Timo Paasikunnas

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:19

5 - Suosikki
73
28%
4
80
30%
3
54
20%
2
24
9%
1
18
7%
0 - Inhokki
16
6%
 
Ääniä yhteensä: 265

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Skygge » 19 Syys 2020 12:39

realityfan kirjoitti:
19 Syys 2020 12:26
Kaikki muut asukkaat tajuaa, että Minnaa ei olekaan häädetty. Paitsi Timo. Timppa on aivan kysymysmerkkinä: - Ai niin se Minna - Okei - Nii just - Siis kuka Minna - Ohhoh - Aaa - Vau - Joo
Tää oli kyllä hyvä. :lol:

Jotkut ovat sitä mieltä, että tää Timon asioista pihalla olo ja yltiöpositiivisuus on vaan päälle liimattua ja esitystä. Mä en oikein usko siihen. Timo vaikuttaa noissa tilanteissa niin vilpittömältä ja aidolta, että on vaikea uskoa sen olevan esitystä.
:trollface:

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 19 Syys 2020 14:23

Skygge kirjoitti:
19 Syys 2020 12:39
realityfan kirjoitti:
19 Syys 2020 12:26
Kaikki muut asukkaat tajuaa, että Minnaa ei olekaan häädetty. Paitsi Timo. Timppa on aivan kysymysmerkkinä: - Ai niin se Minna - Okei - Nii just - Siis kuka Minna - Ohhoh - Aaa - Vau - Joo
Tää oli kyllä hyvä. :lol:

Jotkut ovat sitä mieltä, että tää Timon asioista pihalla olo ja yltiöpositiivisuus on vaan päälle liimattua ja esitystä. Mä en oikein usko siihen. Timo vaikuttaa noissa tilanteissa niin vilpittömältä ja aidolta, että on vaikea uskoa sen olevan esitystä.
Mun silmiin Timossa on jotain tosi feikkiä ja outoa.
Tai en mä osaa sitä tunnetta selittää mikä kameroista tulee. Lähetyksissä se vaihdellen on korostunut tai laimeampaa, mutta 24/7:n kautta katsoessa se on jatkuvasti läsnä. Jotain ulkoaopetellutn oloista tässä tyypissä on.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Augustus » 19 Syys 2020 14:36

Kierrekaneli kirjoitti:
19 Syys 2020 14:23
Mun silmiin Timossa on jotain tosi feikkiä ja outoa.
Tai en mä osaa sitä tunnetta selittää mikä kameroista tulee. Lähetyksissä se vaihdellen on korostunut tai laimeampaa, mutta 24/7:n kautta katsoessa se on jatkuvasti läsnä. Jotain ulkoaopetellutn oloista tässä tyypissä on.
Kenties vähän kuin fiilis ihmisestä, joka on vastikään kokenut "valaistumisen" (oli sitten uskoontulo, raitistuminen jne.), mutta kuitenkin ilman tyypillistä julistamista tai tyrkyttämistä aiheesta?

Vähän joku tälläinen "ontto" fiilis Timosta itsellä, mutta samaan aikaan ei hän ensimmäiseksi ollenkaan aiheuta negatiivista reaktiota.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 19 Syys 2020 14:38

Augustus kirjoitti:
19 Syys 2020 14:36
Kierrekaneli kirjoitti:
19 Syys 2020 14:23
Mun silmiin Timossa on jotain tosi feikkiä ja outoa.
Tai en mä osaa sitä tunnetta selittää mikä kameroista tulee. Lähetyksissä se vaihdellen on korostunut tai laimeampaa, mutta 24/7:n kautta katsoessa se on jatkuvasti läsnä. Jotain ulkoaopetellutn oloista tässä tyypissä on.
Kenties vähän kuin fiilis ihmisestä, joka on vastikään kokenut "valaistumisen" (oli sitten uskoontulo, raitistuminen jne.), mutta kuitenkin ilman tyypillistä julistamista tai tyrkyttämistä aiheesta?

Vähän joku tälläinen "ontto" fiilis Timosta itsellä, mutta samaan aikaan ei hän ensimmäiseksi ollenkaan aiheuta negatiivista reaktiota.
Mulle Timo huumori on ollut vaikeaa sietää. Olen aina osunut kuuntelemaan kun sellaista vitsiläppää menossa mistä en itse tykkää. Siksi Timo mulle herättää enemmän negatiivista reaktiota.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja gemini » 19 Syys 2020 22:10

4, mukava ja kivoja kertomuksia

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 19 Syys 2020 22:19

Tipautin taas neloseen. Uskon, että on aidosti tuollainen kuin on. Jostain syystä mulla vaihtelee jatkuvasti fiilikset tästä. Välillä ei jaksais kuunnella, mutta tykkään silti.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Evalds » 20 Syys 2020 19:05

Tääkin kuuluu osastoon: Yhdistymistä odotellessa, ei haitaa muttei loista vielä.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja chamomile » 21 Syys 2020 12:50

Timo esittää niin aidosti talon vanhusta. Aina pihalla. Oikeesti tykkään. Pääsee loistamaan, kun eläimet saapuvat taloon.

Avatar
a[way]
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 06 Syys 2020 15:51

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja a[way] » 21 Syys 2020 13:02

chamomile kirjoitti:
21 Syys 2020 12:50
Timo esittää niin aidosti talon vanhusta. Aina pihalla. Oikeesti tykkään. Pääsee loistamaan, kun eläimet saapuvat taloon.
Pakko kompata, että Timon "kujalla oleminen" on oikeasti todella hellyttävää. :bidmouth:

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Juunas » 21 Syys 2020 13:24

Itse en oikein tiedä onko toi Timon pihalla oleminen koomista vai huolestuttavaa. Esim. tuo Minna-juttu, naurattihan se, mutta jos ei oikeasti muista tyyppiä, jonka kanssa olit just viikon samassa talossa (etkä muista vielä toisellakaan kertaa) niin vähän voisi jo hälytyskellot soida. Timo ei kuitenkaan ole enää ihan nuori ja kun on lähipiirissä seurannut muutaman muistisairauden etenemistä niin en osaa nähdä viiskybäsellä tollaisia lähimuistin kevyitä haasteita pelkästään hauskoina...

Roopen viimeöisten perseilyiden jälkeen Timon asema omissa kirjoissani kyllä nousi, on asukkaana mielestäni edelleen miellyttävää ja mukavaa katseltavaa!

Avatar
a[way]
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 06 Syys 2020 15:51

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja a[way] » 21 Syys 2020 13:42

Juunas kirjoitti:
21 Syys 2020 13:24
Itse en oikein tiedä onko toi Timon pihalla oleminen koomista vai huolestuttavaa. Esim. tuo Minna-juttu, naurattihan se, mutta jos ei oikeasti muista tyyppiä, jonka kanssa olit just viikon samassa talossa (etkä muista vielä toisellakaan kertaa) niin vähän voisi jo hälytyskellot soida. Timo ei kuitenkaan ole enää ihan nuori ja kun on lähipiirissä seurannut muutaman muistisairauden etenemistä niin en osaa nähdä viiskybäsellä tollaisia lähimuistin kevyitä haasteita pelkästään hauskoina...
Vaarana on liian pitkälle vedetyt johtopäätökset. Ymmärrän toki näkökulman.

Tuskin silti on kyse todellisista haasteista muistamisen kanssa. Toki, sairauden alkuvaiheessa muistisairas ihminen käsittääkseni suoriutuu ns. tiedostomattaan rutiininomaisesti ympäristössään? Jolloin tämänkaltaiset kömmähdykset paljastavat asian todellisen laidan läheisille? Tai sitten ehkä Timo ei vain uhraa aivoissaan p*skanvertaa itselleen merkityksettömille asioille? Olen löytänyt kyseenalaistamassa itseäni monesti hieman samantapaisten asioiden tiimoilta. Kunnes tajusin, että ei muille tiettyjen asioiden korkeampi priorisointi tarvitse myös minulle olla sitä, joka sitten näyttäytyy herkästi "muistamattomuutena".

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 21 Syys 2020 15:37

a[way] kirjoitti:
21 Syys 2020 13:42
Kunnes tajusin, että ei muille tiettyjen asioiden korkeampi priorisointi tarvitse myös minulle olla sitä, joka sitten näyttäytyy herkästi "muistamattomuutena".
Eikös Timo ole muutenkin aika sählä. :scratch Vaikuttaa vähän sellaiselta luonnonlapselta. Monta kertaa heittänyt sitä, et toimii töissäkin ennen kuin ajattelee ja sit saikkua. Eli tyyppi jolle ilmeisesti saattuu ja tapahtuu.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Juunas » 22 Syys 2020 09:33

Joo en sentäään mitään valmiita diagnooseja ole tämän katselun perusteella tekemässä. :bidmouth: Ja onhan Timo muutenkin vähän sählä, jolla ilmeisesti keskittymiskyky hieman heittelee eli paljon menee varmaan sen piikkiin, että ei vaan kiinnitä huomiota ja antaa asioiden mennä samantien toisesta korvasta ulos.

Vaikuttaa lupaavalta Timon alku eläintehtävän parissa! Jotenkin toivon, että Timo jatkaisi omaa iloista ja hyväntuulista linjaa talossa ja pääsisi sillä pitkälle nyt kun muilla ennakkosuosikeilla alkaa kasetti vähän hajoilemaan.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 22 Syys 2020 16:51

Timolla tuntuu olevan muistikatkoksia. Ei kekannu,et Minna tarkoitti talossa ollutta Minnaa, eikä muistanut, ketkä kaikki ovat poistuneet talosta. Iän piikkiin en tuota laittais, vaan pikemmin pohdin, että saako Timo nukuttua kunnolla?!
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Hakunamatata
Työläinen
Viestit: 152
Liittynyt: 24 Elo 2009 15:23
Paikkakunta: ääsjoki

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Hakunamatata » 23 Syys 2020 07:06

Timo on alusta asti kolkutellut mun suosikin paikkaa. Oikeastaan (jos viime vuoden virhe voittajaa ei oteta lukuun) Timo on samaa tyyppiä, kuin voittajat yleensä ovat olleet. Alussa tarkkailija, joka pääsee esiin sitten, kuin nuo kova äänisimmät tippuu tai mokaa muuten.

Timon kömpelyys ja tietynlainen hölmöys on minusta niin ihanaa :in love:
Hakuna matata.. Sana ihana on.. Hakuna matata.. Kertoo kohtalon.. Ei huolen häivää..
Päivä on huoleton..Filosofiaa.. Näin on se vaan.. Hakuna matata..
Hakuna matata?.. Joo, se on motto.. Mikä on motto?.. Vähän niinkuin otto, mut ei sinnepäinkään!..

kronos
Television orja
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Elo 2020 09:24

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja kronos » 23 Syys 2020 13:22

Pakko nostaa Timo jo 4:een...on se vaan mahtava hömelö...

Avatar
Claude Greengrass
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 28 Elo 2009 17:39
Paikkakunta: Aidensfield

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Claude Greengrass » 23 Syys 2020 14:02

Tulee kyllä mieleen joku Putouksen sketsihahmo tästä hepusta. Aika keilana painaa menemään, ohomitäkukahähwautosikiva.... Eläinhommista vakavoituu, mutta muuten koko ajan uuden äärellä. Ja ihan hyvässä mielessä😁... Ameebaosastoa on talossa ihan tarpeeksi....
"Mee juomaan vähän mehuu, hei!"

-Pertsa-

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja chamomile » 23 Syys 2020 16:06

Tuli ihan tippa linssiin ku Timo esitteli itsensä ja kertoi elämästään eläimille. Timppa on mun suosikkiasukas tällä hetkellä, koska ihan ainutlaatuinen lajissaan.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 23 Syys 2020 21:07

Timon työkokemuksesta voi olla hyötyä viikkotehtävässä ja hänen empaattisesta asenteestaan myös.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 24 Syys 2020 09:21

kotikissa kirjoitti:
23 Syys 2020 21:07
Timon työkokemuksesta voi olla hyötyä viikkotehtävässä ja hänen empaattisesta asenteestaan myös.
Itsellä tämä on vähän helpottanut Timon sietämistä.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Augustus » 24 Syys 2020 14:45

14:32 Timo tekee eläinten oluiden juomisen jälkeen tarkistusta tallin WC:ssä, jossa näyttää maistavan ettei lavuaarin hanasta vaan tule olutta. On se Timo vaan... noh Timo. [smilie=a_crylaugh.gif]

Niin ja oluthana vapaassa käytössä jonkun viikon ajan on ollut toive ties kuinka kauan. Toive, joka ei tietenkään toteudu. Sillä kuitenkin olisi vuosien saattossa saatu paljastettua rähinäviinaa juova jos toinenkin ilman, että olisi tarvinnut odottaa isoja bileitä myöhemmin kaudella.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Timo Paasikunnas

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Syys 2020 19:42

Timo nosti kyllä tällä viikolla osakkeitaan mun silmissä. Eläintehtävä oli passeli Timolle vaikkei oikeista elukoista ollutkaan kyse. En edelleenkään ymmärrä mistä maailmasta mies on kotoisin, mutta se ei enää ärsytä mua niin paljoa.

Pisteet 1 -> 2

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”