Pettymys vai menestys tähän mennessä?

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
Avatar
mrs.bb
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Elo 2005 15:50

Viesti Kirjoittaja mrs.bb » 06 Loka 2005 15:50

Odotin kamalasti, sitten petyin. Nyt taas olen ihan mielenkiinnolla seuraillut, ihan koukuttava se onkin loppujen lopuksi!
Noita kahakoita ei voi mitenkään välttää, nytkin kun alkuihastumisesta on
päästy yli ja persoonat alkaa yhä jyrkemmin kohtaamaan. Viihdyttäväähän se riitely jollain tasolla olisi, olihan erässä ulkomaalaisessakin bb-talossa kunnon kahakka jonka ansiosta katsojaluvut nousi sinä iltana pilviin, mitä enemmän erilaisia tunteita, vihaa ja rakkautta,
sitä mielenkiintoisempaa on ihmisiä seurata.
Nyt kun on seurattu viikko ja pari tuota halipusuttelua, olisi ihan virkistävää katsoa itkuhuutoriitaa näin vaihteeksi.:D
Mutta liika on sitten kanssa liikaa..

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Loka 2005 17:26

Liisi kirjoitti:Briteissä se ei ainakaan toiminut kun viitoseen tumpattiin talo täyteen... Ei olleet katsojat tyytyväisiä siihen.
Huhhahhei, nyt tuli sammakoita suusta :) Brittien big brother 5 oli huippusuosittu, tappotylsän neloskauden jälkeen varsinkin. Tuottajat eivät enää edes punastelematta viitsi puhua bb4:stä, joka on siis viimei(nen/sin) Suomessa nähty.
Henkilökohtaisestikin saarivaltion vitonen on selvästi paras bb ikinä.

Mutta asiaan, SBB on kieltämättä aika tylsä ja liian rippileirimäinen kivaa-hauskaa-ihanaa-juttu. Mutta eipä tässä jaksa sen kummemmin moittia, ensimmäiseksi bb:ksi mallikas suoritus katsoi sitten miltä kantilta tahansa. Tai no, castingin olisi voinut miettiä vähän paremmin.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 06 Loka 2005 17:47

Punde kirjoitti:
Liisi kirjoitti:Briteissä se ei ainakaan toiminut kun viitoseen tumpattiin talo täyteen... Ei olleet katsojat tyytyväisiä siihen.
Huhhahhei, nyt tuli sammakoita suusta :) Brittien big brother 5 oli huippusuosittu, tappotylsän neloskauden jälkeen varsinkin. Tuottajat eivät enää edes punastelematta viitsi puhua bb4:stä, joka on siis viimei(nen/sin) Suomessa nähty.
Henkilökohtaisestikin saarivaltion vitonen on selvästi paras bb ikinä.
Joo kyllä tuo viitoskausi oli myös minun mielestäni todella hyvä ja monet ihmiset pitävät sitä parhaana BB:nä.. Vain Aussien neloskausi on minun mielestäni parempi kuin Brittien viitonen..

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 06 Loka 2005 21:12

Liisille ja Pundelle kovasti paljon anteeksi, mutta jouduin nyt himpun verran käyttämään sensuuria ja punakynää kun puhe kääntyi tuonne Brittien suuntaan ja niihin asioihin, joista ei meillä vielä puhuta.
Asiantuntijat kuitenkin tietävät varmasti millaista soppaa noissa tuotantokausissa onnistuttiin keittämään...


Mä en nyt tarkoita tuolla dramatiikalla mitään hillittömiä tappeluita vaan ihan yleisesti ottaen ristiriitaisia tilanteita eriävistä mielipiteistä ja asenteista johtuen. Ja niistä asioista puhuminen, jos joku asia toista ärsytää.
Ihan sopuisastikin niistä voidaan keskustella, kuten Terhi-Antti-Minna ja kuppikunta keskustelu, ei se nyt mitään matsia aiheuttanut, mutta mieltä painavista asioista kuitenkin keskusteltiin. Mielummin sellaistakin katselee kuin jatkuvaa lal-lal-lallattelua kivasti kimpassa.

Tuo kesäleiri/Putte Possun nimipäivä -meininki ja meillä kaikilla on nii-in mukavaa meno tekee tuosta tekee aavistuksen verran tylsän. Kun kuitenkin päiväkirjahuoneessa ja kavereille puretaan noita tylsempiä tuntemuksia, joista suoraan puhumalla voitaisiin saada sitä "draamaa" aikaan ihan oikeasti. Ei sillä, kyllähän ihan oikea suun soittaminen ja pieni tappelu (nyrkkejä ei siis tarvitse heilutella) tekisi jo terää kaiken tämän mukavuuden keskellä, mutta ei senkään soisi olevan jatkuvaa.

Mikä siis tekikään BB4:sta tylsän? Nimenomaan se, että porukka tuli liian hyvin toimeen keskenään. Olen kyllä samaa mieltä Liisin kanssa että BB3 on ollut eniten myös minun mieleeni. Sopivasti kaikkea tunnelmaa sekaisin ja mielenkiintoisia tyyppejä, joiden henkilökemiat teki touhusta mielekkään.
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Loka 2005 21:53

matami kirjoitti:Liisille ja Pundelle kovasti paljon anteeksi, mutta jouduin nyt himpun verran käyttämään sensuuria ja punakynää kun puhe kääntyi tuonne Brittien suuntaan...
Ei probsei, jou.
matami kirjoitti:Mikä siis tekikään BB4:sta tylsän? Nimenomaan se, että porukka tuli liian hyvin toimeen keskenään. Olen kyllä samaa mieltä Liisin kanssa että BB3 on ollut eniten myös minun mieleeni. Sopivasti kaikkea tunnelmaa sekaisin ja mielenkiintoisia tyyppejä, joiden henkilökemiat teki touhusta mielekkään.
Nimenomaan, eivätkä ne viikkotehtävätkään nelosessa olleet parhaasta päästä. Aloin taas pohtimaan maailman uusimpia tehtäväoivalluksia ja täytyy kyllä myöntää että sbb:n tehtävät ovat olleet säälittäviä ja tylsiä (joskin ensimmäisen viikon tehtävä oli kilpailijoihin tutustumisen kannalta ihan kiva, ja pokeritehtävän finaalia oli kiva katsella livestä). Mielikuvitusta voisi käyttää paaaaaaljon enemmän eikä tyytyä johonkin leuanvetoroikkumisten järjestämisiin. En kerro esimerkkejä ettei punakynä taas käy :P

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 07 Loka 2005 09:35

Kiitoksia huomaavaisuudesta :lol:
Aivan totta, tehtävät olleet melko ankeita. Tanssitehtäväkin olisi voinut olla parempi jos olisivat jytäilleet useammin. Ja jotain vuohen vartiointia - voi hyvä tavaton, vaikka vuohet ihan suloja olivatkin.

Ei noi ihmiset periaatteessa SBB:ssa ankeita persoonia ole, mutta jotain toimintaa heille pitäisi järjestää enemmän Isoveljen toimesta. Koko ajan tuolla valitetaan että heillä itsellään on tylsää jne.
Jos kerran asukkailla ei ole mitään tekemistä talossa, heillä on tylsää ja joinain päivinä osa jengistä vaan nukkuu, niin miten ihmeessä voidaan tekijöiden puolelta olettaa tämän olevan suuren yleisön mielestä superviihdyttävää kun esim. Antti on sanonut, ettei tämä tästä hauskemmaksi mene vaan epäilee tylsyyden vain lisääntyvän.
-Oh my god...

kutrisue
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Elo 2005 18:36
Paikkakunta: Syvä-Savo

Viesti Kirjoittaja kutrisue » 07 Loka 2005 16:45

Mä innostuin alussa sbb:sta tosi paljon ja ihan melkein jäin koukkuunkiin illan Dailyyn, mut nyt viimenen viikko on ollu jotenkin ihan puutunut meininki talossa ja näin ollen sit mullakin on alkanut silmä luppasta eikä oo enää mielenkiintoo seurata illan ohjelmaa.
LISÄÄ ÄKSÖNIÄ TALOON, HEI!
Minä, joka oon ollu aikasemmin ihan reippaan terhakkana seuraamassa ja spekuloimassa Dailyn tyyppejä ja tapahtumia, niin kas, kävi niin että NUKAHDIN eilen kesken ohjelman!

Huolestuttavaa... :get bored:
Mein hobby-Camping.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 10 Loka 2005 14:27

Olen huomannut näistä viime aikaisista kommenteista, että talon tapahtumia on alettu kutsua tylsäksi.

Tässä nyt uhkaa käydä niin, että kaikki hiemankin väriä ja keskustelua aiheuttavat henkilöt äänestetään murskaluvuin ulos talosta. Esim. talon asukkaiden inhokki Antti S. ja taloon mielenkiintoa tuonut Iina saivat yli 80% äänistä yleisöäänestyksessä. Nyt Terhistä on keskusteltu paljon palstoilla ja pahalta näyttää, että jos Terhi joutuu äänestykseen niin hän myös putoaa. Ylipäänsä henkilö, joka talossa jotain tekee niin ihmiset äänestää heti hänet pois ja lopulta käy niin, että talosta tulee supertylsä.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 10 Loka 2005 14:58

En ole äänestänyt ketään, enkä äänestä. Sen sijaan Iinaa en pitänyt mielenkiintoisena millään tavoin, tai sitä oli ehkä muutaman minuutin viikossa. Antti S taas toi mielenkiintoa. Samoin Janin ei olisi edes pitänyt äänestyksessä ollakaan vielä ensimmäisellä viikolla. Minusta olisi ollut todella mielenkiintoista nähdä Jani ja Perttu, kaksi kaikinpuolin hyvin erilaista ihmistä talossa todella pitkään.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 10 Loka 2005 15:14

Nämä on taas näitä kuka tykkää mistäkin juttuja. Mutta ainakin mun kohdalla on käynyt niin, etten oikeastaan olisi halunnut ulos keitään näistä ihmisitä jotka ovat tulleet häädetyiksi. Mutta en sen puoleen Perttuakaan. Hiukan väärästä suunasta on lähtenyt tämä jupakka liikkeelle omalta kantilta katsottuna.

Tosin tuosta Janin ja Pertun välisestä suhteesta hiukan. Vaikka erilaisia olivatkin niin Jani ainakin alkoi pitämään Pertusta kovin viimeisinä päivinään talossa. Hän myös epäili että jos olisi jäänyt taloon, olisi Perttu ollut hänelle mitä mieluisinta seuraa. Sitä mahdollista kaveruutta olisi tosiaan ollut hauska seurata :mrgreen:
-Oh my god...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 23 Loka 2005 06:39

Justiinsa tässä mietin, että jos kausi päättyisi nyt niin eipä tästä kovasti mitään käteen jäisi. Kyllä olisi ollut ihan viihdyttävä katsella, muttei kuitenkaan mitään erikoista. Ilman en kuitenkaan olisi halunnut olla.

Jotenkin sitä vain hakee kokoajan enemmän tapahtumaa kun edellinen katsottu kauteni on se BBUK5. Vaikkei saisi antaa vaikuttaa, niin kyllä se vaan niin tekee. Tosin sellaista en kyllä Suomeen tahtoisi.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Loka 2005 09:15

minusta tää on ollut tähän asti hyvin viihteellistä ja tunnelma on alkanut viime aikoina tiivistyä todella herkulliseen suuntaan... luulempa että tästä tulee lopun perin ihan kunnon menestys :)
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”