26. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Sii
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 19 Syys 2005 14:19

Viesti Kirjoittaja Sii » 22 Syys 2005 19:56

Kyllä minä ainakin kuulin ihan selvästi Terhin sanovan, että "Mun puolesta voidaan laittaa koko summa" tms. Ei se kai sitä sitten enää sanonut toistamiseen eikä kukaan siihen kai reagoinut (ehkä juuri siksi ei toistanutkaan koko asiaa enää, tai kukaan ei ottanut tosissaan koko ajatusta), eikä mielestäni mitenkään isosti ottanut asiaa esiin ja yrittänyt viedä ehdotusta läpi ja "pakottanut" muita kommentoimaan jotain, mutta ihan ääneen ja yhtä kuuluvasti kuin muutkin kuitenkin asiansa sanoi, ts. ei mutissut nurkassa :roll: Siinä oli kyllä yleistä hälinää samaan aikaan, että Terhin "ehdotus" tai kommentti on voinut silleen kätevästi hukkua muiden puheen alle, ts. ne jotka ei ajatuksesta innostunu, saatto ignoorata koko asian, ja toisaalta Terhin ei ehkä ollut sitten pakko enää tuoda asiaa esiin, jos teki sen vaan puolella sydämellä (mitä en siis hlökohtasesti usko).

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Syys 2005 10:04

Hihittelin eilistä dailyä katsoessani kohdalle jossa Minna selittää Terhille että kannattais hankkia jotain jauhoja jne aikalailla omistajan ottein ja Terhi kuittaa koko jutun sanomalla "No katotaan nyt, me ensin neuvotellaan tästä tyttöjen kanssa..."

On hiukan saattanut kypsyttää tuo Minnaa.. :lol:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 24 Syys 2005 10:14

Ja mä kuulin melkein kaikkien muiden sanovan että laitetaan koko summa, PAITSI Terhi. Saattoi hän sitä mumista, mutta ei yhtään ajanut asiaa!!
Vaarallista peliä yleisön mielipiteellä Terhi...
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 24 Syys 2005 18:54

Kyllähän siinä ilmaan ainakin Perttu heitti tuon "kaikki likoon". Turha Terhin sitä marista pk-huoneessa jälkikäteen.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”