Anna Ala-Salomäki

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Annasta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:01

5-Suosikki
103
24%
4
95
23%
3
76
18%
2
58
14%
1
49
12%
0-Inhokki
41
10%
 
Ääniä yhteensä: 422

Avatar
Eemeli
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Elo 2014 22:24

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Eemeli » 01 Loka 2014 17:09

Kuva

Annalla kesti "vähän" aikaa miettiä tällä kertaa, että kenelle pisteensä antaa. :D

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 01 Loka 2014 17:19

Todella todella todella rasittavaa katsoa Annaa, varsinkin äsken kun nimesi pk:ssa [smilie=a_doh.gif]
Mulle tulee pakostakin mieleen ettei oo ihan kaikki kammarit lämpösenä, pakko sanoa. Kaikki tietää mitä nimeämisissä tehdään ja sen mukaan toimitaan. Muuten herää kysymys et onkohan tää likka vähän väärässä paikassa kuitenkin. Päätöksenteko nollaluokkaa muutenkin.
Hysteerinen hullunnauru ei anna ihan sitä terävintä kuvaa minkä ihmisestä voi saada.
Mä en tulis kyllä yhtään toimeen Annan kaltaisen otuksen kanssa, en yhtään. Ihmettelen jos tää meinaa jotain suursuosiota nauttia..

Avatar
himppu96
Sala-asukas
Viestit: 366
Liittynyt: 15 Loka 2008 19:52

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja himppu96 » 01 Loka 2014 17:29

Niin tippui tämäkin nollakerhoon, niin päättämätön, ei mitään järkevää sanottavaa tai ei osaa sanoa mitä ajattelee ja jatkuva turha hihittely.
Kristian & Mira

Jka77
Peitonheiluttaja
Viestit: 167
Liittynyt: 30 Elo 2011 17:09

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Jka77 » 01 Loka 2014 18:08

Tämän ininä on todella ärsyttävää.
uuu, ooo, iii, mä en kestä, oooo.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 01 Loka 2014 20:15

Kikatus ei haittaa mutta kyllä vähän alkaa arveluttaa toi Annan tyhjäpäisyys. Vähän selkärankaa pliis niin olisit suosikki-ainesta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Loka 2014 20:18

Ykkösestä nollaan. Tän päivän nimeäminen oli viimeinen niitti. Kolmanneksi viimeisenä nimeämään ja ei ole olevinaan mitään valmiiksi mietittynä. Edellisen kerran taisi olla ihan viimeisenä nimeämässä ja silloinkin samanlaista sekoilua. En lähde antamaan lääkärinlausuntoja, mut jotain tarttis tehdä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Taika » 01 Loka 2014 20:20

Anna ei mahdu nollakerhoon, koska Nimo jäi kiinni siihen putkeen, josta niitä sinne tungetaan, hö hö hö. Mutta kyllä nyt alkaa munkin sietokyky ylittyä tämän haihattelujen takia. Se iskee aina jossain vaiheessa kautta, että kaikissa ärsyttää joku tapa. Anna silti ihan perusmukava, joten ei voi kovin alas vajota, kun käyttää talon muita asukkaita heijastuspintana. Ymmärrän silti täysin, jos joltain menee totaalisesti hermot.
Kuva

Avatar
ashbenzo
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Syys 2014 12:57

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja ashbenzo » 01 Loka 2014 21:03

Mää en oikein tykkää Annasta. Kuten muutkin sanoivat, hän on mielestäni vähän turhan hassu ja toi nauraminen ärsyttää, vaikka en onneksi ehdi juurikaan BB:tä seuraamaan muuta kuin dailyjen muodossa. Annassa on kuitenkin se hyvä puoli että hän vaikuttaa melko kiltiltä ja helposti lähestyttävältä. Muhun hän ei kuitenkaan oikein uppoa ja mielestäni hän on vähän ärsyttävä. Nostan pisteet kuitenkin nollasta ykköseen.
Kuva

kepakko
Kuhnuri
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2014 16:08

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja kepakko » 01 Loka 2014 21:17

Hysteerinen ölinä, ei kiva. Eikö osaa kontrolloida itseään vai onko tuo esittämistä?

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 01 Loka 2014 22:06

Mahtavaa, Anna vihaa! Olin jo luopunut toivosta koska uskon BB:ssä voiman ja vastavoiman lakiin. Ilman vastavoimaa on aina vaarassa, että asukas tippuu koska vastapuoli ei provosoi tarpeeksi äänestämään. Esimerkkinä käyköön Teijan voitto 2012.

Onhan Annassa omat vikansa ja asiat mitkä ärsyttää mutta niin paljon hyvää, että sen kestää. Heittämällä talon viihdyttävin Jussin pudottua mutta minä olenkin aina pitänyt verbaalisesti lahjakkaista asukkaista olettaen muidenkin kriteerien olevan kunnossa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Santra » 01 Loka 2014 22:18

Tykkään Annasta. Makeat naurut sain Annan viime viikkotehtävän hahmosta. Mörinä-ääni on hulvaton! :D
24/7 kaapelissa.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Loka 2014 10:51

Ei ole Annalla hätäpäivää vielä meikänkään kirjanpidossa. Ruukaa jäädä levy päälle etenkin huppelissa, mutta sepä on aika pientä vielä. Ei ihan niin söpösymppisihku -fiilikset kuin alussa, mutta finaaliainesta.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja biggis » 02 Loka 2014 13:31

Anna vinkuu muutaman minuutin sillointällöin. En mä ny vielä semmoisesta laske pisteitä, vaikka just sen pari minuuttia ärsyttääkin. Se menee siihen kovasti haluttuun värikkyyteen, mitä joidenkin mielestä asukkaissa pitää olla. Se vaan on Annan tapa reagoida jänniin ja iloisiin asioihin. Ei kai se sille itse mitään voi.

Sillä vaan tulee söpöysmäärä täyteen välillä ja sit se ei osaa enää muuta tehdä kuin kiljua ja hyppiä tasajalkaa tai muuten se varmaan luhistuisi vaaleanpunaiseksi söpöysaukoksi :D. Pakkohan sitä on jollain päästää pois.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Disaster » 02 Loka 2014 13:35

Haluisin hirveesti tykätä Annasta, on kuitenkin ihan herttainen ja hyväntahtoinen. On vaan kuitenkin niin ärsyttävä etten pysty.

kepakko
Kuhnuri
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2014 16:08

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja kepakko » 02 Loka 2014 18:59

Kunnon urvelo näissä tehtävissä. Reppana

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Augustus » 02 Loka 2014 19:11

Tiedä sitten mikä olisi paras ketju.

Näin pari tuntia uusjaon jälkeistä aikaa seurattuna ei näytä Annan joukkueessa (Anna, Armi, Jonathan, Jonna ja Dani) olevan ketään, joka olisi tai halukas olemaan samalla aaltopituudella. Joko Annasta ollaan muiden toimesta leipomassa tiimin maskottia tai sitten pilkan kohdetta.

Ei näytä Anna mitään pahaa aistivan vaan vastailee kysymyksiin avoimesti ja keskustelee tyylilleen uskollisesti hömpsästi (vai sinisilmäisesti?) kuten on kai aiemminkin. Joten ehkä vaan omassa päässäni nämä mainitut aistimukset.

Enkä nyt puhu siitä, että Anna ollut hömpsä melkein asiassa kuin asiassa tähän asti. Muiden käytöksessä on vaan jotenkin väheksyvän käytöksen ja ivan siemenet. Varsinkin ottaen huomioon, että kuherruskuukausi on loppunut asukkaiden keskuudessa jo useampi viikko sitten. Aika näyttää onko vain osa herkkää ryhmänmuodostusvaihetta :)
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 03 Loka 2014 11:32

^Jonathan, Jonna ja Dani on kyllä sellainen kolmikko että pistää kenen tahansa olon tukalaksi.

Eiköhän se Anna pärjää, parempi tuolla on olla kuin kivikossa.

linkinlayra
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Elo 2014 09:29

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja linkinlayra » 03 Loka 2014 12:33

Enää 10 niin 500 tykkääjän etappi on saavutettu! Hyvä Anna!

Käy :tu https://www.facebook.com/pages/BB-Anna/282947035243024

GGX
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 01 Loka 2012 21:50

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja GGX » 03 Loka 2014 13:28

Tuntuu siltä että Anna on katsojilta jollain tasolla jäänyt vähän varjoon koosteissa/täällä plazallakin. Itselläni ei ole 24/7 siis. Mutta toisaalta kovaäänisempien ja erottuvien asuinkumppaneiden kanssa tämä ei olekaan ihme.

Mulla oli Annasta erilainen ensivaikutelma ja ennakko-odotus. Olin kuvitellut tytön jotenkin räväkämmäksi. Tämä johtuu siitä, että anna on "tuttu" entuudestaan demi.fi -foorumin kautta 8D siellä hän on paljonkin kirjoitellut ja palstalla muistettu henkilö.. kirjoitus mielestäni ollut aika kuvailevaa ja monipuolista, erilaisten vertauskuvien käyttöä. Jotkut ovat kuvanneet Annan puhetta talossa jotenkin kirjavaksi, ja osaan yhdistää sen kyseisen foorumin viesteihin kyllä.

Tykkään kyllä annasta, ja toivon että hän tulee enemmän esille nyt kun väki vähenee. En usko että Anna on lähdössä vielä aikoihin talosta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 03 Loka 2014 13:34

Valtava myötähäpeä tuli, kun anna fiilisteli Bohemian Rhapsodyn aikana. Annan pelastus saattaa olla äänekkäämmät asuinkumppanit. Itse en kestäis yhtään annan kanssa. Tyhjännaurajat ja kikattajat on nou nou.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Gaattori
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Loka 2014 13:32

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Gaattori » 03 Loka 2014 13:34

Tämmönen löyty, elle oo aiemmin laitettu jo.
http://mmonkeybusiness.blogspot.fi/

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja scorchio » 03 Loka 2014 13:39

Helvetin tyhmä vai salaviisas? No tiedä häntä, mut ainakin välillä stnan ärsyttävä tyhjännauramisineen. Mun mielestä HihAnna on sellainen hyväntahtoinen tajunnanvirta-ihminen ja siksi monet pitää häntä niin dorkana.

Scorchio heittämässä "keihästä":

ei vttu tästä mitään...mä näytän taas ihan naurettavalta...miten tätä muka heitetään herrajumala sentään tokkiisa...en minä osaa vttu...pitäis jotain vtun ristiaskelia ja sit saaha joku pönkkä...ai hvtti et mun kundikaveri häpee mua...ai mut mähän pistin bänks, khi khi khi...vttu minä mikään ronssiruuskanen ole vai mikä kulta se nyt on...minä nolaan itteni voi herrajumala...pilaan muittenkin saumat...tuolla ne jo ärtyneinä taas huutelee...en minä osaa vttu vttu vttu...ei sentään oo oikeaa keihästä antaneet...mä keihästäisin oman pääni...olisi siinä mittamiehillä ihmettelemistä, kun kenttään pamahtaisi keihään lävistämä scorchion pää...ei vttu nyt alkaa naurattaa, khiii khii...apua en saa tätä loppumaan khi khi...sit se pää kysyis et voitinko? ...ei vttu tästä mitään tule...minne päin tästä pitää nyt sitten heittää...khi khi khi se pää voittais keihäskisan kielen mitalla...ei vttu nyt tulee jo kuset housuun...ei tästä mitään tule...jne jne.

Ero scorchion ja HihAnnan välillä on se, että Anna sanoisi melkein ton kaiken ääneen, scorchio vain vitut.

PS Tosta tajunnanvirtatekstistä tuli flashback. :imrgreen:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”