26. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 26 Syys 2019 15:11

Tarina 9
Ville 7
Jukka 5
---------------
Tuula 4
Anu 3
Mira 2
Milla 2
Kristian 1

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 26 Syys 2019 17:08

Tupu on leiponut sämpylöitä jotka tuntuvat maistuvan mitä erinomaisimmin herkutteleville asukkaille. Krisu vetää jengin yhteiskiitokseen, kiitos Tuulalle. Ilmeisesti Milla on ollut apuna tai jotain, kun yhteiskiitos lausutaan myös hänelle. Villekin saa samaiset kiitokset, toimittuaan kaakaon tekijänä.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 26 Syys 2019 17:12

Yhdestä sämpylöistä löytyi Kevinin hiuspampula vaikka hän itse kieltää olleensa sämpylöiden lähelläkään.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 26 Syys 2019 19:21

noin klo: 19:18 Asukkaille toimitettiin kirje. Kauppaan lähtevät tänään Kevin ja Kristian. Lisäksi asukkaille kerrottiin, että kokosivat 91,1kg edestä käpylehmiä.
:trollface:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2019 20:34

20:22 DC1: Kaarisohvalla Milla, Jukka, Ville, Kimmo ja Mira. Portailla Tuula.

Anu ja Helmeri harjoittelevat akrobatiatemppuja. Helmeri makaa lattialla ja kannattelee Anun pyllyä jalkapohjillaan ja hartioita ja käsiä omilla käsillään.

Helmeri: "Eli siis... pylly tänne!"
Milla: "Hyvä Anu!"
Helmeri: "Mites... tää toimii?"

Ville: "Hyvä, hyvä, hyvä! Sirkus BB-landia! Ja nilkkaojennus, hyvä. Ja muista sitte, aerobic-hymy!"

Anu vilauttaa aerobic-hymyn. Nousevat vielä Helmerin kanssa yhdessä seisomaan rinnakkain ja nostavat kätensä ilmaan vastaanottaakseen yleisöltä aplodit.

Mira (vaadittavalla nuotilla): "Hyvä, hyvä, jee, jee! Hyvä, hyvä, jee, jee!"
Tuula: "Mahtavaa!"
Anu (hymyillen): "Mäki tuon tänne taloon jotain!"

Akrobatiaharjoitukset jatkuvat tämänkin jälkeen. Lattialla makaava Helmeri kannattelee tällä kertaa vaaka-asennossa vatsallaan "lentävää" Anua jaloillaan lantion kohdalta. Anu hyppää tästä asennosta istuma-asentoon Helmerin jalkapohjien päälle. Ei ehkä nyt ihan tyylipuhtaasti osu, mutta osuu kuitenkin. Yleisö taputtaa.

Jukka (naureskellen): "Hemmillä oli jalat Anun pimpissä."

Toistavat tempun puhtaammin. Jälleen loppuhymyt ja -poseeraukset kädet ilmassa.

20:27

Lattialle tulevat Anua kannattelemaan Helmerin lisäksi myös Kimmo, Mira ja Tarina.

20:31

Samoja temppuja toisintamassa Mira ja Milla; Mira kannattelevana ja Milla kannateltavana osapuolena. Sitten Mira ja Anu.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 26 Syys 2019 22:18

Jukka, Krisu ja Anu puhuvat tamponeista ja Krisu tietää sanoa että yli kuutta tuntia ei saa pitää tamponia sisällä. Anu kertaa omia kuukautisoireita. Krisu puhuu oireesta "tts tai tss". Jukka luettelee vaihtoehtoisia kuukautissuojia: talouspaperi, punaiset vaatteet...

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2019 22:45

22:44: Asukkaat on kutsuttu kaarisohvalle ja ovat hyvän tovin siinä jo istuneetkin.

BB (yllättäen): "Tämä on Big Brother. Hiljaisuus! Valmistautukaa."

Asukkaat katselevat toisiaan jännittyneinä. Kuulutus on uusi.

Tarina (jännähymy naamalla, kuiskaten): "Mitä?"

BB (aikansa odotutettuaan): "Tämä on Big Brother. Olette nimenneet seuraavat henkilöt häätöäänestykseen..."

BB: "Tarina..."

Tarinalla ei juuri ilmekään värähdä, vilkuilee vain muita vähän arvioivan näköisenä.

BB: "Ville..."

Villen kasvoille leviää jonkinlainen huvittunut "jahas, jahas, taas mennään" -hymy nimensä kuultuaan.

BB: "...ja.... Jukka."

Jukka istua nököttää kädet puuskassa ja vilkuilee vähän alta kulmien, ilman sen kummempaa reaktiota.

Mira puristaa toiselta puolelta Kevinin kädestä, toiselta Millan. Hengittää säikyn näköisenä syvään, jännityksestä vielä vähän väristen ja silmät suurina muita vilkuillen.

Ville (hiljaisuuden katkaisten): "Hattutemppu!"
Kristian tarjoaa fist bumpia Villelle. Ville vastaa siihen.
Jukka: "Aika nätti!"

Ville (Jukan suuntaan kurkottaen ja nyrkkiään Jukalle tarjoten): "Jukka. Jukka!"
Jukka vastaa nyrkkitervehdykseen.

Tarina (vienosti hymyillen): "Pitäskö munki heittää teiän kaa kivet nyt sitte vielä?"
Ville: "Mjoo."
Tarina heittää kivet sekä Villen että Jukan kanssa.

Jukka ihmettelee, miksi tuli se uusi "hiljaisuus, valmistautukaa" -kuulutus.

22:46

Milla juoksee jonkinlaisen tunnekuohun vallassa pois sohvalta, kohti makuuhuonetta. Tuula ja Anu lähtevät perässä samaan suuntaan.

Tarina (nauraen): "Tuttu juttu... täähän käy ihan harrastuksesta!"

Mira käy halaamassa Tarinaa. Sanoo jotain melkein itkuisella äänellä jota ei halaukselta ja mikrofonien rintaa vasten painumiselta oikein kuule.

Tarina (naurahtaen): "Ei se mitään. Kaksi jo alla. Sitä paits meillä on Villen kans skaba, et kumpi selviää enemmistä häätöäänestyksistä."

Mira halaa myös Jukan ja Villen.

DC2:ssa näkyy, että Milla juoksi makuuhuoneeseen. Istuutuu heti oven taakse päästyään lattialle, polvet koukussa ja selkä seinää vasten. Alkaa itkemään. Anu tulee perässä lohduttamaan. Tuula seuraa perässä. Molemmat kyykistyvät lattialle Millan vierelle.

Anu (halaten): "Hei beibi... mikä sua itkettää?"

Milla ei saa itkultaan sanottua.

Anu: "Sä et oo... sä et oo häätöhommassa!"

Milla selittää itkien, että ihanaa ettei ole.

Milla (itkien): "Mut sit mää niinku... samalla tiesin sen, et ku hän lähtee, niin sit mä en enää voi mitenkään nähä! Niin sit se vaan... niinku..." (pyyhkii kyyneliä)
Tuula: "Mmh."
Anu: "Niin niin niin niin niin, et se varmistu nyt?"
Milla: "Niin, ja sit se, ku mua niinku pelottiki toi ihan hirveesti et jos mä nyt lähen, ni... niin mua on jännittäny sen takia koko päivän, ni..."

Myös Mira saapuu lohduttamaan.

Millalle tärkeä henkilö ulkomaailmassa lähtee toiselle puolelle maapalloa ensi viikon aikana, joten Millan tuntemukset sekä jäämisestä että mahdollisesta häätämisestä olivat ristiriitaiset. Jos olisi sattunut joutumaan nimetyksi ja tullut häädetyksi, olisi vielä päässyt näkemään henkilön.

Kohta naiset jo nauravat keskenään. Mira ehdottaa Millalle, että mennään röökille.

22:49

Mira ja Milla vetävät takkia niskaan makuuhuoneen eteiskäytävällä, eli Maken suunnittelemassa "Tötterössä".

Mira (omasta häätöönjoutumispelostaan): "Mä olin jotenki aivan varma!"

Millallakin olivat nämä asiat pyörineet tänään jotenkin aivan mielessä. Mutta nyt ajattelee, että mitä ikinä tapahtuukaan ulkomaailman tärkeän henkilön kanssa kun hän pääsee talosta, se on kohtalo, ja tapahtuu.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 26 Syys 2019 23:03

22.46
Häädön jälkeen Tarina sanoo että pitäisikö hänenkin heittää kivet teidän kanssa, nähtyään muiden lyövän nyrkkiä yhteen. Ja niin tekeekin Jukan ja Villen kanssa. Tuttu juttu, tämähän käy ihan harrastuksesta, heittää Tarina naureskellen. Kaksi jo alla, jatkaa Tarina, heillä on Villen kanssa skaba, kumpi selviää enemmästä häätöäänestyksistä.

Mira haluaa sanoa kaikille että varokaa nyt mitä puhutte. Krisu toteaa, jatketaan elämäämme niin kuin sitä ei olisikaan. Hörähtää sanomalleen, jatketaan elämäämme niin kuin sitä ei olisikaan …

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2019 23:10

Milla juoksi heti nimeämistuloksen jälkeen makuuhuoneeseen itkemään. Tuula, Anu ja Mira tulivat lohduttamaan. Oli koko päivän jännittänyt nimien julkaisua. Sanoo että tässä vaiheessa tippuminen olisi niin hölmöä, ei osaa selittää sen tarkemmin miksi siltä tuntuu.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 26 Syys 2019 23:27

Retronurkkauksessa (Kevin, Kimmo, MIra, Jukka ja Milla) juteltiin kauneusihanteista ja leikkauksista. Puhe kääntyi Kevinin isään.
Kevin: Mä en oo nähnyt mun isää. Nimen tiijän.
Mira: Ootsä koskaan yrittänyt etsiä?
Kevin: En. Turha se on siittäjää yrittää etsiä. Äiti varmaan lähtisi johonkin kadonneen jäljillä juttuun. Mutta, mä en tavallaan saisi siitä mitään.
Mira: Mitä jos sä saisit sieltä vaikka sisaruksen?
Kevin: (Nyrpistää naamaansa) Tai silleen...
Mira: Tai isovanhempii?
Kevin: Siinä on se, että me ei varmaan puhuttaisi samaa kieltä.
Mira: Mut kadonneen jäljilä on hyvä, siinä on se tulkki mukana.
Kevin: Mä en tiedä kuinka merkittävä on...
Jukka: Missä sun juuret on?
Kevin: No mun isä on Syyrialainen ja äiti on Eestiläinen. Mä en tiedä saisinko mä siitä enää mitään. Okei, mulla on paljon isä-ongelmia. Terapia, Psykologi on menossa. Mä en tiedä saisinko mä enää mitään. Mä tiedän kaikki nää jutut. Mä oon hyväksynyt kaiken sen.
Mira: MIten sun isästä tuli sun isä?
Kevin: Hauska stoori. Meijän isä oli vissiin ollut kahden viikon lomalla Pärnussä, ja mun äiti vaan bongas sen, ja oli vaan silleen "let´s make babies". Se siitä.
Mira: Siis oliks sun isä tietoinen siitä, että sun äiti halus lapsen?
Kevin: Kai se oli, kun ne ei käyttänyt kortsua. Mun äiti ei siis tietoisesti halunnut lasta. Jonkun näkösiä riskejä on selvästikin otettu.
Mira: Niin koska i am here.
Kevin: En tiedä mitä on tapahtunut, mutta mun äiti päättikin pitää mut ja muutaman muuta.
Kimmo: "Muutaman muuta"
"Naurua"
Kevin: Äiti halusi monta lasta, tiesi sen jo nuorena. Mutta ei tietoisesti meitä tehnyt. Kyllä mun isi piti meihin yhteyttä. Se lähetti meile rahaa ihan mun isoveljen kasvattamista varten. Mutta sitten hän sai tietää hänellä on lapsi myös, niin rahan tulo loppui. Semmosta.
Kevin: Eli en halua erityisesti etsiä häntä. Hän on kyllä rikas, eli kyllä mä perinnön ottaisin vastaan.

Revivial
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 06 Syys 2019 12:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Revivial » 26 Syys 2019 23:56

Wicker Man kirjoitti:
26 Syys 2019 23:27
Retronurkkauksessa (Kevin, Kimmo, MIra, Jukka ja Milla) juteltiin kauneusihanteista ja leikkauksista. Puhe kääntyi Kevinin isään.
Dc1 klo n. 23.07

[Muoks: Lainausta typistetty. —BrutalGentleman]

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 01:09

Aiemmin:

22:52 DC1: Retronurkassa Helmeri, Kristian ja Jukka. Tarina saapuu olohuoneeseen.

Helmeri: "Nyt tulee aika tiukka..."
Kristian: "Joo, tulos vittumainen sunnuntai, aikalailla."
Helmeri: "Joo."
Kristian: "Tai vaikee... vaikee sunnuntai, joka tapauksessa."
Helmeri: "Joo."

Tarina: "Mitkä sul on Jukka tunnelmat?"
Jukka: "Iha..." (levittelee käsiään) "...ei niinku..." (naurahtaa, levittelee käsiään lisää) "...ei mitään!"
Tarina: "Joo."
Jukka: "Sillä tavalla niinku. Et ei mua niinku... siis vaikka mä lähtisin sunnuntaina, niin niin, mä oon ihan onnellinen tästä matkasta myös."
Tarina: "Joo!"
Jukka: "Vähä niinku Ville sano tossa aikasemmin, että... on kiva olla täällä, mutta on kiva myös mennä kotiin."
Tarina: "Joo!"
Jukka: "Että jos lähtö tulee, mä oon vähä sillä fiiliksellä, että kyllä mä mielellään tänne jään, mutta--"
Tarina: "Joo!"
Jukka: "--ihan yhtä mielellään mä lähen himaanki, että... ei mua se niinku--"
Tarina: "Must kuulostaa et sulla on tosi hyvä tilanne--"
Jukka: "Joo, --"
Tarina: "--ton asian suhteen!"
Jukka: "--et ei mua niinku... mul ei kyl tunnu, silleen, missään."

Tarina kysyy, mikä Jukan motiivi olikaan alun perin taloon tulolle, ei muista ovatko siitä puhuneet. Jukka oli vain halunnut irti arjesta, on vähän niin kuin lomalla. Ei mitään sen kummempia motiiveja. Irti oravanpyörästä.

Jukka kysyy Tarinan fiiliksiä. Tarina oli kyllä oikeastaan arvannut tämän. Koska on ollut jo niin monta kertaa, oletti, että todennäköisesti on taas.

Tarina tahtoisi jäädä taloon, ihan sikana. Olisi ehdottomasti ykköstavoite. Talo on kasvattanut Tarinaa niin paljon, olisi vielä todella paljon opittavaa ja annettavaa. Mutta totta kai jännittää jos joutuisi lähtemään. Mutta senkin pystyisi käsittelemään ja hyväksymään ajan kanssa.

Tarina: "Mut oikeestaan niinku... tuntuu että... mitä useammin mä oon ollut täs häätöäänestykses, niin sitä jotenkin helpommin mä oon osannut sen ottaa."
Jukka: "Niin niin."
Tarina: "Ja sit kans se, et ku mä oon kuitenki — mä en tiedä, miten, mä oon niin kiitollinen. et mä oon kahest häätöäänestyksest jo selvinnyt!"
Jukka: "No joo."
Tarina: "SIis se tuntuu vaan ihan niinku jotenki mielettömältä!"

Tarina on tosi kiitollinen ja nöyrä asian suhteen, mutta häätöäänestys ei tämän vuoksi enää pelota niin paljon, kun tietää, ettei se välttämättä tarkoita sitä, että joutuu lähtemään.

Jukka oli kyllä tavallaan osannut ihan odottaa nimeämistään Eeviksen häädön jälkeen. Ei ole jaksanut miellyttää ketään yhtään viime viikolla, on ollut vähän omissa maailmoissaan. Ei tullut hänelle yhtään yllätyksenä, että on saanut nimeämispisteitä. Aina siihen joku syy on, minkä takia pisteitä annetaan. Ei tunne pahaa oloa tai mitään sellaista.

Tarinasta Jukka suhtautuu tilanteeseen hyvin. Ja sekin olisi tosi OK, vaikka Jukka tuntisi pahaa oloa.

Tarina miettii, että onhan tämä ihan fucked up tilanne, että asuu ihmisten kanssa, joiden äänestyksen perusteella halutaan ulos. Onhan se mielelle tosi rankka tilanne, ja saakin tuntua pahalta. Jukka myöntelee. Tarina kertoo, että kyllä hänellä on oikeasti ihan jatkuvaa pahaa oloa tilanteen vuoksi. Mutta yrittää ottaa sen aika paljon haasteena, käsitellä sitä, miltä tuntuu, kun kaikki eivät pidä itsestä. Se on ihan hirveä tunne. Jukka sanoo, että tai pitävät vähemmän. Ja tässä on vieläkin niin paljon väkeä mukana, että pisteet varmasti hajaantuvat.

Jukka: "Mut joo, ei siis, ei oo mitään."
Tarina: "Joo. Joo. Hyvä kuulla!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 01:45

Aikaisemmin:

23:01 DC1: Retronurkassa Anu, Kevin, Milla, Jukka, Mira ja Kimmo:

Mira: "Jos te menisitte johonki kauneusleikkaukseen, mitä te tekisitte?"
Kevin: "Mä tekisin näin." (Nostaa nenänpäätään sormella niin, että kyömy oikenee.)
Kevin: "That's all I need. Koska... vain noidille piirretään tällanen nenä. Mä en halua olla mikään noita!"
Milla (Keviniä myötätuntoisesti taputtaen): "Aww... voi muru!"

Mira: "Mitä Milla sä tekisit?"
Milla: "Öö, rinnat. Mä laittasin rintaimplantit."
Mira: "Kui isot sä ottaisit?"
Milla: "Siis jos mulla ois ollu jo rahaa, mä olisin ottanut ne."
Mira: "Siis... B, C, D? Tuplaa, triplaa?"
Milla: "Varmaan D... maksimissaan. Mä haluan tosi luonnolliset, mut vähä isommat rinnat."

Jukka ehdottaa hampaiden valkaisua, mutta Mira ei oikein hyväksy tätä vastaukseksi.
Jukka: "En mä nyt oikein tiedä. En mä nyt oikein oo sellasia implanttityyppejäkään, niin ehkä mä sit vaan jotain... ehkä mä pidentäisin itteäni... kolme senttiä."
Mira (naurahtaa): "No nih."
Kevin: "Kolme senttiä pidempi. Joo!"

Kevin (Miralta): "Mitäs sää ottasit?"
Mira: "Mä haluaisin... niinku... täältä..." (hieroo kylkiään ja vatsaansa) "...kaiken ylimääräsen pois. Rasvaimu!"
Kevin: "Okei! Must on kyl tosi jännää... tai sillee, kommentoimatta tavallaan... sun... tai sillee, must on vaan tosi jännää et sä koet sun vartalon tosi silleen... sä ehkä koet sen ehkä vaikeeks. Mun mielest, mä oon kattonut sun vartaloa..." (naurahtaa) "...niin paljo, mä oon vaan silleen, et 'toi on varmaan niin monen naisen unelmavartalo!'"

Samaan aikaan joku käytävältä puhuu jotain ruuista.
Anu: "Mä käyn vähä syömäs."
Anu nousee sohvalta ja jättää seurueen.

Mira toteaa, että kaipa se niin on kuin usein sanotaan, että Beyoncekaan ei ole omaansa tyytyväinen. Että tälleen stereotyyppisesti, aina on jotain jota voisi parantaa, vaikka kaikki on hyvin.

Kevin: "Entäs Kimmo?"
Kimmo: "No siis jos mä haluaisin ulkonäölleni tehdä jotain, mä menisin kuntosalille, en kauneusleikkaukseen--"
Mira (naurahtaen): "Et tää ei oo nyt se kysymys!" (höhöttää)
Kimmo: "--mutta — joo, mä ymmärsin kysymyksen — ja sitten mä sanon, että varmaan sit... kaksoisleukaa vähä... veke, tai..."
Mira: "Mmh." (hymähtäen välikommenttina) "Anu lähti pois ku se aavisti, että hänen vuoro on tulos."

Kimmo tähdentää, että tykkää siltä, että ihmiset näyttävät sellaisilta miltä näyttävät. Ei sillä, että olisi täysin tyytyväinen omaan ulkonäköönsä. Kimmo ei ole hiustenvärjäyksiä, meikkaamista tai sellaisia vastaan, mutta kauneusleikkauksista ei niin perusta. Milla komppaa, että kyllähän ne voivat muuttaa ihmisen ulkonäköä todella, todella radikaalisti. Kimmo vielä täsmentää, että lääketieteellisin perustein kauneusleikkaukset ovat tietysti OK, ja myös jos on psykologisia perusteita. Ja jos tekee itseään varten, ei muita ihmisiä varten.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2019 03:01

Aiemmin:

23:51 DC1: Tarina on makaillut yksin makuuhuoneessa selällään pitkät pätkät mietiskelemässä, toinen käsi niskan takana. Ville tulee vaihtamaan verkkareihin. Villen mielestä on mahtavaa päästä tänä yönä omaan, pehmeään sänkyyn.

Anu syöksyy jostain makkariin ja saman tien Tarinan viekkukainaloon sängylle selinmakuuseen.

Anu: "Hei."
Tarina: "Moi! Kiva ku tulit siihen."
Anu rouskuttaa porkkanaa.

Kolmikko puhuu hetken aikaa Kapteeni Äänen kaupallistumisesta ja muuttumisesta Jukka Pojaksi. Ville on kokenut No Doubtin musiikkilajimuutokset skasta muuksi myös jonkinlaisena kaupallistumisena. Sitten puheenaiheena häätöäänestys. Tarina oli pitänyt nimeämistulosta aika todennäköisenä ehtinyt siihen jo suhtautua etukäteen. Mutta kyllähän se tosi pahalta myös joka tapauksessa tuntuu.

Tarina: "Mut ei se... ei se niinku niin... Tai et, joka viikko se on ollu niinku paljo helpompi ottaa vastaan. Et ehkä se saa mun olon epävarmaksi."
Anu: "Mm. Uskon."

Tarina kertaa, että niin kuin sanoi aiemmin keittiössä, hänellä on ollut talossa sosiaalista epävarmuutta joka päivä, mutta pyrkii hyväksymään sen ja elämään asian kanssa. Mutta on se nyt taas paljon helpompaa kuin viime viikolla.

Anu (porkkanaa viekussa rouskuttaen): "Mitä sä tarkotat sosiaalisel epävarmuudella?"
Tarina (silmiään siristäen): "No mä en oikein itekään tiedä. Mä itekin mietin, et mä oon käyttäny sitä termii tääl tosi paljon. Ja mä en oikein tiedä itekään, mitä mä tarkotan sillä."

Tarina on epävarma siitä, miten häneen suhtaudutaan, mitä ihmiset ajattelevat hänestä. On ollut niin hyvin oma itsensä kuin pystyy tässä tilanteessa olemaan. Mutta on tosi paljon miettinyt, onkohan jotenkin ulkopuolinen. Tai onkohan just tämä ominaisuus ihmisten mielestä ärsyttävä tai vaikea tai jotain vastaavaa. On paljon tuon tyylistä epävarmuutta, mikä johtuu sosiaalisesta tilanteesta, tai miten hän tulkitsee tilanteen.

23:56

Anu: "No mä oon ainaki huomannu, että jossain kohti, ku sä oot tehny jotain, niin jotkut on ehkä... aika jyrkästi niinku... lähtenyt neuvoon, tai--"
Tarina: "Joo."
Anu: "--jotenki niinku--"
Tarina: "Joo."
Anu: "--sillee että. Et mä oon ainaki niinku sun... sun... jotain asiaa, niin miettiny, että mun mielest se oli ehkä vähän turhan, niinku, jyrkästi sulle sanottu."
Tarina: "Joo."
Anu: "Muutaman kerran tullu sellanen... et niinku... ku ihmisillä on erilaiset tavat... ilmasta asioita, ja ei välttämättä oo sellasta suodatinta, niinku... ehkä kaikis kohissa. Niin, must on tuntunut sun puolest pahalta."
Tarina: "Voi! Kiitos, Anu. Kiitos, Anu!"

Tarina: "Joo, kyl mustki on tuntunu mun puolest pahalta, ja mä oon huomannu tuon ihan saman efektin, et..."

Juttu keskeytyy siihen kun röökirinki Mira, Jukka, MIlla, Kimmo ja Helmeri saapuvat käytävältä makuuhuoneeseen, osa porukasta takkeja ylleen vetäen, ja valmistautuvat terassille siirtymiseen.

Mira: "Mikä punanenien kerho tääl on?"
Anu: "Meillä on tällaset punanenät."
Tarina: "Onks meil punaset nenät?"
Mira: "Anulla ainakin!"

MIlla kömpii Tarinan kainaloon toiselle puolelle kuin Anu.
Tarina: "Tuu vaan."
Mira: "Siis Milla on olevinaan osa meidän kerhoa (röökirinkiä) ja siihen sitte jää."
Tarina: "Milla on vaihtanut kuppikuntaa."

Helmeri (ohimennessään Anun ja Tarinan suuntaan ilmatupakasta henkoset vetäen): "Me lähetään polttaan vähä tupakkaa!"
Anu (Tarinan kainalosta): "Mä meinasin just kysyä lähteeks mun aviomies röökille!"

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”