35. Päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

35. Päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2019 00:09

Mira sai jääpussin, konttaa olkkariin ja Ville sitoo pussin nilkkaan.
a walking disaster

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 05 Loka 2019 00:39

Kuva

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2019 00:47

^ Mira yrittää selittää, että mikäli ette katsoisi sitä ruutua, niin ei tarvitsisi huutaa. Porukka ei oikein tajua, vaan jatkavat katsomista. ;) Ja huutamista...
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2019 01:11

01:08
BB: Hyvää yötä
Porukat toteavat, ettei päivätehtävä ole loppunut. Hippailevat vielä toisiaan.
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Loka 2019 01:15

Hetki sitten 1.kamerassa:
Olohuoneessa Tupu, Kimmo ja Helmeri puhuvat Villen kanssa. Toivoisivat että Ville kertoisi heillekin omista tunteistaan ja ärsyyntymisistään eikä yksityisesti vain ”Iskälle”. Tietäisivät ehkä mitä tehdä toisin ja helpottaa Villen oloa.
Ville korostaa ettei ole keneenkään asukkaaseen ärsyyntynyt, mutta haluaisi mieluummin nukkua kuin kuunnella humalaisten meluamista. Haluaa muutenkin puhua syvemmät jutut kun vastapuoli on selvinpäin.

Villeä harmittaa että edes puhuivat koko asiasta, saanut ihan liian suuret mittasuhteet koko juttu. Tupu olettaa hippatehtävän kohta jo loppuvan, koska kello on jo niin paljon.
BB toivottaakin pian hyvää yötä ja Ville pääsee nukkumaan.

Revivial
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 06 Syys 2019 12:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Revivial » 05 Loka 2019 03:21

Dc1 klo n. 1.42 retronurkkaus
Paikalla Jukka, Kimmo, Krisu, Tupu ja Mira joka juuri lähtee nukkumaan. Puhuttu siitä mitä tehdään hippaleikille yön aikana. Krisun silmät kostuvat ja hän peittää ne kädellä. Krisu pyytää Jukalta nuuskaa ja pyytää pummaamista anteeksi. Jukka sanoo, että on itse pummannut varmaan saman verran Krisulta.

Kimmo: hajottaaks Krisu?
Krisu: hajottaa. hajottaa varmaan eniten täällä ollessa. enkä ees vittu tiedä miksi.
Kimmo: no niin

Kimmo menee istumaan nojatuolin käsinojalle, jolla krisu istuu. Halaavat lujasti toisiaan. Krisu hyvin herkistyneenä ja osittain kyynelissä.

Krisu: Emmä tiiä miks mä halaan sua näin kovaa.
Kimmo: mmmm (ymmärtävästi)
Krisu: mä oon tottunu semmosiin miehekäisiin taputuksiin sillee kaikki on hyvin. Kyllä.
*Krisu demostroi taputtaen Kimmoa selkään.
Kimmo: mut sä oot vähän rikki nyt.
Krisu: ihan oikeessa oot. Kiitti Kimmo.
Kimmo: muutama viikko.
Krisu: ja kiitti Jukka. Ja kiitti Tupu.
Jukka: mitä mä oon tehny?
Krisu: riittää että te ootte täällä.

Sori oikeinkirjoitusvirheistä. Käytin sanelua enkä jaksanut korjata.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 03:48

01:44 DC1: Sikarikerhossa Kristian vakiopaikallaan, Jukka vastakkaisessa nojatuolissa, Kimmo retrosohvalla ja Tuula muuten vain ympäristössä hyörimässä ja pyörimässä. Mira toivotti juuri hyvät yöt ja lähti nukkumaan. Kristian hieroo silmiään ryytyneen näköisenä.

Kimmo: "Hajottaaks Krisu?"
Kristian: "Hajottaa."

Kuva

Kirstian nojautuu etukumarampaan asentoon. Nojaa kyynärpäillään polviinsa ja hieroo käsiään yhteen.

Kristian (hiljaisesti): "Hajottaa varmaan eniten täällä ollessa. Enkä ees vittu tiedä miks."
Kimmo (sohvalta ylös vääntäytyen): "Niih. No niin!"

Kimmo könyää Kristianin tuolin käsinojalle ja ottaa Kristianin karhunhalaukseen. Kristian puristaa lujaa ja ähkii ja hengittelee syvään.

Kuva
Kuva

Kristian (hetken päästä naurahtaen): "Mä en tiedä miks mä halaan sua!"
Kimmo: "Mm."
Kristian: "Näin kovaa."
Kimmo: "Mm."

Kristian: "Mä oon tottunu semmoseen miehekkääseen taputukseen--"
Kimmo: "Mm-mmh."
Kristian: "--silleen, että..." (Kimmoa selkään läiskien) "...'kaikki on hyvin!'"
Kimmo: "Mm. Kyllä."

Kuva

Kimmo: "Sä oot vähän rikki nytte."
Kristian (huokaisten): "Joo, oikees oot."

Kimmo pörröttää Kristianin tukkaa. Kristianin silmät kiiltelevät kosteina.

Kuva

Kimmo: "Muutama viikko."

Kristian kiittää Jukkaa, ja Tupuakin.

Jukka (käsiään hämmentyneenä levitellen): "Mitä mä oon tehny?"
Kristian: "Riittää että te ootte täällä."

Kuva

Tuula tulee Kristianin tuolin äärelle kysymään, onko jotain erityistä. Silittää myös Kristianin päätä.

Kristian (huomiosta hiukan ahdistuneena): "Voinks mä pyytää että meette kaikki musta vähän kauemmas?"
Tuula (silittämisestä luopuen): "Joo. Hyvä ku sanoit."
Kristian: "Koska mä haluun vittu nyt... hengitellä hetken aikaa."
Tuula: "Jooh."
Kristian (huokaisten): "Mutta joo. On tässä nyt kaikenlaista erityistä..."

01:44

Jukka (tilannetta lukien): "Mennääs Kimmo röökille."
Kimmo: "Joo, vois käydä."
Jukka: "Onks sulla tupakkaa, koska..."
Kimmo: "Ei mul oo ku yks vain."
Jukka: "Jätäkkö jämät."
Kimmo lupaa jättää.

Paikalle saapuu Anu kylpytakissa, lähtee Jukan ja Kimmon mukaan. Jukka kyselee Helmeriä, mutta Anu ei ole nähnyt.

Kristian jää olohuoneeseen yksin. Hautaa kasvonsa käsiinsä ja hokee hiljaa "voi vittu" ja "voi vittujen kevät, saatana!" Pyyhkii silmäkulmiaan käsiinsä ja kyynärvarsiinsa. Nojautuu sitten tuolissa taaksepäin, kädet rinnalle ristittyinä.

Kuva

01:48

BB hämärtää olohuoneen valot.

Kristian: "Kiitos. Kiitos! Voi vittu, kiitos! Hohhoh!"

Kristian: "Saisko sen vitun takkatulen vielä? Oisin enemmän kuin onnellinen."

Takkatuli syttyy televisioon.

Kristian (kuiskaten): "Kiitos. Vittu kiitos!"

Kuva

Kristian (itsekseen kuiskaillen ja höpisten): "Ei vittu mitä mä teen!" (nauraen) "Mä oon vittu sekoomassa! Vittu mä oon sekoomassa! Voi vittujen kevät, mä oon varmaan sekoomassa."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 04:07

01:50 DC1: Kristian on vielä höpissyt ja huokaillut itsekseen hämärässä olohuoneessa:

Kristian: "Vittu! Huhhuh! Voi vittu!" (nauraen ja käsiä yhteen läiskien) "Haista paska! Painu helvettiin siitä!"

Tupakalla olleet palaavat tupakkapaikalta.

Kimmo (takki päällä, retronurkan ja Kristianin ohi keittiötä kohti kävellessään): "Pitäiskö keittää teetä?"
Kristian (nauraen): "Kiitos, voitsä keittää mullekin?"

Kristian (naurunsekaisella väsyneellä äänellä): "Mä en oo ihan heti menos nukkumaan."
Kristian ähkäisee. Kimmo jatkaa keittiöön.

Jukka kysyy, haluaako Kristian seuraa.

Kristian: "Haluan, kiitos!"

Jukka istuu tuolilleen.
Jukka: "Mikä miehellä mielessä?"

Kristian tahtoo odotella Kimmoa, ei tarvitse selittää moneen kertaan.

01:51

Kristian (naurahtaen): "Eipä ois uskonu itestään! Eipä ois uskonut itestään."

Kristian (ähkäisten): "Tähän vielä pullon viiniä tarvis niin sit saatais oikeesti asiat auki."
Jukka: "Joo..." (naurahtaen) "Tää on niin... vitun psykologista peliä kuin olla ja voi!"

Pohtivat, että se määrä mitä saivat, ei tee muuta kuin tunteelliseksi. Ovat myös yhteisymmärryksessä siitä, että ovat molemmat ammattikoulun poikia ja heillä on sama arvomaailma, sama suoraviivainen ja yksinkertainen asenne elämään, vaikka ovat ihan erilaisia äijiä. Näkevät jo toistensa naamasta, mitä vittua toinen miettii.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 04:42

01:57 DC1: Hämärretyssä takkatuli-olohuoneessa nyt Kimmo, Jukka ja Tuula retrosohvaryhmällä, Anu ja Helmeri kaarisohvalla. Kristian meni PK-huoneen ovelle ja pääsi sisään.

Helmeri kyselee, onko Krisulla asiat OK. Jukka kokee vaikeaksi sanoa. Kertoo, että muutaman kyyneleen Kristian tässä vuodatti, ja olisi halunnut puhua siitä, mutta halusi odottaa Kimmoa, joka oli keittämässä teevettä. Sitten puhuivat Jukan kanssa muista asioista ja Kristian meni PK-huoneeseen.

02:00

Helmeri selittää olohuoneen hämärästä kajosta ja takkatulen loimusta nautiskeleville Anulle ja Tuulalle, että sikarikerhon rauhallisemmilla pienryhmäkeskusteluilla — kun ei tarvitse taistella puheenvuoroista niin kuin päivällä ja voi oikeasti pureutua fiiliksiin — on oikeasti terapeuttinen vaikutus. Se ei ole mitään läppää, vaikka Anu ja Tuula edellisenä iltana ehkä sen vähän sellaisena tulkitsivat, kun olivat sikarikerhoon tutustumassa ja Kimmo asiasta mainitsi.

Jukka miettii, ettei tiedä, onko "historiassa" (edellisillä BB-kausilla) ollut mitään sikarikerhon tyylistä.

Jukka: "Sä oot Tupu... tota niin niin... tutkinu historiankirjoja jonkun verran, vai mitä?"

Tupu ei muista, että olisi ollut edes siihen sopivaa tilaa. Jukka korjaa, että on ollut tila, ja on annettu mahdollisuus, mutta asetelma ei vain ole ollut sellainen, että siellä olisi alkanut sikarikerho kokoontua. Heillä tämä on ollut ekasta viikosta lähtien.

02:01

Kristian palaa olohuoneeseen. Jatkaa Helmerin vinkkauksesta sinisessä kajossa kylpevän kaarisohvan eteen, Helmerin ja Anun luo, ja istuutuu lattialle pariskunnan seuraan. Vahvistaa Anulle sen, minkä Helmeri vielä uudelleen kertasi näkemyksenään sikarikerhon luonteesta.

Kristian uskoo, että sikarikertoakin ruvetaan tässä vielä oikeasti piiskaamaan BB:n toimesta.

Helmeri (Kristianille kättä tarjoten ja sitä tuenosoituksena puristaen): "Mut hei oikeesti!"
Anu: "Mmm."
Kristian kohottautuu lattialta ylös hetkeksi ja halaa sekä Anua että Helmeriä yhtäaikaisesti.

Kristian: "Mä tykkään teistä molemmista, te ootte ihania. Anteeks et mä oon välillä mulkku!"
Helmeri: "Hei..."
Anu: "Älä pyytele anteeks."

Kristian kertoo, että täällä on oppinut pyytämään anteeksi, on ollut pakko pyytää anteeksi. Jos ei olisi sitä tehnyt joka viikko, myös tilanteissa, joissa ei olisi kokenut sille olevan tarvetta, olisi pahoittanut ihmisten mielen niin pahasti, ettei mistään olisi tullut mitään. Viittaa (nimeä mainitsematta) siihen, että Tarinan lähdön jälkeen hänellä on ollut aivan vitun vapauttavaa ja helppoa.

Pyytää vielä kylpytakissaan sohvalla makaavalta Anulta anteeksi. Anu ihmettelee miksi.

Kristian: "Koska mä oon vittuillu."
Anu: "No niin."
Kristian: "Mä oon vittuillu tosi vittumais--"
Anu: "No mut luuletsä et se jotenkin muhun, niinku, vaikuttaa?"

Kristian ei suoranaisesti ajattele niin. Ei vain tunne Anua niin hyvin, vaikka ovat viisi viikkoa olleet. Toki tuntuu siltä, että tuntee Anun, mutta eiväthän heistä kukaan tunne toisiansa. Ovat vain laitostuneet samassa paikassa niin pitkään.

Anu (hymyillen): "Mut muista se, et kyl mäki vittuilen sulle."
Kristian: "Kyl mä tiedän."
Anu: "Niin."
Kristian: "Ja toisaalta--"
Anu: "Ja se on vaan... vittuilu on välittämistä, mun mielest."
Helmeri naurahtaa.
Anu: "Mun mielest se on hauskaa."

Kristian katsoo Anua arvostavasti ja nostaa kätensä nyrkkitervehdykseen. Heittävät kivet.

Käyvät vielä läpi Helmerin huiputuksen stressaamistehtävässä pärjäämiseksi, jossa Helmeristäkin oli paljastunut uusia puolia, ja sen kun Anu heitti Kristiania mukilla lapsiin kohdistuneen piinapenkkikysymyksen jälkeen. Kristian oli jälkimmäisestä ymmärtänyt, että mentiin liian pitkälle, mutta ei niin liian pitkälle, että se olisi rikkonut heidän välinsä.

Kristian (arvostaen, molemmille): "Kiitos että ootte täällä!" (keskustelua lopetellen ja lattialta nousten) "Meillä on teetä!"

Kristian alkaa kaupata keittiössä kuumana odottavaa teevettä muillekin. Se on täytynyt kuumentaa hellalla kattilassa, koska BB ei ole koko iltana tarjoillut sähköä mikrouuneihin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 12:37

12:14 DC1: Makuuhuoneessa Anu, Tuula ja Mira ovat keskustelleet tulevasta häätöäänestyksestä ja koti-ikävästä. Millakin pyörii ympäristössä. Anulla on ollut vähän koti-ikäväherkistymistä. Juttelevat myös yleisesti häätöäänestystunnelmista ja siitä, miten on outoa katsoa sitten muita televisiosta, tippui missä vaiheessa vain.

Tuula on paljon miettinyt sitä, että nyt tulevat kai kotiporukat studioon, tulee niin lähelle se homma. Miralla sama. Tietää, että vain pienen hissimatkan päässä, mutta sitten ei kuitenkaan toivoisi, että se hissi lähtee liikkeelle.

Mira kokee, että fiilikset voivat olla BB:tä televisiosta myöhemmin katsottaessa mitä tahansa siltä väliltä, että tahtoisi olla mukana, siihen, että "onneksi en ole tuolla enää". Tahtoisi kovasti jatkaa talossa, mutta jos katsojat eivät hänestä pidä, niin toisaalta mitäpä sitten kenenkään aikaa tuhlaamaan.

Nelikko on myös miettinyt, mitä kaikkea ovat jo ehtineet tähän mennessä kokemaan. Mirasta ovat kokeneet jo paljon, nähneet tehtäväalueen ja tehtävähuoneen, saunoneet, juhlineet jne. Säälittelee, että Emma ja Timo eivät esimerkiksi päässeet edes käymään tehtäväalueella

Nyt aihe on kuitenkin vaihtunut "Pieni pusu vain" -elokuvaan. Muistelevat, minä viikonpäivänä se tulikaan. Anu pötköttää peinon alla sängyllä selällään, vierellään toisella puolella Milla, toisella puolella Tuula. Mira seisoo sängyn päässä takki päällä, oli juuri lähdössä ulos.

Anu (muille uskoutuen, hymähtäen): "Eilen tuli muuten... toinen pieni pusu!"
Milla (hymyillen): "Tuliko?"
Anu: "Tuli."
Tuula (hymyillen): "Kumpi?"
Anu: "Mitä kumpi?"
Tuula: "Anto...?"
Anu hymyilee, mutta rypistelee kulmiaan. Ei oikein ymmärrä kysymystä, tai halua ymmärtää.

Milla (Tupulle): "Öö, pusu... Tupu, kaksi ihmistä!"
Anua alkaa naurattaa.

Pusu oli tapahtunut sängyssä ja annettu yöllä.

Tuula muisteleekin, että oli niin ihana, kun Anu oli pyytänyt häntä sanomaan sikarikerhossa olleelle Helmerille, että tulisi nukkumaan yhdessä, jotta Anu saisi nukuttua, ja Kristian oli oitis myöntänyt Helmerille sikarikerhosta vapautuksen.

Anu selventää, että kyse on siitä, että kun Helmeri kömpii sänkyyn yleensä myöhemmin, tahattomasti herättää hänet sänkyyn asettuessaan, ja sitten hänen on vaikea saada unen päästä kiinni. Olisi parempi, että menisivät nukkumaan samanaikaisesti, niin ei tulisi sitä väliherätystä.

12:20

Juttelevat Anun ja Helmerin jutun luonteesta ja ulkomaailmaan jääneistä ihmissuhteista. Ei voi tietää, mitä tässä tapahtuu. Talossa on vaikea ottaa selvää tunteistaan, kun on niin eri ympäristö. Helmerille jäi ulkomaailmaan jokin oma "primadonna", jota oli tapaillut edellisenä viikonloppuna ja Anukin oli tullut "lohikeittomiehen" luota lohikeitolta suoraan taloon. Olivat sopineet, että asiat ovat auki, Anu tulee taloon sinkkuna, tai eronneena. (Mira naureskelee, että Anu koodaa miessuhteensa ruokatermein. Eksä on "burgerimies", koska tekee niin hyviä hampurilaisia.)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 05 Loka 2019 14:35

Ville rangaistuksena ei saa liikkua ilman kahta saattajaa. paikalla ollessaan ei tarvitse saattajaa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 14:46

^ Hippa-päivätehtävä siis päättyi klo 14:00. Ville jäi viimeiseksi hipaksi, johon tilanteeseen päätyi, kun Kristian löysi Villen makuuhuoneen eteiskäytävän takkinaulakosta ilmanpuhdistuslaitteen takaa. Juoksi ympäri taloa ja pihaa sen jälkeen kun BB kuulutti, että minuutti aikaa jäljellä, mutta kaikki olivat aika hyvin piilossa tai välttelivät. Lopuksi ei enää edes yrittänyt.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 15:16

Aikaisemmin:

13:00 DC1: Makuuhuoneessa Anu edelleen selällään sängyssä peittojen alla, Mira omalla sängyllään meikkaamassa ja Kevin omalla puolellaan pötköttelemässä.

Anu kertoo Helmerin ehdotelleen eilen, että hieroisivat kauppaa vastakkaisessa kulmassa olevasta Tupun parisängystä, tai kahden vuoteen yhdistelmästä. Mutta ei lähtenyt siihen juttuun mukaan. Oli ihmetellyt, kun Kevinkin oli kysellyt samasta. Eikä se olisi sen kummempi, siinäkin on vain kaksi vuodetta yhdessä. Jos Helmeri nukkuu nyt patjojen välissä, niin joutuisi sielläkin makaamaan niin.

Kevin (huvittuneena Anun avautumisesta): "Joo, Anu! I’m with you here!" (naurahtaa) "Kunnon raivo! Sit, älkää muuttako."

Anu selittää vielä tarkemmin, että oli ollut eilen peilien äärellä hiuksia laittamassa ja Helmeri oli tullut siihen, että "Pitäiskö meidän hieroo vähä kauppaa tosta kulmasängystä?" Anu oli ollut vähän että "Mitä?" Ajatellut, että nyt sillä on jokin salatehtävä. Ei kommentoinut siihen mitään. Sitten tunti eteenpäin, niin Kevin tulee: "Mmm! Oisko teistä kivaa, että teil ois tollanen parivuode?" Oli katsonut Keviniä pitkään ja epäilevästi.

Keviniä naurattaa. Voi kuvitella, että on kuulostanut epäilyttävältä. Mutta ei tiennyt Helmerin kommenteista mitään.

Anu oli vain ajatellut, että okei, nyt tätä tulee kahdesta suunnasta, mitä tämä on.

13:05

Kevinistä parisänkytyyppinen oma saareke Millan kanssa on ihan kiva, vaikka eivät olekaan pariskuntatyyppisesti talossa.

Anu: "Mut mun mielest on ihana, et Mira on meidän vieressä!"
Mira: "Mmh. Niin!"
Anu: "Ja se, et täs on... me ollaan täs symbioosissa, niin mun mielest se on kivempi ku se, et me eristäydyttäis tonne ja nuohottais tuolla."

Mira muistuttaa, että juuri aikaisemmin puhuivatkin tästä Jukan ja Eeviksen osalta. (Eilisessä keskustelussa makuuhuoneporukka totesi, että Jukka ja Eevis jäivät monille muille asukkaille vieraiksi kun viettivät alkuviikkoina niin tiiviisti aikaa vain keskenään. Tuula oli sitä mieltä, että Jukka oli vasta Eeviksen lähdön jälkeen käynyt tutummaksi muille asukkaille.)

Anu: "Kyllä. Ja siis... joo. En mä ees ajatellut tota, vaan mä vain ajattelin niinku että mikä must tuntuu hyvältä."
Mira: "Niin."

Kevin tulkitsee tämän niin, että Anu haluaa rajoittaa nuohoamista. Mirastakin tuntuu siltä, että jos pariskunta olisi keskenään erillisessä nurkkasänkysaarekkeessa, aiheuttaisi se helpommin sitä, että Anu ja Helmeri ovat siellä kahdestaan ja kaikki muut hengaavat yhteisessä siskonpedissä.

Anu voisi vaihtaa vaikka Tupun kanssa paikkaa, niin että itse menee sinne ja Tupu tulee hänen paikalleen.

Anu (hymyillen ja käsiään levitellen): "Nuohous... vähentyy entisestään!" (Keviniin katsoen) "Better?"
Kevin naurahtaa.
Mira (naurahtaen): "Ihanaa ongelmanratkaisukykyä!"

13:06

Anu istuu sängyllä peitoissa. Hieroo kasvojaan kädellään. Sanoo hiljaisesti "Joo." Katsoo Miran meikkaamista vieressään hetken. Painaa sitten pään polviinsa peittojen sekaan ja hengähtää ulos ynähtäen. Nousee taas istumaan. Kevin hyräilee jotain.

Anu (sängyllä peitoissa istuen): "Miks mua turhauttaa näin paljon?"

Vetää kädellä teatraalisesti suojamuuria kasvojensa ja rintansa eteen.

Anu (eteensä tyhjyyteen katsoen, itsekseen ja muille läsnäoleville jupisten): "Mikä on hätänä? Kaikki on hyvin!"
Kevin: "Hyväksy tunteesi."
Mira ehdottaa, että ehkä se on heidän lähestyvä häätönsä.

Anu: "Hyväksyn tunteeni. Mitkä mun tunteet on?"
Kevin: "Sä sanoit jo, et sä oot turhautunut."
Anu: "Niin."
Mira: "Embrace it."

Kevin ohjeistaa, että Anu voi toisaalta miettiä sitä syytä, siihen on ehkä jokin syy, mutta toisaalta ei kannata. Voi olla vain turhautunut.

Kevin: "Sä näytät kyl surulliselta. Ootsä surullinen?"
Anu: "Oon. Turhautuminen muuttuu suruksi."

Mira kysyy, tuleeko "noista tilanteista" morkkis. Anun mielestä ei. Silloin juhlien jälkeen ahdisti vain se, ettei muistanut, mitä oli tehnyt. Sinänsä tapahtumat eivät ahdista, kun muistaa ne.

Kiertokin on Anulla jotenkin sekaisin nyt. Kevin ehdottaa, että voi olla ihan stressistä. Anu toteaa, että tätä on tapahtunut kyllä aikaisemminkin. Mira kysyy kautta rantain, ettei ole mitään vahinkoa päässyt tapahtumaan talossa tai sen ulkopuolella. Anu kieltää, ei todellakaan ole mistään sellaisesta kyse.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 16:28

Aiemmin:

14:41 DC1: Retronurkkauksessa Anu ovea lähemmällä nojatuolilla viltti jalkojensa peittona, Kimmo ja Kristian sohvalla, Jukka televisioita lähemmällä nojatuolilla. Kimmo venyttelee ja liikuttelee vaikeasti jalkojaan, joista kumpikin on ottanut damagea hippaleikissä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Anu (toimitusta tarkkaillen): "Onks sul vaikeuksia?"
Kimmo (ähkäisten ja naurahtaen): "No vittu on!"
Anu: "Okei! Minkä--"
Kimmo: "Tuntuu niinku että... jalat kasvais."
Anu: "Kasvais?"
Kimmo: "Niin, tiäksä... semmosia kasvukipuja."
Anu: "Joo."

Anu: "Mitähän helvettiä. Entäs, mitä jos sä nostat ne niinku... seinää vasten?"
Kimmo on kokeillut sitäkin välillä. Nyt kun sai venyteltyä, on ihan OK.

14:42

Anu kysyy, onko Kimmolla enää röökiä. Kimmo vastaa kieltävästi. Anu ehdottaa, että voidaan hieroa Tupun kanssa vähän kauppoja.

Kimmo: "Pitäsköhän?"
Anu: "Kysy, et saak säki ilmasen... yhden kokeilun... kun se, sä oot kuullu huhuu, että--"
Kimmo: "Ai niin, mä en muuten saanu... ilmasta kokeilua!"
Anu: "Koska, sit sanot, et mä oon vähä kuullu, että osa on saanu ilmaisen kokeilun."

14:42

Kristian ja Jukka laskevat vieressä rahnojaan ja miettivät, ovatko nyt sujut. Molemmat laskevat jo sormilla. Anu huomaa tilanteen ja nostaa omatkin kätensä eteensä.

Anu: "Ootas!" (sormilla laskien) 'Keittiö, info, ruori, siivous...'"

Kimmo pohtii, paljonkohan rahnaa Tupulla on. Kimmo itse antoi sille yhden, jolla osti kolme röökiä.

Anu: "Oikeesti?"
Kimmo: "Jooh."
Anu: "Noin kallista?"
Kimmo: "Helvetin kallista."

Kuva

Anu (Kristiania osoittaen): "Mä myin tolle hei koko askin kahella rahnalla, ja Tupu saa yhen rahnan kolmesta röökistä!"
Kimmo: "Niinpä, niinpä!"
Anu: "Vittu mikä bisnesmuija!"
Kimmo: "Joo."

Kristian naurahtaa, että Anun ei ehkä kannata pankkiin töihin, sijoitusneuvojaksi ainakaan.

Anu: "Mutta mä ajattelin hei..." (käsiään nojatuolissa raukeasti levitellen) "...rakas ystävä... oma terveys..."
Kristian (hymähtäen): "Kiitos."

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Anu alkaa laskea sormillaan Krisu-tyyliin:
Anu: "Ystävät, terveys, rahnat..."
Kimmoa naurattaa.
Kimmo (luetteloa jatkaen): "Maine, kunnia--"
Anu: "Joo."
Kimmo: "--työpaikka..."
Anu: "Joo..." (laskemista jatkaen) "Julkisuus, öö, voitto, ..."

14:43

Kristian mainitsee Big Brotherin piiskarangaistuksen.

Kuva
Kuva
Kuva

Anu (vitsaillen): "Mua kiinnostais se piiska! Oon mä sen verran, sillai, tiäkkö... tykkään kivusta..."
Kimmo: "Sä oot tiäksä just semmonen... sadomasokisti!"
Anu: "Joo!"
Kimmo (hymyillen): "Ootko? Oikeesti?"
Anu (hymyillen): "Mmh."
Kimmo (naurahtaen): "Häh?"
Anu (hymyillen): "Häh."
Kimmo: "Siis sellanen... Fifty Shades of Gray -tyylinen vai?"
Anu (hymyillen): "No en mä tiiä..."
Kimmo naurahtaa ja osoittaa Anua sormellaan.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Anu vain haluaisi tietää, mikä se BB:n piiskaläppä oli. Kristiania saa piiskata kädellä yhdellä rahnalla, vyöllä kahdella. Anun mielestä siinä ei ole mitään tuhmaa, kun Kristian on ansainnut sen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Loka 2019 19:06

18:39 DC2: Helmeri ja Anu ovat olleet makuuhuoneessa hipsuttelemassa jo hyvän aikaa. Kuten kommentointiketjussa mainittiinkin, yhteisen PK-huonekäynnin jälkeen tunnelmat ovat olleet läheisiä. Ovat kuitenkin myös keskustelleet siitä, että liiallista yhdessäoloa pitää välttää, koska muuten he alkavat ärsyttää muita asukkaita niin kuin Jukka ja Eevis. Viikkotehtävät tässä onneksi auttavatkin.

Tästä huolimatta ilmeisesti myös suutelua on tapahtunut, koska Kristian ainakin kertoi pariskunnan tällaisista puuhista yllättäneensä. Kävi ilmoittamassa asiasta olohuoneeseen, josta lähti kokonainen ovestakurkkijalähetystö väliaikatarkistamaan tilanteen. Muitakin häiriötekijöitä huoneessa on liikkunut, kuten tupakalla käynyt Mira, joka jäi tuokioksi sängylleen Anun viereen vatsallaanmakuuseen tarkkailemaan tilannetta n. 30 cm etäisyydeltä.

Mira kysyy ovatko huulet rohtuneet ja tarjoaa huulirasvaa täydennykseksi. Mainitsee myös ohimennen että toinen omista tekoripsistä on hieman irti. Anu haluaa ottaa ne kokonaan irti. Mira ei halua, rajaukset menevät pilalle. Illalla saa ottaa irti, kunhan ei omista vedä. Esittää, kuinka Anu yrittäisi väkisin nyhtää omia ripsiä irti ja tulee elehtiessään vahingossa hipaisseeksi Anun rintaa kädellään.

Mira (naurahtaen): "Oho."
Anu (paidanrintamustaan katsahtaen, hymyillen): "Joo, se oli munkit."
Mira (naurahtaen): "Joo, huomasin!"
Anu (hymyillen, avujaan mainostaen): "Ihanan pehmeä!"
Mira nauraa.
Anu (hymyillen): "Ei niin pehmeä kuin sulla."
Mira (nauraen): "Silikoni on aika kova."
Anu: "..."
Mira (hymyillen): "On ne aidot."
Anu (naurahtaen): "Mä ajattelin just että mitä täs nyt tapahtuu. Paljastus!"
Mira (vakavoituen): "On ne aidot."
Anu: "Joo."
Anu (leikkisästi): "Saanks mä kokeilla? Mä en usko."
Mira: "Saat."

Mira kääntyy kyljelleen, jotta Anu pääsee paremmin kokeilemaan. Kokeilu tapahtuu etusormen päällä tökkien, Helmeri seuraa toimitusta Anun vierestä.

Sitten Anu tarttuu Miran antoisan kaula-aukon reunasta kiinni ja venyttää kangasta niin, että näkee sen sisälle paremmin. Helmeri, jolla on suora näköyhteys, kääntää päänsä häveliäästi pois ja purskahtaa naama punaisena nauramaan. Anu nauraa myös.

Helmeri (kasvot Anun olkapäätä vasten, hekottaen): "Jaahas!"
Anu (naurunsa lomasta): "Luontainen... reaktio, niinku..."
Helmeri (hymyillen): "Kukkuluuruu, joo!"
Mira (hymyillen): "No ni!"
Anu (arvioivasti): "Se oli tissit. Ihan tuntu luomulta!"

Helmeri nauraa Anun toista olkapäätä vasten, Mira melkein toista.

Anu (arvostavasti): "Kiitos!"
Mira (nauraen): "Mikä meit vaivaa?"

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”