27. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Nist » 27 Syys 2019 20:22

Tuula innostu tanssimaan sexysti muiden edessä ja Krisu sano, et "vittu sä Tupu oot seksikäs! Jos mä oisin törmänny suhun toisen maailmansodan aikana jossain baarissa, ni mä vittu oisin niin pannu sua!" :D
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 20:29

20:14 DC2: Terassilla tupakkapaikan penkillä istuskelemassa Anu, Kimmo, Mira, Milla, Kristian, Kevin ja Tarina. Mikä lie 20-luvun swing soi. Tarina alkaa tanssia viekoittelevasti.

Anu: "Oh. My. God. You are so sexy!"
Anu: "Oh my God!"

Milla: "Woo-hoo!"
Anu (jännähymy kasvoilla): "En kestä! Mul menee kylmät väreet!"
Milla (naurahtaen): "Anu on aivan siellä..." (puhaltelee ja huiskuttaa kädellä, kun näky on niin kuuma)
Kevin: "Anuu!"
Asukkaat nauravat Anun reaktiolle.

Tarina näyttää "tule lähemmäs" -sormenkoukistuseleitä. Tulee sitten itse lähemmäs tanssimaan pyllyä keikuttaen.

Kristian (arvostavasti): "Siis sä oot synnynnäinen strippari! Ja kaikella hyvällä!"
Tarina: "Oikeesti, mä otan tuon suurena kehuna! Ehkä mun pitäis... ehkä mun pitäis harkita uranvaihtoo... sellanen sivubisnes."

Kristian kertoo Briteissä asuvasta frendistään, joka on siirtynyt strippariuralle. Kuussa tulee vähintään viisi tonnia, parhaina kahdeksan.

Kristian: "Mä en olisi ikinä uskonu sanovani tätä ekalla viikolla, mutta Tarina, sä näytät... yllättävän kiihottavalta!"
Kevin (nauraen): "'Yllättävän kiihottavalta!'"

20:17

Kristian: "Kävelee ku rekkamies, mut tanssii ku jumalatar!"
Tarina levittelee käsiään ja nauraa.
Anu (ihailevasti): "Niin oikeesti! Sä oot sairaan hyvä!"

Kristian: "Kimmollaki seisoo ja tää on ihan uutta!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 20:59

20:44 DC2: Tupakkapaikalla Milla, Mira, Tarina ja Kevin. Saunassa Kristian heittää löylyä menemään.

Tarina avautuu vielä aikaisemmasta tilanteesta. Tuntuu tosi paskalta miten Krisu on kommentoinut muutamaa tilannetta. Tarina oli kysynyt ihan läpällä, paljonko Hemmi on juonut, niin Krisu oli huutanut, että et tee mitään empiiristä tutkimusta nyt täällä. Ja toinen tilanne, kun tanssin aikana oli alkanut eläytyä ja puhua teatraalisesti, niin Krisu oli sanonut "Lopeta puhuminen ja tee vain tota liikettä!"

Tarina: "Ja kun mä en tiedä ollenkaan, et pitäskö toi.. pitäskö mun noista niin, pitäskö mun sanoo hälle 'Pää kiinni'... Et se oli tosi outoa kans mulle, et se oli tosi, niinku, alentavaa mulle!"

Tarina: "Se tuntu must ihan... tosi pahalta. Ja... ja... tota... sit ku... niinku ikävää täs on se, et jos mä... jos mä... kun mä koen nyt, et jos mä sanon noihin tilanteisiin mitään, niin sit tulee konflikti. Niin... must on ihan hirveetä et mä joudun nyt nieleen tollast paskaa!" (huokaisee ahdistuneena)

20:47

Tarinasta tilanne on sillä tavalla epäreilu, että on omasta mielestään ollut niin sovitteleva kuin vain voi olla. Mutta silti Kristianilta tulee tällaisia kommentteja. Ne tuntuvat niin pahalta. Tarina pelkää sanoa niihin mitään enää, kun pelkää, että tulee konflikti.

Tarina: "Tää on tosi, tosi ikävä tilanne mulle! Ja se ahdistaa ihan sikana."

Mira tsemppaa Tarinaa pitämään puolensa, sanomaan että "Vittu, mä en kysyny sulta saatana mitään!" Tarina kuitenkin sanoo, että tämä ei ole hänen tapansa puhua. On tosi vaikea lähteä tuohon. Nostaisi sen mielellään puheenaiheeksi omalla tavallaan, mutta kun siitä tulee konflikti. Tuntuu siltä, että jää jäljelle kaksi vaihtoehtoa, joko joutuu nielemään nämä asiat, tai opettelemaan sellaisen puhetyylin, että huutaa toiselle "Pää kii!", kun ei haluaisi tehdä niin. Molemmat vaihtoehdot ovat Tarinasta tosi ahdistavia ja inhottavia.

20:50

Milla varoittaa, että tänään kannattaa juhlien ja alkoholin vuoksi ainakin laittaa sellaiset vitun suodatuslasit päähän.

Milla: "Tuolta tulee semmosta settii tänään, et tota ei niinku oikeesti kukaan selväjärkinen jaksa."

20:51

Tarina vielä kertaa kuinka mikään ei toimi mitä voisi yrittää. Ei se, että nielee, ei se, että puhuu itselleen ominaisella tyylillä, eikä se että lähtisi muuttamaan itselleen ominaista tyyliä, kun se ei tule häneltä luonnostaan.

Tarina: "Niin must kaikki vaihtoehdot on ihan vitun paskoja! Et mua vain niinku ahdistaa ihan sikana olla täällä parhaillaan!" (puuskahtaa raskaasti)
Milla: "Mut se on vain toi yks ihminen."
Tarina: "Ja must on tosi, niinku, mua auttaa tosi paljon et te näätte tän saman tilanteen ku mäki, tai silleen, et se vain jotenki niinku antaa mulle tosi paljon sellasta vertaistukee."

Olisi hyvä puolustaa itseään, mutta Tarina ei oikein tiedä miten toimia.

Tarina: "Siis tää on niin outoo, koska mul, mul ei oo, niinku, yleensä mitään ongelmaa puolustaa itseäni, kyse ei oo siitä. Parhaillaan must vaan tuntuu, et mult on viety se työkalu mitä mä käytän normaalisti. Et jos mä puhun sil mun ominaisel tyylillä, niin mä tiän et hän provosoituu!"
Mira: "Mutta tässäkin tilantees, jos... jos sä et, niinku... jos sä et niinku nouse vastarintaan, niin sut poljetaan sinne maan rakoon. Se on nyt jo huomattu."

Tarina kokee, että hänet poljetaan silloin, kun hän yrittää sanoa, että hei, hänestä tuntuu pahalta. Silloin Kristian ainakin polkee.

Mira: "Niin, niin, mut just se, et niinku... et... et... sun pitää... älä sano, et sust tuntuu pahalta! Ko sano, et 'Nyt vittu loppu!'"
Tarina: "Tää on niin absurdii oikeesti!"
Mira: "Niin--"
Tarina: "Tää on niin absurdii!"
Mira: "--mut toinen vaihtoehto on se, et sust tuntuu koko ajan tältä--"
Tarina: "Niin. Niin!"
Mira: "--koska sua poljetaan sinne--"
Tarina: "Niin."
Mira: "--koska se, se sun tapa ei nyt selkeästi toimi, ja sun täytyy nostaa joku seuraava ase, niinku, ja silleen. Tai sit niinku sanoo oikeesti, että nyt niinku riittää!"

20:53

Kevinistä on parempi vaikka antaa sen konfliktin tulla kuin pitää sisällään ja miettiä juttuja, koska jälkimmäinen on rankempaa, vaikka konfliktitkin ovat rankkoja.

Milla taas komppaa Miran ehdotusta; tällä hetkellä ei ole muuta keinoa näköpiirissä kuin mennä kommunikoinnissa Kristianin kanssa samalle tasolle. Eli sanoa, että pidä se turpas kii.

Tarina: "Mut se tuntuu vaan niin absurdilta, et... et... koska mä oon viel silleen... niinku kehittäny mun kommunikointitaitoi, ja niinku!"

Tarinan selitys keskeytyy Tupun palatessa PK-huoneesta. Tupu ei ollut muistanut kysyä saako paljuun mennä.

Ja sitten taas mennään. Tarina kertoo tuntemuksiaan tanssikommentista uudelleen. Oli niin hämmentynyt, se oli niin alentavaa, ei osannut sanoa siihen mitään. Naiset kohtaavat tätä jatkuvasti. Se on niin paha väkivallan muoto; ei voida olettaakaan, että uhri pystyy noin vain puolustamaan itseään.

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 27 Syys 2019 21:03

Kuva
"Helmeri on mun suosikki humalan laji"

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Syys 2019 21:29

21.20 DC2
Anu ja Kimmo terassilla

Puhuvat Talon ulkopuolelle jääneistä suhteista. Kimmo ei usko, että hänen tyyppi jäi odottelemaan. Anu kertoo, että hänen annettiin uskoa, että jäätiin. Ja Anu haluaa uskoa, että jäätiin odottamaan.
Melko salamyhkäistä, ei tuosta oikein enempää irti saanut
Anu: "Vaikkei se venais, niin ei se haittaa."
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Syys 2019 21:51

Anu ja Kimmo lähtivät kusemaan ristiin.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 21:52

21:10 DC2: Paljussa.

Kuva

Kuva

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 27 Syys 2019 22:07

Kuva

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Syys 2019 22:14

Krisu saanut jo 2 rankkukuulutusta.
1. Altaisiin hyppääminen on kielletty.
2. Mikrofonien kasteleminen on kielletty. -> Krisu otti suihkun ja ruiskutti vettä terassilla istuvien päälle.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 22:28

Aikaisemmin:

21:33 DC2: Paljussa Kevin, MIlla, Kristian ja Tarina. Viereisessä paljussa Jukka ja Mira. Kristianilla käynnissä kännikeskustelu Tarinan kanssa.

Kristian (Tarinalle): "Mut kuitenkin, mä oon jollakin tapaa oppinut tykkäämään susta! Vaan koska me ollaan keskusteltu."
Tarina: "Joo."
Kristian: "Me ollaan niinku löydetty niinku jotaki yhtenäisyyksiä. Niinku... eniten ehkä tuolla metsäviikolla."
Tarina: "Joo."
Kristian: "Tai ku tos keskusteltiin, niin löysi sellasii yhteisii sävelii, silleen et 'niin, sä tykkäät täst ja sä oot toi porukan, tai porukan, niinku, toi' ja--
Tarina: "Joo."
Kristian: "--sitte 'mäkin oon porukan toi!', tai silleen, et ku meil on niin paljo samaa, mut meil on todella vitun paljo erilaiset jutut. Ymmärräks sä mitä mä tarkotan?"

Tarina: "Ymmärrän, ja mä oon samaa mieltä, et metsäviikol mun mielest meil oli ihan erityisen hyvii keskusteluita."

Kristian ojentaa kätensä. Tarina ja Kristian kättelevät.

Tarina: "Kiitos niistä."
Kristian: "Ei ku kiitos itselles."
Tarina: "Ja kiitos noista sanoista."
Kristian: "Ja se... et ihan turha kiittää niistä sanoista. Ne mitä mä sanon, niin ne on ilmasia."
Tarina: "Joo."
Kristian: "Nehän tulee (epäselvää). Ennen ku mä kerkeen miettii niitä, suu käy jo, ja..."
Tarina: "Joo. Se on kiva kuulla."

Kristian (katsahtaa muita paljussa olijoita): "Meillä on ihana porukka täällä."
Milla komppaa.

21:35

Jukka (viereisessä altaassa Miralle): "Kuulitsä ton Krisun monologin?"
Mira: "E."
Jukka: "Se oli silleen, et kolmella sanalla pystyis sanoon saman."

Jukka (ääntään korottaen): "Krisu, sä oisit voinu vaan sanoo, et 'sul on vitun hyvät tissit', niin se olis ollu ihan... sama!"
Kristian (Tarinaan päin kääntyen): "Vittu mä haluun nuolla sun tissejä!"

Tarinan ilme on paljonpuhuva. Nousee altaasta ja lähtee pois. Kristian tai Jukka eivät noteeraa sen kummemmin.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 27 Syys 2019 22:52

Jukka ja Ville keittiössä lauloi ja tanssi BB-laulun mukana. Biisin lopuksi Jukka heitti tuopillisen vettä (Helmerin ja Jukan mukaan) liedelle. Ville tuli samantien paikalle ja heitti pyyhkeen liedelle jolla Helemeri alkoi siivoamaan. Ville siivosi loppuun.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Syys 2019 22:59

22:18 DC1
Mira: Kimmo, mikä sun poliittinen puolue on?
Kimmo: Ei mul oo.
Mira: Ketä sä äänestit?
Kimmo: Mä äänestin SDP:tä ja mä oon viimiset 2 vaalikautta äänestänyt sitä, joka haastaa eniten Perussuomalaisia. Eiks oo hullua?
Mira: O. Ihan vitun typerää
Kimmo: Mä en halua Persuja valtaan, eiks se oo ihan ok?
Mira: Ei
Kimmo: No se on mun taktiikka
Mira: Lopputulos oliki ihan vitun hyvä. Vappusatasia odotellessa
Kimmo: Anu, vitun missi, kerro nyt ketä sä äänestit
Anu: Vitun missi (nauraa)
Mira: Kertosiksä jos me oltas jossain mökillä?
Kimmo: Mä tykkään Mirasta, vaikka se äänesti Persuja, mä tykkään Krisusta, vaikka se äänesti Persuja. Vaikka he ovat vääräuskoisia
Mira: Kimmo, mikä Perussuomalaisissa on niin pahaa?
Kimmo: Rasismi
Mira: Mut ei Perussuomalaisuus tarkoita rasismia
Kimmo: Ei niin. Mut ehkä toiseks pahinta on, ettei ymmärretä faktoja
Mira: Se on yleistämistä
Kimmo: Mä tiedän, mut niin se on. Suurin osa..
Mira: Ei just tommosii.. demareita (nauraa)
Kimmo: Poislukien sinä ja Krisu, ni uskoo johki vitun MV-lehti paskaan, millä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa
Mira: Saanks mä nyt mutta, mikä MV-lehti?
Kimmo: No se on joku propaganda, mikä vitun bullshit. Mut se, että niinku, mua ärsyttää se, että uskotaan kaikkea, mitä eteen tulee, ettei oo mitään vitun... Et kaikki, mikä tukee sitä agendaa, uskotaan eikä oo mitään kritiikkiä
Mira: Mut tiedäks mikä mua ärsyttää? Se just mitä sä tossa vähän niinku sanoit, et jos sä sanot olevas Persu, ni sut leimataan rasistiks. Eihän ne kaks asiaa kulje käsi kädessä
Kimmo: Ei todellakaan ja se on just se juttu, miks mä tykkään susta ja Krisusta
Mira: Varmaan paljon on ihmisiä myös muikssa puolueissa, jotka on rasistisia, mut se on joku vanha käsitys, minkä media on luonut, et Persut olis rasisteja, mut ei se mene niin
Kimmo: Ei se mene niin, mut siel, on niin paljon ihmisiä, jotka on eri mieltä asioista. Ei ole semmosta yhtä, tai mikä on yhtenäistä, on maahanmuuttopolitiikka. Jos perehtyy asioihin ja on sitä mieltä, et Perussuomalaiset on parhaita, mä hyväksyn sen, mä ymmärrän sen. Mut se vaan, et lukee sitä propagandaa ja on omassa kuplassa, ni sitä mä en ymmärrä
Mira: Niin, et sä ymmärrät, jos on Persu, ja on perehtynyt siihen ja tehnyt esim. vaalikoneita, ja sielt on tullut se oikee tulos
Kimmo: Joo, mä uskon mitä toi sanoo ja mitä puolueohjelma sanoo ja kun käyttää omia aivojaan, niin sit se on ihan fine ja mä hyväksyn sen

(Juttu jatkui vielä jonkun aikaa hyvässä hengessä, mutta kämmäsin livekameran kanssa, enkä jaksa jatkaa rapoa)

22:26 Mira ja Kimmo ihmettelevät suuresti, miksei ne, jotka polttaa tuoneet röökejä tullessaan. Painuvat saunaan
a walking disaster

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 27 Syys 2019 23:19

Kuva

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 27 Syys 2019 23:34

Kuva

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 27 Syys 2019 23:45

Kuva

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Syys 2019 23:51

Tuli päivätehtävävirsi ja Helmeri lensi terassilla perseelleen. Helmeri: "Tää on vähän liukas tää lattia"
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 23:53

Aiemmin:

22:43 DC2: Kristian ja Kimmo ovat keskustelleet Perussuomalaisista saunassa, ja nyt tupakkapaikalla. Kimmo on sitä mieltä, että Perussuomalaiset eivät edes halua hallitukseen. Kristian on vakaasti sitä mieltä, että kyllä Halla-aho tahtoo, ja ottaa ensi vaaleissa 25% — 28% kannatuksesta.

Keskustelun keskeyttävät tupakkapaikalle saapuvat Milla ja Kevin.

Milla (jo kaukaa huutaen): "(Epäselvää)rakkaat!"
Kimmo: "Suvakkivassareita."
Kristian: "Suvakkivassarit täält saapuu! Saatanan vähemmistöt ku tulee edustaa tänne."

Milla (penkille istuen): "Anteeksi ku... kiva olla varmaan... tommonen... tommonen!"

Milla (Kristianille): "Muista et homous tarttuu!"
Kimmo: "Niin tarttuu. Me suudeltiin jo."
Milla (naurahtaen Kristianille): "Haa! Eli sä oot homo."

Kristian: "Kimmo oli homo tänne jo tulles."
Kimmo: "Mm."
Kristian: "Ja minä... suutelin Kimmoa!"
Kimmo: "Niin teki."
Kristian: "Ei paljon tarttunu."
Kimmo: "Noo, tarttu vähän."
Kristian (myöntävästi): "Vähän tarttu."
Kevin: "Pahoittelut, Kimmo, sinulle."

Kristian: "Kevin, saanko mä nukkua sun vieressä!"
Kevin: "Et!"
Kristian: "Heitä... Milla vittuun siitä."
Milla: "Et todellakaa saa nukkuu!"

Kevin luettelee ihmiset jotka saavat talossa nukkua hänen vieressään: Kimmo, Milla, Tarina, Helmeri, Anu, Mira. Kimmo kysyy miksi Helmeri saa. Kevin selittää että se vaikuttaa rauhalliselta eikä tekisi mitään. Kimmo myös muistuttaa, että sillä on paljon sateenkaarivaatteita. Kimmo ja Kevin heittävät yläfemmat.

Kristian: "Siis tääl on vittu..." (karistaa tuhkaa taakseen) "...valkonen heteromies ihan yksin kun... tulee tänne, saatana!"
Kevin: "Siis sinä ja Jukka voitte vaikk peuhata keskenänne!"

Kimmo (Kevinille uskoutuen): "Mä suutelin Jukkaakin. Ne vaan pakotti mut siihen." (päätään puistellen) "Se ei ollu musta lähtösin. Tai Jukka oli se ensimmäinen mankiss."
Kevin: "Mmh. Sun eka mankiss?"
Kimmo: "Ei mun--"
Kevin naurahtaa.
Kimmo: "--vaan niinku täällä! Et mitä oli--"

Kevin: "Ai, yllättävää! Mut oliks se kiva kokemus?"
Kimmo: "Täh?"
Kevin: "Oliks se kiva kokemus?"
Kimmo: "No ei siinä oo mitään niinku... ei mul oo mitään vastauseita, mut... mä olin yllättyny siitä, että miks."

Kevin: "Oliks Jukka hyvä?"
Kristian: "No, kumpi pussas paremmin, minä vai Jukka?"
Kimmo: "No ehkä sinä, koska sul oli pehmeemmät huulet. Sä niinku annoit enemmän."
Kristian: "Mm-mm-mm, mm-mmh, mm-mm-mm-mm-mmh!" (polleana paksulla äänellä naurahtaen) "Mulla on pehmeet vittu huulet! (Epäselvää)"

Mira saapuu tupakkapaikalle.

Kevin: "Hei Mira!"
Kevin: "Mut toi on kiinnostavaa analyysiä! Ja mainospuheita!"
Kimmo: "No mut silti, mä oon vähä ihmeissään, et miks."

Kevin: "Mäkin. Mä en tiedä et... kuinka paljo sä oot madaltanu sun standardeja, mutta... kaikkee se--"
Kimmo (päätään puistellen ja käsillä sanomaa vahvistaen): "En mä oo madaltanu! Mä vaan olen."
Kevin (ilkikurisesti): "--kaikkee se vankina oleminen tekee!"
Kimmo: "Niin."

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 27 Syys 2019 23:57

Krisu koittaa tulla porealtaaseen mikki ja kylpytakki päällä. Riisui ne pois ja on nyt altaassa alasti. Mira tarjosi Jukan lakkia peniksen peitoksi.

Nyt Jukka ja Krisu pussailee.
Jukka: Työntäkää sormi mun perseeseen.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 28 Syys 2019 00:06

23.48 Milla ja Kevin istuvat kaksistaan retronurkkauksessa. Ville ainakin on jo mennyt nukkumaan, muut jatkavat juhlimista. Juttelevat porukan juomisesta, Kevin kommentoi että, tuo on aika humala. Milla kertoo nuorempana vetäneensä itsensä huonoihin kuntoihin, ollut aivan seis. Mutta nykyään on 24-vuotias, ja nuo kolmekymppisiä …

Musa alkaa soida. BB-talossa on aina mukavaa …

Kevin kertoo että, monilla heitä nuoremmillakin on alkoholin käyttäminen muuttunut, tyyliin ettei juo enää niin paljon, se on jännä kehityssuunta. Milla kommentoi että, täällä tyypit tosi humalahakuisia. Kevin vastaa että, jep, ainut joka silti käyttäytyy tosi hyvin on Hemmi. Hemmi on ollut sekaisin, mutta on ollut aika mukava. Se on sellainen hihittäjä humala, kommentoi Milla, mutta muihin suhtautuu varauksella, eikä mielellään enää juttelisi heille. Vähän huolissaan kun tulevat lähelle, komppaa Kevin. Tulee sellainen pieni varaus, sanoo Milla, että voi tulla ihan mitä vaan. Pitää ehkä pientä etäisyyttäkin heihin. Tytöt on kyllä suhtautuneet varsin hyvin, aika lailla, sanoo Kevin.

Kaksikko tanssin pyörteissä.
Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Syys 2019 00:14

Aikaisemmin:

23:10 DC2: Paljussa käynnissä pienimuotoinen palautekeskustelu Tuulan, Anun ja Tarinan välillä sivistyssanojen käytöstä. Tuula ja Anu tekevät rakentavassa hengessä (mutta kuitenkin) Tarinalle selväksi mielipiteensä siitä, että heille Tarinan runsaasti käyttämät sivistyssanat ovat hiukan vieras ja vieraannuttava asia. Tarina toivoo, että hänelle sanotaan siitä, niin voi sitten paremmin itse puuttua siihen.

Tuula: "Koska se voi monia ihmisiä niinku... et sä tutustut ihmisiin, ja sä rupeet viljeleen tollasii sanoja, niin 'Okei, no, käynpä vessassa', ja lähtee pois."
Anu: "Se on vähä kiusallista vain..."

Tuulaa ihmetyttää, miksi sellaisia sanoja pitää käyttää niin paljon. Tarina ei tee sitä mitenkään tahallaan, on vain tottunut puhumaan silleen. Se on hänen normaali puhetyylinsä. Tuula kysyy, onko taustalla se, että Tarina käyttää niitä, koska haluaa sanavalintojensa kertovan sivistyneisyydestään. Tarina ei todellakaan käytä niitä sen vuoksi. On vain tottunut puhumaan niillä sanoilla, ja tosi paljon lukenut tieteellisiä tekstejä, sieltä ne ovat tarttuneet.

Tuula vielä ihmettelee että pitää itseänsäkin sivistyneenä ihmisenä, mutta ei silti viljele sivistyssanoja samalla tavalla. Tarina haluaisi käyttää sivistyssanoja vähemmän talossa juuri se vuoksi, koska ihmiset kokevat ne vieraana. Pyytää sanomaan itselleen, jos lankeaa niitä käyttämään. On hyväksikin että siitä sanotaan.

Tuula: "Mut anyway! Ni... onhan täällä nyt kokonaisuudessaan ollut ihan mieletön porukka, niinku tuolla puhuttiinki jo, et just toi... leirihomma ja kaikki. Et huh-hah-hei!"

23:15

Kuva edelleen naisten paljukeskustelussa. Keskustelussa on edetty henkilökohtaisen elämänpalapelin rakentumiseen Tuulan opinto-ohjauskokemuksen kautta.

Taustalta terassilta kuuluu Kristianin kova ääni.

Kristian: "Te ootte kaikki ihan vitun idiootteja!"
Kristian: "Halataan!"
Kristian: "Te ootte ihan vitun idiootteja, mut te ootte ihan vitun hyvii tyyppei! Kaikki te ootte vääräs."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Syys 2019 01:09

Aikaisemmin:

23:34 DC2: Mira, Helmeri, Kimmo, ja Jukka kylpyhuoneen sisäänkäynnin portaalla.

Kimmolla on käynyt tunteisiin se, että häntä pidetään kylmänä ihmisenä. Muut tsemppaavat ryhmähalilla ja sen jälkeen juttelemalla. Ainakin miesväki melko kännissä.

Helmeri muistelee kun Milla sanoi, että Kimmo vihaa ihmisyyttä. Oli nähnyt, kuinka se meni tunteisiin. Oli miettinyt jo silloin, pitäisikö tulla Kimmoa halaamaan. Tietää että Kimmo on täysin päinvastainen ihminen.

23:38

Mira kertoo, että hänestä on ajateltu vähän samaa. Mutta se on sitä kuorta mitä on joutunut kasvattamaan ympärilleen peittääkseen sen, mitä on alla. Helmeri on huomannut Mirasta, että epävarmuus tulee kropasta ja muusta, mutta Mira hakee porukasta hyväksyntää. Se on ihan tyhmää, tavallaan, koska Miran luonne on niin sellainen aivan vitun hyvä tyyppi.

Helmeri: "Ja ulkoset hommat on ihan..." (levittää käsiäään)
Jukka (vitsailee): "Ihan niinku... ne on käsin kosketeltavissa... ulkoset hommat!"
Helmeri: "...ihan vitun paskaa, ihan sama!"

Helmeri luettelee, että Mira on mukava tyyppi, henkisellä tasolla hyvät arvot, on hyvä tyyppi, tietää, mikä on väärin ja oikein.

Helmeri: "Niin minkä takii sit pitäis niinku lähtee tolleen, niinku, et hmm, no sulla on tommoset..."
Jukka: "Tissit!"
Helmeri: "...onks sul tommoset tissit, onks sul tommonen pimppi, onks sul tommonen peffa vai onks sul minkä... minkälain--"
Mira nauraa.
Jukka: "Finnejä naamassa."
Helmeri: "Niin, niin, niin! Tommonen on ihan vitun paskaa. Tommonen on ihan vitun paskaa!"
Jukka: "Mun mielestä noi tissit korvaa monta pimppiä!"
Mira nauraa taas.
Helmeri: "Mut ymmärrätsä nyt mitä... mitä mä nyt haen tässä?"

BB: "Tämä on Big Brother. Sauna on nyt suljettu."

Helmeri: "Mut ymmärrät... ymmärrätsä mitä mä nyt haen?"
Mira: "Mmm."
Helmeri: "Vittu, vittu, tommonen, niinku pinnallinen elämä! Voi saatana!"
Jukka: "Puhutsä nyt tisseistä?"
Helmeri: "Mä puhun vittu pinnallisesta elämästä!"

Helmeri alkaa puhua siitä, mistä diggaa Jukassa.
Jukka: "Hei, nyt puhuttiin Mirasta."

Kylppärin portaalla istuva Helmeri pitelee päätään kaksin käsin ja ähkäisee. Ajatus katkesi.

Helmeri: "Puhutaanks me nyt Mirasta vai Jukasta? Kummast me nyt..."
Jukka: "Mirasta."
Mira (Helmerille nauraen): "Sä oot ihan sekasin jo!" (pitelee päätään) "Backup! Backup!"

23:41

Helmeri selittää, että jos asukkailla on paska fiilis, niin Jukka heittää aina pikkuhyvää läppää, ja sen jälkeen fiilis paranee.

23:42

Fokus siirtyy takaisin Miraan. Helmeri selittää, kuinka Mirassa on se hieno piirre, että jos porukka on vähän flegmaattista, niin Mira tuo aina energiaa, ja tomeraa "nyt, vittu, nollasta sataan! nyt lähetään!" -asennetta.

Sekä Helmeri että Jukka imitoivat, kuinka Mira tsemppaa ja piiskaa porukkaa vauhtiin. Mira nauraa tikahtuakseen.

23:43

Seuraavaksi Jukka esittää Helmerin omakivakikkailuja. Helmeri saattaa vaikka ihmetellä jotain seinässä olevaa ruuvia erilaisissa kikkailuasennoissa, kun ei tiedä, että kukaan katsoo. Sekä Mira että Helmeri nauravat tikahtuakseen.

23:45

Asiat tulivat käsitellyiksi. Lähtevät kylppäristä, kohtaavat käytävällä Krisun ja suuntaavat olohuoneeseen. Sitten onkin taas musiikin ja "BB-talossa on aina mukavaa!" -tanssin aika.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”