Nimeämiset ja häädöt

Tehtävät, säännöt, rangaistukset ja kauden toteutus. Risuja ja ruusuja tuotannolle. BB-ohjelmat, juontajat ja katsojaluvut.
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Loka 2019 18:35

Valenimeämiset perusteluineen:

Milla
2p: Ville - Ville on niin rakas täällä kuin voi vaan olla, mutta hän on se ihminen, jonka lähtö muuttais varmaan eniten talon dynamiikkaa. Ville ehkä tuo jollain tapaa tähän ryhmään erilaista fiilistä kun muut...muut ihmiset. Ja Ville saa välillä mut näkemään tosi paljon punasta, mutta...se Villessä onkin mahtavaa.
1p: Jukka - Tää yks piste tulee sen takia, että mä en koe, et mä ja Jukka päästään, niinku, ystävyyden tasolla samalle asteelle, mitä mä haluaisin, et Jukkaa on ehkä vaikeempi lähestyy semmosil, niinku, emotionaalisilla asioilla ja hän ei ehkä oo valmis antamaan ittestään enempää ku hän on antanu ja mä haluan, että tänne taloon jää ne ihmiset, jotka pystyy antamaan ittestään sen 150% jokaiseen asiaan.

Kristian
2p: Mira - Koska, ääh, Mira on ollut tällä viikolla alisuoriutuja. Toi tehtävä ei oo ollu niinkään fysiikasta kiinni, vaan lähinnä korvien välistä. Että jos eilen pysty vetämään 60, ni olis pystyny vetämää sen 60 kaks päivää aikasemminki muullakin ku Batteryn ja röökin voimalla.
1p: Ville - Koska Ville on sitä sanonu, että hän haluaa - hänelle on aivan sama, onko hän täällä, että tota yhtä hyvin pärjäisi kotonakin. Hän osaa ottaa sen lähdön kylmästi...kylmän viileästi ja lisäksi musta tuntuu, että hänellä rupee paikat spragaamaan - tälläkin viikolla on nyt nilkkaa ja rannetta ja polvea ja kaikki vähän vaivaa. Ja vieläki kaihertaa vähän toi Nuupajärven alinesteytys.

Helmeri
2p: Mira
1p: Milla

Ihan näistä syistä tosiaan, että tota mä ränkkään nytte asukkaat siihen järjestyksee, että kenen luokse on, niinku, helpoin mennä, jos tulee huono fiilis tääl talossa.

Mira
2p: Kristian - Siitä syystä, että mä en pidä kiusaamisesta. Hän on välillä todella ilkeä, eikä välttämättä, niinku, ota huomioon ihmisten rajoja - et mis ne kulkee. Menee tosi vyön alle välillä noi hänen "vitsit".
1p: Jukka - Tota, siitä syystä, että koen, että en pysty 100% Jukkaan luottamaan.

Ville
2p: Kristian - En halua päästää helpolla ja, ee tuota, kahden pisteen antamisen syy ei ole ne asiat, että Kristian minua ärsyttäisi. Hänessä on paljon hyviä puolia, mutta minä koen, että talossa jää paljon hyviä ja diipimpiä keskusteluja pois, sillä Kristian dominoi aika paljon kaikella läpänheitollaan ja on tosi paljon äänessä. Ehkä ei osaa antaa myöskään tilaa muille, eli koen että dynamiikka voisi muuttua paremmaksi, jos Kristian lähtisi. Ja mä tiedän, että meillä sitten vielä - me keritään vielä keskustelemaan paljon ja hän on aika sisukas kaveri, että hän ei ole moksiskaan, vaikka lähtisikin kotiin eli ei käy tuonne (osoittaa päätään). Näkisin, ettei käy.
1p: Helmeri - Jälleen sen perusteella, että kuka mielestäni on kaikista valmiimpia sinne ulkomaailmaan ja Hemmillä on paketti hyvin kasassa. Hänellä siellä paljon odottaa ja, tuota, hän ei ole moksiskaan vaikka tuosta joutuisikin lähtemään, niin tuota, ja varmasti pidetään vielä yhteyttä, niin näillä perusteilla.

Anu
2p: Milla - Perustelu on sama kuin aikasemmin, että se on vaan pelin henki. (Janne pyysi parempia perusteluita) Tulen tällä hetkellä vähiten hänen kanssa toimeen tai hänen kanssaan ehkä vähiten helpoin olla tällä hetkellä täällä. En tiedä, mistä se johtuu. Hän on ihana ihminen, eikä mitään pahaa sanottavaa, mutta joku pitää valita ja tässä kun elelee tätä arkea täällä talossa, ni se nyt vaan tuntuu sellaselta. En löydä siihen muuta selitystä. Myöskin siitä syystä, että mulla on sellainen tunne, että saan häneltä pisteitä.
1p: Jukka - Perustelu siihen: ihan tosi vaikee valita kaikki nämä, mutta jos joku nyt pitää valita, ni Jukan kanssa mä nyt varmaan kaikkeista vähiten ja lyhimmän aikaa oon tässä, niinku, kerinny tutustua. Niin se on ehkä syy siihen, minkä takia anna Jukalle ne pisteet. En keksi mitään muuta. Kaikissa on jotain hyvää ja kaikissa on jotain huonoa. Tosi vaikee punnita, mitkä on niin painavia, että ne nyt sit, niinkun, erottuis jotenki täällä. Tosi vaikeeta.

Jukka
2p: Anu - Mukava mimmi, mut ei oo oikein löytyny sellasta yhteyttä, vaikka ollaaki täs pikkusen lähennytty. Jotenki tuntuu, että jää silti, tai jäädää aika etäisiksi. En tiiä, mikä siinä sitte on? Ei vaa yhteityö toimi muuta ku sillee vähä kliseisesti tai näin mä sen koen.
1p: Mira - Aika samoilla syillä, millä ennekin, että muutamia kertoja päivässä ärsyttää hänen käytös ja, totaniinni, olemus. Ettäniinni ei oikei tulla toimee, enkä usko, että tultais toimeen tuolla ulkomaailmassakaan, niin näillä perusteilla näille kahdelle daamille pisteet.

Kevin
2p: Ville - Ihan, niinku, samoista syistä, ku aikasemminki, ja no, ehkä sit uusia perusteluita on vaa se, et kuuden viikon aikanakaan meil ei oo kuitenkaa muodostunu kovinkaa läheistä tai lämmintä suhdetta, et ihan hyvä...ihan hyvä suhde, mut en usko, et se enää muodostuu ja ehkä muut ihmiset täällä on mulle läheisempiä.
1p: Kristian - Ihan vaa, oikeestaa aikalail samoista syistä, tai sillee, et muut on mulle ehkä jonku verran läheisempii ja mä tuun paremmin toimee muitten kaa. Kaikista Krisun kanssa käymistämme hienoista hetkistä ja jutuista huolimatta, ni kyl mä ehkä jotenki viihdyn täällä muiden ihmisten seurassa enemmän. Et ei oikeestaan sen kummempia...näillä mennään. Turha niitä on vaihtamaan lähteä.

Kimmo
2p: Mira - Tosiaan kaikki nyt alkaa enemmän tai vähemmän olee ystäviä täällä. Perustelut on hankalampia, mutta perustelut on esimerkiksi se, että meillä on täällä kolme eri ruokavaliota - on sekaanit, vegaanit, itse asiassa sit on gluteenittomat ja sit on Mira eli Miralle täytyy usein oma ruoka tehdä, mikä vaikeuttaa tota hommaa ja sit siin on muutenki vähän semmosia itsekkäitä piirteitä välissä, että on ensimmäinen ruokapöydässä ja sit viiminen velvollisuuksien kimpussa.
1p: Milla - Perusteina on siihen sitte semmone ylienergisyys. Et tosi harvoin, mutta toisinaan edelleen, niinku, ärsyttää äänekkyys lähinnä ilta-aikaan tai näin pois päite. Et siellä energiapiikkejä tulee, mitkä käy sit välillä yli sietokyvyn, vaikka tosiaan henkilöstä hirveesti tykkään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 10 Loka 2019 18:45

Onko missään näkynyt vielä väliaikatietoja äänestyksestä?

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Loka 2019 18:57

Nukke1 kirjoitti:
10 Loka 2019 18:45
Onko missään näkynyt vielä väliaikatietoja äänestyksestä?
Äänestys alkoi tossa n. 1,5 tuntia sitten. Vastaus kysymykseen: ei ole. Eiköhän se eka väliaikatieto nähdä illalla koosteen jälkeen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 10 Loka 2019 22:59

Näiden nimeämisten mielenkiintoisin kuvio on tuo Mira-Kristian-Kimmo:

- Mira ja Kimmo on röökikavereita
- Kristian kommentoi Miralle, ettei Kimmo ole täällä ystäviä hakemassa
- Mira vetää herneet nenään
- Mira antaa Kristianille 2p koska ilkeilee ja lyö vyön alle
- Kimmo antaa Miralle 2p
- Mira näkee kun Kimmo antaa pisteet

Miten tuo nyt pystyikin noin sopivasti menemään.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Loka 2019 23:23

Eivät sentään paljastaneet, että asukkaat itse häätävät sunnuntaina.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 10 Loka 2019 23:27

Miksi piti paljastaa nimeämisten mitätöiminen? Olisi saanut Elina pasauttaa tiedon asukkaille 3 minuuttia ennen äänestyksen loppua.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 10 Loka 2019 23:29

Wicker Man kirjoitti:
10 Loka 2019 23:27
Miksi piti paljastaa nimeämisten mitätöiminen? Olisi saanut Elina pasauttaa tiedon asukkaille 3 minuuttia ennen äänestyksen loppua.
Ihan älytöntä paljastaa jo nyt. :td
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja mrj » 11 Loka 2019 00:19

Zygerö kirjoitti:
10 Loka 2019 23:23
Eivät sentään paljastaneet, että asukkaat itse häätävät sunnuntaina.
Jukka ja Krisu arveli että näin on kuitenki.
JuHu - :drink55:

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 11 Loka 2019 08:25

Jonayla kirjoitti:
10 Loka 2019 23:29
Wicker Man kirjoitti:
10 Loka 2019 23:27
Miksi piti paljastaa nimeämisten mitätöiminen? Olisi saanut Elina pasauttaa tiedon asukkaille 3 minuuttia ennen äänestyksen loppua.
Ihan älytöntä paljastaa jo nyt. :td
No siinä on se, että häätöuhassa olevien asukkaiden pitää pakata laukkunsa etukäteen.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 11 Loka 2019 09:37

Virtanen kirjoitti:
11 Loka 2019 08:25
Jonayla kirjoitti:
10 Loka 2019 23:29
Wicker Man kirjoitti:
10 Loka 2019 23:27
Miksi piti paljastaa nimeämisten mitätöiminen? Olisi saanut Elina pasauttaa tiedon asukkaille 3 minuuttia ennen äänestyksen loppua.
Ihan älytöntä paljastaa jo nyt. :td
No siinä on se, että häätöuhassa olevien asukkaiden pitää pakata laukkunsa etukäteen.
Olisiko ollut paha kaikkien pakata laukut? Äkkiähän ne olisi purkanut lähetyksen jälkeen. Tuskinpa asukkaatkaan olisi valittanut ylimääräistä pakkausjumppaa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Loka 2019 09:49

^Joutuvat joka tapauksessa pakkaamaan kaikki, koska äänestyshän päättyy vasta liven aikana.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Loka 2019 10:09

Zygerö kirjoitti:
11 Loka 2019 09:49
^Joutuvat joka tapauksessa pakkaamaan kaikki, koska äänestyshän päättyy vasta liven aikana.
Todennäköisemmin kukaan ei pakkaa. Jääneet asukkaat sitten pakkaavat häädetyn laukut. Näinhän on ainakin edellisillä kausilla toimittu, jos lähtijä on ollut ns. yllätys.
:trollface:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Loka 2019 10:57

^Toi ei tullukaan mieleen. On tosiaan joskus aiemmilla kausilla mennyt niinkin, että muut ovat pakanneet häädetyn tavarat.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja BuZu » 11 Loka 2019 11:41

Asukkaille sanottiin eilen, että kyseessä oli valenimeämiset ja kaikki ovat äänestyksessä eli veikkaan, että kaikki pakkaavat laukkunsa.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja effie » 11 Loka 2019 15:23

Wicker Man kirjoitti:
10 Loka 2019 23:27
Miksi piti paljastaa nimeämisten mitätöiminen? Olisi saanut Elina pasauttaa tiedon asukkaille 3 minuuttia ennen äänestyksen loppua.
Nimenomaan näin olisi pitänyt toimia. Vaikka asukkaat eivät vielä varmasti tiedä, että joutuvat itse häätämään yhden kanssa-asukin, niin kyllä se varmasti jokaisen mielessä jo on. Tämä ratkaisu antaa joka tapauksessa asukkaille liikaa aikaa miettiä eri vaihtoehtoja.

Tämä twisti oli hyvä, mutta toteutus ontui taas pahemman kerran ja lopputuloksena aikamoinen pannukakku :thumbsdown

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Loka 2019 16:21

effie kirjoitti:
11 Loka 2019 15:23

Nimenomaan näin olisi pitänyt toimia. Vaikka asukkaat eivät vielä varmasti tiedä, että joutuvat itse häätämään yhden kanssa-asukin, niin kyllä se varmasti jokaisen mielessä jo on. Tämä ratkaisu antaa joka tapauksessa asukkaille liikaa aikaa miettiä eri vaihtoehtoja.
Jep ja ainakin Jukka eilen heti tuoreltaan totesi että "ja me häädetään sitte." Eli ihan varmasti asukkaat pitävät tuota jo ennakkoon potentiaalisena skenaariona, vaikka tuo paljastetaankin vasta sunnuntaina. Nyt on tosiaan ihan liikaa asukkailla aikaa miettiä, että miten äänestävät, jos (kun) äänestävät itse jonkun ulos.
effie kirjoitti:
11 Loka 2019 15:23
Tämä twisti oli hyvä, mutta toteutus ontui taas pahemman kerran ja lopputuloksena aikamoinen pannukakku :thumbsdown
Jep jep. Tää tuotannon tapa toteuttaa twistit ja oikeastaan lähes kaikki puolivillaisesti, on kyllä sieltä ja syvältä ja poikittain. Sunnuntaina vasta olisi pitänyt kertoa tää koko homma. Tulisi puskista, eikä jäisi liikaa aikaa miettiä miten äänestävät.

Noin muuten, toivon todella ettei Ville ole äänestyksessä. Juu Ville on mun top-3 suosikki, mutta se ei ole se syy. Asukkaana Ville nyt vain on sellainen, että jos on sunnuntain häädössä, niin 90% todennäköisesti on lähtijä. Viilipyttynä on asukkaille helpoin henkilö äänestää ulos. Mikäli näin kävisi, olisi kyseessä ihan hemmetinmoinen antikliimaksi. :td
:trollface:

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 11 Loka 2019 22:22

Nimeämisäänestystilanne pe 11.10. klo 21:30

Meneekö ulkomuistista oikein?

Mira 25%
Anu 20%
Ville 20%
Jukka19%
Kristian 8%
Kevin 3%
Mira 2%
Helmeri 2%
Kimmo 1%

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Loka 2019 22:29

RealPlayer kirjoitti:
11 Loka 2019 22:22
Nimeämisäänestystilanne pe 11.10. klo 21:30

Meneekö ulkomuistista oikein?

Mira 25%
Anu 20%
Ville 20%
Jukka19%
Kristian 8%
Kevin 3%
Mira 2%
Helmeri 2%
Kimmo 1%
Mira kahessa kohtaa. Onko alempi Milla?
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Loka 2019 22:30

Kiitos tilanteesta.
Neljän joukossa on 3, joista kuka vaan saisi mun puolesta mennä, mutta tässä tilanteessa toivoisin, että naisia ei häädettäisi.
a walking disaster

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 11 Loka 2019 22:41

Hupsis

Siis Milla 2%

Meneekö ulkomuistista oikein?

Mira 25%
Anu 20%
Ville 20%
Jukka19%
Kristian 8%
Kevin 3%
Milla 2%
Helmeri 2%
Kimmo 1%
Viimeksi muokannut Zygerö, 12 Loka 2019 02:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 11 Loka 2019 23:08

Voi että, kunpa katsojat tajuaisivat nostaa Anun ja Jukan äänestykseen. Silloin saataisiin jännittävä asukkaiden äänestys.

maijapirkko
Sala-asukas
Viestit: 374
Liittynyt: 03 Syys 2008 17:50

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja maijapirkko » 11 Loka 2019 23:13

Mira ja Anu on ihan hyvä pari äänestykseen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”