BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

BBPlazan vuoden foorumilainen 2008-2019.
BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 31 Joulu 2013 14:31

30p Punde
25p Spencer
22p knocker
19p Risto
18p DosterMan
17p Tirkka
16p aadeehoovee
15p Zygerö
14p tuusannuuska
13p scorchio
12p Karhu
11p orgasmienkeli
10p PIETRO
9p Jason S.
8p Evalds
7p ElMoronico
6p Mole
5p ff
4p bbbplaza-fani
3p jaiba
2p mrj
1p sandman

Perustelut tulee joskus ensi vuonna, jos Jumala suo. Nyt napsaa suu siihen malliin, että pitää keskittyä juomiseen.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Joulu 2013 16:14

30p Spencer
25p Punde
22p calderyon
19p Risto
18p DosterMan
17p Mardis
16p jyrtam
15p ff
14p PIETRO
13p Orphan
12p ramasee
11p Mole
10p mrj
9p Karhu
8p BB-Kärpänen
7p Scherzy
6p orgasmienkeli
5p Jonksu
4p Zygerö
3p Realityfan
2p Wicker Man
1p Ancalagon
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2013 17:54

30p knocker – Ehdottomasti vuoden foorumilainen, ellei se sitten olisi vielä parempi vaihtoehto eli minä itse! Aiempina vuosina on ollut listassani kolmas ja toinen, joten eikös se ykkössijakin ole joskus saatava? ;)

25p Risto – En kunnolla osaa tehdä eroa kahden ensimmäisen välille, mutta Risto on saanut jo täydet pisteet viime vuonna ja nyt on knockerin vuoro! Yhtä hyvin silti Ristokin ansaitsisi voiton tänä vuonna. <3
Kunniamainintana (tai ehkä hiukan moitteenakin) on sanottava että se missä minä itse olen kolmas maailmansota, niin Ripe on maailmanrauha. ;)

22p Marygay2 (eli Mardis) – Mardis parantaa vauhtiaan joka vuosi ja tänä vuonna meno alkoi näyttää siltä, etten vaan millään voi jättää kärkikolmikon ulkopuolelle. Uskomaton panostus plazalle!

19p Scherzy – Tänä vuonna ei ole ollut ehkä yhtä aktiivinen kun aiempina vuosina, mutta pomminvarma forumisti silti aina! En voisi vähempääkään antaa pisteitä, koska samanlaista foorumilaista täällä ei ole kun mitä Scherzy on.

18p scorchio – Värikkäimmät viestit, mutta harmi kun ei hengaa täällä kovin usein. Viestejäsi nimittäin olisi kiva lukea useamminkin!

17p aadeehoovee – En esimerkiksi viime vuonna vielä huomannut miten hyvä forumisti ADHV on, mutta onneksi tänä vuonna avasin silmäni ja tajusin sen.

16p ramasee – Aiempina vuosina ramasee on saanut ihan liian vähän pisteitä, joten tänä vuonna se virhe ei saa toistua jos se minusta on kiinni. Tykkään aina lukea viestejäsi!

15p Rita – Voisin toistaa samat sanat mitä ramaseelle sanoin. Voisit hengata täällä enemmän muutenkin kun kauden aikana, koska vaikutat kirjoittajalta jolla riittäisi asiaa ja hyviä mielipiteitä!
Korkeisiin pisteisiin tänä vuonna vaikutti myös se, etten ole aiempina vuosina antanut pisteitä, vaikka tämä mahtava forumisti olisi ne sekä 2011 että 2012 ansainnut.

14p Spencer – Eihän sille mitään voi, että Spenkulle on aina annettava iso tunnustus sekä viestien tasosta että panostuksesta foorumiin. Muutenkin erittäin pidettävä tyyppi! Ehdottomasti helpoin ylläpitäjien ja modejen porukasta ja ehkäpä ainoa heistä jolle voi aidosti osoittaa negatiivisetkin fiilikset ilman että joutuu kokemaan itsensä paskaksi kirjoittajaksi. Oikeastaan Spencerillä on aika hyvä vaikutus meikäläiseen ja olen aika harmissani jos Spencer tosiaan jättää jatkossa kirjoittamisen vähemmälle, koska pelkään etten pysy tolkussani ilman järkevää ojentajaa!

13p BB-Kärpänen – Tolkuttoman hyvää settiä! En tiedä ansaitseeko näin korkeita pisteitä kun kirjoittelee tänne kerran kuussa pari viestiä, mutta en voi olla palkitsematta persoonallista ja huikeaa tyyppiä!

12p Jonksu – Eipä tätäkään persoonallista ja huikeaa tyyppiä voi jättää palkitsematta! Tänä vuonna ei ole ihan niin hyvässä vedossa ollut kun aiemmin, mutta ehdottomasti näiden pisteiden arvoinen silti.

11p ysiluokka – Haluan palkita hyvän BB-kauden kirjoittajan pisteillä! Viestejäsi on joka vuosi yhtä mukava lukea ja tänä vuonna se näkyy pisteissä.

10p Orphan – Tyyppinä selvästikin yksi parhaista, mutta tänä vuonna painotan myös säröä, särmää ja erilaisuutta listassani. Orphan on liian mukava ja harmiton tämän isompiin pojoihin, mutta jos tällä menolla (ja aktivoitumisella) jatkaa, niin eiköhän ensi vuonna ole isompikin pistepotti luvassa! :D Eli luulen että ensi vuonna myös symppisluonteella pötkitään listassani pitkälle, hähähää.

9p ff – Joka vuosi on ollut kiva lukea ff:n viestejä, mutta tänä vuonna aktivoitumista on tuntunut tapahtuvan ja viestit on jotenkin pompsahtaneet silmiini enemmän kun edellisinä vuosina. Ehdottomasti yksi tärkeä tyyppi täällä!

8p DosterMan – Vaikka muut hyytyisivät, niin Doster ei hyydy koskaan! Bileseurana myös olisi parasta, vaikka en tiedä uskoisiko Doster että pärjäisin hänelle örvellyksessä ja viinan kittaamisessa! Pärjäisin tietysti!

7p calderyon – Jaksaa vuodesta toiseen olla asiallinen ja aikaansaava kirjoittaja. Hyviä äänestyksiä ja viestejä!
Calderyonin loppuarvosana tänä vuonna taitaa olla sellainen 3,836 ~ 4

6p dertsi – Kirjoittelee lähinnä asiallisia viestejä ympäri foorumia, ja näitä viestejä on kyllä kiva lukea myös! Se taas kertoo jotain dertsin hyvästä persoonasta, että jaksaa kuunnella eroottisia tarinoitani Mäkkärin penkeillä jopa viisi tuntia putkeen!! Risto tosin on kateellinen dertsille kun ei ole päässyt näitä tarinoita livenä kuulemaan, mutta on siinä varmasti kova työ kuunnella niin paljon informaatiota minusta kerrallaan.
Tämä ei kyllä dertsin pisteisiin vaikuta, eli ihan muutenkin on pisteensä ansainnut hyvillä viesteillään!

5p jyrtam – Asiallinen ja hyvä forumisti.

4p ElMoronico – En aiempina vuosina ole tätä sankaria pisteillä palkinnut, mutta nyt se on tehtävä! Jättänyt lähtemättömän vaikutuksen ilkeydellään ja nasevuudellaan. :D

3p tuusannuuska – Jaksaa kirjoitella tänne myös niitä viestejä, joita pitää ajatella vähän enemmän. Asiallinen mutta tunteita herättävä forumisti! Meidän kahden vuosi ei täysin riidoitta tai draamoitta sujunut, mutta onneksi se on nyt takana päin ja olen taas oppinut arvostamaan tuusista.

2p BB-FAN – Välillä aika outokin tyyppi, mutta niinhän itsekin olen! Tuo hauskaa uutta väriä tänne.

1p Tirkka – Ei ansaitsisi minulta yhtäkään pistettä, mutta jos objektiivisesti katsoo tätä foorumia, niin Tirkkakin on tärkeä osa sitä.
Ajatusmaailma on tietysti välillä hyvin kummallinen, mutta ainakin tuo tänne kontrastia jota tarvitaan.
Ja tajusin myös että Tirkka on skorppari kuten itsekin olen! Skorpparit joko löytää täydellisen yhteyden ja ymmärtävät toisiaan, tai sitten pistelevät toisensa lopulta kuoliaaksi. Saa nähdä kumpi meistä lopulta saa tappavan piston! Se tosin on selvä, ettei Tirkasta ole minulle haastajaksi, ja siksikin pystyn hyvillä mielin tämän pisteen antamaan vaikka varmasti mukavampiakin tyyppejä löytäisin listalleni.

....

Isot kiitokset myös muille plazalaisille tästä vuodesta! Ensi vuonna taas uudet kujeet ja uudet tappelut!
Erikoismaininta Zygerölle, Wicker Manille, mävaanille, PIETROLLE ja Ancalagonille! Olitte loppuun asti ehdolla listassani ja jäi ihan pienestä kiinni että ette sinne päätyneet.
Ja olisitte saaneet vähintään kaksi pistettä, koska yhden pisteen paikan varasin Tirkalle jo ennen kun olin keksinyt muita sijoituksia.

Harmi kun en jaksanut käydä tätä foorumia kovin hyvin läpi eli alkuvuoden ja BB-kauden ansiot on varmasti unohtuneet monen kohdalla, jotka olisivat voineet ansaita pisteitä.
Nyt tein listan siltä pohjalta mitä itse muistan ja ketkä on jääneet parhaiten mieleen.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Tammi 2014 00:01

30p Spencer
25p ff
22p Zygerö
19p knocker
18p orgasmienkeli
17p aadeehoovee
16p Risto
15p PIETRO
14p Mardis
13p Orphan
12p dertsi
11p Scherzy
10p Mole
9p Punde
8p Tirkka
7p kiinteistöprinssi
6p jaiba
5p Karhu
4p mrj
3p Ancalagon
2p jyrtam
1p ramasee

Siinä teille, olette kaikki ne ansainneet. Hyvää uuttavuotta!!! :thumbsup
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Lukittu

Palaa sivulle “BBPlazan vuoden foorumilainen”