Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja James » 18 Syys 2019 06:21

Voi voi, kylläpä se otti Eevikselle koville kun BB vähän kiusasi eikä päässyt jyystöhommiin.
Pahoin pelkään, että torstaina nimettyinä ovat Tarina ja jotkin muut kuin Eevis&Jukka joten näitä joutuu katsomaan vielä ens viikonkin :thumbsdown

simpukka
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 08 Syys 2019 15:14
Viesti:

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja simpukka » 18 Syys 2019 06:29

Wc:ssä: kuuluu lemmiskelyn äänet.
BB: menkää nukkumaan.
Evis: mä lähen täältä kyllä jos tää on joka yö tällasta.
Tää on ihan turhaa, jos täällä ei saa jyystää. Jos mua ei yhtään huvita mennä nukkumaan, niin tuo on ihan hirveetä mennä nukkumaan. Kaks yötä mää niinku kestän.
Jukka: joo tää menee ihan pelleilyks. Ei kai siinä auta kun mennä
Vessassa ovat edelleen.
Jukka: sen takia meijät pakotettiin nikkumaan, ettei myö saada naija.
'Evis: kyllä mä selibaatissakin voin niinku olla. Mutta lapsuuden traumat tulee esiin jos pitää mennä nukkumaan..
Jukka: mitä vitun välii sillä on että ei saada naija..
Jos tää on sellanen juttu joka jatkuu niinku enemmän kuin pari päivää, niin mä luovutan. Haluun ilmottaa niinku etukäteen.. oon sitte niinku etukäteen puhunu. Tämä oli niinku oma kriteerini jo aiemmin. Mulle on sitten annettu väärää informaatiota jos tää niinku jatkuu..
00.26 Jukka menee nukkumaan "näytät hyvältä". Eevis jää pesemään hampaitaan.

Vanhapatu
Julkkisasukas
Viestit: 464
Liittynyt: 09 Elo 2019 19:34

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Vanhapatu » 18 Syys 2019 07:14

Nyt olis hyvä aika juottaa porukkaa känniin niin saatais vähän actionia taloon. :kippis:

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 18 Syys 2019 08:15

Kerrankin menin ajoissa nukkumaan ja menetin yön shown.

Hyvä ja kiitos BB. Kun nikotiiniriippuvaisten stressinsietokykyä koetellaan, niin aivan oikein koetella myös muiden asukkaiden kriittisiä pisteitä. Ja miksi pitkään valvoessa pitäisi päästä joka kerta jyystämään, kyllähän talosta löytyy hyvin seuraakin illanistujaisiin.

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 18 Syys 2019 08:27

matjushka kirjoitti:
18 Syys 2019 06:16
carjock kirjoitti:
17 Syys 2019 20:36
Potatoes kirjoitti:
17 Syys 2019 20:34
Siis keistä Tarina tossa puhuu että ovat samaa mieltä hänen kanssa Kristianista? Eevis ja Kevin. Onko muka muut sanonu? Kun tarina tarkentaa että niitä on monta?
En tiedä onko, mutta Kevin sanoi aiemmin Tarinalle myös Millan kuuluvan heidän "ydinporukkaan". Onko sitten todella näin? Siis Tarina, Kevin, Eevis ja Milla.

Edit. Tupusta en ole varma, mutta häntä kuulemma häiritsee se Krisun liinalla lyönti Helmeriin, joka tapahtui eilen. Että hän on myös mahdollinen? Ville tuskin kuuluu kumpaankaan.
Tuulaa varmaan häiritsee osa Kristianin tekemisistä mutta kyllä se on vahvasti Tarinaa vastaan ja Kristian kuuluu lempipoikiin.
Tarina saattaa laskea myös Villen omiin tukijoihinsa, onhan heillä paljon hyviä keskinäisiä keskusteluja. Mutta Ville taitaa olla enemmänkin puolueeton, joka osaa katsoa asiat erillisinä asioina.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja rink » 18 Syys 2019 08:37

RealPlayer kirjoitti:
18 Syys 2019 04:34
Niin sekalainen seurakunta koolla että tämä kaikki draama odotettavissa ilman tuotannon kummempia provoiluitakin.

Vieno toiveeni tämän palstan kirjoittajille että suurimmat henkilökohtaiset ideologiset avautumiset ja "ammattiuhriutumiset" ja oman poliittisen agendan esiin tuominen jätetään tältä palstalta pois. Minusta ei ole kuulunut tämän foorumin henkeen menneinä vuosina ja toivottavasti ei vastedeskään. ( Jotkut ihan muista aiheista keskustelevat foorumit ovat muuttuneet eri ääriryhmien fanaattiseksi enemmän ja vähemmän faktaa hylkiväksi trollaukseksi). Onhan noita foorumeja pilvin pimein syntynyt joissa voi käydä itkemässä ja "uhriutumassa" kuinka juuri "meitä" leimataan ja "mustamaalataan". Kiitos. Jos haluaisin lukea sellaisia juttuja niin hakeutuisin erinäisten ääriliikkeiden sivuistoille ja media-alustoille vaan en jaksa enkä kestä sitä värittynyttä "bullshitiä" puolelta jo toiseltakaan ja niinpä toivon ettei sellaista tarvi kohdata BBplazan liveseurannan kommentointiketjussa jonne tulen lukemaan BBplazan liveseurannan kommentointiketjua j ajoudun lukemaan jotain synkkää poliittisesti värittynyttä agendaa miten justiinsa "meitä" leimataan,työpaikat vaarassa, maalitetaan jne.... Keskitytään asukkaiden tekemisiin eikä lähdetä märisemään täällä itse yhteiskunnan ääripäiden propagandanomaisten ilmiöiden henkilökohtaisesta esiintuonnista. En halua että tällekin palstalle syntyy ilmiö näiden asioiden trollaamisesta. Ja toinen kiitos tästä.
Ihan hyvä pointti.

Tosin yksi asia on ehkä toisin. Muistaakseni aiemmilla kausilla oli politiikasta puhuminen kielletty. Nyt ei ole, ja talossa on muutenkin tarkoituksellisesti pintaliitäjien sijasta ns. julistajia. Ja tosiaan nämä julistajat tosiaan ovat äänessä ja tuovat asioitaan esille. Kun talossa on poliittisia keskusteluita, niin on vaikea välttyä siltä että näistä ideologeista ja niiden eroista sekä epäkohdista puhuttaisiin täälläkin. Jotkut voimakkaammin kuin muut. Ja arvottamista tapahtuu ilmoitettujen kantojen perusteella. Myönnän itsekin, että minun Ville -"inho" perustui lähinnä tämän uskovaisuudesta. (ja sen tuputtamisen pelosta tai aivopesusta :D )

Tämän karsiminen moderaattoreiden keinoin on hyvin hankalaa ja saattaisi johtaa entistä huonompaan tulokseen. Itsemoderoinnilla päästäisiin ehkä parempaan tulokseen.

Tämä on ohi aiheen, mutta ei siirretä tätä vielä metakeskusteluihin. Olisi ihan hyvä, jos RealPlayerin toive otettaisiin huomioon.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja mrj » 18 Syys 2019 08:58

simpukka kirjoitti:
18 Syys 2019 06:29
Wc:ssä: kuuluu lemmiskelyn äänet.
BB: menkää nukkumaan.
Evis: mä lähen täältä kyllä jos tää on joka yö tällasta.
Tää on ihan turhaa, jos täällä ei saa jyystää. Jos mua ei yhtään huvita mennä nukkumaan, niin tuo on ihan hirveetä mennä nukkumaan. Kaks yötä mää niinku kestän.
Jukka: joo tää menee ihan pelleilyks. Ei kai siinä auta kun mennä
Vessassa ovat edelleen.
Jukka: sen takia meijät pakotettiin nikkumaan, ettei myö saada naija.
'Evis: kyllä mä selibaatissakin voin niinku olla. Mutta lapsuuden traumat tulee esiin jos pitää mennä nukkumaan..
Jukka: mitä vitun välii sillä on että ei saada naija..
Jos tää on sellanen juttu joka jatkuu niinku enemmän kuin pari päivää, niin mä luovutan. Haluun ilmottaa niinku etukäteen.. oon sitte niinku etukäteen puhunu. Tämä oli niinku oma kriteerini jo aiemmin. Mulle on sitten annettu väärää informaatiota jos tää niinku jatkuu..
00.26 Jukka menee nukkumaan "näytät hyvältä". Eevis jää pesemään hampaitaan.
siis mitäää? onko jukka luetellu ehtoja tuotannolle ennen taloa menoa että hänen pitää saada paneskella silloin ku haluttaa :noup: [smilie=a_bravo.gif]
JuHu - :drink55:

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 18 Syys 2019 09:29

mrj kirjoitti:
18 Syys 2019 08:58
siis mitäää? onko jukka luetellu ehtoja tuotannolle ennen taloa menoa että hänen pitää saada paneskella silloin ku haluttaa :noup: [smilie=a_bravo.gif]
Eeviksen lausahdus tuo viimeisin.

"Jos tää on sellanen juttu joka jatkuu niinku enemmän kuin pari päivää, niin mä luovutan. Haluun ilmottaa niinku etukäteen.. oon sitte niinku etukäteen puhunu. Tämä oli niinku oma kriteerini jo aiemmin. Mulle on sitten annettu väärää informaatiota jos tää niinku jatkuu..

Ja kyse oli nukkumisesta/valvomisesta, ei paneskelusta. Ja etukäteen kuulosti tuotanto sopineen Eeva-Leenan kanssa asiasta, ei ollut kovin kaksitulkintainen tilanne.

Jukka myös lipsautti, että tuotanto on jossain vaiheessa kertonut, että kamerat käännetään kun hommat alkaa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 18 Syys 2019 09:31

Onks tää oikeesti enää totta? Missä noi oikeen luulee olevansa?? "Yhyy yhyy jos en saa panna niin lähen menee" itkuparkuvinkuvonku [smilie=a_doh.gif] [smilie=a_doh.gif] tervemenoo vaan, ei tuu ikävä [smilie=thefinger.gif]

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 18 Syys 2019 09:35

carjock kirjoitti:
18 Syys 2019 09:22
9:20 Eevistä vituttaa BB:n käytös, on käyty juridisesti rajoilla. Liittyy Eevikseen täysin, ei Jukkaan. Eikä ole päässyt pk-huoneeseen keskustelemaan sopimusoikeudellisista asioista. Yksi sääntö Eeviksen mielestä talossa on, että jos haluaa lähteä talosta kun siinä on se tietty tuntimäärä niin pitäisi päästä. Eeva-Leena saa kuulutuksen kun puhuu tuotannosta.
Aika mielenkiintoista, että joku asukas miettii näin juridiseltakin kannalta tuota asiaa, ja tuo sitä esiin talossakin. Olisi mielenkiintoista tietää millainen keskustelu aamulla pk:ssa käytiin Eeviksen kanssa. Kuitenkin Eevis aika analyyttisesti varmasti pystyy ajattelemaan oikeuksiaan, vaikka tuskin olisikaan ollut laittamassa 24h:ta käyntiin yöllä, vaan olisi halunnut keskustella noista periaatteista..

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Marjo » 18 Syys 2019 09:35

Mietin, että Eevis ehkä kuvittelee olevansa katsojien suosiossa, kun pääsi katsojien äänestämänä sinne sviittiin viime viikolla. Ajattelee sitten, että jos suosikki uhkailee lähtevänsä, sillä on painoarvoa BB:n päätöksissä.

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja carjock » 18 Syys 2019 09:38

Marjo kirjoitti:
18 Syys 2019 09:35
Mietin, että Eevis ehkä kuvittelee olevansa katsojien suosiossa, kun pääsi katsojien äänestämänä sinne sviittiin viime viikolla. Ajattelee sitten, että jos suosikki uhkailee lähtevänsä, sillä on painoarvoa BB:n päätöksissä.
Ja todennäköisesti myös ajattelee niin, että seksiä ei ole tämän suosion takia näytetty telkkarissa. Koska luultavasti tietää senkin, että seksin harrastaminen ei yleensä tuo katsojien suosiota.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Defendant » 18 Syys 2019 09:57

Tänään on tuotannon sauma pitää linjasta. Uskoisin, että pariskunta tulee koettelemaan rajoja.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja KariTa » 18 Syys 2019 09:59

Nukke1 kirjoitti:
18 Syys 2019 09:31
Onks tää oikeesti enää totta? Missä noi oikeen luulee olevansa?? "Yhyy yhyy jos en saa panna niin lähen menee" itkuparkuvinkuvonku [smilie=a_doh.gif] [smilie=a_doh.gif] tervemenoo vaan, ei tuu ikävä [smilie=thefinger.gif]
Ei kuulemma ole siitä kiinni etteikö saa panna vaan siitä jos käsketään nukkumaan ja pakotetaan olemaan makuuhuoneessa. Voisi kuulemma olla loppukausi panemattakin jos yhteinen etu siitä kärsii. Jukka on myös ilmoittanut lähtevänsä jos Eevis lähtee.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 18 Syys 2019 10:01

Mun käsittääkseni Eeviksen ongelma oli/on se, että ei halua mennä nukkumaan, jos ei väsytä. Eli ilmeisesti on tästä etukäteen keskustellut ja siten saanut "väärää informaatiota" ennen taloon tuloa. Ja nyt, kun asia ei olekaan näin, viittaa toistuvasti juridisiin oikeuksiinsa. Piehtarointi Jukan kanssa olisi täten lähinnä ajan tappoa ja unen odottelua.

Luulisi noinkin älykkään ihmisen ymmärtävän, että BB-talossa BB on mielivaltainen, ja että kaikki asukkaat tullaan työntämään rajalle tai vähintään epämukavuusalueelle. Jos kaikki saisivat toimia, miten haluaisivat ja ovat kotonakin tottuneet toimimaan, niin sittenhän formaatti olisi ihan eri - nimeltään "arki". En myöskään näe, mitä oikeushenkilön juridista oikeutta BB:n nukkumaanmenokäsky rikkoo?

Ehdottaisin Eevikselle aktiivista osallistumista talon toimiin, kuten tehtäviin, kotitöihin tai vaikka satunnaiseen kävelylenkkiin pihalla. Siten saattaisi illallakin se uni tulla paremmin, jos on päivän aikana liikuttanut edes jotain eväänsä...
:thumbsup

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja carjock » 18 Syys 2019 10:05

Mingviini kirjoitti:
18 Syys 2019 10:01
Mun käsittääkseni Eeviksen ongelma oli/on se, että ei halua mennä nukkumaan, jos ei väsytä. Eli ilmeisesti on tästä etukäteen keskustellut ja siten saanut "väärää informaatiota" ennen taloon tuloa. Ja nyt, kun asia ei olekaan näin, viittaa toistuvasti juridisiin oikeuksiinsa. Piehtarointi Jukan kanssa olisi täten lähinnä ajan tappoa ja unen odottelua.
Se juridinen asia liittyy siihen, että jos haluaa luovuttaa niin siinä on se tietty tuntimäärä eli 24 tuntia siitä hetkestä, kun asukas ilmoittaa että haluaa luovuttaa. Tästä Eevis puhui keittiön ruokapöydässä tänä aamuna, että liikutaan juridisilla rajoilla. Kun ei päässyt silloin pk-huoneeseen kertomaan tätä kun olisi halunnut. Ilmeisesti on kysynyt tuotannolta etukäteen, että jos haluaa luovuttaa niin miten toimitaan ja on kerrottu että sopimuksessa on se 24 tunnin aikaraja tuohon.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Defendant » 18 Syys 2019 10:14

Mingviini kirjoitti:
18 Syys 2019 10:01
Mun käsittääkseni Eeviksen ongelma oli/on se, että ei halua mennä nukkumaan, jos ei väsytä. Eli ilmeisesti on tästä etukäteen keskustellut ja siten saanut "väärää informaatiota" ennen taloon tuloa. Ja nyt, kun asia ei olekaan näin, viittaa toistuvasti juridisiin oikeuksiinsa. Piehtarointi Jukan kanssa olisi täten lähinnä ajan tappoa ja unen odottelua.

---

Ehdottaisin Eevikselle aktiivista osallistumista talon toimiin, kuten tehtäviin, kotitöihin tai vaikka satunnaiseen kävelylenkkiin pihalla. Siten saattaisi illallakin se uni tulla paremmin, jos on päivän aikana liikuttanut edes jotain eväänsä...
Tokaisi tuossa tovi sitten, Tarinan kanssa meikatessaan, että ongelma on juuri se sänkyyn menemisen pakko kun ei väsytä. Haluaisi valvoa sitten vaikka yksin.

Itse ehdottaisin tuota samaa. Olen itse nyt vasta hiljattain huomannut tuon Eeviksen laiskuuden. Ei se laiskuus ainakaan tuota ongelma helpota.

Ei se laiskuus ihmisestä huonoa minun silmissä tee, mutta Eeviksestä aistii sen, että se osaisi uhriutua siitäkin, jos laiskuus tulee aiheuttamaan konflikteja.

tiikerikakku
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 20 Elo 2014 18:22

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja tiikerikakku » 18 Syys 2019 10:14

Mingviini kirjoitti:
18 Syys 2019 10:01
Mun käsittääkseni Eeviksen ongelma oli/on se, että ei halua mennä nukkumaan, jos ei väsytä. Eli ilmeisesti on tästä etukäteen keskustellut ja siten saanut "väärää informaatiota" ennen taloon tuloa. Ja nyt, kun asia ei olekaan näin, viittaa toistuvasti juridisiin oikeuksiinsa. Piehtarointi Jukan kanssa olisi täten lähinnä ajan tappoa ja unen odottelua.

Luulisi noinkin älykkään ihmisen ymmärtävän, että BB-talossa BB on mielivaltainen, ja että kaikki asukkaat tullaan työntämään rajalle tai vähintään epämukavuusalueelle. Jos kaikki saisivat toimia, miten haluaisivat ja ovat kotonakin tottuneet toimimaan, niin sittenhän formaatti olisi ihan eri - nimeltään "arki". En myöskään näe, mitä oikeushenkilön juridista oikeutta BB:n nukkumaanmenokäsky rikkoo?

Ehdottaisin Eevikselle aktiivista osallistumista talon toimiin, kuten tehtäviin, kotitöihin tai vaikka satunnaiseen kävelylenkkiin pihalla. Siten saattaisi illallakin se uni tulla paremmin, jos on päivän aikana liikuttanut edes jotain eväänsä...
Allekirjoitan tämän täysin. Ylös, ulos ja lenkille niin tulee illalla uni paremmin silmään :thumbsup

Kimmo taisi eilen mainita lukeneensa talon säännöistä nukkumisesta, että tapahtuu makuuhuoneessa, sängyssä ja pääkin vielä BBn määräämään suuntaan. Ja kun varmasti jokaisella kilpailijalla on etukäteen ollut mahdollisuus ellei peräti pakko tutustua sääntöihin, niin mikä on tämä Eeviksen juridinen oikeus ja väärä informaatio -case? Eiköhän säännöissä kerrota myös tuosta BBn mielivaltaisuudesta ja oikeudesta muuttaa sääntöjä.

Hyvin huomaa myös, että koko muu jengi on jo saanut tarpeekseen pariskunnan "jyystämisestä", kukaan ei vaan suoraa uskalla sitä sanoa. Ehkä Ville sitten jossain kohtaa täräyttää asian päin naamaa.

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja carjock » 18 Syys 2019 10:34

Vaikka tää ei välttämättä mitään merkitse, niin pihalla Helmeri ja Milla istuvat vierekkäin lähellä toisiaan.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja ramasee » 18 Syys 2019 10:42

En kestä tuota Eevistä. "En oo tottunu nukkuun 80 senttisessä sängyssä" ihanko noista kaikki muut nukkuis kotona noin pienessä. Nyt on likka ihan väärässä ohjelmassa. Toivottavasti eivät suostu tuohon sänkyjen vaihtoon. Tuolla ollaan bb talossa, eikä missään luksus lomalla
Laura vie, muut vikisee!

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 18 Syys 2019 10:48

Harmi, jos Eevis ei ehdi kokea sateista laavuviikkoa makuupusseineen. Hiukan tuntuu, että onko jo laittanut kellon käymään, vai siitäkö nyt BB:n kanssa vääntävät. Eevis latelee juridisia ehtojaan joihin BB:n pitää suostua tai muuten...

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 18 Syys 2019 11:17

Tupu, Mira, Kimmo ja Anu juttelevat ilmeisesti Eeviksestä. Ovat kaikki sisäistäneet tulleensa taloon missä ei kuole nälkään ja saa hengittää, muita ns oikeuksia ei ole. Ja BB koettelee juuri niitä asioita jotka huomaa kunkin asukkaan kipupisteeksi.

Hyvällä hengellä viettävät Barcelonan lomaa :) Kaiken syväanalyysin välissä on kiva katsella tällaista positiivista heittäytymistä :tu

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”