaisiin. Pippa jatkaa että on kärsinyt viimeiset kakskytä vuotta ihan hillittömistä pms-oireista, eli menkkojen … mä olin siis loppuaikoina jo kolme viikkoa kuukaudesta kipeä, koko ajan, mikään lääke ei auttanut. Ei pystynyt menemään töihin välttämättä. Siinä kohtaa ajatteli että tähän kohtaan voisi kokeilla sitä. Just tolleen, sanoo Lasse, jos jollain on kipuja, vedät kipuihin pilveä ja olet fine sen kanssa. Jossain lääkkeissä voi olla kovemmat haittavaikutukset, ja tulla pahaolo, ruokahaluttomuus ja kaikkea. Sami sanoo että kun siitä rangaistaan, ne jotka tarvitsevat apua, ne eivät välttämättä uskalla pyytää. Jos se ei olisi pienen määrän hallussapito laitonta. Pippa jatkaa olevansa vakaasti sitä mieltä että budin polttaminen, ennen sanottiin että se on portti huumeisiin, ei se ole. Ne ainakin mitä Pippan ympärillä on polttajia, ne on viihde polttajia. Lasse samaa mieltä omista frendeitä. Jos sitä pitää pimeiltä markkinoilta ostaa, pimeillä markkinoilla tarjotaan ihan kaikkea. Jos sitä saataisiin laillisesti kaupasta tai coffeshopeista, sä tiedät mitä ostat ja ei myytäisi muuta kuin. Hollannissa myydään myös psykedeelejä sieniä, pitäisikö ne vetää samaan kastiin. Samin mielestä asteittain voisi olla realistisin vaihtoehto, mennä asteittain.

Pippa kertoo kaveripariskunnasta, hyvin koulutettuja ihmisiä jotka harrastavat sitä, aina kun ne menee sellaiseen maahan, ne kokeilee niitä eri fiiliksiä mitä niistä tulee. Lasse kertoo että frendi oli vaihdossa Hollannissa vuoden, se kanssa.

Pippa kertoo että hänelle tulee ihan riittävän hauskaa kun on valkkaria ja viskiä, ei tarvitse ekstraa. Lassen toteaa jos alkoholi toimii, miksi vaihtaisit. Pippan mielestä lääkekäyttöön, oli ihan pulassa kun oli niin kipeä. Soitti ex:lle kun se on marokkolainen ja marokkolaiset on ihan profeja tässä, se on sellainen katujätkä, tehnyt vaikka mitä …

(Tässä kohtaa ohjaaja päätti että nämä jutut riittää ja siirsi huomion toisaalle.)

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 02:33

02:22 DC2:

Talon omassa kiroilukieltoporukassa on mukana myös Taavi, livahti kirosana vittu jutun sekaan. Muut tarkkana, vaativat että kymppi heti (kymmenen punnerrusta). Melody kiroilee myös (ei ole jutussa mukana), mutta ei punnerra. Jasmiina sanoo, mä ajattelin että jos Melody on mennyt tuohon mukaan niin mä syön mun pään. Nou, nou, nou, sanoo Melody, kyllä mä tiedän kuinka paljon kiroilen. Pekka toteaa, mäkin kiroilen paljon, mutta mä olen vähentänyt aika railakkaasti. Melody heittää, tsemppi peukku sulle, ja onnea valitsemallanne polulla.

22:23 BB kuuluttaa, hyvää yötä. Porukat kuitenkin jatkavat hengailua. Pekka sanoo että ei tarvitse mennä. Taavinkaan mielestä ei ole pakko. Jasmiina sanoo, ei tarvitse mennä nukkumaan kun ei tullut menkää nukkumaan. Ei tietenkään kun ei käsketä, sanoo Katjakin.

22:27 BB kuuluttaa, menkää nukkumaan. Pientä nutinaa, mutta lähtevät suorittamaan pesut loppuun ja sieltä makkariin.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Syys 2021 11:21

DC1 Klo. 10.33 Laura R kysyy Samilta millaisia pelejä hän tekee. Sami kertoo pitkästi peleistään ja muutenkin lautapeli aiheista keskustelua
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Syys 2021 12:05

DC1: 11.36 Asukkaat ovat saaneet postia, Jasmiina lukee.

Työläisen lauantai

Kävitte aiemmin viikolla ostoksilla BB-valinnassa. Aikaa kaupassa käytitte maksimin, eli 3 minuuttia ja 20 sekuntia, jonka jäitte velkaa Big Brotherille. Aikavelan maksaaksenne olette joutuneet viikon mittaan tekemään erilaisia töitä, joihin rekrytointikonsultit ovat teitä parhaan ammattitaitonsa mukaan värvänneet.

Kaikki teille viikon aikana annetut työtehtävät olette suorittaneet onnistuneesti, joten velka on nyt kuitattu ja olette sujut Big Brotherin kanssa. Velan suorittamisen myös myös ryhmänne puretaan.

On aika jättää raskas työviikko taa, sillä nyt on työläisen lauantai. Työläisen lauantai alkaa perinteisellä tavalla, eli rästiin jääneillä kodin askareiden suorittamisella, sillä niihin ei viikolla arkisen aherruksen myötä tunnu löytyvän aikaa.

Terveisin, Big Brother

Lista suoritettavista kodin askareista:

- imurointi
- pintojen pyyhintä
- lakanoiden vaihto
- pyykin pesu
- vaatekaappien siivous
- vessan pesu
- suun siistiminen


DC1: 11.38 Jasmiina uskoo, että asukkaat saavat tänään saunan. Asukkaat riisuvat joukkueliinansa.

DC1: 11.39 Taavi kutsuttiin pk-huoneeseen ja Pippa alkaa organisoimaan siivousta. Pippa sanoo, että jokainen siivoaa oman vaatekaappinsa, kun löytää sille aikaa. Pippa pyytää keräämään kaikkien lakanat yhteen kasaan ja saman myös kylpytakeille ja pyyhkeille. Pippa ehdottaa, että pestään niitä päivän mittaan.

Pippa kyselee, kuka haluaa siivota mitäkin. Tehtävät jaetaan nopeasti ja asukkaat uskovat, ettei tässä mene kauaa.

DC1: 11.45 Taavi tulee pk-huoneesta ja alkaa puhua ilman mikrofonia. BB pyytää hakemaan mikrofonin, mutta Taavi jatkaa puhumista. Muut asukkaat huomauttavat, ettei Taavi saa puhua ilman mikrofonia.

Taavi oli saanut lisäohjeita. Varastohuoneeseen tulee uudet lakanat pesupusseissa. Ne kootaan olohuoneeseen ja organisoidaan siellä. Vanhat lakanat kerätään pesupusseihin tämän jälkeen. Vaatekaapit pitää järjestää niin, että vaatekaappien ovet menee kiinni ja ne pysyy kiinni. Pekka lisää, että, kun vaatteet ei pursuile kaapeista, liukuovet pysyvät urillaan.

Varastohuoneessa on asukkaille uusi imuri, jossa on tehokkaampi akku, jotta sillä pystyy imuroimaan pidempään. Taavi sanoi vielä, että hän kertoi kaiken, minkä hän muisti.

DC2: 12.11 Anssi kävi pk-huoneessa ja toi sieltä vielä lisätietoa. Kaikki, mitä asukkaat ovat saaneet talon puolesta (petivaatteet, pyyhkeet, kylpytakit), pestään talon puolesta, asukkaat eivät niitä pese. Ne palautetaan pesupusseihin ja asukkaat saavat puhtaat tilalle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Syys 2021 15:40

DC1: 15.08 Asukkaat ovat saaneet postia, Laura L. lukee.

Tehtävä: Saunajuomaralli

On aika alkaa valmistautua työläisen lauantai-iltaan. Tehtävänne on ansaita saunajuomia sekä viikonloppuherkkuja peruuttamalla yhdistelmäajoneuvoa pihalle rakennetulla radalla.

Jakaudutte tehtävää varten pareihin. Toinen pareista toimii yhdistelmäajoneuvon kuljettajana ja toinen istuu ajoneuvon perävaunussa ja toimii suunnistaja-keräilijänä. Yhdistelmäajoneuvoa operoiva pari vaihtuu, kun jokaisen radalla tehdyn kierroksen jälkeen. Saunajuomat ja viikonloppuherkut ovat ajoradalla olevissa kylmälaukuissa, joita kohden on edettävä ajoveuvoa peruuttaen.

Kun ajoneuvo on peruutettu kylmälaukun luo, suunnistaja-keräilijä ottaa laukusta kaksi tuotetta, eli yhden tuotteen kummallekin. Kun tuotteet on nostettu laukusta, laukun kansi suljetaan uudelleen. Mikäli kylmälaukku on tyhjä tai pari haluaa muusta syystä hankkia tuotteita jostain toisesta laukusta, on sen luokse edettävä edelleen peruuttaen. Vasta, kun suunnistaja-keräilijä on nostanut laukuista kaksi tuotetta perävaunuun, ajoneuvon saa ajaa oikeinpäin etenemällä porttien välistä lähtöalueelle. Eteenpäin ajaminen on hetkellisesti sallittua siinä tapauksessa, että ajoneuvoyhdistelmän asentoa on tarve korjata.

Aikaa tehtävän suorittamiseen teillä on 60 minuuttia. Radalla saatte tehdä niin monta kierrosta kuin ehditte.

Terveisin, Big Brother

Lisätietoja:

- Tehtävä alkaa Big Brotherin erillisestä ilmoituksesta.
- Radalla on käytettävä kypärää.
- Vuoroaan odottavat asukkaat pysyvät tolpilla merkityn alueen takana.
- Yhdistelmäajoneuvon perävaunussa hyppiminen sekä perävaunun käsin ohjaaminen on kielletty.
- Tuotteet ovat henkilökohtaisia.
- Tuotteita ei ole lupa nauttia ennen kuin Big Brother antaa luvan.
- Kylmälaukkuihin ei saa koskea ennen tehtävän alkua.


DC1: 15.24 Katja ja Sami tuovat lisätietoa pk-huoneesta.Parien rooleja saa vaihtaa kierrosten välillä, ei niiden aikana. Kalusto täytyy pitää ehjänä, kohdella kuin omaansa. Jos kalusto hajoaa, tehtävä päättyy kaikilta. Tuotteita saa ottaa eri laukuista ja laukusta ei tarvitse ottaa, vaikka sen olisi avannut.

DC1: 15.34 Asukkaat pääsivät ulos.
saunaralli1-110921.jpg
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 15:42

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 15:56

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 16:22

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 18:55

Sermit aukeavat, huutoa ja ilakointia. Se on ihan täynnä tuo grilli … hurraaa.

BB kuuluttaa, olkaa hyvä. Riemastuneet asukkaat kirmaavat laskemaan juomia.

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 19:00

18:55 DC1:

Anssi: otetaanko tuota, otetaanko sellainen yhteiskippis …
Pekka: kaikki olette helkutin ihania.
Anssi: viimeinen ja ensimmäinen ryyppyreissu jossa ollaan kaikki vielä täällä.

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 19:07

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 19:26

19:16 DC1:

Jasmiina tuo tietoa, puhuu paljussa lilluville asukkaille. Paljuun mennään suihkun kautta, aina. Joku ei ollut mennyt. Puhuvat että Anssi ei olisi mennyt. Aki pyytää anteeksi ettei hänkään käynyt. Jasmiina jatkaa että Big Brotherin tunnusbiisiä saa hyräillä, kunnes Big Brother toisin ilmoittaa.

Juhani pohtii paljussa, mutta tässä on niin paljon klooria, tässä vedessä että. Osa porukasta innostuu hyräilemään (ilmeisesti sitä tunnaria). Juhani jatkaa, vaikka tässä muutama paskainenkin mulahtaisi, kaikki örkit kuolee tässä näin. Ei tässä levää kasva seuraavaan kymmeneen vuoteen.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 20:38

20:20 DC1:

Mario takkiinsa pukeutunut Pekka pärähtää pihalle rullaan, mikrofonin tapaan, puhuen. Huutaa mikä täällä on meiniki. Innostaa asukkaita huutamaan lisää lempijuomaa, sen mukaan mitä kukin juo, toisilla kaljaa, toisilla lonkeroa.

Pekka: kun mä huudan lisää, niin te huudatte sitä mitä te haluatte. Onko valmista.
Pekka: No niin, lisää.
Asukkaat: kaljaa/lonkeroa.
Pekka: ei oikein kuulu, lisää.
Asukkaat: kaljaa/lonkeroa.
Pekka: te ootte aivan lapasia, nyt kaikki irti, lisää.
Asukkaat: kaljaa/lonkeroa.
Pekka: no nyt alkaa kuulostaa hyvältä, otetaan vielä kerran, lisää.
Asukkaat: kaljaa/lonkeroa.
Pekka: cmon, jokainen voi anttaa ison käden ittelleen ...

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 20:49

20:23 DC1:

Pekka: seuraavaksi lavalle astuu Sedu education production, kavereiden kesken Seduttaret. Annetaan oikein isot aplodit.

Pekan juonnon myötä esiin pyörähtävät Jasmiina ja Pippa. Heittävät vähän juttua alkuun ja alkavat sitten laulaa sanoittamaansa laulua, Mä herään.

Nyt Big Brother talossa, aamulla heräisin
Jääkaapin oven avaisin, ja käteni laittaisin, Tornion panimon tuotteisiin
Mä herään, mä herään, mä herään
Varastohuoneeseen kutsuttuisin, siellä patterit vaihtaisin
Mikin perässä juoksisin, tuotannosta puhuisin
Mä herään, mä herään, mä herään
Soijarouheet liottaisin, tomaattimurskaa maistaisin
Ne pannulle heittäisin, silti nälkää näkisin
Mä herään, mä herään, mä herään
Nyt takin pukisin, alla piksut vaihtaisin
Kylmää vettä laskisin, ja melkein kuolisin
Mä herään, mä herään, mä herään
Röökipaikalla lorvisin, aurinkokelloa tiiraisin
Mä eläimistä haaveilisin, ja siitä hetkestä nauttisin
Mä herään, mä herään, mä herään
Jengin kanssa päättäisin, mielipiteitä vaihtaisin
Vitutukseen kuolisin, ja välillä hymyilisin
Mä herään, mä herään, mä herään
Saunaoluesta haaveilisin, vellamo vettä hörppisin
Suuria odotuksia lataisin, ja silti pettyisin
Mä herään, mä herään, mä herään
Kun käskyn nukkumaan kuulisin, omaan sänkyyn kömpisin
Ja kaverin jalkaa hiplaisin, Seiskan otsikoihin päätyisin
Mä herään, mä herään, mä herään
Unta … näkisin, konsulttien kursseja kävisin
Ja tyhjänpanttina olisin, valoshokkiin heräsin
Mä herään, mä herään, mä herään

Taiteilijat saavat asukkailta raikuvat aplodit ja rytmikkään Seduttaret, Seduttaret huudon.

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 21:25

21:13 DC1:

Paljussa joku naisista kysyy Pekalta monta bissee hän on juonut. Kahdeksan, vastaa Taavi. Pekka sanoo, rehellisesti sanottuna musta ei huomaa että … Taavi nauraa, jos mä olen ihan rehellinen, mä katoin vittu ekana iltana, toi on vetänyt … Katja sanoo, mä luulin että se on vetänyt vähän jotain muutakin kun alkoholia. Pekka kertoo että häneltä tullaan baarissa kysymään mitä kamaa hän on vetänyt. Pekalle on myös joskus käynyt ettei ole päässyt selvinpäin baariin …

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 21:51

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 22:22

22:12 DC2:

Paljussa BB perinteitä ”parhaimmillaan”, totuus vai tehtävä.

Katjalta kysytään top3 seksiasentoa. Katja vastaa, takaapäin, takaapäin anaaliin, ja lähetyssaarnaaja. Huutoa. Anssi heittää, lakimies tykkää ottaa anaaliin. Katja tykkää että mies määrää makuuhuoneessa. Piiskakin kelpaa.

Katja antaa Pekalle tehtäväksi suudella Anssia, kumpikin ottaa tehtävän varsin innokkaasti vastaan. Molemmista tehtävä oli helppo. Anssi heittää että toivottavsti sunnuntaina ei lapset näe, on paljon vastattavaa niille.

Katja toivoo että hänen vanhemmat ei näe äsköistä. Ville kertoo samalla muille tulleensa ohjelmassa kaapista ulos vanhemmilleen. Muut hihkuvat, oikeesti. Ottavat sille, Ville saa myös Pippalta ja Minnalta halit.

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Syys 2021 22:28

Aiemmin:

21:42 DC2: Anssi ja Pekka istuvat pk-huoneen oven vieressä seinäsohvalla uimahoususillaan. Käydään läpi tunnelmia viikosta.

Anssi ihmettelee, ettei voi olla näin hauskaa koko lössillä, mutta on. Mielipiteitä tietysti on, mutta ei kovin vastakkaisia. Sami kyllä antaa mielipiteitä, mutta muuten ei kukaan oikein kyseenalaista toistensa mielipiteitä.

Pekka näkee, että hyvässä keskustelussa lähtökohtaisesti ajatellaan molempia puolia. Anssi komppailee. Pekka näkee, että erimielisyyksiäkin vielä tulee, kun ”nappulapeli” alkaa. Eli kun ruvetaan painelemaan toistensa nappuloita, tökkimään herkkiä kohtia. Anssi oli olettanut, että sitä tulisi jo aikaisemmin enemmän Samin, Jasmiinan ja Minnan kanssa, mutta se lösähti.

Anssi toivoo, että Sami kasvattaa vähän silleen... kun se on niin positiivinen kaveri, optimistinen. Pekka komppaa, kaikki on ratkaistavissa. Niin jos sillä jossain vaiheessa iskee semmoinen, vittu, fiilis, että ”nyt minä en peräänny!”...

Pekka: ”Emmä usko että sillä... se--”
Anssi: ”Meinaakko, että ei?”
Pekka: ”Emmä--”
Anssi: ”Mutta jos se oikeesti niinku on silleen, kuvitellaa tämmönen tilanne, et lähtee taisteluun, minkä se tietää, et se voittaa? Perääntyisikkö nää?”
Pekka: ”No... e. Noo, siis...!”

Pekka hymähtää olevansa ihminen, joka ajattelee aina isompia (jotain). Anssi myöntää, että Pekka on, mutta kehottaa ajattelemaan, mitä tunteita Minna ja Jasmiina näyttävät, jos eivät peräänny. Niistä lähtee niin saatanasti ääntä ja luovat tunteita. OK, Sami loi tunteita tavallaan myös, mutta peruutti siitä.

Anssi: ”Mutta Jasmiina ja Minna ei... ne ei tuu luomaan noita tunteita mitä Sami luo.”
Pekka: ”Ei...”
Anssi: ”Vaan ne luo sellasia tunteita, jotka niinkun... niinkun, silleen... että sitte niinku... vittu lähetään, lähetään rinkiin!”

Pekka naurahtaa, että tähän on helppo ratkaisu. Anssi myöntää. Mutta sen voi korjata silleen, että... miksi ei vaan tee näin!

Anssi (silmiään siristäen ja kädellään nenänvarresta tarttuen): ”Sami on niin... vittu ku siis, siis...” (naurahtaa)” ...se on niin, vittu, positiivinen, niinku! Tai ei--”
Pekka: ”Se on niin optimistinen.”
Anssi: ”--ei posi — niin, se on optimistinen, vittu!”
Pekka: ”Se on niinku... ja että... kaikkeen on ratkaisu!”
Anssi: ”Kaikkeen on ratkaisu!”

Pekka analysoi, että Sami näkee kaiken helppona. Anssi komppaa. Pekka jatkaa, että varmasti näin Samin osalta onkin. Mutta se on se, joka saa ihmiset, joilla... toki eivät tunne vielä Samia, mitä sillä on.

Ajatus jää viimeistelemättä, kun Anssi keskeyttää, että parasta olisi tietysti, jos Sami olisi sellainen Elon Musk, että kun sanoo, että tähän on ratkaisu, niin se tietää sen ratkaisun. Kun sanoo, että tämä homma menee tälleen, niin sitten se menee silleen. Ottaa riskin ja se toimii tai ei toimi. Pekka miettii, että niinhän voi olla, se on toisaalta ehkä Samin vahvuus.

Jutustelu keskeytyy Lauran saapuessa ulkoa hakemaan keittiösaarekkeelta ruokailuvälineitä. Hetken päästä myös Sami ja Aki saapuvat sisälle.

21:47

Punaisiin shortseihin sonnustautunut Aki tulee pyörimään sohvakaksikon äärelle. Toteaa, että Samin kanssa oli vitun hyvä keskustelu äsken. Anssi kertoo, että hekin puhuivat Samista juuri.

Anssi kysyy, mitä keskustelu koski. Metsäteollisuutta, vastaa Aki. Viikolla oli ollut Samin kanssa vähän väittelynsyrjää. Nyt sai Samin kanssa puhuttua omia juttujaan, mitä itse tietää aiheesta.

Aki (nyökäten): ”Samin näkökulma on helevetin hyvä.”
Anssi: ”Se on hyvä näkökulma joo. Siis se on justiin se--”
Pekka: ”Mutta onko se käytännössä toimiva?”
Anssi: ”Mutta onko se käy...käytännöllinen? Onko se niinku sellanen kon—- no joo, vähän, vähän paha sannoo niinku...”

Anssi kertoo, että puhuivat juuri Samin optimismista. Aki täsmentää, että eivät viikolla puhuneet varsinaisesti metsäteollisuudesta, vaan siitä, kuinka Sami olisi sähköautoistamassa koko Suomen. Tähän sitten palasivat metsäteollisuuden kannalta, miten vihreät ovat tulleet siihen väliin sekaamaan.

Aki: ”Vittu, että jotain jarruja pitäis nyt lyyä. Että saatais ensin tämä nykynen homma toimimmaan. Että ei kehitetä vittu uutta!”
Anssi: ”Nii.”
Pekka: ”Nii.”

Pekka kysyy, löysivätkö ratkaisun. Akin mukaan aika hyvä ratkaisu oli löytynyt.

Anssi (kaljatölkkiä Akia kohti kohottaen): ”Se on... yhteisymmärrykselle!”
Aki nostaa viinilasinsa. Kilistelevät.

Anssi pohjustaa, että kun lähtee täältä sunnuntaina, niin tarjoaa Akille subin omalle kanavalleen. Akin ei tarvitse sellaista ostaa.
Aki (tyytyväisenä hymyillen, lasistaan hörpäten): ”Vittu!”
Pekka: ”Me tullaan Lieksaan saunomaan ja--”
Anssi (Akille): "No vittu, oikeesti! Onko sulla sauna?”

No on. Semmoinen löytyy Akilta varmasti.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 22:39

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Syys 2021 22:53

Aiemmin:

22:06 DC2: Tupakkapaikan värikkäillä säkkituoleilla Aki ja molemmat Laurat. Kuuntelevat, sivusta, kun paljulaiset alkavat kertoa toisilleen noloja seksikokemuksia ja naurahtavat, että mihinkäs se aihe taas vaihtui.

Aki (Lauroille, hyväntuulisen rentona): ”Ihan niinku... voin sannoo suoraan, että nyt on yks elämän onnellisimpia päiviä!”
Laurat (aww-äänellä): ”Oi!”
Laura (hymyillen): ”Ihanaa! Ihana jakaa tää!”
Aki: ”Ihan varmasti mennöö top viiteen!”
Late (nyökytellen): ”Nii-i. Nii-i!”

Aki (nyökäytyksellä sanoilleen pontta antaen): ”Uusien tyyppien kansa!”
Laura: ”Mmh!”
Aki: ”Näin paljo tutustunut eri persoonniin--”
Laura: ”Mmh!”
Aki: ”--vaikka huonosti vielä tutustunut, eli sikäli...”

Laura toteaa, että noo, mutta kyllä tässä on kuule vielä aikaa tutustua. Laten mielestä on ollut kyllä tosi kiva. Laura komppaa, on ollut niin ihanaa. Olivat puhuneet tuossa juuri aikaisemmin, että vaikka on tosi paljon erilaisia persoonia, niin ryhmädynamiikka on ollut tosi hyvä.

Aki (nyökytellen): ”Aiva älyttömän hyvä! Aiva älyttömän hyvä!”

Naurahtavat kaikki kolme paljusta kuuluville puheille. Late toteaa huvittuneen sarkastisesti että se on jännä (aihe se seksi), kun se puhututtaa, tiäkkö.

Aki nousee seurasta ja sanoo lähtevänsä laittamaan vaatetta päälle. Lauratkin lähtevät kuuntelemaan paljulaisten kertomuksia.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 11 Syys 2021 23:18

22:59 DC1:

Akilla on halausrinki menossa. Halaa Sannia ja sanoo kiitos. Suuntaa sen jälkeen kohti Lassea, jälleen hali ja kiitos. Lasse ihmettelee mihin on äijä lähdössä, lähdetsä himaan. Bileet loppu, joten sä lähdet himaan. Nähdään taas ensi viikonloppuna. Aki, peukalo pystyssä, kiittää Lassea tästä viikosta, ja tutustumisrumbasta. Aki kertoo että on oppinut tällä viikolla ihan vitusti, vaikka on ollut sivussa, turpa kiinni. Lasse sanoo, et ole ollut. Aki jatkaa että on niin paljon arvostanut, kuullut muiden juttuja, ja oppinut siitä mitä hänen pitäisi tehdä. Hieno kuulla, vastaa Lasse, oikeasti. Lassesta on hienoa että porukka oppii täällä. Ei ole mitään muuta tärkeämpää kuin että oppii itsestään ja muista. Tämä on niin eri kokemus, pohtii Lasse.

Aki menee sen jälkeen Anssin luo, sanoo, lupasin että halaan tänään kaikkia. Kertoo jälleen kuinka on oppinut niin paljon uutta omaan elämään. Anssi sanoo että ihan sama hänellä, sen takia hieno kokemus, oikeasti. Sitä varten täällä ollaan.

Seuraavana halausvuorossa on Jasmiina. Takellellen selittää Jassullekin kuinka on oppinut enemmän kuin koskaan. Eri persoonat tuo minun elämään niin paljon, kertoo Aki. Hienoja asioita. Hieman huvittunut (ja ehkä vaivautunutkin) Jasmiina kysyy mennäänkö tupakalle. Aki jatkaa, opit näin paljon sisältöä, vaikka olet sivusta seuraaja, näitä juttuja kun kuulee, näissä on vitun paljon asiaa näissä juttuloissa. BB:n kuulutus patterien vaihtoon keskeyttää matka tupakkapaikalle.

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”