14. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

14. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 19 Syys 2020 00:05

Sami huomasi että OoPeen tuoma kaljatölkki oli sama mikä oli juotu eilen Mökillä. Mutta luulee/uskoo että Op ja Roope ovat oikeasti kännissä.

pala
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Touko 2020 09:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja pala » 19 Syys 2020 00:17

Ella kertoi saunassa Timolle ja Artulle, kuinka paljon jännitti taloon tullessa miesten reaktiot. Mutta on ollut todella onnellinen ja otettu, että hän on saanut olla täysin oma itsensä alusta saakka. Hieman herkistyin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Syys 2020 00:19

00:15 Roope kertoo Krisselle ja Nikolle, että piilottivat kahvit, ainoan kanapaketin ja tonnikalapurkit.
a walking disaster

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 19 Syys 2020 00:32

Yrittävät nukkua. O-P pyytää Nikoa auttamaan itsensä pissalle. Sami hieman kypsä...

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Syys 2020 02:17

00:11 DC1: Huuruisessa saunassa Arttu, Ella, Timo, Marko, ehkä. Kehuvat tunnelmaa ja oloa.

Timon mielestä sekin on ollut kivaa, että ilman viinaakin on ollut hyviä keskusteluja. Artulla oli ollut käsitys että tulee konflikteja ja kaikkea, mutta paskanvitut, talossa on tullut kaikkien kanssa hyvin toimeen. Ella komppaa.

Ella: ”Mua ittee jännitti just se, että... et miten mut niinku otetaan vastaan, varsinki miesten puolelta--”
Timo: ”Aah!”
Arttu: ”Mää ymmärrän mitä sä tarkotat. Mmh! Joo!”

Ella sanoo, että varsinkin selvin päin miehet saattavat olla vähän sellaisia... ei niin mukavia, välttämättä.

Ella: ”Mutta tota... täällä kaikki on... tiäksä, se just, et mitä mä oon niinku sanonu, että mä haluun et mua kohdellaan samal lailla ku iihan ketä vaan muuta naista täällä... ja mun mielest se on toteutunut täs porukas todella, todella hyvin... et siitä olen todella onnellinen.”

Timo komppailee vuolaasti.

Ella: ”Mut se vaan niinku lämmittää mieltä, et tiäks on sellasia tyyppejä...”

Ella kertoo, että saattaisi esimerkiksi jännittää, jos Artun kaltainen tyyppi tulisi asiakkaaksi. Mutta täällä on ihanaa, että vaikka on erilaisia ihmisiä ja kaikilla erilainen elämäntarina, kohdellaan ihmisiä oikeudenmukaisesti.

Arttu ymmärtää. Timo valottaa, että ei olisi omasta biseksuaalisuudestaan puhunut talossa, jos Sini ja Ella eivät olisi olleet talossa. Arttu kysyy, oliko Timolla tullut jotain tiettyjä ennakkoluuloja hänen ulkonäöstään. Oli Timo aluksi katsonut mutta pian huomannut että Artulla on lempeät silmät, hänellä ei ole mitään hätää täällä.

Ellasta olisi tosi hauska kuulla, mikä oli Artun ensimmäinen ajatus tai ennakko-oletus hänestä. Artulla ei ollut mitään ennakko-odotuksia. Naurahtaa, että ennemmin pelotti, ettei oma olemus liikaa jännitä ihmisiä, kun on tällainen Pohjois-Pohjanmaalta hikisestä Nivalasta tullut vitun peräjuntti.

Arttu kehuu, että Ellan huumori osuu juuri hänen omaan makuunsa:

Arttu (lämpöä äänessä): ”Siis kaikki tuo sun huumori mitä sä veät, niin se on niinkun, justiin niinkun meikän huumorin ytimestä, että ei vittu...” (naurahtaa) ”...kuinka hauska tyyppi!”

Artulle tuli Ellasta sellainen olo, että mukava nauraa hyvälle läpälle. Ella on mielissään. Kertoo, että ensimmäinen viiikko oli kyllä hänelläkin vielä vähän tunnustelua, on vähän hitaasti lämpenevää tyyppiä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Syys 2020 02:41

00:20 DC1: Saunakeskustelu jatkuu.

Ellalle olivat monet kaverit jo aikaisemmin ehdottaneet taloon hakemista, ja jotkut olleet itsekin talossa. Olivat sitten ryhtyneet täyttämään hakulomaketta yhteistyönä siten, että kaverit sanoivat hänelle, mitä pitää täyttää.

Ella: ”Ja siin mulle tuli vähä semmonen että... et, okei, niinku... et ei nää oo... välttämät... et en mä viitti niinku täyttää tätä loppuun ja lähettää, koska tää ei oo se, mitä mä oon.”

Muut komppailevat. Ella ei halua koko Suomelle antaa väärää, erilaista kuvaa kuin mitä oikeasti on.

Katia oli ahdistanut päivänä kaksi, että miksi ei voi olla niin kuin normaalisti on. Mutta eihän se ole normaaliakaan että pystyisi heti avautumaan. Ympärillä olevista ihmisistä tuli kuitenkin se paine, että tuntui siltä, että olisi pitänyt heti olla.

Kati lähtee ulos vilvoittelemaan.

00:22

Ella kertoo muille puhuneensa Katin kanssa tästä jo pari päivää sitten. Sanoo puhuneensa talossa asioita, joita ei ole omien vanhempiensakaan kanssa ottanut puheeksi. Se on tavallaan voimaannuttavaa, mutta tavallaan surullista. Arttu ja Timo komppailevat.

Arttu kokee, että ei vaan voi heti avautua talossa, ei vaan voi. On vain sellainen. Timosta ei ole mikään kiire eikä hätä. Puhuu asioista sitten kun puhuu.

Ella kokee että asiat ja tuntemukset, joista on talossa puhunut, ovat usein olleet sellaisia, että on puhunut niistä ulkomaailmassa vain saman kokeneille. Mutta talossa on ollut ihanaa, että on oikeasti ihmisiä, jotka tukevat ja sympatisoivat, vaikka eivät ole itse kokeneet samaa. Mutta voivat ymmärtää sen vaikeuden.

Timo on vasta viime vuosina hoksannut, kuinka noloa sellainen rankan elämän ihannointi on ollut. On niin vahvana mielessä se aika kun oli 25-vuotias ja seksirintamalla meni lujaa. Ei näe sitä enää siten. Nyt ei pidä sitä yhtään hienona, haluaa kokea tunteen siinä. Arttu komppailee.

Artun mielestä Timo on erittäin tunneälykäs ja empaattinen. Artun mielestä ihminen voi kasvaa ja muuttua. Timo kuvailee, että oli vauhtivuosinaan ihmissuhteissaan ”kokovartalokyrpä”. Valehteli tarkoitusperistään ja oli lähinnä seksin perässä. Arttu on tehnyt aikoinaan ihan samanlaisia juttuja, se ei ole mukavan tuntuista. Timo kuvailee että silloin siitä sai vain kehuja, että ”sä oot aika jätkä!” Timon seikkailut ja mokailut tapahtuivat 90-luvulla. Artusta se alfameininki on täyttä paskaa. Timo komppaa, hirveetä kun ajattelee.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Syys 2020 03:10

00:58 DC1: Saunailta alkaa olla päätöksessä. Terassilla on keskusteltu vielä pitkään saunomisen jo loputtua hyvässä hengessä lähisukulaisista ja näiden kanssa yhteydenpidosta. Aihe kävi muutamalla asukkaalla vähän tunteisiinkin.

Talolaiset siirtyvät sisätiloihin ja kohti keittiötä. Kokoontuvat vielä saarekkeen äärelle iltanapostelulle.

01:09

Keskustelu siirtyy mökin asukkaisiin. Katilla on Paulasta jonkinlainen käsitys, Kristiinasta myös, O-P:sta ehkä vähän väärä. Sami, Niko ja Roope ovat vielä vähän hämärän peitossa.

Sasa: ”Sami on mulle aika selkee! Samin kaa käydään väittelyitä, silleen niinku hyvässä mielessä!”
Marko: ”Sami on semmonen, kans, semmonen iso nallekarhu.”

Marko kertoo, että Sami on tosi poliittinen, sanoo tosi suoraan mielipiteensä. Arttu tahtoo tietää millä tavalla poliittinen. Marko luettelee, että on poliittista taustaa, uskonnollista taustaa ja hän on se vapaamuurari.

Marko: ”Mut sit sielt voi tulla se... tähtiportti — tai tulee sellanen tähtiportti...” (naurahtaa) ”... ja Anneli-juttuki tulee!”
Arttu: ”Niin sil on se... huumorimies?”
Marko: ”On huumorimies, mut sit kuitenki tulee niinku asiaaki. Ja hänel on kyl niinku ihan... omat mielipiteet, ja hän perusteleki tosi hyvin ja hän tietää asioista tosi paljon!”
Kati: ”Mitähän se tykkää semmosista ihmisistä, jotka ei tiedä niistä asioista hölkäsen pöläystä?”

Marko naurahtaa. Arttukin naurahtaa. Se juuri tekee asioista mielenkiintoista.

Marko (velmuilua äänessä): ”Mut ensimmäiseks ku te näätte sen ihmisen, niin sanokaa sille, että Jokerit on täysi paska!”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 19 Syys 2020 03:59

01:14 DC1: Asukkaat kävivät vaihtamassa patterit mikrofoneihinsa, kun kerran kuulutettiin. Nyt Sasa, Ella, Marko ja Kati keittiön saarekkeen äärellä.

Kati muistelee keskusteluaan Donald Trumpista Minnan kanssa. Sasa ei ole tätä juttua kuullutkaan. Kati oli sitä mieltä, että on ihan huuhaaukkeli. Minna ei ollut yhtään sitä mieltä. Marko kuuntelee kiinnostuneena, oliko Minna siis Trumpin puolella? Sasa selventää, että Minna oli jossain kohdassa sanonut olevansa ”republican”. Kati jatkaa, että Minnan mukaan otsikot revitään ”jostain jutuista”.

Kati: ”Niin mä sanoin Minnalle sitte, että tiäks mitä: mä oon kyllä nyt niin väärä ihminen keskustelemaan tästä aiheesta, että mä en tiedä--”
Sasa: ”Mä olisin rakastanut tätä keskustelua!”
Kati: ”--politiikasta yhtään mitään. Siis mul ei oo mitään hajua, et mikä on SDP tai... öö... mitkään, noi puolueet, ja sun muut.”
Ella: ”Niin, et mitä Suomes on?”
Kati: ”Niin! Ja niinku okei, joo, mä niinku... ymmärrän... mä hiukan olen perehtynyt, mut--”
Ella: ”Nih.”
Kati: ”--niinku... ku ei mua ikinä oo kiinnostanu — mä oon kattonut kaks vuotta... viimeset kaks vuotta, vasta uutisia, tiättekö.”
Marko: ”Vau. All right!”

Katilla on mennyt 2000-luvun lamakin ohi. Ihan samalla tavalla on kuntosalilla puntit noussut. Hän on niin pönttö tällaisissa asioissa. Mutta pointti oli se, että ei voinut käydä sitä keskustelua, kun ei ollut tietopohjaa.

Markon mielestä oli hyvä ratkaisu sanoa asia niin kuin se on, ettei esitä tietävämpää kuin on. Niin tekee itsekin, on pönttö maalainen. Jos keskustelu menee liian diipiksi, lähtee pois.

01:16

Ellakaan ei halua väitellä asioista. Haluaa tuoda vain pointtinsa esille. Palaa muistelemaan pride-päivän keskustelua. Vaikeni sitten asiansa sanomisen jälkeen ja lähti laittelemaan tiskiä. Häntä niin ärsytti että kädet tärisivät.

Kati: ”Mut... mut, joo... et se oli... toisaalt... Minnas kyl taas sit toisaalt se... hyvä puoli, et, et, et, kun se kyl--”
Ella: ”Hän kyl kuunteli.”
Kati: ”--joo, kuuntelee, ja sit se että... et hän ei niinkun halunnu kuitenkaan... niinkun sano siinä suoras lähetykseski ettei, ei hän niinku voi sanoo kellekään, et, et sun täytyy olla tällänen, niinku.”
Sasa: ”Ei, nimenomaan! Ei, hän ei yhtään niinku, tuputtanu.”
Kati: ”Joo!”
Sasa: ”Joo.”
Kati: ”Kyllä.”

Marko oli saanut mökillä saman käsityksen. Vaikka Minna on tosi vahva omissa mielipiteissään, oli mökilläkin heti sanonut, ettei tuputa niitä kenellekään. Sasa, Kati, ja Ella komppaavat.

Sasa: ”Juu! Siis hänellä on vahva, niinku, oma elämänkatsomus, mutta muiden... erilainen elämänkatsomus ei haittaa häntä!”
Marko: ”Just, just. Niin se sano meillekki!”

01:17

Ellaa oli lähinnä ärsyttänyt silmien ummistaminen ongelmille. Se oli se, mikä itsellä triggeröi; meni pata jumiin. Sellaisessa tilanteessa on parempi antaa jotain ajateltavaa, käsiteltävää ihmisille sen sijaan että tykittää omia mielipiteitään takaisin.

Sasa ja Marko komppaavat, on parempi herättää ajatuksia kuin tuputtaa niitä.

01:18

Kati tunnustaa lukeneensa Trumpista tasan tarkkaan vain ne kohuotsikot. Marko kysyy, onko Kati käynyt äänestämässä. Kati joutuu tunnustamaan, että viimeksi kun kysyttiin, huijasi että on käynyt, kun ei kehdannut sanoa, ettei ole.

Kati naurahtaa, että pitää typeränä tätä, kun hänellä kuitenkin on äänioikeus. Mutta on hän käynytkin, on äänestänyt yleensä vihreitä. Ella kertoo äänestäneensä vain presidentinvaaleissa, ei muissa. Kati kysyi presidentinvaaleihin iskältä neuvoa. Marko kysyy, kokeiliko vaalikoneita. Kati oli tehnyt, mutta ei pitänyt niitä kovin hyvinä, ehdotukset liian sekalaisia. Tuli sekä vihreiden että perussuomalaisten ehdokkaita.

Marko neuvoo, että kannattaa äänestää enemmän henkilöä kuin puoluetta. Puolueiden sisälläkin ihmisillä on eri ajatuksia ja linjoja. Markon äänestämät ihmiset ovat olleet yleensä top-3:ssa vaalikonetuloksissa.

Kati ei halua kuitenkaan, että ihmiset lokeroivat häntä minkään puolueen kannattajaksi, kun ei hän oikeasti tiedä asioista. Johtuu vain siitä, että häntä ei ole kiinnostanut. Tarvitsisi oikeasti jonkin kahden tunnin luennon asiasta.

01:50

Erinäisten keskustelujen ja vaiheiden kautta talolaiset ovat päätyneet makuuhuoneeseen, joka alkaa hiljentyä.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 19 Syys 2020 09:30

Hyvää huomenta mökkiläisille ja paristojen vaihtoon.
Minna kyselee oloja, Roope sanoo että loistava fiilis.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 19 Syys 2020 09:39

O-P kertoo että känni oli pila ja olivat suihkukopissa, Paula ei usko kun hänen mielestään haisivat viinalle.
Sami nauraa, sanoo arvelleensakin että huijasivat kännin tason vaihtelun takia.
Kehuvat hyvää showta.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Syys 2020 10:11

DC2: 10.02 Sami, Niko, Olli-Pekka ja Roope pöydän ympärillä mökin pihalla.

Sami: "Mä sanoin eilen Minnalle pahasti, mutta en aio pyytää anteeksi."
Roope: "Mikset?"
Sami: "Koska mielestäni ansaitsi sen. Kävimme Krissen kanssa kiivasta sananvaihtoa, nii se tuli siihen väliin."
Roope: "Mmh"
Olli-Pekka: "Ajaijai. Paha moka.Pitäs oppia, jos menee väliin, ni sit saa itse kurat niskaansa."
(Hetken hiljaisuus.)
Sami: "Että sellaista."
Juttu siirtyy muihin aiheisiin.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 19 Syys 2020 10:46

10.38 Mökillä sotajuttuja, Kessu, Niko, OP ja Paula keittopisteen ympärillä juttelevat sisällissodasta yms. Paula kysyy milloin se sisällissota olikaan. OP pohtii olisiko se ollut 1916, mutta Kessun mielestä se oli heti itsenäistymisen jälkeen 1919. Hetken mietittyään Kessu mutisee puoli itsekseen että oliko sittenkin 1918.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 19 Syys 2020 11:06

10.42 Krisse, Minna ja Roope juttelevat mökin kammarissa. Minna sanoo, jännää miten nämä luonteet tulee esiin. Se keskustelu mikä oli eilen, mulle sanottiin että ole hiljaa, mä olisin ollut hiljaa vielä kaksi kolme viikkoa sitten. Mä vaan en enää anna kenenkään hyppiä mun silmille. Krisse väliin, ihan hyvä vaan … Minna jatkaa, mulle on oikeasti tapahtunut joku muutos. Ja sitten se että sua (Krisseä) käsketään olemaan hiljaa kesken lauseen, niin mullahan kilahtaa sitten. Roope kysyy, kesken lauseen vai. Minna ja Krisse päällekkäin, joo, mitä sä siinä vingut (tai jotain sen suuntaista). Minna jatkaa, joku tämmöinen. Roope ihmeissään, mitä sä siinä vingut, oikeesti.

Miettivät hetken porukalla mitä sanaa käytti.

Roope sanoo, oh my god, tuollaistahan käyttää viisitoistavuotiaat. Krisse kertoo, niin-in, ja mähän vaan kyseenalaistin sitä kun se kutsui teitä rintamakarkureiksi. Ja sitten Minna sanoi ettei tämä ole mikään talvisota. Minna sanoo, että jos pojat menee niin ei se ole multa pois … Roope sanoo, mutta sinäänsä ihan hauskaa sillä näin saatiin Samista. Minna heittää, ihan uusia puolia. Roope jatkaa, esiin tuolleen. Minna toteaa, ja ilman että sillä on kahvivajaus. Roope sanoo, jep, mutta ikävää että teihin se hyökkäys kohdistui. Minna vastaa, mulle se on ihan hui hai ( Krisse taustalla samoilla linjoilla), party on.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Syys 2020 11:18

DC2: 10.03 Keskustelua Suomen historiasta Nikon ja Samin välillä mökin pihalla pöydän ääressä.

Niko: "Pohjanmaalla on miehet tehty, Pohjanmaalla vastarinta taisteltiin Venäjää vastaan."
Sami: "Ai Pohjanmaalla?"
Niko: "Kyllä siellä oli Vaasa pääkaupunki silloin, kun Helsinki oli menetetty."
Sami: "Ei Hel... Nyt Niko sulla..."
Niko: "Kyllä kyllä."
Sami: "Ei Niko."
Niko: "Kyllä Mannerheim siellä. (Mutisee jotain Pohjanmaasta.)"
Sami: "Mikkeli oli ensinnäkin päämajakaupunki ja Helsinkiä ei olla menetetty missään vaiheessa."
Niko: "Oli se miehitetty."
Sami: "Eihän ollut."
Niko: "Miksi sitten oli Vaasa pääkaupunki?"
Sami: "Turku on ollut Suomen pääkaupunki."
Niko: "Vaasakin on ollut Suomen pääkaupunki."
Sami: "Ei ole ollut."
Niko: "Eikö sulla on noin huono historia, Suomen tietämys, että Vaasa on ollut Suomen pääkaupunki?"
Sami (puhuu osittain Nikon päälle): "Toisen maailmansodan... talvi- ja jatkosodan aikana ei Helsinkiä ole koskaan viety."
Niko: "Allright, sitten, kun Googletat, niin yllätyt, niin näet, että Vaasa on ollut pääkaupunki."
Sami: "Mun isomummi on ite peittänyt ikkuina sodan aikana Helsingissä, ku pommitukset jylläs yllä.
Niko: "Okei, okei. No, sä oot väärässä siltikin. Ku sä Googletat, ni sit sä näät Vaasa on ollut ja yllätyt. Tulee annelista pieni kurkistus, oho miks olin näin väärässä. Herranjestas, jos ei tiedä tonkin verran. Huh huh."
Olli-Pekka: "Mä en oo kyllä tiennyt."
Niko: "Se oli kyllä hetkellisesti."
Roope: "Mä en myöskään ota kantaa."
Sami: "Siit oli suunnitelma..."
Niko: "Anna olla jo."
Sami: "...mut ei ikinä toteutettu."
Niko: "Ai jaa? Kyllä toteutettiin hetkellisesti. Kyllä nyt Kessu sä oot tosta kyllä väärässä."
Sami (nousee pöydästä lähteäkseen): "Sä varmaankin tarkoitat veljessotaa."
Paula sivummalla pyysi Samilta apua, Sami poistuu varastomökin suuntaan.
Niko: "Mene nyt sinne auttamaan rakastas ja anna meidän olla."
Sami (varastomökin ovella): "Sä tarkoitat varmaan sisällissotaa, kun punaiset miehitti Helsingin, mutta Neuvostoliitto ei ikinä Helsinkiä miehittänyt."
Niko: "Vaasa oli pääkaupunki, siitä oli kyse. Jos ei ton verran tiedä oman maan historiasta niin..."
Roope: "Nyt ei kahvia, mut nehän toi sitä pikakahvia. Vitsi, meidän kahvipränkki oli ihan tylsä."
Olli-Pekka: "Mmh."

Sami poistui varastomökkiin Paulan kanssa (Paula tarvitsi apua laastarin kanssa) ja Niko alkaa viritellä keskustelua Minnan kanssa Suomen historiasta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 19 Syys 2020 12:05

Talossa perus meininki. Ainakin Timo siivoilee.
Screenshot_2020-09-19 6 9 2020 BB 24 7 - 1 stream.jpg
Screenshot_2020-09-19 6 9 2020 BB 24 7 - 1 stream.jpg (93.31 KiB) Katsottu 3785 kertaa
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 19 Syys 2020 13:40

DC2 klo 13:37. Mökkiläiset puhuvat siitä, että viihtyvät mökillä. Viikkotehtävän tuomasta tappiosta on toivuttu ja kaikki tuntuu olevan ok. Roope toteaa, että tässä sen huomaa, ettei sitä kaikkea tarvi (blenderiä yms), mitä talossa on. Asukkaiden kahvinkeitto ei näköjään ole mennyt ihan putkeen. Kessu juo kahvinsa ilmeellä "tämä on v*tun pahaa", ottaa kiinni nenästä ja juo nopeasti loput. Minna lakkailee omia ja Kristiinan kynsiä. Ainakin OP ja Paula toivovat päivätehtävää.

edit. PartaJeesus tarkensikin alla, miksi Kessun kahvi oli niin pahaa. Kiitos.

Klo 14:09. Yleistä keskustelua pettämisestä ja parisuhteista. Roope kertoo ettei ole ikinä seurustellut. Tätä Paula ihmettelee. Sami kysyy, onko teidän puolisonne kokenut uhkaksi sitä, jos on ollut kaverina vastakkaisen sukupuolen henkilö. OP toteaa, että no se on ihan luonnollista. Roope sanoo, että hänen parhaat kaverinsa ovat naisia. Paula kysyy Samilta, että onko hänellä joku tarina, kun asiaa kysyi. Sami sanoo kysyneensä vain mielenkiinnosta ja toteaa, että hänen työkaverinsa ovat suurimmaksi osaksi naisia.

Roope kertoo, että se on kiusallista kun mummo kysyy että "jokos on tyttöystävää?" Roope toteaa, että ovat äitinsä kanssa katsoneet vaan pitkään ja todenneet "eiiii, oo tyttöystävää." Mummo on aivan eri sukupolvea ja hänelle ei ole kerrottu, että Roope on homo. Roope toteaa, ettei koe tarpeelliseksi pitää mitään seremoniaa seksuaalisesta suuntautumisestaan.
:trollface:

Avatar
PartaJeesus
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 17 Syys 2020 12:23

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja PartaJeesus » 19 Syys 2020 13:56

Kessu joi ekaa kertaa elämässään kahvia niin että maidon tilalla oli kauramaitoa. Ilmeisesti kyseessä oli Pirkan kauramaito mikä ei hänen eikä Roopen mielestään sovi kahviin. Sen takia Kessu joi kahvin niin ilmeellä.

Mökin asukkaat lakkailee kynsiä ja Paula sekä OP ei halua kynsilakkaa. Sen sijaan Minna lakkasi omat kyntensä ja ilmeisesti myös Roopen.

Tunnelma on odottava. Mökkiläiset haaveilee "bibiksistä" (Bileet?). Myös päivätehtävä on odotuslistalla.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 19 Syys 2020 14:36

Nyt tuli hyvä ehdotus.
Minna muistutti taas ettei ole koskaan ollut kännissä.
Joku ehdotti päivätehtäväksi Minna kännissä ja muut kattoo.
"Tämähän eskaloitu äkkiä." Totesi Minna ehkä vähän huvittuneena.

Olishan se! Tämä keskustellessa päivätehtävähaaveesta ja bibiksistä.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Syys 2020 14:48

DC1: 14.43 Talossa Kati käsilläseisonnassa keskikäytävällä, kaikki muut makoilevat makkarissa:
Kuva
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 19 Syys 2020 15:13

DC2, Klo 15:13. Mökkiläisille postia.

Häpeäpenkki sanktio. Olette kielloista huolimatta suoltaneet suuvärkeistänne sopimattomia sanoja. Moinen likäviemäriviestintä ei ole soveliasta eikä asiaan kuuluvaa. Asetatte varastohuoneesta saamanne häpeäpenkin näkyvälle paikalle. Asukkaan on kiroiltuaan välittömästi siirryttävä häpeäpenkkiin. Asukas pukee päähänsä ulostehatun ja muovailee mähnäkikkareista kirosanaa parhaiten kuvaavia symboleita 21 kappaletta. Kun symbolit on muovailtu, tulee asukkaan näyttää ne Big Brotherille päiväkirjahuoneessa erillisestä käskystä. Mikäli symbolit ovat tarpeeksi hyviä on rangaistus suoritettu. Muussa tapauksessa asukas muovailee symbolit uudelleen. Tämä jatkuu niin kauan kunnes Big Brother on tyytyväinen teosten laatuun.

Toim. huom. Ylläoleva on lyhennös toooodella pitkästä kirjeestä.
--
kakkahattu.jpg
kakkahattu.jpg (72.08 KiB) Katsottu 2815 kertaa
:trollface:

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 19 Syys 2020 15:22

sama juttu talossa, häpeäpenkki jos kiroilee. Pitää pitää kakkahymiöhattua ja askarrella 21 muovailuvahateosta sanasta jonka kiroili. BB päättää hyväksyykö teokset.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 19 Syys 2020 15:40

15.28 Mökillä Minna haluisi muovailla kun niitä muovailtavia on tuossa. Niko vinkkaa että kiroile sitten. Minna tokaisee että saattaakin kun tylsistyy. Roopea kiinnostaa minkä Minna haluisi muovailla. Minna menisi pastori sanalla, kun on helpoin ja elastisin muovailla ja selittää. Krisse haluisi tehdä viden, on jo visioinut minkälainen siitä tulisi, tekisi ihan realistisen. Krisse mielestään olisi hyvä muovailemaan viden, 21 kertaa. Minna vinkaa että muottejakin saa käyttää, mutta Krisse ei tarvitse, tulee ihan sydämestä.

Paula heittää että talossa on varmaan sama. Minna pohtii että siellä varmaan muovaillaan jo. Paula samaa mieltä koska siellä on Marko. Krisse ja Roope samaa mieltä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”