Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Keskustelua liittyen Suomen kahdenteentoista Big Brotheriin.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Syys 2020 23:38

Käänsin takkini tänään, eli nyt vähän enemmän katson talon touhuja. Mökkiördäämiset aiheuttavat myötähäpeää, eikä niistä vähiten Nikon suosiokalastukset ja niihin vastaukset muilta asukkailta. Nikon "vittu, vittu" viljelyihin olen kypynyt totaalisesti.
a walking disaster

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja chamomile » 10 Syys 2020 12:07

Team Talo. Taloa olen seurannut etupäässä, koska mökillä on tämä yksi vapaamuurari äänessä koko ajan. Ja nyt on Niko pääosissa. Ei vaan jaksa sitä energiaa. Taloon on valittu porukka, jossa naiset äänekkäitä ja vahvoja - mökillä on tämä "äijä"porukka jyrää (bondaako mökillä naiset ollenkaan, vai ovatko liian erilaisia keskenään). Talossa toistaiseksi seesteistä, tosin Sini ja Sasa hienoisesti lähteneet kiusaamislinjalle. Mökillä koko ajan joku julistaminen/räyhääminen/paasaaminen menossa, ei jaksa. Tulee olemaan niin mielenkiintoista, kun nämä kaksi ryhmää yhdistyy. Miettikääs sitä, kun nämä kaksi "johtajaa" eli Sini ja Sami (?) ottavat yhteen. ;)

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 10 Syys 2020 21:51

Mulle on nyt kirkastunut että #teammökki.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 12 Syys 2020 14:38

Talohan se on ikävä katsoa ja kuunnella. Kiintiökin aiheuttaa vahvoja myötähäpeän tuntoja sekä nämä oranssin rumpin väriset sidukkavalaat. Mökissä lienee enemmän ajatuksia, talossa enemmän olemattomien kulmakarvojen nyppimistä.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 12 Syys 2020 16:45

Rahikainen, tiedäthän että t-sana on hyvin loukkaava? Toivoisin, että pidetään BBPlaza asiallisena.

EDIT: Kiitos viestin muokkaamisesta.

Jatkossa sitten jätetään nämä moderointihommat meille moderaattoreille. Jos joku sana tai jonkin kirjoittajan kirjoitus hiertää mieltä, niin käytä raportointi nappia ja hoidamme asian parhaaksi katsomallamme tavalla. -Skygge

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja chamomile » 12 Syys 2020 18:29

Hieman eri tunnelma talossa kuin mökissä.... :D :D Pride-puheet.... No, talossa meni tietty Sini-showksi.

Janoinen
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 01 Syys 2019 18:08

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Janoinen » 13 Syys 2020 12:48

Team talo. Pojat + Minna mun suosikkeja.

Avatar
a[way]
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 06 Syys 2020 15:51

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja a[way] » 14 Syys 2020 00:12

Nyt kääntyy mökin puolelle varmasti enemmän.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Poa » 14 Syys 2020 00:13

Katsooko juuri kukaan taloa enää tämän käänteen jälkeen? No, ehkä tulee uusia käänteitä tähän.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 14 Syys 2020 00:18

Mökkiä tulee nyt varmaan seurattua normaaia enemmän, kun haluan nähdä, miten Minnan mökkeily alkaa. Tosin pieni pelko on, että joutuu jonkimmoisen syrjinnän kohteeksi, kun osalla mökkiläisistä vaikutti olevan jo aika vahvoja näkemyksiä hänestä jo näin lyhyen ajan jälkeen. Jos jonkimmoista syrjintää alkaa ilmentyä, niin en kyllä välttis pysty seuraamaan sitä.

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja hiileri » 14 Syys 2020 00:31

Wendla kirjoitti:
14 Syys 2020 00:18
Mökkiä tulee nyt varmaan seurattua normaaia enemmän, kun haluan nähdä, miten Minnan mökkeily alkaa. Tosin pieni pelko on, että joutuu jonkimmoisen syrjinnän kohteeksi, kun osalla mökkiläisistä vaikutti olevan jo aika vahvoja näkemyksiä hänestä jo näin lyhyen ajan jälkeen. Jos jonkimmoista syrjintää alkaa ilmentyä, niin en kyllä välttis pysty seuraamaan sitä.
Joo kurjaa ku noi mökkiläiset on noin negatiivisella asenteella.. Toki Minnalla itellään onki joku outo esitys päällä, niin en nii paljon ihmettele.. Ihan ku joku putous-hahmo noiden mystisten juttujensa ja hattunsa kanssa.. Niin epävarma ja kummallinen nyt.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 14 Syys 2020 14:36

Tämä menee nyt oikein hyvin. Ensimmäisen viikon ajan talo kiinnosti enemmän, mutta nyt Minna-twistin myötä seuraan vain mökkiä. Samalla pääsen tutustumaan mökkiläisiin paremmin. Ilo on myös, että äänekäs Tiia on poissa.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 14 Syys 2020 21:07

Noin niin kuin formaattina yksi BB:n suurimmista ongelmista on aina ollut se, että väen vähetessä kauden loppua kohden pidot eivät suinkaan parane, vaan nuppiluvun laskiessa myös meininki tasoittuu, rutiinit rullaavat asukkaiden kotiuduttua ja sopeuduttua toistensa kanssa eloon ja ylipäätään oleminen muuttuu tylsemmäksi.

Siinä, missä mökkiläiset ovat kiitettävästi pitäneet tunnelmaa yllä onnistuttuaan heti alussa loihtimaan mielettömän yhteishengen yksittäisten persoonien eriävyyksistä huolimatta, talossa on koettu pari merkittävää henkilömenetystä ja tällä hetkellä tunnelma sillä puolella näyttää olevan mallia viikko 10. Syödään, löhötään, välillä keskustellaan kevyesti jostakin, tapetaan aikaa ja lopulta mennään makuuhuoneeseen odottelemaan nukkumislupaa.

Olen varmaan outo BB-fani, kun en yleensä välitä katsoa bileitä. Muutama olut naamareihin ja keskustelu muuttuu äkkiä itselleni käsittämättömäksi älämölöksi - olen jo vuosia seurannut bileet dailyjen koosteiden ja tämän palstan kautta. Tämän vuoksi seurasin alkupäivinä lähinnä talon porukkaa. Loppuviikosta huomasin kaipaavani mökin tunnelmaa entistä enemmän, ja nyt tilanne on kääntynyt niin, että 24/7:n avatessani räppään automaattisesti DC1:n päälle huomatakseni vain, että ei näin, siirryn mökille.

En epäile, etteikö Sinin lähtö olisi vaikuttanut talolaisten yleiseen mielialaan varsinkin, kun Minnankin lähtö ja sitä edeltäneet kuviot ovat tuoreessa muistissa. Sellainen loppukauteen kuuluva tasaisuus ja tylsyys oli kuitenkin mielestäni havaittavissa talossa jo ennen näitä tapahtumia. Eli ilmeisesti minusta on näin viikon jälkeen kuoriutunut lopulta #teammökki vähän omaksi yllätykseksenikin - vaikka kieltämättä odotan jo innolla leirien yhdistymistä!
:thumbsup

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 14 Syys 2020 21:42

Mingviini kirjoitti:
14 Syys 2020 21:07
talossa on koettu pari merkittävää henkilömenetystä ja tällä hetkellä tunnelma sillä puolella näyttää olevan mallia viikko 10. Syödään, löhötään, välillä keskustellaan kevyesti jostakin, tapetaan aikaa ja lopulta mennään makuuhuoneeseen odottelemaan nukkumislupaa. [...] Sellainen loppukauteen kuuluva tasaisuus ja tylsyys oli kuitenkin mielestäni havaittavissa talossa jo ennen näitä tapahtumia.”
Hyvin totta. Mökissä on koko ajan kova meno ja pälätys päällä; välillä liikaakin energiaa; tekevät kaiken samasa ryhmässä, kun ei tilaakaan paljon ole muuhun. Talossa tunnelma on unelias ja odotteleva, pysähtynyt, ja usein jakautunut ainakin kahteen asukasryhmään. Melkein koko ajan se on näin ollut.

Talo tosin on toistaiseksi palvellut paremmin draamaosastolla. Ja kyllä nämä sohvallamakoilu-, sängyilläpötköttely-, tai keittiön ruokapöytäkeskustelutkin väillä ovat palkinneet.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 17 Syys 2020 18:33

Olen #teamkukavastasicastingistätänävuonna&uudetasukkaattaloon
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Evalds » 17 Syys 2020 19:23

^Paras tiimi :D
Mutta vakavasti, en ole oikein kumpaakaan. Mökissä on muutama potenttiaalinen finaalisti (Sami ja Roope), sitten on talo jossa pitäisi niiden ennakkosuosikkien olla. Joten fifty-sixty toistaiseksi.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 18 Syys 2020 13:31

Hitsi kun en osaa päättää, kumpaa puolta kannatan lopputaistelussa. Molemmilla puolilla on asukkaita, joiden haluan lähtevän, mutta myös asukkaita, joiden haluan jäävän.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 18 Syys 2020 14:20

Olen takin kääntäjä. Minnan ja Sinin lähdettyä ja Markon tultua taloon olen ehdottomasti team talo :lets dance: :festari: :banana

Avatar
a[way]
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 06 Syys 2020 15:51

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja a[way] » 18 Syys 2020 14:22

Vaivihkaa muuttunut tuo mökkiloma pikemminkin rangaistukseksi, vieläkin olen ensimmäisen viikon asetelmissa. Aivan kuin tuo olisi yhä rentoutumisloma. Silti tulee seurattua molempia tasaisesti.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Syys 2020 16:02

Mieluummin seuraan mökin touhuja, mutta kisoissa oon huomannut olevani enempi talolaisten puolella.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 18 Syys 2020 16:51

Edelleen oon teammökki, vaikka ero selvästi kaventunut Sinin lähdettyä ja Markon siirryttyä taloon. Sasaa en oikeen jaksa ja möksällä ihanat Paula ja Krisse. Vaikka oon koittanut enemmän taloa katella viime päivinä, jossain vaiheessa huomaan, että oon siirtynyt seuraamaan mökin touhuja ja aina ensin bbn avattua päälle lähtee dc2
Laura vie, muut vikisee!

Zuno57
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Syys 2020 12:40

Re: Oletko #teamtalo vai #teammökki?

Viesti Kirjoittaja Zuno57 » 18 Syys 2020 16:54

Mökki porukka lähempänä sydäntä. [smilie=a_bravo.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2020”