28. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 28 Syys 2019 03:04

Kuva

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 28 Syys 2019 03:11

Helmeri ja Anu huojuivat toisiaan vasten kuin hitaita tanssien. Pari pusuakin vaihtui jälleen. Helmeri valitteli kauheaa päänsärkyä. Suoritutuivat pihalle, kun muut jo tulivat röökiltä. Porukka kerääntyy olkkariin istuskelemaan. Helmeri vetää viltin päänsä yli ja asettuu selälleen keskelle lattiaa, jalat osin Anun sylissä.
Kimmolla ja Tuulalla oluttölkit edelleen kädessä ja naureskelevat jollekin jutulle. Jukka liittyy tähän porukkaan.

Anu ja Helmeri päättävät mennä nukkumaan. Helmeri: "Mä rakastan teitä kaikkia" - Tuula: "Ethän rakasta".
Kimmo:"Aletaan juomaan"

Helmeri päätti pistäytyä jääkaapilla matkalla nukkumaan. Jääkaapin ovi jälleen auki koko ajan, kun keittiössä touhuaa (talon tapa, olen huomannut) :roll: Hemmi ei meinaa tolpillaan pysyä, mutustelee jotain jääkaapista samalla kun seisoo avonaisen oven edessä ja pitää tukea kaapin reunasta toisella kädellä. Kamerassa vilahtaa Anu, joka jo makkarissa vällyjen alla silmät ummessa.
Helmeri poistuu viimein keittiöstä sanoen itsekseen "okei". Matkalla haroo vessanovenkahvaa pariin otteeseen, ennen kuin käsi osuu ripaan ja pääsee horjumaan vessaan sisälle.

Kamera siirtyy olkkariin, jossa trio jatkaa jutusteluaan. Pian Hemmi hoipertelee takaisin olkkariin, Kimmo yrittää maanitella Hemmiä sänkyynsä nukkumaan: "Mee mun sänkyyn, mä tulen kohta perästä". Vielä viimeiset halit ja hyvänyöntoivotukset ja Helmeri suoriutuu makuuhuoneeseen.

Kimmon mikki rätisee ja kohisee todella häiritsevästi, Tuulalla ja Jukalla keskustelut naisista, jotka peittyy ikävästi Kimmon mikin mökään. Jukka äsken sanoi että muuttaa oikean naisen perässä vaikka Inariin. Nyt säädetään myös Tuulan mikkiä, joten jutuista ei kuule mitään :thumbsdown
Jukka kertoo voivansa asua Jyväskylässä, Turussa tai Lahdessa, muttei Helsingissä tai Tampereella. Helsinki on liian kiireinen. Toistaa voivansa muuttaa oikean naisen perässä vaikka Inariin. Tietää työllistyvänsä missä tahansa "Mä olen duunari". Tuula toteaa "varmasti kun Jukka löytää ihanan naisen - en sano ketään - niin Jukka pitää naisestaan hyvää huolta".

Kimmo lähti makkariin tarkistamaan tilanteen. En ehtinyt nähdä mikä tilanne Anulla ja Helmerillä oli käynnissä Kimmon saapuessa paikalle, mutta Kimmon poistuttua juttelevat jotain (ei kuule mitä - Isoveli kuuluta sääntörikkomuksesta!) ja kyhnäävät läheisissä tunnelmissa. Ei kuitenkaan vaikuta siltä, että humppakihnutusta olisi tapahtumassa. Ville pyörii levottoman oloisena sängyssään.

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 28 Syys 2019 03:31

Tässä vielä tämä pieni pusu 3.05

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 28 Syys 2019 03:42

Olkkarin keskustelussa äänet kiihtyy (en nähnyt ihan mistä lähti), Tuula huomautti Jukalle että voisi olla oma-aloitteisempi mitä tulee yhteisiin hommiin talossa. Jukka alkaa kiihtyä selittäessään, ettei tunge keittiöön tuputtamaan apuaan, jos viisi tyyppiä on jo tekemässä ruokaa. Jukka oli tänään myös tyhjentänyt tiskikoneen, mutta hän ei tee siitä numeroa ja tule Tuulalle erikseen asiasta kertomaan ja jos kukaan ei tekisi ruokaa, niin hän menisi ja tekisi :roll:
Kimmo huomauttaa, että sellaiset "tuo mulle kuppi kahvia" -pyynnöt saattavat ärsyttää muita. Jukka selittää että se on sellaista kulttuuria "tuo kuppi kahvia, ei et, no mä haen ite".. Aiheesta vääntely jatkuu. Jukan ei tarvitse todistella kellekään, että osaa tehdä ruokaa. Tuula lupaa, että pysyy poissa keittiöstä kaksi päivää.

Makkarissa nukutaan somasti lusikassa.

Tuula: "Käydääks herättää kaikki nukkujat?" Kimmo: "Käydään eka röökillä ja sit mennään herättää kaikki"

3.53 Jukka-sentrinen keskustelu Jukan ja Tuulan välillä jatkuu pihalla :roll: Kimmo on enemmän sivustaseuraaja. Myös Jukan ja Eeva-Leenan suhdetta talossa käsitellään Tuulan analysoidessa ja Jukan selitellessä.
Jukka: "Mua ei kiinnosta mitä musta ajatellaan" (seksistä talossa) Tuula: "Niin että muna edellä." [smilie=a_chuckle.gif]
Tuula: "Te ette missään vaiheessa Eeviksen kanssa myöntäneet että teillä olisi mitään tunnetta mukana, mutta minä sanon siihen että haistakaa pitkä vittu! Kyllä tällainen vanha karppikatse (??) näkee"

Kimmon johdolla siirryttiin sisälle retronurkkaukseen ja uusia tölkkejä sihauteltiin auki. Matkalla sisälle kolmikko pohti kuka on tullut taloon voittamaan ja ovat sitä mieltä että Kristian ja Mira. Jukka siis aiemmin julisti ettei häntä kiinnosta voittaminen enää pätkääkään.
Jukka kysyi Tuulalta mitä hän on tullut hakemaan talosta (nyt mikrofonien kohinaa ym. häiriötä niin paljon, että puheesta vaikea saada selvää). Tuula on mielestään kova luu, joka pärjää talossa varmasti. Kimmoakaan ei kiinnosta mitä muut hänestä ajattelee "kaikista vähiten täällä talossaolijoiden kesken". Jukka röhnöttää tympääntyneen näköisenä nojatuolissa (koska ei ole enää keskustelun fokuksessa?).

Jukka sai käännettyä keskustelun takaisin itseensä, Tuula avautuu taas Jukan muiden hyysättävänä olemisesta: "Onks sitä teetä, onks sitä kahvia, onks sitä sämpylää? NO VITTU EI OLE! MENE ITSE TEKEMÄÄN NIITÄ!" Jukka: "Niin, miks mä muuttaisin sitä mikä mä oon" :noup:
Jukka selittää ettei käske ketään tekemään mitään puolestaan, mutta se on hänen tapansa puhua. Kimmo:"Ymmärrän, mutta se on se syy miksi sä olet häätöäänestyksessä" Jukka: "Ihan sama!". Jukan mielestä on täysin ok, jos joku pyytää häntä hakemaan itselleen jotain vaikka.
Kimmo sanoo ettei ole yllättynyt siitä, että Jukka on häädössä. Jukka komppaa ja sanoo ajatelleensa jo edellisellä viikolla olevansa ja se oli shokki, kun Eevis olikin äänestyksessä "hänen sijastaan". Alkoivat yhdessä miettiä sitä kuinka Ville ja Tarina ovat olleet jo useammassa äänestyksessä. Jukka: "Nyt liikutaan harmaalla alueella" Kimmo: "Ei puhuta nimeämisistä mitään".

Jukka kysyy Tuulalta haluaako tämä voittaa kisan, johon Tuula vastaa "tietysti haluan". Jukka kysyy miksi, mutta Tuula vain jankkaa takaisin "miksen haluaisi". Tuula kysyy miksi Jukka edes kysyy haluaako hän voittaa "Miksi sä luulet että mä olen täällä? Että leivon parit sämpylät tuolla ja lähen himaan"

Keskustelu kiertää kehää.. Uudelleen mainittiin taas Tarinan ja Villen nimettynä olemiset, jonka kautta päästiin taas siihen kuinka Eeviksellä ja Jukalla varmasti oli tunteita toisiaan kohtaan ja nyt Jukan järkytys Eeviksen putoamisen johdosta kerrotaan kansalle jo viidettä kertaa.

Kimmo sai tökättyä Jukkaa sanomalla, että selkeästi näki, että Jukkaa häiritsi häätöäänestykseen joutuminen. Jukan äänenkorkeus ja volyymi nousevat heti pari pykälää "Ai miten niin näkee?" Kimmon mielestä Jukka oli selkeästi jonkin aikaa rikki. Jukka kiistää kaiken.

Klo 4.27 Tupu ollut jo jonkin aikaa vessassa. Jukka ja Kimmo jatkaneet jutustelua. Kimmo räveltänyt kädessään ilmapalloa, josta keksi alkaa ottaa helium-hatseja, johon Isoveli reagoi nopeasti kuuluttamalla sääntörikkomuksesta. Suunnittelivat röökille menoa ja Tupukin tuli vessasta. Jukka oli menossa vessaan, kun BB kuulutti asukkaat nukkumaan - Jukka: "Haista paska, me ei olla menossa vielä aikoihin minnekään".
Tupu meni nukkumaan ja Kimmo tupakalle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Syys 2019 04:28

Aikaisemmin:

01:52 DC2: Retronurkassa Kimmo ja Tuula sohvalla, Anu ja Helmeri lattiatasolla, Mira kulkuväylää lähemmässä nojatuolissa ja Jukka retrotelevisioita lähemmässä nojatuolissa.

Anun ja Helmerin paritus ei meinaa ottaa onnistuakseen, vaikka läsnäolevilla muilla asukkailla on tähän kova tahtotila. Anu on hyvässä laitamyötäisessä ja Helmeri tuhannen kännissä. Molemmat istuvat lattialla lähekkäin retrosohvan edessä ja käyvät hiukan hitaalla.

Kuva

Jukka: "Hemmi! Hemmi! Mä annan sulle vinkin."

Helmeri: "Mmh."

Jukka: "Jos sä haluat suudella... jotain kaunista naista... niin yritä! Se läpsäsee sua poskelle... jos ei hän halua suudelmaa..." (naurahtaa) "...ja sillon, jos se ei arvosta. Koska joskus sä saat sen suudelman."

Kimmo (Helmerille): "Mikä homma?"
Helmeri (naurua äänessä): "Tää oli varmaan niinkun 'ei'... tää oli varmaan 'ei', tämmönen."
Jukka: "No kokeile! Kyllä se... pari kertaa vaatii. Läpsäsyt tulee niinku aina. Se on 'ei'."

Tuula (Anulle; äidillisen opastavasti): "Mieti Anu oikeesti (jotain epäselvää) kirkuu kaikki, et ku sä oot Hemmiin (jotain epäselvää)"
Kimmo (edessään istuvaa Anua päästä kääntäen): "Anu, katoppa tänne päin!"
Anu istuu käytävänpuoleisen retronojatuolin ja retrosohvan välissä lattialla. Kääntyy katsomaan Kimmoa, tukka sekaisin. Laittaa samalla huulirasvaa. Hymyilee vienosti. Ihan ei voi olla varma, ymmärtääkö puhetta.
Kimmo: "Ymmärräksä?"
Tuula: "Tajuuksä hömppeliini?"
Kimmo: "Tajuuksä vitun blondi?"

Anu ei vastaa hetkeen mitään. Hymyilee vain Kimmolle ja härvää huulirasvatuubinsa kanssa.

Kuva

Anu: "No mitä sä--?"
Mira (edelleen nojatuolissaan istuen, sormia Helmerille napsauttaen ja vaivihkaa Anun selän takana sanoja ääntäen): "Iske kii!"
Anu kuulee Miran ohjeen ja toistaa sen naurahtaen, kun pitää sitä huvittavana.
Mira (Anulle, toruen): "Älä sinä kuuntele minua! En mä sulle puhunut."
Helmeri (lattialta, kännisellä äänellä): "Siis Anu on tosi hyvän näkönen."
Mira: "No ni!"

Mira viittoo Anun takaa nojatuolilta Helmerille iskevällä eleellä, että "käy kimppuun", kun Anu ei katso sinne päin. Näyttää puolitiedottomalle Helmerille lisääkin rohkaisevia eleitä ja tehostaa niitä sormien napsautuksilla.

Kimmo (Anulle): "No käydäänpä röökillä ja mietitään tilannetta."
Helmeri: "Miettikääpä... menkääpä nyt röökille ja miettikääpä siellä sitten."
Jukka: "Mä oon miettiny sitä röökiä pitemmän aikaa jo!"
Helmeri (Anulle): "Anu."
Anu: "No?"
Helmeri: "Meeppä röökille!"
Anu (hymyillen): "Meen."
Kimmo: "Käydäänpä röökillä miettimässä."
Anu: "Joo."

Mira istuu polvet koukussa käytävää lähemmällä retronojatuolilla ja katselee lattialla olevaa pariskuntaa, joka ei aloiterajoitteisuuden johdosta ole vielä päässyt keskinäiseen yhteyteen. Nojautuu tuolissaan taaksepäin, nostaa käden otsalleen facepalm-tyyliin, sulkee silmänsä ja huokaisee syvään.

Mira (toivottomana): "Vittu järjen köyhyyttä!"

01:54

Kuva

Jukka (omasta retronojatuolistaan, oluttölkkiä kädessään pitäen): "Anteeks! Voidaanko hiljentyä hetkeks!"

Jukka (kuulusteluäänellä) "Kuka vittu kehu mulle tätä Slow Smoked Santaa? Kuka sano et tää on hyvää? Se oli jompi kumpi teistä! Kimmo!"
Kimmo: "No?"
Jukka: "Sanoiksä et tää on hyvää?"
Kimmo: "Ei ku mä sanoin, et mä vihaan sitä."
Jukka: "Joo joo. Tää on ihan paskaa. Ihan paskaa."

Kuva

Mira nojautuu nojatuoliltaan lähemmäksi lattialla istuvaa Helmeriä ja antaa tulla:

Mira (Helmerille, topakasti): "Pitääkös sulle kirjottaa taivaalle ne merkit? Ennenku sä tajuat?"
Helmeri: "Mmh?"
Mira: "Niin, ku se on antanu kaikki mahdolliset merkit."
Helmeri (ihmetellen): "Onko?"
Mira: "On!"
Mira: "Ihan kaikki mahdolliset merkit mitä voi olla! Niin se on antanut, näyttäny vihreetä valoa! Niin anna nyt vittu mennä!"

Jukka: "Helmeri! Sanoik... sanoitko sinä, että tämä tumma olut on hyvää?"
Helmeri (silmät puoliummessa, Oktoberfest-rekvisiittaan kuuluva hattu päässään): "Siis mä oon sanonu kaikki mahdolliset merkit!"
Mira: "Sulla on silmät kii, sä et näe mitään vitun merkkejä!"
Jukka (itsekseen, edelleen oluesta jauhaen): "Mä luulen että se oli Krisu."
Mira (Helmerille): "Annat mennä sit. Oikeesti!"
Jukka (Miralle, olutaiheeseen jumittuneena): "Milla, eiku Mira! Tää on paskaa."
Helmeri (mutisten): "Ei saa sanoa pahasti..."
Jukka: "Jos joku kysyy--"
Mira (Helmerille naurahtaen): "Ei kukaan oo sanonu pahasti!"
Jukka: "Jos joku kysyy, niin Slow Smoked Santa..."
Mira (Jukalle): "Mut sä et oo tumman oluen ystävä?"
Jukka: "Tää on paskaa!"
Mira: "Niin."
Jukka (närkästyneenä): "No maista tätä! Kyl mä oon tummaa olutta juonu ennenki, mut tää on ihan paskaa!"
Mira (naurahtaen): "No sä sanoit, kun sä avasit sen, et se on ihan OK!"
Kimmo (Miralle): "Läheksä röökille?"
Mira: "En mä... just kävin, kiitos!"

Kuva

Tuula yrittää hatusta kiinni pitäen pitää Helmeriä pystyssä ja jonkinlaisessa istuma-asennossa. Helmeri konttii sohvan edessä uuteen nojailevaan istuma-asentoon, lepuuttaa nyt päätänsä Tuulan sohvatyynyllä. Tuula silittelee Helmerin päätä äidillisen huvittuneena. Kimmo hyppää Miran nojatuolin käsinojalle "katsomoon" oluttölkki kädessään. Istuvat siinä molemmat polvet koukussa, kyykkivässä asennossa, Kimmo puolittain Miran sylissä, ja halaavat toisiaan. Katselevat hetken lattialla Tuulan sohvan edessä jumittavaa känni-Helmeriä.

Kuva

Mira (sylissään olevaan Kimmoon katsahtaen): "Miksei se näe vittu merkkejä!"
Kimmo: "Häh?"
Mira: "Pitääkö ne vittu taivaalle kirjoittaa? Ne vitun merkit?"

Kuva

01:55

Anu palaa sohvaryhmälle vessasta tai jostain, hyppää Miran ja Kimmon nojatuolisylikasaan reippaasti kolmanneksi ja päällimmäiseksi, halailee kahta ensimmäisenä tuolilla ollutta.

Mira: "No niin, no niin!" (naurahtaa) "Sillä lailla!"
Mira: "Terve."
Anu: "Terve."
Kimmo (Anulle): "Lähetään röökille."

Jukka (omalta nojatuoliltaan): "Mä en oikein tiedä, niinku että, kuinka paljon enemmän täs pitäis vihjailla yhtään mitään."
Mira: "Niin, sitä just. Sitä just. Et mä en tiedä et mihin ne merkit pitää kirjoittaa ennenku niinku joku näkee."

Helmeri istuu edelleen lattialla vinossa istumasennossa ja lepuuttaa päätään Tuulan sohvatyynyllä. Tuula makaa sohvalla viltin alla ja silittelee Helmerin päätä.

Helmeri (Miran nojatuolin väenpaljoutta ja etenkin päällimmäisenä Kimmon sylissä olevaa Anua katsellen): "Anu rakastaa Kimmoo. Kimmo ottaa kaiken."
Tuula (rauhoittelevasti Helmerille kujertaen): "No höpö höpö. Ei se sua (epäselvää). Anu haluu hellyyttä. Rauhallisesti."
Anu (Tuulalle): "Mitääh?"
Tuula (Anulle): "Ei mitään. Älä sekaannu."
Helmeri: "Häh."
Tuula (Helmerille): "Mut oikeesti siis Anu on ihana ihminen."

Anu käy kurkkimassa Helmeriä. Helmeri on hieman väsähtäneen oloinen, mutta edelleen hymyileväinen, ja lepuuttaa edelleen päätänsä Tuulan sohvatyynyllä, Tuulan siliteltävänä.

Tuula (Helmerin päätä silitellen, lempeällä äänellä): "Rauhassa. Ihan rauhassa... te etenette. Tosi rauhassa!"
Tuula: "Eiks vaan? Eiks vaan?"
Tuula: "Se on semmosta... toisen kunnioittamista myös."
Helmeri (raukeasti): "On! Anu on niin kaunis..."
Kimmo: "Mitä sä sanoit?"
Helmeri (naurahtaen, silmät puoliummessa): "Höh! Höh! Että mä rakastan... kaikkea."

01:57

Helmeri nostaa päänsä sohvalta ja kohottautuu omatoimisempaan istuma-nojailuasentoon, mutta aika kenoa on yhä.

Kimmo: "No mikä homma?"
Helmeri (naurahtaen): "Kimmo! Mä väitän että... jos sä ja Jukka..."

Anu loikkii/konttii lähemmäksi. Istuu taas lattialla aika lähellä.

Tuula (leikkimielisesti) "Hus! Hus!"
Anu (Helmerille, hymyileväisesti): "No mitä nytte?"
Helmeri (eteenpäin nojautuen Kimmon tukemana): "Anu..."
Anu: "No?"
Helmeri (käsiä levittäen): "No mitä?"
Anu (iloisesti): "No, mennään tupakalle!"
Helmeri (ihmetellen): "En mä polta röökiä!"
Anu (leikkisästi): "No en mäkään... paljoo!"

Jukka naurahtaa sohvalla. Meinaa mennä pokka.

Jukka: "Kyl sä nyt vittu Hemmi poltat sen röökin tän kerran!"
Helmeri (kuiskaten): "Miks te poltatte röökii?"

Helmeri jotenkin lyyhistyy puolinojaavasta etukenoisesta istuma-asennosta lattialle vatsalleen Anun eteen.

Kaikkia hymyilyttää.

Tuula: "Hän ei nyt jaksa..."

Anua hymyilyttää. Tökkii Helmeriä, joka jotenkin taas punnertaakin käsiensä varaan.

Anu (hymyssä suin): "Ala tulla nyt! Loppu toi kiukuttelu!"
Helmeri nousee istuma-asentoon ja hamuaa itsellensä juomatölkin, joka oli kesken.

Kuva

Anu lähentyy lattialla Helmerin kylkeen istumaan ja kiehnää pyllyään Helmerin syliin.

Kuva

Helmeri ottaa nyt viimein vyötäröltä kiinni ja pitää jo leukaansa ja poskeaan Anun niskaa ja kaulaa vasten.

01:58

Mira (topakan toruvasti): "Voitteks te nyt niinku vittu pussata, ku vittu molemmat niinku kiehnää ja kehnää ja... niinku kerjää sitä, mut kumpikaan ei vittu tee mitään, niinku yöl siel yhtään mitään, alkaa vittu vituttaa!"

Tuula toppuuttelee paria, että älkää hinkuttako, vaan "silleen hitaasti".

Jukka: "Mä ja Mira melkein jo pussattiin, vaikka kumpikaan meistä ei edes halunnu sitä."
Mira: "Me? Puhu vaan omasta puolestasi."
Anu: "Mitää? Siis oikeesti?"
Tuula (seisoen): "Mie en kyllä halua pussata kenenkään kanssa!"
Mira (nojatuolistaan): "Tupuu! Tuu tänne!"

Tupu on kävelemässä Miran nojatuolin ohi, mutta Mira kaappaa Tupun pussattavaksi. Moiskauttaa suukon jonnekin suun ympäristöön tai poskelle. Naureskelevat.

Anu: "Oikeesti... Aukes... rintsikat..."
Helmeri on hieman kuutamolla taas.

Mira: "Hemmi! Oikeesti!" (käsillään pontevasti elehtien) "Lue näitä vitun signaaleja nyt niinku!"
Mira: "Häh! Haloo!" (läpsyttelee eloa nuutuneeseen känni-Helmeriin ja nappaa juoman tältä pois ja iskee sen pöydälle) "Mihin nää sulle pitää kirjottaa!"

Helmeri nuokkuu puolihalaavassa asennossa Anun selkää vasten.

Helmeri: "Voidaan me nyt pussata jos sä haluut..."
Mira (Helmeriä läppäisten): "Älä vittu kysele vaan ota omas!"
Jukka: "Hemmi, ei se mee tollai."

Mira: "Siis tää on niinku lapsia valmentais!"
Anu (hymyillen, Helmeri selkäpuolellaan): "Hän halaa minua!"

Mira (Kimmolle): "Tää on surullista katottavaa."
Kimmo (naurua äänessä): "Nää on vittu... yli kolkytvuotiaita."
Anu: "Mä oon kolkyt!"
Jukka: "No joo, ehkä me mennään..."
Mira (naurahtaen): "Se on yli kolkyt"

Helmerillä on jotain epäselvyyttä voiko pussata, ja Anulla hankaluutta rintsikoiden kanssa, jotka ovat auki.
Mira (Helmeriä ohjeistaen): "Älä kysele."
Jukka (Miralle): "Ehkä me mennään sinne röökille."
Jukka: "Mira?"
Mira (nauraen): "En mää tuu mihkään, mää seuraan tätä tilannetta!"
Jukka: "No vittu, ne on... ne on yli kolkytvuotiaita!"

02:00

Helmeri ja Anu ovat päässeet asemoitumaan retrosohvan edessä lattiaistunnassa viimein niin päin, että pääsevät melkein pussausetäisyydelle, huulet jo lähes koskettavat toisiaan, mutta Helmeri on päättänyt ottaa siemauksen tölkistään juuri ennen sitä...

Kuva

... ja nyt menee pokka.

Kuva
Kuva

Helmeriltä pääsee nenän kautta tukahdutettu nauruääni; nostaa kätensä suun eteen. Hyvä ettei pirskota kaljaa suustansa Anun päälle.

Jukka (lähes Kevin-mäisessä falsetissa, tilanteen käänteistä järkyttyneenä): "Mitä vittua, Hemmi?! Se oli siinä!"
Kimmo: "No ni."
Mira: "No ni!"
Jukka: "Se oli... hyvin lähellä!"

Helmeri ja Anu kuitenkin molemmat hymyilevät edelleen.

Helmeri (Anulle): "No mitä, pussataan! Tule tänne!" (hamuaa hymyilevää Anua käsillään lähemmäksi)
Jukka: "Hemmi niinku..."

Kuva

Pariskunta pääsee viimein asiaan. Mira seuraa toimitusta nojatuolistaan kyykkyasennossa, hupparin kauluksen nenäänsä saakka vetäneenä, suutaan peitellen. Kimmo istuu saman tuolin käsinojalla, Jukka seisoo nojatuolin takana.

Mira (naurua tuhisten): "Tää on niin vitun awkward..."
Jukka: "Tää on vitun awkward..."
Kimmo: "Anulla on mikki väärin päin."
Mira repeää räkätysnauruun.

Kuva
Kuva

Pariskunta saa ensimmäisen suutelunsa suoritettua.

Jukka (hymyssä suin nojatuolin takana seisten, kaljatölkki kädessä): "Miten tuo näytti niin kiusalliselta?"

Anu: "Mitatkaa aikaa."

Miralta menee pokka taas, Kimmo nojaa käteensä strategisesti niin että se peittää suun.
Helmeri (suopeasti): "Oli ihan kiva pusu."

Pariskunta pääsee tekemisen makuun.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Jukka käy vielä asettamassa Helmerin käden paremmin. Tupu oli vessassa joten missasi kaiken, mutta pääsee todistamaan lopputulosta.

Tuula: "Eikää!"
Tuula: "Nyt mie kyllä tuun ja halaan molempia!"

Yleisö miettii vielä, jätetäänkö pariskunta nyt kahdestaan vai ei. Jukka kannattaa yksityisyyden antamista. Sitä ei kuitenkaan suoda. Moni jää pyörimään olohuoneeseen ja Anukin menee selvittelemään mikrofoniongelmaansa.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Syys 2019 04:31

BB ei tykännyt kun Kimmo veti ilmapallosta heliumia. "Kimmo, rikot sääntöjä" Röökille suunnittelevat.

"Menkää nukkumaan"-kuulutus sitten tuli. No kello on 04:30.

Ja Kimmo sekä Jukka röökillä.

Edit. Jukka röökipaikalla vain näkyy ja tasapainohäiriöitä esiintyy.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 28 Syys 2019 04:33

Aika horjuvaista on Jukankin seisoskelu vielä pihalla tupakalla. Kimmo meni edeltä sisälle.
Nyt ei oikein ota selvää oksentaako vai itkeekö vai mitä Jukka tekee seistessään pihalla pitäen tukea jostain :bidmouth: Kaljatölkin löytää vielä käteensä ja röhnähtää säkkituolille hetkeksi, ennen kuin lähtee sisälle. Menee seisomaan käsi vessanovenkahvalla, ilmeisesti Kimmo asioillaan. Jukka tuijottaa seinällä olevaa Eeva-Leenan kuvaa.

4.37: "Tämä on BigBrother, Jukka, menkää nukkumaan" Jukka: "Mä juon tän ja sit mä meen" (ilmeisesti siis vessaan olisi päässyt, mutta jäi fiilistelemään Eeviksen kuvaa?)
Jukka meni keittiöön kaatoi limat tölkin pohjalta lavuaariin ja hörppäsi vettä. Nyt siirtyi makkariin, jossa Kimmo vielä pystyssä. Miehet halaavat.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Syys 2019 04:38

Siinä vessaan pääsyä odotellessa Jukka vielä kumoaa tölkkiä.

Odotan Tuulan, Kimmon ja Jukan kisakuntoa tänään.

"Tämä on Big Brother, Jukka menkää nukkumaan"- kuulutus vielä kajahti.

EDIT: Yhdistetty peräkkäiset viestit. // Jacobus

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 28 Syys 2019 04:42

Kimmo meni vielä keittiöön yöpalalle. Hoipertelee jääkaapin oven ollessa avoimena. Vihdoin sulkee sen ja menee juomaan vettä, jonka jälkeen poistuu makkariin.
Milla ilmeisesti herännyt viimeisten mohikaanien yöpuulle asettautumiseen ja näkyi menevän vessan suunnalle.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 28 Syys 2019 04:43

Kimmo meni Jukan viereen nukkumaan. Jatkoivat jutustelua ja herättivät äreän Tarinan joka nukkuu vieressä.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Syys 2019 04:47

Milla taisi käväistä vessassa. Kello sellaiset varttia vaille viisi ja kuva ja ääni söhläävät ainakin ykköskamerassa miten sattuu.

05:37 Kristian heräsi vessareissulle

05:40 Ja Kristian takaisin petiin, edelleen munasillaan. Vessakäynnille puki kylpytakin.

EDIT: Yhdistetty peräkkäiset viestit // Jacobus

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 28 Syys 2019 09:39

9:40, Helmeri on herännyt, juo vettä keittiössä

Helmeri palasi Anun kainaloon ja laittoi peiton molempien päälle. Nyt Anukin hiukan heräsi, pienen pusun taas vaihtoivat ja ovat sylikkäin Helmerin peiton alla.

Kovasti porukka vaikuttaa krapulaiselta. Itse jos kukin huokailee ja yrittää nukkua, mutta valot ovat kovin kirkkaat.

Milla vetää high-fivet Miran kanssa, molemmat taisi käydä vessassa ja takas sänkyyn.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 28 Syys 2019 10:17

n klo 10:01 alkoi soida se sanotettu biisi jolloin asukkaat nousi tanssimaan ja laulamaan. Ville ei tanssinut nousi vain istumaan ja totesi biisin loputtua että teitä koijattiin kun kyseessä oli päivätehtävä ja nyt on jo uusi päivä. ei olisi tarvinnut tanssia.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 28 Syys 2019 10:37

Herätyksen jälkeen BB ohjeisti Tupun keräämään kaljat pois. Krisu ja Kimmo ovat jemmanneet niitä parhaansa mukaan. Tasoittavat ovat maistuneet molemmille. Hemmi vaeltaa bisse kourassa. Anukin haluaa siivut.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 28 Syys 2019 10:46

BB:Tämä on big brother. teille on postia.

jontse
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Syys 2010 20:52

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jontse » 28 Syys 2019 10:46

Odotin kyllä tupulta et ois herättäny karjaisulla kimmon, perkelettäkö kaljaa jemmaat...
Suosikkiasukkaani:
1. Iida (2012) / 2. Anniina / 3. Sari / 4. Janica / 5. Janita (RIP) / 6. Katja (2021) / 7. Eevis

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 28 Syys 2019 10:50

Kirjeen sisältö: Siivotkaa jälkenne! hyi! terveisin big brother.

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 28 Syys 2019 10:50

warre1 kirjoitti:
28 Syys 2019 10:46
BB:Tämä on big brother. teille on postia.
"Siivotkaa jälkenne. Hyi.

Terveisin Big Brother"

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 28 Syys 2019 11:11

10.06 Krisu ihmettelee, missähän mun kalsarit on? Mira vastaa että ei tiedä, olet ollut alasti koko loppu illan, paljussakin. Ville toteaa myös, sä olet ollu letku pihalla, mä heitin vähän peittoa sulle päälle. Nonnii, sehän on mukavaa, kuittaa Krisu.

Anu ja Helmeri ovat suudelleet eilen, tiedottaa Mira. Porukat kiljahtavat hämmentyneinä. Anu hihkaisee, mitäh. Eiiihän, toteaa Krisu, kun silmäni välttävät … eiiihän, söpöliinit. Piiloutuminen on kielletty, huikkaa Mira peiton alle sujahtaneelle Hemmille. Tupu kysyy, missä, mitä? Mira kertoo että, sä olit siinä vieressä. Olinko mäkin, kysyy Anu. Porukka ulvoo naurusta. Ihanaaa, kiljuu Krisu.

Mira jatkaa, mä suutelin ensin Anun kanssa. Anu kiljahtaa, MITÄÄÄ, saaden Miran nauramaan ja pörröttämään Anun sekaista tukkaa. Sitten mä pussasin Tupun kaa. Ja mä pussasin Kimmoa, muistaa Krisu. Juu ja Kimmo pussasi myös Jukkaa, kertoo Mira. Anu sanoo ettei muista näitä yhtään. Ville heittää että, Kimmo taisi pussata muakin poskelle … mutta se oli sellainen, mä pussasin takaisin …

Yön humalantilan huomioon ottaen, porukat on yllättävänkin pirteän oloisia, mitä nyt muisti pätkii.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 28 Syys 2019 11:16

Krisu: Helmeri on eilen saanut pesää. Ville: Ei kiinnosta. Krisu: Minä sain eilen persettä. Ville: Ei kiinnosta.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 28 Syys 2019 11:40

11.17 Äijäosasto möyrii makkarissa. Me suudeltiin kanssa eilen, muistelee Krisu Jukalle. Jukka korjaa, me ei suudeltu. Se olikin Kimmo, muistaa Krisu paremmin. Mä vaan pussasin Kimmoa, se suutelit, kertoo Jukka Krisulle. Kimmo syttyi suoraan mun vittu tekemisistä, sanoo Krisu. Kukaanhan ei kysynyt multa että haluanko pussata, kertoo Kimmo. Sä kyllä annoit vastauksen pusuilla, vastaa Krisu, vittu mä rakastan sua Kimmo. Täältä kun lähdetään niin pannaan.

Kyllä mä Kimmoa panisin, jos oilisi yhtään, niin kyllä mä vittu Kimmoa panisin, sanoo Krisu. Sulla on vielä kuusi viikkoa jäljellä, heittää Jukka. Meinaan Kimmo on mun mielestä seksikäs könsikäs, jatkaa Krisu, mä olen aina luullut että mä tykkään sellaisista Tuure Borelius tyylisistä äijistä, jos mä tykkään äijistä, mutta vittu mä olen muuttanut kantaani, kiitos sun. Mä tykkään tommosista kunnon miehekkäistä miehistä, kunnon karvaa perseessä vittu, sanoo Krisu. Tässä koohtaa Ville päätää poistua, mulla on puhelu tuolla keittiössä, huikkaa Ville mennessään …

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 28 Syys 2019 12:10

11.46 Kimmo kysyy Tarinalta että eihän hän mitään kiusaa tehnyt. Tarina kertoo että, ei, mulla oli eilen todella kivaa, ei ollut mitenkään raskasta tai vaikeeta. Kuten sanoi jo etukäteen, mä nautin silleen yleisesti ottaen kännisten ihmisten seurasta, koska estot vähenee ja keskusteluista tulee mielenkiintoisia, niin mulla oli kivaa, sanoo tarina. Meillä oli kiva ilta, huikkaa Kimmo. Niin oli, vastaa Tarina.

Mitkä oli teidän illan kokokohdat, kysyy Tarina. Krisu se oli sauna ja Kimmolle olut. Krisu jatkaa että, sauna ja olut. Siis tuo oluen määrä, mä olen niin vitun kiitollinen siitä että me oltiin vitun ensimmäistä kertaa kaikki huolella kännissä, ei tarvitse yksin tehdä sellaista pientä känniä. Ei tarvitse jakaa eika laskea, kommentoi Kimmo. Täällä on useampi ihminen tällä hetkellä että ei muista eilisestä juurikaan, ja se on just se mitä minä olen toivonut. Kimmo vastaa, mä odotin kanssa tuollaista resetointia. Resetointi, nimenomaan, komppaa Krisu.

Krisu sanoo, Tarina, anteeks. Tarina vastaa että, joo, mutta puhutaan myöhemmin, nyt ei oikeasti tarvitse. Krisu jatkaa että, mä tiedän että mä varmaa olen ollut ihan täys mulkku. Puhutaan myöhemmin, toppuuttelee Tarina, ei nyt …

Helmeri kömpii Anun kainaloon, jutut kääntyy kaksikoon pussailuun.

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”