Silloin kyseenalaistin BB:n katselun järkevyyden

Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista.
Avatar
Samettikukka
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 26 Loka 2009 16:05
Paikkakunta: PKS

Re: Silloin kyseenalaistin BB:n katselun järkevyyden

Viesti Kirjoittaja Samettikukka » 14 Kesä 2021 13:30

On tässä ollut jokunen kausi kun olen seuraamisen järkevyyden hetkittäin kyseenalaistanut ja pidännyt penen tauonkin. Kuitenkin, mikään ei voi voittaa Teija talossa pysymiseen ja vieläpä voittamisen. Onneksi vaan kerran on sellainen ilkeä BB-asukashahmo (aika vaikea uskoa, mutta jospas onkin irl hyvä ihminen?) vienyt voittopotin. Taisi tästä casesta jäänyt pysyvät vauriot...lol kun vieläkin tuntuu.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Silloin kyseenalaistin BB:n katselun järkevyyden

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 11 Syys 2021 19:16

Tullu valvottua myöhään avausjakson ja toisenkin jakson takia, vaikka en ees avausta kattonu (mut surffasin kännyl kyl asukkaat läpi yömyöhään tällä sivustolla ja virallisella sivulla ja Wikipediassa ja iltapäivälähtien sivuilla). Nyt siis taas kattelen jaksot seur. päivänä päiväsaikaan. Ma-to-välisiä koosteita olen pari kattonu, koska koosteosio kestää vain kl 21-22.
Mutta siis saman mokan tein ku aikaisempina vuosina eli tota valvomista tuli. Itsekuria ja arjenhallintaa pitäis olla enemmän telkunkin suhteen. :whois: :scratch
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Silloin kyseenalaistin BB:n katselun järkevyyden

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 02 Loka 2021 11:17

Ei ole aikaa seurata BB:tä. Pitää saada huushollihommia tehtyä ja mm. lukemiseen ja muihinkin harrastuksiin pitää jäädä aikaa, joten mun osalta kauden seuraaminen päättyy tänään. (... ja 4-5 koostetta kattomatta, joten en oo ehtiny kattoa esim. tuota muurahaistehtävää ollenkaan).
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”