BB-mainonnan uhri

Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista.
Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 02 Joulu 2008 14:56

BB-kolaa join pari tölkkiä. Tölkin oisin halunnut säilyttää, mutta en sitten kuitenkaan kun ei sille oikein löytynyt paikkaa.

Silver Starin Mojito -lonkeron oon löytänyt BB:n ansiosta!

En nyt muuhun muista hurahtaneeni. Subwayssa käyn kyllä toisinaan, voihan sekin laskea mukaan jos tahtoo.

Avatar
absurdduck
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Joulu 2008 04:07

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja absurdduck » 04 Joulu 2008 05:00

Voin ylpeänä todeta, etten ole joutunut mainonnan uhriksi (vielä) kertaakaan. 8)
Tajunta laajenee kunnes se hajoaa.

Avatar
J-esse
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 16 Syys 2008 17:50
Paikkakunta: Nummela

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja J-esse » 04 Joulu 2008 09:11

Yhden San Miguel tölkin olen juonut kauden aikana ja tietysti käynyt Subissa, jos sitä lasketaan.

+Niko, Petri, Elisabet

- Eetu, Marika

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Tapio » 04 Joulu 2008 15:09

^^Alaikäisenä vielä, soosoo [smilie=nonono.gif] :wink: .

Itse olen ostanut Crocsit. Tai jotkut crocs-jäljitelmät jotka sai Tuurista neljällä eurolla. Ja subissa olen käynyt monta kertaa.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 04 Joulu 2008 15:16

Kyllä se siihen yhteen BB-Cola tölkkiin on jäänyt.
Subiahan pitää boikotoida, kun löivät jarrun päälle räväkän BB-aloituksen jälkeen.

Kukkoa olen kyllä juonut kakkoskauden innoittamana.
Lempimerkkini meksikolaisten oluiden jälkeen.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Joulu 2008 20:37

Tapzukka kirjoitti:Itse olen ostanut Crocsit. Tai jotkut crocs-jäljitelmät jotka sai Tuurista neljällä eurolla.
Ei ne halpisreikäkengät kyl ole crocseja nähneetkään, ei läheskään yhtä mukavat jalkaan. Ainakaan jos vastakkain laitetaan talvireikäkengät ja talvicrocsit.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Tapio » 05 Joulu 2008 00:04

^^Olen silti liian pihi uskomaan että aidoista Crocseista kannattaisi maksaa 10 kertaa enemmän. Ja talviversioita en omista, vaan ne ihan normaalit läpyskät.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
J-esse
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 16 Syys 2008 17:50
Paikkakunta: Nummela

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja J-esse » 05 Joulu 2008 00:20

Tapzukka kirjoitti:^^Olen silti liian pihi uskomaan että aidoista Crocseista kannattaisi maksaa 10 kertaa enemmän. Ja talviversioita en omista, vaan ne ihan normaalit läpyskät.
Jep sama täällä. Eikös ne ole jotain 50-60€ luokkaa? :o

+Niko, Petri, Elisabet

- Eetu, Marika

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re:

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Joulu 2008 15:19

[juuso] kirjoitti:SBB1:
- Fani-/Fasupaloja
- Ärräboksi (BB-logolla)
- Vesipullo -||-
(- BB DVD)

SBB2:
- Maraboun minttukrokanttia
- Dior Higher energy deodorantti (Manki käytti)
- Valio Play juomaa
(Ostan kaikkia edelleen)

SBB3:
- Fanta
- Estrella Manhattan sipsejä
Ja ehkä Subeja jos niitä täältä Kotkasta saisi. Myös Salen Barba käynyt mielessä.
Törmäsin vanhaan listaan ja siinähän on korjattavaa. Ensinnäkin en voinut olla ostamatta sinistä Barbaa. :) Samalla tuli ostettua sinivihreät Crocsit (samanlaiset kuin Saulilla).

BB3:n ja BB4:n innoittamana käytiin ihan Porvoossa asti syömässä Subit (toivottavasti ei ollu myrkkyerää :lol:). Ja tunti sitten ostin Little Big Planetin. Oli suunnitelmissa jo ennen viikkotehtävää, mutta se oli sitten lopullinen niitti. Nyt vaan pelaamaan Afrikkatasoja läpi vähintään 70% pisteillä. :thumbsup

Edit: Hienoa, onkin enkku-versio. Pitää lähteä vaihtamaan kohta. Olkaahan muut tarkkoja, jos olette ostamassa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Joulu 2008 21:26

Näin ekaa kertaa Laitilan Kukko-mainoksen.. jinglenä oli SBB2-asukkaiden "antaakaa kukkooaa, puolen litran purkeissaaa!". Huvitti hieman, mutten silti aio kukkoa enää ostaa ikinä.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 20 Joulu 2008 15:16

En ole tainnut ostaa mitään BB:n mainosten innoittamana. Paitsi sidua, viiniä, tupakkia, mutta ei niitä merkkejä joita talossa on juotu :cheers
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 23 Joulu 2008 08:02

Punde kirjoitti:Näin ekaa kertaa Laitilan Kukko-mainoksen.. jinglenä oli SBB2-asukkaiden "antaakaa kukkooaa, puolen litran purkeissaaa!". Huvitti hieman, mutten silti aio kukkoa enää ostaa ikinä.
Huomasin tämän saman mainoksen itsekin eilen ensimmäisen kerran. :D Huvittavaa kyllä, mainos oli TV Viidellä... katsooko sitä kanavaa oikeasti niin moni että siellä kannattaa mainostaa... hmm.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja BuZu » 22 Marras 2009 23:57

Punde kirjoitti:Näin ekaa kertaa Laitilan Kukko-mainoksen.. jinglenä oli SBB2-asukkaiden "antaakaa kukkooaa, puolen litran purkeissaaa!". Huvitti hieman, mutten silti aio kukkoa enää ostaa ikinä.
Tuo oli lisäksi vielä väärin kopioitu SBB2:asukkailta.
He lauloivat tölkeistä, ei purkeista.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 23 Marras 2009 16:18

Kukkoa ostin joskus yhden tölkin, join puolet ja olen muistanut mainita kavereilleni pettymyksestä jo vuosia. Rekorderligiä ostin yhden tölkin ja tykkäsin todella paljon. Kallistahan se on, mutta on se ainut siideri mikä alas menee nautinnon kera. Tästäkin olen muistanut mainita kavereilleni.
Muuten ei tule mieleen mitään minkä testaukseen olisi BB vaikuttanut.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Paali » 23 Marras 2009 16:40

BB colan oon ostanu ja Mm:ejä yhden pussin

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 01 Syys 2011 23:39

Subeja oon syöny jo ennen, ku niit oli BB:ssä. M&M-karkkeja ja pienen vihreän Barbalala-pehmolelun oon ostanu BB:n innoittamana.
Silloin kuin olin pieni, oli vain Barbapapa-kirjoja, eikä lainkaan aiheeseen liittyviä pehmoleluja.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 02 Syys 2011 15:24

:oops: Mistä lie tuo Soda Stream kone ilmestyi keittiön nurkkaan? Kyllä sitä käytetään ihan joka päivä (hurraa kuplavesi, kuka hullu kuplatonta juo), mutta ei olisi tullut mieleenkään hankkia, jos ei olisi tuijottanut illalla väsyneenä niitä värikkäitä pulloja BB-talon keittiössä.
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 30 Syys 2011 03:03

Tämä menee nyt ehkä piirun verran OT:ksi, mutta en nyt sopivampaakaan ketjua tälle keksinyt. Tutkailin tuossa äsken löytyykö Huuto.netistä sitä ykköskauden dvd:tä ja mihin hintaan (Ei, en siksi että nykyinen kausi olisi niin tylsä), jolloin törmäsin tähän:

http://www.huuto.net/kohteet/samanlaine ... /192459875

Siitä vain ostoksille, BB-fanit joilta löytyy jo kaikki muu.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2011 08:30

Miksi muuten tuotesijoittelutuotteita ei tuoda enemmän esiin esim. virallisissa BB-"uutisissa"? Siis edes sillä tasolla että asiallisesti ilman sen kummempia hehkutuksia mainittaisiin, että asukkailla oli tällä viikolla käytössään Canon PowerShot se-ja-se-malli varustettuna sillä ja sillä lisäkkeellä ja kuvagalleriassa olisi asukkaiden ottamat kuvat alkuperäisellä resoluutiolla suoraan kamerasta, siten että valokuvauksesta kiinnostunut voi laitteen laatua arvioida. Tai että asukkailla on iPad se-ja-se tai Nokia se-ja-se. Ja linkit valmistajan sivuille tuote-esittelyihin.

Ei sillä että asianlaita minua katsojana haittaisi tai että mainontaa muutenkaan erityisesti toivoisin esille nostettavaksi, mutta tuotesijoittelijana ehkä haittaisikin, että tuote näkyy vain jossain sumuisessa 24/7-kuvassa kaukaisena suttupröttönä, jonka merkkiä ja mallia voi vain arvuutella. Ja joskus olisi tietysti ihan hauska muuten vain teknisenä kuriositeettina tietää mikä se käytetty laite kulloinkin oli, tai mitkä ja minkä hintaiset ruoka-annokset asukkaat saivat mistä ravintolasta.

Ja mieluummin joka tapauksessa niin päin että tuotesijoittelija maksaa viulut kuin että rahat nyhdettäisiin äänestyksistä ja 24/7-tilauksista. Olettaen, että itse tehtävät ja talon tapahtumat kuitenkin säilyvät idealtaan järjellisinä ja mielekkäinä, eikä tuote niissä saa koskaan pääroolia muuten kuin tehtävään tai tapahtumaan tai talon arkeen liittyvän toiminnallisuutensa kautta.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja BuZu » 30 Syys 2011 13:36

BrutalGentleman kirjoitti:Miksi muuten tuotesijoittelutuotteita ei tuoda enemmän esiin esim. virallisissa BB-"uutisissa"?
Veikkaan syyksi sitä, että noiden tuotteiden mainostuksesta ei ole maksettu.
Tällä kaudella ainoat viralliset sponsorit taitaa olla PS3, Bubbleroom ja Everyday.
BrutalGentleman kirjoitti:Ja mieluummin joka tapauksessa niin päin että tuotesijoittelija maksaa viulut kuin että rahat nyhdettäisiin äänestyksistä ja 24/7-tilauksista. Olettaen, että itse tehtävät ja talon tapahtumat kuitenkin säilyvät idealtaan järjellisinä ja mielekkäinä, eikä tuote niissä saa koskaan pääroolia muuten kuin tehtävään tai tapahtumaan tai talon arkeen liittyvän toiminnallisuutensa kautta.
Tästä olen samaa mieltä, aiempina kausina tuotesijoittelun mielekkyys on ollut aika päälleliimattua.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 30 Syys 2011 14:33

BuZu kirjoitti: Tällä kaudella ainoat viralliset sponsorit taitaa olla PS3, Bubbleroom ja Everyday.
en tiedä mitä tarkoitat "virallisilla" sponsoreilla, mutta kyllä tuolla tuotteitaan on moni firma päässyt sijoittelemaan: http://www.bigbrother.fi/bbtalo.shtml/1 ... oimittajat

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja BuZu » 30 Syys 2011 14:38

Maxxer kirjoitti:
BuZu kirjoitti: Tällä kaudella ainoat viralliset sponsorit taitaa olla PS3, Bubbleroom ja Everyday.
en tiedä mitä tarkoitat "virallisilla" sponsoreilla, mutta kyllä tuolla tuotteitaan on moni firma päässyt sijoittelemaan: http://www.bigbrother.fi/bbtalo.shtml/1 ... oimittajat
Tuota linkkiä en ole aiemmin löytänyt, noita kaikkia tarkoitin.
Nuo 3 mainitsemaani on parhaiten esillä tv-lähetyksissä ja BB:n etusivulla.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”