29. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

29. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 01:44

00:09 DC1: Muut nukkuvat. Tarina palasi kylppäristä hampaidenpesulta makuuhuoneeseen, mutta lähti sitten vielä takaisin muun talon puolelle. Selvästi on käynnissä jonkinlainen mahdollisesti viimeisen yön fiilistelykierros.

Tarina viipyilee hetken peltikäytävässä, jonka seinällä olevia häädettyjen asukastoverien kuvia hetken aikaa katselee. Sitten käy keittiössä laskemassa juomapulloon vettä ja saapuu olohuoneeseen, jossa on sinikajoinen, tunnelmallinen yövalaistus, ja tietenkin myös punaisena kajastava Big Brother Suomi -logo takkatelevisiossa.

00:12

Tarina istuu korkealla kaarisohvan selkänojan päällä olevalla tasolla oviseinän nurkassa mietiskelemässä. Ohjaaja hakee Tarinaan eri kameroista eri kuvakulmia.

Hetken päästä Tarina asettautuu viltin alle puolimakaavaan asentoon samalle tasolle, käteensä nojaten.

00:26

BB: "Tämä on Big Brother. Tarina, mene nukkumaan!"
Tarina: "Fine!"

Tarina nousee sohvalta ja painelee kylppäriin ja vessaan.

00:29

Tarina palaa makuuhuoneeseen...

00:31

...ja asettautuu lopulta yöpuulle.

Kevin ja Milla häiriintyvät Tarinan liikkeistä ja pyörivät sängyssään levottomasti, Milla lähtee vessaan. Kevin makaa silmät auki. Myös Helmeri on vielä hereillä ja Anukin vähän liikehtii, nukkuvat lähekkäin kasvot vastakkain.

00:33

Helmeri kääntyy erilleen Anusta.

Millakin palaa sänkyyn ja asettautuu uudestaan Kevinin viekkuun, käsi Kevinin rinnan yli heitettynä. Kevinin oma kämmen on Millan kyynärpään päällä.

00:35

Makuuhuoneessa alkaa olla rauhallista. Tarina on kuitenkin vielä hereillä. Makaa selällään sängyllään toinen käsi pään takana silmiä räpytellen ja mietiskellen. Häätöäänestys taitaa askarruttaa.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 29 Syys 2019 11:10

n. klo 10:40 Päivätehtävä: Nelijalkaiset
Ryhmä yksi pistää käsiinsä sukat.Nelijalkaisina otuksina he eivät voi käyttää omia käsiään jokapäiväisissä toimissaan vaan kaksijalkaiset asukkaat ryhmä kaksi tekevät ne heidän puolestaan.vain vessassa käydessää saa sukat ottaahetkeksi pois. vuoro vaihtuu Big brotherin ilmoituksesta. ryhmä yksi: kimmo, ville, milla, tuula ,anu ja mira. ryhmä kaksi: helmeri, jukka, tarina, kevin ja kristian.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 29 Syys 2019 12:31

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 14:08

13:55 DC2: Tarina reflektoi ja meditoi ulkoterassilla. Aina välillä kuvataan Tarinaa silmät kiinni, välillä koko ruudun täyttävää BB-silmäkangasta, joka on kiinnitettu rakennuksen ulkoseinälle. Ikään kuin nämä kaksi osapuolta kävisivät jonkinlaista hiljaista henkien taistoa.

14:03

Tarina pitää edelleen silmiään kiinni.

BB: "Tämä on Big Brother."
Tarina avaa silmänsä.
BB: "Tarina, rikot sääntöjä--"
Tarina (harmistuneella äänellä, käsiään levitellen): "En riko!"
BB: "--Lopeta välittömästi!"

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 29 Syys 2019 14:15

BB kuulutti, Kristian, varastohuoneen ovi on nyt auki. Varastohuoneesta löytyy työkalusarja.

Hommiin perkele, hihkaisee Krisu, jes. Kato ainoo remonttitaitoinen täs talos niin täytyy joku vastuutehtävät ottaa. Oven sulkijapumppu huollon tarpeessa.

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 14:24

14:13 DC1: Kädellinen Kristian ja perässä seuraava sukkakätinen sorkkaeläin Ville ovat yrittäneet säätää kylppärin oven ovipumppua varastohuoneesta saaduilla työkaluilla, koska ovi ei loksahda pumpun voimalla ihan nätisti loppuun saakka kiinni, vaikka pumpussa loppukiihdytys onkin. Säätövaraa ei kuitenkaan ole ulkopuolelta riittävästi, pitäisi päästä itse pumpun sisään. Siihen ei nyt ole mahdollisuutta, joten tekevät sen mitä voivat ja vievät työkalut takaisin varastohuoneeseen.

Varastohuoneessa on pyykkejä kuivaajassa, joten nyt kun huone on auki, ottavat ne mukaansa ja vievät kylppäriin kuivumaan loppuun. Sen jälkeen parivaljakko suunnistaa keittiöön, jossa Kristian vaihtaa keittiön käsipyyhkeen.

Ville (pyyhettä koukkuun asettelevalle Kristianille): "Kyl vähän, tiäkkö... sais olla jotain... tekemistä ja duunaamista. Enemmän ku tää tämmönen sorkkiminen."
Kristian (pyyhekoukkujen muotoilusta): "Nää näyttää mustekaloilta!"
Ville: "Niin on. Kastemula!"
Kristian: "Gulag."

Kristian: "Ootsä koittanut gulagia ikinä."
Ville: "Gulag?"
Kristian: "Eiks se oo jotain venäläistä ruokaa?"
Ville: "Eeeee..."
Kristian: "Semmonen, niinku, liha-"
Ville: "Gulaggi on taas semmonen, venäläinen, joku... joku työntekijä."

Parivaljakko poistuu keittiöstä käytävälle.

Kristian (kylppärin oven kohdalla Villestä erkautuen): "Mää käyn paskalla."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 15:13

14:39 DC2: Keittiösaarekkeen takana Tarina, Kristian ja Anu. Kaksi viimeksimainittua ovat kädellis-sorkkaeläinpari. Kristian syöttää sukkakätiselle Anulle lusikalla jotain — ehkä leseitä tai puuroa, ei oikein näy. Anu hyräilee hiljaisen tyytyväisenä syöttämisen lomassa ja vähän jammaileekin elekielellä, sorkkia heilutellen.

Kristian (samanlaisella äänellä kuin hoivakodin työntekijä): "Sorkkaeläimelle juotavaa? Pistetäänkö tästä juotavaa mukaan?"
Anu (suu täynnä syötävää): "Mm-mh!"
Kristian (laskee vettä lasiin): "Tarvitaanko sen enempää tätä... pestä pilliä, huuhdella?"
Anu pudistaa päätään.
Kristian: "No vähän huuhtaisen kuitenkin..."

Kristian huuhtaisee pillin ja asettaa sen juomalasiin.

Kristian: "Voinks mä Anu katetroida sun tämmösellä pillillä?"
Anu (suopeasti): "Mmh!"

Kristian: "Mennäänkö tänne?"
Lähtevät keittiöstä olohuonetta ja retrosohvaryhmää kohti. Kulkuväylää lähempänä olevalla retronojatuolilla istuu Milla, sohvalla Kevin ja Mira. Kristian asettaa Anun juomapillivesilasin retrosohvapöydälle.

Kristian: "Tosta voikin sitten juoda."

Anu polvistuu sohvapöydän eteen juomaan pillillä.

14:39

Kristian istuu televisioita lähempänä olevaan retronojatuoliin, haukottelee ja valittaa väsytystä. Taas illalla ei sitten väsytä yhtään ennen kahta yöllä, tänään on taas se päivä.

Milla, Anu ja Mira suunnittelevat jonkinlaista Tuttu juttu -parileikkiä.

14:41

Anu tarvitsee nuuskan huuleen. Poimii rasian varpaidensa väliin tiiliverhoilupätkän päältä seinän vierestä. Potkii nuuskapurkkia kohti Kristiania.

Kristian: "Annatsä tänne sen vai?"
Anu (naurahtaen): "Joo."
Kristian: "Annatsä laittaa sen sun huuleen vai?"
Anu: "Joo."
Anu polvistuu lattialle Kristianin nojatuolin juurelle.
Kristian: "No sitte huuli auki... no niin... onko valmis?"
Anu: "O."
Kristian nostaa Anun huulta ja asettaa nuuskapussin huulen alle. Anu muikistelee hymyillen nuuskan suussaan parempaan asentoon ja asettuu sitten istumaan Kristianin nojatuolin eteen, tämän polvien väliin. Kristiania hymyilyttää ja Anukin vähän naurahtaa.

Kristian (huvittuneena huokaisten): "Voi voi..."

Kristian (todeten Anun jämähtäneen tuolinsa äärelle; samalla sössöttävällä lepertely-hellittelyäänellä jolla lemmikeille puhutaan; Anun päätä taputtaen): "Ai se tuli siihen! Voi kiva sorkkaeläin siinä! Voi ihanaa!"
Anu nostaa sorkka-sukkakäsiään ja heiluttaa niitä innokkaasti.

14:41

Mira: "Mut tää tuntuu musta niinku enemmän rangaistukselta ku päivätehtävältä."

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 29 Syys 2019 16:14

N. 16.08: Sumutorvi soi, päivätehtävässä vuoronvaihto.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 29 Syys 2019 17:12

Retronurkkauksessa Mira, Jukka, Krisu, Helmeri ja Anu. Myös Ville pyörii ympärillä. Jutut ovat levottomia ja vaihtelevat huonoista vitseistä meikkaamiseen. Mira on pessyt Krisun ja Helmerin aiemmin hänelle laittamat meikit pois ja meikkaa uudestaan.

Mira ennakoi, että suorassa lähetyksessä pääpuheenaiheina ovat perjantain bileet ja talon uusi rakkauspari.

Mira luettelee meikkejä, joita on jo laittanut kasvoihinsa: Primeri, punaisenpeitto, meikkivoide, puuteri, contour...
Anu: Mikä on contour?
Krisu: Vittu, sä oot nainen, miten sä et tiedä tommosta?
Mira (naurahtaen): Hän ei ole oikea nainen!
Useampi naurahdus
Jukka: Että ihan vaan tiedoksi, Helmeri!
Vielä pieni naurahdus porukalta, sitten tulee hiljaista.
Anu: ...Mutta ei kaikki meikkaa.

Ville kääntää puheen muualle ja poistuu, Krisu aloittaa tyypillisen shownsa.

Helmeri meni marraskuussa kihloihin, tammikuussa varasivat kirkon. Morsiolla oli jo häämekko hankittuna, kun ero tuli. (Helmeri siis kertoo näitä asioita Anun kanssa sylikkäin sohvalla maaten.)
Paljastuu, että Helmeri oli kosinut exäänsä Kanariansaarilla, "oli aika romanttinen setting".
:thumbsup

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 29 Syys 2019 18:59

tuula tehnyt lihapiirakat nakeilla helmerille ja krisulle. Pojat syö suoraan lautasilta.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 29 Syys 2019 19:07

Kuva
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 19:34

Aikaisemmin:

18:52 DC1: Keittiössä saarekkeen takana Tuula ja Anu, ruokapöydän saarekkeen puoleisessa päässä sorkka-sukkakätinen Tarina, jota Mira meikkaa ja multapenkin puoleisessa päässä Ville, Kristian ja Helmeri katselemassa palapelien asukaspromokuvia.

Kristian toteaa, että omat viikset näyttävät tuuheammilta kuin ne oikeasti ovat. Helmeri puolestaan näyttää Kristianin mielestä ylivoimaisesti nuorimmalta.

Helmeri: "Kimmo näyttää kyl tosi nuorelta täs kans!"
Ville: "Se on... se on ihan niinku... ettei se oo Kimmo ollenkaan."
Helmeri: "Joo, eri näkönen. Kimmo on... ehkä eniten eri näkönen."

Kristian: "No eipä Villekään näytä kuin joltain 28-vuotiaalta, ehkä."
Ville: "Eeen kai mä nyt niin nuorelta näytä tossa!"
Kristian: "No kakskytäkaheksan mä heittäsin tosta!"
Ville: "Se on varmasti... se on jotain photoshoppia."
Kristian: "Mä sanoisin et kakskytkaheksan."

Ville: "Tää on tuonu viisi... viis vuotta ikää kaikille. Kymmenen vuotta. Kaikille kymmenen vuotta ikää!"
Kristian: "Eevis näyttää täs ihan iteltään. Mut tossa toises kuvas sillä on vähä semmonen... ilkikurinen ilme."
Helmeri: "Kimmo näyttää ihan pikkupojalta."
Kristian: "Niin näyttää. Nuorelta autokauppiaalta!"

18:53 DC2: Samaan aikaan olohuoneessa Jukka ja Kimmo keskustelevat kaarisohvalla. Kuulevat keittiöstä kommentteja Kimmon promokuvista.

Kimmo (Jukalle, läppänä): "Nyt ne puhuu paskaa tuolla... meikäläisestä. Pitäskö mennä huutaan... että mitä vittua?"
Jukka: "Nyt alotat sen psykologisen pelin."
Kimmo: "Joo."
Jukka: "Meet silleen, tota... 'Tuo, tuutko käymään täällä?'."
Kimmo: "Mm."
Jukka: "Ja sitte syötät sille jonku, että 'Hei--"
Kimmo: "Joo."
Jukka: "'--ootko miettiny tällästä asiaa?'"
Kimmo: "Mm."
Jukka: "Ja jätät sen vaan... ni... roikkumaan et--"
Kimmo: "Joo."
Jukka: "--siihen, ja sitte--"
Kimmo: "Joo."
Jukka: "Sitte vaan sanot, et 'Kannattaa miettiä.'"
Kimmo: "Mm."
Jukka: "Ja tota... katot mitä tapahtuu."
Kimmo: "Mm."

Jukka: "Sitte teet jolleki toiselle saman. Mut--"
Kimmo: "Mm."
Jukka: "--sanot sille hieman eri lailla sen asian."
Kimmo (ovelasti hymyillen): "Mm. Käyn kysyys, et 'Onks täällä ihmisiä kehen sä et voi luottaa?'"
Jukka: "Joo. Joku tällänen."
Kimmo: "Sit ihan sama mitä se vastaa."
Jukka: "Joo."
Kimmo: (jotain epäselvää, ehkä "Tota mä mietin kans.")
Jukka: "Joo. Joo." (naurahtaa tuhahtaen)
Kimmo: "Mä oon miettiny ihan samalla lailla."
Jukka: "Kyllä."

18:54

Jukka (huokaisten): "Ai että!"
Jukka: "Sitte meet... päivän päästä, tai parin, silleen että 'Ooksä miettiny sitä?'"
Kimmo: "Niin."
Jukka: "Ja se on silleen, et 'Joo'."
Kimmoa hykerryttää.
Jukka: "Sitten sanot, että ku sä huomasit yhen jutun--"
Kimmo hekottaa.
Jukka: "Mutta sä et ihan vielä viitti sanoa."
Kimmo: "Joo. Siitä ei voi puhua, koska... you know."
Jukka (naurahtaen): "Mm. Mutta tota... 'ollaan oikeilla jäljillä'. Ehkä joku tällänen."

Jukka: "Sitte vielä sanot, että jos viittit seurata tilannetta."
Kimmo: "Mm. Tarkkailla vähän. 'Mä kattelen vähä sivummalta'."
Jukka: "Joo. Joo."

Jukka: "Ja sitte laitat kaks tyypp-- silleen, niinku, että 'Ookko huomannu, että--"
Kimmo: "Mm."
Jukka: "--Tuula vähä seuraa sua?'" (hekottaa) "'Mä oon huomannu tälläsen!'"
Kimmo (hekottaen): "Joo!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 20:05

19:51 DC2: Keittiössä sorkka-sukkakätinen Tarina ja kädekäs Anu, joka täyttää Tarinalle vihistä. Äsken oli juuri juttua siitä, että Tarina mahdollisesti lähtee tänä iltana, mutta puheenaihe vaihtuu taas tulevaan, jos ei lähdekään:

Tarina: "Ootsä käyny paljon sikarikerhossa?"
Anu (puolikuiskaavalla äänellä): "En!"
Tarina (niinikään puolikuiskaavalla äänellä): "En mäkään! Pitäskö mennä yhes joku päivä?"
Anu: "Joo! Mennään!"
Tarina (kuiskaten): "Ois kivaa."
Anu: "Niin ois."

Anu: "Mä en ikinä jaksa valvoo niin myöhään--"
Tarina: "Etsä oo kertaakaan ollu sikarikerhos?"
Anu: "--mä arvostan niin paljon unta."
Tarina: "Hei, ollaan joku ilta--"
Anu: "Joo."
Tarina: "--päätetään yhes et tänään mennään--"
Anu: "Joo."
Tarina: "--ja sit mennään!"
Anu: "Joo."
Tarina: "Joo."

Tarina: "Mä kerran yritin--"
Anu: "Mut mun mielest niinku--"
Tarina: "Mä kerran yritin Kevinin kaa mennä, mut sit se kerho oli just sillon peruttu."
Anu: "Ai jaa!"
Tarina: "Mä en tiedä johtuiks se meistä."
Anu: "Eei!"
Tarina naurahtaa.
Tarina: "En mäkään--"
Anu: "Eiks se ollut just se joku--"
Tarina: "En mäkään usko."
Anu: "--masennusilta."
Tarina: "Joo."

Tarina: "Mut kerran mä olin viis minuuttii."
Anu: "Joo, mäkin oon käyny siin silleen istuun, mut mä oikeesti niin arvostan unta--"
Tarina: "Joo, sama homma! Sama homma!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 20:27

Kristianilla on päällä yleisluontoinen vitutus. On puhunut siitä sekä keittiössä Kimmon ja Tuulan kanssa että olohuoneessa monen muun ihmisen kanssa. Ei voi määritellä yksittäistä syytä mistä johtuu. Johtuu kaikesta, nyt myös kädessä olevista sukista. Vertaa oloaan promokuvaansa: se elämänilo, mitä näkee silmissään kuvassa, ei ole enää läsnä, kun katsoo peiliin. Kokee myös olevansa laitostunut.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 20:45

20:43 Asukkaat on kutsuttu kaarisohvalle.

BB: "Tämä on Big Brother. Päivätehtävä on päättynyt."

Sukkakätiset saavat ottaa sukat pois käsistään.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 29 Syys 2019 22:15

BB-talosta neljäntenä häädetään... *rumpujen pärinää* ... *Jännitys tiivistyy* ... Tarina.

Kiitos Tarina tästä upeasta neljästä viikosta.

Avatar
Bella Chi
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 30 Elo 2010 14:05

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Bella Chi » 29 Syys 2019 22:18

Kevin hyperventiloi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 22:20

Tarinan lähdön jälkeen Kevin hönki ja nyyhki hetken aikaa kaarisohvalla kuin hengenahdistuskohtauksen saaneena. Myös Milla itkee.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 29 Syys 2019 22:20

Kuva

Kuva

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 29 Syys 2019 23:02

Varastohuoneessa oli odottamassa (ilmeisesti nimetyissä?) laatikoissa sormukset asukkaille. Ota sormus, jätä laatikko, kuului ohje. Sormuksia tulee pitää sormessa aina paitsi käsiä pestessä tai suihkussa käydessä. Sormea saa vaihtaa, ja sormusta saa pitää kaikissa muissa sormissa paitsi peukalossa.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Syys 2019 23:32

23:18 DC2: Retronurkassa Kimmo tasanteella kaarisohvan vieressä, Tuula ovea lähemmässä nojatuolissa, Helmeri & Anu sohvalla ja Kristian vakiotuolissaan. Ville käy pikaisesti esittelemässä Minigrip-pussiin säilömiään rintakarvoja. Ilmeisesti oli luvannut, että saa epiloida, jos vielä säilyy talossa.

Tuula: "Mistä se Minigrip-pussin on napannut?"
Kristian: "No en mä tiedä mitä vittuu sillä on ollut mukana tänne tullessa..."

Kimmo: "Ja sit ku on seuraavat bibikset, niin lukitaan noi absolutistit ja vähän juovat tuonne sviittiin..."
Anu: "Joo. Hyvä idea."
Muut myöntelevät.
Kristian: "Tai vessaan."
Anu: "Kaikki jotka raportoi..."
Kristian: "Kustaan pihalle ja lukitaan vessaan."
Kimmo: "Joo."

Kimmo kysyy Anulta ja Helmeriltä (ehkä lähinnä Anulta), tulkitsiko väärin tilannetta, että näitä alkoivat suorassa ärsyttää kyselyt ja kommentit talosuhdekuvioistaan. Kun oli siitä itse vähän muille asukkaille ärähtänyt.

Anu (kulmia kurtistaen, sitten naurahtaen): "No... tietysti, mitä vähemmän valokeilassa, sen parempi! Tavallaan."

Kimmo kertoo, että asiasta oli keskusteltu ulkona tupakkapaikalla ja porukka oli siinä ymmärryksessä, että jos asia ärsyttää, niin pariskunta siitä mainitsee. Anu on sitä mieltä, että kyllä varmaan sekä hän että Helmeri osaavat siitä sanoa sitten, jos alkaa ärsyttämään.

Helmeri (kylpytakissa, pää Anun sylissä, ykskantaan): "Mä oon aika kovanahkanen. Huudelkaa vaan, saatana."
Kristian hähättää.
Kristian: "Mä tykkään tosta asenteesta!"

Anu levittelee käsiään ja kysyy, mitä hän nyt voi sitten sanoa siihen, jos häntä sattuisi jossain tilanteessa ärsyttämään.

Kimmo: "Että 'pliis, älkää'."
Kristian: "Etkä sano, että 'pliis, älkää', vaan silleen, et 'Nyt vittu loppu!'"

23:19

Anu kuitenkin selventää, että jos asiasta puhutaan, niin (käsiään levitellen) mitä siihen nyt sitten sen kummempia. Se on varmaan ihan hauska läppä sitten, vähän kuin Kimmon iltavahvuuslaskenta ja kuppikuntien toteaminen.

Kristian: "Sä näytit vähän surulliselta."
Kimmo: "Mm-mmh."
Anu (hymyillen): "Siis mua vain kuumotti se, et jos se Elina heittää sielt jotain... mitä mä en vaikka muista."

Kristian (epäuskoisen tietäväisenä nyökytellen): "Mm-mh. Mä näin."
Anu: "Niin."
Kristian: "Mä näin."
Anu: "Se mua kuumotti. Ei mua muu kuumottanu."

Puheenaihe vaihtuu. Toteavat, että enää 10 jäljellä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2019 00:04

23:48 DC1: Olohuoneessa Milla, Kimmo, Tuula, Jukka, Mira, Kristian, Anu, Helmeri ja Kevin.

Milla näkee vilahduksen ulkona liikkuvasta hahmosta, mutta se onkin vain Ville. Heittävät, että olisikin uusi asukas. Ainakin Anu ja Tuula pitävät tätä pelottavana ajatuksena. Mirasta se olisi siistiä.

Anu kertaa, että kun oli tullut taloon, siellä olivat jo Tarina, Timo ja Ville. Oli kävellyt ihan kauhuissaan pitkin talon pääkäytävää ja miettinyt, että mikä tunneli tämä on.

Anu: "Et onks tää joku vitsi. Ja sitten se Timo tuli tohon noin ja mä mietin, että toi on varmaan joku työntekijä, joka vie mut tyyliin seuraavaan paikkaan."

Muita naurattaa.

Anu: "Sit se oli vaan et 'Timo!', ja sit mä olin silleen et... sit Tarina tuli sinne, et 'Hei, mikä sun nimi on?' 'Anu' 'Saanks mä keksiä siitä, että Anu Aurinkoinen!' Ja sit mä olin silleen, et mitä vittua täällä tapahtuu!"

Porukka repeilee.

Kun Jukka oli tullut taloon, Tarina oli vienyt hänet heti ensi töikseen innostuneena katsomaan keittiön kasveja. Jukka oli ollut vähän "mm-mmmmh!".

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”