Andte Gaup-Juuso

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Andtesta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:48

5-Suosikki
284
55%
4
93
18%
3
70
13%
2
32
6%
1
21
4%
0-Inhokki
19
4%
 
Ääniä yhteensä: 519

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Mole » 27 Loka 2014 14:53

mrj kirjoitti:sanotaanko näin että jotenki täydellinen flippaus vie tältä mieheltä voiton enää voiton..
Tämä, joku tuotannon superkäänne tai sitten iso raha finaaliäänestyksessä. Joku syy (ahneuden lisäksi) siihen täytyy olla, että tänä vuonna voi antaa 100 ääntä kerralla. Jos olisi yksi ääni per katsoja, Andte voisi jo melkein varailla Enontekiön toria voitonjuhlia varten.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Jonni » 28 Loka 2014 10:46

Erinomaista oloa Andtella ja kuinka kateellista Armia sieppaa :bidmouth:
Andte on kuin Perttu olemukseltaan eli erilainen kuin muut hyvällä tavalla-kiitos ! :tu
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja jokunen » 29 Loka 2014 10:37

Miusta oli jotenkin söpöä miten Andte sanoi Danille että hän oikeastaan vähän pettyi kun kuuli että mitään vauvaa ei tulekkaan.

Ei, en tod haluis että Dani ja Jenna lisääntyy keskenään (tai oikeastaan ikinä koskaan kenenkään kanssa), mutta oli jotenkin tosi söpöä että Andte ois halunnu että ois ollukki vauva tulossa. Andtesta tulee varmana ihan törkeän hyvä isä jos hän saa joskus lapsia.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Evalds » 29 Loka 2014 16:20

mrj kirjoitti:sanotaanko näin että jotenki täydellinen flippaus vie tältä mieheltä voiton enää voiton.. kesti molemmat kivikot ja syysmyrskyt.. ei hermostu mistään, kaikkien kaveri, suorittaa tehtävät ilman mitään nurinoita, osaa ottaa viinaaki ku miehet!!! go andte :P
Jep jep, saleen varma voittaja ellei:

-flippaa
-tuotanto manipuloi finaaliäänestyksen
-iso raha puhuu Nathanin puolesta

Voiton puolesta puhuu se, että Poromies on naisten (=äänestäjien suosikki), eikä mies ole ollut äänestyksissä joten fanien fyrkat on tallessa, turboa siis tulossa finaalissa :thumbsup

Muut ovat jo pelinsä pilanneet aikaa sitten, Joonaskaan ei ole tehnyt loppukiriä.

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja ripsa » 29 Loka 2014 16:36

Voi hyvinkin olla, että Andte on finaalissa vahvoilla, mutta minusta hän on yksinkertaisesti ollut TYLSÄ asukas, josta ei ole herunut minkäänlaista viihteeseen viittaavaakaan. Sitäkin minun mielestäni voittajalta vaadittaisiin, että poikkeaisi riittävästi edukseen muiden joukosta. Varmaan ihan reilu ja kiva kaveri, mutta en soisi tälle voittoa. Mieluiten antaisin sen tällä hetkellä Annalle, persoonalliselle tytölle. :abow:

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Disaster » 29 Loka 2014 16:43

^ Mielestäni Andte erottuu hyvinkin tuosta paskasakista. Mielestäni Andte ja Anna ovat ainoat sympaattiset ja hyväntahtoiset, epäitsekkäät asukkaat. Noin muuten pidän Andtesta eniten juuri myöskin rauhallisuuden vuoksi, "puhuu kun on sanottavaa" ja se on vain plussaa noiden huomiohuoraavien rääkyjien keskellä.

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja ripsa » 29 Loka 2014 16:47

Mitään viihdyttävää en todellakaan ole nähnyt Andtessa. Vain on ja menee tasaisesti päivästä toiseen. En sellaiselle soisi voittoa.

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 29 Loka 2014 17:23

Disaster kirjoitti:Mielestäni Andte ja Anna ovat ainoat sympaattiset ja hyväntahtoiset, epäitsekkäät asukkaat. Noin muuten pidän Andtesta eniten juuri myöskin rauhallisuuden vuoksi, "puhuu kun on sanottavaa" ja se on vain plussaa noiden huomiohuoraavien rääkyjien keskellä.
Perttiä on lisättävä tuohon joukkoon. On vain sen verran tapetti, että unohtuu helposti.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja VeePee » 29 Loka 2014 22:38

Evalds kirjoitti:
mrj kirjoitti:sanotaanko näin että jotenki täydellinen flippaus vie tältä mieheltä voiton enää voiton.. kesti molemmat kivikot ja syysmyrskyt.. ei hermostu mistään, kaikkien kaveri, suorittaa tehtävät ilman mitään nurinoita, osaa ottaa viinaaki ku miehet!!! go andte :P
Jep jep, saleen varma voittaja ellei:

-flippaa
-tuotanto manipuloi finaaliäänestyksen
-iso raha puhuu Nathanin puolesta

Voiton puolesta puhuu se, että Poromies on naisten (=äänestäjien suosikki), eikä mies ole ollut äänestyksissä joten fanien fyrkat on tallessa, turboa siis tulossa finaalissa :thumbsup

Muut ovat jo pelinsä pilanneet aikaa sitten, Joonaskaan ei ole tehnyt loppukiriä.
Oma veikkaus on että Poromies ei tule flippaamaan, itsellä on pelkopersiissä että Tuotannon bestis Joonatani voittaa koko roskan, näin tämä on nähtävä....

toisaalta paras draamahan luodaan jos finaalissa on vastakkain Jonathan ja Andte viimeisinä ja Andte nappaa voiton itsevarmuutta hehkuvan täydellisen Jonathanin nokan edestä :thumbsup

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja siisseli » 31 Loka 2014 09:12

Piiiiitkät on viikotporomiehelle talossa, pitkät.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Augustus » 31 Loka 2014 21:52

Jos teet virheitä alusta alkaen toistuvasti, seuraava rike menee huomaamatta. Jos olet moitteeton alusta, ensimmäinen virhe on muiden silmissä kamala rike.

Edelleen toivon poromiehen välttävän sekä törkeyksiksi väännettävät sanalliset lausunnot että pettymyksiksi luettavat teot. Menisi liian helpolla finaalipaikka. Tuo laittautuminen vaan aiheuttaa huolta, että härkämoodi on herralla pahasti päällä. :?

Edit: Pisteet siitä, että Andte nousee "valtaapitäviä" tahoja vastaan tässä tupakkatapauksessa ja sanoo mielipiteensä julki. Kerrankin. Yleensä on vielä pitänyt suunsa. Kuumottaa vielä pahemmin nyt lähteekö käsistä jossain vaiheessa yön aikana.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Naamis » 01 Marras 2014 01:41

Itse olen äänestänyt Andtea suosikiksi käytännössä koko kauden ajan, mutta viime päivien tapahtumat ovat keikauttaneet Armin suosikiksi. Andte on hyvä tyyppi, mutta nössö peesailija.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja lake79 » 01 Marras 2014 09:27

Voi hyvää päivää tätä Saamen lippu-episodia Andtelta. Kaikkien suomalaisten pitää tietää lippu ja veti 30 herneenpalkoa nenään sitten kun eivät tienneet. Armikin oli itse paholainen ja heitti vitsiä lipusta, kun oikeasti tuumasti vaan ettei tiedä. Toki tuohon nyt vaikutti the sädekehä.

Humalassa vähän rasittava tapaus välillä, muuten ei niin vikaa ole.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Evalds » 01 Marras 2014 09:38

Poromies selvisi kuivin jaloin bileistä :thumbsup Ja voitto odottaa.....

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Marras 2014 09:42

lake79 kirjoitti:Voi hyvää päivää tätä Saamen lippu-episodia Andtelta. Kaikkien suomalaisten pitää tietää lippu ja veti 30 herneenpalkoa nenään sitten kun eivät tienneet.
No onhan se aika noloa jos ei tiedä. Saamelaiset on kuitenkin Suomen alkuperäiskansaa.

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja lake79 » 01 Marras 2014 09:46

Risto kirjoitti:
lake79 kirjoitti:Voi hyvää päivää tätä Saamen lippu-episodia Andtelta. Kaikkien suomalaisten pitää tietää lippu ja veti 30 herneenpalkoa nenään sitten kun eivät tienneet.
No onhan se aika noloa jos ei tiedä. Saamelaiset on kuitenkin Suomen alkuperäiskansaa.
Ei siinä ole yhtään mitään noloa. Mulle reaktio oli "aha" kun googletin tuon ja nolottaa: ei yhtään.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Jonni » 01 Marras 2014 10:19

Jälleen järkevä ja erinomainen oli Andte hallou illassa sekä käyttäytyi kuin mies :tu
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 01 Marras 2014 14:00

Jos puhutaan suomen alkuperäiskansasta niin silloin sukujuuret pitää olla 100 prosenttisesti suomalaiset. Eikös Andten äiti ole Norjasta kotoisin? Taitaa katsojista suurin osa olla alkuperäisempiä kuin Andte.

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 01 Marras 2014 14:15

Minä en perusta paskaakaan mistään alkuperäiskansoista. Saamelaisten lipun olen nähnyt joskus, eikä herättänyt sen enempää kiksejä kuin joku Zimbabwen tai teemaan liittyen Bangladeshin lippu. Lähettäkää nyt herra jumala tämä tapetti jo kotiin. Jos Jonathan ja tämä jänkhä-joonas ovat finaalissa, niin voisin henkilökohtaisesti ojentaa rahat Jonathanille. Hän on sentään tuonut taloon jotain elämää ja viihdettä, vaikkakin sitten negatiivista.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Marras 2014 14:16

En minäkään kyllä muistanut millainen saamen lippu on. Tietääkö Andte itse meidän helsinkiläisten asioita?

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Eney » 01 Marras 2014 14:20

Mä en seurannut viime bileitä, mutta kuulostelee siltä että Andte on kännispäissään laukonut itselleen tärkeitä asioita. Saamelaisuus on vain heille toki tärkeä asia, ja voihan heillä olla sellainen usko, että kaikki suomalaiset tiedostavat millaisia saamelaiset ovat, tai heidän tavat, liput, joikhat ja muut. Koska se on heille niin arkipäivää. (Itse olen törmännyt siis esimerkiksi stadilaisiin, jotka eivät voineet uskoa ja nauroivat mulle, kun kerroin että en tiedä Helsingistä asiaa x tai y.) Itse voin sanoa, että en juuri tiedä saamelaisista mitään, mutta Andten talossaolo on kyllä avannut sitä kirjaa suuresti.

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 01 Marras 2014 14:31

Eney kirjoitti:Mä en seurannut viime bileitä, mutta kuulostelee siltä että Andte on kännispäissään laukonut itselleen tärkeitä asioita. Saamelaisuus on vain heille toki tärkeä asia, ja voihan heillä olla sellainen usko, että kaikki suomalaiset tiedostavat millaisia saamelaiset ovat, tai heidän tavat, liput, joikhat ja muut. Koska se on heille niin arkipäivää. (Itse olen törmännyt siis esimerkiksi stadilaisiin, jotka eivät voineet uskoa ja nauroivat mulle, kun kerroin että en tiedä Helsingistä asiaa x tai y.) Itse voin sanoa, että en juuri tiedä saamelaisista mitään, mutta Andten talossaolo on kyllä avannut sitä kirjaa suuresti.
Andte käyttäytyi typerästi. Olisi vähän sama, kun normi suomalainen lähtisi Eurooppaan ja vetäisisi hirveät kilarit, kun muut eivät tiedä suomalaisuuden kaikkia hienouksia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”