Asukkaiden sukunimet?

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 12 Loka 2005 05:24

Hanna Toivonen
Iina Heikurainen
Minna Kyrkkö
Kathy Koskela
Terhi Harmaala
Tiina Arponen

Antti Asikainen
Antti Saastamoinen
Jani Kyllönen
Mika Linnanmäki
Perttu Sirviö
Timo Lappalainen

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 12 Loka 2005 10:31

Mikan sukunimi on muuten Linnamäki, jos nyt ollaan tarkkoja.

Koulukavereista löytyy ainakin viisi näistä kilpailijoista, Mika (sukunimellä Linnamäki), Perttu, Antti A., Jani ja Tiina.

EDIT: Myös Minna löytyy koulukavereista, siitä vaan kyyläämään :D
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 12 Loka 2005 12:01

Mikan sukunimesta. Itsekin olen huomannut, että Koulukavereissa Mika on nimellä Linnamäki, mutta miksi Mika sitten sanoi joskus BB:n alussa, että oli mennyt Linnanmäelle lippuluukulle näyttänyt henkilötodistuksensa esittäytyen, että olen Linnanmäen (siis huvipuiston) omistajan X Linnanmäen poika (Linnanmäen oikeasti omistaa Lasten Päivän Säätiö) ja hän oli siis näyttänyt samalla ajokortin tms. jossa luki Linnanmäki.

Liekö siihen Koulukavereihin tullut kirjoitusvirhe, mutta ainakin minä olen BB:tä katsoessa ymmärtänyt, että Mika on nimenomaan Linnanmäki eli täsmälleen samanniminen kuin se huvipuisto.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 12 Loka 2005 12:14

gemini kirjoitti:Mikan sukunimesta. Itsekin olen huomannut, että Koulukavereissa Mika on nimellä Linnamäki, mutta miksi Mika sitten sanoi joskus BB:n alussa, että oli mennyt Linnanmäelle lippuluukulle näyttänyt henkilötodistuksensa esittäytyen, että olen Linnanmäen (siis huvipuiston) omistajan X Linnanmäen poika (Linnanmäen oikeasti omistaa Lasten Päivän Säätiö) ja hän oli siis näyttänyt samalla ajokortin tms. jossa luki Linnanmäki.

Liekö siihen Koulukavereihin tullut kirjoitusvirhe, mutta ainakin minä olen BB:tä katsoessa ymmärtänyt, että Mika on nimenomaan Linnanmäki eli täsmälleen samanniminen kuin se huvipuisto.
Jospa Mika on päättänyt kavereiden kanssa vain kokeilla, huomataanko sitä, että sukunimessä ei ole sitä n-kirjainta, mikä tuon huvipuiston nimessä puolestaan on. Ja toisaalta sataprosenttisen varmasti emme voi tietää sitäkään, puhuiko Mika edes totta (itse uskon, että puhui, mutta totuutta emme tiedä).

Epäilen tuota kirjotusvirhettä Koulukavereissa, tuskin mies itse omaa nimeään väärin kirjottaisi :roll:
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 12 Loka 2005 12:49

Linnamäki se oikeasti on, sopii googlettaa. Linnamäellä tulee tuo Mikan itsensäkin mainitsema kokeilun tulos työpaikastaan.

Mitään sukulaissuhdetta herrojen välillä ei ilmeisesti ole, mutta erään ystäväni sukunimi on nyt miehensä kautta myös Linnamäki, ja häntä rasittaa suunnattomasti kun vähän väliä pukkaa postia ym. nimellä Linnanmäki. Samoin kun hän joissain tilanteissa sanoo nimensä, niin suosiolla suorastaan tavaa sukunimensä, sillä hyvin usein se halutaan aina mieltää Linnanmäeksi :lol:
-Oh my god...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”