Niko Seyyedi

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:17

5 - Suosikki
5
2%
4
16
7%
3
36
17%
2
46
21%
1
36
17%
0 - Inhokki
76
35%
 
Ääniä yhteensä: 215

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 26 Syys 2020 00:05

zilipippuri kirjoitti:
25 Syys 2020 23:56
Jarmali kirjoitti:
25 Syys 2020 22:59
Nyt klo 23:34 aikaan Niko uhoaa että ottaa koko selän kokoisen tatuoinnin, tällä hetkellä ei taida olla ainottakaan...?!?
Kertoi myös haluavansa Lucifer-tatskan ja jonkun Gorillan (King Kong?), joka murskaa ihmisen pään tai jotain sinne päin :lol:
Jep [smilie=a_crylaugh.gif] Eikä osaa ilmeisesti puhua koskaan normaalilla äänellä....
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
stna
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Syys 2009 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja stna » 26 Syys 2020 16:12

Niko ehkä rasittavin asukki, mutta puolestani saisi pysyä talosta koska hän tuo draamaa.
The world is indeed comic but joke is on mankind.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 26 Syys 2020 17:14

Osaa olla rasittava ja negatiivinen, mutta niin kauan kuin vastustaa Samia myös päin naamaa, säilyy minun papereissani plussan puolella.

Jää jankkaamaan helposti ja toisen pitäisi siinä tilanteessa vetäytyä ja antaa Nikon tulla pois "alatieltä" eli itkupotkuraivareista.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 17:27

Mökillä Niko oli yksi ”äijistä”. (Niko: ”Äijä!”)

Epäselvää on, mikä Nikon asema ja rooli tulee olemaan talossa.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 26 Syys 2020 18:07

Annoin ykkösen koska riitelee huonosti. Toisen haukkuminen vitun tyhmäksi ei ole rakentavaa. Ilkeän kuuloista oli mun korvaan. Ykkönen tulee niistä hyvistä puolista joita aiemmin fiilistelin.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Nokim » 26 Syys 2020 23:47

Niko on minunkin inhokkini – ainakin tällä hetkellä. Hän on tämän kauden asukkaista se, jonka suhteen mielipiteeni on vaihdellut kaikkein eniten. Ensimmäisinä päivinä hän vaikutti pesunkestävältä tapetilta. Sitten hän alkoi hiljalleen vapautua ja heittää ihan viihdyttävääkin läppää. Hetken luulin jo löytäneeni suosikkini, mutta sitten hänestä alkoi paljastua niitä negatiivisia piirteitä.

Iloisena Niko on parhaimmillaan vieläkin suhteellisen viihdyttävä, mutta hän on kuitenkin sen verran kuumakalle, ettei hänestä voi aidosti pitää. Hän kiihtyy nollasta sataan parissa sekunnissa. Erityisesti se riita Paulan kanssa oli ikävää seurattavaa. ”Sä oot mun äidin ikäinen, älä käyttäydy kuin neljätoistavuotias” oli argumenttina melkoinen rimanalitus, varsinkin kun Niko itse käyttäytyi tuossa gatessa harvinaisen epäkypsästi. Hän ei kieltämättä pakoillut vastuutaan aivan yhtä selkärangattomasti kuin Roope, mutta yrittihän hänkin aluksi väittää Paulalle, ettei ollut edes puhunut tästä ja Samista. Se hillitön suutahtaminen Samille eläintehtävän aikana oli myös hyvä osoitus Nikon epätasapainoisuudesta – pelkäsin jo tilanteen eskaloituvan nyrkkitappeluksi hänen aloitteestaan. Nikon mökötykset ovat myös noloa uhmaikäilyä, etenkin kun ne pääsevät valloilleen yleensä sellaisissa tilanteissa, joissa hän on itse käyttäytynyt huonosti. Hänen kunniakseen on tosin sanottava, että hän yleensä myös leppyy aika nopeasti, mutta eihän se kuitenkaan mitätöi vahinkoa, mitä hän suuttuessaan saa aikaan. Vielä hän ei ole tehnyt mitään peruuttamatonta, mutta itseäni ainakin pelottaisi asua noin äkkipikaisen ihmisen kanssa saman katon alla. Veikkaisinpa hänen poistuvan jossain vaiheessa kautta talosta samaa tietä kuin mm. Niko Saarinen aikoinaan.

Hyväntuulisenakin Niko on hieman liian kovaääninen ja kiihkeä minun makuuni – etenkin kännissä. Hänen puheäänensä muistuttaa normaaleissakin olosuhteissa epäilyttävästi huutamista, mutta päihtyneenä se menee jo mölinän puolelle. Niko pitää itseään suomalaisena, mutta ainakin minun jäyhälle pohjoismaiselle luonteenlaadulleni hänen raju kiivautensa tuntuu vieraalta ja luotaantyöntävältä. Eilisissä bibiksissäkin hän oli periaatteessa hyvillä mielin ja kehui ihmisiä, mutta senkin hän teki siihen hyökkäävään mölinätyyliinsä. Todella raskasta seurattavaa.

Nikon huonoihin puoliin kuuluu myös omahyväisyys. Tuntuu, että hän vähän väliä julistaa suureen ääneen olevansa esimerkiksi ”vitun avoin ihminen” tai ”ihan vitun suoraselkäinen”. Ne neljän tunnin panot sun muut seksuaalissävytteiset rehvastelut ovat myös vastenmielisiä, mutta ne lasken osittain nuoruuden piikkiin. Sen sijaan väkivaltavitsejä en osaa ohittaa olankohautuksella. Olen huumorin suhteen melko avarakatseinen, mutta itsemurhalla tai muiden ampumisella ei vain vitsailla. Se menee täysin hyvän maun yli.

Annan Nikolle yhden pojon. Hänet pelastaa nollalta kaikki draama ja konfliktitilanteet, joita hän on tähän mennessä aiheuttanut ja tulee varmaan vielä jatkossakin aiheuttamaan. Toivoisinkin hänen säilyvän talossa vielä jonkin aikaa. Olen kai masokisti, koska minusta on ajoittain hauskaa kokea ärsyyntymisen tunteita, kunhan ne pysyvät siedettävissä rajoissa. Niko ei ole saanut minua niin vihan valtaan, että olisi tehnyt mieli paiskata telkkari ikkunasta ulos. Ainakaan vielä.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 27 Syys 2020 02:40

Annoin 1. Ärsyttävä huutaja, varsinkin suuttuessaan ja bileissä mahtaili niillä panojutuillaan. Viitä vaille menossa inhoksi. Toivottavasti lähtee sunnuntaina...
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 27 Syys 2020 12:39

Nollille meni tämäkin. Transfobia ym. Huoh.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Syys 2020 20:43

Niko vois lähteä tänään jotta mun ei tarvis enää ikinä kuulla tuota selibaattilaulua.

naviga
Sala-asukas
Viestit: 393
Liittynyt: 15 Syys 2019 22:01

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja naviga » 27 Syys 2020 20:44

Viimeistään viimeisen tunnin ajan jatkuneiden juttujen jälkeen ei voi kuin hartaasti toivoa, että Niko lähtisi tänään.
Voit olla siitä varma, mitään en mä takas anna
Sekuntiikaan enää kerää, meikäläinen ei itke perään
- Aivan paska reissu! :banana

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 27 Syys 2020 20:58

Risto kirjoitti:
27 Syys 2020 20:43
Niko vois lähteä tänään jotta mun ei tarvis enää ikinä kuulla tuota selibaattilaulua.
21 päivää selibaatis, selibaatis, selibaatis, 21 päivää selibaatis... :roll: Ei kyllä itseänikään haittaisi, jos Niko tänään lähtisi. Tosin kyllä mä näkisin ennemmin Roopen lähtevän. BB-Rock on nääs astetta pahempi veisu. [smilie=a_chuckle.gif]

Mitä Nikoon noin muuten tulee, niin kovasti tuntuu toistavan samoja juttuja. Tulee mieleen eräänlainen rikkinäinen levysoitin. Tuntuu siltä, että vähintään joka toinen päivä käydään läpi Persian historiaa, sotajuttuja, amerikan politiikkaa yms. Vaikka Niko onkin ihan jees, niin toi juttujen toisto alkaa vähän kyllästyttämään jo. [smilie=yawn2.gif]
:trollface:

Zaol
Häädetty
Viestit: 24
Liittynyt: 14 Syys 2020 17:43

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Zaol » 27 Syys 2020 21:34

Tääl gallupis selvästi häntäpäässä ja silti äänestykses johtaa krisua, josta pidetään tällä hetkel ehk eniten. Tää on syy miks en äänestä, koska kukaan ei voi todistaa sen aitoutta.

Ja vielä ihan jokainen 20%:ssa, mikä todennäköisyys siihenki on ku kaikki erilaisia ihmisiä. Hitto koko ohjelma yhtä kusetusta.

edit: Okei syön sanani takaisin. Sori tuotantoyhtiö.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Syys 2020 21:40

Mulle oli viiminen niitti tänään, kun ennen suoran alkua oli vartin ulkoiluhetki. Arttu sanoi Nikolle, että tämä oli huutanut joku ilta "allahu akbar" ja Niko myönsi näin tehneensä.
Ei näin!
a walking disaster

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 27 Syys 2020 22:26

Yksi huutaja ja uhoaja vähemmän. Astetta miellyttävämpää seurata tulevaa viikkoa.

En tykännyt Nikosta koko aikana. Kamalaa uhoamista ja karjumista, mitä oli todella raskasta seurata läpi viikkojen. Jutut kiersivät päivästä toiseen samaa kehää.

Positiiviseksi jäi kuitenkin mieleen Nikon toimiminen hevosena, suoriutui eläinviikosta ehdottomasti parhaiten eläimistä, alun murjotuksen jälkeen.

0p ja good bye!
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 27 Syys 2020 22:26

knocker kirjoitti:
27 Syys 2020 21:40
Mulle oli viiminen niitti tänään, kun ennen suoran alkua oli vartin ulkoiluhetki. Arttu sanoi Nikolle, että tämä oli huutanut joku ilta "allahu akbar" ja Niko myönsi näin tehneensä.
Ei näin!
Heti ekalla viikolla ylpeili huutaneensa samaa armeijassa, kun heitti kranaatin.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Syys 2020 22:29

Niko oli jopa välillä hyvinkin viihdyttävä asukas, mutta mököttäminen ja möykkääminen meni toisinaan överiks. On myös varmaan yksi huonoimmista häviäjistä mitä Big Brotherissa on nähty, toisaalta nyt kun tippui niin tuntuu ettei se tunnu missään. Ristiriitainen hahmo.

Loppupisteet: 2

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Dille » 27 Syys 2020 22:30

Selibaattilaulua ei enää tarvitse kuunnella :music

bb20
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 20 Syys 2020 17:24

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja bb20 » 27 Syys 2020 22:32

luojan kiitos lähti. [smilie=a_bravo.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Syys 2020 22:34

bb20 kirjoitti:
27 Syys 2020 22:32
luojan kiitos lähti. [smilie=a_bravo.gif]
Ehkä kannattaa ennemmin kiittää äänestäjiä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 27 Syys 2020 22:41

Niko oli ihan jees. Toi säpinää taloon. Osas yllättää esim. hevosena. Harmi, ku lähti, muttei kuitenkaan mikään ikävä jää
3/5
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 27 Syys 2020 22:43

Niko oli ärsyttävä huutaja, mutta myös sen verran iso osa alkukautta että vähän taitaa tulla jopa ikävä. Välistä ihan hauska, sekä tahallisesti että tahattomasti. Isoimpana miinuksena ne ajoittain vähän pelottaviksikin äityneet uhoamiset, jotka eivät onneksi kuitenkaan kestäneet pitkään.

Hyvä inhokki. Ollaan höveleitä ja annetaan 3 pistettä.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Niko Seyyedi

Viesti Kirjoittaja Bandit » 27 Syys 2020 22:51

Tsemppiä Nikolle ja hyvää elämää :thumbsup
* One Day at a Time *

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”