Terveisiä Tuotannolle - Risut

Tehtävät, säännöt, rangaistukset ja kauden toteutus. Risuja ja ruusuja tuotannolle. BB-ohjelmat, juontajat ja katsojaluvut.
ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja ImmI » 19 Syys 2020 20:18

[smilie=a_goodjob.gif] Tylsin kausi ikinä, eipä tässä muuta. Kun tulee iltavuorosta ja aikoo katsoa loppuillan tätä viihdettä niin kaikki nukkumassa, kiitos tästä loistavasta viihteestä.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja gemini » 19 Syys 2020 21:58

Niin tylsää taas, ei mitään tapahtumia. Tylsät tehtävät ja tämä jako mikä on nyt kestänyt kaksi viikkoa, kaikki Minnan paljastamiset, ettei voitu edes odottaa mahdolliseen yhdistymiseen asti. Taas olen niin pettynyt.

SAUNAKAMERA.....miten voi olla näin surkeaa, että nähdään vaan huurua. Yli 10 vuotta sitten nähtiin jo paljon parempi kamera saunassa ja keskustelua oli huomattavasti mukavampi seurata, kun näki asukkaitakin. Olen niin pettynyt!!!!
Viimeksi muokannut Skygge, 20 Syys 2020 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty. -Skygge

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja jokunen » 20 Syys 2020 11:10

Mua ei ees haittaa että nimeämisiä ei näytetä 24/7, mutta se haittaa ja aivan suunnattomasti että kaikkien nimeämisperusteluita ei edes näytetä! Ja miksi väliin pitää ottaa studiospekulaatiot kehiin? Mä haluan kaikki nimeämiset näytettynä putkeen! On se nyt perstele että tämmöstä perushommaa ei osata tai haluta tehdä! 😡

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Augustus » 20 Syys 2020 11:42

jokunen kirjoitti:
20 Syys 2020 11:10
Mua ei ees haittaa että nimeämisiä ei näytetä 24/7, mutta se haittaa ja aivan suunnattomasti että kaikkien nimeämisperusteluita ei edes näytetä! Ja miksi väliin pitää ottaa studiospekulaatiot kehiin? Mä haluan kaikki nimeämiset näytettynä putkeen! On se nyt perstele että tämmöstä perushommaa ei osata tai haluta tehdä! 😡
Ruutu-palvelun klippiosiossa on nimeämiset. Onko Ruutu+-kamaa sitä en muista.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 20 Syys 2020 11:48

jokunen kirjoitti:
20 Syys 2020 11:10
Mua ei ees haittaa että nimeämisiä ei näytetä 24/7, mutta se haittaa ja aivan suunnattomasti että kaikkien nimeämisperusteluita ei edes näytetä! Ja miksi väliin pitää ottaa studiospekulaatiot kehiin? Mä haluan kaikki nimeämiset näytettynä putkeen! On se nyt perstele että tämmöstä perushommaa ei osata tai haluta tehdä! 😡
Niin tai näyttäis ees niiden kaikki ketkä nimes häätöäänestyksessä olevat. Se nimeämistaulukko menee niin nopeasti ettei kaikkien pisteitä ehdi katsomaan...Tosin en kyllä ymmärrä miks kaikkia ei voitu näyttää, lähetysaikaa on launtaina 15 minuuttia enemmän. Kaiken lisäks tällä viikolla kun talo voitti viikkotehtävän vaan seitsemän nimes! Tällä viikolla nimeämiset ei olis ees vienyt paljon ohjelmaikaa.
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja jokunen » 20 Syys 2020 17:32

Augustus, joo klipeistä löytyy ja sieltä oon kattonutkin. Siis joutunut katsomaan! Mut mua närästää ettei niitä näytetä ite lähetyksessä, ne on kuitenki erittäin olennainen osa tätä formaattia. Ne on ennenki mahtuneet itse ohjelmaan, miksei niitä vois nytkin näyttää. Kuten ninnipinni sanoi, sitä taulukkoa on vaikea lukea kun näyttävät niin nopeasti, eikä siitä taulukosta käy ilmi perustelut.

Ihn uskomatonta kuraa!!!

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Hensley » 20 Syys 2020 22:55

Tuotanto päätti sitten valehdella katsojille ja äänestäjille kun lupasivat viime viikolla katsojaäänestyksen voittajalle hyötyä sekä nimeämisiin että viikkotehtävään liittyen. Se nimeämisiin liittyvä hyöty jäi sitten saamatta. Vai oliko tarkoitus antaa hyöty vain jos voittaja olisi tuotannon suosiossa oleva asukas?
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Syys 2020 09:31

Hensley kirjoitti:
20 Syys 2020 22:55
Tuotanto päätti sitten valehdella katsojille ja äänestäjille kun lupasivat viime viikolla katsojaäänestyksen voittajalle hyötyä sekä nimeämisiin että viikkotehtävään liittyen. Se nimeämisiin liittyvä hyöty jäi sitten saamatta. Vai oliko tarkoitus antaa hyöty vain jos voittaja olisi tuotannon suosiossa oleva asukas?
ei siinä suoranaisesti luvattu mihinkäään nimeämiseen hyötyjä.. muistelisin että siellä luki "ehkä"
JuHu - :drink55:

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 21 Syys 2020 10:09

Hensley kirjoitti:
20 Syys 2020 22:55
Tuotanto päätti sitten valehdella katsojille ja äänestäjille kun lupasivat viime viikolla katsojaäänestyksen voittajalle hyötyä sekä nimeämisiin että viikkotehtävään liittyen. Se nimeämisiin liittyvä hyöty jäi sitten saamatta. Vai oliko tarkoitus antaa hyöty vain jos voittaja olisi tuotannon suosiossa oleva asukas?
Niinpä voittaja ei ollut tuotannon mieleen.

Sitten risuja siitä että taas mökkiläiset laitetaan huonompaa asemaan tehtävässä, olisi toiminut paremmin jos talon väki olisi ollut eläinhahmoina.

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja ImmI » 21 Syys 2020 19:34

Sama jaska jatkuu edelleen, eli tylsin kausi ikinä. [smilie=a_bravo.gif]

Tartsu67
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Syys 2020 15:41

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Tartsu67 » 21 Syys 2020 20:00

Siis ihan oikeesti! Eikö kahden viikon mökkireissu ole riittävä rangaistus puolelle porukasta?!?!?!
Nyt sitten nöyryytetään kotieläiminä!
Voi kiitos isoveikka! Näin näemmä nykyään tehdään TV-viihdettä!
Vois pistää ruutu+:n tauolle, vaikka en ole bbn vuoksi sitä alunperin tilannutkaan...

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Syys 2020 21:06

En oo varmaan tarpeeksi aikuinen, mutta en ymmärrä miten tuo on nöyryyttämistä että joutuu esittämään jotain muuta kuin itseään. Ihan kuin ei ennen ois ollut tehtäviä joissa asukkailla ollut joku rooli. En ymmärrä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Syys 2020 21:58

Hensley kirjoitti:
20 Syys 2020 22:55
Tuotanto päätti sitten valehdella katsojille ja äänestäjille kun lupasivat viime viikolla katsojaäänestyksen voittajalle hyötyä sekä nimeämisiin että viikkotehtävään liittyen. Se nimeämisiin liittyvä hyöty jäi sitten saamatta. Vai oliko tarkoitus antaa hyöty vain jos voittaja olisi tuotannon suosiossa oleva asukas?
Olisihan se ollut nimeämisiin liittyvä hyöty, jos omilla kilpailija-asukavalinnoilla olisi pedannut voiton tiimilleen ja saanut viikoksi koskemattomuuden koko omalle porukalle. Hyöty ei kuitenkaan realisoitunut, kun kävi kuinka kävi ja talolaiset voittivat kisat, vaikka mökkiläiset saivat tehdä molempien tiimien valinnat.

trent
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:44

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja trent » 22 Syys 2020 14:42

Evalds kirjoitti:
21 Syys 2020 10:09
Sitten risuja siitä että taas mökkiläiset laitetaan huonompaa asemaan tehtävässä, olisi toiminut paremmin jos talon väki olisi ollut eläinhahmoina.
Miksi se olisi toiminut paremmin jos talon väki olisi ollut eläimiä?
Mäkkiläisiä ei myöskään "taas" laitettu hunompaan asemaan vaan viikko tehtävän häviäjä.
Olisi sekin hassua jos viikkotehtävän voittanut tiimi olisi palkinnoksi "joutunut" eläimiksi.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 24 Syys 2020 22:30

Liian aikainen yhteenmeno, nyt sitten alkaa yleinen makoilu ja läyhäys.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Hensley » 24 Syys 2020 22:51

Etukäteen onnistumaan käsikirjoitetuille viikkotehtäville :td
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 25 Syys 2020 09:43

Yksi risu lisää "käsisviikkotehtävästä", olisi ollut iskun paikka ja failata tehtävä, kuten kaiken järjen mukaan olisi pitänyt tehdä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Skygge » 25 Syys 2020 11:13

Risuja tosiaan tän viikon viikkotehtävän onnistumisesta. Talolaisten virheistä jäi itelleni mieleen mm. se kun Sasa ja Marko käänsivät selkänsä, jotta Sami sai poltettua röökiä. :td Näin lepsulla menolla noi ei häviä enää yhtään viikkotehtävää.
:trollface:

Avatar
Naga Queen
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 17 Syys 2020 22:54

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Naga Queen » 25 Syys 2020 12:20

Kannattais edes yrittää pitää illuusio yllä siitä, että viikkotehtävän suoritustavalla on väliä. Viihdettähän tämä on, mutta aika nopeasti lähtee showsta maku, jos käsikirjoitus on ainut mikä määrää mitä talossa tapahtuu.

Hiton vässykät. :noup:
".. vai kylpeekö hän yktsin?"

Avatar
_coop_
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:26
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja _coop_ » 26 Syys 2020 16:56

Johan on rangaistus. Essu päälle ja palvelkaa. Mielikuvitusta on käytetty.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 26 Syys 2020 17:03

Ei yllättänyt munattomuus, koska niin moni tuotannolle oleellinen asukas mokasi mm Paula ja Artun juutalaisvitsit ja Samin koskemattomuuden loukkaus.

Säännöillä ei siis ole mitään väliä, mutta tämä on sama juttu joka vuosi.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Terveisiä Tuotannolle - Risut

Viesti Kirjoittaja Hensley » 26 Syys 2020 17:39

Sama juttu joka vuosi, mutta annan silti rankkulepsuilusta taas risuja ja vielä erikseen ja kunnolla Ellan ja Artun sikailujen hyssyttelystä.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”