Jussi Kettunen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jussista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:40

5-Suosikki
24
6%
4
34
9%
3
67
17%
2
46
12%
1
61
16%
0-Inhokki
154
40%
 
Ääniä yhteensä: 386

Greycap
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Elo 2011 19:54
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Greycap » 31 Elo 2014 21:51

Ainakin osasi ottaa viikkotehtävätappion tyylikkäästi vaikka varmaan syö rotan lailla. Pointsit siitä.

Yatafi
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Elo 2014 08:09

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Yatafi » 31 Elo 2014 22:00

Jussi taisi tuolla mainita jotain isospuuhista, ja täytyy myöntää että johtaa näitä aikuisia samoin kuin isoset riparilaisia - mutta siinä menee siis vähän metsään. Vähän vähemmän voisi johtaa ja enemmän relata.

Ghost Rider
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Syys 2011 10:31

Viesti Kirjoittaja Ghost Rider » 31 Elo 2014 22:23

Jussi voisi opetella pitämään suunsa kiinni ja kuuntelemaan mitä muilla on sanottavaa. Tosin nykyisellä joukkuejaolla kellarin porukalla ei ole ketään vakavasti otettavaa haastaja ja Jussi saanee selitellä ja jaaritella edelleen koko rahalla.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re:

Viesti Kirjoittaja mrj » 31 Elo 2014 22:27

Ghost Rider kirjoitti:Jussi voisi opetella pitämään suunsa kiinni ja kuuntelemaan mitä muilla on sanottavaa. Tosin nykyisellä joukkuejaolla kellarin porukalla ei ole ketään vakavasti otettavaa haastaja ja Jussi saanee selitellä ja jaaritella edelleen koko rahalla.
nii-i, no nyt tuli suoraa palautetta.. toivotaan että otti opiksi.
JuHu - :drink55:

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja henkka » 31 Elo 2014 22:55

Tämä mies on kyllä ärsyttävä tuossa valtavassa uhossa ja jälkeenpäiin jos ei onnistu niin niiden selittelyissä. Lisäksi ärsyttää, kuinka mies yrittää edelleen liikaa esittää kannustajaa ja hyvää tyyppiä varmasti mies olisi helpompaa seurattavaa jos hän jättäisi yli yrittämisen.

supukka
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 28 Elo 2014 08:38
Paikkakunta: Vaasa

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja supukka » 01 Syys 2014 11:15

Toivon suuresti että Jussi joutuis äänestykseen, mut saa nähdä miten käy... Vähän pelkään että ei joudu.

kettunen
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 01 Syys 2014 11:29

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja kettunen » 01 Syys 2014 12:05

Hui, tulee ihan kylmät väreet, kun mietin, että jos olisin nyt itse tuolla kellarin puolella. Onhan se hyvä, että tsempataan tiimiä ja yritetään pitää ryhmähenkeä yllä, mutta...Liika on liikaa, tässäkin tapauksessa. Vaikka toistelee pitävänsä kovasti naisista, niin mua häiritsee Jussin tapa puhua heille. Annakin näytti eilen niin alistuneelta. Tulee välillä mieleen lähinnä meininki jossain päiväkodissa. Joo, Tuulikkia komppaan : puhu vähemmän....vai miten se nyt oli :)
Mutta kyllä minä jokaisesta positiivistakin löydän : olis kiva, kun joku hierois minuakin ja vielä pitäisi siitä, eikä tekisi sitä pakotettuna. Että semmosta positiivista.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 01 Syys 2014 12:41

Eihän tälle voinut muuta kuin nauraa tuossa sen roolissaan. Kirjekurssijohtaja Kettunen, kaikki meni juuri päinvastoin kuin oli tarkoitus. Kun Jussi yritti tsempata, porukka ennemminkin ahdistui. Kun Jussi yritti selventää sääntöjä, porukka meni ennemminkin enemmän sekaisin. Vielä kun kaikki provokaatio vastapuolelle kolahti joka kerta omaan nilkkaan niin olipahan.. Tuosta sais hyvän komedian, Viikko Johtajana. Huono tuuri Jussin alkutaipaleella kun Kellarissa sattui olemaan lammaslauma, eikä kukaan käskenyt tukkimaan turpaa välillä. Alkukauden hahmo SBB9:ssä, ehdottomasti.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2014 12:46

En vieläkään koe Jussia niin pahana tai ärsyttävänä, mutta suurin osa Jussin jutuista meneekin ohi, enkä jaksa niihin keskittyä. En tiedä mistä sitten johtuu?

Luultavasti talossa Jussiin menisi hermo, mutta jotenkin en katsojana näe ollenkaan punaista.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja amanda » 01 Syys 2014 12:53

Eikö tuo äijä osaa sulkea suutaan hetkeksikään? Koko ajan äänessä kun ohjelma on kellarin puolella TV:ssä.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja RedMal » 01 Syys 2014 12:56

Kun yrittää väkisin olla kaikkien kaveri ja se "hyvä jätkä" mutta ego on niin iso, ettei voi samalla olla pätemättä joka asiassa, on lopputulos helvetin ärsyttävä. Jos juonittelukieltoa ei olisi, uskoisin tämän miehen johtavan läyhäysrinkiä.

Toivoisin että Nimo ja muut nousevat oikeasti vastarintaan eivätkä vain marise asiasta pk-huoneessa.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
merkkari
Intruuderi
Viestit: 299
Liittynyt: 22 Elo 2007 16:05
Paikkakunta: kotka

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja merkkari » 01 Syys 2014 13:06

Jussi on parasta viihdettä.
Jos olisin itse talossa olisin jatkuvassa riidassa miehen kanssa.

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Lulla » 01 Syys 2014 14:00

Justiin joo... mikä manipulaattori. Siis sehän teki ton johtajavaihdoksen vaan täysin manipuloidakseen muita ja ajattelee kumminkin olevansa siel sit se "oikee" johtaja Annan takana..... just just.........
Glxblt?

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 01 Syys 2014 14:20

Eilenkin naureskelin taas Jussin paatoksille. Minun käy lähinnä sääliksi tyyppiä, kun se ei itse ilmeisesti ymmärrä olevansa ihan hassu ja melko nolo. Mutta kansakunta vissiin kellarissa on sitten suht tyytyväinen kumminkin, joten ilmeisesti osaavat ottaakin jutut huumorilla tai pitävät niitä hauskoina. Yllätyksekseni Armikaan ei löytänyt mitään moitittavaa, hirveätä suitsutusta vain. Pari poikkinaista sanaa sitten toisaalta, mutta melko löyhää. Nimokin tuntui pehmentävän aika reippaasti ajatuksiaan.

Mutta miinus Annan valitsemisesta johtajaksi. Tai siis no, tavallaan hauska valinta, mutta onko valinta muka tehty symppismeiningillä? Epäilen. Todnäk Jussi haluaa nähdä, kun Anna mokaa ja säätää kaiken aikaa, ja sitten voidaankin yhdessä miettiä, että kyllä Jussi vaan osas ja good old times... Egoboostia Annan kautta? No, saattaa onnistua, mutta Anna voi myös yllättää.

Sitä paitsi kartanon posse vaan on parempaa, joten minkäs teet. Meno saattaisi muuttua vasta sitten, kun joku Jonathan tmv. saataisiin ässäksi kellariin.

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 01 Syys 2014 18:24

kärpänen kirjoitti:Tällä hetkellä on lähtenyt aivan liian hätäisesti ja yli-innokkaasti toteuttamaan taktiikkaansa. Jää nähtäväksi hoksaako älykkäänä kaverina jossain vaiheessa, että hänet nähdään ulkopuolella todella ärsyttävänä tyyppinä. Silloin lyö varmasti jarruja päälle, sen verran minkä perusluonteelleen mahtaa.
kärpänen kirjoitti:Vaikka nyt heikolta näyttääkin, niin kyllä kaverillasi on vielä aikaa muuttaa tyyliään. Jussin pitää vain itse hoksata ensin, että nyt on mennyt vähän yli ja varmasti sen jälkeen pyrkii heti passivoitumaan ja antamaan muille enemmän tilaa. Tietty sitä perusluonnetta voi olla jossain tilanteissa vaikea hillitä, mutta olen aika varma että Jussi pystyy tuosta pari astetta hölläämään jos vain saa siitä ajatuksesta kiinni, että talossasäilyminen voi riippua siitä.
Vaihe b Jussin talotaipaleessa alkanut tänään. Tuotanto tavallaan pelasti Jussin eilisessä talk showssa. Harvoin on ollut bb-talossa asukasta, jonka käyttäytymistä on näin helppoa ennakoida etukäteen. Go Jussi, alan kohta kannustaa tätä kaveria, kun menee niin komiikan puolelle jo. :thumbsup

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja scarredi » 01 Syys 2014 18:34

Tuottaa suurta nautintoa, että tämä tipahti jalustalta. Olen varmaan masokisti. :bidmouth:
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Syys 2014 18:37

Pakko nostaa kakkoseen. Ihan vain tämän päivän perusteella.

24/7:aa silmäilemällä ei ole ollut enää sellainen päällepäsmäri kuin ekalla viikolla. Liekö Tuulikin kritiikkö ja pääliikköydestä (taivutetaanko se noin?) johtuen vähän rauhoittunut. Tekstiä tulee edelleen, mutta ainakin tänään ollut ihan siedettävä.

Saas nähdä, miten jatkossa.
:trollface:

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 01 Syys 2014 18:38

Lulla kirjoitti:Justiin joo... mikä manipulaattori. Siis sehän teki ton johtajavaihdoksen vaan täysin manipuloidakseen muita ja ajattelee kumminkin olevansa siel sit se "oikee" johtaja Annan takana..... just just.........
Höpö höpö. Jussi valitsi Annan tietenkin sen takia, että tietää Annan valinnan kaikkein eniten parantavan hänen omaa imagoaan minkä ymmärtää nyt tahriintuneen ekalla viikolla tämän älykkyyden ylikorostamisen takia. Jussi tajuaa kyllä nyt, että hän on ärsyttänyt katsojia ensimmäisellä viikolla ja tietää syynkin siihen. Siispä nyt annetaan johtajanpaikka tytölle, jonka aivot Jussi haluaisi vaihtaa päivän ajaksi "ettei tarvitsisi ajatella mitään". Jussin tämän viikon teema on siis olla korostamatta älyään ja antaa itsestään täysin erilainen kuva kuin ensimmäisellä viikolla.

Tätä kaveria on lukenut kuin avointa kirjaa ensimmäisestä päivästä asti.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja chamomile » 01 Syys 2014 19:29

Jussihan valitsi Annan, jotta saa itse jatkaa edelleen kapteenina. Aika kettu tämä Jussi. :bidmouth: En sano, että mikä tulee mieleen. Onhan näitä nähty.

Avatar
Tannu
Läyhääjä
Viestit: 135
Liittynyt: 26 Elo 2014 14:37

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Tannu » 01 Syys 2014 19:56

chamomile kirjoitti:Jussihan valitsi Annan, jotta saa itse jatkaa edelleen kapteenina. Aika kettu tämä Jussi.
Tämä oli munki eka ajatus kun luin että Annan valinnu kapteeniksi. Hieman pisteitä siitä ettei tehnyt niinkuin Jarno, että jatkaisi kapteenina edelleen. Tuo Jarnon minä-minä-minä haisee kans ja lujaa!!
Anna voittoon!!

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Ovara » 01 Syys 2014 20:54

Tää kaveri on kyllä täysin mun vastakohta. Varmaan aika suuri syy sille, että en tätä Kettu-Jusaa siedä ollenkaan. Ja kun on vielä päiväkodissa hommissa, niin siellä saa jo kallon tutisemaan, kun kaikkialla on kaamea höpötys päällä. Sitten työpäivän jälkeen kun kuulee tätä Kettu-Jusan jossain määrin harhaista höpinää, niin kyllä siinä hieman mieli synkistyy. :scry:

Yritän päteä niin vähän kun mahdollista ja vaikka tietäisinkin (tai luulisin) olevani jotakuta muuta parempi asiassa x, niin pidän asian ihan kiltisti omana tietonani. Koska ensinnäkin jos jostain syystä osoittaudunkin tyhmemmäksi/heikommaksi mitälie, niin en nolaa itseäni niin pahasti ja toisekseen en koe mitään tarvetta leijua omalla älyllä tai muilla taidoilla. Muut kyllä huomaavat, jos jotain huomattavaa on. Lisäksi tiedän valtaosan vetävän herneet nenään, jos alan nokka pystyssä viikset lepattaen kertomaan omasta ylivertaisuudestani. Vaikea ehkä uskoa, mutta olen äärimmäisen kilpailuhenkinen.

Reterikki
Mökkiläinen
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Syys 2013 20:28

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Reterikki » 01 Syys 2014 21:55

Onko minulla mennyt nyt jotain ohi vai mistä päättelette, että Jussilla on vihiä ettei hänen johtamistyylistään pidetä katsojien keskuudessa? Ja että muka sai suoraa palautetta?

Itse ainakin tuon talk show'n perusteella sanoisin, että Jussi sai hyvin maltillisesti kriittistä palautetta. Enemmänkin kiiteltiin suurta johtajaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”