69. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 31 Loka 2014 20:06

warre1 kirjoitti:pizzakioski on auki muttei kukaan ole joko huomannut sitä ignoroivat muuten.
Kyllä joku sen ääneen mainitsi.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2014 20:08

Tuija kertoi uudelleen, että vaihtoehdot loppuivat, kun piti valita uhri.
a walking disaster

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 31 Loka 2014 21:04

Kuva

Kuva

Armin tuttuja talossa
Kuva

Pertti ottaa ilon irti kekrijuhlasta
Kuva

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 31 Loka 2014 21:05

Dani hinkkaa uunia puhtaaksi. Ressiä pukkaa?

Tuija nappasi pöydästä noidanhatun päähänsä. Ei kuulemma enää väliä vaikka rikkoo sääntöjä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2014 21:06

Armi meni päikkyyn ja muut kaatavat punkut kannuihin ja piilottavat ne Armilta.

Edit: Armi ei tajunnut, että useampi pullo punkkua on "juotu". Jemmasivat ilmeisesti ne tyhjät pulllotkin.

Armi ja Tuulikki puheväleissä, auttavat lihojen marinoinnin kanssa, että 'pojat' voivat grillata.
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 21:36

21:35 Jussi ja Joonas tupakkipaikalla. Jussi tuumailee Joonakselle, että tupakkipurkista näkyy jo pohja.
Jussi: Ja Jenna ja Dani tulee ihan kohta. Dani poltti joku vartti sitten viimeksi.
Viisi sekuntia tästä kuuluu terassin oven aukeaa ja Jennan ääni kuuluu. Jennan mielestä tupakkia tulee lisää, ei voi jäädä tähän.

Dani tuo lihaa ulos. Armi ottaa parit savukkeet. Jussi kyselee pitäisikö jakaa röökejä.
Jenna: Ei!
Haddaway - What is love alkaa soimaan. Armin biisi. Myös Tuulari kiikuttaa grillattavaa. Tupakit puhuttavat Joonasta ja Jussia. Veikkaavat ettei tupakkia tule lisää.

21:48 Anna, Tuija, Armi, Dani, Jenna, ja Jonathan istuvat keittiön pöydässä. Andte ja Tuulikki keskustelevat makuuhuoneessa Armista. Keittiön pöydän porukka käy läpi kirjeitä, miten ne alkoi, keneltä ne oli. Annalla on koko ajan tunteet pinnalla.
Jonathan: Niin meillä on kaikilla
Jenna: Mää pelkäsin, että te saatte lukea ne kirjeet mutta mun ja Annan kirjeet viedään pois

Jenna: Mulla tuli niin paha mieli kun Anna alkoi itkemään
Anna: Mää en voinut sille mitään
Jenna selittää, ettei millään pahalla sanonut.
Anna: Mutta kasasin itseni nopeasti, olin ensin että byäääääääh
Tuulikin käytöstä käydään läpi.
Jenna: Se Tuulikin käytös oli tosi lapsellista

Armia tsempataan keittiön pöydässä, homman nimi, kuuluu juttuun, ei ollut helppo paikka. Jonathan sanoo halanneensa ennen ja jälkeen.
Dani: Pelin henki
Jenna: Ensin mua ärsytti ne Tuularin sanat mutta sitten alkoi naurattamaan kun lähti vessaan.

Jennaa ärsytti Tuulikin krokotiilinkyyneleet kommentit. Jenna ihmettelee myös miksi Dania tsuumattiin niin paljon kirje -gaten aikana. Armikki tulee WC:stä.
Armi: Missä se Pertti on, sen mikki on tuolla
Pöytäseurueen mukaan se mikki on ollut ainakin puolitoista tuntia vessassa. Juuri kun pertti on ovella:
BB: Pertti, hae mikrofonisi (hereillä :tu )

Seuraavaksi Ghost Busters tunnari.
Anna: Meillä on ihana Halloween täällä

22:02 Dani ja Jenna käy läpi viikkotehtävää. Kertovat miten olivat siirtäneet välillä Danin epäillyistä pois, välillä epäillyksi.
Jenna: Ei me uskottu että ois niin.. tekis niin
Anna: En uskonut Dania niin laskelmoivaksi
Dani: Ei ollut paljon vaihtoehtoja mut siinä on isoimmat sanat mitä oon täällä sanonut
Anna: Juu juu, ei siinä mitään.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2014 22:01

Jussi grillailee yksin pihalla. Näkyi Joonaskin siellä aiemmin, mutta nyt ei ole mitään havaintoa.

Edit: Onhan se Joonaskin siellä, oli vaan piilossa Jussin takana. ;)
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 22:08

22:06 Tupakoitsijat lähtevät polttamaan. Leyla tuumailee röökien olevan kohta loppu. Anna ihmettelee miksi eivät säästele. Armi ihmettelee samaa. Leylan mukaan porukka on laittanut taskuunkin tupakkia eikä tule riittämään. Veikkaa myös, ettei tupakkia tule lisää.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2014 22:12

^ Jussi sanoi hetki sitten Joonakselle, että Dani oli ottanut 4-5 tupakkaa, oli peilin kautta nähnyt ja Dani oli huomannut, että Jussi näki.

Jussi kävi sanomassa Jonathanille ja Jennalle, että Dani kävi nappaamassa kourallisen röökejä. Jenna kieltää, eikä Jonathankaan usko. Jussi totesi, että näki varmaan väärin (vaikkei usko tuota). Andte vähän Jussin puolella, mutta muut sanovat, että jos Dani ottikin, niin antaa sitten muillekin. Jenna kehuu Dania tavattomasti, että jakaa tupakkansa kaikille.
Jennalta tuntuu niin pahalta, että Dani oli itkenyt juuri Jennan kirjeen tuhoamisen kohdalla.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 31 Loka 2014 22:30

Andten ja Tuulikin makkarikeskustelua n. klo 22 tienoilla:

Andte toivoo Isoveljen laittavan Saamen lipun telkkariin, on sitä mieltä, että kaikkien suomalaisten tulisi tietää miltä se näyttää. Tuulikki on samaa mieltä. Andte kertoo, että olisi halunnut lukea kirjeen, se on ensimmäinen kirje, jonka hän on saanut ja vielä kotiväeltä. Andte sanoo, ettei ole ikinä halannut vanhempiaan ja on nähnyt vain kerran vanhempiensa pussaavan. Tuulikki opastaa Andtea halaamaan heti äitiä kun talosta pääsee, pyytää vielä Andtea halaamaan häntä ns. malliksi äidille. Tuulikki jakelee neuvojaan, kannattaa pysyä pohjoisessa, siellä on Andtelle kaikki mitä tarvitsee. Toivoo tälle hyvää vaimoa ja ainakin neljä lasta. Andte mainitsee, että sisaruksillaan on kaikilla kaksi lasta, tulevat syliin ja ottavat Andten autonavaimet taskusta ja sitten mennään kauppaan. Tuulikki kysyy, ostaako A lapsille karkkia. A vastaa, että joskus, mutta mieluummin kuitenkin jonkin leikkikalun. Tuulikki kysyy, mikä oli Andten lempilelu pienenä, Andte vastaa, että "bätmäni".

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 22:41

Jussia morkataan erityisesti Danin ja Jennan toimesta makkarissa. Leyla ja Andte yrittävät puolustaa: Jussi on ollut talossa vasta niin vähän aikaa eikä ole tiennyt talon käytäntöjä.

Dani: "Mä en halua selittää sille. Syy on se, että sitä ei vaan voi täällä sanoa...."
Jenna: "Jos mie oisin Jussi, en olis suutani aukassu..."

Jonathan tulee myös paikalle morkkaamaan Jussia. Jonathanista tuntuu, että Jussi on yrittänyt mustamaalata häntä koko ajan, nyt uusin uhri on Dani.
Jenna: "Se ties et ne röökit tulee kaikkien käyttöön, ois pitänyt turpansa kiinni!"
Andte: "Ei tiennyt..."
Jenna: "Tiesi! Jonathan sanoi sen sille!"
Jonathan: "Kaikki varmaan tietää mitä mieltä mä oon siitä...."
Jenna: "Ja mie."
Jonathan: "Mun mielestä se on hirvee feikki!"

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 31 Loka 2014 22:57

"...kuuman kostean, minä tunsin Mombasan"
Kuva

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 23:01

Jussi yrittää selittää, ettei ole tajunnut asiaa. On niin uusi ettei ole ymmärtänyt käytäntöjä. Siis sitä, että yhteisistä tupakoista on ok napata omaan taskuun. Ja olettamus siis on, että ne jaetaan aina kaikkien kesken polttamisvaiheessa.
Andte sanoo, että sitähän hän on yrittänyt koko ajan muille sanoa: Jussi on tullut taloon vasta vähän aikaa sitten ja sanoi suoraan asiasta. Andten mielestä on tosi hyvä, ettei Jussi turhaan pidätellyt asiaa sisällään vaan sanoi rehellisesti mitä ajatteli ja näki!

Jussi: "Joo sori Dani et syyllistin tolleen..."
Dani on hiljaa.
Jonathan: "Turha siinä sun on enää itkee...."
Jussi: "Emmä itke, pyysin vaan anteeks."


Andte ja Jussi jäävät kahdestaan. Andte kysyy onko Jussilla paska fiilis.
Jussi kertoo, ettei ole tajunnut, että käytäntö on siis se, et tässä on yhteiset röökit, loput taskuun ja yksi aina suuhun.
Jussi oli peilin kautta nähnyt mitä Dani tekee, Dani oli tajunnut että Jussi huomasi ja lähtenyt nopeasti paikalta pois sanomatta sanaakaan. Jussi muistelee Jennan ja Danin aiempaa käytöstä, miten niillä oli yli 90 tupakkaa ja sitten 50 niistä yht'äkkiä muka katosi. Jussi ei tykkää huijaajista.

Andte: "Minusta sinä teit oikein! Sanoit suoraan mitä näit".
Jussi: "Mut nyt noi kaikki aattelee musta...."
Andte: "Mut mie en aattele. Jos mie oisin tullut sun kanssas samaan aikaan, minäkin olisin tehnyt noin, ihan samalla tavalla. Sie oot nöyrä ihminen."
Jussi kertoo ajatelleensa, et Dani ja Jenna yrittävät omia itselleen yhteisistä tupakoista ja polttelevat niitä sitten kahdestaan tulevina päivinä.
Andte: "Kaikki on nyt sinun kimpussa...."
Jussi vaisuna: "Ei maha mitään..."

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 23:10

23:08 Andte ja Leyla käy tilannetta läpi tupakkipaikalla. Leylan ja Andten mielestä Jussi teki ihan oikein, ehkä sanonut vähän väärällä tavalla tuumailee Leyla. Andte puolustaa Jussia ja Leyla myös. Heidän mielestään väärin kun otetaan tuolleen ja tuomitaan.
Andte: Kuka tahansa joka ois tullu ja ollu Jussin pöksyissä sanonu saman
Leyla: Mitä muuta?
Andte: Syysmyrskyn jälkeen ollut hiljaista, levotonta. Kymmenen viikon jälkeen alkaa jo olemaan.

Andte: Minä oon ottanu jonku oluen. Tietäsin sanoa paremmin jotku sanat.
Leyla: ?
Andte: Muutaman oluen ottanut, jos en ois tietäsin sanoa paremmin :D
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 31 Loka 2014 23:12

Kuva
Dancebattle "pohjonen vs. etelä"

Joonas: "Andte heiluu ku heinäseiväs syksyn tuulesa!"

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 23:24

23:20 Tupakkipaikalla Jenna, Jonathan ja Dani.
Jenna: Aika surkeat bileet jos ei tule lisää röökiä
Jenna: Mun mielestä tuo Jussin käytös on ihan käsittämätöntä.
Jonathan narisee: Noo mää en oo muutanu mielipidettäni siitä
Jenna: Mää tiiän mitä sie ajattelet. Mää ajattelen ihan samallalailla ku sie
Jenna: Ylimielinen
Jonathan: Mun mielestä se on hirvee
Jenna: Feikki
Jonathan: Aaa
Jenna: Sillä ei pitkälle pötkitä. Ei todellakaan pitkälle pötkitä
Jenna: Jos on oikeesti noin ylimielinen, silloin kannattais oikeesti vaihtaa asennetta
Jonathan: Joo mun mielestä se on
Jonathan: No se on mun mielipide
Jenna: Ja mun mielipide
Jenna Danille: Ja varmaan myös sinun mielipide
Dani: Kenen mielipide?
Jenna: Sun mielipide, se on ylimielinen
Jenna: Se on huono asenteinen, mie oon alusta asti ollu sitä mieltä. That's it.
Jonathan: Siitä päivästä ku mä näin Pertin ja Jussin niin mää tiesin, että Pertti menee pidemmälle ku Jussi (Eli 90% Jussi menee pidemmälle kuin Pertti).
Jonathan: Pertti on Pertti
Jenna: Se on aito
Jonathan: Pertti on Pertti mut Jussi on..
Jenna: Feikki
Jonathan: ..niin mielinkielin. Semmonen et se ei oo omassa elämässäkään sellanen mitä se haluaa olla. Mun mielestä se on
Jenna: Säälittävä
Jonathan: Sääli

Jonathan, Jenna ja Dani ruotivat Jussin voittoa. Ei olisi hyvä juttu, olisi niin väärin.
Dani: Se ois poliklinikan kautta
Jenna: Se että tekopyhyydellä voittaa niin se ei ole oikein
Pertin voitto olisi ihan hyväksyttävä, Jussin ei.
Dani: Ei oikeesti, tuo Jussi on niin oikeesti. Sinä ja Jonna olisitte tienneet samantien
Jonathan: Niimpä. Oi Jonna, ei puhuta Jonnasta.
Tuija suuntaa paikalle.
Dani: Niin mäkin

Jonathan: Mää olin ihan varma, että Jonna. Mut ei se haittaa, aion silti bondaa Jonnan kanssa
Jonathan leikkii mikrofonilla mikrofoni kuulutuksen jälkeen.
Jonathan: Mulle on ekasta viikosta läheisimmän Tuija ja Jonna
Tuija naama Naantalina: Sää et oo koskaan sanonut noin
Dani: Jonna oli se joka veti teidän jengia.
Dani jatkaa miten Jonna oli arkkivihollinen ja sitten kun joutunut samalle puolelle niin kääntynyt päälaelleen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 31 Loka 2014 23:24

~23:30 Tupakkapaikalla Jonathan ja Jenna. Jussi on heidän mukaan ylimielinen, hirveä eikä aito. Dani liittyy takasin porukkaan eikä ole eri mieltä. Kolmikon mielestä on ok, jos Pertti voittaa, mutta Jussin tekopyhyydellä ei olisi suotavaa voittaa.

Tuija ilmestyy paikalla vasta vähän myöhemmin. :shock:
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 23:25

Jenna ja Jonathan arvostelevat Jussia tupakkapaikalla. Myös Dani tulee paikalle.
Jonathanin mukaan Jussi on hirveä, ylimielinen, feikki. "Tekopyhä, epäaito, mielinkielin kaikkia kohtaan".

Jenna: "Musta ton Jussin käytös on ihan käsittämätöntä. Ylimielinen feikki. Sillä ei pitkälle pötkitä. Ei todellakaan pitkälle pötkitä. Kannattais vaihtaa asennetta jos on noin ylimielinen".
Jonathan oli tiennyt ensimmäisestä päivästä lähtien, millainen Jussi on ja ettei pidä Jussista. Huonoasenteinen. Jenna on alusta asti ollut samaa mieltä.

Jenna: "Jussi on epäaito. Jos Pertti voittaa, se on ok. Mut jos Jussi voittaa, se ei oo ok mulle."
Jonathanin mukaan Jussi ei ole omassa elämässään sellainen mitä se haluaisi olla ja millainen se esittää olevansa. Dani myöntelee ja on samaa mieltä.
Jussin voitto ei ole ok.
Dani: "Se ois kuule sit poliklinikan kautta...."
Jenna: "Jos tekopyhyydellä voittaa tämän kilpailun se ei ole oikein. Jos aitoudella voittaa, se on ok."
Jonathan: "Jos mä oisin viimeisenä täällä Jussin kanssa, se ois niin hirveetä. Se on niin teko- kaikkea."
Jenna on samaa mieltä.
Dani: "Sit se ois Timo Rautiainen ja niskalaukaus."
Pertille voisi hävitä kun silloin häviäisi hyvälle, mutta Jussille ei.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 31 Loka 2014 23:50

And the Oscar goes to...
Kuva

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 31 Loka 2014 23:53

Jonathan ja Tuija saunassa kahdestaan. Puhe siirtyy siihen, että Jonhathan sanoo olleensa tai tunteneensa olleen talossa koulukiusattu. Tuija vannoo lojalisuuttaan Jonathanille. Tulee ihan kysymättäkin vastaan häädöissä, jos tippuu ennen Jonathania. Jonathan kertoo haluavansa tehdä jotain koulukiusattujen parissa.

Voittorahoja Jonathan ei tarvitsisi, mutta haluaisi käyttää ym. tarkoitukseen. Tuija ihailee Jonathan ihanuutta. Jonathan vetää Britneytä englanniksi. Tuija huomauttaa asiasta. Jonathan jatkaa, koska hän omien sanojensa mukaan saa.

Syysmyrskyyn siirtyy keskustelu.

Edit: Suihkun kautta porealtaisiin.
Edit: Typoja.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”