37. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
maijapirkko
Sala-asukas
Viestit: 374
Liittynyt: 03 Syys 2008 17:50

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maijapirkko » 07 Loka 2019 22:40

Krisu jäi yksin radalle kun Kevin loukkasi itsensä ja poistui pk-huoneeseen.

maijapirkko
Sala-asukas
Viestit: 374
Liittynyt: 03 Syys 2008 17:50

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maijapirkko » 07 Loka 2019 23:07

Krisu ja Jukka kiertää rataa. Kannustusjoukot on sisätiloissa syömässä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 07 Loka 2019 23:21

Aikaisemmin:

22:31 DC2: Esteradalla Kristian ja Kevin. Kevin heilauttaa itsensä "liaanilla" liian matalalla roikkuen esteen yli ja lyö ilmeisesti polvensa vastapään alumiinitankoon (kuvassa ei suoraan näy iskukohtaa, koska se rajautuu kuvan alareunan ulkopuolelle.)

Kristian (myötäeläen): "Ai saatana, salko! Ai! Sattuks pahasti?"
Kevin (irvistellen): "Jonkun verran..."
Kristian: "Polviin?"
Kevin: "Joo?"

Kristian kysyy, pystyykö Kevin tekemään loppuun. Jos ei pysty, kutsutaan Jukka tänne.

Kevin: "Joo, vaikka!"
Kristian: "Ei oo pakko hajottaa itteensä."
Kevin (huohottaen vaikeana kumarrellen ja irvistellen): "Jos mä viel tän kierroksen teen..."
Kristian: "Tee vielä tää kierros. Äläkä ota mitään painetta tai kiirettä. Ihan oman voinnin mukaan!"

Kevin irvistelee tuskaisen näköisenä.

BB: "Tämä on Big Brother. Kevin, tulisitko päiväkirjahuoneeseen."
Kevin (tuskaisena): "Mä oon niin pahoillani!"
Kristian: "Ei se mitään. Käsky kävi..." (naurahtaen) "...ylemmältä johdolta!"

Kevin jättää tehtäväalueen. Kristian jatkaa radan tahkoamista.

Kristian (itsekseen, säälivästi): "Voi Kevin..."

22:40 DC1:

Kevin talossa peltikäytävällä. Pitelee kättä otsallaan, pyyhkii kyyneliä ja on surkean näköinen. Lohduttamassa Milla ja Anu.

Kevin (itkuisena): "Kaikki muut vetää niin lujaa! Mä teen kuus kierrosta, enkä pysty hyppään kun (epäselvää) aukon yli!"
Milla: "Hei sä teet sen mihin sä pystyt, ja se riittää meille kaikille, ja me ollaan sust ylpeit, ihan sama monta sä teet!"
Anu: "Mmmm! Ja me uskotaan että sä teet parhaas, eikä siitä oo epäilystäkään!"
Kevin: "Mä menin vielä niin hitaastikin!"
Milla: "Ei sillä oo mitään väliä!"
Anu: "Voi muru!"
Kevin: "Kristian meni musta ohi varmaan kolme kertaa, ja silti mä en pystyny hyppään ku... aukon yli... aukon yli!"
Milla: "Hei..."
Anu: "Voi muru!"

Naiset halaavat Keviniä. Ehdottavat, että Kevin söisi jotain. Kevin ei halua, ei ole just nyt nälkä. Kehottavat, että Kevin ottaisi takin pois ja kävisi suihkussa tai saunassa. Kevin ei halua mennä saunaan. Käy kuitenkin riisumassa ulkovaatteet kaarisohvalla. Painelee sitten kylppäriin.

22:41

Kevin huuhtaisee kasvonsa kylppärissä, kuivaa pyyhkeeseen, lähtee käytävälle. Käy makuuhuoneen ovella, pyörtää takaisin, koska Milla ja Anu ovat siellä, menee olohuoneeseen. On edelleen tuskaisen näköinen ja ähkii. Vetää ulkohousut jalastaan kaarisohvalla ja ottaa läpimärät sukatkin pois. Valmentaja Kimmo saapuu paikalle.

Kimmo: "Onko kaikki OK?"
Kevin: "Juu... paniikkikohtaus vain."

Kevin poistuu olohuoneesta.

22:43

Kevin saapuu makuuhuoneeseen Anun ja Millan seuraan.

Anu: "Kevin! Sä vedit mun kans aivan sairaita rundeja tuolla. Tajuutsä missä tahdissa me mentiin?"
Kevin: "Tavallisessa tahdissa."
Anu: "Ei ollu tavallinen tahti!"
Milla: "Ei."
Kevin: "Mites sit muutetaan jotain ennakkoluuloja täällä. Mä en pysty vetään ees kuutta kierrosta!"
Milla: "Kevin, sä asetat nää kaikki ittelles, kukaan muu ei ajattele tollasta."
Anu: "Kukaan muu ei ajattelekaan noin."
Milla: "Kukaan meistä, kukaan muu ei odota sulta mitään semmosta. Me halutaan vain et sä voit hyvin, et sä et satuta ittees ja et sä pystyt niinku nauttiin täst tehtävästä. Ei se, et sä pystysit johonki ihmeellisiin asioihin mihin sä et oikeesti pysty tai haluu tehä."
Kevin: "Niin. Mm. Niin."

Anu lähtee vessaan. Kevinkin lähtee makuuhuoneesta. Milla jää yksin istumaan sängylleen surkean näköisenä.

Milla (itsekseen): "Mulla vaan tulee niin paha olla Kevinin puolesta!"

22:46

Milla lähtee Kevinin perään keittiöön. Tarjoutuu laittamaan Kevinille puuroa. Sitä Kevin suostuu ottamaan. Tarjottua mustikkakeittoa ehkä myös.

22:48

Kevin ja Mira kylppärissä. Mira on aikeissa käydä suihkussa. Kevin kertoo mitä tapahtui.

Kevin: "Kuusi kierrosta! Mä en pystyny tekeen ees kuutta kierrosta! Yritä täs sit rikkoa ennakkoluuloja, ku... ei pysty--"
Mira (naurahtaen): "Sä oot rikkonut niit jo!"
Kevin (hymähtäen): "No niin, mut tässä ne nyt... meni!"
Mira (nauraa): "Eikä mennyt!"
Kevin: "Meni... ja sitte... eniten ärsyttää jotenki se, et kaikki muut on niin... yrittää niin kovaa, ja vaan pystyy ja... ite ei vaan pysty--"
Mira: "Kaikki tääl yrittää kovaa ja kaikki tääl pystyy. Mä oon tehny vähiten kuitenki kierroksii silti. Vaik sä teit äskön vaan kuus. Niin mä oon silti tehny vähiten kierroksii."

Keviniä murehduttaa myös se, että ei varmaan pysty huomenna tekemään kovinkaan montaa. Käsiin sattuu niin paljon, ettei pysty käyttämään kaikkia voimiaan. Mira ohjeistaa käyttämään enemmän jalkoja, silloin ei tarvitse käyttää niin paljon käsivoimia. Kevin lupaa yrittää.

Mira halaa vielä Keviniä, menee sitten suihkuun.

maijapirkko
Sala-asukas
Viestit: 374
Liittynyt: 03 Syys 2008 17:50

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maijapirkko » 07 Loka 2019 23:30

Krisu 60 kierrosta. Helmeri menee taas jumppaamaan tehtäväradalle.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”