83. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Makkari
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 22 Marras 2020 13:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Makkari » 27 Marras 2020 20:31

Aiemmin tapahtunutta:

DC1 noin klo 17:23. Asukkaat ovat paketoimassa lahjoja ja viimeisimpänä lahjakortteja, jotka käyvät vähiin. Krisse tekee viimeisen paketin.

Tämän jälkeen Arttu ja Joel päättyvät pakkaamaan Kristiinan sellofaaniin ja laittavat sen lahjasäkkiin. Paketoinnin jälkeen alkaa soimaan dubstep taas ja valitettavasti Krissen joutuu jammailemaan hieman rajoitetummin...

Loppujen lopuksi pakettinumeroksi ja sisällöksi muodostuu:

1069 BB-KRISSE
Unisex
Lisätiedot: Kiukkunen, vähän skitso, välillä ihan hauska ja ihana (Paula lisää ihana). Sosiopaatti. Neuvoo keittiössä (ainoo miinus)


finaali_krissen_paketointi_1.jpg
finaali_krissen_paketointi_2.jpg
finaali_krissen_paketointi_3.jpg

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 27 Marras 2020 22:13

DC 2 ja 1 21:50

Asukkaita olohuoneessa. Joel, Kristiina ja Paula makoilevat sohvalla. Joel nakkelee itsekseen joulukuusen koristepalloa. Arttu kömpeää yläparrelta kohden makuuhuonetta todeten nukkumanluvan tulevan kohta. NAKS! Joelin ylös heittämä pallo iskeytyy Kristiinan naamaan. Mahdollisesti nenään. "Ai vittu! Vittu! Nyt meni hermo." Kristiina ponnistaa ylös ja kohden makuuhuonetta ja peilejä.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 27 Marras 2020 23:10

No niin menivär sohvalle kaikki istumaan..
HÄÄTÖ! kohta
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Marras 2020 23:20

Nokim kirjoitti:
27 Marras 2020 22:27
liejuhome kirjoitti:
27 Marras 2020 21:57
Jätkät läyhää pihalla kuin pahaiset rolliakat. Ei jatkoon.
Mistä he läyhäsivät?
Ilmeisesti puhutaan 21:50 — 21:58 kestävästä jaksosta (DC1, Kristiinan osalta osin DC2).

Joel heittelee joulupalloa sohvalla. Se osuu vieressä lojuvaa Kristiinaa vahingossa päähän/otsaan/nenään. Joel ei itse näe mihin se osuu, eikä osumaa näy DC1:ssä, joka näyttää juuri kyseisen heiton hetkellä pikkusohvalla makaavaa Juliaa.

DC2:ssa osuma näkyy, mutta vain takaapäin sohvan piippuhyllyn suunnasta — ei niin, että kunnolla näkisi mihin osuu. Osuman jälkeen Kristiina kuitenkin hieroo nenän seutua, huudahtaa närkästyneestii, että vittu, meni hermot, nousee sohvalta ja lähtee käytävälle ja kohti makuuhuonetta. Matkan varrella peilailee makuuhuoneen eteiskäytävällä takkinaulakkokaapin ovesta kasvojaan ja makuuhuoneessa vielä vaatekaapiston peiliovista. Sitten pyörähtää ulko-ovisyvennyksessä ja menee sängylle rasvaamaan naamaansa. Ei ala teippailemaan nenää.

Tällä välin sohvalla Arttu roastaa hyväntahtoisesti naljaillen Joelia siitä, että Krisse on 12 viikkoa varjellut nenäänsä ja nyt Joel heittää siihen joulupallon viimeisellä viikolla. Vaihtavat tästä kommentteja — Joelin kannalta epämukavaa tilannetta ironisoiden ja mm. vitsaillen, että Joelin naisviha tuli siinä esille.

Hetken päästä tekevät lähtöä tupakkapaikalle. Myös O-P on liittynyt seuraan. Ennen ulosmenoa Joel kokeilee heittää itse palloa ilmaan ja osua päähänsä testatakseen, tuntuuko osuma pahasti. Menevät sitten kolmistaan tupakkapaikalle, jossa ironisoiva keskustelu vielä jatkuu. Joel toteaa (edelleen omaa noloa tilannettaan ironisoiden), ettei kestä, jos Kristiina on nyt joutunut taas teippaamaan nenänsä tämän vuoksi. Muutkin kommentoivat edelleen Joelin tilannetta tässä naljailevassa hengessä. Mietitään mm. millaisia väkivaltaotsikoita Joelista saa Seiskaan.

Näkevät myös Kristiinan hahmon makuuhuoneen oven maitolasin läpi, kun Kristiina käy ovisyvennyksessä hakemassa kasvorasvaansa. Tässä kohdassa tapahtuu ainoa läyhäntapainen: arvelevat, että siellä se nyt teippailee nenäänsä ja O-P toteaa perään, että kerää säälipisteitä.

Kohta keskustelu onkin päätynyt siihen, miten voisi vielä lähteä talosta väkivaltaisen käytöksen takia ja Arttu kehottaa mm. Joelia vetämään itseään lättyyn. MIetitään myös että haistattelisi vain tässä vaiheessa kaikille ja lähtisi sitten omaehtoisesti, tai menisi keittiöön riehumaan ja rikkomaan astioita. Näiden keskustelujen jälkeen lähtevät tupakkapaikalta ja tilanne on ohi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Marras 2020 00:02

23:30 DC1: Tupakkapaikka. Kaikki hermosauhuilla ja hiukan pöllämystyneinä Julian yllätyshäädön jälkeen.

Arttu sytyttää tupakan ja naureskelee, että olisi itse joutunut lähtemään kylpytakki päällä pitkissä kalsareissa, kun ei ollut puhtaita boksereitakaan tälle päivälle. Paula naurahtaa että olisi joutunut studioon yöpaidassaan.

Asukkaat arvailivat jo häätöovella Julian vielä läsnäollessa, että huomenna voi tulla toinen häätö.

Paula (hymyillen): ”Pitääkö meidän huomenna olla--”
Kristiina: ”Mintissä kaksneljä--”
Paula (naurahtaen): ”Nii-in!”
Kristiina: ”Koko päivän!”

Paula arvelee kuitenkin, että enää ei lähtisi uutta, kun jäisi vain vuorokausi aikaa äänestää. O-P, Joel ja Kristiina päivittelevät vielä tilannetta. Arttu naurahtaa, että kyllä äsken nimeä odotellessa jännitti.

O-P: ”No ei sitä ees kerenny--”
Kristiina: ”Mä en ees kerenny prosessoida--”
O-P: ”Iski vaan paniikki ja... mä otin vaan takin ja--”
Kristiina: ”--mä olin vaan... ’Häh?’”
O-P: ”--olin silleen, että kohta mennään, jos mennään!”

23:31

O-P: ”No, nyt meitä on enää viis!”
Paula: ”Nyt meitä on viis!”
Joel: ”Hooh!” (naurahtaen) ”Katotaan monta on aamulla, ku herää!”

Joelin kommentti saa muut nauramaan.

Joel: ”Ei tuu ’hyvää huomenta’. Tulee vaan... ’Arttu!’”
Arttu nauraa kähisevää naurua.
Kristiina (nauraen): ”Sinulla on minuutti aikaa!”

Paula kuitenkin arvelee edelleen, että äänestysaikaa on jäljellä liian vähän, ei voi enää tulla uutta häätöä.

Toteavat, että oli isoin yllätys koko talossaoloaikana.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”