76. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

76. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 07 Marras 2014 08:57

N. 7:45 Sakset kävivät vessassa, herättivät paperit keittiöstä, jotta pääsevät siirtymään. Väsynyttä porukkaa, Jussista tuntui etteivät olisi paljoa nukkuneet. Vessareissun jälkeen menivät takaisin nukkumaan.
Kahdeksan jälkeen Tuulikki irrottautui ketjuista ja meni yksin vessaan, ainakin Jussi ja Tuija olivat hereillä ja hämmästelivät asiaa. Tuulikin palatessa Jussi toivotti Tuulikille hyvät huomenetkin, mutta tämä ei vastannut mitään.

N. 8:15 BB kuulutti ohjeiden uudelleen lukemisesta ja makkariin syttyi valot. Armi valitteli pidätelleensä jo pari tuntia ja halusi vessaan, kivet menivät ovelle kuikkimaan, ja makkarissa Anna luki ohjeen wc-käynnistä kertovan osuuden. Sakset eivät liikkuneet olkkarista, BB kuulutti uudestaan ohjeiden lukemisesta ja Anna luki koko homman (kivethän voittaisivat sakset pelin sääntöjen mukaan). Hetken kivet hääräsivät ovella, ja Tuulikki oli sitä mieltä, että saksien pitäisi siirtyä, mutta lopulta Armi päätti kuitenkin pidätellä vielä, koska oli pärjännyt tähänkin asti. Nyt kaikki joukkueet vielä unten mailla.

9:21 Herätys talossa, patterienvaihto.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 09:54

Selvästikin kiistelyä siitä, missä kukin joukkue saa olla.

Jenna sanoi menevänsä ainakin ensimmäisenä pk-huoneeseen, koska hänellä on niin kipeä olo ja särkee joka paikkaa.

Jenna odottaa pk-huoneeseen pääsyä ja Armi ja Tuulikki ovat maitopurkit kädessä hänen seurassaan.

Armi pyytää, että voiko Jonathan laittaa hänelle kahvia. Tuulikki pyytää samaa, maidolla.

Jonathan vetää perässään Jussin, Annan ja Pertin vesihanalle ottamaan vettä kahvipannuun.

Jennalta kysellään Saksien joukkueesta, miksi hän on menossa pk-huoneeseen, kielen takia vai sen takia, että inhottaa tällainen tehtävä (jota Jonathan oletti). Jenna sanoo, että hän luulee, että hänellä on kuumetta.

Saksien joukkueesta Pertti menee vessaan, Jussi, Anna ja Jonathan odottavat kahvien kanssa wc:n edustalla merkityllä alueella.

Jussi huomauttaa, että kaikki ovat katsoneet, miten "mamma" eli Tuulikki on vetänyt yksinään alueella (siis ilman ketjuja). "Eikö silloin kaikkien olisi pitänyt mennä? Kuulitko sä, kun mä sanoin sulle huomenta?"

Tuulikki väittää kuulleensa ja tervehtineensä.

Jennan käynti pk-huoneessa oli korkeintaan sekuntien mittainen. Hän ei vaikuta tyytyväiseltä. Kivet eli Tuulikki, Armi ja Jenna menevät keittiön pöydän ääreen. Kukaan ei oikein puhu mitään.

Armi kysyy yhtäkkiä Tuulikilta, että oliko se viisi orgasmia päivässä vai viikossa? Tuulikki sanoo, että hän vain tokaisi siihen (Iltalehden juttuun), että viisi viikossa ja Markkukin sanoi, että se oli ihan kauniisti sanottu.

Armin mielestä 12 viikkoa ilman orkkua alkaa näkyä naamasta. Tuulikki kähisee asialle. Känisevät matalilla äänillään: "sen näkkee naamasta kun lakkaa saamasta". Perttikin osallistuu keskusteluun, mutta ei lupaudu tiskaajaksi, johon Armi yrittää häntä velvoittaa.

Jussi tuli vessasta ja Pertti meni seuraavaksi, Anna aikoi käydä ehkä huljuttelemassa.

Armi toteaa, että tosi kiva viikkotehtävä. Jonathanin mielestä mahtavaa, että jos tämä on viimeinen viikko talossa, niin tällaista.

Toteavat, että Tuulikin rike on aiheuttanut muille vaivaa yöllä. Jonathan ja Jenna erityisesti syyllistävät Tuulikkia hänen öisestä toiminnastaan. "No se on minun rikkeeni ei se teihin muihin vaikuta", sanoo Tuulikki.

Jonathan ja Jenna sekä Armi sanovat, että kyllä vaikuttaa, kun tehtävä on yhteinen viikkotehtävä.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:02

Kello 09:55:

Jenna: "Ai kun sie oot niin hauska taas Tuulikki. Valivalivali."

Pertti on käynyt suihkussa ja muut ihmettelevät hänen nopeuttaan.

"Vähän jäi tukka märäksi, onko kellään fööniä", veistelee Pertti.

Tuulikki kyselee Jussilta nukkumisen laatua ja kun Jussi sanoo, että muuten ok, mutta vähän viileää, Tuulikki toteaa, että ei mitään hätää.

Armin mielestä Jonathan näyttää hyvin nukkuneelta.

09:59: Tuulikki kutsutaan pk-huoneeseen. (Ilmeisesti lääkkeitään varten). Armi ja Jenna joutuvat tietysti seuraamaan ovelle asti.

Jenna: "Mie en kestä".

Armi ja Jenna toteavat, että Tuulikki alkaa marttyyriksi.

Jonathan yhtyy tähän arvioon, ja Jussikin on sitä mieltä, että Tuulikin sooloilu on ollut väärin.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

tytti09
Mökkiläinen
Viestit: 227
Liittynyt: 30 Syys 2010 12:50

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tytti09 » 07 Marras 2014 10:03

Jenna lupautui tiskaamaan, kun ketjusta pääsee. Tuulikin kanssa samassa langassa ei ala.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:08

Kello 10:03:

Jenna sanoo, että voi oikeasti tiskata, mutta ei narun jatkeena "tuon" kanssa (tarkoittaa Tuulikkia).

Armi arvioi tiskaajien osallistumista ja tasoa ja toteaa, ettei Tuulikkikaan ole erityisesti tiskannut, vaan hän itse on tiskannut eniten ja seuraavaksi eniten on tiskannut Tuija, viime aikoina myös Pertti.

Jennalla ei ole viikkotehtävässä muuta ongelmaa kuin "tuo" (tarkoittaa Tuulikkia). "Se syyllistää aina mua ja kaikki on mun vika".

Armi ja Jonathan yhtyvät Jennan arvioihin.

Tuulikki palaa pk-huoneesta ja hänen arvioimisensa päättyy siihen.

Anna on palannut suihkusta ja hänen ripeyttään ihastellaan.

Tuulikki sanoo, ettei "meillä ole tässä mitään kauheeta kiirettä" ja hymisee: "juna vislas just pois Kouvolasta". Kivet siirtyvät keittiöön. Tuulikille tulee kehotus mikrofonin hakemisesta. Tätä ennen Jenna sanoi, että on Onnetar suosinut kun hän pääsi Tuulikin ja Armin kanssa samaan joukkueeseen.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:13

Kello 10:09:

Tuulikki pieraisi aika kimakasti tuoliinsa, mutta kun Jussi kysyi, että mitä tuo oli, Tuulikki käänsi puheen Jussin kasvoihin ja kysyi, onko hän rasvannut niitä tarpeeksi.

Armi kutsuttiin pk-huoneeseen. "Armi aurinkoinen", totesi Armi itse.

Jussi: "Onko taas tänään positiivisuuspäivä".
Armi ja muutkin: "Mahdollisesti".

Jenna kertoi unistaan, joissa oli Jonathan ja Jonna.

Jussia kiusataan hyvähenkisesti fanikirjeestä ja Pertti sanoo, että varsinkin näissä kettingeissä kävelytyyli on varmasti ihastuttava.

Jussi ja Anna (eli näiden feikkifanikirjeiden saajat) puhuvat fanituksesta ylipäätään. Jussi on osallistunut Ylen Summeriin ja lähettänyt sinne jonkun fanikuvan ja saanut palkinnoksi cd-levyn.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:20

Kello 10:14:

Sakset menevät pesemään hampaitaan yhtäaikaa, kun Jonathan on valmis kylppärissä.

Armi tulee ulos pk-huoneesta.

Äänimerkki ilmoittaa, että viikkotehtävän osallistumisvaihe on tältä erää tauolla.

Asukkaat halailevat toisiaan kuin eivät olisi nähneet toisiaan aikoihin.

Tuulikki ehdottaa, että he menisivät Armin kanssa yhdessä suihkuun. Tuija kuitenkin ehdottaa, että hän tulee Tuulikin kanssa suihkuun.

Jenna: Voin mie mennä tiskaan, ettei kenenkään tarvi napista siitä. Voin mie sanua että oon tiskannu täälä enemmän ku Tuulikki.

Jenna menee tutkimaan astianpesukonetta. "Onko nää muka puhtaita?"

Jennan tiskaus vaikuttaisi olevan astianpesukoneen tyhjentämistä.

Jenna: "Mie oon niin laiska pee, että pakko vissiin tehä jottain ettei tarvi valittaa".

"Mitä ne tietää mitä minä oon teheny esimerkiksi Kiron Kivikolla ja minnuu syytettään aina".
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:25

Kello 10:23:

Leyla kannustaa syömiseltään (suu täynnä) Jennaa Tuulikin arvostelemisessa.

Leyla: "Mä en missään nimessä anna yksipuolista kunnioitusta kenellekkään".

Jenna papattaa ja natkuttaa, että olis pitänyt ottopoikien päästä Tuulikin kanssa narun jatkoksi.

Jennalla on vaikeuksia tiskaamisessa eli astioiden laittamisessa astianpesukoneeseen ja hän sanookin, että "Pitäisikö kysyä ottopojlta neuvoa. Minua typerää penikkaa pittää neuvoa vähän".

Jenna kysyy Jonathanilta, mitä astioita voi laittaa tiskikoneeseen.

Jenna karjuu, että "Huomio kaikille, Jenna on tiskaamassa!"
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:43

Yleistä rähinää Jennan tiskatessa ilmeisesti raivon voimalla. Tiskaamisen jäljestä ei saa Jennaa huomauttaa tai jos niin tekee, voi tiskata itse.
Joonas sanoo, että Jonilta jäi aina astioiden tiskaamisen osalta huomauttamista.
Tähän OT: Joonas ei nyt ole itsekään kunnostautunut sen enempää tiskaamisessa kuin ruoanlaitossakaan.

Anna ymmärtää Jennaa ja sanoo, että hänenkin suorituksiaan on aina aliarvostettu talossa.

Leyla kutsutaan pk-huoneeseen. Jonathan olettaa, että mielialalääkkeitä ottamaan.

Tuulikkia kiinnostaa tietää Andtelta, saako poroja aina itselleen teurastaa. Andte sanoo: "Saa".

Joonas on ilahtunut teelaatujen aromeista, kirsikasta ja vaniljasta. "Täälläkin on mansikan, kirsikan, sitruunan, omenan, vaniljan, aloe veran ja greippi, mustikkamuffinsin makukin vielä".

Jenna kysyy Tuulikilta, montako kertaa Tuulikki on siivonnut vessan, muuta ko Bik Brotherin käskystä.

Tuulikki: "Ensinnäkään minä en pakottanut sinua tiskaamaan. Sanoin, että vapaamatkustajat..."

Jenna: Mie en tykkää, että sie aliarvostat minua koko ajan."

Tuulikki pyytää anteeksi, kun Jenna painostaa tätä siihen. Jenna: "Saat anteeksi".

Jenna: "Uus päivä".

Jussi: "Positiivisuuden päivä".

Jenna: "Mie oon tullu tänne suoraan Salkkareista kun mie oon niin hyvä näyttelijä".
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:49

Kello 10:44:

Jenna: "Jos joku huomauttaa minua tästä tiskaamisesta, niin voin työntää sille peräsuoleen nää astiat".

Anna: "Mut kiva kun Tuulikki ja Jenna sopivat".

Jonathan: "Siin on meijän keittiön siivooja ja vessan siivooja".

Jonathan Jennalle: "Tiskaa, tiskaa sä oot vapaamatkustaja".

Jonathanin mielestä Isovelikään ei jaksa kattoa tätä touhuu.

Tuulikki pyörii Pertiltä oppimiaan chakrojen paikoilleen asettautumiseen pyrkiviä pyörimisiään.

Jenna kiljuu pestessään uunipeltejä: "Miten kukaan voi kuvitella, että tällaisia voi pestä täällä? Täähän on hankalaa!"

10:51:

Jenna huutaa: "Siis millä taktiikalla nää pitäis pestä!"

Pertti ja Armi heittelevät toisilleen, silmää iskien, että Jussin kävelytyylistä pitäisi kaikkien ottaa mallia.

Joonas: "Pertti mää syön puurua!"

Pertti: "Hyvä".

Tuulikki ja Joonas neuvovat Jussia, miten suhtautua fanikirjeestä paljastuneeseen sisältöön.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 10:58

Kello 10:57:

Äänimerkki kuuluu taloon eli kaikkien on sonnustauduttava joukkueensa asusteisiin ja päätettävä sijaintinsa paikasta.

Kivet eli Armi, Jenna ja Tuulikki ovat makuuhuoneessa ja aikovat jäädä sinne.

Jonathanin narina siitä, että on se hauska viettää nää viimeiset päivät täällä tälleen, kuuluu koko taloon.

Tuulikki ehdottaa e-kirjaimella alkavien maiden miettimistä, mutta Armia ja Jennaa ei kiinnosta.

Armi kysyy haluavatko Sakset tulla olohuoneen sohvilta makuuasentoon, mutta Saksia ei kiinnosta.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2014 11:15

11:12 Jenna manaa, että ei haluaisi lähteä talosta tämmösen vkon jälkeen, että on vaan istunut. Onko tämän tarkoitus oikeasti koittaa hajoittaa meitä, kun me vaan istutaan ketjuissa? *Jonathan huutelee olkkarista myöntävästi. Tuulikki arveli, että tälle viikolle olisi annettu mukava vkotehtävä kun kuitenkin 10 on lähtenyt ennen heitä. Me ollaan erityisiä. Jenna komppaa. Armi tuo esille, että tämä on rankin kausi ikinä ja samalla sen ettei ole mukava kun ei ole kunnon yöunet alla. Olen niin ärtsy, jos unet on huonot.

11:15 Jenna: Käytöksessä olen nähnyt sen stressin, itseni mukaanlukien.
Tuulikki: On on. Mutta onhan tämä loppujen lopuksi yllättävän hyvin mennyt.
Armi: On, niin paljon erilaisia ihmisiä.
Jenna: Ei täällä paljon ole riitoja ollut.
Tuulikki: Älä nyt suutu. Jenna: En en.
Tuulikki: Kun sä oikein kiukkuloit niin Dani sano sulle suoraan siitä ja sä hiljenit.
Jenna: Tottakai.
T: Huomasit et Dani oli tosissaan niin se loppu siihen.

11:21 Makkarissa lasketaan päiviä talossa 2½ kk.
Tuulikki: Ei oo häpee lähtee sunnuntaina.
Armi: Ei todellakaan. Rankin oli mulla se Annan ja Jonnan kanssa.
Tuulikki: Ja se Dani/Tuija, se oli niin armotonta. *Keskustelu jatkuu Tuularin lempiaiheesta, eli kuinka monta kertaa Armi/Thani/Tuulari ovat olleet häädössä /kuka eniten?
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 07 Marras 2014 11:22

Noin klo 10.15 - (DC1)

Keittiössä Leyla, Andte, Tuulikki ja Jenna.

Armi huutaa makuuhuoneesta: Tiskivuoro tarjolla!
Jenna: Voin mie mennä tiskaan niin ei tartte kenenkään napista siitä.
Armi: Nyt ois ainakin tarjolla tota lämmint vettä.
Jenna: Mutta voin sanoo että olen kyllä enemmän tiskannu täällä kuin Tuulikki, jos miettii näitä että minä en ole ollut koko aika samalla puolella hänen kanssa. Ja se on muka tiskannut NIIN PALJON!
Leyla: En mä oo sitä nähny ainakaan pitkään aikaan...
Jenna: No en! Totta, se ei oo kertaakaan tiskannu koko kassaa, ei kertaakaan!

Tuulikki on suihkussa Armin kanssa. Jenna aloittaa tiskaamisen avaamalla tiskikoneen ja valittamalla että puhtaiden astioiden seassa on likaisia.
Ohi kulkevan Tuijan mukaan koneessa oli puhtaita. Jenna toteaa että ei kyllä ole enää. Tuija kehottaa laittamaan koneen uudelleen käyntiin. Jenna alkaa kuitenkin tyhjentää tiskikonetta, ojentaen lautasia Andtelle kaappiin laitettavaksi.

Jenna: Miehän olen niin laiska pee, että pakko vissiin tehdä jotakin ettei tarvii kenenkään täällä murmuttaa mistään.
Leyla: Mua ärsyttää tää tilanne, kun katotaan kauheen ylhäält, sit tiedätsä, ihmisii kun tääl on ollu tosi paljon keittiössä. Se on kummiski ollu oma valinta. Tääl on hirveesti ihmisii jotka on ollu oikeesti vähän keittiössä.
Jenna: Niin mutku kato, kaikki kato, nytki sanottiin ihan oikeesti että tääl on kaikki muut tiskanneet paitsi Jenna. Mistä HITOSTA ne tietää mitä mie oon tehny esim Kiron Kivikolla tai mitä mie oon tehny ku mie oon ollu täält aina poies. Minusta tuo on niin inhottavaa että aletaan aina syyttämään joka asiasta, ja sitten syytetään AINA minua. Aina! Minen oo Tuulikilta kuullu mittään muuta ku negatiivista tässä vuorokauen aikana, en MITTÄÄN. Kuinka "Jenna tekkee sitä väärin ja Jenna tekkee tätä väärin ja voi että, Ottopojat tekis tämänkin oikein"!
Joonas ja Andte naurahtavat.
Joonas: Tulihan se sieltä kun vähän potki! Mää jo ootin!
Jenna: Minusta tuo on todella inhottavvaa. Ja minua syytetään siitä jos aletaan sooloilemaan yöllä jonku vessassa käymisen kans ja mie olen ollu hereillä melkein koko HITON yön.

Tähän mennessä Jenna on lähinnä kuljeskellut ympäri keittiötä meuhkaten suureen ääneen. Andte tyhjentää edelleen puhtaita astioita tiskikoneesta kaappeihin.

Leyla: ...on jotain omas päätöksessä ja pystyy vielä antaan sulle sen syyn.
Jenna: Totta KAI se voipi ku hän on vanhempi ihminen ja häntä pittää kunnioittaa. Tottakai vanhempia ihmisiä pittää kunnioittaa mutta jos minua kohtaan ollaan tuommosia niin voin oikeasti sanoa että mie en ruppee mielisteleen yhtään kettään.
Leyla: M-mm.
Jenna: Ihan oikeesti, sori nyt vaan.
Leyla: On.
Jenna: Se on vaan fakta.
Leyla: Mä en missään nimessä anna ykspuolista kunnioitusta ihmiselle joka on...
Jenna: Ei todellakkaan!
Leyla: ...oikeesti, siis...
Jenna: Ja jos Tuulikki kohtelis minua niin mukavasti ko, vaikka mieki, seki on sanonu minua tyyliin rumaksi läskiksi, niin mie oon vain ollu jotta "mmm...". Toi ei oo minun mielestä tuntunu välttämättä hirveen kivalta. Niin ei minun tarvii kuunnella sitä kuinka hänen vessassa käyminenki on minun vika.
Leyla: Mmm...
Joonas naurahtaa.
Jenna: (ivallisella äänensävyllä) "Ei se Jenna ois kuitenkaan heränny" (tuhahtaa) Ja hän pystyy sannoon asiat suoraan, niin mulle voipi sannoo tommoset asiat suoraan eikä murmuttaa tuolla. Eikä tuu sitäpaitsi ees lämmintä vettä.

Hetken on hiljaista. Andte aloittaa kahvinkeiton, ja Joonas ihmettelee talon teevalikoimaa.

Jenna: Ois pitäny OTTOPOIKIEN päästä mamman kanssa tuohon ketjun jatkoksi.
Leyla: Mmm.
Joonas: No sitähän mää...
Leyla: ...sanottiin jo tuol huoneessa.
Joonas: Joo.
Leyla: Oikeesti, Tuija oli...
Joonas: Naureskeltiin...
Leyla: ...seuraavan kerran kun se menee pk:ssa käymään se sanoo...
Joonas: ...ei tullu ottopojat siihen.
Jussi K: Mieti jos ottopojat siin, se oiski ollu hauskaa! (nauraa) Tuulikki, minä, Andte, Joonas...
Jenna: Minustaki ois tosi hauskaa.

Jonathan tulee kylpyhuoneen ovelle ja kysyy keitä kylpyhuoneessa on.

Jenna: No Tuulari ainaki. Älä mene sinne ku se on sit...
Jonathan: Mut sillähän on jo vaatteet päällä.
Jenna: Ei ku se on sen suihkuvuoro! Et sie varmaan Jonathan halua näyttää pahalta sen silmissä...
Jonathan: Enpä. Miltäs mä sitten näytän sen silmissä?
Jenna: No, siehä näytät, Jonathan, joka on ollut Syysmyrskyssä, hänen veljensä!
Jonathan: Höpö höpö.

Jonathan menee viemään pyykkejä kylpyhuoneeseen. Jenna toteaa ettei lämmintä vettä tule vieläkään.

Jenna: Pitäisköhän minun kyssyy ottopojilta neuvoa.
Jussi K: Jenna, vaikka me ollaanki ottopoikia, ei me tiedetä kaikkeen vastausta.
Jenna: Ei ku se on kertonu että tiedätte. Nii.

Jussi K ja Joonas remahtavat nauramaan.

Jenna: Te osaatte tehdä kaiken oikein, niin alkakaa kertoa minulle.
Jussi K: Me ollaan semmonen pikku Wikipedia...
Joonas: Joo, just meinasin sannoo sammaa että kö...
Jenna: Jos kerran osaatte niin voitteko sitten neuvoo minua, minua typerää...
Jussi K: Ottopojat on joka paikan höylii! Andte voi tiskata sun puolestas.
Jenna: ...ei ko minua typerää penikkaa pitää neuvoa vähän.
Joonas nauraa.

Yleistä hälinää. Jonathan saapuu Jennan vierelle keittiön lavuaarin äärelle.

Jonathan: Muista mainita monta kertaa et sä oot tiskannu.
Jenna: (huutaa täysillä ja nostaa kädet ilmaan) HUOMIO KAIKILLE! JENNA ON TISKAAMASSA! TIS-KAA-MAS-SA! Tule Tuulikki nyt ottaan vaikka valokuvia, niin muistat sitte!
Joonas nauraa.
Jonathan: Mut muista mainita siitä usein.
Jenna: Joo, muistan! Mie tiskasin sillon kerran, eks muista?
Jonathan: Mm-m. Ei oo ekaa kertaa kuule...
Jenna: (matkii taas Tuulikkia irvailevalla äänensävyllä) "MINÄ en syyllistä ketään. JENNA!"
Jonathan: Niin mitä sä oot tekemässä?
Jenna: TIS-KAA-MAS-SA!
Jonathan: Aaa... eipä ois uskonu!
Jenna: No eipä ois ei, ko mie oon tämmönen hulttio penikka, nii mitäpä sitä uskoo... (vakavoituu) mie en ees tiiä mitä täällä saapi laittaa tiskikoneeseen ja mitä ei.
Andte: Käy ahkerasti niin saat sieki päästä ottopojaksi.
Jenna: Joo! Mie varmaan haluanki kuule ottotytöksi...
Jussi K: Se on kunnia-asema.
Jenna: On! Kyllä mulla on ihan omaki mummeli joka... emmie tartte mittää...
Jussi K: On kunnia olla ottopoika!
Jenna: En tarvitse mitään ottomummoja.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Marras 2014 11:36

Makkarissa kivet on jo kauan keskustelleet niitä näitä. Pääasiassa äänessä Tuulikki, Armi ja Jenna lähinnä kommentoivat väliin.
Jennaa pelottaa mitä ulkomaailmassa puhutaan ja miten häneen suhtaudutaan... No, pääasia että läheiset tietää ja tuntee.
Armi: "Saahan sitä kateellisena kirjoitella mitä vaan...Ei haukku haavaa tee jos ei puulla päähän lyödä."
Eivät missään nimessä aio mennä lukemaan ainakaan mitään anonyymeja keskustelupalstoja.

Tuulikki kehuu saaneensa Farmin jälkeen paljon ihania aiemmin tuntemattomia ihmisiä elämäänsä.
Erityisesti Farmin Marko on Tuulikin sydäntä lähellä: Marko oli varauksella kertonut seurustelevansa miehen kanssa mutta eihän se Tuulikkia haittaa. Myös pari naista ovat tuntuneet heti sukulaissieluilta, "ai noin samanlaista elämää meilläkin on ollut!"
Tuulikki: "Kaikki on elämässä tehneet virtheitä...minäkin olen tehnyt virheitä hiiiiirveän paljon. Mut ei niitä tarvi raahata mukanaan."


TV menee taas päälle.

Pätkässä Jonathan kertoo kenen ei ainakaan tahtoisi voittavan BB:ta. Jussi K. ei ansaitse voittoa koska on puhunut niin paljon pahaa ja kommentoinut saunassa Jonathanin homoutta ja seurustelukumppania. Ei pitäisi puuttua toisten seurusteluihin.

Jussi: "Mut enhän mä oo siihen puuttunut mitenkään..."

Jonathan: "Kyllä olet sanonut!! Sä olet mun homoseksuaalisuudestani avautunut tuolla saunassa.....Ja mun pienikokokoisuudestakin olet Joonakselle sanonut..."

Jussi on suurena kysymysmerkkinä suu auki.
Jonathan paasaa ja viimein lopettaa: "Mut en jaksa niistä enää keskustella!"
Jussi edelleen hämillään ja hämmästynyt: "Mut en mä sen jälkeen oo ainakaan mitään puhunut, emmä ole tuntenut sua... Siis mä en muista yhtään."
Pertti sanoo, että asiasta ei kannata enää keskustella. Näillä pätkillä halutaan vain konflikteja.
Asukkaat nauravat, miten huonosti Jonathanista näytetty pätkä oli leikattu.
Tuulikki: "Tuskin kukaan on talossa ylpeä sanomisistaan!"

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2014 11:36

11:32 Jonathan olkkarissa: Tää on ihan turha tehtävä..
Jussi K: Mmm. Tapahtuis enemmän, kun kuuluis se ääni.
Joonas: Vankilatehtävä oli paras.
Leyla: Se oli semmonen, että jää mieleen. Myöskin väsyttävä, tämä on
väsyttävin.
Jussi K: Tää tulee väsyttää. Eka oli bileilta, sitten oli tuo viime yö.
Tulevana yönäkään ei nukuta kunnolla. Onnettomilla unilla sunnuntaihin.
Leyla: Meidän energiatasot on liian alhaalla.
Jussi K: Sunnuntaina ollaan kunnon zombeja.

11:36: Töllöstä Jonathanin perustelut miksi ei halua Jussi K:n voittavan. On käyttäytynyt mua kohtaan ylimielisesti, puhunut pahaa seläntakana. Se ei musta sanoa kenen kanssa mä seukkaan. Videon jälkeen Jussi K puolustelee, että ei ole sanonut kenen kanssa Thani saa /voi seukata.
Jonathan: Olet sanonut saunassa ainakin Joonakselle, että mä olen tämmönen pikkunen homo kun Joonas on 35kg. Mutta ollaan sovittu ettei näistä enää puhuta niin ei puhuta siitä.
Jussi K: Mut se oli sillon, kun en vielä tuntenut sua. En ole sen jälkeen tuommosta puhunut.
Jonathan: No joo...
Pertti ehdottaa, että sovitaan ettei puhuta näistä kun niitä tulee.
Tuuikki: Tuskin kukaan on ylpeä sanomisistaan.
Jenna: En mä ainakaan.

11:46 Purinaa vielä siitä, että piti mainita väkisin joku kuka ei ansaitse voittoa. Leyla vähän ihmetteli Jussi K:n perusteluja siitä, että Leyla ei ansaitse voittoa koska on tullut myöhemmin taloon. Jussi K puolustaa, että joku piti keksiä ja siinä oli perustelut /en mä keksinyt muitakaan. *Kaikki odottavat lisää tavaraa töllöstä /jopa ensimmäisistä nimeämisistä lähtien. Anna toivoilee kickoffia, oli niin hermona siinä tilanteessa. Pertti myöntää Jonathanille, että mä olen melkein joka kerta antanut pisteet Thanille, mutta tässä me istutaan samassa kettingissä.
Jonathan: Mmm.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 07 Marras 2014 12:13

Noin klo 10.30 - (DC1)

Jennan tiskipauhaus jatkuu...

Anna: Jenna mä ymmärrän mistä sä puhut, koska sillon ku mä olin Kellarissa, niin mä olin niinku se kaikkien...
Jenna: Suursurkimus!
Anna: ...niin, kaikkeen syypää ja tolleen. Mä ymmärrän täysin hyvin mistä sä puhut.
Jenna: Joo, kaikki on vain aina sinun vika.
Anna: Jep. Ihan mistä tahansa on kyse, niin...
Jenna: Joo. Kuulostaa tutulta. Se on ongelma jos ei löydä ittestään mitään vikoja. Musta se on sairasta. (nauraa) Voin sannoo että minussa on aika paljonki vikoja, mutten mie syssää niitä muitten niskaan että "Noni, tämä on Leyla sinun vika, ku mie en tiä mihin tämä pitää laittaa". Mmm. "Enkä mie ole kettään mittään syyllistäny tässä! En todellakhaan!"
Jonathan: "Enkä ala syyllistämään!"
Jenna: Nii.
Jonathan: "Mutta Leyla..."
Jenna nauraa.

Jussi K miettii että talossa olon aikana on mm. oppinut käyttämään leivänpaahdinta.

Jenna: Kyllä teistä ottopojista on sitte tullu niin hyviä miehiä ettei voi muuta sanoo! Kerkeiskö joku kerätä noita tyhjiä, käytettyjä mukeja, laseja tänne näin minun luokseni vai teenkö itse sen?
Leyla: Varmaan sun pitäis tehä seki.
Jenna: Joo, EI MITTÄÄN! Ei mittään kuulkaa!
Joonas: Sun pittää tehä ite se.
Jenna: MIE SIIVOON! Ai että! Lallalaa!
Andte nauraa: Onko tännäänki positiivisuuspäivä?
Jenna: ON! Kaikki positiivisin mielin siivoamaan JOOOO! (En viitsi käyttää caps lockia jatkuvasti, mutta tässä vaiheessa Jennan desibelit hipovat siis jo kattoa...)
Andte: Ihanaa ku minä vielä oikein pyysin sinut tiskaan...
Jenna: On! Tosi kiva!
Joonas: Mammaa pitää vähä auttaa!
Jenna: Joo! Sehän tekkee iteki melkein jotaki täällä, muuta ko ruokaa, nii JOOOO, kyllä Jenna nyt..! HEI, mie varaan tiskaukset loppuviikoksi, imuroimiset sekä luutuamisen! Vessavuoron kans! Haluan YKSIN tehä sen!

Armi huutaa makuuhuoneesta onko Jenna saanut jotain lisälääkkeitä.
Leyla: Jotain muut ku Buranaa...

Jenna: Joo eiku IHANA ELÄMÄ! (taputtaa käsiään) Hopi hopi!
Armi: Sun lääkkeet ei oo kohillaan kyllä...
Jenna: (irvaillen) Hopi hopi, kaikki siivoon! Täällä ei saa olla niinkö itte haluaa vaan pittää muuttua ihmisenäki niin täällä äitille kelepaa! JOO JOO JA SIIVOTAAN! Joo, kiva elämä mulla! Oi että kun tämä on sitte mukavaa!
Andte: Positiivisuuspäivä.
Jenna: (irvaillen) Joo kuule tosi kiva! Ja mie voisin kohta tulla siivoamaan sen pöydän ja desinfioimaan ja sen vaikka kiillottaa niin voitte sitten siirtyä varmaan siitä hetkeksi pois! Laalalaa!

Jonathan: Ei voi olla liian usein positiivisuuspäivä!
Jenna: Ei! Tuulikki voipi sitte varmaan tulla moppaamaan ja pesemään vessaa kun se on siellä näkyny niin monta kertaa!
Armi nauraa.
Jenna: Enemmän mie olen siivonnu ku se siivonnu vessaa!
Leyla: Mä uskon et se pistettiin kerran...
Jenna: Nii, se mennee sillon ku pakotettaan, sillon ku Isoveli...
Jonathan: Nii, se väitti et se ite päätti...
Jenna: Joo! No eihän se päättäny ku isoveli pakotti! Laalalaa!

Hetkeksi Jenna keskittyy tiskaamiseen. Joonas tutkii teelaatuja, luettelee ainesosia muille ääneen. Pertti saapuu makuuhuoneest keittiöön.

Pertti: Oho! Uusii tiskaajii tullu!
Jenna: Joo kato, pakkohan se on tehä tämä kun ei kukkaan muu ois kuitenkaan tehny!
Leyla: Jenna aina tiskaa... Aina! Jenna on joka päivä siinä.
Jenna: (tuimana) Jos mulle aletaan oikeesti veemäiseksi niin voin luvata, alan myös minäkin!

Samaan aikaan DC2:ssa näytetään Tuulikin ja Annan keskustelua makuuhuoneessa.
Anna: Ei mut oikeesti Tuulikki, sun pitää niinku lopettaa toi... Jennalle pään aukominen.
Tuulikki: Kuule, kuuntelepa tarkkaan kumpi aukoo. Kuuntelepa tästä eteenpäin tarkkaan.
Anna: Ei mut oikeesti niinku, se että, et sä voi syyttää Jennaa niistä asioista mihin se ei liity...
Tuulikki: Kuuntelepa tästä eteenpäin, ole hyvä ja kuuntele...
Molemmat siirtyvät olohuoneen puolelle.
Anna: En mä sitä väitä etteikö niinku Jenna ois...
Tuulikki: No lopeta sä nyt sitte siihen!
Jenna huutaa keittiöstä: Tuulikki jos sinulla on mielipiteitä minusta niin voit kertoa ne ihan minulle etkä tuolla ympäriinsä selitellä niitä!
Anna sanoo Tuulikille olohuoneessa: ...mä haluaisin nyt puhuu loppuun asti. Mä oon sen kuullu että Jenna aukoo samalla lailla päätään...
Leyla sanoo Jennalle keittiössä: Mut sitte, Tuulikkikaan ei kuuntele kun takaisin sanoo...
Jenna: Nii.
Anna puuttuu tilanteeseen: ...mutta se on niinku se molemminpuolinen kunnioitus! Kyllä te tulette toimeen jos te vaan kohtelette toisianne ihmisinä!
Tuulikki: Joo, nimenomaan, aamen!
Jenna: Ei mutta ku, miehän olen joku, mikä, ötökäksi verrattavissa, tai limanuljaskoihin sun muihin niin ei...
Joonas: Ameeba!
Tuulikki: En ole koskaan sanonut niin, sä tiedät sen hyvin.
Tuulikki poistuu takaisin makuuhuoneeseen.
Jenna: NO, MITEN VAAN, MITEN VAAN! Ethän sinä oo mittään muutakaan täällä tehny muka omasta mielestäs.
Joonas: Nii...
Anna tuskaisen oloisena: Noku oikeesti...
Joonas: Ottopojat on syypää tähänki!
Jenna: Eeei ku se on Jennan vika ku teillä on huono olla siinä keittiön pöydän päässä, että pehmustanko teiän tuolit uuestaan?!
Jussi K: Kyllä kiitos!
Joonas nauraa: Se on Jennan vika et me ollaan ottopoikia!
Armi nauraa.
Jenna: ...(ei saa selvää) raamatusta, niin kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan, mmm!
Jonathan: Aamen! Aina kun se haluu et keskustelun lopettaa niin "Aamen!" Se keskeyttää siinä vaiheessa kun on itte saanu sanottua, puolessa välissä, niin "Aamen!"
Armi huokaa: Oijoi...

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 07 Marras 2014 12:34

Noin klo 10.45 (DC1)

Jenna jatkaa Tuulikin kritisoimista tiskaamisen ohessa.

Jenna: Niin ja sekin että kö Dani lähti, niin mulle sanottiin että ei saa surra jos joku lähtee.
Leyla: Miksei sais? Ei ollu kyl kivasti sanottu...
Jenna: Ei ollu. Ei täällä ole kyllä mikkään muukaan ollu kivasti sanottuna mitä sen suusta on kuulunu, paitsi sillon ku se on tarttenu jotain.

Armi nauraa että se vasta olisikin hauskaa jos he olisivat kahleissa ja tulisi bileet.
Armi: Yks haluis nukkumaan ja toiset... se ois aika kova sana.
Jussi K: Ja saunat ja paljut ja... Jenna haluis bilettää, sä haluisit bilettää, Mamma haluu nukkuun.

Joonas toteaa pihalla käyntien vähentyneen, ja naurahtaa: Miks täällä on ees piha?
Jussi K: Nii-i! Ei sellasta tarvii enää.

Armi epäilee että tänään saadaan taas ihailijapostia. Andte toteaa että hän sai jo postia, kotoaan. Armi kysyy onko Andten nyt hyvä olla. Andte vastaa että on, mutta vielä hauskempaa olisi ollut jos hän olisi saanut (ihailija)postia joltain naiselta... Jussi K vakuuttelee että kyllä Andte ehtii sellaista vielä saada.

Leyla kutsutaan pk-huoneeseen.
Jonathan: Leylallakin on aamulääkitys nykyään. Mielialalääkkeet.
Jenna: Niin no sille on annettu ne kun se jankuttaa tiettyjä asioita, että se lopettais...
Jenna ja Jonathan vinoilevat Leylalle siitä ettei "Mä en kestä" ja "Mä kuolen!" -huudahduksia ole enää jostain kumman syystä kuulunut.
Jonathan: Eipä kuole enää - nitrot!
Leyla: Joo, hei, mä elän!
Jenna: Mie varmaan tartten ihan just kanssa jotkut, ihan sama, jotku mielenterveyslääkkeet. Mie alan kohta syyttää itte itteäni siitä että maailmassa ei ole rauha...

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 07 Marras 2014 12:44

Noin klo 1O.30 -

Armi viikkaa vilttejä sohvan selkänojalle. Jenna on edelleen tiskaamassa keittiössä, ja huutaa Armille että lopettaisi siivoamisen koska Jenna on varannut kaikki siivoamiset tänään itselleen. Jonathan lisää, että eihän Jennan tarvitse siivota kuin kerran, kunhan tekee sen riittävän kovaäänisesti ja muistaa mainita siitä moneen otteeseen.

Jenna: Tuulikki saanko kysyä että montako kertaa olet siivonnut vessan?
Tuulikki ei vastaa.
Jenna: Montako kertaa? Muuta kuin sen yhen isoveljen pakottaman kerran? Siinä vaiheessa sinun on ihan turha tulla mulle sanomaan kuinka minun pitäis tiskata! IHAN turha!
Tuulikki on edelleen hiljaa, syö aamiaistaan ruokapöydän ääressä.
Jonathan: Mikä oli vastaus?
Jenna: Ei ku hän on heittäytyny tälle "en puhu" -linjalle.
Jonathan: Aha.
Tuulikki: Ensinnäkin, minä en sinua pakottanut tiskaamaan.
Jenna: Mitä?
Tuulikki: En minä sinua pakottanut tiskaamaan. Vapaamatkustajat voivat...
Jenna: Niin, vapaamatkustajat, ja katsoit minua, tarkotit minua, en minäkään ihan niin idiootti ole, Tuulikki! Mut tuosta minä en tykkää että sinä aliarvioit minua koko ajan!
Tuulikki: Otetaanko tänään uusi päivä?
Jenna: Joo mutta minä odotan anteeksipyyntöä kuten minäkin olen sinulta anteeksi pyytänyt.
Tuulikki: Oletko sinä minulta pyytänyt anteeksi?
Jenna: Olen.

Tuulikki tulee Jennan luo ja pyytää anteeksi halaten Jennaa.
Jenna: Noniin, otetaanpa uusi päivä.
Tuulikki sanoo että näin se pitää tehdä, ja lisää vielä ymmärtävänsä: "Sulla on ikävä Dania ja kaikkee..."

Heti tämän jälkeen Jenna alkaa puhua muille siitä miten hyvä näyttelijä hän on, pääsisi Salkkareihinkin. Mainitsee myös siitä miten murha-tehtävän aikana muut totesivat että jos Jenna olisi murhaaja, hän olisi niin hyvä näyttelemään ettei jäisi kiinni.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Marras 2014 13:03

Asukkaat puhuvat teelaaduista ja -merkeistä. Leyla kertoo saaneensa 16-vuotiaana joltakin "laitos-ystävältään" teepussillisen uskollista ystävää. Leyla on säästänyt tuon teepussin pahvilapun tähän asti, 8 vuotta. "Uskollinen ystävä".

Nyt puhutaan myös sunnuntain häädöstä. Tuija sanoo oppineensa viimesunnuntaista niin paljon, olisi sen takia voinut olla häädössä useimminkin. Ja nythän hän onkin.
Jenna kertoo miten sunnuntain häätöäänestys jännittää kun ei ole ollut koskaan aiemmin ja on nyt ensimmäistä kertaa. Jenna ja Leyla uskovat että he kaksi ovat häädetyt, kolmas on vielä kysymysmerkki. Tuulikki sanoo että hän varmasti on se kolmas.
Tuija sanoo, että hän uskoo finaaliin Armin, Tuulikin ja Jonathanin. Jennalla on ihan samat.

Puhuvat myös aiempien kausien voittajista ja asukkaista. Anniinasta, Teijasta, mainitsevat myös Annen (käyttäen nimiä Aija, Aila jne).
Tuija oli tykännyt tosi paljon Teijasta ja Annesta, ne oli niin rempseitä.
Armi: "Mut eiks se Teijakin ollut aika ilkeä? Ja se oli vielä joku sairaanhoitaja...?"
Jenna: "Joo joo...sehän oli porukalle tosi ilkeä!"

Mainitsevat myös Ason. Oli ollut alkuun tosi ilkeä mutta muuttui sitten loppukaudesta mukavaksi kaikille.

Ja muistelevat myös Janicaa. Miten muut puhuivat selän takana ja pk-huoneessa pahaa, ja tuotanto antoi Janicalle ihan tahallaan etuoikeuksia ärsyttääkseen muita. Erityisesti Andte on puheista pääteltynä katsonut tätä kautta tarkkaan: talossaolleet vihas mutta kansa tykkäs. Armi kehuu Janican ulkomuotoa, erityisesti kun on synnyttänyt jo kaksi lasta.
Jenna: "Mut kun se oli kaunis niin mikseipä sitä vihattaisi? Niinhän siinä aina käypi!"

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 07 Marras 2014 13:29

Noin klo 11.30 - (DC1)

Kivi, paperi, sakset - tehtävä on meneillään. Sakset istuvat sohvalla, paperit keittiössä ruokapöydän äärellä ja kivet ovat makuuhuoneessa. Tv:stä näytetään Jonathanin perustelut sille miksei Jussi K:n pitäisi voittaa kilpailua. Jonathan sanoo videolla, ettei kenenkään seurustelemiset kuulu Jussi K:lle millään tavalla, oli se sitten miehen tai naisen kanssa.

Heti videon päätyttyä Jussi K sanoo Jonathanille, ettei ole puuttunut Jonathanin seurusteluun/seksuaaliseen suuntautumiseen millään tavalla.
Jonathan vastaa että näistähän sovittiin ettei keskustellu, mutta jos halutaan niin kyllä hän voi keskustella.

Jonathan: Kyllä olet sanonu, sä olet mun homoseksuaalisuudestani avautunu tuolla saunassa, ja siitä avautunu kuinka mä olen näin...
Jussi K: Niin, sillon tosi kauan aikaa sitten?
Jonathan: ...näin pienikokoinen ja kaikkee, niin sä oot siitä avautunu Joonakselle, joka on 35 kg, niin sä oot sille avautunu siitä että mä oon tällanen pikkunen rääpäle, homoseksuaali jne. Mut mä en jaksa näistä keskustella, nää on puhuttu jo - tai puhuttu ja puhuttu, mutta joskus sillon sovittiin että näistä ei puhuta sen enempää.

Pertti: Hei, sovitaan, se oli siin nyt, kaikki. Ei jatket ny...
Jussi K: Mut sen jälkeen mä en oikeest oo, koska... sillon mä en yhtään viel tuntenu, tai silleen.
Jonathan: No joo... plus että sä näit et tuli tää (tarkoittaa sitä miten videosta näkee sen että se on leikattu useammasta pätkästä), ja sit tuli tää, ja sit tuli uudestaan näin. Mikä on mun mielestä todella vitsikästä, et siit on jätetty... mmm.

Pertti: Hei, sovitaan kaikki nyt täällä yhtä aikaa, et mitä tuolt tulee, niin kukaan ei ny lähe niit enää tulkitseen asioita, et...
Tuulikki: Se ois hyvä!
Pertti: ...ne on nyt tulkittu ne asiat jo.
Tuulikki: Tuskin kukaan on ylpee sanomisistaan, en mie ainakaan.
Jenna: En miekään.
Pertti: Ne on sanomisii mitkä kuuluu tähän peliin ja that's it.
Leyla: No mutku toi et tollanen lause, ja sit...
Tuulikki: Jätetään ne siihen sitte.
Leyla: ...meni siihen et kuka ei ansaitse, ja sit se oli mukamas toi (viittaa siihen että videolla isoveli kysyy "kuka ei mielestäsi ansaitse 100 000 euroa", ja sen jälkeen on vastaukseksi leikattu nimeämisperusteet.)
Jenna: Niin on, niin on... ja kaikki tietää miten tuoki asia on oikeasti menny, niin siit on turha keskustella.
Armi: Tässähän tätä halutaan, kun tää on kaikista haastavinta...
Tuulikki: Joo joo, että saa nyt ku... hui hui.

[Edit: Kellonaika muutettu]

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Marras 2014 13:49

Jenna haluaisi eniten tietää, miksi hänet on useimmiten äänestetty kaikkiin juttuihin ja miksi hänelle on haluttu koko ajan vaikeuksia. Armi uskoo että katsojat luulivat Jennan varmaan lähtevän Kiron Kivikon kautta ulos talosta.
Jenna jatkaa, miksi juuri hänet äänestettiin esim. murhaajaksi? Ei voi käsittää. "Onko mut haluttu sitten pois vai ei..."

Tuulikki, Armi ja Jenna laskevat, että pitäisihän niitä videopätkiäkin näyttää muistakin kuin Jennasta, Jussista ja Tuulikista. Kun niitä kerran on, niin tasapuolisuuden nimissä.
Armi muistuttaa että Jussi K:lle tuli fanikirjekin ja koko ajan on mukana TV-pätkissä. Jenna ihmettelee miksi koko ajan vaan "Jussi Koo, Jussi Koo, Jussi Koo".

Jenna haluaisi tietää, miksi isoveli on hänelle koko ajan niin ilkeä.
Armi: "Sua koetellaan, se kasvattaa luonnetta..."

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 07 Marras 2014 13:56

Jenna ottaa lomaa kävelemisestä
Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”