53. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 23 Loka 2019 22:08

Karaokkeen voitti Helmeri taivas lyö-biisillä!

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 23 Loka 2019 22:26

Big Brother: Teillä on 15 minuuttia aikaa.

Krisu tulee samantien tilaamaan lisää juomaa baarista.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 22:28

21:42 Anu halailee erittäin humalaisen Kimmon kanssa lavan edessä tanssilattialla.

Kimmo (kännisenä): "Mä oon ainut, vittu, kenel ei oo paitaa!"
Anu (naurahtaen): "Hei, eiku, shut up! Sä voitat tän... koko kisan... paskaperse!" (käkättää)

Pusuttelevat toisiaan poskelle ja höpisevät jotain, mistä ei oikein saa selvää.

Kimmo: "I love you!"
Anu: "I love you!"
Kimmo: "Mut ihan oikeesti..." (Anu nauraa) "...mitä... miten sä saatat ajatella jotain... kikkelijuttuja! Tai sillai... oikeesti!"
Anu (naurahtaen): "Oikeesti?"
Kimmo: "Niin, miks? Mut sä ajattelet... mä tiedän."

Anu (naurua äänessä): "Muista... muista Kimmo..." (naurahtaen) "Sä oot mun!"
Kimmo: "Niin mut... älä ajattele noin!"
Anu: "Niin. No mut, kai tääl nyt joutuu... ajatuksensa kertoon ja näyttään?"
Kimmo: "Totta kai joutuu! Niin--"
Anu: "Mähän näytin... ja tein kaikki mun mielest ihan oikein."
Kimmo: "Mitä?"
Anu: "Mä tein mun mielest... näytin mun tunteet, niin kun mun pitääkin näyttää heti."
Kimmo: "Niin, mut se oli... mun kohdalla vääryyttä! Niinkun Helmerinkin."
Anu: "Niin mut mä näytin vaan kaikki tunteet mitä mä halusin."
Kimmo: "Niin. Niin. Ja se, et mä en voi... mä en voi näyttää tunteitani, koska sit mä rikon sääntöjä. Mut se että... mä yritin varottaa... ja... se, et mä oon edelleen sitä mieltä, että sinä, Helmeri, ajattelette liian pitkälle. Ja se ei oo mun--"

Helmeri tulee kauempaa tilanteeseen mukaan.

Helmeri: "Pitääks mun olla huolissaan susta?"
Kimmo: "Ei... ei... kyllä mä pärjään! Mut se että niin kun..." (läiskäyttää Helmeriä olalle) "...älkää... niin... ei, en mä sano mitään!"

Helmeri viittaa Kimmon sivummalle. Anu jää jammailemaan tanssilattialle, lähtee sitten baaritiskille. Kimmo vakuuttaa Helmerille, että hänestä ei tarvitse olla huolissaan.

Helmeri: "Mä tiiän mitä sä tarkotat. Sä tarkotat sitä, et me oltais täällä pelissä. Ja sit sä aattelet sitä, että... et ku me ollaan Anun kans yhessä, niin... jengi kelaa, että Anu on niinku... tökkää vähä niinku mut pois siit porukasta minkä... minkä mä oon niinku tutustunu, teihin--"
Kimmo: "Ei, en mä sitä ajattele."
Helmeri: "Et sä aattele sillee? No mitä sä aattelet?"

Kimmolla kestää kauan muotoilla ajatustaan. Ajattelee, että Helmeri ja Anu ovat väärässä. On yrittänyt varoittaa Anua tietyistä asioista. Sitten ne asiat on käännetty häntä vastaan. Ja hänellä ei ole osaa eikä arpaa niihin asioihin. Se on näin. Kimmolla on puhdas omatunto. Tietää, että Helmeri ja Anu ovat analysoineet asioita liian pitkälle. Hänellä ei ole mitään Anua ja Helmeriä vastaan. Ja hän tietää, että ihmiset eivät ole rehellisiä täällä.

Kimmo: "Ja muilla ihmisillä on--"
Helmeri: "Kyl mä ymmärrän. Kyl mä ymmärrän sua!"
Kimmo: "Joo, mut se... se mitä mä oon nähnyt, niin se ei oo, et sä... sä ymmärrät. Se ei oo... Se, et mulle on ihan sama! Mä en oo tullut pelaamaan tänne..."
Helmeri: "Mut arvaa mitä Kimmo?"
Kimmo: "No?"
Helmeri: "Mä oon tullut tänne pelaamaan... pelaamaan mun... mun e... niinku... tunteita... tai siis toi--"
Kimmo: "Niin?"
Helmeri: "Toi... toi kuulosti vähän oudolta."
Kimmo: "Mm."
Helmeri: "Mut... mut siis, öö... mä oon tullut--"
Kimmo: "Mut se--"
Helmeri: "Aattele, aatteleppa tälläses... tälläses tilantees... Tälläses tilanteessa."
Kimmo: "Niin?"
Helmeri: "Noi on... noi on vahvoja fiiliksiä! Sä et saa tommosia fiiliksii ikinä (epäselvää)."
Kimmo: "Niin, mä tiedän."
Helmeri: "Mut sä saat sen fiiliksen täällä! Sä oot silleen niinku et... siistiä! Mä en oo... mä en tuu--"

Keskustelu keskeytyy karaokeisännän tarjoukseen Kimmolle. Vielä olisi pelipaita jaossa, jos Kimmo tulee esiintymään. Ja Kimmohan tulee.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 23 Loka 2019 22:40

Tehtäväalue suljetaan!

22:41: Poistukaa tehtäväalueelta VÄLITTÖMÄSTI!

maijapirkko
Sala-asukas
Viestit: 374
Liittynyt: 03 Syys 2008 17:50

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maijapirkko » 23 Loka 2019 22:55

Non niin, nyt Krisu "lepää" lattialla :D

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 23:20

22:44 DC1: Kimmo ja Helmeri terassilla olohuoneen oven ulkopuolella. Kimmoa itkettää. Helmeri yrittää lohduttaa.

Helmeri halailee Kimmoa ja rauhoittelee, ettei tässä nyt ole mitään. Ei tässä ole heillä oikeasti mitään sen suurempaa. Kun ovat täällä neljän seinän sisällä, jokainen juttu tulee vain kymmenkertaisena. Jokainen tunnereaktio tulee kymmenkertaisena. Sen he tietävät, eikö niin.

Helmeri (Kimmoa halaten): "Sä oot mahtava tyyppi! Sä oot... sä oot yks mahtavimmist tyypeistä! Sä oot niinku... sä oot yks semmo... siis, sä oot eniten, niinku... sä oot eniten niinku... miten mä o... mä en osaa sanoa sitä hieno... hienolla sanalla, mut sä oot eniten semmonen tyyppi, joka osaa aina laskelmoida tilanteessa sen niin kun... todennäkösyyksit kohilleen, ja sen niinku järkevimmän ratkasun. Ja sit sä oot silleen niinku... 'tää se on!'. Sit sä sanot siihen... sit sä pistät pienen, pienen kommentin siihen, ja kaikki on silleen 'No mut toi on kyl itse asias totta!' Ja sitte me ollaan silleen, et hei, taas Kimmo pulisee niinku, järkev... järkevän analyysin. Sä oot... sul on älliä! Sä oot järkevä! Sä oot ihan vitun jär! Siis, sä oot... sä oot kikulin järkevä! Niin!"

Halailu jatkuu. Kimmolla edelleen kyyneliä silmissä. Helmeri pyytää, ettei Kimmo stressaa mitään sanomisia, Helmeri ei ajattele mitään pahaa Kimmosta.

Kimmo sanoo, että joskus näitä vain miettii.

KImmo: "Ja se en ole mä."
Helmeri: "Totta kai sitä miettii täällä! Häh!"

Helmeri muistuttaa, että ovat neljän seinän sisällä. Heitä on seitsemän, kahdeksan, ei osaa edes laskea. Mutta jokainen on hänelle ystävä. Hän ajattelee, että ovat ystäviä, ja haluaa kutsua kaikki saunaansa. Ja tulevat olemaan niin monta kertaa yhdessä Itä-Helsingin baareissa.

Kimmo ei välitä siitä. Helmeri tivaa, mistä Kimmo välittää. Kimmo sanoo jotain sääntöjen rikkomisesta.

Kimmo: "Mä tiedän sen... että... teidän kehrääminen on... ärsyttäny ihmisiä."
Helmeri: "No, nii-in!"
Kimmo: "Ja se en oo minä!" (pyyhkii kyyneliä)
Helmeri: "Mm. Mut... mitä mä sil... mitä mä sille. Okei! Kimmo, mitä mä sille voin, jos mulla on tunteita jotain ihmistä kohtaan?"
Kimmo (itkuisena): "Et mitään."
Helmeri: "Mitä mä sille voin?"

Helmeri toteaa, että ovat yrittäneet olla sillä tavalla, että se ei vaikuttaisi keneenkään. Mutta jos hänellä on vahvoja tunteita jotain ihmistä kohtaan, ei hän mahda sille mitään.

Helmeri: "Sä oot oikeesti hieno mies. Kai sä ymmärrät sen?"

Kimmo tykkää Anusta. Tykkää Helmeristä.

Kimmo: "Mut mä koen... et..." (alkaa horjua, koska on niin kännissä)

Helmeri halaa taas. Voi vitsi, oikeesti. Kimmo kehottaa Helmeriä ja Anua olemaan varovaisia.

Helmeri: "Totta kai, totta kai. Se on vaikeet. Tää on tyhmä talo! Tää on tyhmä ympäristö! Tää on semmonen ympäristö, mikä saa sun tunteet kokeen jotain semmosta mitä sä et normaalisti tuntisi."

Loppukeskustelusta ei oikein saa selvää, kun mikrofonit rahisevat. Helmeri tietää, että Kimmo on kokenut, että jos hän on liikaa Anun kanssa, niin Anu lähtee. Lisää halailua.

22:51

Jukka käy kertomassa, että Krisulla on yhteistä ilmoitettavaa. Helmeri vielä haluaa sanoa Kimmolle, että heillä ei ole yhtään mitään selviteltävää. Jos hän heittää jotain, hän heittää läpällä. Ja Kimmo on yksi humoristisimpia ihmisiä mitä on tavannut. Kimmolla on tosi hyvää läppää. Ei ikinä näe, että Kimmo tahtoisi satuttaa ketään. Se on hyväntahtoista.

Kimmo vielä sopertaa jotain siitä, että se, mitä Helmerillä on Anun kanssa, kun pesivät pyykkejä Anun kanssa, tuntui pahalta. (Mikrofoni rahisee kovin, koska Kimmo liikuttelee käsiään sen päällä, ajatuksesta ei saa oikein selvää.)

Helmeri: "Ei mitään hätää siitä. Mä sanon, mä sanon, mä sanon sulle, oikeesti, Kimmo: mä arvostan sua ihmisenä niin paljon. Sä oot yks itseasias niinku ihmisistä, ketä mä oon tutustunut täällä, ketä mä arvostan ehkä eniten. Ja se ei oo... se ei oo... se... siin ei oo ees yhtään kultareunusta. Ja siin ei oo yhtään kultareunusta."
Kimmo: "Joo. No okei."
Helmeri: "Ymmärrätsä vielä?"
Kimmo: "Mä ymmärrän, mut se et... tuntuu... et... sinä ja Anu... ootte ymmärtäny väärin."

Taas halailua. Kimmo vielä kehottaa Helmeriä ja Anua olemaan varovaisia. Hän ei ole se tyyppi. Helmeri vielä tolkuttaa, että jos hän ihastuu johonkin tyyppiin, hän ei pysty vaikuttamaan siihen. Mutta Kimmo on yksi järkevimpiä ihmisiä, ketä hän on ikinä tavannut.

Jutut kiertävät kehää. Vielä kertaavat yhtäläisyyksiään karujen elämänkokemusten osalta. Eivät olisi välttämättä törmänneet missään muualla. Kimmo on Helmerin mielestä ehkä eniten sellainen ihminen, joka ymmärtää, mitä hän on käynyt läpi.

Kimmolla on puhdas omatunto. Helmeri näkee Kimmossa saman taistelusielun, taisteluinnon, taisteluelementin mitä on itse nähnyt. Ei lähtenyt sille tielle että olisi vetänyt kamaa tai ranteet auki, vaan valitsi sen saman tien kuin hänkin. Helmerin mielestä Kimmo on mahtava tyyppi, toivoo, että Kimmo ymmärtää sen.

Helmeri kehuu Kimmoa lisää. Kimmo on edelleen itkuinen.

Kimmo palaa lööppeihin. Helmeri sanoo ottaneensa ne läpällä. Kimmo inttää, että ei ottanut. Helmeri sanoo, että osittain otti. Helmeri ymmärtää, että se on provosointia, ei Kimmo lähtisi mustamaalaamaan ystävää. Helmerin mielestä tässä ei ole mitään.

Kimmo: "Ootsä varma?"
Helmeri: "Sataprosenttisen varma!"

Halaavat.

Helmeri sanoo, että sitten kun lähtevät peppuun täältä ja lähtevät bisselle kahdestaan, niin keskustellaan näistä asioista. Heillä tulevat olemaan niin siistit jutut. Kimmo vielä kertaa, että on yrittänyt varoittaa. Helmeri myöntää, että se on ihan aiheellista. Mutta Helmeri ei ajattele tätä niin paljon pelin kannalta, on vähän hölmöläinen.

Halailu ja samojen asioiden kierrätys jatkuu. Kimmo on yrittänyt varoittaa.

Helmeri: "Totta kai, totta kai..."

Kimmo: "Mut se, et mä oon yrittänyt varottaa ihmisiä... ja se on kääntyny mua vastaan!" (itkee taas)

Ja taas puhutaan lööpeistä. Helmeri tietää, että ne ovat provosointia. On yritetty laittaa Kimmon suuhun muiden sanoja. Lisää halailua.

23:05

Helmerin on pakko mennä kuselle. Mutta Kimmo on mahtava tyyppi. Heidän välillään ei ole mitään hätää, oikeesti. Otetaan vielä yksi hali.

Helmeri pääsee sisälle. Kimmokin seuraa perässä.

Sisällepääsyn jälkeen Jukka avautuu, että Krisu oli 45 minuuttia PK-huoneessa itkemässä ja sieltä tultuaan sammui lattialle. Oli luullut, että heillä on yhteisymmärrys, että PK-huoneeseen ei mennä oma-aloitteisesti turhia avautumaan. On suorastaan tuohtunut tästä. Vannottaa, että Kimmo ei nyt mene sinne myös, vaan juttelee vaikka Kevinin kanssa kahden, jos pitää jutella.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 23 Loka 2019 23:26

Jukka istuu yksin röökipaikalla, sanoo aina jonkun tutun nimen ja ottaa huikan. Nyt kävi selostamaan kun Kimmo syöksyi oksentamaan roskiksille.

Toisessa feedissä Helmeri ja Anu juttelee vessan lattialla.

23:30 Jukka yksinpuhelee kuka on tärkein ihminen BB-talossa. Hänen lisäksi kuusi. Anu, Krisu, Ville, Helmeri, Kimmo, (pitkä tauko) Kevin. Kimmo jatkaa edelleen taustalla pahoinvoinnin kourissa. ”Anu haluu voittaa, Krisu haluu voittaa, Villelle ihan sama, Kimmolle ihan sama, Kevin haluu voittaa, Helmeri haluu voittaa, minä.”

23:31 Ville toi tiedon ulos, että tänään ei juosta rankkukierroksia. Kimmo lähti epävarmoin askelin sisälle. Ville jäi höpöttelemään Jukalle.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 23 Loka 2019 23:34

Noin 22:40.
H: Kimmo. Puhutaan asioista vielä. Jos sulle on jäänyt hiertämään
K: Mulla ei oo jäänyt mikään hiertämään. Mä en vaan diggaa siitä...
K: Hemmi. Hemmi. Mä oon aina sanonut, että jos joku hiertää, niin tuu puhumaan.
H: Nii, just nii
H: Tiätsä mikä mu hiertää?
K: No?
H: Ei mikään Hähä!
K: Mä oon sitä mieltä että sinä ja Anu, te ootte sanonut asioita väärin.
(taustalla Jukka koittaa saada Kimmon ja Hemmin pihan puolelle, ovat vielä käytävällä josta mennään tehtävä alueelle.)
K: Ja se on mun mielestä epäoikeuden mukaista.
Jukka: Noniin tännenäin!
H: Käydään läpi, niin sitten meillä ei oo mitään.
K: Ja sitten vittu rikotte sääntöjä, koska me tahotaan vetää näin (tekee runkkausliikettä kädellään).
Hemmi repeää: Haluutsä vetää käteen vai?
K: Ei! Se kuuluu luontoon, se on järjen asia. Mut se mitä mä oon ajatellut... Aivan sama.
H: Kimmo Tiätsä mitä?
K: no?
H: Me puhutaan. Ja käydään läpi koska... Koska mulle ei oo mitään haittaa. Onko sulla haittaa?
K: Ei. Mut ihmisillä täällä on haittaa. Ja mä voin sanoo sen. Aivan tuleeko sääntörikkomus tai ei.
H: Tiätsä mit? Käydään pissalla... Käydään pissalla, minä ja sinä. Ja sit mennään tuonne ja puhutaan. Voidaan jakaa mielipiteet. Onko okei?
K: (näyttää tuskastuneelta ja kärsivältä) On.
Kimmo rupesi itkemään.
H: Voi Kimmo. Pissa voi odottaa. (Halaa Kimmoa). Hei oikeesti. Ei tässä oikeesti oo mitään en suurempaa. Oikeesti.
K: Ei oo.
H: Mut kun me ollaan täällä 4 seinän sisällä, jokainen juttu tulee 10-kertaisesti. Jokainen tunnereaktio tulee 10-kertaisesti. Sen mä tiedän. Eiks niin? Joo.
Kimmo heiluu levottomasti. Halaavat uudestaan.
H: Sä oot yks mahtavimmista tyypeistä. Siis sä oot eniten niiku, mä en osaa sanoa sitä nätisti. Sä oot eniten se tyyppi joka osaa laskelmoida tilanteessa kun.. Todennäköisyydet kohilleen, järkevin ratkasu. Sitten se pistät pienen kommentin, ja kaikki on silleen että toi on totta. Sit mä oon että taas Kimmolta tuli se järkevin analyysi.
K: Ni.
H: Niin. Sulla on älliä. Sä oot kikulin-järkevä.
K: Niin.
Kimmo puhaltelee ylöspäin ja taas halataan.
H: Ja toi. Älä stressaa siitä, mitä oot sanonut. Anu ei mieti mitään pahaa susta. Mä en mieti mitään pahaa susta. Sä oot ihan vitsin hyvä tyyppi, siis vitsin hyvä tyyppi.
K: No kun miettii... Se en oo mä
H: Tottakai sitä miettii täällä. Eihän me olla täällä kun 4 seinän sisällä. Montako meitä on täällä? 7 8? Hitto, mä en osaa laskeekkaan.
H: Pointti on se, että jokainen kenen kanssa mä oon täällä, mä oon niiden ystävä. Eikä siitä tartte ottaa mitään stressiä.
K: Ei.
H: Jokainen joka tulee... Ihan sama... Tästä. Mä aattelen, että ne on mun ystäviä. Mä tahon kutsua ne kaikki mun saunaan. Mä tahon kutsua sut. Ja tiedätkö mitä? Me tullaan niin monta kertaa oleen monessa Itä-Helsingin baareissa. Siinä ei oo mitään järkee.
K: Enkä mä välitä siitä... (puhaltelua).
H: No mistä sä välität?
K: Siitä...
H: No mistä sä välität sitte? Se on sun elämö. Se on sun elämä mikä tulee.
K: Nii. Ehkä voi tulla "Rikot sääntöjä". Mä tiedän sen että... (En saanut selvää mitä sanoi tässä kohdassa) Ja se en oo minä.
H: Joo. MItä mä sille. No mitä mä sille... Kimmo, mitä mä sille voin jos mulla on tunteita jotain ihmistä kohtaan?
K: Et mitään.
H: Mitä mä sille voin? Me yritetään olla silleen että se ei vaikuttaisi keneenkään. Mutta jos mulla on vahvoi tunteita jotain ihmistä kohtaan. En mä maha sille mitään.
H: Sä oot oikeesti hieno mies. Kai sä ymmärrät sen?
K: Mä koen että...
H: Vitsi sä saat tasapainoitettua sun elämääsi tosi siistien juttujen kanssa.
K: Mä tykkään Anusta. Mä tykkään susta. Mut mä koen että... (Heilumista ja puhaltelua)
H: (Halaa Kimmoa.) Sä oot hieno mies. Ei vitsi. Oikeesti.
K: Olkaa varovaisia.
H: Se on se vaikee. Tää on tyhmä talo. Tää on tyhmä ympäristö, joka saa sun tunteet kokee asioita, mitä sä et normaalisti tuntis.
K: Niin.
K: Mä sanoin Anulle... Koska mä tärkee, se Anu lähtee. Ja mä oon kokenut sen jälkeen.
H: Sanoit näin... Jos me ollaan liian paljon Anun kanssa, Anu lähtee. Sä sanoit, sä sanoit.
K: Ja mä koin että... (En saanut selvää tästäkään).
H: Huoh... Vitsi. Aattele kuinka tyhmää tää on. Me ollaan aivan rikki. Me itketään. (Halaavat taas).

Jukka tulee kertomaan että Krisuilla on infoa.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 23 Loka 2019 23:37

Kimmo tuli vessasta ja Helmeri istui kylppärin portailla. Kimmo istui / kaatui viereen.
Kimmo: Mennää nukkuu. Mennää nukkuu.
Helmeri: Eei mennä vielä. Kimmo mä kerron sulle yhen jutun. Kimmo et nyt rupee nukkuu.
Kimmo: Mennää nukkuu.
Helmeri oli lähdössä viemään Kimmoa nukkumaan, mutta Kimmo kävi selälleen vessan lattialle. Helmeri lupaa avustaa kun tulee oksennus.

23:38 Kevin makaa retrosohvalla, Ville juo kokista nojatuolissa ja Krisu lähes sammuneena lööppien vieressä.
Krisu: Auton ovet on lukossa.
Kevin: Aijaa sepä mukavaa.
Ville lähti rukoilemaan johonkin muualle ja Anu tuli syömään kaarisohvalle.

23:42 Kimmo sai oksennettua ja Helmeri kyselee nyt kannattaako Anun ja hänen lähteä nyt parisuhdehommaan tämän pelin takia. Koska pelissä tässä ollaan, mutta on vaikea jos ihastuu. Anu tuli ovelle kuuntelemaan. Kimmon puheesta ei saa tolkkua.
Helmeri: Mä en sano muuta ku siken. Kai sä ymmärrät siken?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 23 Loka 2019 23:45

Helmeri Kimmolle vessassa: "Vielä on yksi nimeäminen, huominen nimeäminen ratkaisee todella paljon, eiks niin? Huominen nimeäminen ratkaisee todella paljon".

Helmeri jatkaa: "Mut psykologisella tasolla, älä mieti yhtään sen syvällisempii, niin no hätä".
"Kimmo sä oot semmonen äijä, sä oot uskollisimpia ihmisiä maailmassa mitä mä oon tavannu".

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 24 Loka 2019 00:02

Villellä tiedotettavaa: Nyt lähetään kohta liikkeelle.
Ville: Onneksi olkoon hienosta karaoke-suorituksesta ja auto-junapaketin voitosta. Erikois-pikajuna lähtee Rovaniemen juna-asemalta 3 tunnin kuluttua. Lähtekää välittömästi matkaan, mutta ajakaa varovasti. Kuskin lisäksi, myös apu-kuskin on oltava erityisen valppaana koska alueella liikkuu runsaasti poroja, hirviä ja jättikokoisia jäniseläimiä.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 24 Loka 2019 00:02

Kaikki käskettiin sisälle ja Ville pk-huoneeseen. Jukka meni vessaan, jossa Helmeri ja Kimmo edelleen lattialla.
Helmeri: Mut sen mä sanon vielä, et mä oon lojaali. Mä en kommentoi enempää.

Ville tuli pk:sta kirjeen kanssa. Autojuna Rovaniemeltä lähtee kolmen tunnin päästä. Nyt kamat kasaan ja kaikki autoon. Kuskin lisäksi myös apukuskin täytyy olla valppaana, koska tiellä liikkuu hirviä ja jäniksiä. Kaikille vielä patterien vaihto. Krisu edelleen sammuneena sikkekerhon lattialla. Muut enemmän tai vähemmän tolpillaan.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 24 Loka 2019 00:03

23.58 Ville toi postia pk-huoneesta. Kirjeessä lukee, että asukkaat ovat voittaneet karaoke-esityksellä auto-juna-paketin. BB-rautateiden erikoispikajuna lähtee kolmen tunnin kuluttua, eli matkaan on lähdettävä välittömästi. Apukuskin on oltava valppaana, koska alueella liikkuu runsaasti poroja, hirviä ja jättikokoisia jäniseläimiä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2019 00:16

Aikaisemmin, ennen matkaan lähtöä:

Kuva

23:18 DC1: Ahtaalla vessan lattialla läheisissä tunnelmissa istumassa Anu ja Helmeri, Helmerin jalat Anun ympärillä. Helmeri kertoo Anulle Kimmon itkusta.

Ville saa kutsun PK-huoneeseen, mutta käy matkan varrella kurkistamassa, ettei vessaan ole sammunut kukaan. Vähän kavahtaa kun ovea raottaessa huomaakin, että siellä on kaksi:

Ville: "No niin, te ootte siellä!"
Ville jatkaa matkaansa PK-huoneeseen

Helmeri nauraa, että Villelle tuli varmaa nyt tosi väärä fiilis: varmaan ajatteli, että harrastavat seksiä vessassa. Anua naurattaa.

Helmeri (naurahtaen): "Ensinnäkin, tää olis tosi epämukava asento harrastaa seksiä..."
Anua naurattaa myös.

Helmeri kertaa Anulle, että Kimmoa oli pelottanut se, että Anu ja Helmeri olisivat ottaneet itseensä, kun oli varoittanut taloparisuhteen vaaroista, ja siitä, että erityisesti Anulle saattaisi tulla siitä vaikeuksia, pelin kannalta.

Anu: "Joo-o. No mitä sä oot mieltä siitä, hänen tulkinnastaan?"
Helmeri: "Mä sanoin Kimmolle, että ihan sama. Meidän fiilikset, niit ei vaan pysty, meidän fiiliksii, mitä onkaan täällä, ei haittaa mua yhtään. Kyl mä meen silleen et jos--"
Anu: "Joo. No meinaaksä, et Kimmon kaikilla tähänastisilla tulkinnoilla, mitä sä oot koskaan tulkinnut häntä--"
HelmerI: "Mm."
Anu: "--niin... niin... ooksä kunnos niitten kaa?"
Helmeri: "Oon! Kimmo on mun hyvä ystävä, ja mä uskon, että... et me pidetään Kimmon kaa yhtä."
Anu: "Muistathan sä sen että... noh... en sano mitään!"
Helmeri: "Sano! Mä muist... muistan silleen et--"
Anu: "Ei ku mä aattelin vaan, että... noh--"

23:19

Helmeri: "Mitä mieltä sä oot musta ja susta?"
Anu: "Ai susta ja musta?"
Helmeri: "Niin."
Anu: "No must tuntuu et kaikki vaan yrittää hiekottaa sitä, että meillä olis niinku joku--"
Helmeri: "Ylitsepääsemätön romanssi?"
Anu (naurahtaen): "No, onhan meillä!"
Helmeri (hymyä äänessä): "Niin."
Anu: "Mutta... mut kaikki muut on silleen et--"
Helmeri: "Mut ne yrittää vesittää--"
Anu: "Niin! Ja sitte, ne yrittää kaikki... keksii kaikkii keinoi, ettei meil ois."
Helmeri: "Mmh!"
Anu: "Mut se on mun mielest niitten juttu. Ja mun mielest se on niitten, niinku, ainoo peliväline."
Helmeri: "Niin se... me ollaan itse asias täl hetkel kaikkien muitten ainoo peliväline. Minä ja sinä."
Anu: "Mm."
Helmeri: "Me ollaan kaikkien muitten ainoo peliväline."

Helmeri: "Liikaa ei saa puhuu, ettei riko sääntöi..." (kulauttaa lisää juotavaa tölkistä) "...mutta, joo. Toisaalta. Ei näist pysty puhuun mitään!"
Anu: "Ei vaan... puhukaan. Mut mun mielest niinku... (epäselvää) vertaus. Muista se!"
Helmeri: "Toisaalt ei pysty. Mut mul on ihan hyvä kuitenki."
Anu: "Niin mä uskon kans. Mul on kans."
Helmeri: "Mm."
Anu: "Muistat vaan... kuunnella."
Helmeri: "Mul on aika hyvä fiilis tosta. Niistä ei saa sanoo yhtään mitään, mut mul on hyvä fiilis."
Anu: "Niin mä uskon kans."
Helmeri: "Mm."
Anu: "Mut älä anna tän illan mitenkään vaikuttaa mihinkään. Mun mielest se on parem... niin on paras."

Helmeri pyytää anteeksi eilistä iltaa.

Helmeri: "Se meinas mennä vähä... rupes nauratteleen."
Anu: "Mä en tiedä mistä sä puhut?" (hymähtäen) "Onks toi joku vitsi?"
Helmeri: "Ei!"
Anu: "Oli."
Helmeri: "Ei ollut vitsi."
Anu: "Okei!"

Helmeri: "Niinku näin..." (elehtii tai koskettelee jotain)
Anu: "No nih!"
Helmeri: "Nih! Ymmärrät nyt?"
Anu (naurua äänessä): "Kyllä!"
Helmeri: "No ni."
Anu: "Ymmärsin jo."
Helmeri: "Se ei ollu--"
Anu: "Ajat sitte!" (naurahtaa) "Kiitos."

Anu naureskelee.
Anu: "Hupsua! Hassuttelua!"
Helmeri: "Anteeksi."
Anu: "Joo."

Helmeri viittaa siihen, että se on vaan se, kun tässä ollaan näin, ja oltu seitsemän viikkoa.

Helmeri: "Niin se on..."
Anu: "Hoidetaan toi homma niinku--"
Helmeri: "Tyylikkäästi. Tyylikkäästi."
Anu (hymähtäen): "Täytyy vähä miettii... asioita!"
Helmeri: "Mm."
Anu: "Eiks niin?"
Helmeri: "Mm."

Vaihtavat pari pikku pusua.

23:23

Helmeri: "Ollaanks me hölmöläisiä?"
Anu: "Ei?"
Helmeri: "Kun me nyt ollaan lähetty tämmöselle linjalle, täällä?"
Anu: "Mun mielest me ollaan niinku... siis tähän asti me ollaan oltu niinku... viisalaisii!"
Helmeri: "Viisalaisii?"
Anu: "Niin. Mut nyt... pi... pidetään vaan sit tää niinku, vi... viisalaisuus."
Helmeri: "Mut ei lähetä nyt mihinkään tälläseen...?"
Anu: "Ei mihinkään. Ei mihinkään!"
Helmeri (naurahtaen): "Ei mihinkään?!"
Anu: "Ni."
Helmeri ähkäisee.
Anu: "No... mä en ainakaan lähe!"

Helmeri naurahtaa.
Helmeri: "Okei, hei... ei siis... se... ei semmosii!"
Anu: "Nih..."

Anu on keskustelun aikana istunut jonkinlaisen BB:n laminoidun ohjelapun päällä. Lappu lähtee liikkeelle lattiaa pitkin laahautuen, kun Helmeri vaihtaa jalkojensa asentoa. Anu nousee seisomaan ja asettaa lapun vessan käsienpesualtaan reunalle, jonne se ilmeisesti kuuluu.

Helmeri: "Anuu!"
Anu: "No?"
Helmeri: "Et kai sä lähe karkuun?"
Anu (naurahtaen): "No, vähä yritin lähtee! Mut..." (istuu takaisin alas) "...en mä näköjään lähe!"
Helmeri: "Mmh."

Helmeri toteaa, että heillä on kolme viikkoa.

Anu: "Jos jollain on joku... no... ei mitään!"
Helmeri: "Mitä?"
Anu: "Ei mitään."

Helmeri miettii, että jos ovat kummatkin finaaliviikolla, niin... hauskaa!
Anu: "Se on hauskaa! Mehän ollaan." (suikkaa suukon Helmerille)

Anu (seisomaan nousten): "Ny mennään!"

Anu lähtee vessasta kylppärin puolelle. Helmeriä vielä vaivaa Villen kurkistus. Hänen täytyy puhua Villen kanssa. Anu uskoo, että Ville ymmärsi. Ei se nyt luule heidän olevan idiootteja.

23:28

Helmeri istuu edelleen vessan lattialla, Anu kyykkii ulkopuolella sisääntulokäytävällä. Keskustelu ajautuu siihen viimeiseen aiheeseen, mistä aina keskustellaan: Super Mario kolmoseen.

Helmeri (naurahtaen): "Mä oon tyhmä! Kun mä oon niin kilpailunhalunen! Mä oon... mä oon... mä oon paras, koska haluan voittaa kaikki!"
Anu (härnäten): "Helmeri! Mut muista se, et sä et voita ikinä mua!"
Helmeri: "Mut mä en halveksi koskaan ketään!"
Anu: "Joo?"
Helmeri: "Se on... se on siin, pointti. Mä oon tosi... kilpailun... kilpailunhaluinen--"
Anu: "Sä oot tosi kilpailunhaluinen, mut silti sä et voita mua."
Helmeri: "Mutta... mutta... mä en halveksi--"
Anu: "Sä et voita Anuu ikinä."
Helmeri: "Mä en sano kenellekään, että--"
Anu (hymyillen): "Et Super Mariossa, et missään."
Helmeri: "Siinä mä voitan sut. Mikä on vain, niinkun... totuus!"
Anu: "Mm."

Anu tarjoaa Helmerille kahta vanutuppoa.

Anu (ilkikurisesti): "Haluutsä... laittaa tään sun korvaan. Jotta sä et kuule totuutta, eikä sun tuu paha mieli? Laita molempiin korviin!"
Molemmat repeävät.

Helmeri (nauraen): "Sä... sä... sä oot ihan hullu! Sä oot hullu nainen! E... ei... miks mä haluisin laittaa tollasii?"
Anu (nauraen): "Anteeks... mä voin auttaa... mä voin auttaa ne sun korviin. Koska sä et kestä sitä totuutta, että Puumalainen voittaa — tyttö... voittaa sut!"

(Loppuosa vessareissusta on täyttä känniurpoilua. Helmeri ei tahdo lähteä vessasta, koska on jemmannut sinne niin paljon tölkkejä, joita voi juoda. Anu virittää Helmerille vessojen väliin istuimeksi keittiön pahvituolin, jolla voi istua niitä juomassa. Anu lähtee pois. Kimmo tulee känniörveltämään vessaan. Helmeri ja Kimmo makailevat kylppärin ja vessan lattialla milloin missäkin asennossa jne.)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”