Paula Lujala

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:19

5 - Suosikki
26
10%
4
23
9%
3
38
14%
2
40
15%
1
60
22%
0 - Inhokki
83
31%
 
Ääniä yhteensä: 270

Avatar
Paris Girl
Mökkiläinen
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Syys 2019 02:19

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Paris Girl » 26 Loka 2020 13:23

Paula on kyllä niin ristiriitainen hamo tässä skabassa että voi elämä! Yhtaikaa sekä viihdyttävä ja todella ärsyttävä.
Känni käytäytyminen on kyllä aivan käsittämätöntä, on kuitenkin jo sentään nelikymppinen ja käyttäytyy kuin 15-kesäinen joka vetää ekat kännit. Kontrolli menee ihan täysin.

pala
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Touko 2020 09:43

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja pala » 26 Loka 2020 14:33

Paulan ehdoton huippuhetki Talossa on ollut se salatehtävän suorittaminen. Siinä Paula oli sekä oivaltava että hauska ja naureskelin kovasti sitäkin kun Paula suorittamistaan muille asukkaille samana iltana kertoili. Muutenhan Paula on ollut juuri tuollainen kuten edellä kuvattiinkin. Selvänä tylsä ja päissään sietämätön. Tykkään kyllä näin entisenä oululaisena kuunnella tuota Paulan leviää Oulun murteen molotusta, mutta ei silläkään suosikkieni joukkoon päästä.

sivustaseuraaja
Heikoilla hangilla
Viestit: 84
Liittynyt: 30 Syys 2020 10:26

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja sivustaseuraaja » 26 Loka 2020 15:58

Voisko isoveli sanoa jo tuolle Paulalle ettei oo mitää Julian salatehtävän...ei jaksa enää

Avatar
KGB
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 14 Syys 2008 15:52

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja KGB » 26 Loka 2020 16:04

Tutkimusten perusteella olen tullut tulokseen, että Paula on idiootti. Millaisesta rautalangasta hänelle pitää vääntää, ettei noilla vainoharhoilla ole mitään perustaa. Todella raskas jänkkääjä. 0.

Avatar
JariKle
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 25 Elo 2010 19:45

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja JariKle » 26 Loka 2020 16:08

sivustaseuraaja kirjoitti:
26 Loka 2020 15:58
Voisko isoveli sanoa jo tuolle Paulalle ettei oo mitää Julian salatehtävän...ei jaksa enää
Paula kerrankin "hoksannut" jotain omilla aivoillaan, niin ei kai tuosta ole helppo päästää irti. Huvittavintahan tässä on se, että itse veti kilon herneitä nenään, kun Krisse ja kumppanit vihjaili hänellä ja Kessulla olevan sutinaa.

Avatar
Bluevelvet
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 04 Syys 2019 15:47

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Bluevelvet » 26 Loka 2020 16:11

Todella rasittavaa toi avopuoliso jankutus, varsinki kun Paula itse veti kauheat kilarit kun hänen ja Samin suhdetta oli spekuloitu. Vaihtais jo levyä.

Avatar
stna
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Syys 2009 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja stna » 26 Loka 2020 16:30

Bluevelvet kirjoitti:
26 Loka 2020 16:11
Todella rasittavaa toi avopuoliso jankutus, varsinki kun Paula itse veti kauheat kilarit kun hänen ja Samin suhdetta oli spekuloitu. Vaihtais jo levyä.
Olin oikeastaan tulossa kommentoimaan tismalleen samaa. Just ton kilarin takia tuntuu Paula onnistuu vaan luomaan itsestään aika kaksinaismoralistisen kuvan. Hänen suhdestatustaan ei voi kukaan spekuloida, mutta hän voi kyllä muiden. :keineahnung:
The world is indeed comic but joke is on mankind.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja ramasee » 26 Loka 2020 16:48

Paula edelleen porskuttaa omana suosikkinani. Mutta kieltämättä toi jatkuva JuliaMarko jankkaus laittaa ärsyttämään. Toivon todella, et bb laittaa lopun tuolle, voi nimittäin käydä Paulalle köpelösti, jos tuota ei saada loppumaan ja sitä en missään nimessä halua.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
JariKle
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 25 Elo 2010 19:45

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja JariKle » 26 Loka 2020 17:13

Paula yllätti yleistiedollaan. Hyvä hyvä :thumbsup

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja ramasee » 26 Loka 2020 17:32

JariKle kirjoitti:
26 Loka 2020 17:13
Paula yllätti yleistiedollaan. Hyvä hyvä :thumbsup
Kyllä, rokrok Paula. Vaikka välillä on pihalla tehtävien annossa, niin ei tää tyhmä ole [smilie=a_teeth.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Soikku1983
Intruuderi
Viestit: 285
Liittynyt: 12 Syys 2019 23:15
Paikkakunta: Sherwoodin metsät

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Soikku1983 » 26 Loka 2020 21:52

Koosteessa talosta eilen häädetty Marjatta mietti, että Paula on epävarma. Ja Paulalla on verkot kaikkiin suuntiin, hallitsee koko porukkaa. Marjatta myös mietti, näytteleekö Paula. Tätä olen itsekin miettinyt, voisiko Paula näytellä esim. yksinkertaisempaa kuin on?
:Love: Team Joel Kristiina Timo :Love:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Skygge » 27 Loka 2020 16:38

Soikku1983 kirjoitti:
26 Loka 2020 21:52
Marjatta myös mietti, näytteleekö Paula. Tätä olen itsekin miettinyt, voisiko Paula näytellä esim. yksinkertaisempaa kuin on?
Voi hyvin olla. Paula on keskusteluissa yleensä hyvin terävä silloin, kun haluaa. Osaa myös pelata tätä peliä. Se on nähty sekä nimeämispisteitä antaessa, että eilisessä kabinettikeskustelussa.
:trollface:

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 27 Loka 2020 17:07

Kyllä Paula vetää roolia. Voisiko sanoa, että yrittää olla hieman porukan pellekin.

Santoka
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 17 Syys 2020 17:45

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Santoka » 27 Loka 2020 21:38

Paula on fiksu, mutta ei ole sen tyylinen että oikein pitäisin.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Loka 2020 22:15

Santoka kirjoitti:
27 Loka 2020 21:38
Paula on fiksu, mutta ei ole sen tyylinen että oikein pitäisin.
Mä olen saanu ihan päivastaisen kuvan. Jotenkin aivan kujalla koko ajan. Tulee jotenkin sellainen fiilis, että on erittäin hidas.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Loka 2020 03:08

Jotenkin viikko viikolta muuttuu vastenmielisemmäksi. Kaikki läyhäys niin selvinpäin kuin idioottimaiset ja ääliömäiset jankkaukset kännissä joissa ilmeisesti omat motiivit koetessaan että pitäisi saada enemmän arvostusta ja huomiota muilta vanhoilta asukeilta kun etenkin Julia näyttää ainakin Paulan silmissä saanut liikaa sitä.

Avatar
matjushka
Sveitsi
Viestit: 91
Liittynyt: 26 Heinä 2014 14:51

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja matjushka » 28 Loka 2020 05:56

Juonimisen salliminen viikkotehtävän ajan upotti Paulan laivan lopullisesti, olisi edes yrittänyt esittää ettei juoniminen niin kovasti kiinnosta mutta kun tässä nyt mahdollisuus on niin.. Ensimmäisen juonisession jälkeen ei ole enää siinä omassa porukassa (Ellan ja Artun kanssa lähinnä) osannut juuri muusta puhuakaan kun muiden huonoista puolista ja virheistä.

Santoka
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 17 Syys 2020 17:45

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Santoka » 28 Loka 2020 08:49

Zygerö kirjoitti:
27 Loka 2020 22:15
Santoka kirjoitti:
27 Loka 2020 21:38
Paula on fiksu, mutta ei ole sen tyylinen että oikein pitäisin.
Mä olen saanu ihan päivastaisen kuvan. Jotenkin aivan kujalla koko ajan. Tulee jotenkin sellainen fiilis, että on erittäin hidas.
Joo, toisaalta kyllä niinkin, mutta jo vanhempana ihmisenä on joistain asioista tietoa ja ymmärrystä.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 28 Loka 2020 16:03

Aivan ensimmäisinä viikkoina halusin tykätä Paulasta. Kivasti hoiti omalla erikoisosaamisellaan mm. Samin selkää ja vieläpä hyvin tuloksin. Sittemmin on itse sanonut inhoavansa työtään ja iloitsevansa jonkun (en muista, kenen naisen) lähdöstä kun ei enää tartte sen kanssa jumpata. Jumppaa silti Ellan kanssa, koska naisista ainoa jota ei tarvitse kadehtia.

Tykkäämis- ja fanitushalut tylpistyivät täysin siihen Nikolle ja Kristiinalle raivoamiseen tyhjästä, pelkästä huomionhausta. Paulan missioon kuuluu kiinteästi ruutuajan metästys.
Zygerö kirjoitti:
27 Loka 2020 22:15
Santoka kirjoitti:
27 Loka 2020 21:38
Paula on fiksu, mutta ei ole sen tyylinen että oikein pitäisin.
Mä olen saanu ihan päivastaisen kuvan. Jotenkin aivan kujalla koko ajan. Tulee jotenkin sellainen fiilis, että on erittäin hidas.
Fiksu, jos yhteiskunnallisten uutisten mieleen painaminen on fiksua. Osaisiko tehdä niitä omia kehitelmiä ja päätelmiä ja reflektointia on Se juttu. Kujalla, jos ja kun sohvassa täytyy keskittyä kuulemaansa ja näkemäänsä (tiedotteet, tv) aina suu auki. Vai voisiko sittenkin olla toopen rooliin menemistä? Ehkä ei.

Kiinnostaisi tieto sitä, miksi opiskeli Tampereella näyttelemistä vain vuoden? Mikä laitos? Jos koulu, olisi lukuvuosi kestänyt vain noin 9 kuukautta. Pyrkikö Teatterikouluun sieltä? Vaiko taas miehen takia äkkilähtö paikkakunnalta?

Ikävien piirteiden lista on pitkä, tässä lyhennelmä:

- Kateellinen naisille
- Paula on huutanut nyt seitsemän viikkoa putkeen. Eilen oikeasti hätkähdin, kun kabinettikokouksessa puhui normaalilla äänellä. Hetken.
- Laskee kaiken aikaa mielessään omia keinoja päästä finaaliin. Tästä jotkut tykkäävät asukkaissa, vaan minä en. Rahanahneus on liian läpinäkyvää ja jotenkin vie aitoutta käyttäytymisessä.
- Karmea vaatemaku. Jospa edes se punaraitahellemekko katoaisi pyykissä! :tu

Plussaa

- Vaikka hakee huomiota ensisijaisesti desibeleillä, on paikka paikoin hauska. Mutta sekin pitää sitten huutaa.
- Antoi tukensa Ellalle ja Artulle makuuhuonemetelikeississä. Ihanan aikuista, jopa mainion hippimäistä. Olisipa aitoa, toivon.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Loka 2020 16:36

ysiluokka kirjoitti:
28 Loka 2020 16:03
Kiinnostaisi tieto sitä, miksi opiskeli Tampereella näyttelemistä vain vuoden? Mikä laitos? Jos koulu, olisi lukuvuosi kestänyt vain noin 9 kuukautta.
Tampereen komediateatteri. Rapo täällä.

Avatar
a[way]
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 06 Syys 2020 15:51

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja a[way] » 28 Loka 2020 16:58

ysiluokka kirjoitti:
28 Loka 2020 16:03
- Laskee kaiken aikaa mielessään omia keinoja päästä finaaliin. Tästä jotkut tykkäävät asukkaissa, vaan minä en. Rahanahneus on liian läpinäkyvää ja jotenkin vie aitoutta käyttäytymisessä.
En tiedä rahanahneudesta, mutta tuo pelaaminen on todella väsyttävää. Formaattina BB on ollut juuri hyvä siksi, että siellä on Selviytyjistä tutut jatkuvat kieroilut poissa. En pidä näistä "pelaajista" ja oman edun tavoittelijoista oikeassa elämässäkään, enkä haluaisi sellaista lähipiiriini. Näin ollen on ihan loogista, että Paula ei ole miellyttävä asukas.

Paula on myös tämän seikan varjolla todella epäaito asukas ja jatkuvasti nähdessäni sitä ruudussa mietin vaan, että mitähän ennakkoon suunniteltua paskaa sieltä suusta seuraavaksi tulee. Paula on siinä määrin miettinyt tätä "Peliä", että mietin myös itse mikä mahtaa milloinkin olla päivän epistola hänen suuressa gameplanissa.

Kännissä myös todella raskas ihminen. Voisin itseasiassa tiputtaa ykköseen.

2 > 1

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 28 Loka 2020 17:06

BrutalGentleman kirjoitti:
28 Loka 2020 16:36
ysiluokka kirjoitti:
28 Loka 2020 16:03
Kiinnostaisi tieto sitä, miksi opiskeli Tampereella näyttelemistä vain vuoden? Mikä laitos? Jos koulu, olisi lukuvuosi kestänyt vain noin 9 kuukautta.
Tampereen komediateatteri. Rapo täällä.
Kiitos BG! Arvelinkin ettei perinteinen teatterikoulu täsmää. Niin kova työ päästä sisälle, että vain Turkka olisi selitys keskeyttämiselle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”