Spekulaatioketju

Keskustelua liittyen Suomen viidenteentoista Big Brotheriin.
Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 13 Syys 2022 21:59

Kierrekaneli kirjoitti:
13 Syys 2022 19:34
Huvimajan käyttötarkoitus: osa jengistä joutuu asumaan siellä, kun muut asuu lasitetussa tilassa. Jos ei yötä ole ulkona, niin nukkuvat muutoin talon lattialla tms ja päivällä saavat oleilla vain tuolla.
Tai joku rankkulato. Vaikea uskoa että se olisi mikään tanssilava tai esiintymiskenttäkään.
Oidko silleen, et loppuviikosta viimeiset uudet asukkaat nukkuisi siellä? Vanhoilla asukkaiklla x aikaa kielletty päästä pihalle?
:trollface:

Wilzuxor
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 08 Marras 2021 14:35

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Wilzuxor » 13 Syys 2022 22:32

Tässä saattaa käydä niin;

Tekivät ulkopaikan(en tiedä mikä tarkoitus vielä) ja ens viikko ollaanki ulkona tavalla tai toisella varsinkin tän suht suurehkon kauppa reissun jälkeen NAMI NAMI :D

twist twist ^^

itku pitkästä ilosta

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 13 Syys 2022 22:39

Wilzuxor kirjoitti:
13 Syys 2022 22:32
Tässä saattaa käydä niin;

Tekivät ulkopaikan(en tiedä mikä tarkoitus vielä) ja ens viikko ollaanki ulkona tavalla tai toisella varsinkin tän suht suurehkon kauppa reissun jälkeen NAMI NAMI :D

twist twist ^^

itku pitkästä ilosta
Oispa. Mutta taitaa olla turha toivo. Nelosen aikaan ulkotehtävät on olleet täysin nössöjä. Pihalle laitettu erilaista rekvisiittaa jne. Nelosen aikaan ei olla taidettu nähdä kunnon ulkotehtävää sen käpylehmä jutun jälkeen? Missälie sitten syy. Kyllähän sitä ulkona pärjää sopivassa varustuksessa sen vajaan viikon.
:trollface:

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 13 Syys 2022 23:09

^^johtuisko ettei oo ulkotehtäväaluetta, piha on sen verran pieni että siihen ei saa tehtyä hyvää ulkotehtävä. Tosin nytkin ulkokuntosali vie turhaa tilaa, jos sille ei oo muuta käyttöä?? Viime kaudellan oli se louhmistehtävä mutta sekin loppu melko aikasin päivällä. Vieläkin ärsyttää kun tehtävän loputtua, parin tunnin päästä alko kauhee kaatosade. Ois ollu kiva nähdä että asukkaat siinä kaatosateessa :lol: Sekään tehtävä ei tuntunut kovinkaan raskaalta.
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 13 Syys 2022 23:18

Mun pointti on tässä just se, ku nelosen aikaaan sitä ei oo ees tehty. Oishan niillä raamit ja tilaa. Mutta ei nää Nelosella halua sitä. Miksi? Mitkään sateet ei kelpaa selitykseksi. Aina asukkaat voidaan evakuoida. Se että kerran iskee kunnon sateet ei kelpaa selitykseksi. Kyllä kunnon käsikirjoituksella olisi raamit tehdä toista jos asia x ei onnistu syystä y. Mut eihän nää sitä tajua.
:trollface:

beebee21
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 22 Syys 2021 11:33

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja beebee21 » 13 Syys 2022 23:30

Skygge kirjoitti:
13 Syys 2022 23:18
Mun pointti on tässä just se, ku nelosen aikaaan sitä ei oo ees tehty. Oishan niillä raamit ja tilaa. Mutta ei nää Nelosella halua sitä. Miksi? Mitkään sateet ei kelpaa selitykseksi. Aina asukkaat voidaan evakuoida. Se että kerran iskee kunnon sateet ei kelpaa selitykseksi. Kyllä kunnon käsikirjoituksella olisi raamit tehdä toista jos asia x ei onnistu syystä y. Mut eihän nää sitä tajua.
Asukkaille jaettiin myös sadevaatteet(?), joten mikään pikku sade ei voi olla syynä. Kahden päivän kaatosateet toki asia erikseen.

Virtasen ollessa pääohjaajana, oli meno kieltämättä aika löysää. Mielenkiinnolla odotan, mitä tämä kausi tuo tullessaan, nähdäänkö jotain uutta vai jatketaanko Virtasen linjoilla vaikka itse pääjehu onkin poistunut riveistä.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 13 Syys 2022 23:44

beebee21 kirjoitti:
13 Syys 2022 23:30
Skygge kirjoitti:
13 Syys 2022 23:18
Mun pointti on tässä just se, ku nelosen aikaaan sitä ei oo ees tehty. Oishan niillä raamit ja tilaa. Mutta ei nää Nelosella halua sitä. Miksi? Mitkään sateet ei kelpaa selitykseksi. Aina asukkaat voidaan evakuoida. Se että kerran iskee kunnon sateet ei kelpaa selitykseksi. Kyllä kunnon käsikirjoituksella olisi raamit tehdä toista jos asia x ei onnistu syystä y. Mut eihän nää sitä tajua.
Asukkaille jaettiin myös sadevaatteet(?), joten mikään pikku sade ei voi olla syynä. Kahden päivän kaatosateet toki asia erikseen.

Virtasen ollessa pääohjaajana, oli meno kieltämättä aika löysää. Mielenkiinnolla odotan, mitä tämä kausi tuo tullessaan, nähdäänkö jotain uutta vai jatketaanko Virtasen linjoilla vaikka itse pääjehu onkin poistunut riveistä.
Eikös ens viikolla ala se ns. toinen vaihe? Toivottavasti sitten tapahtuu kunnolla kaikkea jännää.
Mun käsittääkseni tän viikon jälkeen ei tule enää uusia asukkaita. Huomenna yks lähtee ja sunnuntaina katsojat äänestää yhden ulos.

Sitten "räjähtää" kun alkaaa se toinen vaihe. Eiköhän se mene vituiksi. Oikeasti mitään ei tapahdu missään. Maksimissaan juonittelua rajoitetaan jotenkin.

PS. Virtanen nyt oli nössö, ei oo ikävä. [smilie=a_tongue.gif]
:trollface:

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 13 Syys 2022 23:50

Skygge kirjoitti:
13 Syys 2022 23:44
beebee21 kirjoitti:
13 Syys 2022 23:30
Skygge kirjoitti:
13 Syys 2022 23:18
Mun pointti on tässä just se, ku nelosen aikaaan sitä ei oo ees tehty. Oishan niillä raamit ja tilaa. Mutta ei nää Nelosella halua sitä. Miksi? Mitkään sateet ei kelpaa selitykseksi. Aina asukkaat voidaan evakuoida. Se että kerran iskee kunnon sateet ei kelpaa selitykseksi. Kyllä kunnon käsikirjoituksella olisi raamit tehdä toista jos asia x ei onnistu syystä y. Mut eihän nää sitä tajua.
Asukkaille jaettiin myös sadevaatteet(?), joten mikään pikku sade ei voi olla syynä. Kahden päivän kaatosateet toki asia erikseen.

Virtasen ollessa pääohjaajana, oli meno kieltämättä aika löysää. Mielenkiinnolla odotan, mitä tämä kausi tuo tullessaan, nähdäänkö jotain uutta vai jatketaanko Virtasen linjoilla vaikka itse pääjehu onkin poistunut riveistä.
Eikös ens viikolla ala se ns. toinen vaihe? Toivottavasti sitten tapahtuu kunnolla kaikkea jännää.
Mun käsittääkseni tän viikon jälkeen ei tule enää uusia asukkaita. Huomenna yks lähtee ja sunnuntaina katsojat äänestää yhden ulos.

Sitten "räjähtää" kun alkaaa se toinen vaihe. Eiköhän se mene vituiksi. Oikeasti mitään ei tapahdu missään. Maksimissaan juonittelua rajoitetaan jotenkin.

PS. Virtanen nyt oli nössö, ei oo ikävä. [smilie=a_tongue.gif]
Mä ymmärsin että 3 ekaa viikkoa on tätä ekaa vaihetta ja ens viikol tulis vielä uusia asukkaita :keineahnung: [smilie=yawn2.gif]
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
Hidioot
Kesä-Esa
Viestit: 49
Liittynyt: 12 Syys 2019 01:25

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Hidioot » 13 Syys 2022 23:58

ninnipinni kirjoitti:
13 Syys 2022 23:50

Mä ymmärsin että 3 ekaa viikkoa on tätä ekaa vaihetta ja ens viikol tulis vielä uusia asukkaita :keineahnung: [smilie=yawn2.gif]
Juu just näin. 3 ensimmäistä viikkoa oli tämä ensimmäinen alkukarsinta vaihe.
Ja muistaakseni laskin, että kolmen ekan viikon aikana lähtee 6 asukasta ja tulee 9 uutta asukasta.
:lets dance: :in love: Reeo, Miikka
:tu [smilie=a_chuckle.gif] Salla, Sofia, Mia, Heidi
:jkmatami: [smilie=thefinger.gif] Milena, Laura, Kirsi, Jerry, Aleksi, Merve, Tuula, Nabbe

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Syys 2022 00:01

Hidioot kirjoitti:
13 Syys 2022 23:58
Ja muistaakseni laskin, että kolmen ekan viikon aikana lähtee 6 asukasta ja tulee 9 uutta asukasta.
Huh, nytku tämän kirjoittaa näin, niin kuulostaa kyllä isolta muutokselta. Ei vaikuta bbltä tämä :D Mut kattellaan, kattellaan
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Syys 2022 00:16

ramasee kirjoitti:
14 Syys 2022 00:01
Hidioot kirjoitti:
13 Syys 2022 23:58
Ja muistaakseni laskin, että kolmen ekan viikon aikana lähtee 6 asukasta ja tulee 9 uutta asukasta.
Huh, nytku tämän kirjoittaa näin, niin kuulostaa kyllä isolta muutokselta. Ei vaikuta bbltä tämä :D Mut kattellaan, kattellaan
Survivor Big Brother Edition ;)

Mä tykkään että juonittelu on sallittu. Tää on ollu kiva lisä. Mut ku asukkaita lappaa ovista ja ikkunoista ni ei kiitos. Jotain järkeä pitäs olla.

Ja joo. Kyllä perinteinen BB ois parasta. Tää on kivaa vaihtelua. Muutamilla viilauksilla tää nykynen systeemi toimis paremmin. Älkää kysykö multa mitä ne viilaukset ois. Retorinen aihe [smilie=a_teeth.gif]

PS. oisinhan mä paras käsikirjottaja ;)
:trollface:

beebee21
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 22 Syys 2021 11:33

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja beebee21 » 14 Syys 2022 01:12

Hidioot kirjoitti:
13 Syys 2022 23:58
ninnipinni kirjoitti:
13 Syys 2022 23:50

Mä ymmärsin että 3 ekaa viikkoa on tätä ekaa vaihetta ja ens viikol tulis vielä uusia asukkaita :keineahnung: [smilie=yawn2.gif]
Juu just näin. 3 ensimmäistä viikkoa oli tämä ensimmäinen alkukarsinta vaihe.
Ja muistaakseni laskin, että kolmen ekan viikon aikana lähtee 6 asukasta ja tulee 9 uutta asukasta.
Nyt asukkaita 14.

Viikko 2:
Keskiviikkona pois yksi (13) ja sunnuntaina pois yksi (12).

Viikko 3:
Maanantaina kaksi uutta (14), keskiviikkkona pois yksi (13) ja sunnuntaina pois yksi (12).

Viikko 4:
Toinen vaihe alkaa 12 asukkaalla.

Näin sen itse olen ymmärtänyt.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Syys 2022 01:21

Vedänpä ite spekulaation tän. Ruzu, Reeo ja Heidi on finaalissa. Heidi voittaa.

Täähän on siis teidän tosikoiden tiedoksi vaan arvaus, kun on spekulaatio ketju.
:trollface:

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Syys 2022 13:11

Skygge kirjoitti:
14 Syys 2022 01:21
Vedänpä ite spekulaation tän. Ruzu, Reeo ja Heidi on finaalissa. Heidi voittaa.

Täähän on siis teidän tosikoiden tiedoksi vaan arvaus, kun on spekulaatio ketju.
Kova speku. En usko minä vaikka olen kova poika spekuloimaan, sen sijaan uskon että Merve on kova sana kun kukaan ei sitä oikein huomaa talossa. Heidin taakkaa lisää se että ärsyttää Kirsin faneja ja itse mastermindia. Heidi lentää ulos jos vain on talon asukkaiden häädössä.

toncs
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 04 Syys 2022 22:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja toncs » 14 Syys 2022 14:37

knocker kirjoitti:
14 Syys 2022 14:32
14:01 DC1 Kirsi ja Reeo tulevat neuvotteluhuoneesta. Kirsi kävelee Nebben luo, halaa ja sanoo: "Mulla on sulle uutisia, mut mä en voi sanoo vielä mitään. Menee Nebben selän taa istumaan ja hieroo tämän päälakea. Nebb: "Joo kyllä mä ymmärrän"
Tuula häädössä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Syys 2022 14:41

toncs kirjoitti:
14 Syys 2022 14:37
knocker kirjoitti:
14 Syys 2022 14:32
14:01 DC1 Kirsi ja Reeo tulevat neuvotteluhuoneesta. Kirsi kävelee Nebben luo, halaa ja sanoo: "Mulla on sulle uutisia, mut mä en voi sanoo vielä mitään. Menee Nebben selän taa istumaan ja hieroo tämän päälakea. Nebb: "Joo kyllä mä ymmärrän"
Tuula häädössä.
Samaa mietin, vaikken ole huomannut Reeon häntä maininneen. En kyllä Kirsinkään, mutta jos olisi pakko veikata, veikkaisin jälkimmäisen ottaneen asian esiin
a walking disaster

Avatar
Hidioot
Kesä-Esa
Viestit: 49
Liittynyt: 12 Syys 2019 01:25

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Hidioot » 14 Syys 2022 15:27

beebee21 kirjoitti:
14 Syys 2022 01:12
Hidioot kirjoitti:
13 Syys 2022 23:58
ninnipinni kirjoitti:
13 Syys 2022 23:50

Mä ymmärsin että 3 ekaa viikkoa on tätä ekaa vaihetta ja ens viikol tulis vielä uusia asukkaita :keineahnung: [smilie=yawn2.gif]
Juu just näin. 3 ensimmäistä viikkoa oli tämä ensimmäinen alkukarsinta vaihe.
Ja muistaakseni laskin, että kolmen ekan viikon aikana lähtee 6 asukasta ja tulee 9 uutta asukasta.
Nyt asukkaita 14.

Viikko 2:
Keskiviikkona pois yksi (13) ja sunnuntaina pois yksi (12).

Viikko 3:
Maanantaina kaksi uutta (14), keskiviikkkona pois yksi (13) ja sunnuntaina pois yksi (12).

Viikko 4:
Toinen vaihe alkaa 12 asukkaalla.

Näin sen itse olen ymmärtänyt.

No mun mielestä tämä kuva joka näkyi Kick Offissa kertoo selvästi, että 6 ulos ja 9 sisään.
🤷🏽‍♀️
Screenshot_20220914-152354_Ruutu.jpg
:lets dance: :in love: Reeo, Miikka
:tu [smilie=a_chuckle.gif] Salla, Sofia, Mia, Heidi
:jkmatami: [smilie=thefinger.gif] Milena, Laura, Kirsi, Jerry, Aleksi, Merve, Tuula, Nabbe

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 14 Syys 2022 15:44

^Oon miettiny tuota nähtyä kaaviota. Pitäisikö tota siis lukea niin, että eka viikko menee ylhäältä alas ja toka viikko taas alhaalta ylös? Kolmas viikko sitten kai taas ylhäältä alas. Tuo on ainoa tapa, joka käy mun järkeen jo tapahtuneiden häätöjen/taloon tulojen perusteella.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 14 Syys 2022 15:51

^ tai kaikki alhaalta ylös?
:thumbsup

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 14 Syys 2022 15:58

Mingviini kirjoitti:
14 Syys 2022 15:51
^ tai kaikki alhaalta ylös?
Voi olla, mutta tuleeko sitten kaksi häätöä putkeen ilman uusia välissä? En enää muista, mitä ne siinä kickoffissa sanoivat.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 14 Syys 2022 16:53

Zygerö kirjoitti:
14 Syys 2022 15:44
^Oon miettiny tuota nähtyä kaaviota. Pitäisikö tota siis lukea niin, että eka viikko menee ylhäältä alas ja toka viikko taas alhaalta ylös? Kolmas viikko sitten kai taas ylhäältä alas. Tuo on ainoa tapa, joka käy mun järkeen jo tapahtuneiden häätöjen/taloon tulojen perusteella.
Viikon 2. kohdalla ne toi uudet taloon ennen seuraavaa häätöä. Mutta mielsin kick-offissa että tulot ja lähdöt on lähekkäin "alkuviikosta", kuten taidettiin ilmaista. Alkuviikosta lähtee yksi, tulee kaksi. Sama loppuviikosta, eli uusia voi tulla perjantaina tai sunnuntaina.

Viikko 3. menisi alkuviikosta taas yksi lähtee, kaksi tulee, keskipaikkeilla yksi tulee ja sunnuntaina yksi lähtee.

Eli alin rivi on sunnuntaihäätö, ylimmät "alkuviikko" jne. Se on mun tulkinta kuvasta. Sunnuntaina eka lähtee yksi ja sit samoilla silmillä tulee kaksi, ensi viikolla keskiviikkoon mennessä tulee kaksi ja lähtee yksi, perjantaina tulee yksi, sunnuntaina lähtee yksi.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Syys 2022 17:23

Taitaa tuon kaavion mukaan tulla tämän viikon sunnuntaina 2 asukasta lisää.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2022”