35. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

35. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 10 Loka 2020 00:55

DC1 Bigbrother toivottanut hyvää yötä tovi sitten. Sami häärii yksin keittiössä juoden teetä. Menee Roopen kanssa olkkarin sohvalle istumaan ja juttelemaan.

E. klo 0.54 Sami alkaa selittää Roopelle, kuinka "senivaivaannuttava hetki" oli toissapäivänä sohvalla, kun Roope hyppi OP:n päällä, kun eräs "gentleman katsoi teidän suoriutumista, se muuten taitaa olla oikeasti vähän..kiinnostunut.."
Roope: "Timoko?" Sami urahtaa myöntymisen merkiksi. Roope: "Ei kai?" Sami: "No, näin mä vähän aistisin". Roope näyttää mietteliäältä ja toteaa "okei".
Sami: "Sen takia mä oon yrittäny Markollekin sanoa, että välttäis sitä niin ku *jotain mistä en saa selvää*.
Roope: "Joo siis mä sanoin Paulalle yks päivä, etten mä tykkää yhtään siitä". Sami: "Joo ku se siis muuten on aika asiallinen sillai. Roope: "Tai sillai mul ei oo aidosti minkäänlaista mielenkiintoo, ei siis pienintäkään.
Sami miettii että vaikka olisikin, niin tietää että "too old for you", mut niinku tollasista asioista mökkiläisillä on jo kokemusta, miten lähtee lapasesta ja miten ei oo soveliasta. Roope komppaa ja jatkaa ettei Timo ole yhtään hänen tyypiksensä; liian lyhyt, vanha, "siis niinku mikään ei matchaa", mutta Roopea ärsytti mökillä jo, kun joku aloitti sen, että "sinä ja sit se (olisitte kiinnostuneita toisistanne" - eihän se niin mene heteroillakaan. Roope jatkaa, että Markon kommentti "sit voi olla jotain käsipeliä" meni jo aivan yli - " Ei ikinä, vaikka maksettais! No okei, jos miljoona annettais" :lol:

E. Markosta keskustelua, että jotkut vitsit vähän ärsyttää, vaikka onkin hyvä tyyppi, mutta jotkut "vitsit jää junnaamaan", kuten Sami sanoo itselläänkin joskus käyvän. Ovat samaa mieltä, että Marko pohjimmiltaan kuitenkin on hyvä tyyppi ja Roopelle kelpaa Markon kainalo talossa "kun muutakaan ei oo".

Puhe kääntyy takaisin Timoon Roopen kysyessä tarkennuksia Samin aiemmin selittämään tilanteeseen - Sami: "No se katto silleen silmät viirullaan tossa
Mä istuin tossa ja katoin vaan silleen.."
Roope: "Ihan vitun läppä! Mut mä oon ollu kaikkien muiden kimpussa, paitsi sen" ja alkaa luettelemaan asukkaiden nimiä, joiden kimpussa on ollut. Juttu polveilee Olli-Pekkaan, joka Roopen mukaan jossain tilanteessa oli vahingossa koskenut Roopen sukuelimiä, mutta tilanne täysin fine.
Roope palaa Timoon, josta ei siis millään tavalla ole kiinnostunut ja Sami toteaa, että "aattelin tällee vaa etukäteen varottaa, ku mulla on pelisilmää niinku..". Roope ei koe että hänen tarvitsisi pelätä ketään, koska jos joku talossa tekisi hänelle jotain mitä hän ei haluaisi, niin nopeasti siitä myös sanktiot tulisi. Sami komppaa ja lisää, että ajatteli että Roopella kuitenkin oikeus tietää. Roope komppailee ja sanoo että vaikka Marko-juttu aluksi olikin aika vitsi, niin siitä tuli kuitenkin vähän ahdistunut olo ja Roope ottanut etäisyyttä Markoon. On mielestään myös ollut antamatta Timolle mitään signaalia ja ollut suorastaan kylmä, korkeintaan naurahtanut "haha, toi oli hauska juttu, Timo". Avautuu myös, kuinka Marko taas oli sängyssä ruinannut Roopea "tänne näin" ja vastannut että en tuu, koska sä oot kohta että mee pois, mutta oli mennyt ja Marko sanoi että häntä vituttaa, "koska Roope on aina mulle silleen että *jotain*", mutta itse pyysi - turha Roopea syyttää "mä olen vain olosuhteiden uhri!".
Ikä on Roopelle "deal breaker", eikä yhtään mikään muukaan matchaa. "Hänhän (Timo) on niin ku niin tunteellinen ihminen ja semmonen. Ja sit mä oon vaa niin ku kylmä".

E. Ella kömpii myös olkkariin makoilemaan. Ja pian Arttu seurasi perästä. Kohta OP liittyi myös joukkoon.

E. klo 2.20 viimeisetkin (Roope, Sami, OP) ovat kömpineet iltatupakan jälkeen sänkyihinsä ja hiljaisuus on laskeutunut Bigbrother-taloon.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 10 Loka 2020 11:05

DC2: 10.49 Kati, Paula ja Marko pääsivät lunastamaan huutokauppaostonsa, eli pääsivät BB-Gym-kuntosalille tehtävähuoneeseen:
bbgym1101020.jpg
bbgym2101020.jpg
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 10 Loka 2020 11:54

DC2: 11:53 Sami sai hampurilaisensa

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 10 Loka 2020 12:56

DC1: 12.32 Katin, Paulan ja Markon kuntosalivuoro päättyi tehtävähuoneessa. He yrittivät viedä mukanaan kuminauhoja, Gymstickejä, Noccoja ja energiapatukoita, mutta niiden kanssa he eivät päässeet huoneesta ulos. Tavarat palautettiin yksi toisensa jälkeen, ensin Gymstickit, sitten kuminauhat ja sitten lopulta myös energiajuomat ja -patukat ennen kuin he pääsivät ulos tehtävähuoneesta.

DC1: 12.39 Paula kävi pk-huoneessa ja Paula, Kati ja Marko palaavat tehtävähuoneeseen. He joutuvat järjestelemään kuntosalin tavarat paikoilleen, kuten ne olivat tullessaan. Marko arveli, ettei sali ollut siistinä heidän jäljiltään, mutta Paula ei saanut kommentoida asiaa. Järjesteltyään salin kolmikko poistui tehtävähuoneesta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 10 Loka 2020 16:22

Klo: 12:47 DC2 Alkaa roolileikki. Arttu esittää Roopea ja Arttu Roopea. Hulvatonta menoa. Arttu osaa esittää Roopea hienosti eikä Roopekaan pistä huonoksi.
n. Klo: 13:22 DC2 Myös Ella ja Kati haluavat leikkiä ja muuntautuvat toisikseen.

klo: 17:21 DC2: Ella huudetaan varastohuoneeseen ja on kauppareissun aika. Ella lukee ihan itsekseen ohjeet ja siirtyy sitten näytön luokse. Mikki välillä toimii ja välillä on hiljaa. Ella odottelee että näyttö menisi päälle ja voisi alkaa ostamaan.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2020 19:19

Aiemmin:

15:03 DC2: Makuuhuone. Sängyllä makoilemassa Kristiina, Artun rooliin eläytynyt Roope, Marko (edellisen kyljessä ei-heteronormatiivisessa läheisyydessä), oranssiin pipoon sonnustautunut Joel ja Sami. Marko hipsuttelee Joelin käsivartta.

Joel: ”Mullon silmät kiinni; emmä ees näe.” (tauko) ”Vielä rennompi kosketus niin se on oikeesti kulli pystys!”
Joel toteaa, että tuntuu aika hyvältä.

15:04

Paula saapuu makuuhuoneeseen. Marko huutelee tätä itsensä ja ”Artun” (Roopen) viereen. Sami maanittelee omalta paikaltaan, että sielläkin on tilaa.

Joel: ”Kaikki haluu Paulan. Paula, tuu tänne!”
Marko: ”Paula, tuu tänne!”
Roopen ”Arttu” (vieressään olevan Joelin kainaloa osoittaen): ”Paula, mee tänne, sä et oo täällä ollu vielä koskaan!”
Paula: ”En ookkaan!”
Marko: ”Niin!”

Paula kömpii Joelin kainaloon.

Paula: ”Terve!”
Joel (naurahtaen): ”Terve vaan!”

Paula ähkäisee ja sulkee silmänsä kainaloon päästyään, ristii kätensä vatsansa päälle. Marko sanoo Jopea pelimieheksi.
Joel (käsivarsi Paulan niskan alla ja sormet suojelevasti tämän olkavarrella): ”Aattelin ku kaikki tarjos... Paula sai tehä ite valinnan!”

15:05

Marko haluaa nojata läheisemmin takakenossa ”Artun” (Roopen) syleilyssä, pää tämän olalla. Haaveilee näkevänsä tämän ”bibeleishönin”. ”Arttu” on kiertänyt kätensä Markon niskan taakse ja pitää Markoa kiinni tiukasti leuan alta.

Roopen ”Arttu”: ”Se on vaan Ellalle.”
Marko: ”Onko?”

Roopen ”Arttu” (Markoa leuan alta kiinni pitäen, kasvot lähekkäin): ”Moi.”
Marko: ”Moi.”
Marko alkaa lipoa rivosti kielellään.
Roopen ”Arttu”: ”Noni, haista vittu!”
Marko: ”Anna kielimoukkupusu!” (lipoo kielellään)

Roopen ”Arttu” tuo kasvonsa lähemmäksi ja melkein antaa. Marko naurahtaa, vetäytyy kauemmaksi ja virnistää kiusaantuneella ilmeellä. Päästää urahduksen joka kuvastaa ristiriitaisia tunteita. Roopen ”Arttu” yrittää uudestaan, Markoa edelleen leukaotteessa pitäen. Marko naureskelee, kiemurtelee, ääntelee, vastustelee ja väistelee. Roope yrittää kiivaammin, mutta Marko joutuu lopulta kääntämään päänsä seinää päin ja selkänsä Roopelle. Molempia naurattaa.

Marko asettaa päänsä jälleen Roopen olkapäätä vasten, jähmettynyt hymy kasvoillaan. Roope saa antaa pusun poskelle.
Roopen ”Arttu” (nauraen): ”Naama on kuolanen!”
Roope jatkaa posken työstämistä.
Marko (jähmettyneesti hymyillen, katonrajaan tuijottaen): ”Sää nuolet mun naamaa niinku oikeest!”
Roope nauraa käkättää.

Marko (hymyillen): ”Tuntuu kivalta!” (tauko, pois pyrkien ja vastustellen) ”Hyi!”
Marko nappaa päiväpeiton kulman ja pyyhkii poskeaan tarmokkaasti. Roopea naurattaa.
Marko (rauhoittuen; hymyillen): ”Arttu! Arttu! Mikä sua vaivaa?” (tauko) ”Ooksä kuitenkin niinku miehiin päin, Arttu?”
Roopen ”Arttu” (naurahtaen): ”Oon! En!”
Roope yrittää päästä poskelle uudestaan, Marko vastustelee.
Marko: ”Arttu! Ooksä kännis? Ooksä kännis? Arttu sä oot kännis!”

Roopen ”Arttu” paljastaa juoneensa viisi kaljaa. Sanoo Markoa parhaaksi mieheksi. Kysyy, tuoksuuko hyvältä. Markon mukaan tuoksuu. Vastustelujen jälkeen pääsee taas poskelle, Marko hymyilee ja irvistää.

Artun ”Roope” saapuu paikalle.
Marko: ”Roope! Roope tuu pelastaan mut! Arttu suuteli mua ja kuolas mun poskelle!”

Roopen ”Arttu” kehottaa Markoa menemään Artun ”Roopen” luo, haluaa olla rauhassa. Markon mielestä Roopen ”Arttu” on aivan häiriintynyt. Se on miehiin päin. Roopen ”Arttu” kieltää olevansa.

Kati ja Ella houkuttelevat Roopen ja Artun yhteiselle PK-huonekeikalle. Marko vaihtaa Joelin ja Paulan vierestä Samin viereen, jonka kanssa menee lusikkaan.

15:08

Joel ja Paula makailevat edelleen vierekkäin, Paula Joelin kainalossa. Juttelevat Rahapajan huutokaupasta. Joel oli ihan varma, että lopussa olisi pääsylippu illan juhliin, 10 kolikkoa. Odotti sellaista, että kaikki, joilla on 10 kolikkoa, saisivat sen pääsylipun.

Paula: ”No olispa ovela!”
Joel: ”Mmh. Ja sit mää ootin koko ajan et siel ois ollu ens viikon viikkotehtävään joku apuväline mitä ei ois niinku tajunnu ottaa--”
Paula: ”Aah!”
Joel: ”--vaikka ne uimaräpylät!”

Paula miettii, olisiko voinut olla niin, kun huutokaupassa oli niin selvästi vain yksi voittaja. Joel myöntää, mutta se olisi voinut olla sellainen, että jonkun olisi pitänyt vain tajuta ostaa se. Se olisi ollut kaikkien käytössä kuitenkin sitten. Oli vain pohtinut asiaa.

Paula: ”Juu, nyt jos tulis huutokauppa, niin... ois vähä eri meininki--”
Joel: ”Ois!”
Paula: ”--ku jos ois yhtäkkiä. Joo!”

Joel miettii että tulisi silti se tunne, että lopussa aiotaan huijata.

Paula: ”Niin, ois!” (naurahtaen) ”Osalla jäis taas ne kaikki!”
Joel: ”Kyllä.”
Paula (naurahtaen): ”Mittään ei opita. Joo!”

Joelin puolesta huutokauppoja voisi olla vaikka joka viikko. Niin Paulastakin. Mutta jos olisi viisikymppiä, niin nyt jakaisi 25 ja 25 ja ottaisi kaksi mitä haluaa, kun ne saisi varmasti. Se olisi hänen taktiikkansa viiteenkymppiin. Joel myöntelee.

Paula: ”Miten sulla?”
Joel: ”No en tiiä...”
Paula: ”Mmh.”
Joel: ”Kyllä mul olis käyny nytkin niinku Krisselle...”
Paula: ”Aa, okei!”
Joel: ”Olisin mä vähä törsäilly, mut olis niinku silti jääny--”
Paula: ”Joo, joo!”
Joel: ”--koska mä olin ihan varma, et siel lopussa tulee...”
Paula: ”Mmh.”

Paula miettii, että leipurin tusina taitaa olla vähän sellainen häilyvä käsite. Voi olla vaikka kymmenestä kolmeentoista. Viisitoistahan tuli.

Paula: ”Mutta ku me ei oikein tiedetty sitäkään, niin seki vähän teki--”
Joel: ”Kyllä.”

15:11

Kylki kyljessä makaavat Marko ja Sami pohtivat jalkapalloa, Liverpoolin kokoonpanoa. Kun pelaavat vastakkain (FIFA), Sami haluaa olla Liverpool. Marko saa olla mikä vain muu.

Marko: ”Saanko mä olla Barcelona?”
Sami: ”No vaikka!”
Marko: ”Okei.”

Marko miettii, onko Messi vielä Barcelonan kokoonpanossa. Samin mukaan on varmasti.

15:13

Joel ja Paula miettivät (Paula edelleen kainalossa), että BB voi olla joillekin asukkaille ponnahduslauta muihin ohjelmiin. Joel muistelee, että BB2019-Jukka oli Ex on the Beach -sarjassa. Ja Kristian oli Selviytyjissä.

Joel: ”Ja Maajussille morsian on alkanu!”
Paula: ”Ah.”
Joel (hymähtäen): ”Se on mun lempiohjelma.”
Paulakin hymähtää.
Joel: ”Mä katon kaikki jaksot ku mää pääsen täältä.”
Paula: ”Aah!”

Joel kysyy, oliko Paulallakin jokin ohjelma mitä on sanonut katsovansa. Temptation Island ja Suurin pudottaja, ehkä Putous All Stars. Joel tykkää Possesta. Miettivät että se jäi vielä pyörimään.

Paula (sormensa nostaen, Joeliin katseen kääntäen): ”Vain elämää! Sen katon! Ku siin on Klamydian Vesku!”
Joel: ”No ni!”
Paula: ”Joo. Selvä! Sul on Maajussille morsian?”
Joel: ”Mul on se. Ja formula.”
Paula (Joeliin uudestaan katsahtaen): ”Formula?”
Joel: ”Mmh.”
Paula (kuiskaten): ”Okei.”

Joel kertoo, että kavereiden kanssa on formulastudio. Paula hymyilee ja sanoo ”Ah!”.

Joel: ”Sunnuntaisin aina... ollaan vähä krapulassa. Tai ei krapulassa. Mutta yleensä krapulassa!”

Paula kysyy, oliko viisi viikkoa sitten semmoiset tunnelmat, että formulat alkavat, oikein isosti. Joelista ne alkovatkin jo isosti. Vaikka ajavat ilman katsojia, siinä on silti fiilistä. Joel oli vielä sunnuntaina ehtinyt katsoa kilpailut. Loppuivat viisi minuuttia ennen H-hetkeä.

Paula: ”Hei tiäkkö mitä!”
Joel: ”No?”
Paula: ”Ei se Suomi—Irlanti oo... uus... koska siinä näkis kaikki koronatilanteet ja... selostukset ja... ainahan selostajatki sanoo jotaki--”
Joel (varoittaen, kädellä miedosti elehtien): ”Älä puhu ääneen!”
Paula: ”En.”
Joel naurahtaa.

Paula: ”Mut ei... se... kyllä ne osaa ottaa huomioon meidän juttelevan tässä!”
Joel: ”Nii o.”
Paula: ”Uskokko et se ei muuten oo... tuo paljastais liikaa!”

Paula miettii, onko ollut Suomi—Irlantia joskus. Joel valottaa, että ei, se on uusi keksintö. Nations League.

Paula: ”Onko ollu vuosi sitten... tommonen peli? Ihan oikeesti?”
Joel: ”Ei.”
Paula: ”Okei. No sit se on oikee!”

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 10 Loka 2020 20:11

DC2: 20.07 Asukkaat testaavat, mahtuuko 11 asukasta kylppärin pienempään vessakoppiin. Vastaus on kyllä. Asukkaiden mukaan olisi mahtunut enemmänkin.
11asukastavessassa101020.jpg
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2020 20:42

20:18 DC1: Olohuoneen sohvalla lojumassa O-P ja Arttu. Kristiina ehdottaa, että tehdään Artulle kulmat. Tämähän Artulle käy.

Arttu: ”Mitä sää teet niille niinkö...?”
Kristiina (kauempaa, lähtien hakemaan pinsettejä): ”Nypin.”
O-P: ”Nyppii.”

Arttu: ”Onko... tuleeko mulle pienemmät kulmat?”
O-P kohottautuu katsomaan tilannetta.
Arttu: ”Eihän ne oo... minkään kokosekkaan?”

O-P toteaa, että ei niistä kyllä paljon lähde. Ei siinä ole yhtään, mistä nyppiä; Arttu voi olla ihan huoleton. Kristiina kyselee kauempaa, voiko niihin laittaa väriä.

O-P: ”Joo.”
Arttu: ”Ei.” (naurahtaen) ”Vastaaksä O-P mun puolesta?”
O-P: ”Vähä... väriä elämään!”

Arttu kysyy Kristiinalta, onko hänen partansa kondiksessa. Saa siistiä senkin, jos ei ole. Parrasta ja viiksistä löytyy kiharoita, joita voi lyhennellä kynsisaksilla.

O-P (Artun sierainta osoittaen): ”Sitte tossa on yks tommonen pitkä nenänkarva... napsauta tuo tuosta...”
Arttua pelottaa saksien kanssa lähestyvä Kristiina. Kristiina naurahtaa ja napsauttaa karvan poikki.
O-P (uutta karvaa osoittaen): ”Toinen on tuossa, tuota...”
Kristiina: ”Saanks mä nyppästä ne?”
Arttu lupaa.
Kristiina (innostuen): ”Oikeesti?”

Alkaa pitkällinen sierainkarvojenpinsetointioperaatio. O-P osoittaa, Kristiina toteuttaa. Arttu sietää tuskan hyvin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2020 22:39

21:53 DC2: Keittiö. Saarekkeen äärellä Marko, Paula, Joel, Ella, Roope, Arttu, Sami ja O-P.

Kati, joka ei rangaistuksensa vuoksi saa tulla keittiön puolelle, istuu Mikki Hiiri -hattu päässään käytävän puolella sijaitsevalle vakiotuolilleen keittiön ovensuuhun.

Kristiina saapuu keittiöön ja jää nojailemaan taka-alalle oviseinän työtasoa vasten. Ella menee keittiön oven suuhun Katin seuraksi ja laskeutuu kyykkyasentoon saman työtason päätyyn, sitä vasten nojaten, kuitenkin keittiön puolella pysytellen.

Paula näkee liikettä silmäkulmastaan. Kääntää päätään sen verran että näkee oviseinän kolmikon, ja säpsähtää.

Paula: ”Mää kattoin että jostain tuli lapsia tähän, ku sä oot--!” (osoittaa matalalta lattian rajasta työtason päädystä kurkistelevaa Ellaa, Mikki Hiiri -hattuista Katia, ja lyhyttä ja pienikokoista Kristiinaa.)

Porukka repeää nauramaan. ”Lapsikolmikko” virnuilee nolostuneena.

Marko (naurua äänessä): ”Onko täs lapsii täsä kilpailusa?”
Roope: ”Viikkotehtävä: Päiväkoti. Sami... on päiväkodin johtaja!”
 
Screen Shot 2020-10-10 00001.jpg
Screen Shot 2020-10-10 00002.jpg
Screen Shot 2020-10-10 00003.jpg
Screen Shot 2020-10-10 00004.jpg
Screen Shot 2020-10-10 00005.jpg
Screen Shot 2020-10-10 00006.jpg

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2020 23:59

23:23 DC1: Olohuone. Roope seuraa Markoa, joka valmistautuu tupakalle menoon.

Roope (olohuoneen poikki Markon perässä kävellessään): ”Mutta mä voin kertoa sulle, Marko, et...” (läiskyttelee vatsaansa hihattoman paitansa sisällä) ”...sinä ja minä...” (katsahtaa käytävään, jossa Kati odottelee tuolillaan jonkun keittiössä olevan keittämiä kananmunia) ”...tullaan oleen--”
Marko (naurahtaen): ”...liikennevaloissa! Mitä?”
Roope (ääntään madaltaen, nyökäten): ”Me tullaan oleen tääl vielä pitkään!”
Marko (takkia päälleen vetäen, vilpittömästi): ”Toivottavasti tullaan!”
Roope (Markoa vyötäisiltä halaillen ja pakaroille läiskien): ”Mä tiedän--”
Marko: ”Siis oikeesti.”
Roope: ”--sen.”
Marko: ”Oikeest. Toivottavasti tullaan!”
Roope: ”Mä tiedän sen!”
Marko: ”Mmh.”

Marko toteaa sanoneensa tällä tavalla viimeksi Roopelle. Roope puolestaan oli sanonut Markolle, että tämä saa yhden chillausviikon, ja niin sai. Roopen uskoa ei vie mikään pois. Ei edes se, vaikka lähtisi.

Roope: ”Ja sit sä pidät... jos mä täält lähen, niis sä pidät mun lipun niin korkealla!”
Marko: ”Mää pidän sun lipun korkealla!”
Roope (kädet lanteilla): ”Ja puhut must joka päivä jotain.”
Marko (nyökäten): ”Joka päivä.”
Roope: ”Sanot ees yhen lauseen liittyen muhun.”
Marko: ”Kyllä. Kyllä.”
Roope: ”Koska mä en saa unohtua.”

Roope katsahtaa käytävän ovelle, sitten taas Markoon, edelleen kädet lanteilla.

Roope (kulmiaan kurtistaen ja naurahtaen kuin ajatus olisi mahdoton): ”Koska ehän mä saa unohtua tästä paikasta!”
Marko (ovelle päin suunnaten): ”Ja toisin päin!”
Roope (alas päin katsoen): ”Niin.”

Marko ehdottaa, että aina kun Roope pieraisee, voi sanoa, että tämä meni Markolle.

Roope: ”Ja tiedätsä mitä?”
Marko: ”Mmh?”
Roope: ”Otetaan sellanen kunnon...” (osoittaa molemmilla kämmenillään itseensä päin)
Marko: ”Istutaan vierekkäin?”
Roope: ”Joo, ja sit...” (osoittaa sormellaan, laskee sitten kätensä) ”...jos me ollaan finaalissa, niin me nukutaan... siel finaaliviikolla se sunnuntaiyö sinne seuraavaan viikkoon... niin mäki nukun ilman paitaa ja me ollaan...” (läiskäyttää kätensä yhteen)
Marko: ”Se on muuten sovittu!”
Roope: ”Se on sovittu.”
Marko: ”Jos me ollaan viimesel viikol, niin me nukutaan ilman paitoi!”

Roope muistuttaa, että Markohan nukkuu aina. Mutta sitten hänkin.

23:25

Roope: ”Ja...”
Marko: ”Ei saman peiton alla.”
Roope: ”Mä olin sanomas ’ehkä’... mut sit--”
Marko: ”Ei saman peiton alla.”
Roope: ”--iltahalit... joka ilta!”
Marko: ”Iltahalit joka ilta!”

Marko täsmentää, että viimeisellä viikolla. Roope toteaa että tekevät sitä nytkin. Marko sanoo, että voivat tehdä sen aikaisemminkin jo.

Marko (melkein jo menossa ovesta ulos): ”Joo. Harjotellaan.”
Roope: ”Harjotellaan! Mut tänään ekana.”
Marko: ”Eih!”
Roope: ”Mut ei siis... mä aion olla silleen ku mä oon tähän astiki ollut, mut...” (ääntään lapsellisemmaksi muuttaen) ”...tänään vähän halitaan!”
Marko (myöntyen): ”Halitaan vaan.”
Roope: ”Niin. Jes!”

Marko katoaa ulos. Roope lähtee olohuoneesta käytävän suuntaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2020 01:42

23:23 DC2: Makuuhuoneessa TImo, Arttu ja Joel. Timo miettii, mitä laittaa sunnuntain häätölähetykseen ylleen. Voisi laittaa periaatteessa farkkushortsitkin, mutta mihin mahtaa joutua niiden kanssa. Varmaan johonkin silppuriin.

Joel: ”Tulee vaan: ’Timo, olet epäonnistunut.’ Sit vaan silppuriin!”
Timo: ”Oksasilppuriin, niin!”
Joel: ”Kyllä.”
Arttua naurattaa.
Timo (hymyillen): ”Sielt tulee vaan sellanen verinen mytty ja farkunpalasia toisesta päästä.”
Makuuhuonelaisia naurattaa.
Timo (hymy kasvoilla): ”Vittu ku meni vituiksi!”
Arttu ja Joel räkättävät.

23:24

Kristiina saapuu paikalle. Timo selittää jutun uudestaan. Häätöeteisestä putoaa vain pohja pois ja joutuu oksasilppuriin. Kristiinaa naurattaa. Timo sanoo, että olisi kova peli, jos se olisi tiedossa. Arttu nauraa, että olisi ihan vitun kova. Muut asukkaat katsoisivat sitä televisioruudusta. Että sinne meni. Viimeinen asukas jää eloon.

Joel: ”Siin olis panosta!”
Arttu: ”Siinä ois panosta!”
Joel: ”Sunnuntaina vois olla aina vähä haikee tunnelma.”

Nelikkoa naurattaa. Olisi vähän synkempää menoa. Turha suunnitella porukalle Korkeasaaren reissuja. Joel visioi, että silppurin rouske kuuluisi vielä hiljaa taloon. Timon mielestä olisi hyvä elokuvan aihe. Muut komppaavat. Arttu esittää että olisi sellainen ohjelma jota Kristiina katsoisi ihan kuola poskella.

Visioivat lisää: teloitustapa vaihtuisi joka kerta. Milloin olisi silppuri, milloin sähkötuoli, milloin hirttoköysi. Jännityksellä aina odotettaisiin, kun telkkari aukeaa.

Joel: ”Olis jotain ihan hirveetä. ’Ei vittu, Timo poltetaan!’”

Asukkaat nauravat. Kristiina visioi, että se olisi viikotehtävän panoksena. Poltetaan elävältä, tai keitetään.

Timo: ”Arttu sanoisi että ’vittu ihan turhaan leikkasin tonki hiukset!’”
Arttu räkättää.
Arttu: ”’Sinne paloi, saatana!’”

Joel ajattelee, että jäännökset toimitettaisiin hyötykäyttöön taloon. Tuhkat tai lihat. Nyppii vain ne farkunpalaset pois. Timo heittää että saisivat burgerit. Tai pääkallopataa.

23:27

Timo: ”Siitä muute oikeesti sais pahan leffan ku ajattelee että mikä niinku--”
Kristiina: ”Se olis vitun siisti leffa, mä kävisin kattoos sen saman tien--”
Timo: ”--että mikä olis täällä niinku se... se niinku se... fiilinki sitte myös, niinku... ihmisten seassa kekkä--”
Kristiina: ”Niin niin!”
Timo: ”--niinku pistää jengii pihalle!”

Muut komppaavat. Nimeämiset olisivat kiinnostavia. Joelin mielestä sitten ei uskaltaisi kyllä enää kenellekään sanoa mitään. Timo komppaa. Arttu nauraa että nimeämiset kuumottaisivat. Kristiinasta se se plot twist olisi, että ihmiset olisivat hakeneet vapaaehtoisesti.

Arttu: ”Kaikki olis ihan vitun sellanen... liian yltiöpositiivisen ystävällisiä.”

Arttu esittää, kunka oltaisiin mielin kielin, yritettäisiin tarjota toisille ruokaa sänkyyn jne. Kristiina kysyy, ovatko nähneet Netflixistä leffan nimeltä Taso. Timo ja Joel ovat. Arttu ei. Kristiina ihmettelee miten Arttu ei ole katsonut, siinä on melkein sama idea.

23:28

Arttu kertoo miettineensä kaverin kanssa ennen taloon tuloa aivan helvetin siistiä BB-konseptia: BB-talo, jossa eivät ole lait voimassa. Voisi tehdä ihan mitä vain. Olisi vitun siistiä.

Joel: ”Mitä tekisit?”
Arttu naurahtaa kähisevästi.
Kristiina: ”Niin, mitä tekisit?

Arttu ei halua sanoa ääneen. Haluaa pysyä talossa. Ei puhu nyt, vaikenee. Mutta kaverille kertoi kaikenlaista, juttelivat asiasta ja nauroivat. Timo alkaa muistella Westworld-sarjaa, jossa roboteille saa tehdä mitä vain. Kristiina on katsonut sen avopuolisonsa kanssa.

Arttu suostuu nyt sanomaan yhden ajatuksen BB-talosta, jossa lait eivät ole voimassa: oli kaverinsa kanssa miettinyt, että pitäisi heti mennä suihkuun ja etsiä kaikkein isoin ja voimakkain tyyppi ja alistaa se. Vankilameininki. Timolla on toinen idea, pitäisi mennä polvilleen sen eteen ja... Timo elehtii mitä sitten tapahtuisi. Sitä Arttu ei tekisi.

Joelia huolettaa että he häpäisevät nyt Big Brotherin. Keksivät uuden formaatin.

23:30

Kati saapuu paikalle. Kerrotaan uudestaan Timon häätö silppurin kautta. Selittävät koko visioimansa konseptin. Kati naurahtaa, että nyt kun noin miettii tämän asian, eivät nämä heidän nimeämisensä tunnukaan enää ollenkaan niin isolta jutulta.

Samikin saapuu makuuhuoneeseen. Miettivät vielä lisää teloitustapoja. Rotta lämmitetyssä kupissa rintaa vasten, syö itsensä ihmisen läpi, se olisi Artun tapa lähteä talosta. Joelille tulisi häätökomerossa lasitankki, joka täyttyisi vedellä. Kristiina tuo keskusteluun Viikingit-sarjassa olleen Blood Eagle -rangaistuksen: joku avaa selän ja levittää selkänahasta ja kylkiluista siivet. Pitää olla huutamatta, jotta pääsee Valhallaan.

Kristiina: ”Niin tollanen, mutta sit vaan, että... jos sä huuat, niin kaikki sun läheiset kuolee.”
Arttu innostuu, nauraa että siellä olisivat äijät Kalashnikovien kanssa ja alkaisivat ampua perheenjäseniä jos huutaa.
Arttu: ”Vittu ku tulis Big Brotherista semmonen!”

Timosta olisi tiukka; olisi taloelämässäkin haastetta jengille. Ja nyt alkoi jännittää, kun söi yksin tänään ne riisipuurot.

Joel (naurahtaen): ”Toi meni ehkä vähä liian pitkälle.”
Arttu (naurahtaen): ”Ei menny, toi oli just sopiva!”
Kristiina: ”Ei menny, tää oli just sopiva!”

Joel miettii, että voittaja ei saisi muuta kuin jäädä eloon. Arttu kuitenkin arvelee, että pitäisi olla vitun iso palkinto, kun ihmisten pitäisi kuitenkin hakeutua taloon vapaaehtoisesti. Miljardi euroa. Kristiina komppaa, pääsisi miljardööriksi. Ja olisi periaatteessa kuin supersankari sen jälkeen. Timon mielestä jengi kyllä hakisi. Arttu lähtisi miljardista eurosta heti.

Arttu: ”’Arttu, sinulla on minuutti aikaa poistua talosta!’ ’Voi vitun vittu!’ Siellä se rotta odottaa kupissa.”

23:35

Timo pohtii, että sääntörangaistuksena olisi aina yksi sormi poikki. Kristiina oli ajatellut samaa. Arttu ehdottaa sataa raipaniskua PK-huoneessa. Kristiina jatkojalostaa rangaistusta pidemmälle: yli kymmenestä rikkeestä lähtee jalka. Arttu jatkaa, että kiroilusta vietäisiin kieli.

Joel: ”Sit ku se viimenen asukas on enää täällä talossa, niin se ovi aukee ja sinne tulee taas 16 muuta!”

Muut nauravat twistille. Tulee taas iloisia kasvoja matkalaukkuineen, seikkailu alkaa. Yksi on ilman sormia ja jalkoja.

Joel: ”Mites tää lähti nyt näin brutaaliks... No onneks kello on jo niin paljo, ettei haittaa. Pikkulapset on nukkumassa.”
Arttu: ”Pikkulapset on nukkumassa. Nyt puhutaan aikusten juttuja!”
Joel: ”Kyllä. Tämmösiä oikeet aikuset puhuu.”
Arrtu: ”Mmh!”
Timoa naurattaa.

23:37

Joel: ”Minkähänlaisia ne viikkotehtävät olis... vai oisko ne viikotehtävät ihan tämmösiä samanlaisia?”

Muut repeilevät. Arttu kertaa, että oltaisiin maatilan omistajia. Jee! Kristiina toteaa, että olisi meribiologi ja pitäisi uida Tallinnaan saakka.

Kristiina: ”Jos ei ui, niin sit loppuu ruoka!”
Joel: ”Niin. Sillee kokonaan.”
Kristiina: ”Niin.”
Arttu: ”Kokonaan ruoka pois.”
Kristiina: ”No viikko ei oo paha. Kyllä ihminen viikon pystyy...”

Joel jatkaa, että jos kaksi kertaa epäonnistuu putkeen, sitten lähtee vesikin. Kristiina esittää, että sala- tai päivätehtävien voitosta voisi saada vettä. Muut komppaavat. Tulee halvaksikin sellaisen kauden teko. Kristiina toteaa, että muiden asukkaiden tappaminen ei kuitenkaan olisi sallittua. Joel komppaa. Samat säännöt kuin nykyisessä talossa.

23:39

Keskustelu kääntyy bibiksiin sitä kautta, kun Joelilla on vielä paita yllä ja shortsit jalassa: on ikään kuin valmiudessa. Timolle joku oli sanonut, että bibikset voivat tulla vaikka kahdelta yöllä. Mutta ei siihen mitään sadan prosentin mahiksia kyllä ole. Ei Joelistakaan. Tälle päivälle taitaa olla sellaiset 0,3 %.

Joel: ”Eli on.”

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”