Arttu Liimatainen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:21

5 - Suosikki
9
3%
4
33
12%
3
52
19%
2
51
19%
1
69
25%
0 - Inhokki
57
21%
 
Ääniä yhteensä: 271

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2020 22:22

BB katsoja kirjoitti:
17 Loka 2020 18:37
Arttu on luvannut kavereilleen, että köyrii talossa keittiön pöydällä.
Äsken hän kysyi Ellalta, että tehdäänkö se? Ella ei vastannut, mutta hiveli Artun paljasta rintaa.
Jos jotain en halua nähdä, niin homoilua BB:n keittiön pöydällä. Toivottavasti oli vaan Artun huumoria.
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 17 Loka 2020 22:31

knocker kirjoitti:
17 Loka 2020 22:22
BB katsoja kirjoitti:
17 Loka 2020 18:37
Arttu on luvannut kavereilleen, että köyrii talossa keittiön pöydällä.
Äsken hän kysyi Ellalta, että tehdäänkö se? Ella ei vastannut, mutta hiveli Artun paljasta rintaa.
Jos jotain en halua nähdä, niin homoilua BB:n keittiön pöydällä. Toivottavasti oli vaan Artun huumoria.
Toivotaan. Jos näin käyn, niin saattaa olla miehen viimeinen teko talossa. Kotiväki äänestää pojun kotia :umh:
Laura vie, muut vikisee!

kronos
Television orja
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Elo 2020 09:24

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja kronos » 17 Loka 2020 22:47

Mä en oikein sisäistä miksi Arttu on tuolla huipulla tässä inhokkiäänestyksessä...ei toki herätä niiin paljoa tunteita, että olis kauhean ylhäälläkään itsellä, mutta aika harmiton tapaus kaikkinensa...

Noh, sinänsä sama kuinka käy...mutta ihmetyttää silti...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2020 22:55

kronos kirjoitti:
17 Loka 2020 22:47
Mä en oikein sisäistä miksi Arttu on tuolla huipulla tässä inhokkiäänestyksessä...ei toki herätä niiin paljoa tunteita, että olis kauhean ylhäälläkään itsellä, mutta aika harmiton tapaus kaikkinensa...

Noh, sinänsä sama kuinka käy...mutta ihmetyttää silti...
En minäkään ymmärrä. Ainoa selitys on pakko olla Ellaan sekaantuminen. Siellähän ne molemmat 'huipulla' ovat.
a walking disaster

kronos
Television orja
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Elo 2020 09:24

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja kronos » 17 Loka 2020 23:00

knocker kirjoitti:
17 Loka 2020 22:55
kronos kirjoitti:
17 Loka 2020 22:47
Mä en oikein sisäistä miksi Arttu on tuolla huipulla tässä inhokkiäänestyksessä...ei toki herätä niiin paljoa tunteita, että olis kauhean ylhäälläkään itsellä, mutta aika harmiton tapaus kaikkinensa...
Noh, sinänsä sama kuinka käy...mutta ihmetyttää silti...
En minäkään ymmärrä. Ainoa selitys on pakko olla Ellaan sekaantuminen. Siellähän ne molemmat 'huipulla' ovat.
No toivottavasti nyt ei se pelkästään...sitten kummastuttaisi tämänkin formaatin katsojat jos tuollainen asia on vielä nykyään jotenkin mieltä vaivaava...

bb20
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 20 Syys 2020 17:24

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja bb20 » 18 Loka 2020 00:07

eiköhän se käytös yleensä. Ainakin mua ärsyttää suunnattomasti. Valittaa kokoajan ja sit vittu, vittu, vittu. Täys itseään täynnä oleva maalais juntti.

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 18 Loka 2020 03:04

Muut meni ulos tupakalle kun eivät kestäneet Artun ja Ellan paneskelua. Arttu tais vedellä Ellaa tuhkaluukkuun.
Muut vitsailivat pihalla, että nyt on paineet purettu

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja hiileri » 18 Loka 2020 08:36

BB katsoja kirjoitti:
18 Loka 2020 03:04
Muut meni ulos tupakalle kun eivät kestäneet Artun ja Ellan paneskelua. Arttu tais vedellä Ellaa tuhkaluukkuun.
Muut vitsailivat pihalla, että nyt on paineet purettu
Ei oo ketään oikeasti pantu. Nyt vähä valoja päälle :D

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 18 Loka 2020 09:01

Arttu itse pilasi pelinsä, viimeinen naula arkkuun oli nuo yötemput Ellan kanssa, niitä ei perinteiset ja arvokonservatiiviset ihmiset hyvällä katso, sanotaan mitä sanotaan.

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja jokunen » 18 Loka 2020 10:20

Miten paljon BB:n katsojista on arvokonservatiiveja? Luulisin että katsojista aika moni on melko liberaalia porukkaa. Mua ei ainakaan hetkauta yötemput Ellan kanssa puoleen tai toiseen, en tod äänestäis pelkästään sellaisen asian takia ketään pois.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 18 Loka 2020 10:26

Mua ei kiinnosta kenenkään yötemput oli suuntautuneisuus mikä tahansa.

Hauska muuten eilen kun näkivät tuloksen niin ihmettelivät miten Arttu ja Joel ovat ääripäissä vaikka ovat kuin paita ja peppu.

Joelia auttoi se Sasan lähtö, on paljon vapautuneempi, Artulla kosahtaa varmaan Ellaan. Mutta minusta tuntuu ettei Arttua edes kiinnosta jäädä, siksi viime yön provoilutkin.

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 18 Loka 2020 10:29

Moni erehtyi pitämään Arttua raavaana heteromiehenä ja nosti jopa suosikiksi.
Kyllä peuhaaminen transun kanssa laski osakkeet rajusti alas ja Arttu nousi inhokiksi. Arttu osoittautuikin pervoksi puppelipojaksi.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja chamomile » 18 Loka 2020 10:30

:roll: Aika ällöä toi Artun rehentely tupakkapaikalla. Ja vertasiko Marko Ellaa jalattomaan oravaan? Arttu: "Lupasin kavereille. Pikku tvisti. Hheheheheh."

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja BBforever » 18 Loka 2020 12:14

Arttu tais oikeesti säikähtää että lähtee kuin leppäkeppi talosta sunnuntaina. Otti mukaan oikeistolaiset varmaan että kyllä he äänestävät kun rahaa on, sekstailut että näyttäisi kovalta jätkältä ja vedonlyönnit että kaverit auttaisivat. Ei pelaaminen kiellettyä ole, mutta auttaako nuo jutut, jää nähtäväksi. [smilie=a_doh.gif]

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja Nokim » 18 Loka 2020 13:51

BB katsoja kirjoitti:
18 Loka 2020 10:29
Moni erehtyi pitämään Arttua raavaana heteromiehenä ja nosti jopa suosikiksi.
Kyllä peuhaaminen transun kanssa laski osakkeet rajusti alas ja Arttu nousi inhokiksi. Arttu osoittautuikin pervoksi puppelipojaksi.
Mitä ihmettä tarkoitat? Et voi oikeasti olla sitä mieltä, että homous (Arttu toki ei varsinaisesti edes ole homo) on jotenkin pervoa ja laskee ihmisen osakkeita.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 18 Loka 2020 14:37

Perustan väitteenin myös eilisen tämä aamun otantaan twitteristä, siellä Artusta väännettiin negaa tosi paljon. Sama tapahtui Sasalle ennen kun hänet heitettiin ulos, sama koski Nikoa ja Minnaa.

Sen huomion olen tehnyt, että aika moni sittenkin muodostaa mielipiteensä koosteiden perusteella.

juderock
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 11 Loka 2019 21:22

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja juderock » 18 Loka 2020 16:41

Tämä keskustelu Artun "homoudesta" on kyllä hupaisaa. Arttu tuntuu mieltävän Ellan täysin naiseksi, joka vain korostaa hänen heterouttaan.( ei sillä että sillä olisi niin väliä).

En muista kuka amerikkalainen koomikko puhui transnaisten kanssa puuhailemisesta niin, että hän sanoi olevansa niin varma heteroudestaan että häntä ei haitannut vaikka naisella oli munat. Nainen kuitenkin. Artulla lienee samanlainen näkemys.

En ymmärrä lainkaan miten Artun Ellan kanssa sekstailut olisi mitenkään syy Artun alasajoon. Tosin kyllä usein BB:ssä sektailleet ovat saaneet nopean lähdön, mutta kun nyt pelkkä peitonalainen kanssakäyminen tuntuu olevan se tekijä jonka perusteella äänestetään ja kauhistellaan, niin tuntuu että olen aikamatkustanut jonnekin vuoteen 1990.
:Love:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 18 Loka 2020 16:55

juderock kirjoitti:
18 Loka 2020 16:41
En ymmärrä lainkaan miten Artun Ellan kanssa sekstailut olisi mitenkään syy Artun alasajoon. Tosin kyllä usein BB:ssä sektailleet ovat saaneet nopean lähdön, mutta kun nyt pelkkä peitonalainen kanssakäyminen tuntuu olevan se tekijä jonka perusteella äänestetään ja kauhistellaan, niin tuntuu että olen aikamatkustanut jonnekin vuoteen 1990.
En itsekkään ymmärrä sitä, miten tämä Arttu & Ella case voi mennä joillain niin pahasti tunteisiin. Mutta näköjään se on mennyt, sillä mitään muuta syytä en keksi sille, että Arttu on saanut niin paljon ääniä. Jos syynä olisi esim. makoilu, niin luulisi Joelinkin saaneen paljon ääniä. Mutta totta kai jokaisella saa olla omat mielipiteensä. Itse olen sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia ja ei tuo Artun ja Ellan touhu ole multa pois.
:trollface:

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 18 Loka 2020 17:12

Aidon heteron tunnistaa siitä, ettei häntä pelota homoksi luuleminen. Sillä hän itse tietää, miten asia on.

Artun lisäksi hyvä esimerkki on Marko, joka pussasi Joelia ja oli läheisissä väleissä Roopen kanssa.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 18 Loka 2020 17:26

En usko että BBplazalla ja monessa muussa paikassakaan homous on ongelma, mutta Arttu leimattiin kauden alussa alfa-urokseksi ja luoja tietää miksi ja siksi se on somessa suuri juttu ja kuten sanottu tuo alue missä hän asuu ei ole tunnettu suvaitsevaisuudestaan.

Mulle nämä romanssit ovat aina olleet yhdentekeviä, mutta tylsiä. Medialle taas se mistä jauhetaa, kuten esim. IS:n verkkosivuilla on parikin juttua Ellasta ja Artusta. Kovaa kamaa romanssit ovat koosteissakin.

juderock
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 11 Loka 2019 21:22

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja juderock » 18 Loka 2020 17:40

Virtanen kirjoitti:
18 Loka 2020 17:12
Aidon heteron tunnistaa siitä, ettei häntä pelota homoksi luuleminen. Sillä hän itse tietää, miten asia on.

Artun lisäksi hyvä esimerkki on Marko, joka pussasi Joelia ja oli läheisissä väleissä Roopen kanssa.


Juuri Markon ja Artun totaalisen ennakkoluulotonta toimintaa on ollut ilo seurata.
:Love:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Arttu Liimatainen

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Loka 2020 18:13

Olen kyllä sitä mieltä, että Artun lähtö veisi paljon hyvää Talosta. Yhtä hyviä ja mielenkiintoisia keskustelurinkejä eivät muut vaan saa aikaiseksi.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”