32. Päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 02 Loka 2019 17:44

17.32 Makkarissa sammutettiin valot.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 02 Loka 2019 17:58

Postia sinisille.

Kuva

Kuva

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 02 Loka 2019 18:39

18:36 "Tämä on BigBrother. Päivätehtävä on päättynyt"

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 02 Loka 2019 18:42

Saivat selvitettyä neljä pulmaa, eli 120 rahnaa.

Ilmeisesti eivät kerro saaneensa äänestystilanteen. Punaiset olivat kuulleet varastohuoneen summerin, Jukka kysyy mistä kyse, Milla kertoo että olivat saaneet yhden pulman lisää.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 02 Loka 2019 19:12

Mira kaivoi äänestyslapun sohvatyynyn alta. Näyttänyt sen jo Kimmolle keittiössä ja nyt Anulle makkarissa

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 02 Loka 2019 19:37

Milla, Mira ja Tupu makkarissa. Mira itkee vuolaasti (ilmeisesti äänestystilanteen takia?).
Edit. Mira on ainakin pahoittanut mielensä Krisulle, kun Mira oli äänestystilanteen nähtyään sanonut, että Kimmo ainakin on varmaan pahoillaan jos Mira on häätöäänestyksessä, johon Krisu oli todennut "Ei Kimmo ole tullut tänne ystäviä hakemaan".

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2019 22:03

zilipippuri kirjoitti:
02 Loka 2019 19:37
Milla, Mira ja Tupu makkarissa. Mira itkee vuolaasti (ilmeisesti äänestystilanteen takia?).
Edit. Mira on ainakin pahoittanut mielensä Krisulle, kun Mira oli äänestystilanteen nähtyään sanonut, että Kimmo ainakin on varmaan pahoillaan jos Mira on häätöäänestyksessä, johon Krisu oli todennut "Ei Kimmo ole tullut tänne ystäviä hakemaan".
19:19 DC2: Keittiössä Kristian (sininen) ja Milla (sininen) saarekkeen takana kaappeja tonkimassa ja laittamassa jotain hiukopalaa itselleen. Mira (sininen) saapuu paikalle.

Mira: "Mä aattelin näyttää sen jutun noille nyt--"
Kristian (anovasti): "Älä näytä!"
Mira: "--mikä sielt tuli."
Milla: "Älä!"
Mira: "Miksei?"
Kristian (päätään puistaen): "Älä näytä."
Mira: "Miksei?"
Milla (kieltävästi): "M-mmm!"
Kristian: "Me sovittiin niin."
Mira: "No mä en sopinu."
Kristian: "No--"
Mira: "Tupu ja... Tupu on mun kans, niinku, samaa mieltä, että nytte näytetään."
Kristian: "Miks?"
Mira: "Koska... ei se oo reiluu."
Kristian: "No mut voidaanhan me näyttää se myöhemmin."
Mira: "Mitä?"
Kristian: "Voidaan me näyttää se myöhemmin."

Kristian ajattelee, että näytetään vasta sitten kun saadaan ottaa puvut pois. Mira ei ymmärrä, miksei voi näyttää nyt. Kristianille on ihan sama sinänsä, mutta ei ole sitä mieltä, että kannattaisi nyt näyttää. Miran mielestä voidaan näyttää, koska ne, jotka eivät saa stressata (siniset) ja joilla on huono, paska tilanne (eli Mira itse ja Tuula), ovat jo lapun nähneet, eikä siitä siten ole tehtävän kannalta haittaa, jos Jukka (punainen), Kimmo (punainen) ja Ville (punainen) saavat oman tilanteensa tietää.

Kristian: "Niin, no totta. Ihan sama mulle, vittu. Tee miten haluut."

19:19 DC2

Mira lähtee keittiöstä kohti makuuhuonetta. Kristian jää keittiösaarekkeen taakse jupisemaan asiasta Millalle, joka istuu nyt keittiön pöydän äärellä syömässä.

Kristian (lautasta mikrouunista ulos ottaen): "Nää kyl vittu muuttuu, nää niinku asiat aina silleen, et jotain päätetään ja sitte muuttuu--"
Milla (naurahtaen): "Mut Krisu, ihan sama mitä sä oisit sanonut, niin Mira ois kumminki näyttänyt."
Kristian: "Niin on."

Kristianille on ihan vitun sama. Vituttaa vain kun kukaan ei oikein pysy yhteisissä päätöksissä. Aina kun jotain päätetään, niin ollaankin että "Hei, kyllä mulle tuli paha mieli! Minä haluan tuota! Eiku kyllä minä haluan! Kyllä minä olen sitä mieltä!" Milla komppaa.

Kristianin mielestä mielipiteensä pitäisi sanoa siinä vaiheessa kun asiasta neuvotellaan. Jos jokainen rupeaa aina sooloilemaan, niin se on aina sitä, että sooloillaan.

Milla: "Jep. Mä oon kyllä samaa mieltä."

Kristiania myös ärsyttää, että nyt Mira ja Tupu ovat makuuhuoneessa punaisille kuin laupiaita samarialaisia ja sanovat varmasti, että "Me halusimme näyttää tämän teille! Nuo keittiön väki ei!"

Kristian (puoli-itsekseen naristen): "Vittu. Vitun vesipäitä kaikki!"

Millaa naurattaa.

19:20 DC2

Milla pohtii, että tuosta tulee varmaan vitun paska fiilis häntäpäässä oleville. Kristian myöntää että varmasti, mutta toisaalta ainakin lapussa olevat Kimmo (19.81% kannatus) ja Ville (30,13% kannatus) saavat nyt ainakin tietää, etteivät olleet viimeisenä. Milla pohtii, että Jukkaa (8,23% kannatus, hyvin lähellä Miran (7,79% kannatus) viimeistä sijaa) ja Kimmoa asia tuskin hetkauttaa millään tavalla.

Mira saapuu takaisin keittiöön. Miran mielestä Kimmoa saattaa hetkauttaa jopa negatiivisesti se, että tietää Miran olevan alimpana. (Ajatuksena on kai se, että kaveeraavat talossa tupakkapaikalla niin paljon.)

Kristian (keittoa ruokapöydän äärellä lusikoiden): "No jaa. Voi olla. Kantsii kysyä Kimmolta sitä."
Mira (epäuskoisella "kuulinko oikein" -äänensävyllä): "Mitä?"
Kristian: "Niin että Kimmoa hetkauttais se, et sä oot alimpana? Kantsii kysyy Kimmolta sitä."
Mira syö omenaa hiljaisena.
Kristian: "Mä uskon et Kimmo ei oo tänne tullut kavereita hakemaan. Vaikka samaan aikaan röökillä käytteki!"

Mira istuutuu ruokapöydän päähän ompunlohko kädessään.

Mira: "Niin mut--"
Kristian: "Miks toski piti rupee nyt sooloileen? Mä just sanoin Millalle et joka asiasta tääl on semmonen, et jotain... muka päätetään, ja sitte joku päättää-- "
Mira: "Miksi joka asias pitäis kuunnella mitä sä haluut tehä?"
Kristian: "No ei tarvikkaan--"
Mira: "'Nyt päätetään näin, ja nyt päätetään näin, ja rahoja ei jaeta ja rahat jätetään ja--'"
Milla: "(jotain epäselvää) Toi oli kaikkien yhteinen päätös."
Mira: "En mä päättänyt tätä."
Kristian: "Se oli kyl yhteinen."

Kristian: "No mikset sä sanonu mitään sillon ku se sovittiin? Sillee, et, sä olit vaan vittu (epäselvää) 'No mä haluun röökille! Ovi auki!'"
Mira: "No jos oli tarkotus et me ei stressata--"
Kristian: "Mmm-mm."
Mira: "--niin mikä ongelma sillon sit on, et punasil... mä ymmärrän sen, kun sillon kun oli toisin päin, ja me nähtiin se, sillon sitä ei kerrota — ja silti se kerrottiin! Mut ei mun toimesta."
Kristian: "Joo-o! Just tää!"
Mira: "Niin mitä 'just tää'?"

Kristian selventää, että eipä ole juuri toimittu hänen mielihalujensa mukaan.

Kristian: "Kuinka monta kertaa ollaan oikeasti toimittu niin kuin minä haluan? Ei ihan hirveen monta kertaa. Mulle se on ihan sama miten tääl vittu toimitaan. Mua vaan vituttaa se, kun päätetään-- "
Mira: "No mutta älä ny ragee tästä! Et jos mä--"
Kristian: "Emmä ragee!"
Mira: "--haluun kertoa ihmisille, siitä, et mä olen niinku--"
Kristian: "Herranen aika, mä en ragea nytte, vaan mä yritän kertoa sulle, että mun mielestä on erikoista, että täällä koko aika ollaan päättämässä jotain, ja sit kun päätetään, niin siihen palataan puolen tunnin päästä, et 'Joo, minä olen kyllä sitä mieltä, että tämä täytyykin tehdä toisella tavalla.' En sano--"
Mira: "Mut mä en päättänyt!"
Kristian: "En puhu nyt sinulle, en puhu kenellekään yhdelle henkilölle, vaan joka vitun asiassa, järjestelmällisesti."
Mira: "Niin. No mä en päättäny tätä asiaa, ja sit viel mun mielestä se, et--"

Milla: "No niin mut et sä voi aina sanoa, et 'mä en päättänyt'. Et jos me yhes on voitu keskustella asiasta, niin sä oot sen aikaa hiljaa."
Kristian: "Mm."
Milla: "Et sä voi aina sanoo... et sä voi sen jälkeen olla, et 'mä en päättänyt', siinä tilanteessa."
Mira: "No mutta en mä päättäny."

Milla toteaa, että olisivat he sanoneet mitä tahansa, Mira olisi kuitenkin tehnyt sen.

Kristian: "Niin. Sä periaatteessa päätit nyt sen päätöksen. Sä teit nyt tän päätöksen!"
Mira: "Niin teinki!"
Kristian: "Niin. Miks pitää aina tehä niinku sä haluat?"

Mirasta päätöksen aiheena ollut asia koskee tällä hetkellä eniten häntä itseään, koska on viimeisenä. Eilen kun viimeisenä olivat Milla ja Tupu, silloinen sininen joukkue tiesi asiasta jo ennen kuin illalla ilmoitettiin pelastuvat. Silloinen tilanne oli huonompi, koska senaikainen sininen joukkue sai sitten stressata asiasta, mutta nyt kun se tuli suoraan tämänhetkisille sinisille, niin mitä väliä sillä sitten on, kuinka paljon punaiset stressaavat tai eivät.

Kristian: "No sulla ainaki stressitasot nyt nousee."

Mira myöntää, että niin ovat nousseetkin, mutta ei pääse röökille, kun BB pitää ovea kiinni. Ja nousivat jo kirjeen tultua. Kristian kehottaa Miraa ottamaan nuuskaa ja hengittämään rauhallisesti. Mira ei halua nuuskaa.

19:23 DC2

Kristian nousee pöydästä ja kävelee keittiösaarekkeen taakse hakemaan mukiin lisää vettä. Tahtoo vielä puhua yhteisistä päätöksistä.

Kristian: "Kun jos täällä jokanen aina toimii silleen ku haluaa, niin meillä ei ole ikinä mitään yhteistä ymmärrystä. Ja jos jokainen aina päättää... puol tuntii päätöksen jälkeen päättää, että minulle ei kelpaakaan tämä--"
Mira: "Niin mut miten me tehään yhteinen päätös pimittämällä tietoja niinku puolelta väestöltä."

Kristian toteaa, että heillehän se lappu tuli, eikä (toiselle) puolelle väestöstä. Puolella väestöllä oli hyvin selkeä ohjeistus olla makuuhuoneessa, ja lappu tuli heille.

Mira ihmettelee, missä on kielletty olemasta kertomatta toiselle puolelle. Kristianille on aivan sama oikeastaan edes keskustella tästä, koska ei kuulu punaiseen porukkaan, eikä kuulunut myöskään listaan. Hänelle on ihan vitun sama. Ei halua jatkaa asiasta keskustelua, tästä nousee vain stressi.

Kristian (soppaa lusikoiden): "Tää on ihan päätöntä vaan. Sano sillon kun keskustellaan asiasta, jos olet jotain mieltä. Silloin pääset vaikuttamaan."

Mira katselee Kristianin lusikointia pöydän päästä leuallaan käteensä nojaten, eikä sano mitään. Puuskahtaa sitten "Juuuh!" ja häipyy keittiöstä.

Milla toteaa, että ei jaksaisi tiskata. Keittoakin on jäljellä vielä. Kyllä sen joku kohta syö.

19:25 DC2

Milla on jo melkein poistumassa keittiöstä, mutta Kristian vinkkaa hänet takaisin.

Kristian: "Milla!"

Milla palaa ruokapöydän äärelle.

Kristian (ääntään madaltaen): "Oonko mä ihan paska jätkä jos mä sanon noin?"
Milla: "Mitä'?
Kristian: "Oonko mä ihan paska jätkä jos mä sanon noin?"
Milla: "Ei ku mä oon ihan samaa mieltä!"
Kristian: "Hyvä. Kiitos!"

19:26 DC1: Makuuhuoneessa Mira (sininen), Anu (punainen) ja Tuula (sininen). Mira asettautuu sängylle ja kertoo kahdelle edellämainitulle, että Kristian suuttui hänelle, kun hän näytti lapun Anulle. Tuula kysyy täsmennystä. Mira täsmentää, että sen vuoksi, kun hän kuulemma menee tekemään jotain omia päätöksiä toisin kuin on yhdessä sovittu.

Milla saapuu keittiöstä makuuhuoneeseen ja asettautuu Anun kainaloon. Anu varoittaa, että punaisessa puvussa on jo heidän molempien kainalohiet (Anulla on tiimien vaihdon jälkeen yllään Millan vanha punainen puku).

Tuula kysyy Millalta, tuliko eripuraa (ehkä tietämättä, että Milla oli Kristianin kanssa samalla puolella, eikä vain neutraalina tarkkailijana).

Milla (hieman vaikeana): "Noh... en mä nyt tiedä miten... ehkä oli vain... eri näkemys aiheesta."
Mira (vakavana): "Niin. No kuinka paljon sä halusit päästä eilen kertomaan ihmisille, et sä oot siellä?"
Milla (vakavana): "Nii-in. Nii-in."
Mira: "Niin. Ja sä ootki menny kertoon sille... vääräl puolel joukkuetta." (alkaa mennä itkuiseksi) "Huusiks sulle joku eilen, että 'vittu, että miks sä oot menny sanomaan'?"
Milla (vakavana): "Joo."
Mira (itkien): "No en mä oo ainakaan huutanu! Mul tulee tosi paha mieli, koska tää on niinku..." (niiskuttaen) "...koska mä oon itte siel nyt viimesenä. Mul on tosi paha mieli ja mä haluisin puhuu ihmisten kanssa siitä."
Milla: "No kyllä... mä tiedän! Ja sen takia mä kerroinki sille ihmiselle jonka kans mä halusin puhua siitä!"
Mira: "Niin! Mut miks mulle pitää sit huutaa siitä, et yhdes ollaan tehty päätös. Ei kukaan, vittu, niinku... en mä oo missään vaihees sanonu, et 'joo, ei puhuta'."

Mira kertaa, että päätöksen syykin oli outo. Punaisten täytyy stressata, joten piilotetaanpa heiltä kaikki informaatio. Millasta kyse Kristianin kritiikissä oli vain yleisesti siitä, että yhdessä tehdyt päätökset on joku puolen tunnin päästä pyörtänyt omin päin.

Mira (kyyneleitä pyyhkien): "Niin. No mut mun mielest täs on vielä kaiken lisäks se, et ne ihmiset, ketkä ei mitenkään liity siihen päätöksen tekemiseen, tai mist aiheest niit päätöksiä tehdään, niin kun esimerkiks täl hetkel Kristian, niin ei ois mitään sananvaj... oikeutta sanoo noist asioist yhtään mitään ko hän on ollut vittu turvassa saatana maanantaista asti!"
Milla: "Mm. Mut siis mää niinku--"
Mira: "Niin helppo... helppo se on sieltä vittu huudella!",

Mira nousee sängyltä, porhaltaa makuuhuoneen ulko-ovelle, muistaa, että se on edelleen lukittu ja pyörtää takaisin.

Mira (tuskaisena nyyhkäisten): "VITTU!"

Mira palaa sängylle kyykkyasentoon istumaan. Itkee myös sitä, että tuntuu ihan vitun hyvältä, kun menee sanomaan, että uskoo Kimmon olevan tilanteesta pahoillaan, niin sanotaan, että luuleeko että Kimmo on tullut talosta kavereita hakemaan. Tuula ja Anu eivät oikein saa itkulta selvää, mistä on kyse.

Milla selventää, että Mira otti vähän itseensä siitä, mitä Kristian keittiössä Kimmosta sanoi. Pitäisi vain Kristianin kanssa päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei ollut Kimmon mielipide, vaan Krisun mielipide. Tuula silittelee itkevää Miraa lohduttavasti.

Mira vielä itkee, että ensin saa tietää, että katsojat eivät tykkää, ja sitten vielä sanotaan, että talossakaan ei ole kavereita. Mirasta ei ole reilua, että osalta porukasta yritetään pimittää tietoa. Milla sanoo, että kävi läpi ihan samat fiilikset eilen.

Milla toteaa, että keskustelu keittiössä meni ihan hyvin siihen asti kunnes Kristianilta tuli se Kimmo-kommentti. Ei se ollut ihan reilua Miraa kohtaan. Tuula toteaa, että kyllä se vielä napsahtaa Kristianillekin omaan nilkkaan.

19:28 DC2

Kristian avautuu samasta yhteisten päätösten tekoaiheesta retronurkassa majaileville Kimmolle, Jukalle, Villelle, Helmerille ja Kevinille.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Loka 2019 22:30

22:27 Ainakin DC2
Kuuluu kun Milla kirkuu päikyssä

Muut epäilee säikyttelyä. Krisu epäilee kirjettä, Villen mielestä Milla voi kirkua mitä vaan.

22:33 DC1
Milla tulee päikystä palkkiorahojen kanssa. Jakavat kaikkien kesken.
a walking disaster

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 02 Loka 2019 22:53

Big Brother kuulutti Villen ja Millan olevan turvassa häätöäänestyksestä.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 02 Loka 2019 22:54

Kolmantena päivänä häätöäänestyksestä pääsee turvaan... *rumpujen pärinää* *jännitys tiivistyy* ... Ville ja Milla


Turvassa häätöäänestyksestä ovat:

Kevin (30.9.)
Kristian (30.9.)
Helmeri (1.10.)
Anu (1.10.)
Ville (2.10.)
Milla (2.10.)

--------------------------------------------------------
Häätöäänestykseen joutuu tällä hetkellä:

Mira
Kimmo
Jukka
Tuula

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 02 Loka 2019 23:03

Anu teippailee asukkaiden päiden kuvia jääkaapin oveen. Jukan, Kimmon, Villen, Miran ja Tuulan kuvat laitoi ainakin. Kamera vaihtui retronurkkaan.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 02 Loka 2019 23:22

Taloon näytetään useita twiittejä. Yksi saa aikaan varsin äänekkään reaktion. Epäilevät että peitettynä on Milla. Mutta Mira muistaa päiväyksestä että se saattaisikin olla hän.

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Loka 2019 00:19

Mira-Krisu-konfliktista vielä lyhyesti:

20:24 DC1: Kimmo tulee makuuhuoneeseen lohduttamaan sängyllä makaavaa Miraa. Oli vasta äsken kuullut Millalta, mitä Krisu oli sanonut. Se on hirveää, ei ollut mitään perää siinä todellakaan. Kimmo halaa Miraa sänkyyn päin. Mira itkee Kimmon halauksessa.

Kimmo: "Ja niinku mää sulle sanoin aamulla, että se on parempi ettei tiedettäis mitään noista... tuloksista, eiks niin."

Mira ei saa itkultaan kommentoitua mitään.

Kevin: "Kyllä se totuus sieltä aina tulee ilmi, myöhemmin."

Kimmo vielä toteaa yleisesti makuuhuoneporukalle, että Millan ja Miran kanssa aamulla juteltiin siitä, että jos välituloksia taloon tulee, niitä ei kerrottaisi eteenpäin. Mira kuitenkin toteaa, että tällä kertaa ne tulivat suoraan siniselle tiimille. Tulivat ikään kuin väärälle joukkueelle.

21:02 DC1: BB: "Tämä on Big Brother. Ulko-ovet ovat nyt auki." Mira hakee takin ja menee heti pihalle.

21:09 DC1: Makuuhuone. Kimmo kertoo makuuhuoneporukalle (Anu, Kevin, Tuula), että se, ettei hän olisi talosta hakemassa mitään ystäviä, ei ole todellakaan hänen mielipiteensä, ja oli käynyt sanomassa Krisulle, ettei tämän tule puhua hänen suullaan enää jatkossa.

21:10 DC1: Makuuhuone. Tuula kuuntelee Kevinin lotisevaa hernekeittomahaa.

21:11 DC1: Kimmo pui makuuhuoneessa Millan, Jukan, Kevinin ja Anun kanssa Krisun Miralle hänestä sanomaa juttua.

21:21 DC1: Mira palaa makuuhuoneeseen tupakalta. Sanoo, että ei enää ahdista ollenkaan, kun ovet ovat auki ja pääsi pihalla käymään.

21:13 DC2: Kristianin ja Miran sovintokeskustelu. Kristian istuu retronurkkauksen nojatuolissaan kädessään nippu sormusdatatulosteita (graafeja päivän mittaan koetuista stressitasoista, joka asukkaan sormuksesta erikseen). On keskustellut tulosdatasta sohvalla pötköttelevän Villen kanssa. Mira saapuu paikalle.

Kristian pyytää anteeksi Kimmo-juttua. Ei ollut tarkoitus sanoa asioita niin vittumaiseen sävyyn. Ja totta kai olisi kiva päättää kaikki koko porukalla, mutta tässä nyt on ollut tämä tiimijako ja siihen liittyvä arpominen päällä.

Mira kertoo, että itsellä oli taas se, että kun ovet ovat kiinni, tuntee olevansa kuin häkkieläin. On edellisinä päivinä punaisessa tiimissä ollessaan stressannut itseään ajattelemalla ahdistavia ajatuksia ulkomaailman ystävien hylkäämäksi joutumisesta. Sitten tuli tuo äänestystilanne ja siellä viimeisenä olo, ja sitten vielä päälle Kimmo-juttu.

Kristianilla ei ollut tarkoitus puhua Kimmon puolesta, eikä tuottaa pahaa mieltä. Kristian on silti siltä mieltä, että yhteisesti päätetystä on pidettävä kiinni. Mira kuitenkin kokee, että helppo Kristianin on puhua ja tehdä nimeämisäänestysväliaikatuloksia koskevia itseensä liittymättömiä päätöksiä, kun ei itse ole häätöäänestyksessä, ja on ensimmäinen, joka pääsi turvaan.

21:15 DC2: Kristian aloittaa spekulaation siitä, että nimeämisäänestysvälitulokset saattavat olla väärennettyjä muiden paitsi pelastuneiden osalta. Turha stressata sitä, huomenna se selviää.

Myös taloon saadut tulosteet sormusdatasta näyttävät Kristianin mielestä hyvin erikoisilta. Kristian analysoi tuloksia pitkään, mikään ei tunnu graafeissa ja numeroissa täsmäävän talon tapahtumiin.

Kristian plärää tulosteita ja analysoi pitkään ja hartaasti.

Kristian: "Tää ei voi pitää paikkaansa!"

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 03 Loka 2019 00:48

22:25 DC2 Sikarikerhossa tehtiin paperilennokkeja. Helmeri antoi yhden Jukalle: ”Se on lennokki joka ei lennä. Kokeileppa heittää.” Jukkapoika otti ja kiskaisi lähietäisyydeltä suoraan Anua silmäkulmaan. Naurulla selvittiin.

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”