20. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

20. päivä

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 25 Syys 2020 01:28

DC1, klo 1:02 Makuuhuone. Valot sammutettu jo vähän aikaa sitten.

Ella: *hiljaisella äänellä* Anna palaa tiikeri
Arttu nauraa, alkaa hymyillä ja katsoo Paulaa kohti. Lähikuvaa Artun kasvoista. Arttu pistää silmät kiinni hymyillen ja avaa ne kun Ella alkaa nauraa.
Ella iskee Artulle silmää ja nostaa päätään ylös. Roope nousee vähän katsomaan ja Markokin silmät auki. Samikin herää.
Ella hihittelee itsekseen. Sami pudistelee päätään.
Sasa: Mä en näe ku päitä
Kati: Ella ei pysty lopettaa nauramista
Sasa: Pää tyynyyn (en saa lopusta selvää kun Ella puhuu just päälle siinä josta en saa selvää myöskään)
Sami vaihtaa asentoa sängyllä ja se kunnolla äännähtää ja Ella räjähtää nauruun.
Marko: Mikä se oli?
Marko: Meniks joku seinän läpi?
Joel: Meni
Ella: Ei nyt tarvi pillastua
Ella jatkaa nauramista.
Paula(?): Että sellasta
O-P: Huomenna bibikset
Sami: Oispa aamu ni sais kahvia
Paula: Mun selkätyyny
Markolla ja Roopella jutustelua. Marko luulee Roopen silittäneen tätä ja Roope sanoo että ei ja Markoa huvittaa. Marko paljastaa ettei uskalla nukkua perse Roopeen päin, mutta sanoo heti että oli vitsi. Seuraa väittely siitä että Roope koski Markoa.
Sami: Käykää hoitaa bisneksenne olkkarilla. Muistakaa laittakaa joku viltti alle
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 25 Syys 2020 09:19

BB herätti asukkaat noin yhdeksältä, ja muutaman minuutin päästä patterinvaihtokuulutus pakotti kaikki jalkeille. Tätä ennen Paula on ollut yksin hereillä ainakin kahdeksasta saakka, tehden pientä jumppaa olohuoneessa yms.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 25 Syys 2020 10:33

DC1, Klo 10:27. Niko kertoo olohuoneessa Timolle, Artulle ja Joelille ihmisrodun historiasta. Mukana myös Kristiina ja Sami. Niko kertoo, että ihmiset alkoivat selvitä sen avulla, että jakoivat toisilleen tietotaitoa ja osaamistaan. Keskustelu etenee Lähi-idän ja Iranin historiaan. Kaikki kuuntelevat rauhassa ja mielenkiinnolla Nikon tarinointia.

Samaan aikaan makkarissa (DC2) on meikkaamiset käynnissä:
Screensho.jpg
Screensho.jpg (100 KiB) Katsottu 6314 kertaa
--
Klo 11:05. Sami laittautumassa:
sami.jpg
sami.jpg (62.95 KiB) Katsottu 6161 kertaa
--
Klo 11:30. Marko, Kristiina ja Ella kaupassa:
kauppa.jpg
kauppa.jpg (76.26 KiB) Katsottu 6086 kertaa
:trollface:

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 25 Syys 2020 13:34

DC1: 13.22 Olli-Pekka, Arttu ja Ella juttelevat sohvalla kuulutuksen tullessa.

Big Brother: "Tämä on Big Brother, Olli-Pekka, on nimeämisten aika. Tulisitko päiväkirjahuoneeseen."
Olli-Pekka: " Oliko se meikäläinen?"
Arttu: "Tästä vaan."
Ella: "Aika paha. Kylmilteen vaan."
Arttu: "Se tuli puskista."
Ella. "Huh huh. Ai kauhee."

Hetken hiljaisuus
Ella: "Päätetty!"
Arttu nauraa
Arttu: "Se on hyvä, mä oon taas ihan kusessa. --- No joo, on mullakin päätetty."

Arttu ja Ella toteavat sohvalla, ettei nimeäminen ole helppoa, mutta se on pelin henki. Tietää, kun tuli BB:hen, eikä sitä saa ottaa henkilökohtaisesti, toteaa Arttu. Ellaa ei nimeämiset stressaa, tulee mitä tulee. Artulla sama juttu, jos lähtö tulee, se tulee. Arttu sanoo, että pääsee ainakin karaokebaariin, jos joutuu lähtemään. Jos ne on auki, tarkentaa Ella.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 25 Syys 2020 14:19

DC1, noin klo 14:11. Paula, Arttu, Joel ja Timo puhuvat alkoholin käytöstä. Timo kertoo, että onhan sitä nuorena tullut pämpättyä kunnolla. Nykyään sivistyneesti, paitsi firman pikkujouluissa. Kertoi tapauksesta, että oli herännyt seuraavana aamuna luita murtuneena. Työkaveri oli kyseisen päivän iltana soittanut Timolle ja kertonut, että Timo oli jäänyt työkaverin auton alle pikkujouluissa. Timo oli tanssinut jollain kaiteella ja siitä kaatunut auton alle. Työkaverit olivat pakottaneet Timon menemään viikonloppuna lääkäriin. Paula kysyy, tuliko pitkä sairasloma. Timo toteaa, ettei ollut yhtään ja seuraavana päivänä meni töihin. Turhaan tosin, kun ei muistanut, että hänellä oli vapaapäivä.

Klo 14:24. Kristiina kysyy olohuoneessa omissa oloissaan olevalta Nikolta fiiliksiä. Paska, kuten aina tän jälkeen, toteaa Niko. Rapoajan huomio: Talossa on siis käynnissä nimeämiset.
krisniko.png
krisniko.png (464.26 KiB) Katsottu 5385 kertaa
--
DC1, klo 14:50. Asukkaat käyvät esittelykierrosta läpi. Nyt vuorossa Kristiina. Aiemmin vuorossa oli Sami, joka piti todella pitkän monologin urheilusta, politiikasta yms. Kristiina kertoo, että tykkää bilettää ja pelata. Sanoo myös, että on hyvin emotionaalinen ja saattaa helposti itkeä. Paula nostaa kätensä ja toteaa "Sama." Kristiina kertoo muutostaan Poriin ja takaisin Vantaalle. Sanoo olevansa extemporee tyyppi.

Seuraavana vuorossa Paula. Hän kertoo mm. teatterikoulusta ja valmistumisestaan kokkikoulusta vuonna 1998. Sanoo, ettei ole tehnyt päivääkään kokin töitä. Kertoo olleensa pitkään Bingoemäntänä Oulussa. Löysi 30-vuotiaana Porista miehen ja muutti Ulvilaan. Mainitsee pistäneensä kämpän myyntiin, kun pääsy Big Brotheriin selvisi.

Paulan jälkeen Roope jatkaa esittelykierrosta. Roope kertoo mm. olevansa huomion kipeä sekä teatteriharrastuksestaan. On ollut teatteri-matkalla Lontoossa. Roope kertoo, että on 10-vuotiaana katsonut vanhemmiltaan salaa BB:tä ja päättänyt, että haluaa itse olla mukana.

Joel vuorossa. Hän kertoo olevansa 25-vuotias, sinkku, hetero. Harrastaa kitaransoittoa ja on työkseen nuorison vapaa-ajan ohjaaja. Joelin jälkeen asukkaat päättävät pitää tupakkatauon...
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 25 Syys 2020 19:03

Klo 19:03. Asukkaat saivat tänään päivätehtäväksi järjestää tuparit. Ruuanlaitto kuului ohjeistukseen:
kittio.jpg
kittio.jpg (92.02 KiB) Katsottu 4417 kertaa
--
Osa-asukkaista vetää jo ykkösiä ylle:
vessa.jpg
vessa.jpg (83.83 KiB) Katsottu 4372 kertaa
--
Noin klo 19:45
Asukkaat saivat kirjeen. Tiedote siitä, että vain yksi iloQ-avain avaa varastohuoneen oven. Oikean avaimen haltijalla on 2 minuuttia aikaa hakea alkoholijuomia niin paljon kuin ehtii. Joelilla oli oikea avain ja vauhti oli melkoinen:
joeli.jpg
joeli.jpg (88.08 KiB) Katsottu 4156 kertaa
:trollface:

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja KariTa » 25 Syys 2020 19:44

Jeolill oli oikea avain.

Joel tiputti yhden pullon joka särkyi, tuli seis-kuulutus, luultavasti lasinsirujen takia.

Niko laski juomien määräksi 77, eli n. 6 henkeä kohden.
Viimeksi muokannut Jacobus, 25 Syys 2020 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Viesti siirretty liven kommentointiketjusta liveketjuun ja kaksi perättäistä viestiä yhdistetty.

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 25 Syys 2020 21:07

Ella ( ja Roope ) kertoo Samille miten sporttijuomapullolla puhdistetaan peräsuoli anaaliseksiä varten. Ella: laitetaan lämmintä vettä juomapulloon ja juomapullon pää tungetaan peppuun ja sitten puristetaan pullosta. Sielt voi tulla myös kakkaa ja jatketaan niin kauan kunnes tule puhdasta vettä... :umh:
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 25 Syys 2020 22:18

22:06 DC1: Kaikki olohuoneessa. Pakolliset ohjelmat kuten juhlaruokailut, fiilisringit ja runopiirit on ilmeisesti saatu pois päiväjärjestyksestä. BB:llä on ilmoitusasiaa.

BB: ”Päivätehtävä on päättynyt.”

Riemunkiljaisuja.

BB: ”Tämä on Big Brother. Sauna on lämmin!”

Asukkaat pääsevät ulos. Sauna ja paljut ovat lämpimänä. Tarjolla on yksi (?) juoma kaikille.

22:11

Arttu ehtii ensiksi paljun syleilyyn. Kohta siellä ovat seurana myös Sami ja Roope.

Arttu: ”Tää on muuten oikeesti lämmin!”
Paula: ”Onko?”
Sami: ”Ei oo mitään leikkilämmintä tämä niin ku se meidän uimavesi!”
Roope: ”Joo, tää on sikalämmin!”

22:22

Kaikki paljuissa, paitsi jostain syystä Niko vaatteet päällä paljujen ulkopuolella. Skoolataan.

Kaikki (juomiaan ilmaan kohottaen): ”BB KAKSKYT KAKSKYT!

22:26

Roope: ”Nyt must tuntuu vasta et nyt BB alko!”
Sasa: ”Älä!”
Paula: ”Day 1. Day 1!”

marheke
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 30 Elo 2011 14:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja marheke » 25 Syys 2020 22:20

22.15; Riimirinki käyty enemmän tai vähemmän hyvin riimein jokaisen asukkaan kohdalta. Pääsivät ulos jossa lisää juomaa ja VIHDOIN paljut auki, Arttu korkkasi paljun ja sai pian muistakin asukkaista seuraa

22.30; Vihdoin Nikokin "löysin uimahousunsa ja lilluu paluussa muiden joukossa. Kaikilla on nyt kivaa :thumbsup
Viimeksi muokannut Jacobus, 25 Syys 2020 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kaksi perättäistä viestiä yhdistetty.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 25 Syys 2020 23:33

Aiemmin:

22:49 DC2: Saunassa Kati, Timo, Niko ja Marko. Timo kertaa katsoneensa ”sen jonku puoltoist minuuttia” pätkiä aikaisemmilta kausilta YouTubesta ja saaneensa ihan erilaisen käsityksen taloelämästä kuin mitä se on ollut.

Kati: ”Se oli ennen ihan erilainen... formaatti!”
Timo: ”Mä luulin niinku et täällä ryypätään joka päivä!”
Marko: ”Niin, sitä just! En määkään halunnut semmosta!”
Kati: ”No, mut se oli ennen... ennen se oli ihan erilainen.”
Timo: ”Okei, joo!”

Marko: ”Ja sit oikeesti se, niinku, no — sen verran mä nyt voin varmaan sanoa, et — et mul on sellanen usko, et sillon uskottiin siihen, et ku annetaan... juotavaa--”
Timo: ”Ni?”
Marko: ”--niin... tapahtuu--”
Timo: ”Aah!”
Marko: ”--mut mää oon sitä mielt, et se ei oo kivaa, et sitä annetaan liikaa.”

Kati komppaa. Hehän ovat selvinkin päinkin keksineet talossa vaikka ja mitä ja kertoneet asioita. Markon mielestä mökillä huomasi, että pieni muutaman kaljan rohkaisukin riittää — Nikolle ainakin oli riittänyt. Timo ottaa esimerkiksi itsensä, oli kertonut biseksuaalisuudestaan talossa ihan selvin päin.

Marko kysyy mikä sai Timon tulemaan kaapista. Timo oli vain tajunnut, että rakastaa kaikkia ihmisiä; kaikki ihmiset ovat ihania ja hyviä. Timo voi rakastua keneen vaan.

Marko vielä varmistaa, että naisetkin Timolle käyvät.
Timo: ”Kyllä, kyllä! Molemmissa leireissä.”

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja KariTa » 25 Syys 2020 23:57

Paula sai pk-huoneesta lisää juotavaa. "Illan viimeiset juomat" ja hirveä meteli päälle.

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 25 Syys 2020 23:58

Illan viimeiset juomat, jotain 3/nuppi lisää.

Ok, ehkä olisi pitänyt mennä rapon puolelle, mutta bibsat jatkuu ja jankutus yltyy. Kohta Niko panee 6 tuntia joka yö ja Sami on maajoukkueen valmentaja.

Jaa tää olikin rapo... :unbelievable: :unbelievable:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 00:58

Aiemmin:

23:43 DC2: Piha ja kauan odotetut bibikset. Taaemmassa paljussa Ella, Sasa, Joel ja O-P. Etummaisessa Marko, Paula, Kati ja Sami. Kylpytakkiin sonnustautunut Niko ilmestyy paljun viereen.

Niko (Markolle poskeaan tarjoten): ”Anna pusu!”
Markohan antaa.
Niko (naurahtaen): ”Älä syö mua! Ääh!”

Niko lähtee pois, mutta palaa sitten heti takaisin.
Niko: ”Mä annan sulle pusun takas, ku sä olit niin homo!”
Niko pusuttelee Markoa.

Marko sanoo Nikolle jotain neljästä tunnista.
Niko: ”Marko! Anna mä kerron sulle rehellisesti!”
Marko: ”No nih.”
Niko: ”Neljä tuntia. Päivittäin. Kondomilla... enemmän!”
Marko: ”Kondomilla!?”
Niko: ”Mä en käytä kortsua normaalisti mun tyttöystävän kaa, mutta jos pitäis, niin mä kestän kauemmin!”

Niko toteaa kuitenkin, että jos nyt joutuisi rakastelemaan tyttöystävänsä kanssa, kestäisi vain 20 sekuntia.
Marko: ”Eli laukeis heti?”
Niko (ääntä korottaen, tohkeissaan): ”HETI... KUN MÄ MEEN SISÄÄN, MÄ TBRLULISIN!TBRLULISIN NIIN KOVAA! Äijä!”

23:44

Marko kääntyy kohti vieressään paljussa lilluvaa Paulaa. Kysyy, kuuliko tämä mitä Niko sanoi. Paula vastaa kieltävästi.

Marko: ”Niko sanoo meille, et se rakastelee omaa emäntäänsä neljä tuntii päivittäin!”
Niko: ”Normaalisti. Normaalisti!”
Paula: ”Mä sanon: joo joo!”
Marko: ”Uskoksää sen? Mä en usko!”
Paula: ”En määkään!”
Marko: ”Ei neljää tuntia, Niko!”
Paula: ”Ei.”
Marko: ”Ei, me ei vaan — mä en usko tähän.”
Paula: ”En määkään.”
Marko: ”Määki oon sen verran elämää nähny, niin mä en usko neljään tuntiin.”
Niko: ”Ei oo pakko, mut mä en aio niinku--”
Paula: ”Mä uskon pitkään, mutta en neljään!

Marko uskoo maksimissaan tuntiin. Niko selittää, että heillä on neljän tunnin hiekkatiimalasi, josta aika katsotaan. Oli vielä jatkanut, kun se oli loppunut.

Paula uskoo, että näin on voinut käydä kerran, mutta ei aina. Marko komppaa. Niko sanoo tämän olevan normaalia, mutta kyllä se heittelee kolmen ja neljän tunnin välillä. Marko ei usko että joka päivä voi olla neljää tuntia.

Niko: ”About! Kuuntele! Huom! Jos mä saan päivittäin... niin sillon se kestokyky kasvaa koko ajan, koska, tiäksä--”
Paula (kiihtyneenä): ”Mutta eihän sulle jää vappaa-aikaa yhtään!”
Marko: ”Niin, ja onks se pelkkää sitä...” (tekee eleitä ja äännähdyksiä, Paulaa naurattaa)
Niko selventää että ei: eri asentoja, nuolemista, roolipelejä...
Marko (innostuen, paljusta kohottautuen): ”Onks roolipelejä?”
Niko: ”On!”
Marko: ”Mitä roolipelejä?”
Niko: ”En mä kerro!”

23:45

Paula kysyy onko se neljä tuntia muutama kerta viikossa. Joka päivä, valistaa Niko.

Paula (kiihtyen): ”Eihän voi olla neljä tuntia!”
Marko: ”Ei voi, oikein!”
Paula (epätoivoisena hymyillen, käsiään levitellen): ”--millä, mikä--”
Marko: ”Kuka, mikä, kuka, millon te nukutte?”
Paula: ”Katotteks te televisiota?”
Marko: ”Syötteks te ruokaa tai käytteks te veskissä edes, mitä?”
Niko: ”Käydään vessassa!”
Marko: ”Käytteks te kaupassa? Neljä tuntia!”
Paula: ”Joka päivä? Ei se voi olla...”

Kaikkia kolmea osapuolta virnuiluttaa. NIko selittää että Marko rakas, Paula rakas, hän ei voi paljastaa kaikkea täällä kumppanin yksityisyyden vuoksi. Mutta hän tulee ensin, ennen kuin Niko tulee.

Paula kysyy, eikö viikossa ole edes välipäiviä. Niko selittää että ovat aika kiintyneitä toisiinsa, rakastavat toisiaan, vaikka ovat olleet neljä vuotta yhdessä. Eivät ole kyllästyneet toisiinsa.

Marko tahtoo tietää, tekevätkö mitään muuta: katsovatko televisiota. Nikon mukaan joskus kun ovat laittaneet Netlfixin päälle, siellä on pyörinyt neljä jaksoa eteenpäin ennen kuin ovat valmiit. Marko epäilee ettei pariskunnalla ole mitään muuta yhteistä kuin seksi. Niko selittää että heillä on samanlaiset periaatteet, samanlaiset motiivit, se rakkaus. Hän rakastaa kumppaniaan koko sydämensä pohjasta.

Niko: ”Mun muna nousee niin kuin se olisi aasin tai hevosen kulli!”
Paula ja Marko katsahtavat toisiaan virnuilen.
Niko (vuodatusta jatkaen, hymyillen): ”Mä en oo koskaan kokenu tällästä tunnetta toista naista kohtaan mun koko elämäni aikana! Ja mä oon ollu monen henkilön kanssa. Mutta tää henkilö on mun aito ja oikea rakkaus. Ja mä oon valmis kuolemaan — kirjaimellisesti kuolemaan — hänen puolesta, jotta vain hän voi elää, ja olla onnellinen. Siis niinku... mä en voi kuvailla sitä sanoin, kuinka mä rakastan häntä!”

Paula: ”Millon meette naimisiin?”
Marko: ”Niin just!”
Niko: ”Ensin kihloihin.”
Paula: ”Ettekö te oo kihlois!”
Niko: ”Ei. Anna mä kerron!”

Marko lähtee tupakalle.

Niko (Paulalle salaisuuden paljastaen, ääntä madaltaen): ”Mä ajattelin kosia häntä tään BB:n jälkeen! Älä kerro.”
Paula: ”Mää luppaan!”
Niko: ”Hyvä!”

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”