30. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Syys 2019 18:01

Asukkaiden piti valita kaksi asukasta katsomaan kauhuelokuvaa, yksi asukas sinisistä ja yksi asukas punaisista. Asukkaat valitsivat Kimmon ja Millan. Kimmo ja Milla siirtyivät varastohuoneeseen, josta he menevät katsomaan jotain elokuvaa Rediin.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 30 Syys 2019 18:01

Postia.

Pelottaako. Valitkaa joukostanne kaksi asukasta joista toinen on punaisesta ryhmästä ja toinen sinisestä ryhmästä. He pääsevät elokuviin katselemaan kauhua. Aikaa valinnalle on viisi minuuttia, tämän jälkeen valitut asukkaat käyvät varapissalla, ja siirtyvät varastohuoneelle odottamaan lähtöä.

Terveisin, Big Brother.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 30 Syys 2019 18:10

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 30 Syys 2019 18:36

Kylmää suihkua.

Kuva

Kuva

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Syys 2019 19:05

19.00 Twiitti olohuoneen telkkariin:
Kuva
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2019 19:42

Aiemmin:

18:51 DC1: Olohuoneessa läsnä Ville, Jukka, Anu, Kevin (kaikki sinistä tiimiä) sekä Mira ja Helmeri (molemmat punaista).

Taloon on saatu varastohuoneesta "Piinapenkki"; tuoli, jolla jokaisen asukkaan täytyy käydä kerran päivässä istumassa ja jolla istuessaan asukkaan täytyy antaa muiden asukkaiden kysyä vapaavalintainen kysymys johon tulee vastata totuudenmukaisesti. Ensimmäinen vastaus on ilmainen, mutta lisääkin voi kysyä maksamalla rahnan jokaisesta kysymyksestä kysymyksen kohteelle erikseen.

Asukkaat kysyvät siniseltä matalan stressin tiimiltä yhdentekeviä kysymyksiä, kuten "oliko sulla mukava asento tässä". Sitten vuoroon punaisen stressitiimin Helmeri:

Jukka: "Hemmi?"
Mira: "Haluuksä tulla... piinapenkkiin?"
Helmeri (hymyillen): "Voin mäki mennä."

Helmeri istuu piinapenkille. Yleisössä kaikki muut, mukaanlukien Anu. Jukka esittää kysymyksen:

Jukka: "Onks sulla ikävä sun eksää?"
Helmeri (hymyilee muikeana): "Hmmmmm!"
Anu (hymyillen, sohvan eteen istumaan asettuen): "Hmmmm?"
Kaikki katsovat kohti piinapenkillä punanaamaisena istuvaa hymyilevää Helmeriä odottavasti. Naureskelevat hieman. Kysymyksen kysynyt Jukka hymyilee muikeana myös.
Helmeri (vakavoituen): "No... joo!"
Jukka (hyväksyvänä nyökytellen): "Mmh!"

Jukka (käsiään levitellen): "Joo. Se oli siinä!"
Helmeri (nauraen): "Kiitti tästä!"
Muitakin naurattaa.
Jukka: "Mutta kyllä sen ymmärtää, ku te ootte hyviä ystäviä kuitenki."
Helmeri (myöntelevästi): "Joo, just. Joo!"
Jukka (naurahtaen): "Mutta ehkä pikkusen stressitaso... saatto...."
Helmeri (nauraen): "Joo! Se on just ku ollaan me hyvii ystävii vielä kuitenki."
Jukka: "Joo."

Anu ei halua mennä heti perään piinapenkille, vaikka siniseltä tiimiltä ei pahoja kysytäkään.
Jukka: "Kevinilt kysyttiin, että onko sen hiustenharjaaminen kivaa, ja multa kysyttiin, et oliks mulla täs mukava asento."
Ville: "Ja multa kysyttiin, että rauhoittaako tää mua... tää neulominen."
Anu (hiukan vaisusti hymyillen): "Käyks kohta? Mua ärsyttää istuu tohon penkkiin."
Helmeri (varmistellen): "Kuhan... kuhan silleen, et sulla on kaikki hyvin?"
Anu (edelleen mietteliäästi hymyillen, mutta Helmeriä silmiin katsahtaen): "Joo!"

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Syys 2019 19:52

19.48 Uusi Twiitti
Kuva

19.59 Seuraava Twiitti:
Kuva
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 30 Syys 2019 20:30

sormukset vietiin varastohuoneeseen "purettaviksi".

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 30 Syys 2019 22:52

Turvassa Big Brotherin viikon viiden häätöäänestyksessä ovat: Kevin ja Kristian!

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 30 Syys 2019 23:22

Tarina testamenttasi rahnansa Kevinille.

Kuva

Kuva

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2019 23:39

Kauheasti ei ole tästä päivästä rapottu, mutta todetaan yhteenvetona, että muut asukkaat — Jukka, Kristian ja Tuula etunenässä — ovat taidokkaasti luoneet taloon näytettyjen twiittien perusteella (ja niistä vielä paisuttelemalla) Helmerille illan mittaan mielikuvan, että se olisi humalassa sanonut perjantain bileissä jotain tosi törkeitä kommentteja sekä Anusta erikseen että talon naisista yleisesti; sellaista äijäläppää, josta kohteet varmasti pahoittaisivat mielensä, ja joista anteeksipyyntö on paikallaan.

Helmeri on nielaissut syötin koukkuineen. On nyt tuskaillut sitä, kun muut eivät suostu tarkemmin kertomaan, mitä on täsmälleen sanonut, jotta voisi käydä pyytämässä asianosaisilta anteeksi. Muut asukkaat ovat Helmerille sanoneet, että asiaa ei kannata käsitellä nyt, eikä ole kivakaan käsitellä muiden edessä, vaan vasta viikkotehtävän loputtua. Helmeri toki itsekin ymmärtää, että se on viikkotehtävän kannalta eduksi, joskaan ei tiedä, että koko juttu on hiukan paisuteltu.

Näin on tehty siksi, jotta Helmerikin saataisiin hetkeksi pois itselleen tyypillisestä positiivisuudestaan — se kun kuuluu punatiimiin, jonka pitää stressata ja olla ahdistunut. Ja tunnontuskissa ja morkkiksessa Helmeri onkin nyt kärvistellyt.

Huijaus on kaikkien muiden asukkaiden paitsi Helmerin tiedossa. Myös Anua on pyydetty olemaan Helmeriä kohtaan vähän kylmä ja etäinen. Tuula on jo supatellut Kristianille, että hän ei kovin kauaa jaksa tätä katsella, vaikka oli asiaa itsekin pokkana edistämässä.

Kimmon ja Millan elokuvista paluun jälkeen puna- ja sinitiimi ovat sopineet pysyttelevänsä erillään eri huoneissa. Se on järkevintä, jotta stressitasot saadaan pysymään oikeilla suunnilla. (Kimmo ja Milla pääsivät Redissä sijaitsevaan elokuvateatterin privaattinäytökseen katsomaan kauhuelokuvan. Koska olivat eri tiimeistä — toinen matala- ja toinen korkeastressisistä, toisen piti pelätä ja toisen nauttia. Milla olikin pelännyt ja Kimmo lähinnä naureskellut.)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2019 23:47

22:24 DC1: Vähästressinen sinitiimi (Kimmo, Kevin, Anu, Ville, Jukka) jutustelee makuuhuoneessa nukkumaanpääsyä odotellen. Puheenaiheena ovat olleet lempihedelmät ja -vihannekset.

Anu on suorittanut iltavoimistelua sängyllään, mutta nyt asettunut aloilleen.

Kimmo: "Mikä perunanvalmistustapa on mieluisin? Niinku ranskalaiset perunat, perunamuusi, lohkoperunat--"
Jukka: "Mä kyllä tykkään kermaan tehdystä muussista."
Kimmo: "--kermaperunat, valkosipuliperunat."
Kevin: "No kyl mun on ehkä silti pakko sanoo ranet."
Myös uuniperunat ovat Kevinin herkkua.

Ville: "Noooooh... oisko sitte kuitenki... perimmiltään muusi. Mutta--"
Kimmo: "Mä tykkään kans muusista."
Ville: "--lohkoperuna tulee hyvänä kakkosena."
Kimmo: "Mä tykkään muusista."
Jukka: "Kunnon voihin ja kermaan tehty muussi!"
Ville: "Joo, oikein. Taikka sitte niinku ylivieskalaisittain perunapuuro, että se on vähä niinku... se ei oo aivan... niinku semmonen kuohkea muusi."

22:25

Kimmo (muusikommenttia Anultakin odottaen): "Anu?"

Anu makaa kädet niskan takana selällään sängyllään ja katselee kohti kattoa.

Anu: "Ei pysty puhuun."
Kimmo: "Vai nukahditko sä jo?"
Jukka: "Mitä?"
Anu: "Ei pysty puhuun nytte."
Jukka: "Okei..."

Anun silmät kiiltelevät vähän kosteina. Helmerin huijaus ja koko tweettijupakka ilmeisesti hiukan hämmentää Anua. Vai olisivatko lapsetkin ajatuksissa. Tai Jukan piinapenkkikysymys Helmerille eksän kaipuusta ja Helmerin myöntävä vastaus siihen. Muut tiimiläiset toki huomaavat Anun mielentilan, mutta keskustelu kuitenkin etenee seuraavaan aiheeseen:

Ville: "Lempipihvi!"
Jukka: "Kyl--"
Ville: "Mukaanlukien kastike!"
Jukka: "Kyyyllä se joku naudan... sisäfilee... jollain... pippurikastikkeella, tai... kunnon sellaisella bearnaisekastikkeella on aika kova se."
Ville: "No seki on hyvä. Mä sanosin... chateaubriand... ja medium miinus!"

Juttu pihveistä jatkuu vielä hyvän tovin.

22:27

Kimmo kysyy silmiään räpyttelevältä Anulta jotain nuuskapurkkiin liittyvää. Anulle se on OK.

Ville: "Tarvitsä, Anu, jotain halausta... tai..."
Anu: "En."
Ville: "...jotain?"

Anu: "Mulla meinas tulla itku, mut sit se ei tullukkaan." (hymähtää)
Kimmo: "Mut itkuhan oli hyvä juttu."

(Viikkotehtävän ohjeistuksessa on mainittu itku eräänä stressin helpottajana.)

Anu: "Niin, no sit ku mä aattelin, et nyt ku se ei tuu, niin..." (naurahtaen) "...onks se nyt sit viel kahta kauheempi juttu!"
Kevin (naurahtaen): "Voi ei!"

22:33

Ville kyselee Anulta vielä tarkemmin, mikä sitä äsken itketi. Se ärsytti, että mikki ei toimi. Koko ajan tulee kuulutuksia. Tuli sellainen riittämättömyyden tunne, mitä tekee väärin, mitä ei osaa painaa. Sitten alkoi ajatella, että nyt tulee liian huonoja ajatuksia ja alkaa stressaamaan, ja se pitäisi lopettaa tehtävän takia. Ja siitä tuli sellainen pallo.

Kimmo: "Mmh. Eiks se oo ihan hölmöä et tulee."
Anu: "On. Ja sit ku mä ite tiedostan sen."

Ville oli luullut, että jotain vakavampaakin oli tapahtunut. Anu naurahtaa, ettei vain ollut hajuakaan siitä, mistä muut olivat ympärillä puhuneet. On aika kova syyllistämään itseään.

22:34

Anu nojaa päätään viltin alla olevan Jukan lonkkaa vasten.

Jukka (Anun päätä silitellen): "Pääsitkö sä nyt yhtään fiilaan... tota Hemmiä tos? Ooksä käyny siinä korokkeella?"
Anu: "Joo."
Jukka: "Saiksä yhtään viestittyä sille?"
Anu: "En."
Jukka: "Okei. No mutta... te nukutte kuitenki vierekkäin."
Anua: "Näin."
Jukka (naurahtaen): "Ehkä se Hemmi siitä tajuaa, että et sä ny varmaan kovin pahalla päällä oo!"
Anu (naurahtaen): "No en!"
Jukka: "Luulis ainaki."
Anu: "Niin."

Kimmo: "Niin ymmärsiköhän se Hemmi yhtään... ideaa?"
Jukka: "Ei?"
Kimmo: "Ei vai?"
Anu: "En mä usko et se ymmärs."
Kimmo: "Mm."
Anu: "Sit se jotenki vähä turhauttaa, ku... niinku..."
Kimmo: "Niih."

Anu: "Ja sitte Krisu oli siinä: 'Anu hei! Sä et nyt voi mokaa tätä! Mä sanoin Jukalle ja Eevikselleki sillon laivatehtävässä, et ihan oikeesti, et sä et nyt sit mo... Hemmin kaa mokaa tätä!'"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Mä olin silleen, 'Joo? Asia kunnossa!'"
Siitä oli sitten tullut Anulle vähän harmistusolo myös.
Jukka: "Joo, se on kyl ärsyttävä." (naurahtaa)
Kimmo (hymähtäen): "Joo, on se. On se."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”