Dramaattiset tapahtumat talossa

Keskustelua liittyen Suomen viidenteentoista Big Brotheriin.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 27 Elo 2022 10:12

Tapahtuiko talossa jotain dramaattista? [smilie=a_holycrap.gif] Tämä ketju on isoja riitoja ja konflikteja, kännitörttöilyjä, yllättäviä twistejä, talosta poistamisia ja muita merkittäviä tapahtumia varten.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Loka 2022 19:58

Karvan luovutti Big Brotherin ja poistui BB-talosta vapaaehtoisesti viidennen viikon torstaina.
bigbrother.fi kirjoitti: Karvanin shokkiuutinen täyttää talon kyynelillä: “Mun asuminen BB-talossa päättyy tänään”

Big Brother -kauden kolmannella viikolla taloon muuttanut Karvan on jonkin aikaa pohtinut, haluaako jatkaa peliä. Torstaina päivällä asukkaat nautiskelevat Puhti-päivän hengessä maksasta kokattuja herkkuja, kun Isoveli kokoaa heidät olohuoneeseen.

– Karvan, ole hyvä, Isoveli kuuluttaa asukkaiden yllätykseksi.

Karvan nousee seisomaan ja kävelee muiden eteen. Mies huokaa syvään ja alkaa itkeä. Hän kokoaa itseään hetken, ennen kuin pystyy puhumaan.

– Mun on pakko sanoa, että mun asuminen täällä BB-talossa päättyy tänään, Karvan ilmoittaa kyyneleidensä lomasta.

Karvan kertoo, ettei ole voinut talossa hyvin, mutta on yrittänyt peitellä sitä. Vapaaottelun ammattilainen selittää uskoneensa, että pystyisi olemaan talossa ilman itselleen tärkeää urheilua, mutta ei pystynytkään. Hän kuitenkin painottaa, ettei aio lähteä talosta luovuttajana.

– Mun on oltava vahva ja pidettävä kiinni niistä asioita, joista mä tykkään ja joita mä rakastan, mies sanoo ääni jälleen murtuen.

Karvan toteaa ihmisten ehkä pettyvän hänen päätökseensä, mutta hänen täytyy silti ajatella itseään. Hänelle on ollut hankalaa olla talossa paikallaan, koska hän tykkää liikkua ja olla kamppailun parissa.

– Se on ollu mun koko elämä, ja mä haluun pitää sen mun elämässä, Karvan selittää.

Karvan kiittää kaikkia ja vakuuttaa, että hänellä on kaikesta huolimatta ollut talossa kivaa. Hän kertoo jäävänsä ikävöimään tiettyjä ihmisiä, mutta uskoo silti tehneensä oikean päätöksen lähtemisen suhteen. Talossa hän ei voi tehdä sitä, mitä rakastaa.

– Sä olet rohkea, Nabaz ja Reeo kehuvat Karvania yhdestä suusta.

Kaksikko vakuuttaa, ettei kukaan tule pettymään Karvaniin. Reeo rientää halaamaan häntä. Niin ikään vuolaasti kyynelehtivä Tuula heittäytyy Karvanin kaulaan ja kiittää tätä. Vuorollaan jokainen asukas halaa Karvania ja supattaa hänen korvaansa hyvästit. Niiskutus täyttää hetkeksi talon.

Lähtiessään Karvan kiittää vielä kerran kaikkia ja kertoo, että hänelle tulee muita ikävä. Milla vakuuttaa, että heillekin tulee ikävä Karvania. Tuula toteaa sen kertovan ihmisestä paljon, että lähtee talosta pää pystyssä, eikä ovet paukkuen. Aleksi lupaa Karvanille, että he tulevat olemaan yhteyksissä ulkomaailmassa.

– Sä oot niin hyvä ihminen, mä rakastan sua, Karvan vastaa Aleksille.

Pian talon kaiuttimista soi äänimerkki, joka tarkoittaa sitä, että Karvanin on poistuttava. Mies vilkuttaa taloon jääville asukkaille hyvästiksi ja astuu pyöröovista ulkomaailmaan.
Lähde: https://www.bigbrother.fi/uutiset/karva ... tyy-tanaan
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Loka 2022 09:51

Viime yönä BB-talossa BB antoi Reeolle ja Mialle salatehtävän. Katsojat olivat äänestäneet heidät salatehtävän tekijöiksi, jossa heidän tehtävänään oli saada asukas tai asukkaat pelästymään lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Reeo ja Mia toteuttivat tehtävän, jossa Lauraa yritettiin pelästyttää, mutta se ei onnistunut ensimmäisellä kerralla. Toisella kerralla he saivat nukkuvat asukkaat hereille, kun he saivat BB:n mukaan salatehtävään kuuluttamalla Mian nimeä monta kertaa putkeen (hätäkuulutus). Reeo oli mennyt porealtaan taakse piiloon maskiin naamioituneena ja Mia makasi terassilla näytellen kaatunutta. Hätäkuulutuksen tultua, asukkaat ryntäsivät makkarista etsimään Miaa ja löysivät hänet pihalta ja monet pelästyivät ensin hänen puolestaan ja sitten Reeon pelottelua. Kaikkein raskaimmin tilanteen ottivat Sofia, Laura ja Tuula.

Tässä vielä Twitteristä pari klippiä viime yöltä tapaukseen liittyen:



"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja James » 30 Loka 2022 10:04

Vähän ehkä meni yli hätäkuulutuksineen. Vaikkakin jos oikeasti joku olisi yksin käymässä ulkona ja saisi jonkun kohtauksen niin apu tulisi varmasti heti ulkopuolelta ennen kuulutusta.
Asukkaat on tietenkin tuolla niin eristyksissä ja kuplassa, että tollanenkin menee helposti ihan täydestä.
Siinä ois mennyt "Rooman" pelikirja sekaisin kun Miikka ois Reeoa vetäny lättyyn :lol:

Kosinta
Työläinen
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2022 10:40

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Kosinta » 30 Loka 2022 11:27

[smilie=a_bravo.gif] Pienestä jutusta tehtiin suuri numero kun oli kysymys vain hallo säikyttelystä.Hyvä idea Reeolta ja Mialta olihan hyvät unet menossa ja sitten tämä öinen näytös kera BB; n !

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Loka 2022 11:31

Ainakin jälkipuheissa, ehkä Tuulaa (ja vähän Soffeakin) lukuunottamatta, tämä asia taitaa olla suurimmaksi osaksi käsitelty.

Tuula muistaa tämän aivan varmasti, jos ensi viikolle selviää. (ja Mia myös).

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Loka 2022 12:20

Tuotanto pahoittelee hätäkuulutuksen käyttöä salatehtävässä BB:n nettisivuilla:
bigbrother.fi kirjoitti: Salatehtävässä tehtiin virhearvio – Big Brother pahoittelee hätäkuulutuksen käyttöä

Reeo ja Mia saivat lauantaina illalla salatehtävän, jossa tuli pelotella asukkaita yöllä. Työryhmässä tapahtuneen virhearvion seurauksena Big Brother osallistui tehtävään käyttämällä hätäkuulutusta asukkaiden herättämiseksi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Näin ei olisi saanut toimia.

Tilanne on käsitelty sekä työryhmän että asukkaiden kanssa, ja on selvää, ettei hätäkuulutusta käytetä näin.

Big Brother on pahoittelee tapahtunutta.
Lähde: https://www.bigbrother.fi/uutiset/salat ... en-kayttoa
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 30 Loka 2022 13:29

Hyvinhän toi säikyttely onnistu. Soffekin hetken puhui miehen äänellä.
Livenä huomasin vain Miikan säpsähdyksen ja siitä johtuneen askeleen taakse. Huomaamatta jäi et tanssikengät oli heti sen jälkeen jalassa.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja ramasee » 30 Loka 2022 19:49

Kun luin tästä säikyttelystä, niin ensimmäinen ajatus oli, et aivan törkeetä käyttää hätäkuulutusta pelleilyyn. En tiiä oonko tullut vanhaksi, mutta minusta toi oli kyllä aivan asiatonta. Onneks bb on pahoitellut asiaa ja käynyt asian läpi asukkaiden kanssa. Jännä nähdä palataanko asiaan tän päivän livessä. Aika iso juttu minusta
Laura vie, muut vikisee!

Illatar
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Loka 2020 08:52

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Illatar » 30 Loka 2022 20:39

^ Samaa mieltä. Todella mautonta.
Siellä, täällä, tuolla ja joka puolella länttä!

toncs
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 04 Syys 2022 22:39

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja toncs » 30 Loka 2022 20:41

BB teki paskasti lähtien tuohon pelleilyyn mukaan eikä kyllä useimpien muidenkaan reaktio ollut ihan normaali. Toki suljettu turvallinen tila, mutta voi helvetti sentään silti.

Kosinta
Työläinen
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2022 10:40

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Kosinta » 31 Loka 2022 13:16

[smilie=a_bravo.gif] Nyt siis todellakin itse BB päättää ja tämä ilmoitus saikin porukan tekemään omia päätelmiä.Jopa Miialla oli havainto häädetyistä.Ja mikä rääväsuu hän onkaan

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja BuZu » 31 Loka 2022 19:05

Hätäkuulutuksen käyttö oli tuotannolta törkeä temppu.

Tuollaisilla asioilla ei saa pelleillä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja ramasee » 01 Marras 2022 14:48

Otetaas talteen. Nabaz luovutti 1.11.22
Big Brother -talon pyöröovi heilahtaa jälleen – Nabazin shokkiuutinen saa muut asukkaat kyyneliin

Puolenpäivän aikaan Isoveli pyytää asukkaita kerääntymään olohuoneen sohville istumaan.

– Nabaz, ole hyvä, Isoveli kuuluttaa.

Nabaz nousee sohvalta muiden eteen.

– Mä tulin tänne Big Brother iloisena, mä haluun lähteä iloisena ulos, Nabaz ilmoittaa.

Nabaz kehuu jokaista asukasta henkilökohtaisesti istumajärjestyksessä ja kertoo heiltä saamiaan arvokkaita oppeja.

Kaikki asukkaat menevät vuorollaan halaamaan Nabazia. Nabaz lähtee pakkaamaan tavaroitaan muiden seuratessa mukana. Myöhemmin pyöröovi jälleen heilahtaa, ja talossa on taas yksi asukas vähemmän.
https://bigbrother.fi/uutiset/big-broth ... -kyyneliin
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2022”