Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Tuulikista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:16

5-Suosikki
21
5%
4
32
8%
3
56
14%
2
64
16%
1
73
18%
0-Inhokki
162
40%
 
Ääniä yhteensä: 408

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja scorchio » 22 Loka 2014 20:43

Se on kiero kuin perkele.

Ymmärrän talossa olevien pettymyksen: tuolta ei pitänyt kenenkään selvitä taloon kesken kaiken. Ulos tai tulos, se piti olla. Mut ei tuotanto anna rahasampoa pois, ja tHani varmasti älykkäänä tyyppinä sen tajuaa, mut miettii, et uhraako tuotanto tHanin, jos tämä käy känkkäröimään. tHanista on saatu massia tuotannon kukkaroon, mut ehkä Muulikin eläkeläisyleisöllä on enemmän fyffee kuin Punavuoren hipstereillä, jotka ironisesti katsovat BB:tä nenärengas väpättäen.

Mut et vei Joonakselta paikan tai joltain muulta. Laskiko Muulikki että...se on kiero kuin perkele! :bidmouth:

tuulia52
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 05 Syys 2012 15:48

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja tuulia52 » 22 Loka 2014 21:31

Eniten tässä minua ihmetyttää se, että ei sitä lääkärin arviota Tuulikin tilasta suoritettu jo ennen Myrskyyn lähtöä, varsinkin kun valitteli kipujaan jo monta päivää ennen tehtävän alkamista. Se, että lähetetään jo valmiiksi sairaaksi tiedetty ihminen noin kovaan paikkaan, on mielestäni vastuutonta.
Mielestäni ei olisi saanut palata taloon, kun kerran on sairaampi kuin 30 vuoteen.

muumuka
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Loka 2014 19:42

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja muumuka » 22 Loka 2014 22:12

tuulia52 kirjoitti:Eniten tässä minua ihmetyttää se, että ei sitä lääkärin arviota Tuulikin tilasta suoritettu jo ennen Myrskyyn lähtöä, varsinkin kun valitteli kipujaan jo monta päivää ennen tehtävän alkamista. Se, että lähetetään jo valmiiksi sairaaksi tiedetty ihminen noin kovaan paikkaan, on mielestäni vastuutonta.
Mielestäni ei olisi saanut palata taloon, kun kerran on sairaampi kuin 30 vuoteen.
Itseäni ihmetyttää tässä eniten se, että näin raihnainen mummu on ylipäätänsä valittu asukkaaksi.Luulisi sääntöjen olevan samat kaikille, mutta valitettavasti näin ei ole. Olen jopa miettinyt sellaista, että marttakerho olisi yksi tämän vuoden sponssoreista. Tuntuu näitä erivapauksia tällä mammalla nimittäin riittävän. Toisaalta on sanottava, että eniten Tuulikin toimia on ihmetelty varttuneemman väestön keskuudessa....Joten, en enää itsekään tiedä muuta kun sen , että pirun kiero akka kyseessä. :shock:

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Poa » 22 Loka 2014 22:28

^Kyllä kai ne säännöt on yhä samat kaikille. Kaikkilla on mahdollisuus saada vapautuksia tehtävistä terveydellisten seikkojen perusteella. Ja on niitä saaneet muutkin kuin Tuulikki. Jos ei joku tarvitse tällaisia sääntökohtia käytännössä, ei se tarkoita etteivät ne olisi hänen kohdallaankin voimassa.

Tuulikki ei mielestäni ole liian raihnainen BB-taloon, mutta kylläkin Syysmyrskyyn.

muumuka
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Loka 2014 19:42

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja muumuka » 22 Loka 2014 22:36

Poa kirjoitti:^Kyllä kai ne säännöt on yhä samat kaikille. Kaikkilla on mahdollisuus saada vapautuksia tehtävistä terveydellisten seikkojen perusteella. Ja on niitä saaneet muutkin kuin Tuulikki. Jos ei joku tarvitse tällaisia sääntökohtia käytännössä, ei se tarkoita etteivät ne olisi hänen kohdallaankin voimassa.

Tuulikki ei mielestäni ole liian raihnainen BB-taloon, mutta kylläkin Syysmyrskyyn.
Jos ei pysty lusikallista hiekkaa kantamaan rappusten takia(taitaa olla kolme askelmaa, no tuli siihen vielä muutama metri kävelyä päälle) , niin mielestäsi ihan täydessä terässä? Eikös se selän takia jättäytynyt tehtävästä pois?

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Poa » 22 Loka 2014 22:47

muumuka kirjoitti: Jos ei pysty lusikallista hiekkaa kantamaan rappusten takia(taitaa olla kolme askelmaa, no tulee siihen vielä muutama metri kävelyä päälle) , niin mielestäsi ihan täydessä terässä? Eikös se selän takia jättäytynyt tehtävästä pois.
Eikös Tuulikki kuitenkin vienyt pari lusikaliista, niin että osallistui. ;) Ei kauhean hyvin, totta. Ei siellä osallistumisprosentti kaikilla muillakaan tuossa tehtävässä niin kovin hyvä ollut.

Ei Tuulikki varmaan missään täydessä terässä ole. Ei minusta tarvitsekaan. Mielestäni tarpeeksi hyvässä BB-taloon. En ole mikään päättävä taho tässä tapauksessa, mutta sekin on nähtävästi ollut samaa mieltä kun Tuulari talossa pyörii.

Minusta nuo tehtävät ovat tuolla sen takia, että asukkailla on jotain tekemistä ja että syntyy tilanteita. Ei niissä tarvitse pärjätä.

muumuka
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Loka 2014 19:42

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja muumuka » 22 Loka 2014 23:02

Poa kirjoitti:Minusta nuo tehtävät ovat tuolla sen takia, että asukkailla on jotain tekemistä ja että syntyy tilanteita.Ei niissä tarvitse pärjätä.
Niin , jos tuolleen ajattelee.... :shock:

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja scorchio » 22 Loka 2014 23:15

Poa kirjoitti:
Minusta nuo tehtävät ovat tuolla sen takia, että asukkailla on jotain tekemistä ja että syntyy tilanteita. Ei niissä tarvitse pärjätä.

Niin minunkin mielestäni. Tämä periaate tuntuu välillä hukkuvan. Hyvä tehtävä on sellainen, joka parhaimmillaan paljastaa asukeista uusia piirteitä ja muuttaa ryhmäkäyttäytymistä. Helkatin hyvä tietysti, jos tehtävä on samalla hauska ja/tai jännittävä, mut se ei ole se pääpointti. Usein juuri tappavan tylsät tehtävät ovat aihuttaneet talossa eniten kuhinaa ja säpinää.

Muistuupa mieleeni etelänmatkaajien paluu "linjurilla" sateessa terassilla pikkurapuloissaan ja Vasemman jalan Ylijäämäsaappaan A. Kurhisen hepuli siihen tylsyyteen.

Trammaattisen testamenttipuheensa pitänyt Muulikki saisi kyllä nyt nähdä draamailunsa telkkarista. Nauha pyörimään vaan, Isoveikka! Ei armoa hurskastelevalle mummulle. Mielenkiintoistahan tässä on nuorison (ja muidenkin) reaktiot selvään suosimiseen. Muulikilla ei taida enää olla paljon varaa sanoa mistään. Kahtotaan, miten mummu selviää. Puhelahjojahan hälle on suotu.

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja scarredi » 22 Loka 2014 23:17

Minä oon korviani myöten täynnä Tuulikin dissaamista. Tuulikilla toki on huonoja puolia, mutta mun mielestä enemmän plussaa, enkä ymmärrä tätä dissaamista, ihan oikeasti. :?
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Loka 2014 23:20

scarredi kirjoitti:Minä oon korviani myöten täynnä Tuulikin dissaamista. Tuulikilla toki on huonoja puolia, mutta mun mielestä enemmän plussaa, enkä ymmärrä tätä dissaamista, ihan oikeasti. :?
Minä nyt komppaan ihan huolella. Ärsyttää Tuulari välillä, mutta tässä asukaskattauksessa on kuitenkin lähes helmi. Olen satavarma, että olisi selvinnyt Myrskystäkin ilman tota yllättävää selkäongelmaa. Ei Tuulari niin tyhmä todellakaan ole, että olisi sinne pelleilemään mennyt. Siinä, kun ei punnerruksesta omin voimin ylös päässyt, en nähnyt mitään teeskentelyä.
Tämä on siis mun mielipide ja toivottavasti saan sen pitää, koska mieltäni en muuta.
a walking disaster

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja scorchio » 22 Loka 2014 23:29

knocker kirjoitti:
scarredi kirjoitti:Minä oon korviani myöten täynnä Tuulikin dissaamista. Tuulikilla toki on huonoja puolia, mutta mun mielestä enemmän plussaa, enkä ymmärrä tätä dissaamista, ihan oikeasti. :?
Minä nyt komppaan ihan huolella. Ärsyttää Tuulari välillä, mutta tässä asukaskattauksessa on kuitenkin lähes helmi. Olen satavarma, että olisi selvinnyt Myrskystäkin ilman tota yllättävää selkäongelmaa. Ei Tuulari niin tyhmä todellakaan ole, että olisi sinne pelleilemään mennyt. Siinä, kun ei punnerruksesta omin voimin ylös päässyt, en nähnyt mitään teeskentelyä.
Tämä on siis mun mielipide ja toivottavasti saan sen pitää, koska mieltäni en muuta.
Niin. Jos scorchioon viittaatte, niin Muulikki on listauksellani kuudentena ja kuuluu talossapidettäviin, mut ei se estä scorchiota häntä arvostelemasta, jos siihen aihetta löytyy. Niin scorchio arvostelee HihAnnan stanan ärsyttävää hihitystä, Jonin stanan ärsyttävää kitinää, Andthe raivostuttavan hupaisaa pilhunvonkausta ja tHanin stanan ärsyttävää päsmäröintiä.

Ei tän pitäisi olla niin vakavaa. (sanoo scorchio, jonka tekstejä modet siivoilee, kun menee liian vakavaksi kuulemma [smilie=a_teeth.gif] ) Ei helevetti.

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Liito » 22 Loka 2014 23:32

Kyllä on ruvennut ketuttamaan tämä. Nytkin raivostuttaa kun mussuttaa keittiössä voikkuleipää ja juo maitoa. Vähän voi sössöttääkin samalla näköjään.

Sun piti olla ulkona kylmässä eikä siellä lämpimässä. Luuseri.

Niin väärin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Loka 2014 23:36

scorchio kirjoitti:
Niin. Jos scorchioon viittaatte, niin Muulikki on listauksellani kuudentena ja kuuluu talossapidettäviin, mut ei se estä scorchiota häntä arvostelemasta, jos siihen aihetta löytyy. Niin scorchio arvostelee HihAnnan stanan ärsyttävää hihitystä, Jonin stanan ärsyttävää kitinää, Andthe raivostuttavan hupaisaa pilhunvonkausta ja tHanin stanan ärsyttävää päsmäröintiä.
En mä ainakaan viitannut mihinkään yhteen tiettyyn nikkiin. Et ole ollut edes läheskään pahimpia.
a walking disaster

muumuka
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Loka 2014 19:42

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja muumuka » 22 Loka 2014 23:41

knocker kirjoitti: Olen satavarma, että olisi selvinnyt Myrskystäkin ilman tota yllättävää selkäongelmaa.
Yllättävä selkäongelma on ollut jo muutaman edellisenkin tehtävän poisjäännin syy!

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 22 Loka 2014 23:47

Kannattaisi Tuulikin pudottaa painoa noin 30 kiloa ja harrastaa jonkinlaista liikuntaa. Olen jo pitemmän aikaa seurannut, että Tuulikilla erittäin huono liikkuminen, kömpelöä, hidasta ja eleetöntä. Muistuttaa enemmänkin raihnaista 85-vuotiasta nykyisellä kunnollaan.

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja ripsa » 23 Loka 2014 00:31

Ikärasismia palstalla ja se haisee kauas, sillä KUKA on päättänyt nyt yhtäkkiä, ettei talossa saa olla ikäihmisiä, KUKA? On edellisiltä kausilta jo käynyt liian yksitoikkoiseksi pelkkä nuoriso, jonka tärkein tehtävä on olla bongattuna, tavoiteltavana, näkymässä, harjoittamassa sänkyakrobatiaa - tyrkyllä julkimoiksi olemattomin ansioin, ressukat, joille elämän normaalius ei riitä. Liian yksitoikkoista se olisi, uskokaa tai älkää. Eri-ikäisyys on tässäkin rikkaus, vaikka se joitakin ärsyttääkin. Ei kiinnosta olla vuodesta toiseen tirkistelijänä pelkille peiton liikkeille.

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja missmarple » 23 Loka 2014 00:37

ripsa kirjoitti:Ikärasismia palstalla ja se haisee kauas, sillä KUKA on päättänyt nyt yhtäkkiä, ettei talossa saa olla ikäihmisiä, KUKA? On edellisiltä kausilta jo käynyt liian yksitoikkoiseksi pelkkä nuoriso, jonka tärkein tehtävä on olla bongattuna, tavoiteltavana, näkymässä, harjoittamassa sänkyakrobatiaa - tyrkyllä julkimoiksi olemattomin ansioin, ressukat, joille elämän normaalius ei riitä. Liian yksitoikkoista se olisi, uskokaa tai älkää. Eri-ikäisyys on tässäkin rikkaus, vaikka se joitakin ärsyttääkin. Ei kiinnosta olla vuodesta toiseen tirkistelijänä pelkille peiton liikkeille.
Voih, niin samaa mieltä! Joka ainut BB-vuosi aktiiviset katsojat ja kirjoittajat ovat kitisseet että asukkaat ovat liian samankaltaltaisia ja on toivottu eri-ikäisiä asukkaita. No, nyt kun on ensimmäinen kausi että todella eri-ikäistä ja erilaista jengiä on, se ei kelpaakaan ja juuri ne kattaukseen mukaan toivotut ovat dissauksen kohteita. Nyt valitetaan että talossa ei ole yhtään kunnon silikonibimboa. Ts. aina kaikki päin peetä.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 23 Loka 2014 00:53

ripsa kirjoitti:Ikärasismia palstalla ja se haisee kauas, sillä KUKA on päättänyt nyt yhtäkkiä, ettei talossa saa olla ikäihmisiä, KUKA? On edellisiltä kausilta jo käynyt liian yksitoikkoiseksi pelkkä nuoriso, jonka tärkein tehtävä on olla bongattuna, tavoiteltavana, näkymässä, harjoittamassa sänkyakrobatiaa - tyrkyllä julkimoiksi olemattomin ansioin, ressukat, joille elämän normaalius ei riitä. Liian yksitoikkoista se olisi, uskokaa tai älkää. Eri-ikäisyys on tässäkin rikkaus, vaikka se joitakin ärsyttääkin. Ei kiinnosta olla vuodesta toiseen tirkistelijänä pelkille peiton liikkeille.
Onhan tuolla Pertti ja Armikki molemmat reilu viisikymppisiä eikä se tunnu ketään haittaavan kun ovat molemmat hyvässä kunnossa ja pystyvät osallistumaan kaikkeen ihan siinä missä muutkin. Tuulikki on taas jo niin vanha ettei pysty, mutta silti kivikovaan väittää pystyvänsä ja pirun nolostihan siinä taas kävi.

Siinä vaiheessa kun pitää iän takia alkaa latelemaan erivapauksia on selvää että tyypin paikka ei ole talossa. Sillä ei ole mitään tekemistä silikonibimbojen kanssa.

muumuka
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Loka 2014 19:42

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja muumuka » 23 Loka 2014 01:22

Itse en ainakaan pistäisi hanttiin, vaikka vanhin asukas olisi 100 vuotias. Mutta säännöt pitää olla KAIKILLE asukkaille samat. Jos asukkaat alkaisivat luistaa tehtävistä (vaivoihin vedoten) mitkä ei oikein itseään mielytä, ,niin luulen että tämä formaatti olisi kuopattu jo aika päiviä sitten.Ja vielä Tuulikin pahaan selkäsärkyyn... Tai antaa olla. Ne jolla on oikeasti ollut selkä todella kipeä tietävät mitä tarkoitan.

tuulia52
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 05 Syys 2012 15:48

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja tuulia52 » 23 Loka 2014 01:49

. Olen satavarma, että olisi selvinnyt Myrskystäkin ilman tota yllättävää selkäongelmaa. ( Tämä siis lainaus Knockerin kommentista).
Yllättävää on mielestäni myös se, että tuo selkäongelma on mielestäsi yllättävä. Siis YLLÄTTÄVÄ?? Kun on lähes koko kauden siihen vedonnut erilaisten, hänelle epämiellyttävien tehtävien välttämiseen.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja amanda » 23 Loka 2014 08:44

Minusta Tuulikki on asukkaana hyvä, eikä ikä saa olla este BB-taloon pääsylle. Kysymys on nyt siitä, miksi Tuulikki niin kivenkovaan halusi tuonne myrskyyn, vaikka olisi pitänyt tietää, mikä hänen kuntonsa on. Hän on joutunut jo aikaisemmin välttelemään raskaampia tehtäviä, niin miten hän luuli pärjäävänsä vielä vaikeammissa olosuhteissa?

Itse olen vuoden nuorempi kuin Tuulikki, normaalipainoinen, käyn kuntosalilla säännöllisesti ja liikun paljon metsissä. Väitän, että kuntoni on aika paljon parempi kuin Tuulikilla. Hänellä on huono yleiskunto, hän on lisäksi ylipainoinen eikä olisi ilman selkäsärkyäkään selvinnyt noista punnerruksista, vedenkannosta, marssista 99 kierrosta tikkarin kanssa ja mitä tehtäviä tuolla vielä tuleekaan olemaan. Olisi ollut väärin kolmea muuta kohtaan, jos hänen tehtäviään myrskyssä olisi helpotettu tai toiset olisivat joutuneet koko ajan häntä avustamaan.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Evalds » 23 Loka 2014 09:23

Voi hyvinkin olla finaalikamaa koska suurin osa muista asukkaista on vielä surkeampia. Oikeastaan vain Andte ja Joonas ovat selkeästi "parempia" jollain tavalla kuin Muulikki.

Ja jos vedetään spekulaatiot kehiin, niin kelatkaa jos Muulikki on finaalissa eivätkä Joonas ja Andte ole, niin sitten tämä akka on suosikki jopa voittamaan koko paskan :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”