Anu Puumalainen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Anusta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:37

5 - Suosikki
28
11%
4
36
14%
3
52
20%
2
47
18%
1
51
19%
0 - Inhokki
49
19%
 
Ääniä yhteensä: 263

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Nokim » 05 Marras 2019 23:27

ImmI kirjoitti:
05 Marras 2019 22:56
Se on jotain ihmeellistä että finaaliviikolla on Anu, nainen joka BB-blazan kommentoijien mukaan on idiootti, pelaaja, tunnekylmä (ainoa nainen jolla ollut talossa todellinen suhde, ei pelkkää panohommia). Sen lisäksi rumat hiukset, huono kokki (yksi hänen koulutuksistaan kokki.). Mutta, varmaan löytyy selitys näiltä dissaajilta miksi Anu viimeinen nainen talossa vaikka BB Blazan - äänestyksissä pohjilla. Joku selitys varmaan löytyy, ehkä ihmiset jotka ajattelevat omilla aivoillaan eivät ehkä lue BB-blazan kommentteja. 🤞
Minun tulkintani mukaan tuo Hemmin ja Anun välinen suhteen tapainen on suurin ja luultavasti myös ainoa syy siihen, miksi Anu on viimeisenä naisena talossa. Jotkut romantiikannälkäiset tykkäävät katsella tuollaista söpöilyä, vaikka henkilökohtaisesti en saa sellaisesta juuri mitään irti. Persoonana Anu on niin tylsä ja väritön, että hän olisi tuskin omilla avuillaan päässyt finaaliin, mutta nyt pääsi hiihtelemään tavallaan Hemmin siivellä pariskunnan toisena puolikkaana. Lisäksi olen kuullut joidenkin äänestävän Anua myös ulkonäön vuoksi. Muita syitä en nyt ainakaan tähän hätään keksi.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Marras 2019 23:36

Nokim kirjoitti:
05 Marras 2019 23:27

Minun tulkintani mukaan tuo Hemmin ja Anun välinen suhteen tapainen on suurin ja luultavasti myös ainoa syy siihen, miksi Anu on viimeisenä naisena talossa. Jotkut romantiikannälkäiset tykkäävät katsella tuollaista söpöilyä, vaikka henkilökohtaisesti en saa sellaisesta juuri mitään irti. Persoonana Anu on niin tylsä ja väritön, että hän olisi tuskin omilla avuillaan päässyt finaaliin, mutta nyt pääsi hiihtelemään tavallaan Hemmin siivellä pariskunnan toisena puolikkaana. Lisäksi olen kuullut joidenkin äänestävän Anua myös ulkonäön vuoksi. Muita syitä en nyt ainakaan tähän hätään keksi.
Toi ulkonäön käyttäminen äänestysperusteena on mielestäni kaikkein typerintä tässä formaatissa. Mutta varmaan pitää paikkansa, jos oma elämä on täysin hukassa, niin jotkut jopa maksavat saadakseen nähdä lisää. Joku muukin mainitsi tosta, että tietyllä palstalla ulkonäkö on mainittu kriteerinä.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Marras 2019 00:15

Pari viestiä poistettu. Yritetään pitää keskustelu Anussa eikä muissa keskustelijoissa.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 06 Marras 2019 07:50

Olen Anun suhteen samoilla linjoilla Nokimin ja knockerin kanssa. Ensin Anu livahti pitkälle, kun asukkailla oli suurten persoonien taiston myötä muitakin nimettäviä, ja sitten tuo kummallinen kuvio Helmerin kanssa alkoi. Ja nättihän Anu on, ja tällä haavaa ainoa nainen talossa, mikäli se jollekin jotain merkitsee - mutta muuta en ole saanutkaan sitten Anusta irti. Oletettava on siis, että äänestysperusteet löytyvät noista jutuista.

Anun viihdearvo olisi nollassa ilman erinomaista Krisu-imitaatiotehtävää ja harvinaisia pieniä välähdyksiä siellä täällä (esim. Cramo-radalla Helmeri kantoi aina kaljaa ja Anun hommaksi jäi sitten kantaa jauhot ja maidot kotiin lapsille), mutta ei näillä meriiteillä kyllä näin pitkällä pitäisi olla!

No, lienee melkein sääntö eikä poikkeus, että finaaliin aina silloin tällöin livahtaa joku tapetti, joka on unohtunut taloon. Ja mikäs siinä tietty, kun formaatti tämän mahdollistaa. Anun kohdalla pidän kuitenkin kummallisena sitä, että hänellä on ihan oikeasti merkittävä joukko faneja, jotka äänestävät häntä aktiivisesti. Vaikka eilisen koosteessa äänestyspalkit olivat jo paljon ymmärrettävämmässä jamassa kuin ensimmäiset väliaikatiedot maanantaina, niin mielessäni on edelleen stressiviikon suosikkiäänestys, jossa Anu oli top-4:ssa. Äänestysperustelunsa kullakin, mutta tämä on minun näkemykseni ja ihmettelyn aihe sikäli, että omat perusteen valita suosikkini ovat hyvin kaukana tästä.
:thumbsup

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja rink » 06 Marras 2019 08:59

Mingviini kirjoitti:
06 Marras 2019 07:50
Olen Anun suhteen samoilla linjoilla Nokimin ja knockerin kanssa. Ensin Anu livahti pitkälle, kun asukkailla oli suurten persoonien taiston myötä muitakin nimettäviä, ja sitten tuo kummallinen kuvio Helmerin kanssa alkoi. Ja nättihän Anu on, ja tällä haavaa ainoa nainen talossa, mikäli se jollekin jotain merkitsee - mutta muuta en ole saanutkaan sitten Anusta irti. Oletettava on siis, että äänestysperusteet löytyvät noista jutuista.

Anun viihdearvo olisi nollassa ilman erinomaista Krisu-imitaatiotehtävää ja harvinaisia pieniä välähdyksiä siellä täällä (esim. Cramo-radalla Helmeri kantoi aina kaljaa ja Anun hommaksi jäi sitten kantaa jauhot ja maidot kotiin lapsille), mutta ei näillä meriiteillä kyllä näin pitkällä pitäisi olla!

No, lienee melkein sääntö eikä poikkeus, että finaaliin aina silloin tällöin livahtaa joku tapetti, joka on unohtunut taloon. Ja mikäs siinä tietty, kun formaatti tämän mahdollistaa. Anun kohdalla pidän kuitenkin kummallisena sitä, että hänellä on ihan oikeasti merkittävä joukko faneja, jotka äänestävät häntä aktiivisesti. Vaikka eilisen koosteessa äänestyspalkit olivat jo paljon ymmärrettävämmässä jamassa kuin ensimmäiset väliaikatiedot maanantaina, niin mielessäni on edelleen stressiviikon suosikkiäänestys, jossa Anu oli top-4:ssa. Äänestysperustelunsa kullakin, mutta tämä on minun näkemykseni ja ihmettelyn aihe sikäli, että omat perusteen valita suosikkini ovat hyvin kaukana tästä.
Suuret persoonat eivät olisi suuria persoonia, jos ei olisi vertailukohteita. Ja mitä siitä muutenkaan tulisi, jos kaikki olisivat samanlaisia räiskyviä persooneja, joilla on se paha vika että he imevät kaiken huomioon itseensä ja ympärillä tapahtuvin asioihin. Aikansa jaksaa tietenkin katsella ja toivoa, että talossa syntyisi näiden räiskyvien persoonien kesken (ja muidenkin välille) konflikteja/tapahtumia. Kuitenkin pitkässä juoksussa, ainakin itse arvostan niitäkin, jotka eivät vie kaikkea tilaa muilta ja osaavat huomioida myös muita. Oman seurannan perusteella Anu täyttää jälkimmäiset kriteerit.

Jos asukkaita arvostetaan esim. kahden asian perusteella:
1) Viihdearvo
2) Henkilön arvot ja persoona (miten itse tulisin henkilön kanssa toimeen)
Anu ei välttämättä asukkaiden joukossa nousisi viihdearvon perusteella kovin korkealle. Itse kuitenkin arvostan Anua persoonana ja sallin myöskin sen, että perheenäiti ei ihan kaikkea talossa paljastakaan omasta elämästään. Enkä ole Anua varsinaisena tapettina kuitenkaan pitänyt, joskin ihan selväksi on käynyt se että Anua ei ole parhaimmillaan syvällisissä keskusteluissa ja varsinkin alussa tämä näkyi "poissaolona".

BB on luonteeltaan sellainen, että hyvät ja huonot ominaisuudet ja välillä aika mitättömätkin puutteet/viat nousevat itse kunkin arvostuksista ihan omiin sfääreihin. Toisin sanoen asukkeja arvostellaan välillä ihan liiankin kanssa.

Ymmärrän hyvin, että tämän jäljelle jäävän porukan (Helmeri saman tyyppinen kuin Anu, mutta muut) osalta Anu loistaa nimenomaan nyt erilaisuudellaan (= tavanomaisempi, ei räiskyvä persoona...mutta silti ihan kivan tuntuinen jne) verrattuna usein paljon raskaampiin henkilöihin (Kevin, Kristian, Kimmo) Sitä en tiedä millainen merkitys kannatuksessa on Saulin kaveruus eli sieltäkö (kaveripiiristä) löytyy vahva pohja Anun kannatukselle!?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 06 Marras 2019 09:12

rink kirjoitti:
06 Marras 2019 08:59
No, lienee melkein sääntö eikä poikkeus, että finaaliin aina silloin tällöin livahtaa joku tapetti, joka on unohtunut taloon. Ja mikäs siinä tietty, kun formaatti tämän mahdollistaa. Anun kohdalla pidän kuitenkin kummallisena sitä, että hänellä on ihan oikeasti merkittävä joukko faneja, jotka äänestävät häntä aktiivisesti.
Tämä Anun äänestäjien joukko yllätti itsenikin. Olen pitänyt Anua hyvänä asukkaana, vaikka viihdearvo on aika heikko. On persoonana kuitenkin sellainen, joka tuo vähän tasapainoa tuohon hommaan, kun ei ainakaan talossa ole niin räiskyvä persoona. Eipä siinä, kyllä Anua saa äänestää. Ei mua haittaa, että ääniä saa. Se vaan ihmetyttää, että äänestäjiä on noinkin paljon. Osa on varmasti oikeita faneja, osa taas äänestänee Anua sen vuoksi, ettei halua henkilön x tai y voittavan.
:trollface:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 06 Marras 2019 10:04

Minustakin Anu on siis ihan kivan oloinen tyyppi. Luin tuon aiemman kommenttini uudestaan, ja ilmeisesti olen aamulla herättyäni aika äreä myös näin foorumin välityksellä... Anu vaikuttaa ihan mukavalta, tavalliselta perheenäidiltä, jonka kanssa voisin hyvin kuvitella juttelevani leikkikentän laidalla.

rinkin ja Skyggen pointti siitä, että Anu on ikään kuin vastavoima talon voimakkaammille persoonille, on myös mielestäni hyvä huomio. Itse en tykkää konflikteista ja draamasta, ja siksi onkin ollut tällä kaudella miellyttävää seurata, että talossa on käyty myös mielenkiintoisia keskusteluista esim. arvoista ihan rauhalliseen tahtiin. Anua en juuri ole näissä keskusteluissa nähnyt, mikä lienee osasyynä siihen, miksi en ole saanut hänestä juuri mitään irti. Jos verrataan esim. toiseen suuria persoonia talossa tällä hetkellä tasapainottavaa tyyppiin, Helmeriin, Anu on jäänyt huomattavasti etäisemmäksi minulle: Tuonkin roolin voi hoitaa niin monella tavalla.

Nyt mennään tietysti puhtaasti sillä alueella, mikä itse kunkin mielipide on hyvästä asukkaasta. Mulle Anu on tosiaan jäänyt etäiseksi ja vaikka hänelläkin varmasti paikkansa talossa on, olen silti hämmästynyt hänen kannattajajoukkonsa suuruudesta. Ei ole minulta pois, että häntä äänestetään - päinvastoin, mitä tiukempi kisa, sen parempi - mutta kieltämättä olen yllättynyt suosionsa suuruudesta.
:thumbsup

murikka
Työläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 31 Elo 2011 05:49

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja murikka » 06 Marras 2019 10:21

Kyllähän Anulla oli hyvä tuurikin kun stressiviikolla katsojat äänesti häätöön joutuvat. Hanuri hypetys oli kovimmillaan ja ihqutettiin kun oli niin söpöö. Pariskunta pääsi samalla oven avauksella turvaan.
Ilman romanssia Anua ei olisi varmaankaan muistettu äänestää ja vain asukkaat olisivat voineet pelastaa hänet häädöltä.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 06 Marras 2019 20:27

Pudotin Anunkin nyt ykköseen, kun sain pähkäiltyä näitä asukasasioita tänään.
Juttelu pk-huoneessa oli niinkuttelua koko ajan ja liian myöhäinen peliliike tuo nukkumispaikan vaihto su-iltana (vai koska se ny oli).
Neg. fiiliksiä hänestäkin (sekä ulkonäkö, että taktikoinnin määrä).
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Marras 2019 22:26

Ykkönen, oli ihan okei ja naisista paras, mutta kun asukkaiden taso ei vastannut alun luomia odotusarvoja niin saa ykkösen.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 07 Marras 2019 00:24

Voisiko joku nyt auttaa Anua talossa ja kertoa Helmerille, että ei Anua kiinnosta oikeasti paskan vertaa. Voi saatana.

Lisätietoja liveraporttiketjusta.

Aika raskasta suorittamista taas tönkkö-Anulta. Aivan kuin joku vääntäisi sen sisällä ruuvia aina kun se päättää avata suunsa, että ei vahingossakaan puhuisi mitään mikä voisi avata tilanteita.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 07 Marras 2019 02:49

joecolborne kirjoitti:
07 Marras 2019 01:24
Rivien välistä oli luettavissa että Anu yritti jarrutella Helmerin vauhteja arkeenpaluun osalta, eipä tuo tainnut kyllä onnistua. Sinänsä kuitenkin antoisa keskustelu josta taas ottaa lisää tuulta purjeisiin, minkä veneen kyydissä sitten itse kukin seilaakaan.
Tämäniltainen keskustelu oli ensimmäinen näkemäni, jossa eivät olleet kännissä (ja seuraavana päivänä reset-napin painamisen jälkeen muistamattomia) ja jossa oikeasti jopa jotain keskustelivat asioista. Siitä plussaa.

Olen samaa mieltä yllä mainitusta tulkinnasta.

Avatar
joecolborne
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Loka 2012 00:30

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja joecolborne » 07 Marras 2019 03:33

Defendant kirjoitti:
07 Marras 2019 00:24
Voisiko joku nyt auttaa Anua talossa ja kertoa Helmerille, että ei Anua kiinnosta oikeasti paskan vertaa. Voi saatana.

Lisätietoja liveraporttiketjusta.

Aika raskasta suorittamista taas tönkkö-Anulta. Aivan kuin joku vääntäisi sen sisällä ruuvia aina kun se päättää avata suunsa, että ei vahingossakaan puhuisi mitään mikä voisi avata tilanteita.
Ehkä Kimmo vielä pelastaa tilanteen ja nousee tän casen sankariksi.

Hieman auki jäi mitä tönkkö-Anu yritti lohikeittomiehen esiin nostamiselle tänä iltana viestittää. Varmaan tuonkin saa tulkittua mitenpäin vaan värilaseista riippuen, mutta lievä hiekotuksen meininki tosta itselle jäi. Tai onko tuo nyt hiekotustakaan enää vaan silkkaa realiteettien toteamista. Helmeriä tosin ei viesti tainnut saavuttaa, tai ainakin onnistuivat sen yhteisvoimin kääntämään aivan päälaelleen Helmerin jäädessä siihen uskoon että vähät väliä Anulle mitä lohari ajattelee heidän tilanteesta. Aika vähättelevään sävyyn Anu on aiemmin loharista puhunut peilaten siihen että on finaaliin tulossa vastaan. Varmasti mahdollinen lohari tilanne ainakin osaltaan selittäisi Anu ristiriitaista käytöstä Helmerin kanssa.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 07 Marras 2019 04:33

joecolborne kirjoitti:
07 Marras 2019 03:33
Hieman auki jäi mitä tönkkö-Anu yritti lohikeittomiehen esiin nostamiselle tänä iltana viestittää. Varmaan tuonkin saa tulkittua mitenpäin vaan värilaseista riippuen, mutta lievä hiekotuksen meininki tosta itselle jäi. Tai onko tuo nyt hiekotustakaan enää vaan silkkaa realiteettien toteamista. Helmeriä tosin ei viesti tainnut saavuttaa, tai ainakin onnistuivat sen yhteisvoimin kääntämään aivan päälaelleen Helmerin jäädessä siihen uskoon että vähät väliä Anulle mitä lohari ajattelee heidän tilanteesta. Aika vähättelevään sävyyn Anu on aiemmin loharista puhunut peilaten siihen että on finaaliin tulossa vastaan. Varmasti mahdollinen lohari tilanne ainakin osaltaan selittäisi Anu ristiriitaista käytöstä Helmerin kanssa.
Silläkin uhalla, että menee ot:ksi - noinkohan tuo lohikeittomies on Anua vastassa sunnuntaina?

Itse voisin kuvitella, että jos ihastukseni olisi kaulaillut viikkotolkulla jonkun toisen kanssa - vieläpä telkkarissa - en kyllä menisi vastaan. Saattaisin käydä kahvilla myöhemmin ja pyrkiä juttelemaan asiat halki (onkohan Anu yhtään selkeäsanaisempi näissä asioissa siviilissä? Uskon että on, pakko olla), mutta että suoraan lähetykseen näyttämään naamaa... Joo ei.
:thumbsup

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja chamomile » 07 Marras 2019 09:15

Mingviini kirjoitti:
07 Marras 2019 04:33
joecolborne kirjoitti:
07 Marras 2019 03:33
Hieman auki jäi mitä tönkkö-Anu yritti lohikeittomiehen esiin nostamiselle tänä iltana viestittää. Varmaan tuonkin saa tulkittua mitenpäin vaan värilaseista riippuen, mutta lievä hiekotuksen meininki tosta itselle jäi. Tai onko tuo nyt hiekotustakaan enää vaan silkkaa realiteettien toteamista. Helmeriä tosin ei viesti tainnut saavuttaa, tai ainakin onnistuivat sen yhteisvoimin kääntämään aivan päälaelleen Helmerin jäädessä siihen uskoon että vähät väliä Anulle mitä lohari ajattelee heidän tilanteesta. Aika vähättelevään sävyyn Anu on aiemmin loharista puhunut peilaten siihen että on finaaliin tulossa vastaan. Varmasti mahdollinen lohari tilanne ainakin osaltaan selittäisi Anu ristiriitaista käytöstä Helmerin kanssa.
Silläkin uhalla, että menee ot:ksi - noinkohan tuo lohikeittomies on Anua vastassa sunnuntaina?

Itse voisin kuvitella, että jos ihastukseni olisi kaulaillut viikkotolkulla jonkun toisen kanssa - vieläpä telkkarissa - en kyllä menisi vastaan. Saattaisin käydä kahvilla myöhemmin ja pyrkiä juttelemaan asiat halki (onkohan Anu yhtään selkeäsanaisempi näissä asioissa siviilissä? Uskon että on, pakko olla), mutta että suoraan lähetykseen näyttämään naamaa... Joo ei.
Käsittääkseni oli jo suorassa lähetyksessä. Jos oli se kravattimies, jota Anu halasi viimeisenä taloon mennessään. Joo, hieman jäi epäselväksi, että miksi Anu otti asian esille. Ehkä siksi, että oli muistanut asian juuri. Helmeri on kyllä ärsyttävyyteen asti sinnikäs ensi viikon pihvipaikkaan menoa suunnitellessaan. Anu yrittää sanoa nätisti, että ei tiedä, miten pystyy päästämään lapsista heti irti. Kivahan se on, kun toinen vakuuttaa tykkäämistään, mutta stressi voi tulla siitä, kun toinen aikatauluttaa jo toisen muutenkin kiireistä arkea. Ei voi luvata mitään, kun ei tiedä. Lapset menee kuitenkin aina edelle.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 07 Marras 2019 09:30

^ Joo, en itsekään äitinä lähtisi vielä treffejä sopimaan - tai mitään muutakaan ohjelmaa. Lapset ovat kuitenkin ikävöineet kovasti, ja tarvitsevat aikaa. Todennäköisesti ainakin eka viikko lasten kanssa tulee olemaan myös aika rankka ja täynnä suuria tunteita, joita aikuisen pitää olla sovittamassa ja sanoittamassa. Anu näyttää tämän tiedostavan, mutta mysteeriksi jää, miksei hän selitä tilannetta Helmerille. Ehkä kokee, että Helmeri ei ymmärtäisi, tai haluaa välttää konflikteja?

Ja siis joo, minunkin käsittääkseni lohikeittomies oli studiossa kick-offissa - mutta on hieman eri asia tulla hakemaan ihastustaan, joka on viikkotolkulla halaillut ja pussaillut jotakin toista julkisesti, kuin lähettää hänet matkaan.

Anuhan kertoi Helmerille lohikeittomiehestä jo ainakin salabistrossa, että on ollut mielen päällä aiemminkin. Olikohan tuo eilinen Anun tapa kertoa Helmerille, että studiossa ei sitten kaulailla, kun yleisössä saattaa olla toinen mies? Tiedä sitten. Ovat niin syvällä tuolla salakielisessä BB-kuplassaan, että ainakin tietyistä aiheista on näköjään vaikea saada selkokielistä lausetta ulos :bidmouth:
:thumbsup

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Marras 2019 12:23

Mä en edes yritä enää ymmärtää mikä Anun tarkoitusperä tuossa Hemmi-säädössä on tai siinä, että ei osaa kakistaa mitä haluaa. Tuskin tietää itsekkään.
Ja toisaalta eipä oikein muutenkaan kiinnosta mitä tapahtuu kun talon ovi sulkeutuu.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Brand » 07 Marras 2019 12:47

chamomile kirjoitti:
07 Marras 2019 09:15
[Käsittääkseni oli jo suorassa lähetyksessä. Jos oli se kravattimies, jota Anu halasi viimeisenä taloon mennessään.
Ei ollut miehellä kravattia, mutta näytti kovasti Anun pomolta.
Jos sitten kyseessä olisikin sekä pomo, että keittomies, niin siinähän se soppa olisikin ;)

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 07 Marras 2019 19:16

Anu analysoi liikaa, millainen hänen oma päivänsä tulee olemaan. Mutta siis puhuivat Kevinin kans, et nyt Villen lähdettyä voi makkarissakin yöllä/illalla jutella kunnolla ääneen.Trivial Pursuitia pelatessa Anulla meni maakunta (Lappi) ja kunta (oikea vastaus oli Kittilä) sekaisin.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

paukkupete
Intruuderi
Viestit: 266
Liittynyt: 01 Syys 2019 22:27

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja paukkupete » 08 Marras 2019 12:39

Miks Puumalainen epiloi jatkuvasti. Taitaa mennä hänellä elämästä aika paljon aikaa hukkaan tohon hommaan kun karvat noin häiritsee.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Marras 2019 14:50

paukkupete kirjoitti:
08 Marras 2019 12:39
Miks Puumalainen epiloi jatkuvasti. Taitaa mennä hänellä elämästä aika paljon aikaa hukkaan tohon hommaan kun karvat noin häiritsee.
Oiskohan toi tekemisen puute.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Anu Puumalainen

Viesti Kirjoittaja chamomile » 09 Marras 2019 10:31

Yöllinen Anun ja Kimmon keskustelu ruokapöydässä kertoi paljon siitä, mitä Anu ajattelee suhteesta Helmerin kanssa talon ulkopuolella. Eipä taida hommasta tulla mitään. Kimmo on hyvä haastattelija.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”