Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Loka 2019 23:40

mrj kirjoitti:
10 Loka 2019 23:37
aadeehoovee kirjoitti:
10 Loka 2019 23:25
Toivottavasti Miran videota ei näytetä, ei todellakaan kuulu pelin henkeen. Ei taas osu mun järkeen tää kiima jonkin yksittäisen PK -videon näyttämisestä.
no oli se kyl yks olennainen osa viikkotehtävää, joten miks ei?
Itse olen adhv:n kanssa samoilla linjoilla. Ei missään nimessä pidä näyttää. Jos itse saavat asian selville, niin god speed, mutta ei mitään päikkyvideoita.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja ramasee » 10 Loka 2019 23:42

Ärsyttää kyllä niiiin paljon, että noi nyt tajus mikä on homma, vaikka varmuutta ei tietty olekaan, mutta ei ainakaan puskista tule tuo homma. Nyt vaan toivon, että Ville ei siinä äänestyksessä ole, ku ois varma lähtijä. Jotain kuumottavaa silti noille siihen sunnuntaihin, kun meni nyt tämä yllätys piloille
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Loka 2019 23:44

ramasee kirjoitti:
10 Loka 2019 23:42
Ärsyttää kyllä niiiin paljon, että noi nyt tajus mikä on homma, vaikka varmuutta ei tietty olekaan, mutta ei ainakaan puskista tule tuo homma. Nyt vaan toivon, että Ville ei siinä äänestyksessä ole, ku ois varma lähtijä. Jotain kuumottavaa silti noille siihen sunnuntaihin, kun meni nyt tämä yllätys piloille
oisin pitäny ton salaisuutena sunnuntaihin asti, BB ois voinu kertoa mukamas ketä on "äänestyksessä" .. ja sit vetää puskista asukkaille ton.
JuHu - :drink55:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Loka 2019 23:46

Zygerö kirjoitti:
10 Loka 2019 23:40
mrj kirjoitti:
10 Loka 2019 23:37
aadeehoovee kirjoitti:
10 Loka 2019 23:25
Toivottavasti Miran videota ei näytetä, ei todellakaan kuulu pelin henkeen. Ei taas osu mun järkeen tää kiima jonkin yksittäisen PK -videon näyttämisestä.
no oli se kyl yks olennainen osa viikkotehtävää, joten miks ei?
Itse olen adhv:n kanssa samoilla linjoilla. Ei missään nimessä pidä näyttää. Jos itse saavat asian selville, niin god speed, mutta ei mitään päikkyvideoita.
no vaikeahan se o niitte saada selville ku mira vaan jankkaa että ei voi puhua sitä ja tätä..(krisu tosin hiilosti että ootko myyny ittes saatanalle) toi oli muutenki iditismia et sai käyttää isoveljeä tekosyynä että se on mukamas kieltäny, tietääkseni aijemmin ei oo saanu käyttääp BB:tä tekosyynä.
JuHu - :drink55:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Loka 2019 23:48

Zygerö kirjoitti:
10 Loka 2019 23:40
mrj kirjoitti:
10 Loka 2019 23:37
aadeehoovee kirjoitti:
10 Loka 2019 23:25
Toivottavasti Miran videota ei näytetä, ei todellakaan kuulu pelin henkeen. Ei taas osu mun järkeen tää kiima jonkin yksittäisen PK -videon näyttämisestä.
no oli se kyl yks olennainen osa viikkotehtävää, joten miks ei?
Itse olen adhv:n kanssa samoilla linjoilla. Ei missään nimessä pidä näyttää. Jos itse saavat asian selville, niin god speed, mutta ei mitään päikkyvideoita.
Jep, ei todellakaan päikkyvideoita etenkään, kun tapahtuneella ei ollut merkitystä tehtävän onnistumiseen (toki voi ihmetellä, miksei). Lisämausteena tässä se, että luultavimmin yksi on jätetty katsojiltakin pimentoon ja näytettäneen katsojille suorassa.
a walking disaster

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Juunas » 10 Loka 2019 23:49

Zygerö kirjoitti:
10 Loka 2019 23:40
aadeehoovee kirjoitti:
10 Loka 2019 23:25
Toivottavasti Miran videota ei näytetä, ei todellakaan kuulu pelin henkeen. Ei taas osu mun järkeen tää kiima jonkin yksittäisen PK -videon näyttämisestä.
Itse olen adhv:n kanssa samoilla linjoilla. Ei missään nimessä pidä näyttää. Jos itse saavat asian selville, niin god speed, mutta ei mitään päikkyvideoita.
Miten noi sen voisivat saada selville kun Mira valehtelee minkä ehtii eikä Jukka saa puhua pk-huoneen asioista eikä voi sen vuoksi lyödä kovia tiskiin. Kyllähän tuolla muutama jo selvästi jotain tajuaa, mutta kun Mira väittää että käsky tehtävän keskeyttämiseen tuli bb:ltä niin eihän tossa voi oikeen mitään sanoa. Musta tossa mentiin jo pieleen, että Miran annettiin käyttää bb:n määräystä syynä, toi ois ehdottomasti pitänyt kieltää.

Se on kyllä Miran eduksi sanottava, että selkeästi otti onkeensa noista nimeämisistä ja on tänään skarpannut kovasti!

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Loka 2019 23:52

aadeehoovee kirjoitti:
10 Loka 2019 23:25
Toivottavasti Miran videota ei näytetä, ei todellakaan kuulu pelin henkeen. Ei taas osu mun järkeen tää kiima jonkin yksittäisen PK -videon näyttämisestä.
Niinpä. Se hetki meni jo, jollonka tuon sortumisen olisi voinut näyttää. Valehtelu ja ison veljen seläntaakse meneminen selviää asukkaille (kun esim. Jaajon vinkki ei mennyt perille ja isoveli ei kieltänyt ilmeisesti valehtelemista...joskaan eihän tuo kovin urheilullista ole/ollut...) vasta kun tulevat talosta.

Toisaalta äänestäjät tietävät mistä on kyse, joten jossakin vaiheessa valehtelu ja löysäily kostautuu.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Loka 2019 00:00

BrutalGentleman kirjoitti:
10 Loka 2019 22:22
Milla: "Mä voisin kuulla jonkun Paperi-T:n ihanan... melankolisen synkistelybiisin! Se niinku varmaan, se niinku ois, se mitä mä haluaisin sanottaa nytte! (jotain epäselvää, ehkä biisin nimi) Ai vitsit! Ai vitsit! Elämä on kyllä aika hassua. Ihan niin kauan!"
Sä jätät jäljen. On Paperi T:n biisin nimi.
Totuus on tuolla ulkona.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2019 00:03

Tirkka kirjoitti:
11 Loka 2019 00:00
Sä jätät jäljen. On Paperi T:n biisin nimi.
Lisätty rapoon. Kiitos.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 11 Loka 2019 00:13

Oikeesti nyt.. Ei asukkaiden pidä saada tietää kaikkea vaikka joku toimii moraalisesti arveluttavasti. Jos BB ei kieltänyt menemästä selän taakse niin sehän on BB:n moka, ei Miran. Ja siellä saa kuka tahansa valehdella minkä ehtii jos sen tekee sääntöjen sisällä. Tän pitäis olla itsestään selvää ettei sitä videota pidä näyttää kun ruuvia vähän löysää.

Katseet kentälle, siellä on peli. Menee maalit ohi jos kattelee tanssityttöjen perseitä. Kaikki selviää aikanaan
BrutalGentleman kirjoitti:
11 Loka 2019 00:03
Tirkka kirjoitti:
11 Loka 2019 00:00
Sä jätät jäljen. On Paperi T:n biisin nimi.
Lisätty rapoon. Kiitos.
Kyseisestä kappaleesta voi käydä lukemassa asiantuntevat arviot täältä. Etenkin Zygerö pistää parastaan :tu .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja mrj » 11 Loka 2019 00:15

aadeehoovee kirjoitti:
11 Loka 2019 00:10
Oikeesti nyt.. Ei asukkaiden pidä saada tietää kaikkea vaikka joku toimii moraalisesti arveluttavasti. Jos BB ei kieltänyt menemästä selän taakse niin sehän on BB:n moka, ei Miran. Ja siellä saa kuka tahansa valehdella minkä ehtii jos sen tekee sääntöjen sisällä. Tän pitäis olla itsestään selvää ettei sitä videota pidä näyttää kun ruuvia vähän löysää.

Katseet kentälle, siellä on peli. Menee maalit ohi jos kattelee tanssityttöjen perseitä. Kaikki selviää aikanaan ulkona.
joo eise toki oo miran vika, tuotanto tossa mokas (ei oo varmaan ensimmäinen ja viiminen kerta) mut "kaikki selviää aikanaa ulkona?" eipä sillä oo enää sitte mitään merkitystä.
JuHu - :drink55:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 11 Loka 2019 00:29

^ Sehän juuri on BB:n suola, että asukkaat eivät tiedä kaikkea. Ei pidäkään tietää. Miran juonen paljastamisessa olisi tietty puolensa, mutta miksi BB tekisi niin? Mirahan oli jo ilmankin nimeämispistekuningatar. Ei siis tuottaisi kovinkaan suurta häslinkiä tai hämmennystä, mikään kuvio ei kääntyisi päälaelleen. Okei, voi olla, että porukka alkaisi spekuloida, kenellä kaikilla on ollut salatehtävä, mutta sitä he ovat kyllä miettineet enemmän tai vähemmän jo viimeistään Jaajon eilisestä aamupuheenvuorosta alkaen.

Tuo valenimeämisten paljastus asukkaille jo nyt oli todella typerää, tai sitten isoveikalla on joku todella hurja juonikuvio tuleville päivälle - en kyllä pidättele hengitystäni sen suhteen. Paras olisi ollut paljastaa vasta sunnuntain livessä ja antaa noiden ihmetellä siihen saakka tilannetta.
:thumbsup

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja plop » 11 Loka 2019 00:30

Mua oksettaa noi rotat/rotta, jonka tuolla taas bongasivat. Ei mitään parasta mainosta Redille.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 11 Loka 2019 00:31

Mitähän tuo kaksikko olisi rotalle tehnyt, jos olisivat onnistuneet saamaan kiinni?
:thumbsup

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Loka 2019 00:32

aadeehoovee kirjoitti:
11 Loka 2019 00:13

Kyseisestä kappaleesta voi käydä lukemassa asiantuntevat arviot täältä. Etenkin Zygerö pistää parastaan :tu .
Muistelinkin että oon kuullut tämän kappaleen joko täällä tai toisella foorumilla joknkun levyraati-tyyppisen kisan yhteydessä. Ja tällä foorumillahan se sitten olikin. :tu

Ja oon samaa mieltä, kiusauksiin liittyvät tapahtumat liittyivät kiinteästi viikkotehtävään eikä niitä pidä minun mielestä kertoa yhtään sen enempää asukkaille kuin on jo kerrottu. Tuo spekulointi oli juuri se mikä oli tarkoituksena ja se onnistui jo, toivottavasti asia jätetään isoveljen osalta tälle mallille. Jukka varmaan haluaisi että hänen uhrauksensa näytettäisiin muille että saisi loistaa, miksi nyt sellaista hänelle suotaisiin. [smilie=a_tongue.gif]

PS. ADHV: Siirsin tuon ekan viestisi roskakoriin kuten pyysit.
Totuus on tuolla ulkona.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 11 Loka 2019 00:35

Minä ainakin elättelen vielä toiveita, että huomisessa urheilugaalassa esitellään & palkitaan asukkaiden ”parhaat palat” kuluneen viikkotehtävän aikana. Palkitaan esim. paras tsemppari, palkitaan eniten kiertänyt, palkitaan nopein kiertäjä jne.
Yhdet näistä gaalavideoista voisi olla Miran ja Jukan lahjontayritykset. Siihen vielä vähän (tai mieluummin enemmän kuin vähän) gaalaan sopivaa juhlajuomaa, niin eiköhän saada keskustelua aikaiseksi... :twisted:

Ketuttaa tuo Miran leijuminen väliaikaisesta pelastumisestaan, luuleekohan hän olevansa kovinkin suosittu ulkomaailmassa? Yrittänyt selvästi tsempata uutisen jälkeen: kuului jokin aika sitten jo keittiössä ehdottavan, että tekisi kaikille asukkaille huomenna ruokaa. Ilmeisesti haluaa todistaa Kimmon nimeämisperusteet vääriksi...

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja plop » 11 Loka 2019 00:43

sisupussi kirjoitti:
11 Loka 2019 00:35
Minä ainakin elättelen vielä toiveita, että huomisessa urheilugaalassa esitellään & palkitaan asukkaiden ”parhaat palat” kuluneen viikkotehtävän aikana. Palkitaan esim. paras tsemppari, palkitaan eniten kiertänyt, palkitaan nopein kiertäjä jne.
Yhdet näistä gaalavideoista voisi olla Miran ja Jukan lahjontayritykset. Siihen vielä vähän (tai mieluummin enemmän kuin vähän) gaalaan sopivaa juhlajuomaa, niin eiköhän saada keskustelua aikaiseksi... :twisted:

Ketuttaa tuo Miran leijuminen väliaikaisesta pelastumisestaan, luuleekohan hän olevansa kovinkin suosittu ulkomaailmassa? Yrittänyt selvästi tsempata uutisen jälkeen: kuului jokin aika sitten jo keittiössä ehdottavan, että tekisi kaikille asukkaille huomenna ruokaa. Ilmeisesti haluaa todistaa Kimmon nimeämisperusteet vääriksi...
Samaa mieltä! Tottakai gaalassa pitää näyttää jokaisen suorituksesta materiaalia, että tietää kenelle pystit jaetaan [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Loka 2019 00:53

DC1 00:44 Anu: Eiks karkkii tullut aika paljon, mä en ainakaan syö mitään karkkii, niin mä voisin ottaa noita marjoja ja kaikkee muuta vihreetä.
Eh! Melko itsekästä jälleen, imo
a walking disaster

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 11 Loka 2019 00:55

Porukka tuhoaa sievoisen osan ostoksista ennen kuin on edes kaappiin asti ehtinyt. :D Siellä mätetään karkkia, mehua, maitoa ja suolakurkkua ihan antaumuksella.

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 11 Loka 2019 01:05

Mingviini kirjoitti:
11 Loka 2019 00:29
Miran juonen paljastamisessa olisi tietty puolensa, mutta miksi BB tekisi niin? Mirahan oli jo ilmankin nimeämispistekuningatar. Ei siis tuottaisi kovinkaan suurta häslinkiä tai hämmennystä, mikään kuvio ei kääntyisi päälaelleen.
Luulenpa vain, että aiheuttaisi keskustelua miten ihminen voi ottaa päivän loman jonkun muutaman limsan ja tupakan takia kun muut raataa verenmaku suussa yhteisen hyvän nimissä. Villekin kertonut vakaana näkemyksenään, että heistä ei kukaan mitenkään voisi tehdä noin. Kun paljastuisi, että kyllä siellä yksi liero oli salalimonaadiaan lipittelemässä pihalla ja kertomassa näitä "BB pakotti" satujaan niin eiköhän tunnelma kiristyisi ja kivasti pientä draaman poikasta.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 11 Loka 2019 01:10

Kaikki muutkin salatehtävät on tähän mennessä näytetty, joten gaalassa vaan videot pyörimään.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2019 01:12

Jotenkin tulee mieleen, että tästä BB:stä puuttuu ihan oikea pahis-asukas ja semmoiselle olisi tarvetta.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”