21. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 26 Syys 2020 16:12

DC1: 15:50. Paula ja Olli-Pekka tupakalla.

Paula kertoo Olli-Pekalle, että Joel oli eilen kertonut saunassa, että ihastusta on ilmassa, mutta se on yksipuolista. Olli-Pekka, kysyy kumman puolelta. "Sasan", toteaa Paula ja jatkaa, että "Oli yllättävää!" Joel oli kertonut, että on ahdistavaa. Olli-Pekka toteaa isoon ääneen "Ahistavaa? Mutta ei ota sitä esille." Paula jatkaa, että Sasa oli tänä aamuna pyytänyt Joelia halimaan. Joel oli Paulan mukaan todennut "En, mä tuun kohta." Olli-Pekka ihmettelee uudemman kerran "Sitä ahdistaa? No aika ikävä, jos ei kehtaa sanoa, ei halua loukata." Paula myötäilee ja toteaa taas että "Se oli yllättävää." Olli-Pekka toteaa, että onneksi ei ole tommoisessa hommassa mukana. Jatkaa, että sanoisi itse ihan suoraan ja Paula myötäilee "niin sanoisi moni muukin."

Mietiskelevät, että jos on kerran mennyt halailemaan, niin voi olla hankala lopettaa. Olli-Pekka toteaa, että "jossain kohtaa voi tulla sitten sanottua vähän rumasti." Paula toteaa, että heitä oli neljä jotka olivat saunassa kuuntelemassa, kun Joel tämän tiedon kertoi. Paula jatkaa, että kyllä joku jossain kohdin saattaa jotain asiasta sanoa. Olli-Pekka myötäilee, "joo jossain kohtaa ja kun toisen suulla puhuu, niin se voi tulla eri tavalla." Keskustelun jälkeen Olli-Pekka ja Paula palaavat muiden luo sisälle.

DC1. Klo 16:43. Asukkaille on tullut postia. Tuomio ja sen täytäntöön pano. Huonoiten käyttäytyneet Paula ja Olli-Pekka joutuvat rangaistuksena palvelemaan parhaiten käyttäytyneitä Katia ja Roopea. Paulan ja Olli-Pekan tulee seurata heitä joka paikkaan. Vain saniteettitiloissa asioidaan yksin. Palvelemiseen kuuluu kaikki arkiasioissa auttaminen, kuten pukeminen ja hampaiden pesu. Rangaistus kestää niin kauan kunnes toisin ilmoitetaan. Paula ja Olli-Pekka saavat varastohuoneesta rangaistuksen suorittamisen ajaksi omat puvut.
:trollface:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Syys 2020 18:23

Pojat kylvyssä

Kuva

(Joku meni kuvassa pieleen. Anteeksi)

EDIT: Eipä mitään, korjasin kuvalinkin toimivaksi // Jacobus

18:16 DC2

Arttu ja Joel kylvyssä. Alkavat molemmat kehua Katia
Joel: "Mä voisin seurustella Katin kanssa"
Arttu: "Voisitko?"
Joel: "Ehkä"
Arttu: "Kati on kyllä mahtava tyyppi"
Joel: "Hauska"
Arttu: "Onkohan Katin mies rauhallinen sitte."
Joel: "Eiks se näin vihjaillu"

Molemmat haluavat nähdä Katin miehen.
Joel: "Toivottavasti se tietää, miten onnekas se on"

Jatkavat vielä Katin ylistystä hetken aikaa, kunnes Timo saapuu paikalle.
Viimeksi muokannut Jacobus, 26 Syys 2020 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Mode korjasi kuvan näkyväksi ja yhdisti kaksi perättäistä viestiä.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 20:34

Aiemmin:

20:05 DC2: Makuuhuone. Yhteispötköttelemässä Roope ja Ella. Ellalla viltti puolittain päällään, Roopella jalka heitettynä viltin ja Ellan päälle. Joel ja Sasa ovat olleet seurana myös, mutta alkavat tehdä lähtöä keittiötä kohti.

Sasa (käytävälle Joelin perässä poistuessaan): ”Let’s eat!”

Ella ja Roope jäävät makuuhuoneeseen kaksin.

Ella (matalalla äänellä): ”Mä en nyt jaksa mennä sinne. Mua alkaa... ottaa päähän se Krisse.”
Roope (kuiskaten, salaliittohymynkareella): ”Ai suako ottaa se päähän?”
Ella äännähtää myöntävästi.

Ella: ”Kun pitäs purkaa tavaraa, niin kuka ottaa sielt... sipsipussin, ja tekee itelleen dipin vaan, ja jää siihen syömään?”

O-P saapuu makuuhuoneeseen ja liittyy seuraan. Ella ja Roope eivät kuitenkaan anna tämän haitata keskustelua.

Ella: ”Niinku ihan oikeasti!”

Roope muistuttaa, että sehän on Kristiinan herkku mitä se oli tilannut. Vähän niin kuin heidän Nocco-energiajuomansa. Ellan mukaan tästä ei ollut kyse: Kristiina ei edes ottanut tilaamiaan sipsejä. Oli tilannut gluteenittomia Pirkan sipsejä, mutta ottikin Ranch-laatua.

Roope: ”Aa, mut se oli kai... siis ilmeisesti niinku se dippi oli niinku se sen... ’dang’”
Ella: ”Ai?”

Roope selittää, että sitten Kristiina tahtoi tehdä uuden, kun sillä oli jokin suosikkimaku ja kun jengi otti siitä. Oli ehdottanut, että otettaisiinko tuo toinenkin.

Ella: ”No miksei hän tehnyt sit samal... kahta?”
Roope: ”Emmä tiiä.”
Ella: ”Miks hän teki vaan itelleen, kun kuitenki... on jengii aika paljon?”

Roope toteaa suurpiirteisesti olevansa itse enemmän ”sharing is caring” -tyylin kannalla. Ottakoon kukin mitä haluaa. O-P komppaa.

Roope: ”Sit jos mulle ei jotain jää, niin sit mul ei jää. Sit mä otan joskus jotain toista, ja--”
Ella (aiheesta hellittämättä): ”Niin ja sit just se, et... et kuitenkin ku, siin oli niinku... homma kesken.”
Roope: ”Mm-mh.”
Ella: ”Et niinku... ei itelle tulis mieleenkään, että eka asia mitä mä teen, on se et... mä teen itelleni jonku sipsin ja dipin ja meen istuun siihen keskelle ku muut tekee!”
Roope: ”Mmh. Niin.”

O-P (sovinnollisesti): ”Mut yllättävän hyvin toi meni!”
Ella naurahtaa.
Roope (kompaten): ”Meni.”

Ella: ”Niinku... jotkut jutut on silleen vähä outoja!”

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 26 Syys 2020 20:57

Kati pissasi housuunsa.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dille » 26 Syys 2020 21:05

dc1 noin 20:53 Katille tapahtui, MS-taudin sivuoire.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 26 Syys 2020 21:10

DC2 20:05

Ella ja Kuningatar-Roope jäävät kaksin makuuhuoneeseen. Ella avautuu ettei jaksa mennä keittiöön, koska Kristiina alkaa ottamaan päähän. Palvelija-Olli-Pekka saapuu paikalle. Kristiinan toiminta tavaroiden purkamisen yhteydessä ärsyttänyt. Roope sanoo avatun dippimausteen olleen Kristiinan toiveostos. Myös roskien ja muiden jättämisestä tulee kritiikkiä.

20:15 Kaksikko jää uudestaan keskenään makuuhuoneeseen. Roope aloittaa pelin tällä kertaa: "Let's talk trash more." Kristiinan toiminta sunnuntai-iltaisessa riidassa mökillä kaivaa vielä Roopea. Muitakin esimerkkejä Kristiinan toiminnasta mainitaan puolin ja toisin. Näsäviisas Kristiina on Ellan mukaan. Roope pohtii olevan luonteenpiirre. "Vamma se on!", heittää Ella nenäkorinanaurahduksen kera.

Molemmat varmistavat onko toinen kuullut muiden puhuneen heistä. Muiden analysointi jatkuu Nikolla. Sami saa osansa seuraavaksi. Palvelija-Olli-Pekka palaa kuningatterensa luo. Myös esille jätetyt Kristiinan hammaskiskot ovat ärsyttäneet Ellaa ja O-P:lta kysytään osallistuiko Kristiina siivoukseen muutoin kuin kiskojen pesulla.

Timo piipahtaa makuuhuoneen ulkopuolisessa käytävässä hetkellisesti. Roope säpsähtää istuma-asentoon ja varmistaa käytävän tilanteen. Tilanne selvä eikä kuulevia korvia ole lähellä. Keskustelu voi jatkua.

Roope ottaa O-P:n mukaan keskusteluun ja utelee ketkä ovat ärsyttäneet. Kessun asoiden toisto ja Markon käskytys vähän.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 21:24

Aiemmin (jatkona 20:05 keskusteluun):

20:16 DC2: Makuuhuone. On keskusteltu muustakin kuin Kristiinasta ja makuuhuoneessa on käynyt muitakin asukkaita. Nyt Ella ja Roope jälleen kaksin. Roope on käskyttänyt O-P:nkin tupakalle.

Roope: ”No niin, let’s talk trash more! Kuka muu ärsyttää?”
Ella: ”Ei mua oikeestaan tällä hetkellä ärsytä kukaan muu paitsi hän.”
Roope: ”Mmh!”
Ella: ”Entäs sua?”
Roope: ”No mulla vähän... silleen sama.”

Roope selittää mökin viimeisen häätösunnuntain draamasta, jossa selviteltiin Samia ja Paulaa koskenutta taloparivitsailua.

Roope: ”Nii sit ku se kerto sit siitä... niinku Paulalle, niin sit must tuntu et se heitti mut vähä niinku bussin alle siinä!”
Ella: ”Just. Tietenki!”

Roope kertoo suuttuneensa vähän siinä.

Roope: ”Mut me käytiin kyl se läpi, et sinänsä se on kyl ihan sovittu--”
Ella: ”Mmh.”
Roope: ”--ja kaikki on fine, et... ei niinku, ’no hard feelings’, niin. Ei todellakaan.”
Ella: ”Mut silti.”
Roope: ”Ei mut, siis se oli semmonen, niinku, minkä... sit sen jälkeen... alkoi jotkut jutut vähän ärsyttää mua.”

20:16

Ella: ”Ja sit mun mielest se oli vähä rude ku... kerrottiin niit juttui tos makkaris — ei makkaris, ku olohuonees — ni... hän menee sinne meikkaileen, kun muut kertoo niit juttuja.”

Roope myöntelee. Ella kertoo keskustelleensa tästä Katinkin kanssa.

Ella: ”Ja sit, et se keskeytti Artun, ku Arttu kerto sitä--”
Roope: ”Joo, se oli must... mä olin vähä silleen, et--”
Ella: ”’It’s not about you!’”

Roopestakin oli omituista että teki näin, kun toinen kertoo itsestään. Antaisi edes toisen kertoa oman juttunsa loppuun, voisi puhua vasta sen jälkeen. Ella komppaa, että kun se juttu, millä keskeytti, ei ollut oikeasti edes mikään tärkeä.

Roope toteaa itsekin haluavansa olla huomion keskipisteenä, mutta antaa kyllä tilaa myös muille. Ella muistelee myös sitä, kun tekivät hänelle sushia... ”ugh!”

Ella: ”Musta tuntuu et hän on vähä semmonen näsäviisas, tietyl taval. Semmonen niinku... pätijä. Hän pätee!
Roope: ”Mmh. Se voi ehkä olla vähä niinku... varmaan joku luonteenpiirrekin. Vähä semmonen--”
Ella (naurahtaen, ääntä muuttaen): ”Vamma se on!”

Ella naurahtaa toistamiseen, röhkäisemällä. Roopea naurattaa, tuliko sikaääni. Ella naurahtaa että jäi päälle viikkotehtävästä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 22:52

22:38 DC1: Asukkaat sohvalla odottelemassa häätöäänestykseen nimettyjen paljastamista.

BB: ”Tämä on Big Brother! Olette nimenneet seuraavat henkilöt häätöäänestykseen.”

BB: ”Kristiina.”
Kristiina (hymyillen ja nyökkien): ”Mm-mh!”

BB: ”Marko.”
Markokin nyökkää tuumivaisena.

BB: ”Niko.”
Niko nyökyttelee. Sasa kysyy, ovatko kaikki siellä. Joku toteaa, että ovat. Kati arvelee, että ainakin aika moni.

BB: ”Roope.”
Roopessa tämä ei aiheuta juuri reaktioita. Pientä kulmien kurtistelua.
Sasa: ”Mitä!?”
Kati: ”Joo, me ollaan kaikki.”

BB: ”Ja... Sami!”
Lippalakkipäinen Sami nyökkää jännittyneen vakavana.

Aika monta, toteavat asukkaat.
Paula: ”Mitä ihmettä? Oliks se siinä?”

Kristiina naurahtaa että hitto, juuri purki laukkunsa.
Kristiina: ”Nyt mä joudun pakkaamaan sen taas!”
Kati tulee ensimmäisenä halaamaan Kristiinaa. Sitten Roopea. Sasa ja Ella halaavat Kristiinaa myös.
Kristiina: ”Jännä kisa tulee!”

Sasa: ”Todella hämmentävää!”
Joel: ”Erittäin outoa.”

Tsemppihalaukset nimettyjen ja nimeämättömien kesken jatkuvat. Suunnitellaan röökille menoa.

22:44

Tupakkapaikalla Sami, Marko, Niko, Ella, Roope, O-P ja Paula.

Paula: ”Semmonen!”
O-P: ”Mmh.”
Sami: ”Semmonen juttu!”
Marko: ”Semmonen case.”
O-P: ”Ja pelkkiä mökkiläisiä.”

O-P toteaa että laskee Markon mökkiläiseksi kuitenkin. Marko myöntelee.

Myös Arttu, Kristiina ja Sasa liittyvät seuraan. Perässä seuraa paidaton Timokin ja kohta myös Joel.

22:45

Sasa: ”On tää raaka peli!”
Sami (hymähtäen): ”O.”
O-P: ”Ei tähän totu vaikka se on niinku... viikon välein.”
Kristiina: ”Mut ei tähän vain saakaan tottua!” (naurahtaen) ”Vaikka sitte tulee heti puukko selkään!”

Paula sanoo, että eiväthän he tänne muuttaneet moneksi vuodeksi. Muut komppailevat. Marko toteaa, että kymmenen viikon päästä talossa ei ole enää ketään.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 23:44

22:55 DC1: Häätöäänestystä tupakkapaikalla ruotineet asukkaat palailevat sisälle olohuoneen oven kautta; Kati, Marko ja Sami viimeisten joukossa.

Kati jää peilailemaan olohuoneen ylätasanteen peilin äärelle hetkeksi. Sami on jo hävinnyt käytävään. Marko jatkaa kohti keittiötä.

Marko (keittiötä kohti kävellessään): ”Tan-tan-tan-tan-tadam-dam!” (puuskahtaa) ”Että sellasta!”
Sami (käytävien risteystä ja makuuhuonetta kohti etääntyen): ”Seuraavaksi...”
Marko (keittiöstä Samia täydentäen, naurahtaen): ”..musiikkia!”

Marko laskee keittiössä itselleen hanasta juomavettä. Kati liittyy seuraan. Ovat keittiösaarekkeen takana kaksistaan.

Kati (huolehtivaisesti/huolissaan/lapsekkaasti): ”Kuka täällä sitten pitää jöötä jos sinä lähdet?”
Marko naurahtaa. Juo veden juomalasista loppuun.

Marko: ”Se on Super-Kati!”
Marko kopsauttaa juomalasin saarekkeen keittiötasolle. Kati näprää pää painuneena hellan edessä roikkuvaa pyyhettä — ajatuksissaan ja murheissaan olevan oloisena, pikkutyttömäisesti.
Kati (lapsekkaasti): ”Ei.”

Marko lähtee saarekkeen takaa kohti ovea, taputtaa Katia rohkaisevasti olkapäälle ja hieraisee ohi mennessään tämän niskaa.
Marko: ”Ja Ropsoni!”
Kati (lapsekkaasti): ”Ei.”
Marko: ”Onpa.”

Kati kääntyy keittiöstä poistuvan Markon perään ja seuraa tätä käytävälle katse painuksissa, kädet roikkuen.
Kati (lapsekkaasti): ”Ei.”
Marko: ”Onpa.”
Kati (lapsekkaasti): ”Ei saa mennä niin.”

Marko kävelee kylppärin ovelle, avaa sen ja astuu kynnyksen yli. Kati seuraa käytävällä perässä mutta jatkaa makuuhuoneen suuntaan.
Marko (kylppäriin kadotessaan): ”Tai Kessu.”
Kati: ”Mmh.”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2020 00:25

Aiemmin:

23:35 DC1: Tupakkapaikalla kaksistaan Niko ja O-P. Nikoa mietityttää se, että häätöäänestyksessä on viisi. O-P muistuttaa, että siinähän voi periatteessa olla vaikka kaikki.

O-P: ”Mieluummin viis tossa ku... et olis kahestaan!”
Niko: ”Joo. Kyllä vähä jännittää! Vähä pelottaa. Mutta ei mikään... hirmu paha.”

O-P uskoo, että huomenna on varmaan ihan älytön jännitys. Niko komppaa ja sanoo, että siihen asti päivä tuntuu varmaan menevän tosi hitaasti.

O-P: ”Roopeki oli kyllä ihan järkyttyny, et mä katoin et rupeeks se itkemään.”
Niko: ”Mmh. Se otti kyllä sen aika pahasti...”

Nikosta tuntuu, että talolaiset ovat antaneet mökkiläisille vain randomisti ääniä. O-P katsoo, ettei voi tietää. Mutta ehkä se on hyvä, että on saanut jotain tunteita aikaan joissakin. O-P miettii Joelin vähäpuheisuutta.

Niko (huokaisee mietiskeleväisenä): ”Vähän surullista jos oma päivä loppuu tähän, mutta--”
O-P: ”En usko.”
Niko: ”Et usko? Sä oot... sä oot... sä pidät musta, niinku mäki susta, mutta mä en tiedä sitten, miten katsojat...”
O-P: ”Ei oo omissa käsissäsi...”

Niko tuumii, että jos vain yksi tippuu, se olisi paras lopputulos. Mutta ajattelee pessimistis-loogisesti, että kun on viisi äänestyksessä, niin lähtee kaksi. Koska jos kaksi tippuu, jää 11. Ja eikö tätä ole enää yhdeksän viikkoa jäljellä. Niko miettii Samin joutumista toistamiseen häätöäänestykseen.

Niko: ”En tiedä...” (naurahtaen) ”...tykkään spekuloida paljon!”
O-P (tupakkaa imaisten): ”Mä en paljo mieti kyllä!”

Niko: ”Roope otti sen kyllä aika kovasti.”
O-P. ”Otti joo!”
Niko: ”Se oli kyl tosi yllättyny myös, et sen nimi tuli. Olin mäkin vähän, mutta en hirveesti.”

Nikolla on pieniä ajatuksia siitä, ketkä mökkiläisistä olisivat saattaneet nimetä häntä. O-P pohtii, että vähän paha, kun ovat tunteneet talolaiset vasta kaksi päivää niin, että ovat pystyneet puhumaan normaalisti. Niko komppaa. O-P ajattelee, että viikon päästä on taas paljon viisaampi. Alkaa vieraskoreus lähtemään.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”