36. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2019 22:23

22:16 DC1: Asukkaat kokoontuvat jälleen kaarisohvan luo. Kristian kävelee kaarisohvan edessä Jukkaa vastaan.

Kristian: "Tuu tänne könsikäs!"

Kristian hyppää kohti kävelevän Jukan kyytiin kietoen reitensä tämän vyötärön ympärille ja halaten äijää. On jo ehtinyt ottaa farkutkin pois, niin että on kalsareillaan.

Kristian: "Aaah!"

Muut nauravat.

Mira (sohvalta, kättään levitellen, nauraen): "Missä sun housut on?"
Mira (viitaten suorassa lähetyksessä mainittuun): "'Se voi vilahtaa koska tahansa!'"
Milla: "Pieni apina sieltä!"
Mira (Kristianille nauraen): "Siis koska sä kerkisit ottaa sun housut pois? Hyppää munki syliin!"

Kristian tekee työtä käskettyä.

22:17

Helmeri: "Olipas siinä häätö!"
Kimmo: "Ja luojan kiitos, että yleisö teki sen päätöksen."
Muut komppaavat.
Milla: "Näin sen pitääkin mennä."

Kristian tahtoo nähdä miltä harventunut porukka näyttää sohvan keskelle tiivistettynä. Kokeilevat asettua siten.

Milla: "Et tässäkö me ens viikko jöpötetään?"
Kristian: "Jöpötetään, nimenomaan."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2019 22:44

22:24 DC1: Asukkaat edelleen kaarisohvalla. Anu on edelleen aika vakavin ilmein. Helmeri asettaa kätensä Anun olkapäälle ja vetää tämän nojaamaan olkapäätään vasten, silitellen kädellään tämän olkavartta.

Helmeri (Anu kainalossaan): "Ja nyt ku pystyy tälleen, niin mä kutsun... kutsun kaikki nyt virallisesti mun synttäreille!"
Jukka: "No niin!"
Kristian: "Hei kiitos!"
Helmeri: "Tää on virallinen... virallinen kutsu!"

Helmeri saa kutsustaan muilta asukkailta kannatushuutoja. Kyse on 32-vuotissynttäreistä. Asettuvat Kristianin ehdotuksesta sohvalle ikäjärjestykseen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2019 22:50

22:29 DC1: Tupakkapaikalla Mira, Kevin, Kimmo, Milla. Jukkakin juoksee seuraan.

Mira: "Huh huh!"

Kevin toteaa, että taas lähti yksi asukas hänen nukkumispuoleltaan makuuhuonetta. Se on kreisiä.

Kevin: "Tää on ihan..." (naurahtaa) "...sekopäistä!"
Milla: "Meillä on enää kolme tyttöö. Meitä on enään kolme tyttöä."
Mira: "Totta. Nainen lähti. Naisia on enää kolme jäljellä!"
Kevin: "Se on mun mielest... oikeesti kreisii! Interesting!"

Kevin: "Mut mun mielest kaikki naiset ja miehet voi lähtee... kunnes vain muunsukupuoliset on jäljel, tyyppisesti!" (naurahtaa)

Millaa oli vaivannut koko päivän se, kun sikarikerholaiset olivat laittaneet sen idean hänen päähänsä, että äänestys voi olla jotain muuta kuin normaali äänestys.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2019 22:57

22:33 DC1: Anu avautuu Kristianille kylppärissä. Tulee sellainen olo, että on epäkohtelias, kun itse on näin down, kun muut ovat iloisia, että saivat jäädä. Mutta sama surumielinen fiilis on tullut aina, riippumatta siitä, kuka lähtee.

Kristianista Tupu osaa ottaa varmasti tämän asian hyvin ja jatkaa elämäänsä ja on niin kuin ei olisikaan. On varmaan tosi tyytyväinen myös siitä, että selvisi puoliväliin asti.

Kristian: "Voi Tupu!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2019 23:03

22:59 DC1: Tupakkapaikalla Kristian, Anu ja Kimmo.

Anu: "Voi voi voi voi voi! Mut, tää on pelin henki! Turha sitä on itkee, saatana!"
Kimmo: "Niin."
Kristian: "No just näin. Just näin!"

Kimmo: "Niin ja tuo... mä oon niinku niin tyytyväinen, että se oli tosiaan katsojaäänestys!"
Anu: "Kyllä!"
Kristian: "Kyllä. Vittu se olis ollu paha, jos tos olis pitäny rupee jonku taulun kans pyörimään."
Kimmo: "Joo. Niinpä!"

Kristianin mielestä kun pelkää pahinta, ei koskaan pety.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2019 23:21

22:48 DC1: Kimmo ja Mira makuuhuoneessa. Jälkipuivat vielä häätöfiiliksiä. Saapuivat makuuhuoneeseen tupakkapaikalta, jossa keskustelivat asiasta myös Anun kanssa. Mira mainitsi, että oli ollut aivan varma, että Tupu on turvassa ja lähtijä olisi joko hän tai Jukka. Itseään piti todennäköisempänä taloon tulleiden nimeämisväliaikatulosten perusteella.

Ovat keskustelleet myös siitä mahdollisuudesta, että asukkaat olisivat joutuneet itse äänestämään julkisesti.

Kimmo: "Ja niinku mä jossain vaiheessa sanoinkin täällä porukalle, et jos nyt ois tullut tilaisuus, niinku että okei, sun ei tarvitse äänestää, et jos maksat vaikka viis rahnaa tai kolme rahnaa, niin mä olisin käyttänyt."
Mira: "Mmh."
Kimmo: "Koska mulla ei ollut kuin paskoja vaihtoehtoja."
Mira: "Mmh."

Mira (häätöjännitystä vielä purkaen): "Hoh hoh!"
Kimmo: "Life goes on."
Mira: "Joo."

Mira vielä pohtii, että onhan tämä melkoista; hän on selvinnyt kahdesta. Oli ihan varma. Oli jo asennoitunut siihen, että nyt se olen minä. Viime kerralla ei ollut niin varma, oli toiveikkuutta.

Mira: "Mutta nyt mä olin jotenki vain sillai, että 'Nyt kosahtaa!', 'Nyt se on tässä!'."
Kimmo: "Mmh."

Mira on iloinen, että se ei ollut niin. Mutta oli niin vahva intuitio siitä, että nyt se on oma aika.

Istuskelevat hetken hiljaisuuden vallitessa. Sitten Mira nousee sängyltä.

Mira: "Hoh hoh! Söiksä sun... pastan jo?"
Kimmo: "En mä vielä syönyt..."

Lähtevät makuuhuoneesta.

Kimmo (käytävällä Miralle): "Mä tarvisin vähän... kipulääkettä."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2019 23:39

22:51 DC1: Retronurkassa Milla TV:itä lähemmässä retronojatuolissa, Kevin ovea ja kulkuväylää lähemmässä retronojatuolissa. Milla toteaa, että taas lähti yksi rauhallisimmista ihmisistä, sellainen joka toi rauhaa ja vakautta. Kristian liittyy sohvalle seuraan ja jatkaa, että sellainen järjen ääni. Kevin lisää listalle, että yksi teidän (ei-vegaanien) kokeista.

Kristanista Tupu on hyvin samanhenkinen ihminen kuin hänen mummonsa tai äitinsä. Tuli äitimäinen fiilis. Luontohihhuli, joka tahtoo asua pienessä mökissä. Milla lisää, että Tupu osasi nähdä tosi hyvin, mikä on ihmisen olo taustalla. Vaikka sanoi, että kaikki on OK, ei Tupu jättänyt sitä siihen, vaan halusi tietää, mikä on hätänä. Se oli Millalle tosi tärkeää, Tupu oli auttanut häntä tällä tavalla.

Kristianillakin oli Tupusta samoja kokemuksia. Tupu oli tullut kyselemään mikä on hätänä, kun häntä vitutti. Siitä tuli paljon parempi fiilis. Näki aika suoraan miesten sielunelämään, on viettänytkin paljon aikaa miesten seurassa. Tiesi ikään kuin suoraan, mistä kenkä puristaa.

Milla kertoo, että Tupu oli sanonut hänen muistuttavan omaa poikaansa, on kuulemma samantyylinen. Oli mukavaa, että Tupu osasi rauhoitella ja sanoa, että kaikki tulee järjestymään.

22:54

Kevin: "Jep. Kyl Tupu oli ihana, niin lämmin ja sellanen mukava."
Milla: "Mm."
Kevin: "Ja myös ihana... mun mielest oli ihanaa, et se oli niin vapautunut ja sellanen nuorekas, tai silleen."
Milla: "Mm!"
Kristian: "Joo!"
Kevin: "Hän kyllä tiesi miten elämää eletään ja hän tiesi myös, et miten hän haluaa elää omaa elämäänsä. Et--"
Milla: "Mm."
Kevin: "--ei ollut jotenkin kysymystäkään siitä. Ja sit kuitenki, löyty sellasta kokemusta ja viisautta."
Kristian: "Kyllä."
Kevin: "Ja hän puhui minusta niin kauniisti silloin saunassa! Se oli mun mielest ihanaa! Ja sit hän vielä sanoi, että minä ansaitsisin voittaa! Se oli mulle iso shokki myös, tai silleen. Se oli niin ihanasti sanottu. Kyl mä sitä mietin viel monta päivää. Että Tupun mielestä... Tupun mielestä, minä ansaitsen voittaa!"

Kristianista Tupun mielipide ei voi olla väärä. Tai niissä on jokin järki ainakin. Eivät voi olla ääripään paskoja tai ääripään hyviä, vaan semmoisia oikein varteenotettavia ja hyviä. Kevin ja Milla komppaavat.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”