1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Kauteen liittyvät äänestykset ja gallupit.

Kenen haluat jäävän taloon?

Tarina
77
42%
Timo
80
43%
Emma
27
15%
 
Ääniä yhteensä: 184

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Defendant » 07 Syys 2019 20:41

Haluan ehdottomasti Tarinan jäävän. Tuo eniten mielipiteitä (=sisältöä) näistä kolmesta.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Poa » 07 Syys 2019 21:10

Kyllä mä haluaisin kaikkien jäävän, mutta mullakin on kyllä Emma laskussa ja Tarina nousussa. Emmaa on nyt parina viime päivänä nähty enemmän eli ehkä jopa tarpeeksi, ja Tarina on ollut hieman siedettävämpi, mutta kaipaa uusia koettelemuksia.

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja ImmI » 07 Syys 2019 23:18

Dille kirjoitti:
05 Syys 2019 21:20
Amatöörit äänestelevät ärsyttäviä pois ja loppukaudesta ihmettelevät asukkaiden hiljaisuutta.
Voisitko määritellä arvion "amatöörit"? Itse katsonut Big Brotheria vuodesta muistaakseni 2002 kun näytettiin Britannian Big Brother, voittaja oli Kate Lawler. Sen jälkeen kaikki Britannian ja Suomen BB:t. Olin unohtanut käyttäjätunnukseni joten kirjauduin uudella tunnuksella tänne ja todellakaan en jaksa kuunnella Tarinan huomiohakua joka kameran likeellä. Mutta todella haluan että Emma lähtee koska siitä ei löydy todellakaan mitään viihdettä. [smilie=a_teeth.gif]

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Syys 2019 23:24

ImmI kirjoitti:
07 Syys 2019 23:18
Mutta todella haluan että Emma lähtee koska siitä ei löydy todellakaan mitään viihdettä. [smilie=a_teeth.gif]
Noh, sitten tehtäköön samoin kuin BBUK5:ssä tekivät kaimalle, pistetään Emma valehäätöön ja takas taloon herkkupöydän alle piiloon. Siitähän sitä sit riemua tai ainakin jotain repeää.

MikkoY
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 09 Syys 2011 11:39

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja MikkoY » 08 Syys 2019 10:13

Timo ja Tarina saisi jäädä. Jotenkin tuo itseään myyvä (huoraksi kutsuttu aikojen alusta) otus saa mennä. Sillähän oli perhepiirissä joku sairastava henkilö (isäkö se oli) niin parempi viettää aikaa hänen kanssaan.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Dille » 08 Syys 2019 10:55

ImmI kirjoitti:
07 Syys 2019 23:18
Dille kirjoitti:
05 Syys 2019 21:20
Amatöörit äänestelevät ärsyttäviä pois ja loppukaudesta ihmettelevät asukkaiden hiljaisuutta.
Voisitko määritellä arvion "amatöörit"? Itse katsonut Big Brotheria vuodesta muistaakseni 2002 kun näytettiin Britannian Big Brother, voittaja oli Kate Lawler. Sen jälkeen kaikki Britannian ja Suomen BB:t. Olin unohtanut käyttäjätunnukseni joten kirjauduin uudella tunnuksella tänne ja todellakaan en jaksa kuunnella Tarinan huomiohakua joka kameran likeellä. Mutta todella haluan että Emma lähtee koska siitä ei löydy todellakaan mitään viihdettä. [smilie=a_teeth.gif]
Amatöörit = ihmiset jotka eivät ole mestareita.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja playtupus » 08 Syys 2019 11:18

Timo jääköön ainakin. :tu
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Maarika
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Syys 2019 22:56

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Maarika » 08 Syys 2019 11:31

Ensisijaisesti toivon, että Tarina jää taloon (on näkyvä persoona, kaukana hiljaisesta tapetista).
Toisena toivon Timon jäävän taloon (on asiallinen ja positiivisen oloinen henkilö).

Varmis
Kesä-Esa
Viestit: 40
Liittynyt: 07 Syys 2019 11:07

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Varmis » 08 Syys 2019 11:32

Vaikka yleensä olen sitä mieltä, että tylsät asukkaat ekaksi pihalle tuolta, niin tuo Tarinan häätö ei kyllä yhtään haittaisi. Timon toivoisin jäävän, koska tuon tyylistä asukasta ei ole ennen ollut. Ehkä sieltä kuoritutuu vielä jotain, jos antaa pari viikkoa armonaikaa. Emma nyt ei ole kauheasti talolle mitään antanut, mutta ainakin nimeämisperustelut olivat kaikista aidoimpia. Ei mitään "en ole ehtinyt vielä jutella sille" -huttua.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 08 Syys 2019 16:30

Yllätin itsenikin, kun tajusin, että eniten toivoisin Tarinan jäämistä taloon tästä kolmikosta. Osaa olla ärsyttävä, mutta luo myös hyviä keskusteluja ja ohjelmaa (sketsit, jooga) asukkaille. Tuntuu myös suht vilpittömästi haluavan hyvää kaikille, osaa suhtautua kadehdittavan avoimin mielin aisoihin. Toisaalta jos tästä kolmikosta pitäisi valita kämppis itselleen, Tarina olisi mulle se henkilökohtainen helvetti :D

Toivoisin, että Emma lähtisi kotiin. Timo on kuitenkin mukava, keskusteleva tyyppi, jolle mielestäni on paikka talossa. Emma taas jostain syystä on alkanut ärsyttää mua, ja vähän kyseenalaistan Emman asennetta mahdollisesti tulevissa viikkotehtävissä varsinkin, jos luvassa on fyysisiä tehtäviä.
:thumbsup

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2019 20:00

Katsellaan Tarinan tarinaa pidempään. Eniten potentiaalia kaikenlaiseen.

Mangusti
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Syys 2019 21:07

Re: 1. Häätöäänestys - Kenen haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Mangusti » 08 Syys 2019 21:58

Tarinan tai Timon putoaminen harmittaisi isosti - talon parhaat keskustelijat.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”