Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista.
Avatar
PopularHusky
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 28 Elo 2010 13:56

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja PopularHusky » 30 Marras 2010 15:58

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
Varmaan muutama päivä menisi ihmetellessä, mutta sitten hauska, puhelias, pidetty eli sellainen kaikkien kaveri, joka tukee muita mutta toivoo että voi itsekin luottaa toisten tukeen tarvittaessa. Yritän aina olla avoin ja mukava, harvat ihmiset saavat raivostumaan. Jos eteen tulisi tylsä viikkotehtävä, niin motivaation puutteen takia laiskahko.
Persoonallinen nauru ja positiivisuus todennäköisesti saisi ainakin talossa kiitosta. Känniääliö tietysti myös, en tiedä onko hyvä/neutraali/huono asia. Niillä määrillä mitä talossa tarjotaan, se kännisekoilu voisi jäädä aika vähäisksi tosin...

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
Seikkailunhaluinen, sosiaalinen, positivinenja viihdettä toisin mukanani. Todenmukaiset kuvailut muutenkin.


3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?

Hyvin pitkälti sama vastaus tähän kun ykköseen. Tottakai tämäkin riippuu millaista porukkaa talossa olisi. Tulen hyvin pitkälti kaikkien kanssa juttuun, mutta jos siellä olisi useampikin kitisä, niin voisi into lopahtaa ja iskee vitutus päälle. Mikä voisi johtaa siihen, että joko semiräikeää vittuilua tai etä vetäytyisin joksikin aikaa mököttämään jonnekkin.

Jos entisiin asukkaisiin vertaa, niin...Kaki/Eetu/NikoN välimaastosta varmaan. Sikäli hassua, kun en Eetusta oikeen oo tykänny :d
1. Niko(BB3/BB6) 2. Jarmo(BB4) 3. Olli(BB2) 4. Harri(BB4) 5.Sauli (BB3)

Avatar
Anajebaa12
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Helmi 2011 18:21

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Anajebaa12 » 09 Maalis 2011 16:55

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
- Värikäs, vtuuntunut, ärsyttävä, sarkastinen, vajaa, kaksnaamanen, ylimielinen, suorasananen ja oma itteni. En välitä mitä muut sanovat, ajattelen usein vaan itteäni, eli itserakas myös. Tosta kaksnaamasuudesta... en voi itekää sietää kaksnaamasia mut oon huomannu että oon kyllä tosi kaksnaamanen tyyppi. En oo ylpee siitä mitä mä oon ja mun luonne on vmäinen. Tutustun tosi helposti ihmisiin ja en olis tapetti. Mulla on aivan kauhee nauru, mut tunnettais ainaki siitä. Oon kuitenki suht eloisa ihminen, joskus tosi vtuuntunu. En nää asioissa positiivisiä puolia, paitsi joskus. Riippuu toki myös asukkaista millanen olisin, oon totta kai ilosempi jos on joku jonka kaa voi olla. Oon myös tosi äänekäs, mut osaan myös olla hiljaa. Ainii ja nauran ihan koko ajan... tyhmille jutuille. Mulla on myös vahvat mielipiteet joita ei tosta vaan käännetä.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
- Värikkäänä, nauravaisena, suorasanainena ja vahvat mielipiteet omaavana. Ja totta kai sanoisin et en esitä mitään, oon oma itteni.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
- No tää on aika tyhmä kysymys ku tää on periaattees sama ku 1. Anyway öö jos ois ihan erilaist porukkaa mitä mä ite oon, angstaisin pk huonees 24/7 ja saisin aikaan riitoja. Jos ois ees pari tyyppii jonka kaa voi olla ni sit en olis vtuuntunu.
tanja on paras! :)

Avatar
mörökölli
Asukaskokelas
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Maalis 2011 15:41

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja mörökölli » 17 Maalis 2011 23:21

arka ja hiljainen sit ku lämpenisin ni ottaisin paikan haltuun 8)
huonoin bb asukas ikinä hunkki niko

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 08 Touko 2011 19:04

BB-Kärpänen kirjoitti:Masturboisin 24/7 ja tulisin häädetyksi tuotannon toimesta.
Siis ihan erilainen kuin kukaan ennen. Mua tosiaan kiinnostaisi nähdä BB-kärpänen siellä. Ja hei runkkausta ei ole säännöissä kielletty.

Minua joskus ihmetyttää, miksei ne varasta sieltä kaupasta kun myyjää ei näy mailla halmeilla. Mutta sä et tekisi sitä vaan pitäisit käden housuissa :thumbsup
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 17 Heinä 2011 20:56

Tulisin kaikkien kanssa luultavasti toimeen, eli olisin vissiin pidetty asukas talossa. Katsojille en mene lupaamaan sen kummempaa viihdettä :D ja Seksiäkin voisin talossa harrastaa ;)

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Mary » 05 Elo 2011 21:37

Mä olisin luultavasti aika perusihminen eli en erottuis ollenkaan. MUTTA kun saisin alkoa, niin alkais tapahtua! ;D Olisi aikamonipuolinen sitten kyllä. Ihkuttaisin kaikkia ja olisin kaikkien kaveri (kyllä mä muutenkin) ja MAHTAVA meno olis..
Mä olisin aika iloinen ja positiivinen, mutta ehkä loppujen lopuksi alkais samat naamat veetuttaa ja olisin oikein vittumainen! Sekä pälli leviäis. :D
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Auroora » 06 Elo 2011 10:38

Varmaan olisin sellainen kuin normaalielämässänikin, eli ensivaikutelmalta hiljainen tarkkailija. Siivoilisin ja puuhastelisin aluksi paljon ja koittaisin ottaa muihin tuntumaa vähitellen, ja kun tuntisin oloni turvalliseksi ihmisten kanssa alkaisi todellisempi luonne nostaa päätään. Eli jos selviäisin talossa ensimmäisen häädön yli (mitä epäilen) muuttuisin todennäköisesti suulaammaksi ja päsmäröivämmäksi. Mulla menisi helposti hermot idiootteihin ja hajoilisin varmasti urakalla känniääliöintiin. Niiden kanssa joihin mahdollisesti ehtisin kunnolla tutustua olisin sitten rento ja heittäisin läppää ja muutenkin pitäisin vaan hauskaa.

Tuotannolle väittäisin olevani aikuinen pissis jotta ylipäätään pääsisin taloon.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Elo 2011 11:25

Olisin alussa aika sveitsi, se on pakko myöntää. Tarkkailisin ihmisiä ja "gamea". Itse olen tekevä ja jokseenkin kärsimätön ihminen, joten konfiiktia varmaan tulisi jos joku pösilö lusmuaisi.

Itsen en pidä viineistä ja sidukasta, olut, lonkero ja tiukka viina ovat mun alaa. Joten tässä olisi isohko ongelma. Viineistä tulee paha olo ja sidukka on makeaa litkua.

En polta, joten tupakkakielto ei saisi aikaan itkupotkuraivareita.

Sohvaperunaa musta ei tulisi, ellen alkaisi sitten pelata, mikä olisi ihan mahdollista.

Kaiken kaikkiaan jos BB olisi sitä samaa mitä se on ollut pari viime kautta, niin olisin ongelmissa, liian laiskaa mulle.

Eija74
Mökkiläinen
Viestit: 238
Liittynyt: 08 Elo 2011 06:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Eija74 » 08 Elo 2011 16:55

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
Suulas ja ärsyttävä

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
Tulen toimeen toisten kanssa

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
Mua joko vihattaisiin tai tultas toimeen [smilie=a_chuckle.gif] Todella hyvä ärsyttämään toisen totaalisesti..

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Elo 2011 03:04

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
- Energinen ja pikkusen jekkuileva! Eli pitäisin talossa hauskaa, oli viinaa tai ei, ja jekkuilisin paljon muille asukkaille. Piilottelisin naisten stringei miesten tyynyjen alle ja olisin kiusanhenki, enkä ikinä paljastaisi itteeni ennen kun olisi aivan pakko!
Olisin myös sosiaalinen ja tutustuisin parhaani mukaan kaikkiin asukkaisiin, ja haluaisin hengailla kaikkien kanssa. En suuttuis tai vetäis kilareita kovinkaan helposti, mutta läyhäämistä en siitä huolimatta uskoisi sietäväni ja sanoisin suoraan jos joku käyttäytyisi kurjasti. Toki saattaisin itekin arvioida jonkun käytöstä selänkin takana, eli täydellisestä olisin kaukana!

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
- Täysin totuudenmukasesti ja kaunistelematta. Näyttäisin kiinnostavimmat puoleni tottakai jo koko olemuksessani!

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
- Luulen että ykköskohta on niin lähellä todellisuutta kun nyt pystyn kuvittelemaan.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Taika » 26 Elo 2011 09:17

1. Olisin innoissani kaikista pikkuasioistakin, toisaalta ärsyttäisi isosti, kun en saa itse päättää esimerkiksi milloin juon Pepsi Maxia. Tulisin kohtalaisesti toimeen kaikkien kanssa, en ainakaan olisi hiljainen tai vetäytyisi porukasta sivuun. Bileet kiinnostais enemmän, kuin fyysiset tehtävät. Hommaisin taatusti niitä parhaita kavereita muutaman ja ihan taatusti tulis jossain vaiheessa läyhättyä, kun pinna olis kireällä! Nälkää en kestäis yhtään, enkä sitä Pepsi Maxin puutetta, joten taatusti olis luvassa raivoomista.

2. Väittäisin olevani sosiaalinen, ahkera, järkevä, iloinen, positiivinen ja ihmisistä kiinnostunut. Nauran paljon ja tempperamenttia löytyy.

3. Lyhytaikainen. Vetäisin kännit ekoissa bileissä, kertoisin liikaa itsestäni, olisin NIIN bestistä jonkun kanssa, jonka olen tuntenut about kolme tuntia, ajautuisin vähintään yhteen riitaan jonkun miahabibsami -tyypin kanssa, valittaisin pk-huoneessa, kun ei ole tarpeeksi viinaa, sekoilisin aamuyön vähissä pukeissa pitkin kämppää vähän väliä pissalla ja juomassa. Aamulla ilmottaisin pk-huoneessa morkkiksessa, että lähden kotiin.
Kuva

Avatar
freckles
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 30 Elo 2011 01:04

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja freckles » 30 Elo 2011 01:57

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa?
kaipa kaikkea muuta kuin viihdyttävä. hiljainen, jokseenkin neuroottinen, itsekeskeinen ja perusmieliala olisi vähintään ärsyyntynyt.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen?
the Sun orbits around me. en ole helppo ihminen.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon?
mitä nyt yllä tuli mainittua. (:
i don't obsess; i think intensely.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja minttuli » 30 Elo 2011 09:13

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
Luulen , että aika keskiverto. Jos porukka flegmaattista, niin tiedän että musta tulis päällepäsmäri . Kun tykkään touhuta koko ajan 100 lasissa. Jos innokasta porukkaa, niin olisin vaan 1 muiden joukossa.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
Yrittäisin varmaan antaa rauhallisemman kuvan , joka ei onnistu ollenkaan jos hermostuttaa.... sillon musta tulee puhekone. Jos net on taitavia, ne huomaa että oon kontrollifriikki ja superpikkutarkka...sitä olis turha varmaan yrittää peittää.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
No tuo päällepäsmäryys hermostuttaa muutamia puolituttujakin silmin nähden, eli siitä voisi tulla ongelma.Ystävät ja kaverit tietää sen todelliset hyvät puolet ja osaa suhtautua siihen . Tapana on saada aika paljon aikaiseksi... Ja kontrollifriikkeys ja pikkutarkkuus tulis esille omissa toimissa, mutta teini-ikäset lapset on opettanu sen verran , että ei pinna ehkä palas ihan joka asiaan... Huom painotan sanaa EHKÄ !

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja David Mills » 05 Syys 2011 19:46

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?

- Aluksi jännityksen takia jäisin taustalle. Omasta mielestä mussa on piirteitä Sebastianista (suorasanainen ja välitön) ja Oskarista (pätemistä, närkästymistä).


2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?

-Rehelliseksi, vaatimattomasti, suorasanaiseksi, keskustelijatyypiksi. Mua ei todennäköisesti valittaisi, koska olen aika tylsä tyyppi BB-asukkaaksi.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?

-Sama vastaus mitä ekassa.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 16 Marras 2019 10:20

Onko kukaan koskaan miettinyt, että millainen asukas olisi? Miten pyrkisit toimimaan talossa? Olisiko sinulla tarkka pelistrategiaa vai menisitkö rennommalla asenteella? Pelaisitko ylipäätään ollenkaan? Mitkä olisi omat vahvuudet, mikä heikkoudet? Missä asioissa todennäköisesti pärjäisit? Mitkä asiat mahdollisesti nostattaisivat verenpaineita? Mitkä piirteesi kiinnittäisi todennäköisesti huomion kotikatsomoissa, mitä piirteitäsi todennäköisesti päädyttäisiin ruotimaan?

Olisi kiva kuulla, onko muilla ollut tällaisia spekulointeja.
Viimeksi muokannut Skygge, 16 Marras 2019 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikko kuntoon. t. skygge

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 16 Marras 2019 10:44

Wendla kirjoitti:
16 Marras 2019 10:20
Onko kukaan koskaan miettinyt, että millainen asukas olisi? Miten pyrkisit toimimaan talossa? Olisiko sinulla tarkka pelistrategiaa vai menisitkö rennommalla asenteella? Pelaisitko ylipäätään ollenkaan? Mitkä olisi omat vahvuudet, mikä heikkoudet? Missä asioissa todennäköisesti pärjäisit? Mitkä asiat mahdollisesti nostattaisivat verenpaineita? Mitkä piirteesi kiinnittäisi todennäköisesti huomion kotikatsomoissa, mitä piirteitäsi todennäköisesti päädyttäisiin ruotimaan?

Olisi kiva kuulla, onko muilla ollut tällaisia spekulointeja.
Olen miettinyt kyllä vuosien saatossa näitä juttuja useinkin! Monesti ajatellut, että tällaisena ns. superfanina ainakin minun olisi varmaan vaikea talossa irtautua miettimästä, miltä mikäkin näyttää ulospäin ja mikä keneenkin vetoaa jne. Että mitä kenestäkin kirjoitellaan ja puhutaan ulkopuolella, kenen kanssa kannattaisi olla tekemisissä, miltä se oma sosiaalinen toiminta (ja muukin toiminta toki) näyttää ja miltä sen pitäisi näyttää.

Eli minä ainakin yrittäisin mennä rennommalla asenteella omana itsenäni ihan vain olemaan, mutta ei varmaan montaa tuntia menisi, kun olisin jo ns. siimat solmussa miettimässä näitä juttuja. Kai se laitostuminen kuitenkin iskisi sen verran nopeasti, ettei sitä jaksaisi koko taivaltaan jatkuvalle strategioinnille ja pelinluvulle perustaa? Jossain vaiheessa sitä ainakin toivottavasti alkaisi vain elää ja olla.

Loogisimpana strategiana itselleni pitäisin sitä, että yrittäisin mahdollisimman pitkään välttää häätöäänestykseen joutumista eli yrittäisin tulla toimeen ja lähentyä kaikkien kanssaeläjien kanssa. Uskon, että tämä olisi minulle paitsi peliä, myös ennen kaikkea luontaista, koska yleensä olen aika sovitteleva luonne ja tulen toimeen ihan aidosti kaikkien kanssa. Sillä tavalla ei olisi niin suurta riskiä, että pelikirja hajoaisi palasiksi heti alkuun [smilie=a_chuckle.gif]

Verenpainetta nostattaisi varmaan ainakin parin viikon jälkeen ihan kaikki. Talossa kun kuulemma kaikki tunteet voimistuvat :D Mutta uskon, että pääsääntöisesti samat asiat, mitkä katsojanakin: Jos joku toimii yhteishengen vastaisesti esim. diivailemalla tai haastamalla riitaa jatkuvasti, jos joku istuu ruoanlaittotasolla tai mielistelee tai mitä näitä nyt on - loputtomasti! Erityisen kovasti uskoisin ottavani viikkotehtävään liittyvät jutut, eli jos joku alkaisi siinä feidaamaan muita, se tympäisisi.

Kuten kirjoitin, olen sovitteleva luonne ja omaan riskin talon kyökki-kodinhuoltovastaavaksi päätymisestä. Pelkään, että äiti-minä puskisi liikaa pintaan talossa ja minusta tulisi se tylsä tyyppi, joka laittaisi ruokaa, kaitsisi kanssa-asukkaita ja lähtisi kotiin vähän liian aikaisin, jotta oma persoonani ehtisi puskea sieltä läpi. Tämä olisi sellainen uhkakuva, minkä uskoisin olevan mahdollinen - valitettavasti.

Toinen uhkakuva tietty olisi se, että kaikki asuintoverit olisivat parikymppisiä wannabe-julkkiksia ja bilehileitä, joita ei esim. keskustelu kiinnostaisi. Sellaisessa talossa en uskoisi pitemmän päälle viihtyväni, ja ko. porukassa varmaan pakenisin suosiolla sinne kyökin nurkkaan!
Viimeksi muokannut Skygge, 16 Marras 2019 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikko kuntoon. t. skygge
:thumbsup

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 16 Marras 2019 21:26

Jospa minäkin kirjoittelisin tänne omia pohdintojani, aihetta on tullut mietittyä todella paljon. Kirjoittelen nyt vähän lyhyemmässä ja ytimekkäämmässä muodossa (tai niin lyhyesti kun ylipäätään osaan...), koska jos oikeasti alkaisin kirjoittaa kunnolla auki kaikkia pohdintojani, niin siitä tulisi melkoinen romaani. Ja rajansa ne on jopa tällaisella hölösuulla.

Elipä siis millainen olisin todennäköisesti talossa:

- Kuuluisin siihen asukaskuntaan, joka hakee taloon ensisijaisesti kokemusten ja omien rajojen koettelun toivossa, en siis niinkään pelaamaan. Toki jonkin verran varmasti pyrkisin taktikoimaan, mutta varsinaista yksityiskohtaista tai erityisen suunnitelmallista pelistrategiaa tuskin tekisin.

- Alussa voisin olla aika tapetti, sillä olen uusissa ja isommissa porukoissa aina ensin hiljaisempana sivustaseuraajana ihmettelemässä, että mitäs täällä tapahtuu ja ketäs täällä on

- Eläisin tunteella. Jos innostuisin jostain, niin innostuisin täysillä. Ja jos vittuuntuisin, niin silloin myös todellakin vittuuntuisin. Olisin myös todennäköisesti se asukas, joka pälättäisi pk-huoneessa taukoamatta, voimakkaasti elehtien ja huitoen, todennäköisesti usein myös tuohtuneena jostain paasaten. En haluaisi nähdä omia pk-huoneen pätkiäni koskaan.

- Väsymys olisi todennäköisesti yksi suurimmista kompastuskivistäni, olen siis väsykiukkuaja. Mahdollisesti saisin jonkinlaisen kakaran maineen väsykiukkujeni perusteella. Ja kakarahan minä kyllä olenkin.

- Olisin varmaan aika lailla "kaikki tai ei mitään" -tyyppi. Välillä olisin todennäköisesti täysillä mukana, välillä taas vetäytyisin pitkiksikin ajoiksi jonnekkin sohvan nurkkaan omiin oloihini. Eli välillä olisin varmasti aika tylsää seurattavaa katsojien näkökulmasta.

- Tietylle tuulelle sattuessani saattaisin pälättää lähes taukoamatta, pahimmillaan ihan liikaakin. Saattaisin joskus vahingossa sysätä syrjään jonkun sellaisen asukkaan, joka ei välttämättä ole tällainen papupata kuin itse pahimmillani. Vähän turhan itsekeskeinen saattaisin todellakin olla välillä.

- Alussa olisin tosiaan todennäköisesti aika hitaastilämpenevä, mutta sitten kun ensimmäiset esteet olisi ylitetty, niin todennäköisesti kiintyisin aika moniin asukkaihin aika nopeaan. Olen loppujen lopuksi kuitenkin aika nopeasti kiintyvää sorttia. Lisäksi saattaisin olla se asukas, joka kyhnyttää jatkuvasti jonkun toisen kainalossa tai käyttää toisia tyynynä, sillä läheisyyys on kivaa.

- Todennäköisesti saisin välillä melkoisia kriisejä, joiden aikana vetäisin ihan pohjamudissa, kokisin hirveää morkkista ihan kaikesta yms. Ja sitten taas ajan kanssa toivottavasti nousisin sieltä.

- Pohdiskelisin ja jaarittelisin paljon kaikkea outoa ja omiani, joillain saattaisi mennä hermot siihen.

- Saisin varmaan katsojat sekoamaan jatkuvalla hoilauksellani ja hyräilylläni. Laulukielto olisi kyllä paha juttu, rikkoisin sääntöä hetkessä varmaan miljoona kertaa.

- Verenpaineitani todennäköisesti nostattaisi aika pahasti, jos joku asukas käyttäytyisi vähän väliä töykeästi tai välinpitämättömästä muita kohtaan eikä välittäisi yhtään, vaikka loukkaisi toisia. Puolustaisin tarvittaessa heikommassa asemassa olevia tai epäoikeudenmukaisuutta kohdanneita.

- Kokonaisuudessaan olisin kuitenkin todennäköisesti melko rauhantahtoinen tyyppi. Inhoan riitelyä ja minun pitäisi olla ihan äärettömän kuormittunut, että menettäisin hermoni sillä tavoin, että alkaisin räyhätä tai huutaa toisille. Muutenkin uskon, että olisin aika hyväntahtoinen ja lempeä heppu, sillä sellaiseksi vain itseni miellän.

- Saattaisin tosiaan päätyä yhdeksi talon siivoajista. Minulle on tärkeää, miltä ympärillä näyttää, sotku vain tekee stressaantuneeksi. Ja voisihan sitä ajankulukseen muutenkin siivoilla.

- Ruokaa en kyllä vapaaehtoisesti tekisi, inhoan kokkaamista. Eikä kukaan tervejärkinen edes antaisi minun vastuulleni mitään vähääkään enempää taitoja vaativaa kokkausvastuuta. Perunatkin poltan lahjakkaasti pohjaan. Mutta ehkä jollakulla saattaisi mennä hermot siihen, kun minua pitäisi koko ajan ruokkia.

- Mingviinin tavoin kauhukuvani olisi se, että talo olisi täynnä wannabe-julkkiksia tai bilehileitä, jotka eivät niin välittäisi syväntyä keskustelemaan asioita. Tällaisessa tilanteessa minusta tulisi varmaan se raivohullu asukas, joka paukuttaa vähän väliä täysillä pk-huoneen ovea, ihan vaan päästäkseen keskustelemaan edes jonnekkin jostain.

Siinäpä nyt keskeisimmät mietteeni lyhennettyinä. Suurimpana riskinäni näkisin kuitenkin sen, että lämpenisin alussa liian hitaasti ja minut äänestettäisiin tilaisuuden tullen talosta aika nopeaa ulos, koska en antaisi katsojille välttämättä juuri mitään.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 01 Elo 2020 20:29

Kun realistisesti ajattelen, niin olisin ihan toivoton asukas BB-talossa. Ahdistun helposti, rakastan rutiineja, puhun hyppelehtivästi ja paljon, enkä tykkää siitä, että tullaan iholle. Mutta sen sijaan olen kyllä varmaan aika ihanteellinen katsoja; jaksan olla motivoitunut seuraamaan ohjelmaa koko kauden ja mua myös kiinnostaa keskustella aiheesta IRL ja täällä.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Dille » 02 Elo 2020 00:11

Riidankylväjä, omissa oloissaan viihtyvä antisosiaalinen persoona.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 12 Syys 2020 19:03

1. Luulisin olevani rasittunut ja rasittava. En kestäis jatkuvaa kaakatusta ja möykkäämistä, ja sanoisin tästä varmaankin aika töksähtävästi. Itse kuorsaisin ja saisin levottomia naurukohtauksia. En myöskään haluais että joku tulis lääppimään. Humalassa haukkuisin kaikki. Lääppisin. Lopulta todennäköisesti karkaisin.
2. Kuvailisin että olen tosikko humoristi ja byrokraatti taiteilijahörhö. Spekuloiva konservatiivi liberaali tuppisuu hölöttäjä. Vastarannankiiski heittäytyjä marmattaja sopeutuja. Se riippuu kokonaan siitä, mikä fiilis ja paljonko yöunta on takana. Uskovainen seksuaalivähemmistön jäsen joka ei tykkää osallistua prideen vaan käy mieluummin kirkossa.
3. Todellisuudessa olisin eeppinen tapaus joka tekis tisseillä helikopteria suihkussa ja vetäis uskovaiskännit joiden aikana ylistäisin Jumalaa. Sitten homostelisin vähän. Iskisin jonkun muijan ja jonkun jätkän. Heittäisin sovinistista läppää ja lentäisin lopulta pihalle. Sanoisin ikävästi ja suoraan ärsyttäville asukkaille että nyt suu kiinni. Pihalla huomaisin, että duunit, kaverit ja puoliso lähteneet kävelemään ja somekansan viha olis niskassa.

Miksi en ole menossa? Katso kohta 3. 😃
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

liejuhome
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 07 Syys 2020 03:31

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja liejuhome » 21 Loka 2020 00:41

Mukava, leppoisa ja kaikkien sydämet valloittava vekkuli 80-vuotias papparainen. Muutama vuosi pitää odottaa, ja sitten haetaan.
Olen 14 vuoden murjottamisen jälkeen antanut anteeksi Maxinen häätämisen ja palannut seuraamaan Big Brotherin käänteitä. I support lautapelit, Lesbo-Late ja Katja - ja rahaa on!

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Lulla » 02 Marras 2020 01:01

Toisaalta Ella pääsi parempaan paikkaan, koska kun katsoin sohvalla istuvia, niin en tiedä, olisiko hän halunnutkaan jäädä niiden kanssa enää - mitä yhteistä?

Se mikä itseäni harmittaa on se, että koin Ellan olevan ehkä eniten ikinä samantyylinen ihminen BB:ssä kuin itse olen. Myönnettäköön, että vitsailut eivät kuulu repertuaariini, musta huumori ja sarkasmi mukaanlukien. Mutta silti, tyylillisesti. Itse taas en jaksaisi hengailla ihmisten kuten Joel ja Kristiina kanssa pitkään. Ja taas Timo vaikka onkin selkeästi aviomiesmateriaalia (ja kyllä, pikkarit kostuu), mietin kävisikö hänen kanssaan aika pitkäksi ajan kanssa.

Laittaa tietysti miettimään, mitä Suomen kansa ajattelisi itsestä. Toisaalta, ehkä koko BB onkin sellainen formaatti, mitä ei kuuluisi edes katsoa, saati sitten yrittää osallistua. Sinänsä en kyllä lähtisikään tuohon rahan tai kilpailun takia, vaan ihan sen kokemuksen. Julkisuus ja tuntemattomien ihmisten mielipiteet vaan eivät ollenkaan kiinnosta (hyvä jos ihmisten, joita tunnen).

Mutta kyllä se silti kolahtaa. Toisaalta, ehtihän Ella olemaan siellä pitkän aikaa, yli puolenvälin. Se on hieno saavutus. Pitäisiköhän tarjota töitä...

Oh well, uusi yritys ensi vuonna.
Glxblt?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”