Eikö asukkaita hävetä jatkuva alastomana olo?

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 28 Marras 2005 10:03

Ja lapsilla se ehkä(?) on osa huomionhakuisuutta.

Mut mitä se on sitten Antilla? Huomiotta hän ei tuolla talossa ole jäänyt. Onko se oma pippeli sitten niin tärkeä vallan väline, että sitä pitää esitellä jatkuvasti? Pippelin vilauttelu saattaa välillä saada muiden olon tukalaksi, varsinkin tämä ryhmähaliosuus - itse henkilökohtaisesti en hirveästi tykkäisi ryhmähalia miestä, jolla on housut kintuissa. (Johtuneekohan sitten siitä, että olen mies? :P)

Antilla on nyt johtava asema talossa, onko toi nyt sitten se keino, millä johtajuus osoitetaan? "Moi, mä uskallan näyttää teille mun piliä ihan koko ajan"

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 28 Marras 2005 14:24

Tulihan tänne myös samanmielisiä kommentteja. Eli ei minustakaan olisi kivaa jos olisin tuolla talossa ja siellä joku jatkuvasti heiluisi ilman housuja. Olisi kiva tietää miltä Tiinasta ja Terhistä tuo alasti oleminen tuntui. Esim. eilisessä ohjelmassa näytettiin se kohta, jossa Perttu ja Antti olivat siellä paljun luona ja huusivat tytöille, että "Katsokaa, kenties viimeinen tilaisuus nähdä meidän munat yhdessä". Jotenkin tuohon tyyliin se meni. No kyllä huomasi, ettei voinut tyttöjä vähempää kiinnostaa miesten jo niin nähdyt vehkeet. Muutenkin minua ihmetyttää millainen aikuinen mies hakee koko ajan huomiota sukupuolielimelleen? Ehkä katsojat eivät vielä asiasta häiriinny, mutta jos olisi tuolla talossa 24H/vrk niin varmasti alkaisi tuo juttu jo kyllästyttää.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Marras 2005 14:31

Subin palstalla oli muuten aika hyvä kommentti, suunnilleen että mitä jos Tiina heittelisi housujaan vähän joka välissä pois. Ajatelkaapas jos vielä Terhi olisi tehnyt saman, mikä haloo siitä nousisi, periaatteessa se olisi kyllä ihan sama asia.

Edit: Muistin, että siitähän muistaakseni nousikin hirveä haloo, kun Terhi pesi kerran alasti pyykkiä.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 28 Marras 2005 14:54

Tasa-arvo ei toteudu tässä asiassa vaan.. kyllähän se niin tuppaa olemaan että miehillä ja naisilla näissä asioissa on vielä eri säännöt. :?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 28 Marras 2005 14:57

Mietin tuossa eilen kun huomasin että Antti oli taas ehtinyt ottaa housunsa pois, että luuleekohan hän sen olevan katsojista viihdyttävää?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”