17. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Syys 2019 22:54

22:49 DC1: Postin avauslupa tuli. Tarina lukee.

"Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä!

Osa teistä näyttää olevan sitä mieltä, että muuallakin kuin sängyissä nukkuminen on mahdollista Big Brother -talossa. Tämä ei välttämättä ole totuus, ellette itse päätä näin. Nukkumisjärjestelyistä teidän on kuitenkin oltava yksimielisiä.

Tehtävänne on nyt järjestää keskustelutilaisuus siitä, missä haluatte yhteisellä päätöksellänne nukkua. Jokaisen perusteltua vuorollaan kantansa, järjestätte asiasta äänestyksen.

Äänestyksellänne voi olla vain yksi lopputulos näistä kahdesta vaihtoehdosta:

a) Nukutte sängyissä.
b) Ette nuku sängyissä.

Äänestyksen tuloksen saavutte ilmoittamaan päiväkirjahuoneeseen valitsemanne sänkylähettilään kautta.

Jos päätätte yhdessä, että muuallakin kuin sängyillä saa nukkua, kannatte sängyt makuuhuoneen ovesta pihalle ja nukutte sen jälkeen ihan missä haluatte (sisätiloissa). Jos päätätte yhdessä, että nukunta on hyvä suorittaa sängyissä, ette kanna sänkyjänne mihinkään ja nukutte tästä lähin sängyissä, ettekä missään muualla.

Terveisin,
Big Brother"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Syys 2019 23:01

Sängyistä ollaan aika yksimielisiä.

Jukka toteaa, että ei kannata valita toista vaihtoehtoa, kun ei mistään muualta sammuisi valot. Muut muistuttavat, että makkarissa voisi kyllä nukkua, mutta ilman sänkyjä.

Eevis on aika varma, että kaikki talossa, tai ainakin suurin osa, ovat pitkälti sitä mieltä että haluavat nukkua sängyissä, joten totta kai ihan sillä periaatteella kannattaa sitä vaihtoehtoa, vaikka itse kyllä tykkää nukkua muuallakin. Sen perusteella valitsee sängyt.

Ville haluaa nukkua sängyssä ja mahdollisimman pimeässä ja vielä sillä ehdolla, ettei siellä ole yöllä mikään humppakihnutus menossa. Termi hymyilyttää muita asukkaita.

Eevis (hymyillen): "Ne voi onneks järjestää sit taas muualla, kun sängyssä, niin..."
Ville: "Niin, sen voi... sen voi sitte järjestää jotenki sillä tavalla... diskreetisti... muualla."

Kimmo miettii että tässä on jokin kompa, koska muistaa lukeneensa jo ohjeen, jossa sanotaan, että asukkaat nukkuvat sängyissä pää siihen suuntaan, johon on määrätty.

Kimmo: "Eli, en tiedä voidaanko me oikeasti edes vaikuttaa tähän."

Kristian (Villen kommenttiin viitaten): "Kyllä! Komppaan Kimmoa, ja... vaadin myös sitte, että... sängyssä humppakiihotusta harrastetaan, jotta pääsis sitä tarkkailemaan!"
Eevistä ja Jukkaa naurattaa.
Jukka: "Kihnutusta!"
Kristian: "Kihnutusta, kihnutusta..."
Jukka: "Vaadit sitä?"
Kristian: "Vaadin sitä."
Ville: "Älä vaadi sellasta."

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 17 Syys 2019 23:02

Yksimielinen päätös, sängyissä.

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Syys 2019 23:15

22:55 DC1: Tuulaa (vai Anua?) ihmetyttää mistä koko juttu edes lähti liikkeelle. Mira valottaa, että tämä oli suoraan Jukalle ja Eevikselle. Eevis nyökkäilee hymyillen, että ihan varmasti. Jukka on sitä mieltä, että olohuoneen valot ovat viime aikoina vain kirkastuneet yöajaksi.

Eevis (naurahtaen): "Joo, meit on koitettu aikasemminkin savustaa... ni eiköhän tää oo ihan vain jatketta sille. Ku aikasemmat keinot ei oo tepsineet ja jonkun auktoriteettia on vähän kyseenalaistettu!"

Tarina kysyy, mitä aikaisemmin on yritetty tehdä. Eevis selventää, että kun aluksi saatiin tunnelmavalaistus ja nuotio, mutta nyt kun siihen on jo kyllästytty, niin eivät enää saa niitä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Syys 2019 23:21

Pariskunta vielä julkisuunnitteli yhteiskommunikaatiossa muiden kanssa, että hoitavat hommansa edelleen olkkarissa, kuten ennenkin, mutta palaavat sieltä sitten makkariin nukkumaan. Tarina toivoo, että kömpivät sänkyihinsä mahdollisimman hiljaa sitten, kun itse nukkuu siinä välissä. Kristian ehdottaa, että kommandona vaan, ilman mitään suihkuja. Tarinaa ei haittaa se tulevatko kommandona tai miten, mutta se haittaa, jos sänkyyn tulo häiritsee unia.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 17 Syys 2019 23:21

Kevin pohti aiemmin, pitäisikö hänen mennä näyttämään nilkkaansa pk-huoneeseen. Kevin oli satuttanut jalkaansa päivällä hypätessään porealtaan yli ja hän on nilkuttanut tai kinkannut siitä lähtien. Illalla Kevin oli saanut Kristianilta siteen jalkaansa, jota Kristian käytti alkupäivinä, mutta se ei näytä auttaneen. Hetki sitten Kevin kutsuttiin pk-huoneeseen ja sen jälkeen Kevin tuli kylppäriin, eikä liikkuminen kovin hyvältä näyttänyt.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Syys 2019 23:29

23:03 DC1: Ohjaaja näyttää pienen pätkän makuuhuoneesta, jossa Tuula, Mira, Milla, Kristian, Helmeri ja Anu vielä keskustelevat aiheesta. Tuulasta asia on toki luonnollinen, "mutta..." Millasta taas hellät pikkupusut ovat ihan fine, mutta se kun vain nuollaan toisen korvaa...

Tuula: "Ja täähän oli puhtaasti seksiin liittyvää, et heillä ei ole mitään tunteita, miten se meni se juttu..."

Tuulasta sellainen romantiikka on ihan kivaa, mitä Helmerin ja Anun välillä on. (Viittoo vierekkäisissä sängyissä makaaviin Helmeriin ja Anuun, nauraa käkättää päälle.)

Helmeri (arvostavasti): "Oih!"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Syys 2019 23:38

Jukka ja Eevis huomaavat, että olkkarista meni valot. Eevis toteaa, että sinne vois mennä jyystää. Jukka miettii myös vessaa. Miettivät, että voisivat vaihtaa nukkumapaikkoja Tuulan tai Tarinan kanssa.
a walking disaster

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 17 Syys 2019 23:42

Olkkarin telkkariin syttyi takkatuli. Jukka ja Eevis ovat edelleen kittiössä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 17 Syys 2019 23:56

23:32 DC2: Keittiössä Jukka ja Eevis suunnittelevat sänkypaikkojen uudelleenjärjestelyä. Ainakin häädön jälkeen, jos kumpikaan ei joudu häädetyksi, tulee mahdollisuus uudelleenjärjestelyyn. Ja voisivat pyytää myös muilta asukkailta uudelleenjärjestelyä jo ennakkoon. Kova strategiaplänäys käynnissä.

BB yrittää hämmästyttää pariskuntaa vilkuttelemalla multapenkin/kasvimaan yllä olevia valoja. Noteeraavat asian, mutta sivuuttavat sen olankohautuksella, kun se on näitä samoja outouksia mitä on jo tänä päivänä nähty.

23:37

Jukka: "Oot sä muuten huomannu... Millan ja...He-Helmerin?"
Eevis: "Joo, oon huomannu. Tai mä pistin tänään merkille... et en mä tiedä--"
Jukka: "Ai vasta tänään?"
Eevis: "Joo, siis emmä aikasemmin oo huomannu."
Jukka: "Mmh."
Eevis: "Tänään mä pistin merkille."
Jukka: "Joo. Saas nähä mihin se menee! Mä oon kyl... mä oon huomannu... jo pari päivää sitte!"
Eevis: "Joo, mä en oo kiinnittäny huomioo... huomioo vaan yksinkertasesti."

Jukka: "Mut mä luulen et Milla ei oikein lämpee."
Eevis: "Mut onks se menny niin päin et Helmeri on--"
Jukka: "O."
Eevis: "--yrittäny?"

Eevis ei ollut oikein erottanut kummin päin se on mennyt. Mutta oli huomannut Millan ja Helmerin olleen lusikassa siten, että Helmeri oli laittanut käden Millan yli. Eevis kyllä luulee, ettei Milla oikein lämpene kenellekään ihan sen puoleen, kun sillä on ulkomaailmassa se oma tilanne. Eevis veikkaa ettei Milla halua riskeerata.

Jukka arvelee, että Milla kuitenkin kaipaa läheisyyttä. Eevis arvelee, että se on ihan totta kyllä varmaan, kyllä se jotain hipsuttelee tyttöjen ja poikien kanssa ihan sekaisin ja näin. Mutta luulee, että ei varmaan sen pidemmälle mene, vaikka lämpenisikin Helmerille.

Jukka muistuttaa, että Millahan juo myös alkoholia. Tilanne voi lähteä senkin avulla sitten. Eevis ei tiedä siitä sitten, mutta ei suoralta kädeltä ajatusta tyrmääkään.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”