Yleistä keskustelua kaudesta

Keskustelua liittyen Suomen viidenteentoista Big Brotheriin.
chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja chamomile » 01 Marras 2022 17:31

Nyt tuli notkahdus, kun Nabaz lähti? Liian tavallista ja tasapaksua porukkaa, että jaksais seurata.

Kosinta
Työläinen
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2022 10:40

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Kosinta » 01 Marras 2022 20:43

[smilie=a_listenuppunks.gif] Kyllä oli se aikaa kun aloitimme BB seurantaa Pertun kaudesta-kaikki kunnia yrityksestä mutta todellakin tämä kausi on ollut aivan erikoinen

toncs
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 04 Syys 2022 22:39

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja toncs » 01 Marras 2022 21:05

Sanomakausien taantuma jatkaa edelleen matkaa alaspäin ja kyllä, tämä on vielä edellistäkin kautta huonompi. Pillit pussiin kun ei tämä tästä paremmaksi tunnu tällä erää muuttuvan. Jatkakoot sitten paremmilla eväillä jollain muulla alustalla ja tekijöillä sitten joskus.

marse
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 22 Loka 2022 16:32

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja marse » 01 Marras 2022 22:45

Huhuh miten mielenkiintoista oli seurata kaksi päivää saman laulun harjoittelua ja nyt palapelin kokoamista.... Su ja ma hieman tapahtumia. Sallan veikkaan luovuttavan huomenna ja naureskelen ajatukselle (vaikkei tulekaan tapahtumaan), että 3 asukasta alhaisten puolella luovuttaisi yhtäaikaa. Toivossa on hyvä elää.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja ramasee » 01 Marras 2022 22:59

marse kirjoitti:
01 Marras 2022 22:45
Huhuh miten mielenkiintoista oli seurata kaksi päivää saman laulun harjoittelua ja nyt palapelin kokoamista....
Ai niin, olin unohtanut tämän laulutehtävän jo aivan kokonaan. Sunnuntain lähetystäkin katsoessa skippasin lauantain tapahtumat, ei vaan jaksanut. Nyt naurattaa, kun kerkesin jo kitistä tästä käynissä olevasta tehtävästä. Tämähän on erittäinkin mielenkiintoinen siihen verrattuna :umh:
Laura vie, muut vikisee!

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja chamomile » 02 Marras 2022 15:41

Kyllä on niin mielenkiintoista seurattavaa Big Brother nykyään. Tälläkin viikolla tehdään palapelejä (ja ollaan hiljaa), välillä maataan (ja ollaan hiljaa). Ja asukkaatkin ovat niin mielenkiintoisia väriläiskiä, suorastaan ilo kuunnella keskusteluita. Not.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 03 Marras 2022 09:56

Itse taas olen sitä mieltä, että sekä laulutehtävä ja pulmatehtävä ovat olleet todella mielenkiintoisia!

toncs
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 04 Syys 2022 22:39

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja toncs » 03 Marras 2022 09:59

striimit ovat olleet kokonaan kiinni jo pari päivää. Ei vaan jaksa tätä nyhjäämistä enää eikä alussakaan mitään kovin kehuttavaa ollut. Olen kai lopettanut odottamisen ja uskomisen parempaan viihdyttävään sisältöön.

Avatar
Uppercut
Työläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 09 Syys 2007 22:40

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Uppercut » 03 Marras 2022 11:37

Mones päivä joulukuuta tämä kausi loppuu? Sillä vaan että tiedän peruuttaa ruutu+ tilaukseni ajoissa.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Marras 2022 11:38

Uppercut kirjoitti:
03 Marras 2022 11:37
Mones päivä joulukuuta tämä kausi loppuu? Sillä vaan että tiedän peruuttaa ruutu+ tilaukseni ajoissa.
27.11. Ei tarvi ees oottaa sinne joulukuulle asti [smilie=a_teeth.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Uppercut
Työläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 09 Syys 2007 22:40

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Uppercut » 03 Marras 2022 11:39

ramasee kirjoitti:
03 Marras 2022 11:38
Uppercut kirjoitti:
03 Marras 2022 11:37
Mones päivä joulukuuta tämä kausi loppuu? Sillä vaan että tiedän peruuttaa ruutu+ tilaukseni ajoissa.
27.11. Ei tarvi ees oottaa sinne joulukuulle asti [smilie=a_teeth.gif]
Okei, kiitoksia tiedosta. :D

quqqu
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:00

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja quqqu » 03 Marras 2022 16:15

Kyllä mä ainakin niin odotan kunnon bileitä taloon!

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja chamomile » 03 Marras 2022 17:01

En ole ikinä nähnyt BBtalossa noin kuollutta meininkiä kuin tänään.

quqqu
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:00

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja quqqu » 03 Marras 2022 17:26

Ne ei oo ollu saunassa tai paljussakaan kun pari kertaa alkukaudesta. Saati että olisivat saaneet jotain juomista muutakin kuin hopeateetä.
Piristäis kummasti näitä marraskuun harmaita ja ankeita iltoja kunnon pirskeet.

beebee21
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 22 Syys 2021 11:33

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja beebee21 » 03 Marras 2022 22:54

quqqu kirjoitti:
03 Marras 2022 17:26
Ne ei oo ollu saunassa tai paljussakaan kun pari kertaa alkukaudesta. Saati että olisivat saaneet jotain juomista muutakin kuin hopeateetä.
Piristäis kummasti näitä marraskuun harmaita ja ankeita iltoja kunnon pirskeet.
BB säästökuurilla, kun sähkön hinta on niin kallista.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2022 01:20

quqqu kirjoitti:
03 Marras 2022 17:26
Ne ei oo ollu saunassa tai paljussakaan kun pari kertaa alkukaudesta. Saati että olisivat saaneet jotain juomista muutakin kuin hopeateetä.
Piristäis kummasti näitä marraskuun harmaita ja ankeita iltoja kunnon pirskeet.
Itse en ymmärrä, mitä hittoa katsojat saavat kännäämisestä. Ehkä jotkut, mutta mulle ne on aina aiheuttaneet pelkästään myötähäpeää
a walking disaster

quqqu
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:00

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja quqqu » 04 Marras 2022 11:01

knocker kirjoitti:
04 Marras 2022 01:20
quqqu kirjoitti:
03 Marras 2022 17:26
Ne ei oo ollu saunassa tai paljussakaan kun pari kertaa alkukaudesta. Saati että olisivat saaneet jotain juomista muutakin kuin hopeateetä.
Piristäis kummasti näitä marraskuun harmaita ja ankeita iltoja kunnon pirskeet.
Itse en ymmärrä, mitä hittoa katsojat saavat kännäämisestä. Ehkä jotkut, mutta mulle ne on aina aiheuttaneet pelkästään myötähäpeää
Ymmärrän!
Mitä tunteita sinä haluaisit kokea katsoessasi BB:tä?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja ramasee » 04 Marras 2022 12:55

Kyllähän kännäämisellä saa välillä hauskoja tilanteita aikaan, vaikka enemmän se kyllä on sitä myötähäpeää. Vaihtelua kuitenkin. Esim. Krissen ja Paulan alias, aivan huikeeta settiä! Ja pieni pusu vain. Myös uusia puolia ihmisistä. Siihen en ota kantaa onko ne enemmän hyviä vai huonoja puolia. En itsekään jaksaisi semmoista subin bilemeininkejä enää, mut kerran rajoittamaton juomatarjoilu ois ihan jees. Voishan sitä myös porukka paljussa istuskella muuten vain, vaikka itse kyllä aikalailla skippaan ne keskustelut, koska huono ääni :bidmouth: Asukkaille kuitenkin piristystä arkeen.
Laura vie, muut vikisee!

quqqu
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:00

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja quqqu » 04 Marras 2022 13:11

ramasee kirjoitti:
04 Marras 2022 12:55
Kyllähän kännäämisellä saa välillä hauskoja tilanteita aikaan, vaikka enemmän se kyllä on sitä myötähäpeää. Vaihtelua kuitenkin. Esim. Krissen ja Paulan alias, aivan huikeeta settiä! Ja pieni pusu vain. Myös uusia puolia ihmisistä. Siihen en ota kantaa onko ne enemmän hyviä vai huonoja puolia. En itsekään jaksaisi semmoista subin bilemeininkejä enää, mut kerran rajoittamaton juomatarjoilu ois ihan jees. Voishan sitä myös porukka paljussa istuskella muuten vain, vaikka itse kyllä aikalailla skippaan ne keskustelut, koska huono ääni :bidmouth: Asukkaille kuitenkin piristystä arkeen.
Mä en jotenkin koe bilettämistä vain "kännäämisenä" vaan siihen kuuluu yleensäkin hauskanpitoa,johon kuuluu musiikkia, ruokaa ja tottakai ilolientäkin, mutta ihan just vaan kännääminen on taas ihan eri juttu mun mielestä.
Mutta joo, bileet olis jännä nähdä ja se mitä puolia se näyttäisi eri ihmisistä, kun saisivat sitä skumppaa vähän enemmän kuin yhden lasillisen.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja ramasee » 04 Marras 2022 13:19

^Ihan totta. Itse taas en tuota musiikkia kaipaa ollenkaan tähän formaattiin. Toki sen teostovapaan musiikin sijaista saisi olla "oikeaa" musiikkia, jos nyt sitä pitää edes käyttää. Se silent disco oli aivan naurettavaa, mut kuitenkin huvittavaa ja katsoin sitä mieluummin, kuin perinteistä joraamista. No okei, katsoin sitä ehkä minuutin, mutta kuitenkin. Rajoittamaton alkoholi kerran/kaksi kauteen ilman musiikkia, kiitos hei [smilie=a_chuckle.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja rink » 04 Marras 2022 14:26

Itse en ole koskaan pitänyt erityisen paljon (kosteista) bileistä. Yleensä siitä tulee sellaista kakofoniaa, että käy korviin. Kaikki asukkaat puhuvat isoon ääneen, eikä saa selvää. Ja yöllä myöhemmin taloon ilmestyy yksi tai useampi Yrjö.

Mutta myönnettäkööt, että kyllähän se resetointi tekee asukkaille parhaimmillaan ihan hyvää. Ja joskus on saatu myös uusia piirteitä asukkaista, varsinkin siis tylsähköillä peruskausilla.

marse
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 22 Loka 2022 16:32

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja marse » 05 Marras 2022 12:07

En kyllä pidä tästä "lyödään lyötyä" meiningistä. Alhaisilla ollut hyvä henki olosuhteista huolimatta ja sitten pitää ilmoittaa sohvalla olijat tuollaisessa vaiheessa. Lisää veistä käännetään antamalla 300e ylhäisille parin päivän ruokiin. Uusavuttomat ylhäiset eivät saaneet 200 eurolla edes 4 päivän kunnon syömisiä, henki ollut huono, eivätkä saaneet ilmeisesti edes varkautta selvitettyä, niin silti vaan etuja sataa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2022”