65. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

65. päivä

Viesti Kirjoittaja Nist » 04 Marras 2019 07:42

Makuuhuoneessa Kristian nukkuu yksin omalla pedillään. Sen sijaan Helmerin vieressä nukkuu Kevin ja Kimmon vieressä Anu.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 04 Marras 2019 09:08

Anu ollut ilmeisesti hetken jo hereillä ja hipsi Helmerin kainaloon tovi sitten

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 04 Marras 2019 12:59

DC1 12.45 Asukkaat saivat päivätehtävän, Ensimmäinen pieni päiväkilpailu vain. Asukkaat kilpailevat toisiaan vastaan pienissä päiväkilpailuissa. Päiväkilpailujen voittaja saa 3 pistettä, toiseksi tullut 2 pistettä ja kolmanneksi tullut 1 pisteen. Pisteet merkitään liitutauluun. Eniten pisteitä viikon aikana kerännyt asukas saa palkinnoksi 1000 euron Rahalaitoksen shekin, jonka hän saa talosta poistuttuaan.

Ensimmäisessä päiväkilpailussa asukkaiden tehtävänä on kuljettaa pingispalloa ilmapallosta saatavalla itsepuhallettavalla ilmalla makuuhuoneesta keittiöön. Sen asukkaan pingispallo, joka koskettaa ensimmäisenä keittiön perällä olevaa kasvilaatikkoa, voittaa kilpailun.

DC1 12.49 Kilpailu alkaa. Helmeri, Kristian ja Kevin menevät johtoon, Kimmo ja Anu jäävät hännille.

DC1 12.50 Helmeri voittaa, Kristian on toinen ja Kevin on kolmas. Anu on niukasti neljäs ja Kimmo jää jumiin keittiön ovelle ovenkarmin väärälle puolelle, eikä pääse maaliin. Asukkaat menevät merkitsemään ensimmäisen kilpailun tulokset liitutaululle ja asettavat liitutaulun roikkumaan "takan" reunalle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 04 Marras 2019 14:27

DC1 14.21 Asukkaille postia: Tämä on vain Big Brotheria. Tänään on Helmerin päivä. Päivänsä kunniaksi Helmeri pitää muille scoottikoulun, jonka päätteeksi jokainen suorittaa loppukokeen Helmerin suunnittelemalla radalla. Asukkaiden on pukeuduttava lämpimästi ja siirryttävä tehtäväalueelle. Helmeri voi käyttää radan suunnittelussa tehtäväalueella olevia elementtejä ja alapihalla olevia tyynyjä ja kalusteita.

Asukkaat innostuvat tehtävästä. Kevin sanoo, että tämä on hienoin juttu. Kevin laittaa Micmaciä päälle, on kuulemma säästellyt sitä tällaisia tilanteita varten. Helmeri päättelee, että jokaiselle on tulossa oma juttu.

DC1 14.41 Asukkaat ovat tehtäväalueella. Asukkailla on scootteina käytössään Helmerin nimikkoscootit, joista hän on talossa puhunut. Helmeri näytti hetki sitten muutaman hypyn malliksi. Hän otti kunnolla vauhtia niin, että vasta tehtäväalueen takaseinä pysäytti Helmerin lopullisesti. Tehtäväalueella on paikoittain liukasta märällä osalla pintaa.

Helmeri on rakentanut jonkinlaista rataa tehtäväalueelle tuoduista tolpista, harjoista ja muusta rekvisiitaksi. Asukkaat harjoittelevat scoottien käyttöä hyppimällä maassa olevien harjanvarsien yli. Kristianilla tuntui olevan heti helppoa, Kimmolla näytti olevan vaikeinta ja hän on kaatunut näyttävästi pari kertaa.

DC1 15.08 Asukkaat suorittavat aloittelijan scoottikortin tekemällä kaksi hyppyä. Ensin asukkaat hyppäsivät harjanvarsien yli ja sitten lapionvarren yli.

DC1 15.14 Scoottikortit kaikilla suoritettu. Kevin teki molemmilla paikoilla hyväksytyt suoritukset, mutta ei täysin puhtaasti. Kevin halusi tehdä puhtaat suoritukset ja hän teki useamman yrityksen, mutta molemmilla yrityksillä se onnistui. Helmeri lupasi seuraavaksi näyttää asukkaille joitakin temppuja.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2019 16:35

Krisun taidonnäyte. Sai ton kyllä onnistuneestikin läpi.

https://twitter.com/bbsoomi/status/1191349111796195329

Ja Helmeri

https://twitter.com/bbsoomi/status/1191341606689034240
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2019 19:46

18:22 DC2: Helmerin päivään on kuulunut limppari- ja hampurilaistarjoilu olohuoneessa.

Kimmo (seisomaan nousten): "Mää voisin pitää pienen maljapuheen jos sopii..."

Kimmo: "Helmeri, mä haluaisin ensinnäkin kiittää sua hampurilaisateriasta ja sitte tästä skuuttisessiosta... mikä tänään saatiin kokea--"
Anu: "Sessari."
Kimmo: "Sessari. Ja tota... tohon liittyen niin ylipäätään niinku asia, jota mä tosi paljo sussa arvostan, niin on semmonen... lapsenmielisyys, positiivisella tavalla... ja sait jopa tämmöseen paatuneeseen vakavamieliseen ihmiseen tartutettua sitä sen verran, että mää tein tänään nofooterin (?) ja sexchangen (?) yhdistelmän kombona hypyn aikana."

Helmeri osoittaa Kimmoa etusormella, hymyilee ja nyökyttelee.

Kimmo: "Ja sen lisäksi niin... susta huokuu semmonen positiviisuus. Sä ajattelet kaikista ihmisistä — tai mä ajattelen ainakin sillä tavalla — ni lähtökohtasesti positiivisia ajatuksia. Ja sun elämäkatsomus on hyvin semmonen niinku että... keskitytään niihin positiivisiin asioihin. Et sii... siin on niinku paljo itse kenelläkin opittavaa. Kiitos, että olet olemassa!"
Helmeri: "Oi!"

Helmeri kiittää kauniista sanoista. Asukkaat kippistelevät.

18:23

Televisio tulee päälle. Ruudulla näkyy Helmerin astuminen taloon. Sitten pätkä Jukasta ja Helmeristä PK-huoneen oven edessä olutkolpakot kädessään ja tirolilaishatut päässään. Sitten pätkä makuuhuoneesta, jossa paijataan sängyn päällä seisovaa Pabloa. Tämän jälkeen otsikko "HELMERIN PÄIVÄ", jonka taustalla Helmeri soittaa laivatehtävän aikana syntetisaattoria.

18:24

Kuva siirtyy PK-huoneeseen, jonka tuolilla istuu Emma hyvin erikoisessa huovutetussa sammalasussa, jollaista ei ole talossa nähty.

Emma: "Helmeri... tulee kaikkien kanssa toimeen ja se on sellanen..." (ähkäisee) "...niinku mä sa... sanoin, et se on sellanen... huipputyyppi! Et se niinkun... sen seurassa tulee niinkun iloseksi."

(Kevin on selvästi iloissaan ja liikuttunut Emman näkemisestä, niiskuttaa vähän.)

Emma: "Ei voi olla... niinkun... surullinen Helmerin seurassa!"

(Anu hymyilee Helmerille, Kristian nyökyttelee myös Emman sanomisille.)

Emma: "Ja mä niinkun... tykkään Helmerissä siitä, että se niinkun... osaa näyttää tunteensa. Et se ei niinkun pelkää näyttää niitä. Mä sanoin heti silloin kun mä lähdin, et mua harmitti, et mä en sanonu Helmerille, että se on huipputyyppi! Et se... asia harmittaa!"

Helmeri kuuntelee suu auki. Kevin toteaa, että alkaa itkeä nyt. Ruudulle tulee hetkeksi BB:n silmälogo ja PK-huoneessa istuva asukas vaihtuu Jukaksi.

Jukka: "Helmeri, sä olit yks läheisimmistä tyypeistä mitä mulle tuolla talossa oli ja... meillä oli ihan huikeen paljon kaikkia sellasia yksittäisiä hauskoja pikkujuttuja mitä me tehtiin ihan kahestaan ja muut ei aina välttämättä ees tienny niistä. Ja väistö... samalle puolelle, Helmeri-Jukka Games, nimipeli... ja kaikki nää meidän yhteiset dokaamiset. Meillä oli aina ihan äärimmäisen hauskaa!"

18:25

Silmälogo käy ruudulla jälleen. PK-huoneessa istuva asukas vaihtuu Millaksi.

Milla: "Helmeri, sun parhaita puolia on se, et sä lähet oikeesti kaikkeen ihan täysillä! Ja on ollu mahtava seurata sua silloin kun mä olin talossa ja silloin ku mä en oo enää ollu, miten sä oot lähteny kaikkiin näihin viikkotehtäviin ihan täysillä. Ja jatkat vaan tota meininkiä... meininkii aina! Ja... parhaat muistot sun kanssa on ehottomasti se kun Pablo tuli täällä käymään! Se toi meille kaikille niin paljon iloa tänne taloon ja oli niin hieno nähdä kuinka paljo sä oikeesti välität... ja se tunne mikä sielt välittyi... oli aivan ihanaa!"

Miran vuoro:

Mira: "Moi Helmeri! Öö, sun parhaat puolet on ehdottomasti se, et sä oot ilonen. Sä oot kaikkien kaveri ja... todella positiivinen ihminen! Helmerin kans paras muisto on ehdottomasti... makkarissa viikolla kaks... piiska, joka osui... todella kriittiseen kohtaan!" (kuva vaihtuu hetkeksi makuuhuoneeseen, jossa Helmeri piiskaa Miraa pyllylle rullalle käärityllä pyyhkeellä, viltillä tms., finalisteja naurattaa) "Kiitos siitä!"

Seuraavaksi Tarina:

Tarina: "Helmeri, sussa ehkä hienoin puoli on se, miten sä tuut kaikkien ihmisten kaa niin hyvin toimeen! Se on must... ihailtavaa et... miten jotenki... myös positiivinen sä oot. Ja... ja sit... sust huokuu semmonen yleinen positiivisuus ja kiitollisuus elämää kohtaan, mikä on vaan... ihan sikahienoo! Kun mä mietin sua tääl talossa, niin mul tulee ihan ekana mieleen kaikki sellaset... pelit ja leikit mitä sä oot keksiny. Sä oot tuonut kyl tosi paljon sellast ihanaa leikkisyyttä tänne taloon!"

18:26

Timon terveiset:

Timo: "Helmeri, sä olet kaveri, josta ei voi olla tykkäämättä! Sä oot aina iloinen, reilu, ääm, positiivinen. Sä oot semmonen joka äidin unelmavävy, todennäköisesti! Meillä oli yhteisiä asioita, yrittäminen, ja mä sain oppia sun skuuttausharrastuksesta ja... ja ammattilaisuudesta tosi paljon. Se oli mielenkiintoista, mä en ollu koskaan aikasemmin kuullu vastaavaa. Helmeri, muisto susta oli ehkä siinä toisella viikolla Big Brotherella -risteilyllä... sä heittäydyit niin hyvin siihen VIP-vieraan asemaan ja... ja tuota... heitit hyvää juttua koko ajan. Olit sijoittanut 200.000... mitä lie — ottanu lainan, jotta pääset sille risteilylle, ja se oli niin hauska juttu!"

18:27

Sitten Eevis:

Eevis: "Helmeri! Aa, sä oot Helmeri aina ollu tosi tasapainonen ja muutenki tosi positiivinen tyyppi, ja mä en tykkää käyttää tälläsiä kliseisiä ilmai... ilmaisuja, mut siis, aa, sä oot vaan niin hyvä roolimalli yksinkertasesti, ja mulla oli aina tosi kivaa sun seurassa. Et oli sit sikarikerho tai ihan mikä tahansa tilanne. Mä oon ihan arvostanu sitä, et vaik sääki oot niinku käyny elämässäs niin paljo erilaisii kokemuksii läpi, niin sä oot hyvä esimerkki siitä, et sä oot aina osannu suhtautuu asioihin tosi rakentavasti. Ja se näkyy siinä, et sä oot tuolla BB-talossa hoitanu alust loppuun kaikki asiat niin diplomaattisesti ja niin hyvin... ylipäätään, et sä oot niinku oikeesti selviytynyt kaikesta ja tuut selviytymään varmasti niinku BB-talon jälkeenki! Mulla oli aina tosi kivaa sun kans ihan tilanteesta riippumatta."

18:28

Tuulan vuoro:

Tuula: "Helmeri! Sä oot jotenki niin valoisa, positiivinen, ihana ihminen, et sä oisit kaikille nuorille niin hyvä esikuva, ja oletkin. Mä muistan ku sä tulit taloon, niin jotenki sust heti näky että... voittaja-ainesta tässä... jäbässä. Sä et kenestäkään puhu pahaa... selän takana. Sä oot niin kiltti. Sä oot kokenu elämässä tosi paljo kaikkee... kurjaa, mut silti niinku sä oot pitäny ton hienon, positiivisen elämänasenteen koko aika. Sit semmonen... hauska muisto kyllä, mikä on jäänyt mieleen susta niin... ku sä kokkailit tuolla meiän keittiössä... ilman paitaa..." (Helmeriä alkaa naurattaa, ruudullä näkyy Helmeri kokkaamassa essu päällä ilman paitaa) "...Tämmönen vanha rouvakin... ihan mielellään katseli ja..." (finalistit repeävät nauramaan) "...sä hyvin heittäydyit siihen tilanteeseen ja... enäähän nyt olis puuttunut, ku ois ollut vielä... öljytty vartalo..." (Finalisteja naurattaa lisää, huutavat "Tupu!") "...mut se jätettiin sitte mielikuviin vain! Mut oot ihan mahtava tyyppi! Oli kiva tutustua."

Helmerin video loppuu.

Kristian: "Kauniita sanoja, eikä yhtään paskapuhetta!"
Anu: "Kyllä! Ihanaa!"
Helmeri on selvästi otettuna ja liikuttuneessa mielentilassa kaikkien kauniiden sanojen jälkeen. Hymyilee ja pyyhkii vähän silmiään.
Kristian (Anulle): "No halaa nyt sitä, kato ku se ei... aikunen mies itkee, perkele!"
Anu käy halaamassa Helmeriä. Nauravat.

Helmeri (vähän asetuttuaan, arvostaen): "Aika siistii! Aika huikeeta kuulla noin... noin kivoi sanoi... monen suusta!"
Muut komppaavat.

Kristian: "On se mukavaa väkeä täältä lähteny."
Anu: "Mm! Vitsi ois hauska nähä noi kaikki!"
Kristian: "Saunassa."

Kristian kysyy Helmeriltä kenen sanoista oli eniten otettuna. Helmeristä kaikki puhuivat niin kauniisti, koko ajan piti itkua pidätellä.

Helmeri: "Tuli ikävä noita kaikkia!"

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 04 Marras 2019 20:01

Illallisen jälkeen saivat diabolot (esim. sirkuksesta tuttu tiimalasin muotoinen juttu, jolla tehdään temppuja kahden kepin välissä olevalla narulla). Helmerin ala-asteaikainen harrastus. Temppuilut terassilla Helmerin opastuksella.

20:35 Kimmo tuli ilmoittamaan, että kaikki varastohuoneessa oleva ruoka on vapaasti käytettävissä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2019 20:41

Kuklin BBarot kirjoitti:
04 Marras 2019 20:01
20:35 Kimmo tuli ilmoittamaan, että kaikki varastohuoneessa oleva ruoka on vapaasti käytettävissä.
Jääkaappi ja kuivamuona, kauden loppuun saakka. Saavat ottaa mitä mielivät aina kun varastohuone on auki patterienvaihdon yms. päivittäisten tilanteiden yhteydessä. Varastohuoneessa oleva olutkaappi ei kuulu diiliin. Kristian tätä yritti kautta rantain Kimmolta tiedustella, mutta Kimmolla ollut tieto oli tämä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2019 21:12

20:44 DC2: Retronurkassa Anu sohvalla punainen pipo päässään, Kimmo kulkuväylää lähemmässä nojatuolissa, Kristian vakionojatuolissaan. Kristian toteaa, että huomenna selviää, tulee kaikille tuollainen video. Kimmo on sitä mieltä, että selviää vain, tuleeko toiselle. Kristiania naurattaa.

Kristian: "No mut... voihan se olla et saa... yhen ihmisen videon. Jonku Timon... lyhyen analyysin." (naurahtaa) "'On kyllä energiaa kaverilla! Kiitos.' Ja lopputekstit..."

Kristian alkaa nauramaan. Mutakin hymähdyttää.

Kristian: "Tai sitte jotenkin... ihan vitun kämäsesti leikattu silleen, et huomaa et kun..." (kääntelee päätään nykivästi eri asentoihin joka tavun välillä) "...'On-Hän-Hyvä...Tar-Joo..Kyl-lä-eri-Ki-Va-juu-on!"

Anu ja Kimmo nauravat tikahduksissa.

Kristian: "Mi-Nä-Pi-Dän--Hä-Nes-Tä! Ja vaatteet vaihtuu ihan vittu..."
Anu (naurun lomasta): "Ja ihmiset vaihtuu..."
Kristian (yltyvällä naurulla): "Joo, ihmiset vaihtuu! Big Brotherin äänellä... 'Hän on erittäin mukava!'"
Anu (naurun lomasta): "Suut liikkuu ja..."
Kimmo (hekottaen): "Tai blurrattu!"

Kristian miettii, että ihan randomeita ihmisiä haettu, joku käytäväsiivooja alakerrasta, Alepan kassa ja hiekoittava talkkari tuolta kadulta. Houkuteltu kympillä ja näytetty pärstän kuvaa, jotta saa kommentoida. "En kyllä pidä naamasta." "No älä katso kuvaa sitte!"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2019 23:13

23:10 Kevin toi Villen kuvan päikystä. Liimaavat seinälle yhdessä koko finaaliporukka.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 04 Marras 2019 23:29

knocker kirjoitti:
04 Marras 2019 23:13
23:10 Kevin toi Villen kuvan päikystä. Liimaavat seinälle yhdessä koko finaaliporukka.
Samalla viimeiset testamentatut rahnat Villeltä Kevinille (46) ja yhteensä Kevinillä 101. Vitsailivatkin jo, että Ville lahjoitti Kevinille ihan sillä ettei menisi röökiin ja viinaan. Krisu nauroi retrolla Kimmolle, että viimeiseen asti se on periaatteen mies jopa tuolta puolen. Kevin taas hämmästeli Anulle ja Helmerille, että lähes kaikkien testamentti rahnat päätyivät hänen pussiinsa paria poikkeusta lukuunottamatta.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2019 23:37

Aiemmin:

22:57 DC2: Makuuhuone. Helmeri ja Anu sängyssä. Käynnissä silmiin tuijotus, suun muikistelu ja ilmaan tehdyt pusuäänet. Kevin saapuu paikalle.

Helmeri: "Hei, Kevin!"
Kevin: "Hei."
Anu (naamaansa kädellä hieroen): "Hei."
Kevin: "Tulin häiritsemään!"
Anu: "Et häiritse!"
Helmeri: "Ette häiritse..."
Kevin: "No, pahus sitten!"
Anu: "Olisitko halunnut häiritä?"
Kevin (naurahtaen): "No... sitä tulin tekemään!"
Helmeri hekottelee.
Anu: "Lupasin Helmerille sellasen Helmerin-päivähieronnan tässä suorittaa..."
Kevin: "Pitäisikö minun poistua?"
Anu: "Ehei! Vaan siis--"
Kevin: "Helmerin päivähieronta! Vai Helmerin yöhieronta?"
Helmeri hekottelee.

22:58

Sopivat, että Kevin on niin sanottu turvallisuusvastaava, Tupun tilalla. Kevin asettuu peittojen alle omaan sänkyynsä puoli-istuvaan asentoon, pari tyynyä selkänsä ja seinän välissä.

Anu (Helmerille): "No niin, mösjöö! Käykää siihen vatsalleen! Pää... pää sinne... pönttöön..."
Kevin: "Joo, ettei niskat mee!"
Helmeri: "Pää pönttöön!"
Anu nostelee Helmerin paitaa selkäpuolelta ja hieroo nenäänsä selkään. Molemmat nauravat. Kevin seuraa käsi poskella puolihuvittuneena.

Kevin: "Tälläseks tää teidän meininki on..."
Helmeri hekottelee, Anu puhaltaa pieruääntä Helmerin paljaasta selästä.
HelmerI: "Lämmitellään lihakset!"

Helmeri hekottelee yhä. Kristian ilmestyy ovelle kurkkimaan teemuki kädessä.
Kevin: "Älä kysy, Kristian."
Kristian: "Kumpi se oli?"
Helmeri: "Mitä?"
Kristian: "Kumpi se oli?"

Anu: "Mä voin kertoo!"
Anu puhaltaa uuden pieruäänen Helmerin selkään.
Kristian: "Aha."
Kristian kääntyy kannoillaan ja lähtee takaisin peltikäytävää kohti.
Helmeri: "Anteeksi, olen syönyt hernekeittoa toissapäivänä! Tai... en muista enää!"
Kristian (itsekseen): "Jooh."
Anu (Helmerille): "Se ei ollut hauskaa kenenkään mielestä... muuta kuin ehkä meidän!"

22:59

Anu kysyy onko Helmeri nyt mielestään hyvässä asennossa.
Kevin: "Hei..." (menettää pokan hetkellisesti) "...menenkin olohuoneeseen!" (nauraa)
Helmeri: "Pää pönttöön!"
Anu: "Pää pönttöön, poika!"

Kevin nousee ylös ja lähtee ovea kohti. Pysähtyy kuitenkin oven eteen Helmerin ja Anun sängyn viereen. Anu nauraa sängyllä.
Kevin (falsetissa valittaen): "Etteks te voi alottaa nyt sitä hierontaa!"

Kevin (naurua äänessä): "Kovat on lupaukset, mutta..."
Anu: "Mi... Kellä?"
Kevin: "Sulla, sun hieronnan suhteen. Eilenki sä olit silleen, et nyt hierotaan, ja sitte menit PK-huoneeseen... sadaks vuodeks!" (naurahtaen) "Kimmo istu siinä niinku... puoltoist tuntii!" (Helmeriä naurattaa) "Ja nyt ku on hieronta tulossa, niin vaan piereskellään toisten selkään!"

Anu sanoo, ettei voi hieroa, kun Helmeri ei ole valmiusasennossa. Se hidastaa toimintaa.

Kevin: "Hemmi!"
Helmeri: "Hä? Pää pönttöön?"
Anu nappaa Helmeriltä tyynyn pois, moittii, ettei sitä pidetä pään alla selkää hierottaessa. Taas naurattaa.
Kevin: "Ootsä ollu hieronnassa, Hemmi?"

Kevin ihmettelee heti perään, mitä oikein moralisoi toisia. Itse ei ole koskaan ollut hieronnassa.

22:59

Kevin meinaa lähteä makuuhuoneesta.
Anu: "Älä Kevin mee, koska mä tarviin oikeesti henkistä tukea tähän, koska tää on oikeesti..." (nauraa) "...raskas ralli!"
Kevin: "Okei."

Kevin asettuu makaamaan hierovan pariskunnan viereiselle sängylle. Joutuu vielä opastamaan Helmeriä, että päätä ei pidetä jännittyneesti ylhäällä kun joku hieroo hartioita. Niskat tulevat kipeäksi. Tulee rentoutua täysin.

Kevin löytää makuulle asettuessaan altaan Anun hiusharjan. Alkaa harjata sillä Helmerin hiuksia samaan aikaan kun Helmerin takamuksen päällä hajareisin istuva Anu hieroo hartioita.

Anu: "Niin, saat myös... hiustenharjausta... se kuuluu kaupan päälle!"
Helmeri: "Oo... tämä on kokonaisuus... mitä parhain!"

Helmeri toteaa, ettei olekaan ollut aikaisemmin tällaisessa harjaushieronnassa. Anu esittelee yhtiökumppaninsa Kevinin.
Helmeri (kääntää päätään Kevinin suuntaan): "Hauska tavata!"
Anu (naurahtaen): "Kevin... Kevin... tuijottaa asiakasta ja... harjaa silloin tällöin satunnaisesti vähän hiuksia!"
Kevin jatkaa harjaamista.
Helmeri: "Joo! Hieno konsepti!"

Helmeri: "Onks tää tuotu jostain niinku ulkomailta?"
Anu: "Ei."
Anua ja Helmeriä naurattaa.
Anu: "Tää on ihan kotimainen juttu!"
Kevin: "Niin, jos... Hyvinkään laskee kuitenki osaks Suomea."

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2019 23:58

23:55 Tämä on Big Brother: Saatte mennä nukkumaan
Kevin: Teillä on myös mahdollisuus jäädä sikarikerhon nautinnoksi.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”